[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
A PAK ŽE NEVKROČÍŠ PODRUHÉ DO STEJNÉ VODY…
Rubrika: [poradna]

Milá Kudlanko, nikdy bych si nemyslela, že budu potřebovat Tvou radu. Ale jak se říká nikdy neříkej nikdy… stalo se… Mám skoro sedmiletý vztah. On byl ženatý a doslova si mě našel na internetu. Mě bylo tehdy 20, jemu 33. Padli jsme si do noty, nejdříve jsme si jen psali, po 2 měsících viděli… láska jako trám pokračovala, do roku se odstěhoval od manželky a dětí ke mně do jiného města.

     Jeho původní vztah prý už vyprchal, když se se ženou chtěli rozejít, zjistili, že je těhotná, proto se vzali, pak měli ještě jedno dítě a nakonec to skončilo takhle. Časem se i rozvedl. Teď bydlíme spolu a já si donedávna myslela, že nemáme jakýkoliv problém (nebo jsem si to spíš nechtěla připustit). Jenže jsem si ve svém řešení svých problémů (s otcem, strachem z budoucna apod.) nechala udělat rodinnou konstelaci na náš vztah. No, a od té doby to není ono, protože jsem pochopila, že přítel má spoustu neřešených problémů, které řešit nechce (s bývalou manželkou, se svými dětmi, se svou matkou apod.).

     Když jsme se seznámili, říkal, že už nechce další dítě (je to problém, starost, zodpovědnost a hlavně finanční zátěž) a já mu ve svých 20-ti letech kývla, že žádné dítě mít nebudeme. Jenže dneska je mi o sedm víc a čím dál víc cítím, že to dítě chci. Vím, že jsem přítele podvedla, že jsem vlastně slibovala něco, co ani slíbit nejde… On se s tím jakoby smířil a říká, že to kvůli mně podstoupí a přistoupí ještě na jedno dítě. Ani to nemusel říkat, a já nějak vycítila, že to dítě moc nechce, že to vlastně asi fakt přetrpí jen kvůli mně… Jenže na druhou stranu – co když s dítětem budu potřebovat pomoct? Co když mi řekne, že dítě je moje, já jsem ho chtěla a basta? Tvrdí mi, že ne, ale já tomu moc nevěřím (může se tak třeba jen tvářit).

     Taky si už teď dopředu šetřím na mateřskou, protože on vydělává málo, platí dost na své předchozí dvě děti, takže peněz bude málo, nechci mu viset na krku… Celou dobu jsem to asi věděla, jenom jsem tomu nepřikládala důležitost. Teď mi po těch konstelacích začíná docházet (i když si promítnu jeho současné vztahy s jeho dvěma dětmi), že on skutečně nemá vztah k dětem, že mu přijdou jako velký problém (navíc je učitel, takže dětí má asi dost). A já nechci na to všechno být sama.

     On je ve vztahu naprosto spokojený (jak by nebyl, má 100% servis a k tomu sex, kdy se mu zachce), ale já začínám pochybovat. Chápeš, po sedmi letech velmi spokojeného soužití? Jako bych se teď probudila, nebo já fakt nevím…

     No, a aby toho nebylo málo, vstoupil mi do toho další muž. A jako na potvoru, on dítě chce, jemu vůbec nevadí! Ale protože já nemám nikdy nic bez komplikací, je o 20 let starší a má už taky dvě děti (je sice ženatý, ale již tři roky žije sám). Což mu ale jako mému příteli nebrání v tom, aby měl další a myslím, že by byl schopen to dítě i uživit a hlavně mu dát vroucí lásku. Je daleko aktivnější a snaživější.

     A tak já pořád jen sedím, civím doblba a přemýšlím, jak z toho všeho ven. Přítel má sklony mě trochu citově vydírat, vycítil, že se něco děje, dokonce se ptal, jestli se chci rozejít, ale jestli bych pak neměla pocit viny za to, že jsme rozbili jeho původní rodinu… A to on ví, že já mám obrovský výčitky a trápím se tím kudy chodím. Na druhou stranu se mu nedivím, protože do mě vkládal asi obrovský naděje, všechno mu asi zřejmě klape jak si představoval (má své koníčky, klid na ně, já se o vše starám, nehádáme se spolu, je nám fajn), a teď kdyby o mě měl přijít, prostě dělá co může, aby k tomu nedošlo…

     Zatím nic neřeším. Příteli o svém „kamarádovi“ neříkám (zatím je to skutečně jen a jen kamarád), nechci ho ranit, „kamaráda“ poznávám víc, a hlavně se snažím se v tom všem nějak neztratit… Co bude ale dál… až to praskne, to nevím… Díky, Smajlinka.

(pozn.: zvýraznila jsem já – daniela)

ODPOVĚĎ:

Smajlinko, tak nevím – mám být hodná a jen tě konejšit, nebo chceš opravdu radu? Asi jo – takže počítej s tím, že tě tak trochu seřvu… I když jsi určitě zažila moc hezkého a byla i hodně šťastná, musím ti, bohužel, napsat, že jsi víceméně promarnila krásných sedm let a chystáš se v tom pokračovat…

     Nesmírně obdivuju stará přísloví – pro jejich dokonalost. Na tebe sedí minimálně to „z bláta do louže“…Tvůj přítel „číslo 1“ k tobě odešel od průšvihů a trampot své rodiny – prostě přešel k mladinké svobodné milující obdivující odevzdané dívence. To, že teď na tebe sobecky hází vinu za rozvrat svého manželství, je od něj podlé a podrazácké. Věř mi, že kdybys to nebyla ty, byla by to stoprocentně jiná.

     Pravda je, že já osobně jsem proti tomu, aby mladá dívka chodila se ženáčem. Není to většinou nic perspektivního, ztrácí s ním své mládí a také to není zrovna košer, co si budeme povídat, že… Říkáš, že jste si dlouho psali atd. – myslím, že když ses dozvěděla, že je ženatý, že to pro tebe mělo být velkým varováním. Použiju další přísloví: „čím hrnec navře, tím smrdí“ – což v přeneseném slova smyslu znamená, že to, co udělal jedné, udělá druhé i další… Nebo – najdeš-li si partnera v hospodské partičce, nezlob se na něj, když bude volný čas trávit tam (případně ještě pitím). Z toho plyne, že s tímhle vším se dalo počítat…

     Absolutní hloupost od tebe by byla, abys si s  ním pořizovala dítě. A to, že si na miminko „šetříš“, je hloupost už přímo nezměrná. Do něčeho tak nezodpovědného se rozhodně nepouštěj! Dítě není přeci pes, abys mohla takhle hazardovat s jeho životem, budoucností. Ano, stávají se různé průšvihy, maminky zůstávají nezaopatřené s dítětem, musejí se starat jen a jen samy, ale jít do toho už s tak kalamitní perspektivou?

     A teď tvůj další neperspektivní partner „číslo 2“.  Je mu sedmačtyřicet, má velké děti, – a – aby se to nepletlo: zase je ženatý…. A zase jsi to ty ta „nevinná kytička“, která mu má vrátit jeho mládí. Holka, vzpamatuj se!  Samozřejmě, že na tebe bude hodnej, že ti bude kolem hlavy pentlit všechny možný sliby, docela věřím, že je i tak bezohlednej, že by si s tebou udělal miminko. Sice by byl vůči němu pomalu ve vztahu spíš jako dědeček, ale to je teď v současné době v módě. Pánové – zajíci po bůhvíkolikátém odstřelu – si hledají mladé partnerky, aby dokázali sobě i svému okolí, jací to jsou ještě machři…

    Smajlinko – jdi od obou hezky rychle pryč. To ti radím, doporučuju z celého srdce. Záleží však jen a jen na tobě, jak to uděláš opravdu. Ale každopádně by tvého mládí byla velká škoda…

    Rozhodně ti přeju podstatně „rovnějšího“ partnera. Partnera v pravém slova smyslu. Když tak napiš, jak to pokračuje… ahoj, daniela

poradna@kudlanka.cz

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(Smajlinka - Mail - WWW) 05.01.2005, 10:54:15
Ufff, teda, to je pěkná nakládačka! Ten druhý je zatím jen přítel a je fakt, že to tak i nechám, nechci si zadělat na další problémy. S tím prvním to nevyřeším hned (bydlíme spolu atd.), ale je fakt, že na odchod od něj pomýšlím. Určitě napíšu, jak se to vyvíjí dál, je to ale spíš na měsíce než dny... rodilo se to tak dlouho, nejde to hned tak zrušit.

On je učitel!?! (Ježibabka - Mail - WWW) 05.01.2005, 11:32:16
Víte, jaký je rozdíl mezi pedagogem a pedofilem? Pedofil má děti opravdu rád...

Souhlasim s Danielou (Johanka - Mail - WWW) 05.01.2005, 11:32:57
Ahoj Smajlinko,

bezvyhradne souhlasim s Danielou, nejlepsi reseni je vykaslat se na oba.

S tim novym si rozhodne nezacinej - ja Ti rozumim, vim, jak dokazou okouzlit "starsi panove" :) (jednoho takoveho znam a dychala bych pro nej :)), ale musis to brat tak, ze on je proste nekde jinde, ze by to naprosto nemelo perspektivu. Ano, existuji pripady spokojenych druhych manzelstvi s zenou o 20 let mladsi, ale co potom chudak zena za 20-30 let, na krku decka a jeste uslintaneho staricka? :) No proste fakt se do toho radeji nehrn, muzes se s nim kamaradit, brat ho spis tak trochu jako otce (tak toho "sveho" beru ja, i kdyz je fakt, ze je jeste starsi nez ten Tvuj), ale nekomplikovat si to prilisnymi city a nadejemi.

Dobre ale je, ze Ti dal trochu moznost srovnani, asi diky tomu sis uvedomila, ze doma nemas tak uplne to, co bys chtela mit - ovsem zase si ho asi idealizujes, takze to srovnani neni uplne dokonale.

Co se tyce soucasneho partnera, prijde mi jako dost velky sobec, kdyz v Tobe vzbuzuje vycitky za rozpad jeho manzelstvi (pokud to ovsem bylo tak, jak jsi psala, coz Ti asi zase rikal on a mohl si tehdy vymyslet, ale v tom pripade je to hajzl taky). Proste videla bych to tak, ze to, ze nechce dite, zdaleka neni jedinym problem v tom vztahu, a divim se, ze teda jinak vsechno podle Tebe OK.
Takze rozhodne se nenech k nemu pripoutat vycitkami, s tim ditetem si taky rozmysli a podivej se na to, jak se chova ke svym detem z predchoziho manzelstvi a jaky k nim ma vztah. Opet Te chapu, taky dite moc chci a uprimne nevim, co bych na Tvem miste delala :(. Ovsem pri zacatek bych zacla otevrenou rozmluvou s partnerem, kde bych mu i vysvetlila, jak je pro me dite dulezite, taky to, ze to citove vydirani uz mu nesezeru, a ze uvazuju o rozchodu. Je dobre dat mu sanci o veci premyslet a neco napravit. Pak uvidis.

Smajlinko, (Eva - Mail - WWW) 05.01.2005, 11:56:12
Souhlasím s Danielou. Jinak ty konstelace nech působit tak 6 měsíců a pak si postav “já a muži”. Tedy můžeš sammozřejmě i dřív, ale doporučuje se nejdříve po 3 měsících, protože chvíli trvá než se vztahy v rodině upraví. (Někdy to prý začne působit za pár hodin, já jsem si při první konstelaci musela počkat 2 měsíce, od té doby jsem si jich stavěla víc a vždycky chvíli trvalo než zabraly.)

Fofrem pryč! (Lidka - Mail - WWW) 05.01.2005, 12:43:41
Je to naprostá ztráta času. Když už teď říká, jak obtěžující by bylo dítě, co by říkal nedejbože kdyby se Ti něco stalo? Taky bys byla obtěžující? Taky by se Tě honem rychle zbavil? (Omlouvám se za to tykání, ale mám pocit, jako kdybych radila dceři :-))
A nový kamarád... No je opět ženatý... Tady něco skřípe. Proč si vybíráš ženaté? Je to přesně to pravé, co chceš? Na světě je tolik volných mužských, kteří by Tě brali všemi dvaceti :-)

(Smajlinka - Mail - WWW) 05.01.2005, 13:22:31
Je zvláštní, ale já je nehledám, to oni mě. Opravdu, ten první si mě našel na internetu na chatu (pořád mě tam volal a říkal, že mám přijít - byla jsem mladá a hloupá, vím) a tomu druhému jsem dala tel. číslo s tím, že jsem si u něj nechala rámovat obrázek a on, že mi na něj napíše sms, až bude obrázek hotový. Měl tam čísel hodně, je to jeho běžná praxe, nebylo mi na tom nic divnýho až když mi dva dny nato napsal, šokovalo mě to (prý ale tohle nějaké ženě - své zákaznici napsal poprvé). Je pravdou, že mi ten "druhý" otevřel oči, je velmi hodný a pozorný (já vím, že je zamilovaný a že teď udělá cokoliv, aby mě dostal), je hluboce věřící a myslím, že to opravdu nemyslí zle. Na druhou stranu chápu, že chce po mém boku omládnout. Jeden za osmnáct, druhý... S prvním se pomalu začnu rozcházet, už o tom stejně přemýšlím dlouho, on fakt dítě nechce, a to že by to pro mě "udělal" je oběť, kterou po něm nechci a víc by nás ještě k sobě svázala. Toho druhého si nechám jako kamaráda a přítele, ale jako trvalého partnera ho taky nechci. Cítím, že by to nebylo vono. Přesně jak píše Johanka, co za 20 let... sám mi to říkal, že až mě bude 50, jemu 70, ať si to promyslím, že ta čísla ohrožují především mě... takže si to taky uvědomuje. Všem děkuji moc za názory, klidně pište dál, potřebuji to slyšet a číst. Díky.

Jako muž musím říci... (Alézi - Mail - WWW) 05.01.2005, 13:53:46
Jako muž musím říci, že Daniela i ostatní ženy v komentářích mají pravdu!



Utíkej (Brebta - Mail - WWW) 05.01.2005, 14:19:53
Vážím si tvé upřímnosti, ale v kladené otázce sis už odpovědělala sama svou nerozhodností, nikdo jiný ti neporadí lépe než ty a ty víš že tě tihle dva chlapící "zneužívají". Rychle pryč a najdi si nový vztah. To že si tě jakoby našli, neznamená že tě bezvýhradně milují!!!
Jo kdybys náhodou chtěla, tak já vím o jednom 33-letém rozvedeném, bezdětném, z Prahy, který moc touží po rodině. Nechci dělat dphazovačku, ale někdy se té náhodě pomoci musí :-))

(Smajlinka - Mail - WWW) 05.01.2005, 14:23:40
Ještě k těm konstelacím: Při nich se můj partner vlastně pořád schovával za mě a nechtěl vidět svou bývalou ženu s dětmi. Když se ho psycholožka ptala, proč tam stojí, říkal, že je prostě nechce vidět, že je mu u mě dobře, že mu nic neschází. Tak ho poslala, aby si to vyřešil, ale nešlo to... Dostali jsme se do jeho původní rodiny, kde se odhlalily obrovské energetické bloky, díky nimž je přítel takový jaký je. Sám s tím ale nechce nic dělat. Škoda. Jinak je fakt hodnej.

(ronja-h - Mail - WWW) 05.01.2005, 15:33:01
Asi tu budu za ufona, ale co jsou ty konstelace, či co....?

Smajlinka (johanka - Mail - WWW) 05.01.2005, 16:14:28
taky se ptám....co to jsou ty konstelace????? Byli jste zam spolu???

Konstelace (Smajlinka - Mail - WWW) 05.01.2005, 16:41:16
... jsou vlastně psychodrama, kterým se léčí duše člověka. Ve skupině lidí si ten, komu se konstelace staví, vybere zástupce, kteří představují jednotlivé členy rodiny. Do jejich role je uvede a pak se nechá volný průchod pocitům těch, kteří tyto členy zastupují. Mnohdy vyjdou najevo rodinná tajemství a skryté nepřiznané problémy a hlavně má ten, komu se konstelace staví, možnost podívat se na rodinu okem třetího, nezúčastněného člověka. V současné době je to jedna z velmi oblíbených psychoterapií.

(carie - Mail - WWW) 05.01.2005, 17:10:01
Stejně je zvláštní, že si někdo může myslet, že udělá tlustou čáru, ti púvodní hráči se vypaří a začne se znovu. Když uděláš něco, co partner už zažil, třeba otěhotníš- to se mu minule nelíbilo- tak tě taky vymaže.

Predpokladam, ze si tento PRIBEH Kudlanka nevycucala z prstu . . . . (G. Pasek - Mail - WWW) 05.01.2005, 18:31:25
Smajlinko,
proc by si vychcanej chlap kupoval kravu, kdyz mu dava mleko zdarma . . . .
Ja mam za to ze ste to Vy, kdo je v tom trojuhelniku nemocnej.
Mela by jste zacit premyslet s tim co mate mezi usima a ne mezi nohama . . . .
Vam zadne rady uz nepomuzou . . . na to jste uz moc stara!

Smajlinko, utíkej pryč a to rychle než otěhotníš! (Brebta - Mail - WWW) 05.01.2005, 19:12:16
Hlavně si nehraj na spasitelku a psychodramata zažívá každý člověk, který miluje (například sebevražda z nenaplněné lásky). Fakt už jsi dost stará, aby sis poradila sama, už nejsi ta 20letá holka. Kdybych si to já neprožila sama na vlastní kůži, neradila bych, také jsem 5 let takto ztratila. Ale vychovávat své děti s partnerem, který o ně stojí, dává jim lásku a tebe si vybral za jejich matku, je úplně o něčem jiném. Kdo to nezvládl napoprvé a už má děti a nestará se,nebo jen sobecky,tak napodruhé děti nechce, chce jen pohodlí, pochopení za svoje selhání atd. Kruci holka pochop to a vzchop se! Já vím, chce to čas. Přeji ti abys našla odvahu a vyřešila to stejně radikálně jako já kdysi před 20 lety (i když se mi o tom dodneška zdají sny)protože na první velkou lásku se nezapomíná a já tenkrát na VŠ nevěděla, že tento student je už ženatý a má děcko.

(Kiara - Mail - WWW) 05.01.2005, 19:30:50
Smajlinko, nechápu proč urputně tvrdíš:"Já si ženáče nenašla, oni si našli mě". Když je chlap jednou ženatej, tak zákonitě patří k jiné ženě a jako takovej je pro mě tabu. Proč si tě nenašel svobodný mládenec nebo volný mužský s vyřešenou minulostí???
Jinak G. Pašek opětovně nezklamal:-)))

(Smajlinka - Mail - WWW) 06.01.2005, 07:15:24
Možná je to podobné jako s ženami, které žijí pouze s alkoholiky...
Možná je to proto, že já doma viděla jen sebeobětování (u mámy), tak to prostě jinak neumím...
Možná, že když jsem si to všechno teď uvědomila (i díky vám všem), půjdu na to jinak...
Ještě jednou díky.

Zatímco GP (Ježibabka - Mail - WWW) 06.01.2005, 08:46:04
má mezi ušima to samý co mezi nohama, je to hnědý a nevoní to...

Ježibabko (Kamila - Mail - WWW) 06.01.2005, 09:13:27
:-))))))))))))))))))))

Smajlinko (Eva - Mail - WWW) 06.01.2005, 09:36:52
Když tvůj přítel nechce sám nic řešit, tak můžeš jeho konstelaci za něj postavit ty. Tedy je samozřejmě lepší když není proti tomu. Já jsem v listopadu stavěla konstelaci pro manžela, kvůli jeho zdvojenému vidění a už je v pořádku (předem jsem mu o konstelacích řekla a nebyl proti, jinak bych si netroufla, ale zažila jsem i případy kdy dotyčný nic nevěděl, holky pak jen říkaly že si s ním lépe rozumějí).

(Lenka - Mail - WWW) 06.01.2005, 15:32:38
Co nazor od GP,to perla.Chlape,kam vy na to chodite!Jezibabka:opravdu vystizne!!!

(Brebta - Mail - WWW) 06.01.2005, 15:48:57
1)Mám k vám prosbu, co je to konstelace? nějaká skupinová terapie? pod vedením koho-psychologa? já na partnerství koukám očima horoskopů, numerologie atd. Prosím odpovězte.Ráda se přiučím.
2)Smajlinko, konečně tě chápu a tvoje matka ti neporadí a oceňuji, že se ptáš zde!!! Pro ženu jsou domov a děti velmi důležité. Na sebeobětování je dost času "až pak" (vím máš to v sobě), ale nyní hledej rovnocený vztah!!!

Brebto (Eva - Mail - WWW) 06.01.2005, 16:34:35
V rodinných konstelacích jde o řešení vztahů pomocí práce ve skupině. Přišel na ně německý psycholog Bert Hellinger. Jak už psala Smajlinka, člověk si vybere zástupce za svou rodinu a ti pak řeší to co je v rodině nevyřešené, zajímavé je, že když se zástupcům podaří situaci vyřešit tak se pak ve skutečné rodině věci také zlepší. Ono se to špatně popisuje, nejlepší je najít si na internetu, kde pořádají nějaký seminář/přednášku a jít se tam podívat. Jako se vším záleží na tom, kdo konstelace vede (jestli k němu můžeš mít důvěru, vím že je možné jet třeba do Lažan). Já je znám jen jako účastník, líbí se mi na nich, že člověk má možnost s problémy skutečně pohnout :-)

tak jsem to hledala na internetu (Mrska - Mail - WWW) 06.01.2005, 17:48:30
a nasla jsem ceskou web stranku:
http://www.konstelace.info/
Nic o tom sice nevim, ale rada si to prectu, treba na tom neco bude.

díky (Brebta - Mail - WWW) 06.01.2005, 18:36:27
Děkuji děvčata. Já prošla manželskou poradnou, kde ten můj zaválel a já brečela a pak mne stejně opustil po 21 letech manželství) a vzal si mladší se 2 dětmi a na moje tedy naše děti, které studují, kašle. Pak jsem na radu kolegyň v práci absolvovala ON Brine metodu( nevím, zda se to tak přesně píše).Bylo to velmi zajímavé a dozvěděla jsem se moc o sobě, tedy i když se silně ovládám, byla podle zatnutí svalů (tzv. buněčná paměť, která sahá až k embriu či předkům)o mne řečena nějaká charakteristika.
Co se týče konstelace, zatím to studuji, ale myslím že tam musí být oba partneři. No já se nerada svěřuji cizím lidem, moje terapie jsou přátelé, i když vím že je někdy otravuji, ale jejich názor tedy názor lidí, kterí mne znaj ze všech i těch nahatých stran, je pro mne to nejlepší.

Tak konečně jsem to našla - ano, je to tady jen TRAPNÁ REKLAMA!!! (květa - Mail - WWW) 07.01.2005, 00:23:36
dívala jsem se na to, co tu Mrška a další doporučují - je to jen "nenápadně" vnucovaná záležitost - "nenápadná" a pochopitelně "NEPLACENÁ" reklama na seance - bratru tisícovka na jeden den... OK, nebo to je Kudlance placený? Pokud je to prostřednictvím Kudlanky cpaný jako PR - tak je to fakt trapný... Dívala jsem se - četla jsem to... ano, běžte si popovídat za 2700 na dva dny. Rozhodně vám to pomůže - když nic jinýho, tak od peněz. Nebo také, jako správné placebo: když už to tolik stojí, tak to přeci musí být něco báječného, ne? Ach jo, jsme to ale národ ovcí...

poslechni, ty Kveto (Mrska - Mail - WWW) 07.01.2005, 01:43:05
ja o tech konstelacich VUBEC nic nevim ale jelikoz ta Eva uz predtim nekde o tom mluvila, no a ted zase, tak jsem hupsla na GOOGLE a tam jsem to nasla. A PROTOZE jsem si myslela, ze kdyz se o tom mluvi tak by holky rady vedely o cem...tradadadaaaa ...atd tak jsem tam tu web site dala. A jen tak mimochodem jsem ji tam nedala kvuli cenam, ale aby se Kvety a jim podobne POKUSILY precist TAKY o tom o cem to DOOPRAVDY JE. To bys ale musela kliknout na info aby ses dostala k nejakemu info. Uups, tooo much to ask...

Rodinné konstelace (Kamila - Mail - WWW) 07.01.2005, 07:54:07
opravdu pomáhají. Květo, nevím, zda na Kudlu chodíš pravidelně, ale myslím, že jestli ano, mohla bys vědět, že tady se žádná skrytá P.R. nevyskytují. Spíš se snažíme si rozšiřovat obzory, dámy se ptaly, co jsou rodinné konstelace, tak se jiné čtenářky snaží to objasnit!

Rodinné konstelace (Eva - Mail - WWW) 07.01.2005, 09:56:49
Abych byla upřímná, tak jsem reakci podobnou Květě čekala a tak jsem nic konkrétního nedoporučovala. A taky se mi stalo, že facilitátor (ten kdo konstelace vede), který mi vyhovoval kamarádce nevyhovoval, ale našla si konstelace jinde a je spokojená. Pro seznámení úplně stačí večerní přednáška, cca 3 hod, cca 100 Kč.

(Smajlinka - Mail - WWW) 07.01.2005, 10:08:56
Brebto, díky za reakci a názor. Víš, já vlastně ani nevím, jak má vypadat rovnocenný vztah. Každý máme nějaké problémy, tak se docela bojím, že možná spadnu ještě do horšího vztahu, ale snad už proboha konečně jednou ne.

Jinak má psycholožka, která konstelace vede, nechává lidi, kteří v konstelacích "hrají", přítomy úplně zdarma, platí jen ten, komu se konstelace staví.
To, že se za to platí, mi nepřijde nic divného, i ona musí z něčeho žít.

Konstelaci jsem právě partnerovi nechala postavit a na celý vztah se teď koukám úplně jinak. Jaksi očima třetího, nezúčastněného. Ukázalo se totiž, že vztah není vůbec v takovém stavu, v jakém jsem si marně pár let namlouvala, ale úplně někde jinde. Už taky chápu ty problémy z minula, co byly. Je to škoda, protože jinak si s partnerem naprosto vyhovujeme, líbí se nám stejné věci, máme rádi stejnou kuchyni... praktický život jde naprosto hladce. Až na ten citový...

Smajlinko ty si ty problemy delas sama (Stana - Mail - WWW) 08.01.2005, 20:58:28
proc si nenechas postavit konstelaci sama na sebe - PISES ZE PRITEL ODESEL OD RODINY, NASTEHOVAL SE K TOBE A TED PO LETECH TY CHCES ODEJIT - NEMEL BY ODEJIT ON -TREBA SE VRATIT K MANZELCE A DETEM NA KTERE DOST PLATI A MA PENEZ MALO - jinak mi prijde dost blbe ze cizi lidi kteri neznaji tveho pritele si podle tvych slov udelaji o nem obrazek, ty to zaplatis a oni si chvilicku na neco zahraji -jo a tobe to otevre oci

Čím to je ? (Eda Zoubková - Mail - WWW) 09.01.2005, 13:17:38
Mám takový pocit a není to názor jen můj, že poslední dobou Kudlanka vypadá, jako by ji tvořila jen jedna osoba s jedním názorem. Stává se stereotypní, chybí vtipné články, chybí inovace a bohužel i některé "rady " v poradně jsou zcestné. Jsem promovaná psycholožka a navíc jsem vystudovala žurnalistiku a tak mi hodnocení není až zas tak cizí. Málo platné, pokud něco dělá jen jedna osoba a zvláště, když si myslí, že je neomylná a že nad ni není, musí to být na obsahu znát. A na Kudlance je to v poslední době bohužel znát. Proto dedukuji, že Kudlanka se stala prací pouze jednoho člověka. Již nyní vidím jak redakce Kudlanky shání argumenty, aby mi mou kritiku "osladila", ale ten, kdo nepřijme upřímnou kritiku, ten nestojí za to abych jeho časopis četla. A to by mě mrzelo. Skutečný novinář si z reálné kritiky vždy vezme poučení. Kudlanka zpočátku byla velmi
dobrým čtením a přála bych si aby jím zase byla. Lze si tedy jen přát návrat k začátkům Kudlanky.

(daniela :-))) - Mail - WWW) 09.01.2005, 14:17:09
Milá Edo, odpověděla jsem ti e-mailem, ale nevím, zda byl správný. Takže: kritiku samozřejmě vítám. Klidně napiš, které články se ti nelíbily. Ale částečně oponovat ti přeci budu: v současně době je Kudlanka naopak tvořena z větší části články nejrůznějších dopisovatelů. A jsem přesvědčena (můj subjektivní názor), že je naopak pestřejší nyní.
Ohledně poradny: pokud někomu mé názory a rady nevyhovují, či připadají zcestné, nemusí na ně přeci brát zřetel... Nikdy jsem nikoho do ničeho nenutila - to sis (pokud Kudlanku čteš) mohla všimnout. Naopak: mé rady jsou doplňovány i reakcemi dalších čtenářek a čtenářů, kteří se mohou svobodně k zadanému problému vyjadřovat. Žádný komentář (pokud nebyl vulgární či dokonce zlovolně nikoho dalšího nenapadal) nemažu.
Doufám, že jsem ti to nijak neosladila. Ale nakonec - stejně jako rádio či televizi můžeš vypnout, tak ani nemusíš číst Kudlanku, pokud se ti nelíbí, není-liž pravda? Zdravím tě, daniela


Teď tady naštvu skoro všechny přítomné dámy, (Méďa - Mail - WWW) 10.01.2005, 10:50:38
ale souhlasím s Květou. V poslední době je strašně populární chodit si nechat měřit nejrůznější energie a ke všem možným rádobypsychologům, léčitelům, a nevím, jak se všichni jmenují, očišťovat organismus, soustředit se na sebe a blablablablabla.Pokud je v rodině problém a ta rodina si to neumí mezi sebou vyříkat a vypořádat, nastoupí jakási terapie a ta najde "možné" řešení. Jenže jen jednostranné, něco, o čem najednou zjistíme, že bylo příčinou všeho. A mně už se přejídá fakt, že každý druhý z nás má traumata z dětství, případně z minulých životů...Všeho s mírou, prosím....

Díky, Méďo (Květa - Mail - WWW) 10.01.2005, 11:01:48
já jsem se minule dost naštvala, ale když jsem se na ty stránky podívala, jak otřesně lomcujou z nešťastnejch lidí peníze... Je toho plnej net - nabídky všech možných pomocí - ovšem za horentní peníze. A je neuvěřitelný, co lidí jim na to letí... Nemluvě o různých vykladačích všeho možného, podvodníků toho největšího kalibru. Bohužel, lidi chtějí slyšet, že ten jejich - ta jejich - je neopustí, že to nakonec všechno dobře dopadne...

Ahoj Méďo (Hana - Mail - WWW) 11.01.2005, 22:05:05
tak mě jsi tedy nenaštval/a/.Mluvíš mi z duše, díky.

Květa, Méďa (Eva - Mail - WWW) 12.01.2005, 15:47:28
Máte pravdu, že dneska je všude plno podvodníků nejrůznějšího druhu. Člověk musí být opatrný a sám přemýšlet co je pro něj dobré a co ne a neměl by se nechat NIKÝM oblbovat. To co je moderní a populární vůbec nemusí být dobré, ale některé nové věci dobré jsou :-)

Opět stejný scénář (Petra - Mail - WWW) 18.01.2005, 21:15:37
Stejný příběh, jako je Smajlinky, jsem už četla na dalších servrech obdobného zaměření diskusí. Kbybych ale neznala dva reálné životní příběhy dle shodného scénáře, tak bych věřila, že je to jenom virtuální téma předložené k diskusi. Scénář: ONA mladá nezkušená, snadno manipulovatelná, zachránkyně zklamaných - ON ženatý, dvě děti, doma je to nezajímavé - s dětmi příliš starostí, hledá pohodlí, ale je zkušený (hlavně v posteli). Hraje na soucit, jak ON je doma utiskovaný, zneuznaný a přitom je to "takový borec". Smajlinko máš smůlu, jsi typ, který takovýmto mužům znova a znova naletí. Muži tohoto typu mají přímo čidlo na Tvůj typ, tak už rychle se sebou něco dělej. Nemarni další léta svého mladého života a poohlédni se po někom nezadaném. Já vím, budeš to mít těžké v tomto věku, protože většina "použitelných" mužů, Tobě přiměřeného věku už byla "zpacifikována". Měly by si to všechny mladé holky uvědomit, že pro ženaté jsou jenom zdrojem rozptýlení a nebo útočištěm před jejich rodinnými problémy. Proto by pro ně měli být ženáči, navíc s nedospělými dětmi tabu. Pokud si to ale chtějí vyzkoušet na vlastní kůži, mohou takto promarnit čas, kdy by byla možnost si najít vhodnějšího partnera. "Když ON ale je jinak hrozně milý" viď Smajlinko?

Pribeh skoro stejny jen se smutnejsim koncem (Neznama - Mail - WWW) 19.01.2005, 13:35:45
Milá Smajlinko, při čtení Tvého příběhu jsem se několikrát musela ujistit, že toto jsem nepsala já, že je to pouze velmi podobný příběh tomu mému. Začátek téměř stejný - seznámení s expřítelem po internetu (byl celkem o dost starší), bláznivý pocit že to je ten pravý, ujišťování že ani jeden z nás se nebude rozvádět, nakonec jsme se rozvedli oba s tím rozdílem že on měl z předchozího manželství dvě děti, mé plánované těhotenství, narození synka .... jak to skončilo ? Celkem drsným způsobem jsem zjistila že můj úžasný přítel dluží v bývalém bydlišti skoro za vše, k rozvodu se nedostavil nakonec byl rozvod udělán bez něj, bývalá manželka za něj splácí co se dá, je v podmínce za alimenty na obě dcery neplatil tři roky od doby co odešel za mnou, nyní neplatí samozřejmě ani mě o syna od jeho půl roku neprojevil zájem, několikrát celostátně hledaný pro dluhy ........ nakonec ulovil další naivní ženu a nyní je již "počtvrté" ženatý samozřejmě jeho choť nic netuší, stejně jako jsem kdysi netušila já. Co dodat ? Snad jen že za blbost se platí. V dnešní době jsem již ze všeho venku, můj manžel je normální chlap a máme myslím klidný a spokojený život ale na chvíle procitnutí ze vztahu ze ženáčem vzpomínám nerada. Scénář vždy stejný, konec podobný. Nečekej, že pokud Tvůj drahý nemá zájem a děti z předchozího manželství, že bude mít zájem o vaše dítě. Moje rada zní - ber těch 7 let jako zkušenost a najdi si normálního kluka bez závazků. Pa Pajka

Pajko (Jitka - Mail - WWW) 20.01.2005, 09:14:40
no myslím, že už by bylo na čase, když už se blížíme té informační společnosti, aby existoval nějaký server, kde se o takových výtečnících bude možné informovat. Ony postižené by se mohly se zkušeností s konkrétní osobou svěřit, aby další nenaletěly. Vím, že tomu brání zákon na ochranu osobnosti a že by to mohlo být i zneužito, ale možná by to mnohým pomohlo. Škoda, že je internetem dán jenom nástroj pro rychlé seznámení, ale jak si ověřit serióznost jejich tvrzení už jednoduše nelze. Také mám zkušenost, že muži toho o sobě napovídají v různých internetových seznamkách, jak jsou dobří, ale pravda je úplně někde jinde. Někteří to mají jako zábavu, kolik naivek se jim podaří zblbnout. Závěr je: Při seznamování přes internet buďte velice opatrné a neostýchejte si vše důkladně prověřit. Muži většinou pomlouvají svoji stávající, jak je nemožná, aby získali sympatie nového objektu, ale když byste s ní mluvily, zjístíte, že je to úplně jinak. Já vím, když ona ta zamilovanost člověku naprosto vyřadí mozek a pak to takhle dopadá. Dostala se mně do ruk kniha "Kodex muže aneb jak získat od ženy vše, abyste si ji nemuseli brát" - tak nějak se to jmenovalo. Když jsem se kdysi setkala s jedním podvodníkem, choval se přesně podle toho návodu. Možná, že tu knihu ani nečetl, ale měl to jaksi v "hardwaru". Každá by si tu knihu měla přečíst, aby včas rozpoznala symptomy takového nečestného jednání.

(Swinger - Mail - WWW) 08.02.2005, 00:22:09
Vaše starosti na mou hlavu. Tento web to je hrůza!
Kudlanko, sežeru tě.
Kde berete ten čas na ty kecy. Běžte dělat něco užitečného.

Lítám v tom stejně (Zina - Mail - WWW) 05.04.2006, 08:33:10
Mám vztah se ženáčem a půl roku to nevěděla.Taky s manželkou 5 let nežije,ale je to těžký popisovat,neboť hodně věcí tu bylo řečeno.Vím,co prožíváš a věř tomu,že já si tím psychickým terorem taky procházím.Ty miluješ,oni využívají...třeba ne...kde je pravda? Držím palce a závidím,že se z toho budeš umět dostat,já asi koc miluji.Papa.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: