[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
CHARITA PŘES SMS - VÍTE, KOMU CO DÁVÁTE?
Rubrika: [úkol pro vás]

Stalo se v dnešní době samozřejmostí, že lidé jako diví odesílají dárcovské sms. Před měsícem na Tatry, teď na Azii, příště... raději snad nepřivolávat. Já bych taky moc rád přispěl. Fakt, skutečně bez výmluv bych strašně rád přispěl nejméně deseti sms, tedy 350,-Kč. JENŽE PŘISPĚT PROSTĚ NEMŮŽU, NEDOKÁŽU TO!!!!! Málokdo totiž ví, že OBDAROVANÝ NEOBDRŽÍ oněch mých 35,-Kč za jednu sms –

nýbrž z těch poslaných  35,-Kč si moje socdem vláda (ministr financí)


odebere daň ve výši 5,-Kč!!!!!

A operátor  si odloupne další poplatek za sms ve výši 3,-Kč!!!!!


        Takže obdarovaný nakonec získá pouze něco kolem 27,-Kč. A protože ze zásady odmítám živit ze svých, již dávno zdaněných, peněz hejno supů, bezostyšně obírajících mrtvoly, a to doslova, tak prostě NEPŘISPĚJU!!!!

Teprve tehdy, až budu vědět, že zákony, předpisy, vyhlášky, nařízení vlády, tvoří a schvalují LIDÉ, a ne stádo mrchožroutů; tehdy, až nebude postižený sprostě okrádán o část mé pomoci; pak tehdy přispěju moc rád!!!!!!!!

     Jinak pro ty, kteří zvládají kalkulačku a mají náladu počítat – zkuste si spočítat, jak velká částka to je… kterou my přispíváme těm, které jsme obdarovat nehodlali!!!

Josef Pražák, Praha 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Říká se, (Iva - Mail - WWW) 04.01.2005, 12:38:56


No právě! (Ježibabka - Mail - WWW) 04.01.2005, 12:41:55
A proto mám svého bezdomovce, o kterém vím vše, a pravidelně ho podporuju.

Říká se, (Iva - Mail - WWW) 04.01.2005, 12:46:48
kdo rychle dává, dvakrát dává. Ale v dnešní době musí člověk trochu přemýšlet a nebýt ovce, nepřijímat nejjednodušší řešení a ano, nedělat dojnou krávu, novodobým obíračům mrtvol. Několik dní se topím v depresích, co jsem to za člověka,že vůbec přemýšlím o principech, v čase, kdy jiní potřebují pomoc, ale já najdu svou cestu a sms to nebude a nebude. To co píše Josef, jsem se včera dozvěděla z medií, ale novinka to pro mne nebyla, vždyť oni poctivě vždy řekli, kolik a na co půjde, proto jsem si iluze nedělala, ale přesto jsem se rozčílila a řičela ne a ne.

to je novej, dokonalejší způsob - řeknou vám rovnou, O KOLIK VÁS OKRADOU..... (katka - Mail - WWW) 04.01.2005, 13:07:04


SMUTNÝÝÝÝ ( - Mail - WWW) 04.01.2005, 13:11:58
Z těch 27 Kč se u nás nakoupí zboží (balená voda, léky) a z tohoto se opět zaplatí DPH. Zaplatí se také za dopravu, třeba letecké společnosti, opět včetně DPH, takže ani tyto peníze nedojdou do Asie. Část z nich taky padne na provozní náklady charitativních společností (telefony, nájmy, pojištění pracovníků v zahraničí) a opět je tu DPH. Takže až na místo dojde jen zlomek peněz.

(Michal - Mail - WWW) 04.01.2005, 13:24:53
Pokud jsem zaslechnul, tak i vláda bude přispívat, takže klidně těch 5 Korun vládě věnuju, no po...er se kudlanko. :o)

Kdyby všichni přemejšleli jako ty, tak se tady všichni budeme hlídat, aby náhodou někdo nevydělal, a skutek utek, že áno?

(reklama - Mail - WWW) 04.01.2005, 13:40:45
jednou měř, dvakrát řež: najděte si idnes a zjistíte, že vláda o tomhle problému ví. Tím nechci naši vládu chválit, ale hořekování nad DPH se mi zdá lehce zbytečné a hysterické... Sice článek vyšel až hodinu po té, ale přeci jen by to chtělo nějakou vsuvku. Takže počkejme jak vláda odpoledne rozhodne a pak můžeme případně řvát.

Vláda o tom ví (NČ - Mail - WWW) 04.01.2005, 14:40:02
jo, ode dneška o tom najednou vláda ví. Žeby četli Kudlu? Taky jsem si to přečetl v denních zprávách. Ale tyhle esemesky už se posílají několik let na spoustu různých "akcí". Ví se o tom tedy již několik let, ale jen tak, že se tiše ví. A kdyby ta bezostyšnost a arogance už nevolala až do nebe, tak by se DPH z dobročinnosti vybíralo ostošest bez uzardění neustále.
A co říct ke třem kačkám operátorovi? Já platím za běžnou sms 1,50Kč. A docela automaticky bych předpokládal, že to tak bude i v tomhle případě. A ono není! Dnešní tisk též na jiném místě píše o mimořádné dvěstěmilionové odměně (kolikáté už?) vedení a dozorčí radě Telecomu, tedy včetně Eurotelu. Tak třeba, že by to nějak souviselo?

Realita (pro Pepíka): (Agentka - Mail - WWW) 04.01.2005, 15:31:45
Dárcovská SMS je v hodnotě 30,- Kč. Z toho jde částka ve výši 90% na humanitární účel, tedy 27,- Kč. Zbylých deset procent pokrývají náklady spojené s toutou službou a ne pouze na straně operátora, ale i ostatních partnerů v tomto projektu, jak bylo chybně uvedeno v médiích. Dárcovskou SMS považujeme všichni operátoři za telekomunikační službu a tudíž dle legislativy z toho musí být bohužel uhrazeno DPH, tedy 19% ze 30,- Kč. Nikdo neočekával tak prudký nárust odeslaných DMS, probíhají jednání s Ministerstvem financí ohledně DPH. Pracujeme na tom, aby se tento klíč změnil k lepšímu. Informace o tom, jak je služba zpoplatněna jsou předem všude uvedeny, zákazník si sám může zvolit, zda tento způsob využije či ne. Před Dárcovskou SMS probíhaly také sbírky na dobročinné účely pomocí SMS, ale bylo to nejednotné a mnohdy se na konkrétní účel dostalo pouze 20% z poskytnuté částky, aniž by to poskytovatel tušil. Pokud jdete do banky a zasíláte platbu s účtu na účet, bankovní instituce si také počítá určitý poplatek. Vzhledem k tomu, že od spuštění služby v dubnu 2004 zákazníci všech operátorů zaslali na dobročinné účely pomocí DMS témeř 30 milionů korun, je to velmi účinný, rychlý a pohodlný nástroj jak pomoci. Eurotel se vzdává veškerých příjmů pokrývající náklady z DMS ASIE ve prospěch sbírky Nadace ADRA. Více informací o dalších sbírkách naleznete na www.darcovskasms.cz.

ne tak docela.. (Radka - Mail - WWW) 04.01.2005, 15:38:32
je to sice hezká výmluva, že se na tom někdo další přiživí, ale bez toho to stejně nikdy nebude. SMS je nejpohodlněnjší a jsem ráda, že můžu takhle z tepla domova pomoct alespoň svou trošičkou těm, kteří všechno ztratili..

ne tak docela.. (Radka - Mail - WWW) 04.01.2005, 15:38:37
je to sice hezká výmluva, že se na tom někdo další přiživí, ale bez toho to stejně nikdy nebude. SMS je nejpohodlněnjší a jsem ráda, že můžu takhle z tepla domova pomoct alespoň svou trošičkou těm, kteří všechno ztratili..

Agentce a Radce (NČ - Mail - WWW) 04.01.2005, 17:30:38
Milá Agentko.
1) dle několika informací z médiíí zaplatí odesilatel za sms něco přes 35,-Kč. Ne 30, jak píšete.
2) ale zřejmě je to tedy tak, že oněch něco přes 5,-Kč (přesně zřejmě 30x19%=5,70Kč) nad 30 spolkne právě DPH.
3) není až tak pravda, že informace o tom, jak je služba zpoplatněna je předem všude uvedena. Naopak! Obvykle, v 90ti% hlášení rozhlas nebo TV uvedou pouze čísla a informaci, že takhle mohu přispět jednou sms třiceti korunami. O tom, že mi nebude odečteno 30, ale 35,70 Kč, o tom nikde ani zmínka. A téměř nikdy a nikde také ani zmínka o doprovodných poplatcích.
Radko. Promiňte, ale s Vaším názorem, že "vždycky se na tom někdo přiživí" souhlasit nemůžu! Odevzdávání desátků panstvu bylo zrušeno tuším někdy v 18tém století. Tak proč souhlasit se zaváděním zvláštních dvacátků, jako daně z dobročinnosti? Nejde přeci o to nepřispět z tepla domova. Jde o to, abychom si uvědomili, že současně přispíváme i na něco, co alespoň někteří z nás považujeme za, slušně řečeno, nemravnost.



Važený NČ, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 04.01.2005, 20:10:18
dovoluju si vás upozornit, že stále platí tzv. zákon zachování energie. Ať se vám to líbí nebo ne tzn. i u této služby je nějaká minimální režie a nebude se nikdy rovnat NULE! Dokonce si to nepřeji! Všechno něco stojí a placený, renomovaný distributor pomoci je lepší než chaos. (viz. např. Slovensko) Zmínka o 18. st. není na místě , neboť (jak jsem už uvedl) "desátek", v tomto případě není ziskem atd ... Dokonce i média informují korektně: informují o tom, že cena pro dárce je 30,- bez DPH, a možnost zjistit si další informace s informačním zdrojem. ... Je jednoduché býti oportunistou bez elementární znalosti věci (ve vašem případě samozřejmě) :-)) ...

(Eva - Mail - WWW) 05.01.2005, 01:43:14
Dík všem,kteří odeslai,zítra vynecháme ty dva rohlíky k snídani a nechme vlky ať se nažerou :-(¨Taky se ozvou... jasn že ano,na ledě hokejových utání..ale i tak je to dobrý,odesílat budem, že joooooo!!

Vážený SF (NČ - Mail - WWW) 05.01.2005, 07:16:12
Další argumenty proti těm vašim už mě nebaví předkládat. Je zcela zbytečné obhajovat svůj názor tam, kde není sluchu. Prostě je skupina lidí, která má jeden názor a druhá, která má názor opačný. Dohodnout se nemohou, protože už apriori nechtějí. Já sám jsem zatím neshledal ani jediný důvod, proč svůj názor měnit. A věřte, že čtu nejen Kudlanku, a poslouchám nejen techno.
Nakonec přímým potvrzením správnosti výchozího včerejšího Kudlančího upozornění je reakce předsedy vlády, kdy se, přitlačen veřejným míněním ke zdi, upoceně snaží o zachování tváře alespoň jakýmsi expost prohlášením, že tedy, když se lidé zlobí, tak, že ona DPH bude převedena na konta charity. Ale, upozorňuji, DPH z dobročinnosti JEN na Azii!!!
A ještě k těm desátkům, kde jsem se skutečně zmýlil. Desátek byl jen desetinou, ovšem 19% je téměř pětina, (dvojnásobek desátku, ne tedy "dvacátek")!!! Opravuji se tímto.

Re: pan Pražák (Vlasta - Mail - WWW) 05.01.2005, 08:04:20
Pokud Vám to tak vadí, můžete přispět na jeden z humanitárních účtů nebo tam vám také něco vadí? Není to náhodou tím, že nechcete dát ani korunu, a nějak se potřebujete vymluvit?

Link (Sigmund Freud - Mail - WWW) 05.01.2005, 09:08:49
Dovolím si zde uveřejnit jeden link, kde se této problematice podrobněji věnují (pro nevěř. tom.):
http://www.mobilmania.cz/Operatori/AR.asp?ARI=109005


(tomas - Mail - WWW) 05.01.2005, 09:54:25
Objevila se nová zpráva,že se všichni vzdávají všech poplatků a daní a s ohromnou pompou ze sebe dělají štědré dědečky.
Při tom šlo všechno vyřešit už od začátku a s větší samozřejmostí. Nakonec bude největší hvězda operátor a Sobotka.

ALE JE VÍC KONT - NA KTERÁ SE POSÍLAJÍ DMS - PROČ TEDY NEVRÁTÍ UKRADENÉ PENÍZE I Z NICH!!!! ( - Mail - WWW) 05.01.2005, 10:02:56


Oh bože, (vodoměrka - Mail - WWW) 05.01.2005, 10:04:24
ctihodný pane Pražáku,
když přispět nechcete, nepřispívejte. Sedněte si v teple svého bytu, pusťte si rozhlas nebo televizi a děkujte Bohu, že jste zdravý, máte kde bydlet, máte dejme tomu hodnou ženu, chytré děti a neznáte osobně nikoho z těch postižených. Protože cizí neštěstí je sice strašné, ale pořád je to cizí neštěstí. Zato když se to týká blízkých příbuzných nebo kamarádů, je to již citelnější. Nikdo vás nenutí přispívat. Ale proč potom rozsévat tuhle nevraživost mezi ostatní, kteří již přispěli nebo přispět chtějí. To je taky jejich věc. To kdyby te poměr částek byl opačný, pak by bylo se nad čím pozastavovat.
Hezký den přeji!

ano, ututlá se to zase... ( - Mail - WWW) 05.01.2005, 10:04:54
Eurotel slíbil, že částku, kterou takto získá, věnuje v případě sbírky NA ASII organizaci ADRA, která tuto sbírku zaštituje.
gesto udělal také T-Mobile, který si sice tento podíl nechá, ale rozhodl se sám přispět třemi milony korun. Navíc bude iniciovat sbírku mezi svými zaměstnanci a uhradí náklady na roamingový provoz svým zákazníkům, kteří byli v postižené lokalitě v době katastrofy až do výše 1000 Kč na jedno telefonní číslo. Oskar slíbil, že prostředky, které Oskar prostřednictvím dárcovských SMS NA ASII vybere, budou věnovány na pomoc postiženým. O konkrétní formě pomoci se ale u Oskara ještě rozhoduje, neznáme zatím podrobnosti.


to Vodoměrka: (oui - Mail - WWW) 05.01.2005, 10:09:58
Takhle si kupujeme odpustky:
nezajímá nás, co se s penězi děje, hlavně, že jsme je poslali. Vyťukali jsme pár písmenek na mobilu a jsme v suchu, jsme dobrodinci, žejo...
Ale taky by mělo všechny zajímat, kam se peníze podějou...
POCHOPITELNĚ, ŽE SE PROJEVÍ I TYPICKÁ REAKCE - jako dříve ve frontě, když si někdo stěžoval, že je šizen - tak ho všichni napomínali, aby nekecal, vzal co je a nezdržoval... PROČ JSME TAKOVÉ OVCE? PROČ JSTE TAKOVÉ OVCE?
Tady není přeci řeč o tom, jak p. Pražák žije, nebo jak se mají lidé tam - TADY SE MLUVÍ O HYENÁCH, KTERÉ SI DÍKY NAŠÍ ZBABĚLOSTI MASTĚJ KAPSY.
ano, my nic, my muzikanti...

pěkně držet hubu a krok, žejo... to je lepší :-( (oui - Mail - WWW) 05.01.2005, 10:11:20


Odpustky (Lidka - Mail - WWW) 05.01.2005, 13:01:05
A já pořád, co mi na posílání dárcovských SMS nesedí. Ne to, že se na nich možná někdo přiživuje, byl to pocit, který jsem neuměla pojmenovat. Děkuji Vám za tuhle diskusi, moc mi pomohla ujasnit si myšlenky. Odpustky, to je to správné slovo, možnost uplatit svoje svědomí, za to že jsem v pořádku, že jsem takovou hrůzu nemusela zažít.


Tak tady to mate, (Zuza - Mail - WWW) 05.01.2005, 13:14:18
konecne si to snad uvedomili i ti "oni": vynatek z dnesnich zprav:DPH z dárcovských SMS dá vláda Asii. S návrhem přišel ministr zahraničí Cyril Svoboda. Zisku se vzdají i mobilní operátoři.


Lidko, myslím, že se mýlíš ve svém výkladu - (Vodoměrka - Mail - WWW) 05.01.2005, 13:56:02
proč bys měla uplácet svoje svědomí za něco, cos nezavinila? Očišťovat ho odpuštěním snad můžeš jen když jsi si vědoma, že to vzniklo tvým zaviněním, tvým chybným jednáním... nebo ne?
Na tomhle spíš nás zaráží ta nejistota, kam naše peníze vlastně přijdou... jestli se opravdu dostanou těm potřebným...

Vsichni, kdo posilate sms, okradate postizene! (Honza - Mail - WWW) 07.01.2005, 13:00:35
Netvrdim, ze se vlada nebo operatori chovaji hyenisticky a neticky, at si delaji, co chteji, koneckoncu kazdy si muze vybrat, jestli sms posle, nebo ne.

Prave proto ale prohlasuju, ze hyenisticky a nechutne se chovate vy, kteri sms posilate! Predpokladam, ze kazdy posilate maximum, ktere jste na podobnou vec ochotni venovat. Ale kdybyste misto sms prispeli treba na clovek v tisni, nebo cerveny kriz, tak nejen ze byste neplatili DPH, ale taky byste si mohli castku odecist z danoveho zakladu. Takze vlastne byste v takovem pripade za stejne prachy darovali vic. Tedy tim, ze jste lini pres internet poslat platebni prikaz, poskozujete predevsim postizene!!! Hanba vam.

Vsichni, kdo posilate sms, okradate postizene! (Honza - Mail - WWW) 07.01.2005, 13:02:16
Netvrdim, ze se vlada nebo operatori chovaji hyenisticky a neticky, at si delaji, co chteji, koneckoncu kazdy si muze vybrat, jestli sms posle, nebo ne.

Prave proto ale prohlasuju, ze hyenisticky a nechutne se chovate vy, kteri sms posilate! Predpokladam, ze kazdy posilate maximum, ktere jste na podobnou vec ochotni venovat. Ale kdybyste misto sms prispeli treba na clovek v tisni, nebo cerveny kriz, tak nejen ze byste neplatili DPH, ale taky byste si mohli castku odecist z danoveho zakladu. Takze vlastne byste v takovem pripade za stejne prachy darovali vic. Tedy tim, ze jste lini pres internet poslat platebni prikaz, poskozujete predevsim postizene!!! Hanba vam.

Souhlas s Honzou (k - Mail - WWW) 10.01.2005, 14:14:19
Presne tak, ja jsem penize poslala pres internet cervenemu krizi, bez poplatku a jeste si to muzu odepsat z dani.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: