[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
AŤ MĚ MÁ RÁD, AŤ JE NA MNĚ TROCHU HODNEJ...
Rubrika: [úkol pro vás]

V poslední době do Kudlančí poradny přišlo několik podobných dopisů. Musím přiznat, že je mi z nich velmi smutno… Mladé ženy, které vzdaly jakoukoliv možnost lepšího života a lpějí na svém současném partnerovi. Jakoby z nich přímo čišelo: „Já už nikdy jiného mít nebudu, tak lepší zlo poznané a známé, než něco nového. A už vůbec ne – proboha – snad být sama."

     Chtěla jsem dnes trochu víc rozebrat dopis a pohnutky Simony z minulého případu. Ale – nějak nevím, jak a co poradit v případech, kdy sice všichni mají jednoznačné řešení – jen ona dotyčná kategoricky trvá na zachování vztahu. Protože svého partnera (a to i v případě, že sama popíše všechny jeho vady, se kterými by jiní rozhodně nesouhlasili) – chce. Za každou cenu. V podstatě všechny píšou z jednoho jediného důvodu: jak to udělat, co a jak zařídit, jak se chovat – jen aby se k nim choval hezky, měl je rád…Následující dopis, který psala Anetka, je dalším z nich. Zkuste se zamyslet – ne jak Anetce poradit, že ho má zavrhnout, protože to ona nechce, ale spíš nad tím, proč ony dívky a ženy tak lpějí na svém debaklovém vztahu. Pravda je, že většinou, při změně partnera, je ten další když ne horší, tak stejný…daniela@kudlanka.cz     


¨


Dobrý den,


     prosím o radu, nebo spíše potřebuji, aby mne někdo vyslechl. Blíží se Vánoce a na mě je toho všeho moc. Je mi 22 let, příteli 28 let a jsme spolu dva roky. Z toho 1,5 roku spolu bydlíme. A já najednou začínám být ze všeho unavená, neustále se trápím a dokonce často brečím (kolikrát kvůli hloupostem). Řekla bych, že jsem takhle přecitlivělá už od dětství. Můj vlastní otec byl alkoholik a pamatuji se dodnes (v té době mi byly 3 roky), jak zmlátil mámu. Mě dětství nebylo nic moc, vůbec ne růžové. I když se moje mamka s tátou okamžitě rozvedla, dodnes na to nedokáži zapomenout. Taky mě neustále tahali po soudech a doktorech, jelikož mě chtěli oba do péče. A já musela všude možně říkat,  co se mi nelíbilo na otci, co na matce a co se mi nelíbí na nevlastním otci (mamka si našla později nového přítele a je s ním do dnes).


     Dopadlo to tak jak většinou, že vlastní otec si pro mě mohl chodit jednou za čtrnáct dní, vždy v sudou neděli. A to už nikoho nezajímalo, že to vyšlo právě na Vánoce nebo Velikonoce, a v ty dny jsem chtěla být s mamkou a nevlastním otcem. Tak jsem tedy každou sudou neděli brečela, že k tátovi nechci, že chci zůstat doma. Po několika mých scénách na chodbě, když mě mamka předávala, to táta nevydržel, odešel a opět začaly další tahanice se soudem, s tím že mě máma navádí proti němu (nebyla to pravda), abych s ním nechodila.


     Ani nevím, jak to dopadlo, ale od té doby pro mě již nechodil a ukazoval se u nás jen na Vánoce, Velikonoce, mé narozeniny a svátek. Vydržel to přesně do mých 12 let. Potom to asi vzdal a už posílal jen složenky s penězma. Nutno dodat, že jsem nikdy od rodičů (ani jednoho) neslyšela „mám tě rád“ a pusu na dobrou noc – to též jsem neznala.


     Omlouvám se za odbočení, teď již k mému problému: můj přítel začal chodit do hospody. Tedy, on chodil i dříve, ale ne tak často. Zato teď chodí jednou týdně, pravidelně. Ani by mi to nevadilo, ale vrací se většinou kolem 5 ráno a opilý. Hrozně mě to ubližuje, právě proto, že mi to připomíná dětství. Už jsem mu to říkala, že mi to vadí, aby na mě bral ohledy, ale odpověděl mi na to, že ty ohledy zase můžu brát já na něj, že on je svobodný (to chápu a ani ho neomezuji), že si bude pořád dělat co chce, že mi ani nebude říkat kam jde, s kým jde a kdy se vrátí.Já se pak vždy ten den hrozně trápím, nemůžu usnout a čekám pak, až se vrátí.


     Moc ho ale mám ráda. Vím, že on mě taky, ale takhle to už dlouho nevydržím. Hlavně jsem na něm citově závislá. Víte,  když nejde do hospody, tak je jinak moc hodný. Říká mi, jak mě má moc rád, jak se těší, až budem mít děti atd. Pravda je, že se skoro přes týden nevidíme – on má většinou pořád odpolední,tak se vrací domů kolem 23h a já zase ráno vstávám v 6h a to on samozřejmě spí. Potom už zbývají jen víkendy. Ale to on vždy jeden den je v práci a večer jde s klukama do hospody a druhý den se s ním nedá mluvit, jelikož spí, nebo zvrací na záchodě. (Alkoholik ale není, protože se přes týden pití vůbec nedotkne. To si ani nedá pivo k obědu nebo večer k televizi.)


    Všichni mi radí, ať se s ním rozejdu, já to ale nedokážu a ani nechci! Už jsem totiž zanevřela na všechny chlapy, přijde mi, že jsou všechny stejný. A já asi nikdy nepoznám, co je to šťastný a spokojený život. Asi je to vše zmatené a není tam úplně vše, protože jinak by to bylo mnohem delší. Moc Vás prosím o brzkou odpověď. S pozdravem Aneta


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Ti vsichni ti radi dobre, (Majka - Mail - WWW) 06.12.2004, 07:27:28
todle neni chlap pro zivot, bud rada, ze ty deti tu zatim nejsou, mimochodem, jak by se ti libilo, kdyby tu uz byly a videly by tatu ozraleho? Bravo, zas by se to opakovalo,ze.Bud samostatna, nezavisla a hrda a pak se najde i ten pravy!Detstvi jsi moc pekne nemela, ale to nejsi zdaleka sama! Anetko, ja bych tento stary rok ukoncila a do noveho se vydala sama a s tim, ze pro mne jeste slunicko pekne zasviti.Jakmile se jednou rozhodnes, uvidis, jak se ti ulevi. Drzim ti palecky a az se sejde rok s rokem budu ti do nej prat mileho, vlidneho partnera a kdyby ne, tak aby jsi byla spokojenejsi predevsim sama se sebou. Odhod to bremeno!

Bohuzel je to zas a opet (Zuzka - Mail - WWW) 06.12.2004, 07:38:36
o te zavislosti a s tim nelze u nekterych hnout. Pokud se sama nerozhodne, bude si muset napred poradne nabit nos a potom to mozna a to jeste jen mozna konecne pochopi.

(stejněpotrefená - Mail - WWW) 06.12.2004, 08:06:12
Anetko, máš jen dvě možnosti. "Jít nebo zůstat". Chvílemi mám pocit, že čtu o začátcích se svým mužem. Jednou týdně hospoda a zlíská se... Takže ti můžu říct jedno. Nepočítej s tím, že na tebe bude brát v tomhle ohled. Nebude. V mužském myšlení je to naprosto v pořádku. Chlapi prostě musí vypnout a všechno vypustit. Že my, ženy, tohle nemůžeme (vlastně ani neumíme - zvlášť když už jsou děti) to už neřeší. Když jsme se s manželem brali, tak jsem nespala dokud se k ránu nevrátil a to mi vydrželo pěkně dlouho. Taky jsem tím dost trpěla a chtěla aby bral ohledy... Jsme spolu skoro dvacet let (jiného chlapa bych nechtěla ;-) ) a postupem doby se všechno uklidnilo. Jednou týdně hospoda zůstala, ale pozdní návraty se konají už jen velice zřídka... Takže jestli jde jen o ten jeden den v týdnu, tak ze své zkušenosti ti můžu poradit: nech to být. Najdi si na ten večer svoji zábavu, jdi s kamarádkou ven. Prostě ber ten večer, že patří jen a jen tobě.

Prostě chybí láska... (Vodoměrka - Mail - WWW) 06.12.2004, 08:27:08
... a tím teď nemyslím lásku onoho muže k Anetě, spíš tu všeobecnou, všeobjímající... a základní nedostatek, který se nám nedostal v dětství, nepoznali jsme ji od vlastních rodičů a nevíme tedy, jak vlastně má tato láska a s ní i vlastní šťastný rodinný život, vypadat. Nemáme s čím srovnávat a tudíž nevidíme to, co je jiným zřejmé od samého začátku a proto si za lásku označíme tento podivný, neutěšený a uplakaný stav. Když dítě vyrůstá v rodině obklopené láskou, hřejivostí a milujícími lidmi, má obrázek o tom, jak bude vypadat jeho nová rodina, až dospěje a založí ji.
Radit v současné situaci je těžké, přirovnala bych to k tomu, když nám například někdo radí, že se má cítit uvolněně a pak teprve může začít něco dělat. Ale jak se má člověk cítit uvolněně, když ani netuší, jak se to uvolnění pozná. Jestli je to ten stav, co cítí teď a nebo ještě ne.
V Anetině problému je to stejné. Z dětství má jen špatné zkušenosti, ze svého současného vztahu taky, ale o něco lepší, než z dětství, jediná její obava je, aby nezůstala sama a v jejím srovnání se vztahem rodičů vychází zatím lépe její současný přítel. Neví, že to tak nemusí být, bojí se jen toho, že to může být i horší.
Je to stejné, jako když chceme po někom, kdo nikdy neviděl rozkvetlou rudou růži, aby si ji představil. A on si představí třeba tulipán nebo gerberu, v lepším případě si předsaví nějaký hybrid těchto dvou květin, a nikdy si nebude jist, že tohle je ta růže a že tak by měla vypadat...

anetko, (gerda - Mail - WWW) 06.12.2004, 08:44:53
a jak jsi došla k přesvědčení, že všichni chlapi jsou stejní, když se držíš jen toho jednoho (špatného) a těm lepším nedáš šanci? Jen s ním proboha neměj dítě, už teď je to problematický partner. Že se ti ještě nezošklivil...pryč od něj, ještě máš čas!!!

(Foun - Mail - WWW) 06.12.2004, 08:53:34
Hele a můžete mi vysvětlit jak víte, že je špatnej?! Jenom proto, že jednou týdně jde s kamarádama a pak hučí jak mořskej příboj?! Teda já nevim, ale znám nohem horší úchylky a vy na odsouzení někoho máte hodně málo informací. Dětství je základ ve vnímání světa, to je bezesporu, ale proč na základě toho Anetina špatnýho, odsuzujete chlapa, kterýho neznáte, to mi fakt hlava nebere...

Jo, (Foun - Mail - WWW) 06.12.2004, 08:55:51
a jestli ty výčitky na něho Aneta vysype hned po příchodu z putyky, když má naváto, tak potěš Bůh. S ožralou se nediskutuje, nevyčítá - tomu se jen všechno odkýve a strčí se do postele.

Hele, Foune, (Vodoměrka - Mail - WWW) 06.12.2004, 08:57:56
a tobě připadá normální chodit každý týden do hospody a vracet se až ráno, totálně zkárovanej??? Ono se dá jít na pivo a vrátit se normálně a ve stavu nevyžadujícím odkývání a strčení do postele...

(Foun - Mail - WWW) 06.12.2004, 08:58:01
teda on přijde z putyky a má naváto, pochopitelně. .-)

Jo, (Foun - Mail - WWW) 06.12.2004, 08:59:17
když je celej tejden v pohodě, tak proč ne. Má snad z tý putyky jít do jiný postele, aby ho Aneta neviděla?!

FOUN MÁ PRAVDU (Olina - Mail - WWW) 06.12.2004, 09:04:08
Nemáme žádné jiné informace, než od Anety, stejně jako od těch ostatních - to jen ty holky skuhraj. Když ho chtěj, tak ať držej! Z ožraly jinej nebude a když se jí to nelíbí, tak ať se nediví, že jí dá i před čumu. Maj to, co si vzaly - ten chlap byl takovej vždycky, to jen ony si - INTELIGENTKY - myslely, že je svou láááááááskou předělaj...
Z těhle naivek, který se nechaj litovat, se mi dělá šoufl... "ne, ona od něj nepůjde, ona jen chce, aby byl hodnej..." Proboha, to je škoda, že se nedělá i nafukovací chlap, protože to by bylo jediný, co bych jim doporučila.

Foune, (Vodoměrka - Mail - WWW) 06.12.2004, 09:10:38
tak si to přečti....
"Potom už zbývají jen víkendy. Ale to on vždy jeden den je v práci a večer jde s klukama do hospody a druhý den se s ním nedá mluvit, jelikož spí, nebo zvrací na záchodě."
Připadá mi to jako převeliký luxus a zbytečné plýtvání energií přežívat v tomhle vztahu. Nikdo na světě není tak špatný, aby si nezasloužil něco lepšího než slzy a marné naděje. dovedeš si představit, až budou mít děti, jak to bude působit na ně?
Tatínek, který je buď v práci nebo v hospodě s kamarády a nebo poté naprosto nepoužitelný k čemukoliv jinému? Co za vzor si z toho do života odnesou? Jenže člověku to dojde, až mu to jednou vytknou do očí až ty vlastní děti, že jo? Takže o nic nejde, to už bude jejich problém, a ženská má opilýho chlapa tolerovat, líp ještě ho položit do postýlky a neodvažovat se dát najevo nesouhlas. Nejsem feministka, ale čím dál víc jim začínám rozumět... :-))))


(Foun - Mail - WWW) 06.12.2004, 09:19:41
Já to čet a stejně nevim proč by nemohl, celej tejden maká a když má volno, tak má sedět u televize? No, je fakt, že tak ob tejden by ji mohl vzít s sebou a byl by klid...

Hm (Jasmina - Mail - WWW) 06.12.2004, 09:25:49
Olina-tvrde receno ale pravdive.
Ale nechci proboha tez tvrdit,jak je Anetka hloupa,ze si dela iluze....vsichni si ze zacatku delaji iluze,nez se nauci zivotu.Kdo ve 20ti nechybyl?
Libilo se mi take,jak Vodomerka psala-ano,holka jeste nevi,jak ma byt stastna,protoze to nevidela.Nemuze si uvedomit zatim jakou ma svoji cenu,proto at ma oci otevrene a kouka taky,jak se zije jinde.Kdyz vzor z detstvi-nic moc.
Ja si myslim,ze kdyz to skripe a drhne a je problem,ze si ma clovek sednout a popremyslet o sobe a zacit u sebe,zbavovat se bolesti.
Jestli se totiz zameri na prevychovu u druheho-bude se stvat a stejne to nikam nepovede.

Jasmino, (Vodoměrka - Mail - WWW) 06.12.2004, 09:33:59
tak nějak jsem to myslela. Když něco drhne a skřípe, musí se člověk zastavit a přehodnotit. Jenže když někdo považuje stav drhnutí a skřípání za normál, tak musí přijít pořádná rána a zaškobrtnutí, než mu to dojde, že není vše OK.

(Lucie - Mail - WWW) 06.12.2004, 09:48:49
No po pravdě, mně by byl podezřelej zas chlap, kterej by aspoň jednou za měsíc do té hospody s kamarádama nešel. Já taky zajdu s kamoškama sem tam na jeden dva drinky, na kafe...

Ale tady jde asi o to, aby si na to nezvykl a netrávil tam čím dál víc času, nepropil celou výplatu. Pokud by to nabralo takové obrátky, tak utíkejte, co vám nohy stačí.

spolužití (gerda - Mail - WWW) 06.12.2004, 10:12:17
a kdy spolu ti dva vlastně normálně žijí? Přes týden jsou na střídačku v práci a ani se nevidí, nebo spí. V sobotu milostpán odkráčí za svými oprávněnými kamarády a chlastem, kde se zřídí tak, že na neděli jiný program než spánek v úvahu nepřipadá. Co je tohle za život? Ano, je svobodný a může si dělat co chce. Ale to Aneta též - já, na jejím místě, bych ho už dávno vypakovala. Zvracejícího ožralu, který se týden co týden namaže, doma postrádat nebudu. To by byl tatínek a vzor, fuj.

To jo, (Foun - Mail - WWW) 06.12.2004, 10:30:23
Lucie uhodila hlavičkou o hřebíček, to je to vo co tu de. Aby se to nazačalo stupňovat.
Gerda, to je zase jedna z těch, co chtěj mít chlapa uvázanýho doma ke stolu, aby s nima koukal na Pojišťovnu blbostí, ne? Proč vy ženský chcete pořád předělávat nás chlapy, ale samy zůstáváte stejný?! Prostě holt to domácí štěstí máme každej jinde.

No, když ho nechce opustit, (Ježibabka - Mail - WWW) 06.12.2004, 10:32:03
a to za žádnou cenu, tak co dodat? Tohle je ta cena, děvenko, tak plať.

Milé dámy. (Sigmund Freud - Mail - WWW) 06.12.2004, 10:38:53
Opravdu, ale opravdu jsem se pobavil. Je asi dobře, že u vaších nicků není i váš věk :-) Takhle to podněcuje fantazii.
K Anetě: obecněji otázka by mohla znít - Dovedeme se natolik změnit, abychom vyhovovali tomu našemu vysněnému partnerovi, kterého nedokážeme opustit? ... "stejněpotrefená" je možná prototypem ideální ženy (z pohledu muže), dokáže se 'elasticky' přizpůsobit potřebám muže, i když to trvalo ...

zkušenosti (gerda - Mail - WWW) 06.12.2004, 10:45:16
je mi přes padesát, rozhodně netoužím po tom, aby byl muž 24 hodin doma " k službám", vůbec mi nevadí, když samostatně cestuje, ale potřebuju vědět, že se na něho můžu kdykoliv spolehnout. Sama jsem nezažila mít doma alkoholika, mně stačil nenapravitelný sukničkář - hodně jsem promíjela, doma pracovala za 2 a nakonec se po zralé úvaze rozvedla, po 23 letech, kdy už by to možná jiná "vydržela". Díky tomu mám muže, který je téměř ideální. Kdybych zůstala v původním manželství, nedostala bych novou šanci na lepší život. Ale každý si to musí rozhodnout sám.

(vicks - Mail - WWW) 06.12.2004, 11:03:46
Na 100% souhlasim s Gerdou ... Aneta jeste napsala: "Víte, když nejde do hospody,tak je jinak moc hodný." ... no, nevim, ale kdyz soboty proflamuje, nedele je nepouzitelny a pres tyden se miji ... rekla bych, ze Aneta ani nema sanci ohodnotit do jake miry je hodny ...

Ve 22 ještě fakt není nic ztraceno, ani vyhráno (Méďa - Mail - WWW) 06.12.2004, 11:14:08
Milá Anetko,

dobře, rozejít se nechceš, myslíš, že lepšího bys nenašla...Ale tady zárověň taky cítíš, že nejsi šťastná...Nedá se nic dělat, budeš to muset vzít do svých rukou a zkusit změnit. Nemyslím jeho nebo sebe, myslím ten váš vztah. Nemyslím, že by přítel byl alkoholik, ani že by tě neměl rád, jen mu prostě vyhovuje takový relax - přes týden je zasekaný v práci a ta hospůdka nakonec je dobrá na "vymytí mozku". A kamarádi jsou kamarádi. Je to jednoduchej stereotyp...tak co ho zkusit maličko narušit? Já na tvým místě bych se asi pokusila vysvětlit, že jste spolu málo a co kdybyste si udělali jeden pěkný víkend jen pro sebe? Nemusíte nutně někam jezdit, nemusíte nutně sexovat (i když na to nalákáš každýho chlapa:-)), co si třeba uvařit něco dobrého k jídlu, jít na procházku nebo nějaký sport společně, zahrát si hru, karty...nevím, co máte rádi. Abyste se oba cítili dobře a zároveň aby ho to do té hospy netáhlo...A nebo - co kdybys šla s ním, jestli tam musí? Nějaká ultimáta a scény tady asi moc nezaberou...nějak bych zkusila pomalu dojít k dohodě, že třeba půjde s kámoši jen jednou za měsíc a ty si na ten večer taky něco domluvíš - s kamarádkou, kolegy z práce...někoho snad máš?
Napiš nám sem víc informací, vidíš, jaký to vzbuzuje vášně...:-)
Držím pěsti a nevěř, že všichni chlapi jsou stejní. Někdo by tě měl vytáhnout z té tvé ulity, nebo to zkus sama. Jsi tááák mladá...:-)

Plzák (gerda - Mail - WWW) 06.12.2004, 11:43:25
mně jde sice Plzák dost na nervy, ale v jednom má pravdu: člověk si nemá nic začínat s partnerem, který: pije, je líný, špindíra, nemá žádné koníčky. Vztah s takovým je zaručený debakl. A stačí jen jeden bod z tohoto výčtu. Apropós, Anetko - jaké zájmy a koníčky má tvůj chlap? Mužský, která nemá koníčka, je nanic a nic zajímavého od něj čekat nemůžeš, jen otravu a sekýrování.

souhlas s Gerdou (íla - Mail - WWW) 06.12.2004, 11:44:31
člověk mnohdy ani nevidí ve svém okolí valné rozdíly, tak má pocit, že je to všude stejné. Kdysi mi jedna paní ve stejné situaci řekla-Víte co, já Vás chápu a sama už se cítím stará na změny, ale život se dá prožít i hezky. I tak je v něm mnohdy dost trápení, tak proč si trápení přidělávat.- Dala jsem jí po letech za pravdu a bezpečně vím, že život se dá prožít hezky i o samotě. Pokud si člověk sebe váží, vystačí si jako hodnotný společník sám sobě. A to je myslím startovací čára, kdy se pak dá najít i stejně kvalitní partner. Je to trochu neohrabaně napsáno, ale tak v kostce to znamená, nesnižovat svou cenu a není nutné ani zdravé vydržet všechno.

doplněk pro Gerdu (íla - Mail - WWW) 06.12.2004, 11:54:06
Mně Plzák na nervy nejde, když si ho trošku přefiltruješ s ohledem na dobu, kdy psal-poměrně dost jeho teorií sedí.

íle (gerda - Mail - WWW) 06.12.2004, 12:02:35
že mi jde Plzák "na nervy" jsem napsala nešikovně. Ono totiž ženské, která je víc na romantiku, dělá prostě zle to jeho střízlivé posouzení skutečnosti bez přikrášlení, to je to. A jinak - když si už člověk jednou troufne, nestačí se divit, jaké břemeno z něj spadlo. A -pokud Anetka vysloveně touží, aby ji měl někdo rád a byl na ni hodný, tak proč se neujme nějakého opuštěného pejska nebo kočky - tedy až bude opravdu sama. To není vtip, kdo má rád zvířata, tak potvrdí, že jsou to mimořádní společníci.

aký vzťah?? (MiMa - Mail - WWW) 06.12.2004, 12:06:35
Mám pocit, že keď on celý týždeň pracuje a stále sa míňajú, tak vlastne žiadny vzťah spolu ani nemajú. Mladý má doma full-servis, žiadne starosti a zabaviť sa ide mimo.
Aj Aneta má právo sa zabaviť, jej smola je, že sa chce zabaviť s ním.

Aneto (Eva - Mail - WWW) 06.12.2004, 13:25:16
já bych ti doporučovala zajít někam, kde dělají Rodinné konstelace. Zjistíš proč se ty i tvůj přítel chováte tak jak se chováte a pomůže ti to vztah buď změnit nebo ukončit. To, že se tvůj táta pil a že se tvoji rodiče rozvedli na tebe má větší vliv než by sis myslela.


Ke všemu (Vodoměrka - Mail - WWW) 06.12.2004, 13:50:44
musí člověk dospět, dozrát, tisíckrát dobře míněná rada v nepravý čas se odrazí od stěny jak tenisový míček. Aneta na to musí dojít sama, ale dokud nedospěje do onoho bodu změny, budou všechny rady zbytečné.

kvadratůra kruhu??? (NČ - Mail - WWW) 06.12.2004, 14:55:15
Nějak to nechápu!
Např: Jestliže mám rád uzený, nekupuju si sejra, abych pak nad ním brečel: "já chci jedině svuj sejra, ale Kudlanky, poraďte jak to zařídit, aby mi chutnal jak uzený?!"
Teda já bych sejra nepředělával, což je úplně nanic, protože sejra zůstane sejrem i po vyuzení, takže jediný, co bych udělal je, že bych sejra vyhodil (nebo dal k dispozici) a došel si pro to uzený! A ten sejra zcela jistě nalezne uplatnění u milovníků sejrů, kteří by zase uzený nikdy nepozřeli!
A myslím, slovy klasika :-), "vo tom to je!" (příšernej slogan!)
Pokud budu donekonečna chtít sice sejra, ale aby byl uzeným vepřovým, tak mi nepomůže ani pánbůh, natož spolek padlejch Kudlanek!


jo a to zvraceni.... (Jasmina - Mail - WWW) 06.12.2004, 17:26:27
Vodomerka ma v tomhle taky velkou pravdu-ale jinak dobre,ze ty rady tady jsou.Anetka si je pripomene mozna za nejaky cas.
Chapu nektere pany,ze si stoji za svym "volnem" bez druzky ci manzelky.Ale ten jeji by se mohl zamyslet,zda nejde neco zmenit,treba pracovni dobu.
Ale i jinak,ruku na srdce,tak jako zena ma byt fit,tak i muz.Mohl by byt treba sebehodnejsi,videt ho kazdy tyden zvracejiciho na mol-zhnusil by se mi.Presla by mne na nej chut. Pit se da s mirou,ze ho to bavi se celou nedeli valet jako prase?Proti "dobre nalade" z vinka ci piva jednou tydne bych ja osobne nemela nic.

Jake ma priority? (Johanka - Mail - WWW) 06.12.2004, 21:21:21
Ahoj,

me by zajimalo, jake ma ten chlap priority. Nevadil by mi samotny fakt, ze chodi 1x tydne do hospody, ale kdyz tim promrha jediny cas, kdy mohou byt spolu, je to na povazenou.
Dva jsou vetsinou v partnerstvi proto, ze se maji radi, ze jim to neco prinasi, a tak sami stoji o to, travit spolu volny cas (nebo treba i pracovni, my spolu s partnerem pracujeme doma (kazdy na svem) a je to bezva).
Co vlastne od zivota chce? Proc travi v praci tolik casu? Hodla to delat navzdy, nebo si jen chce jednorazove vydelat (treba na bydleni) a pak trochu zvolni? Jemu nechybi cas straveny s partnerkou? A proc s ni teda je?
Tyhle otazky vidim v Anetcine pribehu hlavne, piti je jen vrchol ledovce. Jinak ja bych na jejim miste (pokud by opravdu byl jinak fajn, s tou praci to vypadalo, ze to neni navzdy apod.) zkusila totez, co uz tu nekdo radil, zlomit ho na ty vikendy travene alespon castecne spolecne. Proste kdyz uz se mermomoci musi ozrat, muzousi zajit spolu do kina/na prochazku a pak na sklenicku, ne? A s kamarady proste bude chodit jednou za mesic.
Ale spis mi prijde, ze asi od toho vztahu ocekava trochu jine veci nez Anetka (tim ho nijak neodsuzuji, nekomu vyhovuje vztah uzsi, nekomu zase volnejsi, ja bych nedokazala zit s clovekem, ktery neni mym nejlepsim kamaradem, ale u nekoho je to naopak), a meli by si to vyjasnit driv, nez bude pozde (dite apod.)

Pozn. (Sigmund Freud - Mail - WWW) 06.12.2004, 22:17:57
Často se stává, že člověk, byť má rád uzený, přijde časem na chuť i sejru. Nebo mu "nevadí", když se mu jenom vizuálně líbí, ho ochutnat a zůstat u něj. Dokonce jsou sejry, které zapáchají a výborně chutnají. Každý sejr (či potravina) má své pro a proti. Už o tom psal Publius Ovidius Naso.

A jej priority? (zuzana - Mail - WWW) 07.12.2004, 07:41:35
A aké má koníčky a priority Anetka? Čo robí, čím si vypĺňa čas, kým partner sedí s kamarátmi? Ak nemám "bohatstvo" v sebe,nemá zmysel očakávať, že môj partner vyplní túto prázdnotu!

Kdo chce kam... (Sinix - Mail - WWW) 07.12.2004, 09:19:56
... a bude hůř. Každej má takovýho partnera, jakýho si zaslouží.

Z druhé strany (Nofnak - Mail - WWW) 21.12.2004, 06:29:55
Zkusila jsi přemýšlet nad tím, proč nejsi ochotná změnit svůj přístup k jeho "zvyku"?
Netvrdím, že je košer se každý týden opít do němoty, ale návštěva hospody jednou za týden není nic hrozného.
Chápu, že Ti to vadí, ale pokud nechceš (a zdá se že nechceš) rozchod, zbývá Ti jediná možnost: Změnit SVŮJ PŘÍSTUP a zmenšit míru, jakou Ti toto ubližuje.

Napadá Tě, když je opilý, nebo Ti prostě vadí "jen" ta opilost?

MiMa, (Nofnak - Mail - WWW) 21.12.2004, 06:34:37
Jak jsi přišla na to, že ten chlapík má doma "full-service"? Nevycházíš z nějakých předem daných stereotypů, které pak utváří společnost?
I za předpokladu, že je to tak, myslím, že nevíš co píšeš. Být s někým jenom kvůli tomu, že hodí moje trenky do pračky a uvaří mi je dost zoufalé a hlavně zbytečně náročné na psychiku. Tady asi tedy háček nebude.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: