| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| NEŠŤASTNÉ KONCE PRVNÍCH LÁSEK |
| Rubrika: [úkol pro vás] Potřebovala bych radu – poraďte mi, jak HO dostat zpět? On byl vlastně moje opravdová první láska. Chodili jsme spolu bohužel jenom měsíc a týden. Zamilovala sem se do něj ale šíleně, i on mě moc miloval – nejen, že mi to říkal, já to z něj cítila, byl se mnou šťastnej a já s ním. Po měsíci to začalo malinko skřípat. Asi proto, že jeho rodiče byli pořád doma a my nebyli už tolik spolu, protože k nim jsme nemohli...
Ovšem, on dělá pár věcí, co se mi nelíbí (nechci lhát-hulil), nikdy se mi to nelíbilo a on to věděl. Na začátku vztahu říkal: řekni a přestanu, ale nechtěla jsem na něj tak naléhat. Pak, když jsem mu jemně naznačovala, že by mohl, tak nechtěl. Dost mě tím trápil, ale neříkala jsem to. Měla jsem strach, že by mě nechal. Udělala bych pro něj všechno, jen aby zůstal se mnou. Pak jeden den jsem na něj zase čekala s kamarádkou v parku, byl tam a bavil se s kamarádama a my s kámoškou se šly trochu projít. Když jsme se vrátily, už tam nebyl. Přišla jsem domů a napsala mu smsku, že se mu omlouvám, že to bylo nedorozumění. Druhý den mi jen dal pusu a celej den se se mnou nebavil, byl hrozně naštvaném, na otázky nereagoval. Byla jsem úplně na dně. Z domova jsem mu pak napsala hromadu zpráv, jak to bylo, že ho miluju a že se moc omlouvám. a tak. Neodepisoval. Pak mi napsal: mám jet s tebou ještě zítra vlakem? – to znamenalo: má to ještě vůbec cenu? Odepsala jsem, jak moc ho miluju a že se musí rozhodnout sám. Že ať přijde, jestli mě miluje a chce aby, všechno bylo zase ok. A jestli mě nemiluje, tak ať nechodí – nepřišel. Vůbec ani nepřišel do školy. Prostě to takhle skončilo! Na otázku proč, mě odpověděl, že to sám neví. Já se skoro psychicky zhroutila a nebýt kamarádů, kteří byli při mně, tak nevím, co bych dělala. Každopádně mě pak ignoroval (chodíme spolu do třídy), ale nebyl šťastnej. cítila jsem to z něj. Tak jsem navrhla, ať se alespoń bavíme a že budeme zase kamarádi. S tím souhlasil. Ty dny potom pak byl trochu uvolněnější, ale pro mě to bylo mnohem horší. Asi dva týdny na to jsme se potkali v metru. Když mě uviděl, tak se usmál a přišel ke mě. Bylo to jako když jsme se poprvé potkali v metru: usmíval se, díval se celou dobu na mě, cítila jsem, že mě rád vidí. Nevypadal, že by mě chtěl políbit nebo tak něco, jen se usmíval na všechno, co jsem říkala. Poprvé po té době jsme se pořádně bavili, ve škole byl v klidu, měl dobrou náladu a usmíval se. V tu chvíli sem se rozhodla, že ho dostanu zpět. Ale všichni mi řekli, že nemám naději. Občas si řeknu, že mám, občas že nemám. Když jsme byli spolu, TAK MĚ MILOVAL! CITILA SEM TO!! Ostatní kluci říkají, že přestal. Ale copak jde přestat milovat člověka ze dne na den? Chtěla bych ho zpět... Potřebuji od vás vědět jen pár věci a velkou radu – poraďte: jak ho můžu dostat zpět?? I kdyby se to nepovedlo. Jen chci vědět a mít jistotu, že jsem zkusila všechno, vždyť já ho moc miluju. Je to 3 týdny, co se s mnou rozešel (strašně hnusně...po smsce). Nejdřív jsem brečela, pak ho nenáviděla. ale teď už zase toužím po jeho polibcích. Co si myslíte vy? MÁM ŠANCI? Prosím, přemýšlejte a vciťte se, představte si, kdyby se stalo něco takového vám, jak by vás ten člověk dostal zpět? Děkuju moc, Malvínka |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
před nikým se neponižuj a nad nikým se nepovyšuj. (Jelena - Mail - WWW) 09.12.2004, 13:07:39
Malívnko, Malvínko - Přepokládám, že Váš vztah řeší celá třída, to taky není dobrý. Nejlepší je dělat, že je ti ukradený a že máš zájem o jiný věci, lidi, sporty a on je na posledním místě. Prostě dělej, že jsi byla chvíli bláznivá naivní a zamilovaná, ale naštěstí ti to došlo a už jseš zase nad věcí. To ti radím doopravdy a navíc to je jediný způsob ja k přitáhnout chlapa.
Takových ještě bude... (NČ - Mail - WWW) 09.12.2004, 13:26:18
hlavně neblbni pro něco, co je úplně normální a přirozené.
Jen ještě maličkej dotaz. Hulil? To myslíš jako cigarety? Nebo mařenu? V každým případě si můžeš být stopro jistá, že nepřestane. A kvůli tobě už vůbec ne. A pokud to nejsou JEN cigarety, tak prchej hodně rychle a hodně daleko.
Jestli (Maka - Mail - WWW) 09.12.2004, 16:09:06
hulí, tak se jeho náladovosti vůbec nediv. Má to asi souvislost s trávou a o tu přijít nechce, nemá důvod. Jenom je otázka, která jeho stránka je ta přirozená - příjemná, nebo protivná?
Malvínko (Kamila - Mail - WWW) 09.12.2004, 16:15:12
ach jak já ti rozumím! Prošel si tím asi každej. Jasně že se dobře říká, neponižuj se, zapomeň, utíkej...když ono to tak strašně bolí!!!! Hlavně v tvém věku, vidím to jako včera jak moc jsem trpěla. Moc s tebou cítím, moc. Pravda bohužel je, že jak už dávno řekl kdosi moudrý, nemůžeš nikoho přinutit, aby tě miloval. A víš - kdyby o to tolik stál, měl by se snažit on - nebo alespoň TAKY on. Pokud se nesnaží a snažit nebude, je opravdu lepší ho nechat být. Tedy - já vím že to bolí, ale aspoň z toho vyjdeš jako hrdá holka. Tím, že ho zahrneš láskyplnýma smskama nezískáš vůbec nic - naopak. Víš jak dobře funguje nezájem? Vidíš to na sobě - zkus to aplikovat na něj. Choď okolo něj, nafintěná, pozdrav se s ním a běž pryč. Případně ať se k němu donese, že máš jiného nebo o tebe stojí někdo jiný. Nezájem - to jediné funguje. Pokud ne - pak on o tebe nestojí, bohužel.... Držím ti palce, ať jsi brzo ok!
Kamilo (Alena - Mail - WWW) 09.12.2004, 17:41:33
mas naprostou pravdu a jestli ho malvinka chce zpstky tak by dsi emla tvoje slova povesdit nad postel. Ale jestli je opravdu lhostejny tak nepomuze nic, protoze jestli Malvinka s nekym chodi enbo ma o ni nekdo zajem mu bude naprosto jedno......
V peslednim clanku jedna "ctenarka" napsala . . . (G. Pasek - Mail - WWW) 09.12.2004, 18:02:52
ze ma podezreni, ze si Kudlanka ty pripady vymejsli, coz ani me nenapadlo . . .
Mozna jo a mozna ne. "Zamilovana" Malvinko, nenapsala jsi tvuj ani toho tveho posuka vek. Podle toho jak uvazujes-pises tak to sacuju na 15-16. Takze bych se nejdrive sveril mame a tatovi a poslechl jejich rady, protoze nikdo, nikdo, nikdo to s tebou tak dobre nemysli jako ti dva! Nevyptavej se senzacechtivych amateru a "kamosek" co delat. Pokud jsi starsi a jsi tvrdohlava, tak s tim tvym tulpasem pomiluj, otehotni a pripoj se do dlouheho pruvodu "svobodnych matek" a do konce zivota hudruj, vysedavej u soudu soudit 2 roky opozdene alimenty a vysedavat s "kamoskama" v hospode ktere jsou ve stejne slamastice . . . Ja vrele a uprimne doporucuji aby jsi si nechala co nejdrive vysetrit hlavu . . . Toz tak
Ne, opravdu si nic nevymýšlím :-)))) (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 09.12.2004, 19:26:27
Což je přeci k poznání i z odlišného stylu textů. Nemám důvod si nic vymýšlet... Život sám tyhle případy píše.
A pro Gerdu - je vidět, že už opravdu nemyslíš jako Čech a ani jako "mlaďoch". Věk jsi nejspíše uhodl. Ovšem pochybuju, že s problémy srdcebolu se něšťastný človíček svěřuje doma... Neznámá virtuální Kudlanka a stejně tak virtuální a především zcela nestranní čtenáři poskytnou radu, útěchu... Hodně z nich i pohladí bolavou dušičku. A je na každém, jestli si z toho vezme nějaké poučení. Věřím, že poradna Kudlanky a i ta, kterou jsem vedla předtím na jiných stránkách, už pár lidem pomohla :-))).
===> Ne, opravdu si nic nevymýšlím . . . (G. Pasek - Mail - WWW) 09.12.2004, 20:37:15
Danielo/Kudlanko,
ty si myslis, ze otec-tata Nemec, American, Fin, Sved, Rakusak, Polak, Madar, Kanadan atd. ktery se poctive a dobre staral a vychoval 2 dcery, ze jsou tolika jini nez echt Cech otec-tata? Ze jsem stary a tradicni paprda? tak to jsi se trefila . . . PS Jak tak koukam s odstupem casu co ctu tady a jinde, Cesi si velice radi libuji vice nez kdo jiny na vse nadavat, mudrovat, sentimentalne narikat a bedovat, sentimentalni-ufnukane pisnicky a udelali si z toho narodniho "konicka." Mizerie a hudrovani ma rada spolecnost . . . . "Vy pritroubli Cecho-Americani uz nerozumite te nasi Slovanske rozjimave sentimentalni dusi . . . bla, bla, bla" PS OK! Davam tady jiny, "prakticky" uhel. Ja jsem "vysledek" orientovany a ne "uprime" hladit bolave dusicky a pofoukat bebi! Ten kdo si potrebuje popovidat a postezovat, tak at si poridi denicek a tam si perem postezovat.
Gerdo, nebuď netykavka!!! (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 09.12.2004, 21:59:20
Víš, že mnohokrát obdivuju, s jak rozsáhlými vědomostmi píšeš o nějakém problému - ale teď (a občas jindy taky) jsi trefil kozla...
Teď jen ublíženecky skuhráš ty. Hele, nikdo neuráží Čecho-Američany, ale fakt je, že když tu nežiješ, nemůžeš znát MYŠLENÍ lidí, který tu žijou. Stejně, jako oni nemůžou chápat drobné nuance života tamějšího. Vím, o čem mluvím - sám víš, že jsem ti psala, že stejně starého Č-A mám doma :-))) Ach jo...
Danieloooo . . (G. Pasek - Mail - WWW) 09.12.2004, 23:22:41
Napsala jsi:
A pro Gerdu - je vidět, že už opravdu nemyslíš jako Čech a ani jako "mlaďoch". --------------------------------- Danielo, ja nejsem citlivy jako Mozart a kdyz to "rozdavam" tak ocekavam, ze to od nekterych "schytam." Copak se stalo s Jezibabkou. Doufejme, ze neni nemocna a prinese nam jeji rozmarnou a veselou naladu . . . Zatim jsem dostal e-maily od Kudlanky ctenaru na muj e-mail adresu, ze se jim libi a radi ctou moje kecy v Kudlance komentarich. --------------------------- Danielo, pokud uznas ze moje komentare jsou NEVHODNE, tak je muzes okamzite "vymazat" jak mas nahore tvoje varovani a UPOZORNENI se kterym absolutne souhlasim. A je uz 20 minut po sichte. Ahoj
Malvínko (NČ - Mail - WWW) 10.12.2004, 06:49:15
Nic si nedělej z ubohých a trapných urážek typu "dej si vyšetřit hlavu".
Právě z Tvých řádků vyplývá, že jsi NAPROSTO v pořádku, a že naprosto logicky a samozřejmě prožíváš přesně to, co všichni v Tvém věku prožívat MUSELI, tedy, pokud byli normální. Stařecká povýšenost a závist na skutečnosti nic nezmění!!!!
Páni, já nevěřím vlastním očím... (Vodoměrka - Mail - WWW) 10.12.2004, 08:20:52
...jaká debata se tu rozjela...
Ale Gogo, teď jsi to fakt přehnal. Radit nešťastné mladé dívence, ať se svěří rodičům, nechá zbouchnout a vyšetřit si hlavu, to je přímo nefér. Takhle to ubohé, nerozhodné stvoření akorát tak zašlapeš do země, úplně jí zkazíš iluze, naděje a nakonec i chuť žádat zde o pomoc a víru, že jí někdo vyslechne, poradí a dodá další sílu. Nikdo nemá patent na rozum, ani věk nikoho neopravňuje k takovým komentářům a většina lidí se v tomto věku trápila stejně. O rozdílnosti myšlení, chování a chápání mezi mužem a ženou nemluvě. Je mi z tebe smutně. Tak.
Pane Pašku (Kamila - Mail - WWW) 10.12.2004, 09:12:59
taky se do Vás pustím. Tohle vážně není fér! Mladá hočina toho má plnou hlavu - Vám se nikdy nic takového nestalo? Pak je mi Vás líto! Anebo už si to nepamatujete? I to by bylo smutné....
Vaše komentáře bývají skvělé, ale holt i mistr tesař se někdy utne a toto bylo utnutí kardinální!
Omlouvám se . . . (G. Pasek - Mail - WWW) 10.12.2004, 10:21:50
11. Boží přikázání:
Ten kdo si cokoliv začne s člověkem který HULÍ DROGY, měl by si nechat vyšetřit hlavu . . . Minulý týden tady na Kudlance žádalo mladé děvče, novomanželka, o radu co dělat, že "nechtěně otehotněla a museli se brát" . . . narodila se jim malá holčička se kterou si její novomanžel táta nikdy nehraje, nikam s nima nechce chodit a chodí chlastat s kámošema do hospody. Když ho o cokoliv požádá, tak je na ni hrubej, nadává a mlátí do ní jako hluchej do vrat . . . Ptala se Kudlanky a čtenářů o radu co dělat, protože ho má "moc ráda" a ptala se jak jejího novomanžela "přeškolit" aby je měl rád a staral se o dcerku a rodinu . . . To byly zajímavé odpovědi čtenářů! Tam někam Malvínka kráčí, když se včas neprobudí a nezmoudří . . . a její rodiče jakbysmet, když se nezačnou honem rychle zajímat s jakejma "kámoškama" a "kámošema" se jejich dcerka stýká a kamarádí. "My se nemůžeme chodit milovat do jeho bytu, protože jeho rodiče jsou stále doma." UGH! Malvínko, nic nového pod Sluncem. Na "nešťastné zamilování a neopětovanou lásku" se neumírá. Toť vše.
Ano, Gerdo, máš ve všem pravdu - ale když ono strašně moc záleží na tom, JAK to bude podaný.... (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 10.12.2004, 10:57:41
Podívej, tady se jedná o Malvínku, o JEJÍ smutky... Bohužel, ne všichni rodiče se taktně a nenápadně starají o to, s kým se jejich dospívající a mnohdy už i čerstvě dospělé dítě stýká (ano, kalendářní věk je v tomhle případě velice ošemetný). Jak to vypadá, musí se Malvínka ohlídat sama. Pevně doufám, že "bez ztráty kytičky" si těmito nástrahami projde i ona. Alespoň jí to z celého srdce přeju, stejně - jako všechny a všichni - ostatní, kteří sem píšou. Ona sem otevřela své soukromí a my se jen můžeme snažit jí ne moc drsnou radou pomoci. To, co píšeš ty, je sice absolutní pravda!!!, ale poměrně tvrdě napsaná... Bohužel, my nemáme možnost mluvit k její mámě... Stejně jako nemáme možnost znát partnery těch, kteří nám píšou své ostatní stesky. Prostě - nějak to musíme uhodnout a snažit se poradit tak, aby naše rada byla přijatelná. Capito? :-)))
Daniela (Kamila - Mail - WWW) 10.12.2004, 11:53:11
jako obvykle uhodila hřebíček na hlavičku. Ano, pan Pašek má naprostou pravdu, ale já vím, že prostě v Malvínčině věku bych rady seber se a uteč neposlouchala. Jen prostě musíme doufat, že z toho vyroste, jako většina lidí. Skoro každý v jejím věku zoufale miluje někoho, kdo mu lásku neopětuje a ne z každého vyroste zoufalec, který chce, aby ho miloval ten nesprávný člověk!
Kdo je G(erda) Pašek? (Sigmund Freud - Mail - WWW) 10.12.2004, 13:28:25
Moje otázka zní: jedná se o transexuála či hermafrodita? Samozřejmě jsou i jednodušší varianty ... Zajímám se hlubší příčiny odpovědí této osoby a nějaké informace mi prostě schází. Pro G.P.: snažím se tě prostě pochopit (určitě ale nebudu souhlasit)! :-)
Ha, Sigi F. (Vodoměrka - Mail - WWW) 10.12.2004, 13:34:06
kamaráde, vítej, poslední dobou se nějak odmlčuješ... jen sem tam větička... už jsi nám tu chyběl... :-)))))
odlisny styl textu? (Stana - Mail - WWW) 10.12.2004, 16:08:20
Danus co z toho, ze i kdyz je odlisny styl textu, tak pisatel ktery se zde vydava za nekoho jineho je stale tentyz? Nekdo kdo je zvykly, ze muz udela doma stojku, piti ji velice ublizuje, on ji nema rad ale ONA ho silene miluje? Je tady neco jako klonovani? Mlade devce se muselo vdat a manzel ji zbil jen 2X -uoha! ctenarky odsoudily biti! takze zmena -Simony maminka se okamzite po prvnim uderu rozvedla! a trileta holcicka vychovavana bez otce trpi na otcuv alkoholismus, vadi ji ze jeji partner chodi 1X tydne mezi kamarady, ted Malvinka? Danus neni oboustranna laska to co dela lidi stastnymi? Nejvetsi stesti je milovat a byt MILOVAN.
to Stana: (Irena - Mail - WWW) 10.12.2004, 16:29:20
tomuhle textu nějak nerozumím - nepleteš všechno dohromady? Asi ti nedošlo, že se jedná o různý lidi - nebo si opravdu myslíš, že je to všechno vymyšlený? Já jsem do Kudlanky taky napsala kdysi dotaz a tedy bych měla být tak součástí něčí fantazie? Oč ti jde?
Jediný, s čím souhlasím, z toho co jsi napsala, že oboustranná láska dělá lidi šťastnými. Ale to snad víme všichni, ne?
====> Kdo je G(erda) Pašek? . . (G. Pasek - Mail - WWW) 10.12.2004, 17:32:01
Radoby Sigmunde Freude,
na to ty nemas dost umpha mezi usima . . . .
Tady se to zvrhlo - (Terezka - Mail - WWW) 10.12.2004, 21:49:14
zase si tu jen nekdo vyrizuje sve ucty a nepise k veci.
Pro smutnou "šestnáctku": (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 11.12.2004, 13:12:42
Milá Malvínko,
nechala jsem všechny čtenáře, aby ti odpověděli - a myslím, že ses takhle mohla podívat i do myslí většiny lidí kolem sebe - někteří to prostě už dávno nechápou, duševně zestárli a zapomněli, jak tragické jim (v jejich mládí) připadaly vlastní první lásky... Naopak jiní vědí, a dobře si uvědomují, jaké to bylo - člověk se cítí pomalu na umření.... Malvínko, jednoznačná rada: dělej před ním, jakoby ses najednou ze všeho uzdravila, jakobys přišla na to, že to vlastně byl všechno jen omyl. Což ovšem neznamená, že musíš před ním okatě koketovat s jinejma .... ne, jen dělej, že je ti to už úplně fuk. Že to uhánění - přiznejme si - byla jsi v poslední době přímo výkvětová stihačka - tak že to uhánění byla vlastně jen taková legrace, že sis z něj dělala dobrej den :-))) Bav se s klukama, holkama... A jemu to pochopitelně bude divný, jeho ješitnost tím dostane nafrak - tohle je jedna z mála možností, ještě ho přimět k návratu. Ovšem - pokud to pro něj opravdu skončilo, tak máš smůlu. No, ale nebudeš alespoň ty ta odehnaná... Hele, a v budoucnu: uvědom si, že mužský jsou především lovci - takže oni musej mít pocit, že tě uháněj, nesměj si být tebou v žádném případě jisti!!! Když bude o tobě totálně všechno vědět - tak už nic propátrávat nemusí - už tě "přečetl" a může jít o dům dál, žejo... A toho bohdá nebude, abys tohle ještě jednou dopustila, že :-)))Držím palce, abys to příště byla ty, kvůli které budou zoufalci psát o radu :-))) Ahoj, když tak se ozvi, daniela
Jupííííí (Kamila - Mail - WWW) 11.12.2004, 14:43:01
já měla pravduuuuuu!!!! Díky Danielo, to mi udělalo radost, tys jí poradila skoro to co já! Tyyyyjo, kdyby člověk tak dokázal poradit výborně sobě a v ten pravej čas, to by bylo prima, co? :-))))
To Kamila: Jo, píšu ti jedničku s hvězdičkou :-)))) (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 11.12.2004, 15:03:43
Pro všechny (Malvínka - Mail - WWW) 11.12.2004, 19:05:23
Chtěla bych všem moc poděkovat...člověk prostě v těchhlech chvílích potřebuje trochu povzdubit. zjistit ,že není na světě jedinej komu se to stalo a opravdu děkuju všem ,kteří se za mě postavili a poradili. beru si všechny rady k srdci a slibuju ,že se jimi budu řídit:)
chtěla bych ještě něco dodat- když sem s ním začínala chodit tak sem nevěděla ,že hulí. když sem se to dozvěděla tak mě to samozřejmě vadilo ale neměla sem odvahu riskovat mu něco říct...aby neměl pocit ,že ho omezuji a aby mě neopustil. tak moc sem se snažila aby mě neopustil až mě opustil. už je to měsíc co sem bez něj a přesto ho pořád miluju. mám i pár kluků ,kteří mě mají rádi a chtějí se mnou být. ale mě jen představa ,že bych měla líbat někoho jiného než jeho je odporná. Nevím proč pořád někde v hluboku v duši doufám ,že ho někdy zase získám zpět. musím odmítat ty kluky. kteří jsou sice hrozně skvělý a fajn a hodní na mě. ale já pořád miluju někoho jiného a nemůžu chodit s někým koho nemiluji. Jenom...nedávno sem si uvědomila ,že nejsem šťastná. vždycky sem bývala šťastná. každý týden alespoň 2x. ale v podstatě sem byla šťastná pořád. na pár vyjímek:))) ale teď jsem už měsíc nešťastná. samozřejmě s kamarádama na to občas na chvilku zapomenu.. (jenže on je ze třídy vidím ho každou minutu..) a tak. ale prostě nejsem šťastná. když sem si to uvědomila tak se mi trochu zatočila hlava. už měsíc nejsem šťastná. sem hrozně nešťstná. celý noci a večery vysedávám u počítače. já sem něco jako školní psycholožka (jako kamarádka) a všichni vědí ,že ke mě můžou pro radu. umím dobře radit. uklidňvat a pomoct. vím to. chtěla sem jít studovat psycholožku.ale sobě poradit neumím. neumím si pomoct a nedokážu se uklidnit. kdo nic neumí-učí. kdo si neumí pomoc-pomáha. děkuju vám všem moc za pomoc. nesmírně si toho vážím. M.
ještě něco (Malvínka - Mail - WWW) 11.12.2004, 19:08:52
teď mě ještě něco napadlo...rodiče samozřejmě nevěděli ,že kouří a hulí. oni ho znali. byl i u nás doma. a samozřejmě ho znali jenom z té dobré stránky co sem jim říkala já. kdyby to věděli...tak asi by mi ho nezatrhli... ale možná trochu rozmlouvali. ale tolik by si do mýho života netroufli strkat prstíky.
Jak je to dál (Malvínka - Mail - WWW) 11.12.2004, 19:24:12
Drahá Danielko,
moc ti za všechno děkuju. už sem tam i odepsala:)) opravu si moc vážím toho ,že se někdo zabívá mýma ... trapnýma problémama. pro mě je to samozřejmě teď vrchol světa. a jen doufám ,že to bude tak jako vždycky a že za pár měsíců už se tomu budu smát. i když zatím to tak nevypadá. už je to 1 měsíc a 14 dní a pořád sem na tom dost bídně. vlastně spíš mám jen permanentně smutnou náladu a pořád pořád pořád vzpomínám. a nejsem šťastná. teď mám další věc. asi před týdnem mě přepadl hroznej smutek. a začala sem spát dopis...jemu...ale pojala sem to ...spíš jako deník. napsala sem tam všechno. ty pocity. vzpomínky. aby věděl jak mi je. jak to cítím. vysvětlila sem tam všechno o čem si myslím ,že by mohlo mít třeba příčinu k tomu rozchodu. prostě hlavně sem tam napsala vše. krom toho ,že bych tam psala: miluju tě VRAŤ SE ZPĚT!... to zas tak moc... ho otravovat nechci. ale občas sem tam napsala něco jako: každý člověk si zaslouží druhou šanci. ale prostě sem se do toho dopisu tak trochu vypisovala z pocitů. psala sem tam každý den něco. teď mám asi 15 stránek A4 popsaných z každé strany. a přemýšlím jen nad tím..MÁM MU HO DÁT? buď mu ho dám před prázdninami aby pak měl čas přemýšlet o svátcích doma a nechat si to uležet. a nebo mu ho nedám a nechám si ho jako jen ,že sem se opravdu vypsala z depresí. ale teď nevím. když si tu čtu ,že jen nezájem mi ho může vrátit. já už si skoro ani nemyslím ,že by to bylo možné ale stejně. něco malinkýho vzadu ve mě ještě stále doufá. i když je to hloupost. zase bych ale chtěla aby věděl jak co bylo a jak to cítím. ale když to nebude vědět tak se taky moc nestane. tak co myslíte??...mám to risknout a dát mu ho? nebo se na to mám vykašlat??... pa:)a děkuju...
MALVÍNKO - NEEEEEEEEE!!!! (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 11.12.2004, 19:44:13
Ne, nedávej!!!! Ale klidně pokračuj dál, vypiš se z toho a pak to celý někam schovej, kde to opravdu nikdo!!! nemůže najít. Věř mi, byla by to šílená chyba!!! To si rovnou můžeš jít lehnout k nim za dveře a dát si na záda cedulku "jsem jen tvoje" :-))). Blbost, co? Ale uvědom si, že výsledek by byl stejnej!!!
Ne, a tisíckrát ne!!! Ale - pak, dejme tomu za půl roku, si to znova přečti, a za ještě delší dobu zas. Uvidíš, jak odlišný pohled budeš pak mít, jak jinak bys to řešila, až budeš o ten rok starší. Rozhodně to však nenič, schovej někam do tmavého šuplíčku. Jednou to třebas budeš moci dát své holčičce :-))) Ahoj, klidně zas napiš, držíme ti všichni palce. daniela
Malvínko (Kamila - Mail - WWW) 12.12.2004, 09:37:11
já vím, že teď to bolí strašně moc, ale ono fakt všechno přebolí. Pro tebe to teď musí znít jako prázdná fráze, ale je to tak. Že ti je šest týdnů ouvej je jasné. A taky je přirozené, že nikoho jiného nechceš. Dobře děláš, že s nikým jiným nechodíš, nebylo by to fér ani vůči těm klukům. Stejně bys srovnávala a oni by z toho prostě nemohli vyjít vítězně, protože zkrátka každý člověk je jiný a ty chceš jen toho jednoho.
Ano, vypiš se z toho, klidně tady na těch stránkách, podle mého jsou k tomu úplně ideální, mě to taky pomohlo, když mi bylo mizerně. To, že se lidé zamýšlejí nad tím, co prožívám, je úžasný a osvobozující pocit. Že se můžeš opět svěřit a ostatní si to se zájmem přečtou a zamyslí se nad tím. A samozřejmě - ten dopis mu nedávej i kdybys ho měla spolknout!!! To by byla ta absolutně největší chyba, tím by sis ty dveře k němu zavřela úplně a definitivně. Evidentně máš moc prima rodiče, že by ti ho sice vymlouvali, ale nezatrhli (ono by to stejně nebylo nic platné, že ano). Važ si toho (já myslím, že si toho vážíš, ale ono není na škodu to zopakovat), nejsou všichni takoví. Moji rodiče jsou a byli stejní a já musím říct, že na mě vždycky mnohem víc působilo, když jsem viděla, že tátovi některý můj kluk nesedí, ale neříká nic (to jsem se nad tím zamyslela a většinou mu dala zapravdu) než když babička kvílela, jak je ten či onen strašný a pro mne nevhodný. A najust jsem s ním zůstávala, i když bych už s ním asi jinak nebyla....no, ale takové to v tomto věku bývá, já vím. I ten tvůj smutek je velmi pochopitelný, on také přejde. Najednou - zničehonic si uvědomíš, že jsi opět chviličku šťastná - a ty chviličky se budou prodlužovat. To je stejné po celý život, ty vztahy bolí stále, na tom se většinou nic zásadního nemění. A někteří lidé se z případně špatné volby partnerů poučí, někteří si však tytéž typy vybírá stále a pak se diví, že nejsou šťastní. Zkus užívat Vánoc s rodiči, kamarády a svými zájmy. Taky to zní jako fráze - ale ono to vážně pomáhá! A když mu nezačneš chybět - jak říkávám já - jeho škoda!
Jen tak, aby řeč nestála . . . (G. Pašek - Mail - WWW) 12.12.2004, 18:55:28
Před pár lety se to stalo . . .
Brácha s manželkou, já s manželkou a naší prvorozenou jsme se sešli v New Yorku u báchy vdané dcery Evy. Bylo po večeři, Evka už skoro 40, dala malou Lauren spát a my jsme popíjeli víno, vzpomínali, klábosili o všem možném . . Z ničeho nic Evka řekla: "Strejdo, mě vrtalo hlavou, jak je to možné, že jsi mohl mít rád (milovat) 3 děvčata ve stejném čase." Netušil jsem, kam ta konversce míří a tak jsem se opatrně optal, co tím jako myslí . . . "Ty jsi k nám dost často jezdil na návštěvu do Nové Role. Děvčata se k nám chodily ptát, kdy jako už zase přijedeš." A ty jsi chodil každý den na 3 rande, pokaždí s jiným děvčetem . . ." Všimnul jsem se, že se manželka culila a náramě bavila jakou "boudu na to ušiju" . . . (To mluvíme o čase, kdy mě bylo nějakých 14-17 a Evce 6-9 . . .) Tááák, to mě teda nikdy nenapadlo, že by 6-9 leté děvčátko si už všímálo takových věcí . . . "Víš Evičko, v tom věku kluk už není ani kluk ani chlap a v tom věku si s ním příroda hraje na schovávanou, v má hlavě zmatek, nemá svědomí a co se sluší a patří . . . pokud se týče děvčat. V tom čase jeho kamarádi a sport jsou mnohem důležitější a proboha za každou cenu ne aby se mu posmívali, že je "zamilovanej." Hledá sám sebe a "prubuje" okolo sebe to druhé pohlavi a nechce vážnou známost . . . nevědomky hledá s jakými děvčaty je mu dobře, selekce, aby si jednou dobře vybral "na život" a mít jednou děti. Kluci v tomto "oddelení" dospívají mnohem pomaleji než děvčata . . . a většina kluku v okamžiku když děvče to začne brát moc vážně, berou roha. To konečné rozhoupání a rozhodnutí a kterou si jednou odvede k oltáři příjde mnohem, mnohem později . . . a velice zřídka to je děvče "se ktrým chodil" když mu bylo 14-18. Dobře si vzpomínám, a už tomu je 40+ let, tehdy jsem chodil do 9té třídy. Už léta jsem jezdil vlakem s mým nejlepším kamarádem do hudebky v Děčíne. Ve škole spojily 9A+9B+9C třídy na hodinu zpěvu, protože byl tehdy nepoviný. Takže z nějakých 90 školáků se přihlásilo a chodilo na zpěv snad 30. Pochopitelně, většina byla holek. Chodil jsem na tu hodinu zpěvu s tím mým nejlepším kamarádem . . . . Jednoho dne při hodině zpěvu na mojí lavici prišel "třídní poštou" dopis-leták. "Gerdo, já by jsem s tebou chtěla chodit. Jana P." Připsaljsem pod to "Já ale ne. Mám už lepší" a třídní poštou ten dopis-leták odeslal. Lhal jsem, neměl jsem lepší, ale přece kluci dělají to vybírání a ne holky . . . Ahoj
no... (Malvínka - Mail - WWW) 13.12.2004, 05:58:27
to je samozřejmě pochopitelné... jenže já mám strach ,že si mysli ,že některý věci jsou jinak než byli a že třeba pak má nějaký bloky který ho udržují ode mne. a docela bych chtěla aby věděl jak všechno bylo a jak je to teď.
ale když říkáte ,že ne... tak ne no ....
Malvííí (Kamila - Mail - WWW) 13.12.2004, 08:53:26
já ti rozumím, ale ono to skoro nikdy není o nedorozumění, ale fakt tak, jak píše Gerda.... vysvětlování nic nemůže změnit! I když...hihihi....jednou přijdeš na to, že i když on píše, že vybírání dělají kluci, tak to není tak docela pravda, ale pššššššt!!!
Pane Pašíku, zívám ... (Ježibabka - Mail - WWW) 13.12.2004, 11:42:49
Tohle se řešilo už mockrát a moje názory jsou pořád stejné - proč bych se opakovala? Na obsáhlé vykecávání jsou tu jiní, že? Malvínka tím projde jako každá, a když bude mít kliku, tak přijde na řešení dřív, než půjde do důchodu.
doplnění (Malvínka - Mail - WWW) 14.12.2004, 11:39:06
te´d mi to teprve došlo. ten začátek. to že sme k nim nemohli. to nemělo takhle vyznít. ale protože sme byli míň spolu. když sme byli u nich tak sme byli spolu. ale když sme nemohli k nim tak sme občas vyrazili k nám nebo do kina nebo tak. ale zase to bylo o trochu času stráveného spolu méňě.
|
Kazdy den to bude lepsie a lepsie.A uz teraz je to fajn, nie?
Mery