[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
SLZY NEJSOU TÍM "PRAVÝM OŘECHOVÝM"
Rubrika: [poradna]

Dobrý den, je mi 27 let a jsem 6 let vdaná. Mám 5 letou holčičku. Podotýkám, že jsme se "museli" brat. Ale poslední dobou procházíme velikou krizí. Ono se to vlastně nedá ani jako krize nazvat, protože v té jsme vlastně od začátku manželství. A stupňuje se to. Manžel je agresivní, ponižuje mě, ale je takový pouze doma. Když jde do společnosti, všechny baví. Když se ale vrátí domů, většinou se to neobejde bez incidentu.

     Hodně mě uhodil pouze dvakrát, ale bojím se, kdy to přijde zase… O dceru nemá zájem, ta ani nezná, co je to hrát si s tatínkem. Když přijde domů a nemá zrovna nějaký svůj program, leží na sedačce a spí nebo se dívá na televizi. Nezná, co to je pomoct mi s úklidem, umýt nádobí. Ale oni to tak doma mají, je tak vychovávaný. Takže jsem si na to zvykla, ale strašně mě štve, když mi vyčítá, že je někde něco neuklizeného. Proč nevstane a neudělá to sám. Taky chodím do práce a někdy jsem unavená.


     Už si nevím rady. Kamarádky mají úplně jiná manželství a tak nemohu dát na jejich rady. Nebo se mi spíš nechce! Nechci se rozvádět! Všechny mi radí, než život s takovým sobcem, tak raději rozvod. Proto prosím o radu Vás. Jak se mám chovat, aby byl s námi doma rád? Chci to hlavě kvůli dceři! Zaslouží si přece, aby měla oba rodiče.


     Na všechny akce pro děti chodíme samy. Teď nás čeká karneval. Moc bych chtěla, aby šel s námi. Všichni naši známí se po mně vždycky ptají, je mi trapně. Ale dá radši přednost hokeji. A jeho rodiče ho v tom podporují. A tak to bude i na Štědrý den a na Silvestra. Prosila jsem ho, aby s námi byl,ale nechce. Co s tím? Trpím depresemi, zatím mě to postihlo 2krát. V dubnu a v říjnu. Jsou to hrozné stavy. Jsou nějaké přírodní přípravky, které to zmírňují?


     Předem moc děkuji za odpověď! Simona


ODPOVĚĎ:


     Milá Simono, já se mu, abych ti pravdu řekla, ani moc nedivím… když už těch šest let ví, co ho doma čeká za slzavý údolí? Smutná, věčně ublížená, s brekem na krajíčku… Víš, já ho neomlouvám, nejspíš je opravdu takhle vychovaný z domova, ale: sama jsi říkala, že jste se brát museli. To už je taková dost nepříjemná situace – ne kvůli tomu přicházejícímu miminku, ale kvůli tomu „musu“, že to nebylo z oboustranné lásky, ale v podstatě z donucení. Chápu, že ti pak, v těch následujících dnech – když jsi byla těhotná – nebylo nejlíp, takže asi vaše líbánky taky za moc nestály… Ale zase musím přiznat, že znám opravdu hodně manželství, kde bylo děťátko už téměř v povijánu, nevěsta měla sukni vepředu setsakra zdvihnutou – a přeci nakonec manželství dopadlo a dopadá úplně normálně.


     Ty jsi prostě ufňukánek, holka, která se všemu poddává! Panebože … deprese… přírodní přípravky… Holka, jsi jak stará baba, VZPAMATUJ SE!!! Víš, já tě litovat nebudu, ale budu se snažit – pokud o to budeš stát – ti opravdu pomoct. Takže se nediv, když ti nejprve vynadám…


a)       jak můžeš psát „mám 5letou holčičku“ – vy ji přece máte OBA!!! Ty se vůbec nechováš jako manželka, ty prostě jen vehementně trpíš, že „on se nechová vůči ní jako otec“, vůči tobě jako milující manžel.  


b)       Že ti s ničím nepomůže? Ono to je dnes těžký, ze dne na den ho změnit, když jsi tohle všechno nechala „zarezavět“… To musíš pozvolna, ale věř mi, že to jde. Jsem přesvědčená, že kdybyste se rozvedli a on se znovu oženil, tak bude své další ženě určitě pomáhat.


c)       Kamarádky ti radí rozvod. To je však řešení konečné, ústup, uznání porážky. To můžeš vždy. Je na tobě, abys se pokusila svoje manželství zachránit (a nesváděj to na to, že ho chceš jen jako tatínka, to je hloupost, proboha, nelži alespoň sama sobě!!!), ale uvědom si, že v první řadě se musíš totálně změnit TY!


     Nejspíš je ten karneval ve školce k Mikuláši, ne? Asi odpoledne, že? Máš všechno pro holčičku připravené? Do puntíku? OK, tak ten den – v den konání karnevalu – mu zavoláš do práce, že musíš naléhavě (hele, tady si dosaď něco, co bude dost závažné, ale zase ne nic hysterického! – např. dostala ses do zácpy, absolutně se pro dcerku nedostaneš). Snad by ještě bylo dobré, mu ten vzkaz nechat vyřídit.. Stejně tak bys mohla ještě pro jistotu zavolat jeho mamince – tzn. babičce, aby zajistila, aby tam tatínek s ní šel… A neskuč do telefonu… Buď milá! Raději si to předem připrav, párkrát si to řekni nanečisto, aby se ti zase neklepal hlas… (úplně tě slyším J). Vykašli se na to, že ty tam nebudeš, že tam nebudete spolu. Hlavní v tomto případě je, aby tam byl on, případně jeho máma. Doma buď milá, příjemná, vyptej se jich, jaké to bylo.


   d)       Teď ohledně domácnosti: vař tak, abys nadělala co nejméně nádobí – ostatně, zkus  studené večeře pro vás dva a něco opravdu dětského jen pro holčičku. Budeš mít    hned práci ušetřenou. Když se ozve, tak mu řekni, že by bylo bezva, kdyby něco zkusil uvařit on. Ale: s úsměvem!!! Nebo mu řekni, že byste mohli jít třebas na večeři spolu!


e)       Pozvi jeho mámu, ať přijde už odpoledne, řekni jí, že by mohla uvařit něco, co má její synáček milovanej rád…, že pak půjdete vy dva spolu „někam“, ona tam může třebas přespat, užít si vnučku..


     Holka – já vím, že po tobě chci věci, který jsi nikdy nedělala a kterých se bojíš. ALE – jestli chceš svoje manželství zachránit, tak kňučením a skuhráním dokážeš jen pravej opak. Víš, ty vlastně teď bojuješ sama proti sobě… Rozmysli se – buď ti to stojí za to a máš přeci jen nějakou šanci, nebo budeš i nadále lkát, shánět nějaké pilule na deprese… litovat se a kamarádkám naříkat, jakého to máš hulváta, který se tak špatně stará… Ano, určitě je velká vina i na něm. Ale – to by v tom byl čert, abys to nezkusila, co?


Ahoj, rozhodně mi napiš, když budeš chtít, poradím ti! daniela


poradna@kudlanka.cz


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Simono! (Milča - Mail - WWW) 29.11.2004, 20:50:33
To jsou teda rady. Bych se s nim rozvedla, jak by mě prvně uhodil. To že mě zmlátil je moje vina? Snad obou, ne?
Kudlanka má jistě své zkušenosti, ale určitě bych svůj dotaz pošli ještě na:
1.) Domácí násilí http://nasili.unas.cz/
2.) Liga lidských práv - poradna pro ženy v tísni http://www.llp.cz/cz/index.php
3.) kampaň proti domácímu násilí na ženách http://www.stopnasili.cz/
4.) ROSA - kompletní pomoc ženám - obětem domácího násilí http://www.rosa-os.cz/main.htm
Mají i on-line poradny :o) Přeji ti, aby se tvá situace brzy vyřešila jen k lepšímu, hlavně na Vánoce.


Taky si myslim... (Johanka - Mail - WWW) 29.11.2004, 21:21:12
...ze to Daniela tentokrat trochu prepiskla.
Dela to na me dojem, ze ten chlap je sobec a hajzl naprosto nevylecitelny, a ze cim driv od nej uteces, tim lip.
S nejakymi takovymi typy jsem se uz precejenom setkala a predpokladam, ze kdybys na nej "usila" Mikulase s dcerkou, jeste by Ti vynadal.
Daniela ma pravdu v tom, ze by ses rozhodne nemela utapet v slzach a shanet prasky proti depresi, tim zacni, ale dal uz pokracuj podle sveho rozhodnuti.
Tvuj dotaz do poradny na me dela dojem, ze vlastne mozna i chces od nej odejit, akroat si to odmitas pripustit, abys nebyla "ta spatna". Neboj, nebudes, proste se to nepovedlo, ale cim driv odejdes, tim lepe.
Manzela jsem za ta leta znas natolik, abys odhadla, jestli to jeste jde napravit, nebo ne. Ale pokud byl takovy od zacatku, tak nevim nevim...
Pro zacatek zacni myslet trochu vic na sebe (kdyz si stezuje na neuklizeno, rekni mu, at si trhne nohou a uklidi sam - a pokud Te uhodi, pryc od nej!)

Simono (Blanka - Mail - WWW) 30.11.2004, 06:48:31
měla jsem doma, vlastně ještě mám takového sobce. Je to nenapravitelné a některé úseky, které popisuješ jsou jako z mého života. Můj drahý taky myslel jen na sebe, hodně sportuje a to je nejdůležitější na světě. Rodiče ho ve všem podporovali, dokonce když si našel přítelkyni, svedli to na mě, ikdyž on řekl, že já s tím nemám nic společného. Nyní jsme v rozvodovém řízení a já vím, že je to to jediné a správné řešení. Hodně se sice změnil od doby, kdy jsem požádala o rozvod, ale nevěřím mu ani dobré ráno. A myslím si, že pokud se takhle chová k holčičce, on ji chybět nebude. Naopak, pokud bude doma klid a pohoda, bude i ona v pohodě. Nemyslím si, že jsme tady od toho, abychom pořád jen doma ustupovaly a "žehlily" manželský život.
Hodně sil do řešení problémů doma a vydrž, je to hodně náročné.

Desi mne ta veta (Majka - Mail - WWW) 30.11.2004, 06:51:05
"hodne mne uhodil jen dvakrat". Nevim, muj byvaly muz mne parkrat take uhodil a davno uz u nej nejsem a je mi mnohem lip....

"Museli jsme se brát" (NČ - Mail - WWW) 30.11.2004, 07:30:42
Tohle je věta naprosto strašná! Kdo tě nutil si ho brát? Proč "musela"? Já tomu samozřejmě rozumím, cos chtěla říct, ale i tak tam je to MUSELI zcela mimo jakoukoliv mísu.
NEMUSELI, ale chtěli!
"Uhodil mě jen dvakrát" - to už je fakt bez komentáře (viz Majka)!
A proč teď moc toužíš po tom, aby šel s vámi? K čemu? Na co?


A holčička... (tofu007 - Mail - WWW) 30.11.2004, 07:41:29
Chování v rodině, vzájemné vztahy ty x manžel se přenáší na tvé dítě a to je hrozné, špatné a smutné. Nenech svou holčičku vyrůstat v takovém prostředí...

Simčo, (Méďa - Mail - WWW) 30.11.2004, 08:22:09
já si myslím, na rozdíl tady od všech, že Ti Kudlanka poradila geniálně - tedy pokud opravdu chceš zkusit manželství zachránit/změnit. Jen bych si asi na Tvém místě dala nějakou dobu - třeba půl roku a fakt se intenzivně snažila. Pokud to k ničemu nepovede, pak bych asi zvolila ten ústup...kvůli tomu mlácení

Proboha, Simonko, (Vodoměrka - Mail - WWW) 30.11.2004, 08:30:19
nečekej, že to bude lepší... Já sama jsem se stejným stavem protloukala patnáct let a snažila se (bohužel jen z mé strany) po dobrém, po zlém, ale marně. Dnes už bych podobný vztah ukončila daleko dřív, po první ráně, prostě ven z toho začarovaného kruhu. I já jsem se stále snažila ho omlouvat, že za to nemůže, že je tak vychovaný, že u nich je to stejné, že to musím brát jako úděl ženy... ale bohužel je to jen ztráta času... Dnes se rozvádím a biju se do hlavy, že jsem byla tak zbabělá a neudělala to o pár let dříve. Važ si víc sama sebe, už kvůli tvé dcerce... nečekej, až tě ten vztah dožene tak daleko, že začneš nenávidět sebe samu. Takový muž si nezaslouží, aby ses kvůli němu trápila a ponižovala. Věř mi. Držím palce, ať se ti povede najít klid, pohodu a štěstí.

dobrá rada drahá (gerda - Mail - WWW) 30.11.2004, 09:56:50
Kudlanka radí dobře v případě, že bys chtěla z nějakého důvodu udržet manželství za každou cenu. A nějak jsem si nevšimla, jaký máš k manželovi vztah? Máš ho ráda? Jestli ano, pak zkus postupovat tak, jak ti Kudlanka radí - ovšem připojuju se k názoru Médi, abys to zkoušela jen po určitou dobu. Myslím, že není dobré nechat na sobě dříví štípat po celý život. Prokaž dobrou vůli, snaž se o změnu, a když to nepůjde, vykašli se na to. Nebudeš ani první ani poslední. Může se pak stát, že dítě vyroste a ještě ti vyčte, proč jsi ho nechala žít v takovém dusnu. A tobě uteče život i šance na lepší vztah.

Simona (Ivana - Mail - WWW) 30.11.2004, 11:19:06
Já ti neradím nic.Možná to bude znít tvrdě,ale pokud se necháš zmlátit a připadá ti to normální a chceš takového manžela a dceři tátu,tak ti neradím nic.Když si nevážíš sama sebe a necháš se zmlátit a div,že jej neomlouváš,tak pak se nediv,že si neváží ani on tebe.

souhlas (tofu007 - Mail - WWW) 30.11.2004, 11:21:33
Souhlasím s Gerdou :o) A ještě, nic nemá lámat přes koleno za každou cenu.....

(Markéta - Mail - WWW) 30.11.2004, 11:54:18
Tedy opravdu si myslím, že to Kudlanka tentokrát s těmi radami trochu přehnala. Z toho, co Simona píše, mám dojem, že ten její je nevyléčitelný sobec a hrubec. Jestli byl takhle vychovaný, tak se dá v tomhle věku jen těžko předělat. To se spíš bude kolem sebe jen víc ohánět a kousat a dopadne to tak, že Simona bude nakonec totálně na kolenou a on si bude žít ten svůj pohodovej život dál. A taky si myslím, že s věkem se tyhle vlastnosti ještě zhoršují. Simona teď bude mít dost práce sama se sebou, aby přestala naříkat a vzchopila se, což je naprosto nezbytný k tomu, aby si taky začala sama sebe vážit. Na to, aby předělávala svého nezvedeného "dospělého" manžílka jí už dost energie nezbude a navíc si myslím, že by to byla podle mého dost špatná investice. Důležitější je teď investovat energii do sebe a do dcerky. Pokud jde o vztah dcery a otce, tak myslím, že podle toho, jak to popisuje Simona, nejde zrovna o příliš pevný a srdečný vztah. Z jeho strany vlastně zájem není a holčička tím pádem se vztahem k otci nemá vlastně žádnou zkušenost. Nemyslím, že by jí takový člověk chyběl....

(Markéta - Mail - WWW) 30.11.2004, 12:09:53
Vlastně souhlasím s Vodoměrkou. Je to vlastně docela jednoduché. V takovém vztahu nemáš, Simono, co získat, ale ani co ztratit (tedy nemáš co pozitivního ztratit - třeba lásku). Nejhorší je naříkat a čekat, že se něco změní. Člověk se musí vzchopit sám za sebe, říct si, co od života chce a napnout síly a jít za tím. Je to často bolestivá cesta, ale člověka - a ženu zvlášť - to otuží a posílí. Moje matka taky čekala 15 let....čekala, že se můj otec změní. A nezměnil. Teprve pak se rozvedla, ale to už měla "nejlepší roky" dávno za sebou. Dneska si rve vlasy, že to neudělala dřív a trochu z toho zatrpkla, ale je hodně samostatná. Mně je 27 a zkušenost mojí matky pro mě dost znamená - jsem díky tomu už teď jiná, než ona byla v mém věku. Hlavně si neberu do hlavy žádné předsudky, co se týkají rozvodu, manželství, postavení ženy apod. A je mi dobře :)) Ale plně chápu, že mezi Simonou a mnou je obrovský rozdíl v tom, že ona má starost ještě za jednu malou dušičku a neznám ani její finanční situaci, nevím, jaké má vzdělání, jestli bydlí ve městě nebo na vesnici, jestli má přátele, jestli je zdravá, jestli je věřící, jestli má rodiče...atd. To všechno může hrát obrovskou roli a já to chápu. Tak ahoj a držím palce!

a co manžel? (gerda - Mail - WWW) 30.11.2004, 12:25:29
a o tom manželovi nevíme vlastně taky nic - jen to, že se neúčastní ničeho, co se týká jeho vlastní rodiny funguje tam jako konzument. Ale: brali se z lásky, nebo jen z musu? Kolik je muži let? Jaké má vzdělání, povahu? Je zaměstnaný - co dělá? Baví ho práce? Nevylévá si frustrace na manželce? Jak spolu vycházejí sexuálně - jestli je to na mrtvém bodě, třeba se jako chlap mstí takhle hloupě... mám příliš málo informací, abych mohla radit...a i potom by to bylo těžké, každý je nějak originální a nejde paušalizovat.

Jestli (Ježibabka - Mail - WWW) 30.11.2004, 12:47:22
se teda Simona nechce rozvádět přes to všechno, tak je jí v tom v zásadě docela dobře. V tom případě ať si pořídí pár polštářů, které v případě blížícího se úderu nastaví milované ručce, a zbytek vykryje. Nebo ať nastaví "druhou" tvář, může z toho být změna v milování. Kde je xakru Pašek se svým moudrem?

Já si myslím, Gerdo, (Vodoměrka - Mail - WWW) 30.11.2004, 12:59:26
že to je docela jedno, ten nějaký důvod v tom člověku je vždycky, každý z nás má své problémy, ať už s rodiči, prarodiči, sousedy, v práci,kdekoliv, ale nevyléváme si je na svém partnerovi. Tady jde spíš už o to, že pokud on sám, ať má či nemá vzdělání, práci, mladý či starý, to nechce řešit u sebe a cítí jen nutnost ubližovat druhým, aby si ulevil, pak je to opravdu sobec, který se NECHCE změnit. Nebo nemůže, protože ještě nedospěl k onomu poznání, co je v životě důležité, že pracovat se musí i na sobě a hlavně na sobě.

Oh, Ježibabko, Gogo Pasek (Vodoměrka - Mail - WWW) 30.11.2004, 13:09:41
asi odfrčel domů.... Tipovala bych, že Simona bude človíček bez zázemí - myslím tím bez rodiny - rodičů, sourozenců, ke kterým by mohla prchnout a kteří by se již dávno aspoň slovně postavili chování jeho manžela a podrželi ji nebo aspoň jí vynadali, aby si to vše nenechala líbit. To se pak člověk snaží udržet si tu svou novou rodinu ze strachu, že zůstane sám a musí si sáhnout hodně na dno, než se odrazí a příjde na to, že život může být i veselejší a bez zbytečných slziček.
Ale mýlit se můžu vždycky, že? Třeba to tak není...

Náš milej GP, mé drahé víly a chrabří Rambové, vstává až kolem jedné druhé hodiny české... (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 30.11.2004, 13:31:40
Uvědomte si, že je to nejen človíček přespolní, ale dokonce "přesmořní" - a tam je minimálně o šest hodin méně :-))). Věřím, že rozhodně tuhle debatu nenechá nepovšimnutou :-)

Ne, tady se vam do toho motat nebudu . . . (G. Pasek - Mail - WWW) 30.11.2004, 13:48:17
jako pribuznej u hrobu.
Ta nestastna zenska ktera pozadala o radu?
Podle me, Milci rada ma vahu zlata!


Ve svete furt radi debata . . . (G. Pasek - Mail - WWW) 30.11.2004, 14:02:42
Kolik procent cloveka IQ, chovani, co jsme ovlivnuje vychova a kolik geny nasich rodicu, dedu a babicek . . .
Snad by mohla Kudlanka na toto nevdecne tema do rvacky neco napsat . . . .
Ahoj

Tak tentokrát nevím.... (Kamila - Mail - WWW) 30.11.2004, 14:04:56
zda souhlasit s Danielou, spíš ne. Protože pokud ji "jen dvakrát uhodil víc" pak není na co čekat. O dceru zájem nemá, už dopředu vědí, že s nimi nebude na Vánoce ani na Silvestra. Dále je agresivní a ponižuje ji. Na co sakra čeká? Až ji zmlátí pořádně? Taky souhlasím s Danielou pouze v tom, že by ze sebe měla pisatelka přestat dělat chudinku, která žádá přírodní antidepresiva a začala pečovat o sebe a tím prokázat tu největší službu jejich malé!

Asi jsem divná... (Radka - Mail - WWW) 30.11.2004, 17:35:37
ale mně by chlap praštil jen jednou a naposledy. Doslova a do písmene.

Taky máme v příbuzenstvu rodinu, kdy se tatínek chová stejně, mají 2 děti a manželka je totálně na dně. Již 13 let se holka marně snaží - podobně, jak radí Daniela. Svého muže stále miluje, byť jí psychicky i fyzicky týrá. Nyní je v nemocnici s rakovinovým nádorem. Dcerám po telefonu diktuje, co mají nakoupit, jak vařit večeři, jak se pere prádlo... jen aby tatínkovi nic nechybělo. Kdo chce kam...

Simonko, ja tak premyslim, (Tamara - Mail - WWW) 01.12.2004, 00:52:33
jak se to vlastne mohlo stat, ze jste se "museli" brat?Lide, zijici v zemi, kde existuji informace, a spolecnost jiz davno neupira jedinci moznost pohovorit s partnerem, lekarem, ci kymkoli....kdyz uz sam treba nevi, co ma delat.
"Museli" jste oba dva, a nebo "musel" jenom jeden? A kdyz jeden z vas, tak ktery ?
Ja osobne odhaduji, ze predevsim "musel" Vas manzel.
Damam, ktere by mi chtely zacit vysvetlovat, ze "u toho byli dva", bych polozila otazku, zda v dnesni dobe, kdy je mozno s partnerem otevrene hovorit o kde-cem, tedy i o intimnim zivote, antikoncepci, ci o vzniklych problemech...ma zena moznost kontrolovat zodpovedne poceti?
Ten, kdo si odpovi, ze zeny tuto moznost maji, zhodnoti Simoncino nenadale tehotenstvi asi uplne odlisne, nez ti, kteri se domnivaji, ze zeny nemohou ovlivnit vubec nic.
O manzelovi nevime opravdu vubec nic, snad jen to, ze se chova jako...... ze by jako zvire chycene do pasti ?
A na zaver opravdu "musim" konstatovat ono notoricky zname : chudaci deti !
"Dospelak" se prece vzdycky "nejak" zaridi.
Simonko, ja verim tomu, ze najdete v sobe silu a chut vykrocit s dcerkou samostatne do sveho vlastniho zivota. A pokud nemate predstavu, jak by ten dospelacky zivot mel vypadat ,urcite se Vam podari najit v tom mori informaci nekoho, kdo to s Vami zvladne.
Drzim vsechny palecky !!!


(Today - Mail - WWW) 01.12.2004, 12:21:26
já si myslím,že když už je tam to bytí,tak nejde o standartní manželství,které ještě stojí za to zachraňovat.Jen je ještě otázka,jestli Simona svou povahou a přístupem k mužům,nešlápne,čistě teoreticky v budoucnosti, při výběru příštího partnera opět vedle.

Bude to bolet, ale... (Redneck - Mail - WWW) 01.12.2004, 14:24:44
definitivne do toho jdi. Rozved se s tim sobeckym idiotem. Jsi prilis mlada, abys zabijela zivot velde takoveho stupidniho, arogantniho ceskeho trupce. Je dost borcu kolem,kteri budou radi, ze te maji. Predevsim se priprav na to, ze to nebude lehke,a bude to bolet. Zacni tim, ze se nekam zapis. Jdi mezi lidi. Do nejakeho klubu. Cokoliv te zajima. Tam najdes lidi stejneho zajmu a borce, kteri hledaji partnery pro zivot. Co se tyce Tve dcery, tak i pro ni bude tisickrat lepsi, kdyz pujdete od sebe, nez videt matku byt ponizovana den co den. Hlavne se NELITUJ!! Hlavne nemej vycitky! Az se otocis za par let, tak budes se sama divit, co jsi si nechala libit od takoveho vola. Good Luck!!! Zivot je prilis kratky se zabyvat takovym idiotem jako je Tvuj manzel. S pozdravem, Redneck P.S. Priprav se na to, ze ti Tvuj "manzel" nebo co to ted je (otrokar????) bude hazet klacky pod nohy. Ale to je price za svobodu a najiti sama sebe. Nic neni zadarmo, takze, jeste jednou, go for it!!!!

chyba (Today - Mail - WWW) 01.12.2004, 14:26:02
panebože bití!!!

Musím se trochu zastat Kudlanky... (Méďa - Mail - WWW) 01.12.2004, 15:45:24
protože si všimněte, Simona tady píše, že se nechce rozvádět!Kudlanka jí tedy poradila přesně na to, na co Simona radu vyžadovala!
Nic víc, nic míň, i když si třeba taky Kudlanka pro sebe říká, že mlátit NIKDY. Jenže nevíme, jak to bylo a ani žádné okolnosti kolem. Bohužel - a nezabíjejte mě za to - znám ze svého okolí případ "dámy", která si tu facku fakt zasloužila. Protože taky vždycky není ten "ohromnej chlap" a "droboučká holčička" vedle něj, ale bývá to i naopak...

Tak to čtu, (NČ - Mail - WWW) 01.12.2004, 16:35:09
tu souhlasím, tu žasnu. Ale ještě drobnost. Vytanul mi na mysli jeden z moudrých Kudlančích zákonů:
"Chováš-li se jako rohožka, nediv se, že si o tebe pucujou boty!"


Kudlanka má pravdu (carie - Mail - WWW) 01.12.2004, 20:58:26
Já myslím, že Daniela radí dobře. Ono nejde totiž napsat:Rozveď se! Na to se musí dozrát. Musíš vědět, že to opravdu chceš sama. Taky jsem žila ve vztahu, který nestál za nic, minimální sebevědomí, říkala jsem si, že všude je něco- tenhle slovní obrat mě teď vždycky vytočí. Rozvedli jsme se vlastně jen díky tomu, že ex se strašně zamiloval konečně do té pravé. Taky jsem se od něj dozvěděla, že jsem ho ulovila na dítě. Takže z toho být Simonou, bych si hlavu nelámala. Nakonec to bylo docela poučné. Jsem v pohodě, ale chvíli to trvalo. Plzák kdesi napsal, že nemůžeme od parazita čekat vděčnost za to, že jsme na sobě nechali parazitovat. Parazit totiž nemá čest.

Simone (Jasmina - Mail - WWW) 02.12.2004, 09:57:30
Souhlasim s mnoha nazory zde-skoncit to.
Mnozi to napsali tak presne,ze bych se jen opakovala.
Jo,taky si myslim Simono,ze nemas zazemi-ikdyz mas treba oba rodice-nevychovavali Te ke svobode ale vychovavali v Tobe urcity vzor zeny.
Ze zena ma navarovat,uklizet,starat se,chodit pri tom do prace,venovat se diteti,byt povolna muzi...hele,neni tech ukolu uz takhle dost?
A co zivot?Zabavy,knizky nebo studie,ci dokonce nedelni lenoseni v posteli?To je pro Tebe tabu?
Ver ze pro mnohe jine zeny to tabu neni,proc tedy to ma byt pro Tebe?Jsi snad nekdo min nez ostatni?
Jeden 60ti lety clovek take vzpominal na detstvi a rikal,ze by mu bylo lepe,kdyby se jeho rodice rozvedli,protoze to bylo same hadky a nenavist.A tehdy,chapu,ze to bylo daleko horsi se rozvadet.Dnes ale ne.Takze potvrdil,ze dite zas tolik rozvodem netrpi,pokud se -jiste,dva nerozvadi pro kazdicke nedorozumneni.U Tebe to je vsak zavazny problem.Kdyz se shanis po lecich-jsi nemocna.Misto shaneni leku-odstran pricinu Tve nemoci.
Ikdyz,jak zde uz je psano,-bude to bolet,pokud se rozhodnes pro svuj zivot a lepsi zivot pro dcerku.
Taky se ptam,co by on mel delat na tom Mikulasi s dcerkou?Mas snad lhat?Co kdyby na to prisli-on a jeho matka-budou mit proti Tobe dalsi plus a umlci Te.Nerku-li,ze kdyz on tam bude takto nacpan-tak Tva holcina na toho Mikulase nikdy nezapomene-never tomu,ze by se tam s ni bavil.V nejlepsim by ji nechal osudu a v horsim by ji tu oslavu zhnusil a Tebe urazel pred ni.
Jo,jestli neodejdes od nej-das tak vzor sve dceri,jak se chova zena-ze si ma nechat vsechno libit,drzet hubu a drzet v posteli a makat.Chces ten samy zivot pro Tvou dcerku?

Milá Simono, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 02.12.2004, 12:25:54
Daniela Kudlanková jen napsala, že musíš začít u sebe. Dělat, chovat se tak, jak by sis to představovala, kdyby si měla toho svého nej. Aspoň na chvíli to zkus. Kdyby se ptal, proč ta změna, tak odpověď je, že kvůli němu. :-) Ber to jako hru, vždyť z tvého psaní bych si mohl myslet, že horší to být už nemůže.
Co se týká zhrzených dam v této diskuzi: ještě se nesmířily se svým životem, jsou nedozrálé (i když je jim více než mně)... neber je vážně. Dokud si nezvedneš sebevědomí, tak nemá smysl se ani rozvádět.

Se nám stejskalo.... (Kamila - Mail - WWW) 02.12.2004, 13:36:26
žejo, mé milé nedozrálé souputnice? Názory našeho Sigiho nám dost chyběly, že ano???? Nebo že by ne????

Jo, (Vodoměrka - Mail - WWW) 02.12.2004, 13:46:02
hlavně nám, nedozrálým, nesmířeným a nesebevědomým :-)) chichichi....

(Eva - Mail - WWW) 02.12.2004, 15:50:59
Tak jsem si přečetla příběh i odpověď Daniely a reakce a musím napsat, že mě se nezdá, že by Simona byla ukňukaná, jak ji líčí Daniela. Spíš mi připadne, že je to ženská, která je každým dalším výpadem manžela proti ní víc a víc sražená na kolena.
Žila jsem v podobném manželství a několikrát jsem se snažila se "změnit" tak, jak doporučuje Daniela.
Ale - ta změna je pouze jednostranná a manžel takového založení jen víc a víc dupe po sebevědomí své ženy a jeho nároky na komfort pro jehu osobu jen stoupají. Sám se nezmění a nepřizpůsobí vůbec v ničem. On totiž sám nemá potřebu se v čemkoli měnit, jemu vyhovuje vše tak, jak je a ženu čeká jen další zklamání a snižující se sebevědomí, když si uvědomí, že její snaha přichází vniveč. Nevidí žádný důvod, aby šel s dcerkou na karneval - svým chováním by ho dokázal té malé holčičce jen zkazit, protože ON TAM PŘECE NECHTĚL.

Já vidím řešení celé situace jen v rozchodu. Ten muž jiný nebude, nemá potřebu jiný být. A Danielo, silně pochybuji o tom, že by kdy nějaké své další partnerce pomáhal. Starýho psa novým kouskům nenaučíš, a to je vyzkoušeno.
I když Simono ten rozvod teď odmítáš, zkus tu myšlenku přijmout za svou. Jinak budeš utrápená Ty i Tvé dítě, které dostává ne příšliš dobrý modul chování mezi lidmi. Určitě nechceš, aby jednou i ona byla týrýna svým partnerem.



Evi ja v Simone slzy nevidim (Stana - Mail - WWW) 02.12.2004, 21:13:38
ze slov Simony jde citit tvrdost srdce a vysmech vdanym zenam, Simony otazka "jak se mam chovat aby byl s nami doma rad" je jak z jineho sveta - proc ne otazky typu "co mam udelat aby byl lepsim otcem nasi dcerce, co mam udelat aby se venoval nasi dceri behem Vanoc ci vanocnich svatku, co mam udelat aby chtel se svou dcerou stravit Silvestra, jak to udelat aby vzal dcerku bruslit, sankovat nebo lyzovat, jak to udelat aby sel on sam s dcerkou nakupit darky pro babicku, dedu ajine pribuzne, mam je posilat k tchyni na vecere nebo obedy samotne beze mne" Daniela tudiz radi stylem na tvrdy pytel tvrda zaplata. Danus pribeh Simony je vymyslen redakci a naservirovan jako ukol pro vas?

(Vlaďka - Mail - WWW) 02.12.2004, 22:09:12
Já to vidím tak, chyba se stala na obou stranách. Žít, ale s mužem, který mě uhodí aby si něco dokazoval nebo na mě vybíjel? Flustraci z práce i z toho vztahu... to ne!!!

TO: Stáňa (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 03.12.2004, 02:40:44
Ne, Stáňo, to není vymyšleno, to je opravdu dopis do poradny. Ale vrátím se k tomuto problému znovu, neboť mi Simona napsala další informace.

carie!!!! (Redneck - Mail - WWW) 03.12.2004, 06:03:40
Takze kdyby Tvuj manzel nenasel tu "pravou", tak Ty bys jeste nevyzrala na rozvod a stale bys s nim sdilela jen to SPATNE????? ***** Je mi jasne, ze rozvdo je citove tornado, ktere zatoci s kazdym. Zazil jsem to jako decko a uzil jsem si vanoc s rozdavanim darku na chodbe cinzaku nebo v hospode vic jak dost. Ale stale verim, ze je lepsi tohle vse podstoupit a zacit novy zivot nez TRPET pro "dobro" "rodiny". V zivote neni nic nice nebo lehke. Vsechno je kupa prekazek. Pokud ji obchazis, tak je to jak s hromadou spinaveho padla. Ze je tak velka a tak zacne smrdet, ze s tim tak jako tak musis neco udelat, nebo se te budou lidi stranit, ze proste uz to nebude k vydrzeni s tebou vubec mluvit. S pozdravem, Redneck

Sorry, Danielo! (íla - Mail - WWW) 03.12.2004, 09:59:38
ale ten chlap ji bije(je jedno, že dvakrát nebo třikrát) a na rodinu kašle - to co je zde popsáno, to není chyba Simony-to je v něm-PORADNA, PORADNA, PORADNA..ilona

Kdo je .... (Markéta - Mail - WWW) 03.12.2004, 11:00:47
Jen by mě ještě zajímalo, kdo vlastně ta Daniela Kudlanka je. Je to psycholožka? Sorry, jestli je to tady někde na stránkách - tyhle informace jsem tu prostě nenašla. Čau.

Ano; ovšem své rady nikomu nevnucuju :-))) (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 03.12.2004, 11:44:10


Markéto, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 03.12.2004, 15:52:50
víš, také by mě zajímalo, kdo jsi ty? ;-)
(abych věděl odkud vítr fouká) :-)

Kdokoliv uhodi zenskou.. (Redneck - Mail - WWW) 03.12.2004, 17:05:37
je zbabelec a ubozak. ***Jakakoliv zenska si to necha libit, tak si koleduje o dalsi a horsi zachazeni. Facka je ta cara, ktera rika, ze musi z toho svazku pryc. Dalsi diskuse pak uz NEEXISTUJE!!!!!!!!!!! S pozdravem, Redneck

Pro Redneck (carie - Mail - WWW) 05.12.2004, 18:06:58
Když uděláš takový krok, jakým rozvod je a máš děti, tak si musíš být o jeho správnosti přesvědčený. Ne kvůli kamoškám.Ona se musí dát do kupy, musí vědět co chce. Mně ten nový začátek velmi prospěl, syn odmaturoval, přijali ho na všechny medicíny a tak si mohl školu vybírat. To je pro nás největší vítěztví, ex když odcházel tak mluvil o debilech. Jsme v naprosté pohodě. Samozřejmě na rozdíl od ex, ta nová ho vyhodila, má snad s ní dítě...

(ja - Mail - WWW) 06.12.2004, 02:26:09


Pro Carie (Redneck - Mail - WWW) 06.12.2004, 04:47:32
V pripade Simony neni co rozmyslet. To byl muj point. Ano deti v pripade rozvodu jsou nejdulezitejsim cinitelem. Proto zalezi na lidech, kteri se rozvadi, aby rozvod co nejmene ranil deti. Coz se v ceskych krajinach nedelo. Aspon ne za meho mladi. V pripade Simonina manzela se jedna o sobeckeho rozmazlence, ktery vidi jen sebe a nevi jak z toho ven, tak si ukaji mindraky na Simone. Co na tom chces jeste rozmyslet. ****Vsechno je lepsi jak pro Simonu tak pro dite, kdy ti dva pujdou od sebe. Vzdyt za necelych deset let jejich dite uz bude skoro stat na svych nohouch a Simona bude stale velice mlada zenska. Zivot nekonci s ditetem. *** To ze se Tvuj syn dostal na medinu je uzasna vec (blahopreji), ale zit v ponizeni, aby se chlapecek stal doktorem, je z meho hlediska dalsi sobetrapicsky rys ceske spolecnosti. Jestli je tak chytrej, jak povidas, tak se tim doktorem stane tak jako tak. Zena ma na sebe myslet jako nezavisla lidska bytost, ktera ma prava na stesti. Obetovat se pro "stesti" jinych je jen chabe maskovany rys silneho pocitu menecenosti. S pozdravem, Redneck

"...si tu facku fakt zaslouzila... (Helena - Mail - WWW) 06.12.2004, 16:23:10
Toto me naprosto fascinuje na nasi spolecnosti, ze se facka v urcitych situacich uznava jako adekvatni odpoved. Kdyz Ti napr. partner nadava a urazi nechutne napr. Tvoje rodice, tak pokud jsi tak psychicky labilni, ze tu ruku neudrzis, tak bys mel jit vyhledat profesionalni pomoc. Uplne me mrazi, kdyz je nekdo ochoten "omluvit" biti tim, ze si to ten druhy zaslouzil. At uz bije zena muze (coz se taky stava!!) nebo muz zenu, neda se to omluvit NAPROSTO NICIM. Probudme se, prosim!

vypravela mi (Mrska - Mail - WWW) 08.12.2004, 00:24:12
mamka o nejake sve kamaradce (kdysi) ktera byla manzelem ponizovana a sem tam ji propleskl...atd. A ona si to nechala libit 15 let kvuli detem a nikdy se to nezlepsilo. A po tech 15 letech se rozvedli, chlap se znovu ozenil...a ta jeho nova ho drzela tak na uzde ze si na ni nedovolil!!

Rady? (Markéta - Mail - WWW) 12.12.2004, 23:08:34
Co to je za rady??? Danielo, vy že jste psycholožka? V životě bych se vám nechtěla dostat do ruky!
Jak můžete tvrdit, že se Simona nechová jako manželka? Proč ji vyčítáte, že trpí depresemi. Deprese je nemoc.
Že se "museli" brát, napsala Simona do uvozovek, všichni snad pochopili. Takto se to přece hovorově říká.
S tou radou o karnevalu jste to asi taky nedomyslela. Dovedete si představit, co by se dělo, kdyby Simona udělala takovou boudu? Nehledě na to, že ten karneval vůbec nemusí být ve školce, jak vy tvrdíte, ale karnevaly bývají o víkendu, přesto tam s nimi tatínek nechce jít.
Rada Pozvi jeho mámu, ať uvaří, co má její synáček rád ..., to je teda vrchol. Proboha tohle radí psycholog?
Kde jste vzala přesvědčení, že Simona je jen slzavé údolí, že jen kňučí a skuhrá? Nikdo se nemůže divit, že jí není do smíchu, když její manžel je takový, jak píše, agresivní, zlý sobec. Kdyby byla jen ona špatná, proč by tatínek nestál ani o své dítě?
No doufám, že takoví jako vy Danielo, nejsou všichni psychologové.
Jinak souhlasím s Evou z 1.12. 15:50.



Markéto, prosím, napiš mi na můj e-mail, ano? (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 12.12.2004, 23:24:05
Pozdravuju Pardubice :-)))

(p. - Mail - WWW) 13.12.2004, 13:22:06
Daniela že je psycholožka?!?!?!?! V tom případě se tedy chová neprofesionálně a naprosto v rozporu s etickým kodexem. Jsem taky psycholožka a tohle, co tu vyvádí - neodborné rady, rozhodování za cizí lidi, vnucování jim rozhodnutí, které musí udělat sami... je fakt hrůza.

(p. - Mail - WWW) 13.12.2004, 13:24:56
... a pokud se Daniela jen vydává za psycholožku, je to minimálně přestupek, ne-li trestný čin.

Co je psychologie? (pro Markétu a spol.) (Sigmund Freud - Mail - WWW) 13.12.2004, 22:28:50
Obecně: psychologie zkoumá obecné zákonistosti psychického vývoje u duševně zdravého člověka a jednotlivé funkce člověka, tedy to, jak fungujeme. Zajímá se o oblasti: vnímání, pozornost, motivace, myšlení, Já, vědomí, vůle, učení, chování a jednání.
Tzn. psychologem je každý, kdo projeví jakýkoliv názor nad těmito zákonitostmi. A to z toho důvodu, že tento obor není exaktní věda. Dokonce ani diplom z tohoto oboru nezaručuje nějaké "nadpřirozené schopnosti".
Většina lidí, kteří se rozhodli seriózně zabývat lidským vědomím, utekli nakonec k psychiatrii ... Nechám na vašem úsudku proč? :-)
Tzn. že člověk, který toto nedokáže rozlišit, je patrně duševně nemocný člověk, který patří do rukou psychiatra.
Je s podivem, že tito lidé nemocní na duši, umí psát (ne vždy se nějak podepsat).

(Irena - Mail - WWW) 14.12.2004, 11:11:02
Hlavně, že ty se umíš podepsat. Znám také jednoho člověka, který se "vtipně" prezentuje pod jménem jistého slavného (pro změnu) filosofa a je to totální magor. Trochu mi ho připomínáš i v tom, jak se prezentuješ. On ale bohužel navíc píše knihy (občas), které mu(občas a opět bohužel) i někdo vydá. (v duchu se modlím, aby jsi také nedošel tak daleko - to by na mě totiž už bylo opravdu trochu moc) Ale tebe si vážím pro jednu věc, kterou on neumí - pro tu tvou sebekritičnost. V posledních dvou větách jsi se vystihl naprosto přesně. Skutečně se bavím královsky.... Miluju takové chytráky, jako jsi ty.

Ireno, nejsi náááhodou teď na Karlově univerzitě :-))) ? (Irena II. - Mail - WWW) 14.12.2004, 11:18:46


tady se to nějak otočilo špatným směrem... (patinka - Mail - WWW) 14.12.2004, 11:30:15
Dociela by mě zajímalo, jak to dopadá se Simonou dál - abychom se vrátili zpět k problému. Jinak si myslím, že se to tu změnilo jen v trapné výpady. Nechcete se zase vrátit tam, kde vám to berou :-)) To je stejný, jako rádio, televize atd.: nelíbí-li se ti to, nečti a jdi o dům dál :-)

Patinka (Irena - Mail - WWW) 14.12.2004, 14:14:28
Taky by mě zajímalo, jak to se Simonou vypadá, ale nevím, jestli se to někdy dozvíme. A ještě něco - když se k něčemu vyjadřuji, je mi upřímně jedno, jestli mi to ostatní "berou" nebo ne. Napsala jsem sem svůj dojem ze Sigmundova příspěvku a za tím si stojím. Jinak je fakt, že házet po sobě navzájem příspěvky nic neřeší. Sigmundův mě ale tak rozesmál a roztrpčil zároveň, že jsem si to nemohla odpustit. Lidi s hesly, jaké má on, opravdu nemám ráda.

(p - Mail - WWW) 14.12.2004, 23:01:48
Patrně nevíš o čem píšeš: autorka samozřejmě může mít psychologii jak koníčka, to jí nikdo nebere, ale nemůže se prohlašovat za psychologa, stejně jako o osbě nemůže např. tvrdit, že je lékař nebo policista - nesmí se vydávat za někoho, kdo má určité pravomoce.

ok, tak proč sem nedáš svůj mail - třeba by se ti ozvala... Ale být anonymním kverulantem - to je jednoduchý :-)) Zbabělci to al (patinka - Mail - WWW) 14.12.2004, 23:05:31


Pro Patku (Irena - Mail - WWW) 15.12.2004, 10:28:18
Nápodobně..... :)))) Šikulko.

Mila Ireno, p. atd. (Sigmund Freud - Mail - WWW) 16.12.2004, 10:07:58
Uz jsem v jedne jine diskuzi uvadel, ze na prani vetsiny diskutujicich si klidne nick zmenim a budu pouzivat ten, ktery si ta vetsina zvoli. Proc pouzivam tento nick ti sdelim na tvuj email, jestli budes chtit.
Mimochodem :-) jake ma psycholog pravomoce? Nebo lekar? Neni promovany lekar vazany slibem? Neni nahodou policista verejnym cinitelem, coz je dano zakonem? ... bohuzel, musim se omluvit ostatnim ctenarum, ze se nevyjadruju k Simone, nemam jinou moznost. Vim, ze tyto reakce patri nekam jinam napr. do emailu paticnych osob.

Milý Sigmunde a spol., (Irena - Mail - WWW) 16.12.2004, 13:08:49


Milý Sigmunde a spol., (Irena - Mail - WWW) 16.12.2004, 13:11:04
pokud se chcete o cokoliv podělit, jsem vám k dispozici na mailu IRENA.SVOBODOVA@CENTRUM.CZ a už nechci slyšet žádné remcání a stížnosti, že si to se mnou nemůžete "vyříkat". To platí opravdu pro všechny. Hodně štěstí dámy a pánové :))))

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: