| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ZMĚNA JE ŽIVOT - ALE NEJPRVE ZAČNI U SEBE! |
| Rubrika: [poradna] Milá Danielo, oceňuji Tvoje rady – a i když si třeba někdy po prvním přečtení řeknu, no to je dost razantní pohled, později musím uznat, že máš zřejmě pravdu... Také bych Tě chtěla poprosit o radu, i když nevím, jestli existuje pro mou situaci nějaké bezbolestné řešení (to bolestivé bych znala.... ). Bude mi 33 let, jsem svobodná, bezdětná, po dvou velikých zklamáních žiju už 7 let sama (z toho tři roky absolutně „nepolíbená“).
Před samotou mě zachraňovala práce, měla jsem kromě zaměstnání dva vedlejšáky, rekonstruovala jsem si bydlení... Po partnerovi jsem toužila; občas jsem se s někým sešla na inzerát, ale buď se nelíbil on mně (90 % případů), nebo já jemu... Jsem hodně nesmělá, klidná, (taková ta „hodná holka“, ach jo), takže bych ráda, aby můj protějšek byl spíš dominantnější – ale takoví na inzerát moc neodpovídají... A pokud jsem potkala někoho sebevědomého, zase se s tím spojovalo hodně špatných vlastností – byli většinou namyšlení, podváděli mě... Je to rok a půl, co jsem poznala (taky na inzerát) rozvedeného muže (38) – sice mě nejdřív moc neuchvátil, ale byl tak vytrvalý, že mě „uhnal“ J. Hodinové telefonáty, kytky, večeře, zhubnul, začal se jinak oblíkat a najednou to byl nádhernej chlap, takže jsem se zamilovala, sice ne nějak bezhlavě, ale přirostl mi k srdci, jak se říká. Dost jsem se tomu bránila, protože – a to je ten kámen úrazu – MY JSME OBA ÚPLNĚ JINí! Říkala jsem mu to od začátku, ale mával nad tím rukou. No a já, husa, jsem se vlastně zachovala stejně. Jenže, já nevím, Danielo, jestli mě umíš pochopit, bylo to najednou tak příjemné, někoho mít, jít za ruku po ulici s chlapem, za kterého se nemusíš stydět... Je navíc inteligentní, profesionálně schopný, sebevědomý (až moc), není věčně v lihu, má dost peněz ... Jenže ty peníze používá jen na svoje koníčky, dá se říct. Já jsem vychovaná jinak, spíš skromně, pořád se šetřilo, něco se budovalo nebo kutilo na zahradě... Mým snem je mít domek na venkově, malou zahrádku a klid. On by byl nejradši v Praze a volný čas trávil na horách, potápěním u moře, na vodě, jezdil na kole, na raftu... Podniká, takže si čas udělá kdy chce = má cca 5 – 8 dovolených za rok. Tráví je se svými dětmi. Já neumím lyžovat, nepotápím se, sjíždět vodu mě taky moc neláká a jezdit po horách na kole je pro mě trest. Sice vypadám dost sportovně, jsem vysoká a štíhlá, ale chodím akorát do fitka a na kole jezdím jen v „lidském“ terénu. Asi namítneš, proč teda nejedu s nimi – jednak si nemůžu v práci vzít tolik volna a jednak – mě to prostě nebaví! (Možná jednou za čas, ale v tomhle rozsahu ne.) Jsem upřímná, tak ti říkám i své vady J. Mám jiné zájmy (je fakt, že si ráda polenoším a nejsem tak „akční“ jako on) – třeba knížky, kreslení, psa, ezoteriku, fitness, snažím se vzdělávat, ráda se sejdu se svými přáteli nebo s rodinou (to je zase trest pro něj – také se svými přáteli ani rodiči mě dosud neseznámil). Poslední dobou mě na něm všechno strašně, ale strašně štve. Ten jeho flegmatismus až bezohlednost vůči ostatním, je mu jedno, co si o něm kdo myslí, když nechce, tak nebere telefony, chodí si kdy chce a nevadí mu, že na něj třeba hodinu a půl čekám (doma, samozřejmě, u kašny bych tak dlouho nestála). Jsem pak naštvaná a protivná a většinou se hned pohádáme. Volný čas se mnou moc neřeší, jen oznamuje, kdy bude zase pryč. Vím pochopitelně, že nemůžu namítat nic proti tomu, aby trávil čas s dětmi, věděla jsem, že je má a i se mi líbilo, že se jim tak věnuje. Ale přece jen jsem nečekala, že budou o tolik přednější než já. Vlastně ani nevím, jestli je vždycky s nimi. (To je další problém, hodně žárlím.) A tak teď nevím, co dál. Začínám mít strach, že je to pěkný sobec (on mi to koneckonců vždycky s úsměvem potvrdí a dodá, že už se nezmění), a nejsem si jistá, jestli to zvládnu. Nechci s někým celoživotně bojovat. Ale na druhou stranu si uvědomuju, že má spoustu kladných vlastností. Je tolerantní k mým chybám, optimistický, šikovný, podporuje mě v mých koníčkách. A má mě rád (snad). A co když já jsem taky sobec? Žiju si ve svých kolejích a nechce se mi nic zásadního měnit. Mám ze změn strach. Jsem psychicky labilní, „rozhodí“ mě věci, kterým on se jen směje. Léčím se dlouhodobě s depresemi a od té doby, co ho znám, začínám mít zase i problémy s alkoholem. (Ale to není jeho vina, vždycky, když jsem s někým chodila, bylo to takhle, důvodem je spíš moje nejistota.) Už přemýšlím, jestli jsem vůbec schopná s někým být. Nejsem přemrštěně náročná? Mám to zabalit, nebo vytrvat? Biologické hodiny tikají... A kdybychom se měli rozejít, jistě by mě to psychicky dost sebralo, jako vždycky předtím. Když se zeptám někoho ze svých známých, řekne, že to neumí posoudit, protože by s takovým člověkem nevydržel a já že se chovám jako Popelka. Nebo další názor byl ten, že je se mnou hlavně proto, že dobře vypadám. No tě pic J J J. Omlouvám se, že jsem se tak rozepsala. Budu vděčná za nějakou radu, děkuji, Lída. ODPOVĚĎ: Liduško, ty se pěkně plácáš v depkách… Ale fuj. Musím tě hned zkraje pořádně seřvat … Žádnej chlap na světě nestojí za to, abys se plánovitě hroutila, baštila prášky na deprese, zapíjela mizerný nálady alkoholem. Jo, ve vypjatý situaci, výjimečně – prosím… Ale ty sis z toho už udělala pomalu životní program… (Jsem smolař, každej chlap, kterého si vyberu, mě nakonec stejně jen trápí, nikdo není takový smolař jako já…) Jo, pravdu máš v tom, že ti tikaj biologický hodiny, že jsi smolařka na chlapy. Ale – jak říkám všem okolo a především sama sobě: za devadesát procent všech průserů si můžeme sami. Ty sama dobře víš, jakého chlapa chceš – dominantního. Ale takový holt je pán páníček, na kterého budeš čekat, který si bude dělat vždy jen to, co on chce, na tebe nebude brát žádný zvláštní zřetel… A vzhledem k tomu, že jsi submisivní, tedy krásně česky: podřízená, poslušná, tak ti prostě zbývá buď sklopit hlavu, vlézt si pod rohožku, případně na všech čtyřech oddaně pokňukávat v koutě, než tvůj drahoušek uzná za vhodné si s tebou na chvíli pohrát J. Grrrrrr – to jsem hrozná, co? Holka, uvědom si, že jsi obyčejná bezva ženská, která si jen namlouvá různý bludy a urputně v nich setrvává… Jakej je, to jsi věděla od začátku! Nebude jinej a ty taky ne, takže co řešit? Hele, neříkám ti, abys se s ním hned teď rozcházela, ale skonči to s ním nejprve v duchu. Víš, začni si zvykat na to, že prostě on není ten, se kterým bys byla šťastná, chtěla mít svý dítě. Nehledě na to, že on potomky má a pochybuju, že by stál o to, začínat vše od začátku, zvláště když děti má už tak velké, že s nimi může trávit báječné dny volna. Uvědom si, že pro pohodový život - a takový určitě chceš mít, si už od začátku musíš hledat partnera, se kterým bude nejen bezva vzrušo, ale především poklid, pohoda. Píšeš, že jsi nesmělá – to je první, s čím musíš něco udělat. Nesedět jako čekanka doma. Musíš ven. Nemyslím tím jen to fitko či zaměstnání. Ale donuť se (já vím, že je ti to dost proti srsti), donuť se chodit víc mezi lidi, tam, kde však budeš muset být mezi nimi také sama aktivní – třebas najdi pár různých kurzů, které by ti vyhovovaly, pak se tam napřed jdi podívat, jestli tam jsou zajímaví lidé J. Zkus občas zajít na nějaký sport, kde jsou všichni v akci – tedy „obojí pohlaví“ - například bowling atd. Vezmi nějakou kámošku a uvidíš… Nebo se jděte podívat na nějakou sportovní akci, na závody… Tam všude je plno příležitostí k seznámení. Stejně tak můžeš rozpoutat bouřlivou seznamkovou akci přes internet. Ale: prosím Tě, nescházej se s nimi hned, nenech se umluvit. Nejprve si piš, ty nedočkavé pošli hned k vodě. Víš, bude to pro tebe taková škola vztahů, budeš se nejprve „v zákulisí samoty“ učit s tím druhým jednat. Napřed se je snaž poznat, ptej se na jejich názory, zájmy, atd. Dejme tomu, že nejméně měsíc bys to měla vydržet.. Třeba si vymysli, že prostě jsi někde pryč, co já vím, v zahraničí? To je jedno J. A i když se pak s těmi dalšími (všimni si, že stále mluvím v množném čísle!) setkáš, buď odtažitá – nespěchej moc. Proto je také dobré, když budeš mít dejme tomu 5 – 6 „nápadníků“. Neboj, on se najde, někdo, s kým ti bude dobře, kdo bude mít podobné názory na život jako ty, s kým ti bude natolik dobře, že všechny tvé výše uvedené trampoty budou jen dávnou černou můrou… A – během té doby se snaž „vyvázat“ z toho současného, pro tebe tak debaklového, vztahu… Ahoj, rozhodně se zas ozvi! daniela
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Kamilko (NČ - Mail - WWW) 10.09.2004, 09:07:52
no jo, to je moc pěkný; to duševní a intelektuální souznění v emajlech. Ale co když se za půl roku nádherně souzníš, a pak ti na kafe přijde někdo, koho prostě fyzicky a vzhledově nedokážeš akceptovat. Ať si, kdo chce, říká, že přeci na vzhledu nezáleží, že je to jen povrchnost atd... , takhle to přeci nefuguje! V posteli mi musí být dotyky příjemné, vůně příjemná, pohled příjemný, hlas příjemný, a to už raději nepíšu "vzrušující", i když tohle slovo je výstižnější.
A jestli mi chce kdokoliv tvrdit, že sex ve vztahu není vůbec důležitý, tak bych ho odkázal na čtení Kudly - spoustu článků nazpět pár měsíců. A jestli mi chce někdo tvrdit, že ze skvělého duševního porozumění se samozřejmě vyklube i bezva sex, tak to prostě není pravda. Jen výjimečně, shodou okolností, snad, někdy! Tímhle korespondenčním poznáváním je naprosto potřen základní atribut seznamování - totiž ten, že k prvnímu seznamovacímu krůčku, pohledu, gestu..., je po tisíce let přikročeno vždy po shlédnutí se, nebo při shlédnutí se. Což u emajlů chybí - nemůžu si pomoct. Fotky jsou tak trochu náhražkou, zaplaťpánbůh za ně, ale taky to není to vono. Proto tvrdím. Fotku co nejdřív, a to kafe tak po týdnu dopisování. Proč ztrácet čas, elán, naděje, s někým, o kom nevíš ani to, jestli by ti vůbec bylo příjemné nechat se od něj třeba pohladit.
Drahej NČ - zabít tě je málo :-))) (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 10.09.2004, 09:36:15
Ty jsi snad nečetl o koho se jedná a jaký má tahle bezva holka problémy... To je přeci něco totálně odlišnýho od tebe - ty jsi chlap - "kytka už otrhaná" - "kapr lovící poslední rybku"... kdežto Lída má poničený sebevědomí, je udeptaná od nezdarů - ta potřebuje nejprve rekonvalescenci!!! Ta - narozdíl od tebe - má ještě víc času!!! Pochop, ty nehledáš ženskou, se kterou bys teprve zakládal rodinu, ty hledáš jen "teplo domova a bezva sex" - kdežto ona má před sebou v podstatě ZAČÁTEK!!! A tak se musí nejprve uklidnit, naučit se s chlapem komunikovat (sám dobře víš, že v komunikaci je to hlavní - když nevíš, co opravdu chce, atd., tak je to všechno na draka), nebát se, že ho ztratí, nebát se projevit svá přání atd. - takže - v PŘÍPADĚ MUŽSKÝHO, bych radila jinak, pochopitelně - ale tohle je dušičkou "malá vyplašená holka".... OK? Promiň, jestli jsem tě moc seřvala, ale je to tak...
(Lída - Mail - WWW) 10.09.2004, 10:02:34
Danielo, díky za odpověď - jenže já spoustu těch věcí, co mi radíš, dělala. Tenhle vztah pochází právě z inzerátní akce, scházela jsem se průběžně se čtyřmi kluky (dost náročné) a viděli jsme se min. až po dvou měsících. S tímhle dotyčným dokonce až po třech, protože jsem tomu nepřikládala význam. Jenže on se pořád ozýval a někam mě zval. Do kurzů taky chodím - chodím do malířské školy a na jazyky. Mám dva dobrý kamarády s kterýma jezdím na kole a občas na nějaký hudební festival. Se sestrou na jejich chatě s jejími přáteli děláme grilovačky. Občas jdu někam s ženskýma z práce. Opravdu nesedím doma !!!! Nejsem zas tak nesmělá, abych se bála vystrčit nos z baráku. Myslela jsem tím spíš, že jsem nesmělá ve vztahu k mužům, zkrátka se zezačátku trošku stydím. Ale ne nějak katastrofálně, komunikace na kafi schopná jsem. Jenže když vidím někoho, kdo by se mi zamlouval, je ženatý !!! Jo, taky co se týká dětí, on by děti ještě chtěl. Na to jsem se ho samozřejmě hned ptala - přece nebudu ztrácet čas s někým, kdo by je nechtěl, když vím, že já si je přeju.... Asi by se mnou i chtěl bydlet, jenže já se tomu nějak bráním...
PS: taky samozřejmě souhlasím, že lepší žádný vztah než špatný - vždyť jsem byla tolik let sama. Chtěla jsem svojí otázku položit spíš tak, že když jsem tolik let se snažila někoho potkat, a nedařilo se mi to, a teď je tu někdo, s kým to sice skřípe, ale "jde to", jestli není riskantní to vzdát. Co když pak zase pět let nikdo nebude. Pak už budu na děti stará. A chlapi se o mě taky prát nebudou.
Lído, (ehora - Mail - WWW) 10.09.2004, 10:25:17
s posledními dvěma větami v tvé odpovědi Daniele nesouhlasím. Podívej, mně je přes padesát, úplně sama jsem zůstala, když mi bylo 42, byla jsem neurotická, nesportovní a oplácaná. Rok mi trvalo, nez jsem přes seznamku Grand a teletext natrefila na toho pravýho, jinak každej víkend byl ve znamení jednoho nebou dvou setkání s pro mě naprosto nepřijatelnejma mužskejma. Brala jsem to jako pracovní úkol, protože jsem věděla, že bez chlapa zůstat nechci. Pro mě život opravdu začal po 40, vždycky jsem si z toho dělala srandu, ale věř mi, je to tak. Zkus zapracovat na svém sebevědomí, nauč se relaxovat, mít se ráda, odpusť sama sobě všechno, co si teď vyčítáš. Jsi aktivní, pěkná ženská, nesnaž se hnát vztahy "přes zuby". Poslouchej svoje instinkty a důvěřuj jim. Zkus autogenní trénink, zkus nějakou práci s energií. Je sice spousta podvodníků, ale je taky hodně poctivců, myslím, že bys našla někoho, kdo by ti vyhovoval. Něco, co skřípe už teď, bude za pět let skřípat mnohem víc, nevěř, že se něco změní k lepšímu. Vykašli se na chlapy klidně na rok, na dva, a zkus najít sama sebe, svoje hranice a meze, jak říkají šamani. Nenech nikoho, aby tebou manipuloval, základní podmínka existence je ve větě: Vždy a za všech okolností jsem schopna se vrátit k realitě a řídit své věci sama. A dítě - víš, moje kmotřička, která měla tuberu a vlastní děti neměla, byla pro mě jako druhá máma, mi jednou řekla, když jsem skučela, že mě nikdo nebude milovat a nebudu mít děti, tuhle krásnou větu: Mít děti nebo nemít děti, to není žádná tragédie. Teprve teď, když mám 3 vnoučata od 2 synů, chápu, co tím myslela. Nech to plynout, zapracuj na své osobnosti, uvidíš, že to půjde. Měj se.
Nechápu (NČ - Mail - WWW) 10.09.2004, 10:40:50
proč mě vlastně "seřváváš". Já jsem se přeci nevyjadřoval konkrétně k Lidušce, ale jen a jen k formě dálkového seznamování. A na svém názoru trvám. A to ZEJMÉNA, když se jedná o děvče mladé.
I když si myslím i takovej zoufalec, kytka votrhaná, jak mě teda vidíš, má snad nárok aspoň si přát (jestli ovšem teda dovolíš) sdílet zimu svýho života nejen v prostředí skvělýho duchhovna, ale i se ždibcem toho fyzična. Chci nejen číst, ale i vidět s kým si vyměňuju inteletkuální výměšky. Protože chci vědět co nejdřív, že i po shlédnutí fyzična mě chuť k vyměšování (duševnímu) neopustí. A to je úplně všechno.
(Jana - Mail - WWW) 10.09.2004, 11:07:08
Myslím si, že je taky hodně důležitý, uvědomit si priority. Nejsem schopná odhadnout tak úplně, zda Lída touží víc po dítěti nebo po partnerovi. Jistě, nejlepší je obojí dohromady. Ale pokud by Lída toužila víc po dítěti, tak přece nestojí za to něco moc řešit. Kdyby se stala maminkou, tak by se splnila alespoň jedna její touha a to, jak by dál fungoval vztah s jejím přítelem, by prostě nechala volně plynout. Buď by to vyšlo nebo ne. Ale to jsem hodně zjednodušila. Záleží přece i na tolika dalších věcech - finance, pocit jistoty, láska... Asi je na Lídě, aby se snažila srovnat si priority. Ale chápu, že tápe, vždyť ty biologické hodiny tak tikají...:)) To byl vtip.... Myslím, že Lída je naopak velmi samostatná a odvážná žena, která je jen znejistěná tím, že "přestává zapadat do společenských tabulek". Myslím, že nejlepší je se na tyhle klišé vykašlat a snažit se utřídit si vlastní myšlenky, zkušenosti a pocity a z toho vycházet. To je jediná cesta ke štěstí.
Teda zaujalo mě (zelinka - Mail - WWW) 10.09.2004, 11:09:55
vyjádření od NČ a úplně s ním nemohu souhlasit. Je fakt, že see člověk může potkat s někým naprosto odpudivým, ale v každém novém vztahu se sex vyvíjí. Ženy k tomu mají možná jiný přístup než muži a je pro ně sex myslím hlavně o důvěře. Už se mi alespoň dvakrát za život stalo, že jsem byla ve vztahu, kde jsem po této stránce moc nečekala,po půl roce příjemně překvapená. Pokud si s někým porozumím, pak ho začnu mít ráda, začnu se na něj vylaďovat a přestane mi vadit např. bříško nebo vousy.
Zelinko, Kudlí, Kamilko (NČ - Mail - WWW) 10.09.2004, 11:40:47
Vzdávám se. Máte teda, baby, pravdu. Asi to u žen funguje fakt jinak, než u mužů.
Např., mně bříško i fousy fakt vaděj. To bych se nevyladil.
pro NČ (gerda - Mail - WWW) 10.09.2004, 11:55:09
jsem taky baba, ale asi ti rozumím. Nechceš zkrátka kupovat zajíce v pytli! Internet je fajn, ale taky si z nás může dělat někdo pár týdnů šprťouchlata, předvést se falešnou fotkou a nakonec se ukáže, že si chlap píše s chlapem:))) Nepřipouštět k tělu za pár hodin, to jo, ale zas to zbytečně neprotahovat. A - stejně je to případ od případu. Někdy je to na dlouhé lokte, než to klapne a někdy je to "léčba šokem". Jednou vidět je lepší než stokrát slyšet, nonverbální komunikaci na Internetu vidět nemůžeme a i to o člověku hodně řekne. Já sama jsme si jednou na inzerát psala s úžasným intelektuálem, naprosté souznění duší, společné zájmy, vtip, Cimrman, sympatický rukopis ...a po prvním setkání jsem prchla - tedy se slušnou výmluvou a bylo mi ho fakt líto, protože jsem věděla: nešlo by to, nedokázala bych se ho ani dotknout! A nejlepší podle mě stejně je, když člověk nic neláme přes koleno a nechce se seznámit stůj co stůj, a to hned. Všichni to známe: snažíme se jak diví, píšeme, telefonujeme a nic nám nvychází. Až když se na to vykašleme a přestaneme na to myslit, tu náhle zapracuje náhoda a my jsme úplně vyjevení, jaké štěstí nás nenadále potkalo:))) Někdy je prostě lepší NEDĚLAT NIC!!!!
teda NČ (zelinka - Mail - WWW) 10.09.2004, 12:16:20
--tobě u partnerky vaděj vousy? To budeš asi pěkná fajnovka. Hele, ale na druhou stranu se mi líbí jaks napsal:"Proč ztrácet čas, elán, naděje, s někým, o kom nevíš ani to, jestli by ti vůbec bylo příjemné nechat se od něj třeba pohladit."-v tom by teda asi bylo taky dost pravdy.
Teda NČ (Kamila - Mail - WWW) 10.09.2004, 12:23:22
teď to tu čtu a nestačím zírat! No samozřejmě že vztah musí být o fyzičnu (nějak se mi z toho příspěvku vytratilo, to je fakt). Asi je to tím, že jsem si - samozřejmě - nechala vždy poslat fotku...ne že by z ní člověk vyčetl všechno, ale aspoň rámcově, žejo. No ale i tak...už se mi stalo, že se mi nelíbil...ale TO tam bylo...a dnes už se mi líbí :-)
A ještě musím říct, že je zajímavý názor Jany - aby si Lída ujasnila, zda jí jde o vztah nebo o dítě! To je zásadní!
TO: všechny volný holky :-))) (xantypa - Mail - WWW) 10.09.2004, 12:25:54
POZOR POZOR - NČ je lehounce přespadesátník, vyšší, štíhlej, čuprchlap, nesmírně samostatnej, chytrej, milej, vůbec ne bezdomovec.. Ale - někdy je holt - jako každej chlap - na zabití. :-))) - jo - a je chronicky VOLNEJ :-)))
Seznamování na netu (Jana - Mail - WWW) 10.09.2004, 13:06:49
Tak koukám, že se diskuze rozjela, ale to je dobře... Jen se chci vyjádřit k tomu seznamování na netu. Zatím jsem nikdy neměla zájem seznámit se osobně s někým na netu tak, aby jsme se pak třeba sešli. Občas navštívím různé chaty, ale vždy jen anonymně a nezávazně flirtuji - nebo spíš ... upřímně se bavím. Nikdy to neberu vážně a striktně odděluji mezi komunikací na netu a skutečným světem. Je pravda, že se mi asi dvakrát stalo, že jsem si skutečně dobře popovídala, ale to je asi tak 0.5% z celkové komunikace na netu, které jsem se zúčastnila. Ráda se seznamuji v přímém kontaktu, když mám možnost vnímat člověka vcelku - sledovat jak se chová, hýbe, mluví, myslí, prožívá, vypadá, tváří atd. Kombinací toho všeho mohou vznikat velmi půvabné a šarmantní bytosti, ale pokud bychom začali všechny tyto aspekty oddělovat, mohly by se tyto bytosti velmi rychle změnit v nudné, ošklivé a nepřitažlivé. Vlastní přímá zkušenost je k nezaplacení. Chatu osobně nevěřím, vytváří umělý, nepřirozený a příliš dokonalý svět. Sice příliš dokonalý na to, aby se mu dalo odolat, ale také příliš umělý na to, aby se v něm dalo žít. Nemám ho ráda.
Chat (Kamila - Mail - WWW) 10.09.2004, 13:13:43
nesnáším - připojují se tam lidé většinou anonymně a opravdu nemůžete vědět, zda ten přitažlivý třicátník není náhodou ohavná padesátnice :-))) To, čemu zde dělám "skrytou reklamu" :-) jsou messengery - MSN, ICQ, Miranda a jiné. Rozdíl je v tom, že tyto programy lidé používají i místo e-mailů, takže je tam menší riziko toho, že člověk na druhém konci je úplně jiný než tvrdí. Ano, není nad seznámení za úžasných okolností a osobně - ale v dnešní době bych se nezříkala této - podle mého - velmi lákavé možnosti.
Liduš, (Černý Petr - Mail - WWW) 10.09.2004, 13:40:19
podle mých zkušeností, tak první rok (+- třeba podle toho, jestli jste spolu třeba zkusili bydlet) je takovej "očuchávací", i když to vypadá ze začátku úplně super.
A jak "tě" čtu, tak si v podobné fázi jako já (dokonce i věk a představa kde bydlet je stejná). :-))) Nevím, jestli ten můj vztah bude mít budoucnost, ale zatím to nevzdávám. Držím se své představy o žití, bydlení atd. a pomalu ji už realizuju (protože mi nebyla "zatím" navržena jiná smysluplná představa). Doufám, že třeba časem uzrajeme k nějakému kompromisu nebo se ... rozejdeme. Docela by mě zajímalo, jestli uvažujete o společném bydlení. Třeba s tím, že "to" bydlení nebude definitivní, ale poznáte se daleko víc. A třeba jeho děti by tě už mohli registrovat, že patříte k sobě. Píši to proto, že v mém případě jsme se na tom s partnerkou shodli (jsem rozvedený s 1 dítětem, ona svobodná). A zbytečně se nenervuj (nepij!) :-)), dějou se daleko horší věci na světě (vždy si říkám) :-))) Daniela to bere, jako vždycky z gruntu a ordinuje odvykací kůru ala Publius Ovidius Naso. Dominantní partner neznamená bezohledný, sobecký. Trochu mi totiž připadá, že jsi taková jeho bokovka a ne No. 1. Zkus to změnit nebo to zjistit ;-) Vlastně nemusíš nic zjišťovat, je to tak jak to cítíš ...
ještě k inetu (NČ - Mail - WWW) 10.09.2004, 13:41:49
Dámy, tohle všechno, co píšete, to je ale snad úplně jasné každému, kdo se k něčemu takovému na inetu někdy připojil, tedy pokud to zrovna není nějakej Mentál Retarda. Ale jako první impulz to může i posloužit. Pokud konverzace "zajiskří" a zarezonuje společnou vlnovou délkou, tak přeci nejásám "konečně ji (ho) mám!!!". No samozřejmě, že nemám! Ale co mám, to je PRVNÍ záchytný bod, který sice na 90% nevyjde, ale těch 10% taky není k zahození. A pak už mám spoustu možností, jak vyloučit ty vtipálky. Stačí přeci jediný dvouminutový tel. hovor. No a samozřejmě, pokud mi ten úžasnej "nick" tel. číslo nesdělí, nebo mi nezavolá na moje, tak už dál nic není. Těžko by se dalo uvěřit, že se někdo půjde "sejít" naslepo fakt jen s "nickem". A taky je docela blbost si s takovým "nickem" psát, svěřovat, blouznit.
Takže bych tohle v žádném případě nezavrhoval, ale ani náhodou také nepřeceňoval. Nic víc a nic míň, než jen jedna z cest k prvému kontaktu. A dokonce o něco snadnější, než moudré, duchaplné oslovení neznámé osoby třeba: "Dobrý den. Vidím, že taky jedete tramvají..."
Kudlanko (Jana - Mail - WWW) 10.09.2004, 13:52:59
prosim, udelej uz tu seznaaamkuuuu, at nemusime chodit jinaam:-))))
(Lída - Mail - WWW) 10.09.2004, 14:01:51
Ehoro a Č.Petře, díky za reakce. Přece jenom ještě doufám, že se mi podaří skloubit dobré partnerství + rodičovství, a tak se mi nechce volit a jedno z toho vyloučit. Kdybych měla - asi bych volila to dítě. Vím, že je to moje vina, ale asi mě přitahujou chlapi, na který se nedá spolehnout, takže proto. Jenže nevím, jak bych to zvládala....
Petře, to , že nejsem č.1 je mi jasné už teď. Ale opravdu jsem asi tak naivní, že věřím, že se to změní. Pořád jsem to totiž byla já, kdo ten vztah brzdil, nechtěla jsem do toho jít naplno, pořád jsem se snažila aby žárlil.... Možná kdybychom spolu opravdu bydleli, hodně by se vyřešilo. Například by to krachlo kvůli sexu. Klasická situace - on by chtěl pořád, já tak 3x týdně. Když ho odmítnu, je zle (a to jsem se zatím odvážila jen cca 3x).
Ježiš! (ehora - Mail - WWW) 10.09.2004, 14:12:13
NIC není tvoje vina, pochop to! Jsi prostě taková a máš na to právo. Docela určitě je někde pár chlapů, který by tě brali všema čtyrma. Přečti si knížku Ženy, které běhaly s vlky, je to dobrá škola. Když nechceš, tak nemusíš, a je to tak v pořádku, jasné? Žádné odvažování se, máš PRÁVO milování odmítnout, když ti to nesedí. (Nebo když to neumí tak, aby ti to sedělo :-//.) Buď č. 1 hlavně pro sebe.
Ještě k NČ - chápu a souhlasím.
Jano (Kamila - Mail - WWW) 10.09.2004, 14:27:40
s kým se chceš seznamovat? Vždyť tu jsou samý baby - výjimka je jen NČ (který je tu náhodou, že :-) náhodný čtenáři) a ještě jsem tu narazila na Sigmunda Freda (sorry s tím bych se neseznamovala :-) a to je skoro všechno!!! Jůůůů...vlastně tady je ještě černý Petr...no, podle jména přesně typ na vážnou známost :-)))
Ale ne, dělám si legraci....jen, že je tu asi 95% ženských, to jediné myslím vážně!
(Jana - Mail - WWW) 10.09.2004, 14:36:36
Kamilo, mas pravdu...ale treba by sem zabrousil i pritazlivy, zabavny, mily, inteligentni, verny MUZ s vlastni tramvaji a mel jediny cil- najit si zde tu PRAVOU:-))...no v kterem to stoleti ze vymreli??
seznamovací plagiátoři (Jana číslo jedna - Mail - WWW) 10.09.2004, 14:36:58
To psal někdo jiný pod mým jménem. Já dobře vím, že realita je naštěstí milosrdnější...:))))Proto navrhuji, aby se všichni plagiátoři pověsili hlavou dolů do komína a týden byli krmeni krupicovou kaší. NČ by jim pak mohl po večerech hrát na kytaru.
NČ je tak náhodný čtenář, až se mi z toho tají dech. Nic náhodnějšího než je NČ jsem již dlouho nepotkala:)))))))
Lidus pises ze jsi "nepolibena" (Stana - Mail - WWW) 10.09.2004, 15:02:57
hmmm tak tri roky absolutne "nepolibena" a pak pises ze jsis dovolila mu 3X odmitnout sex. Neznam sex bez polibeni ale u kudlanek je to asi normalni, aby neukously hlavu partnerovi jo? On by chtel sex porad, ty tak 3X do tydne...On si na ty dalsi 4 dny do tydne bude muset najit nekoho jineho? Asi opravdu budes jenom takova bokovka, jak pise Cerny Petr, podvedome to citis a vis, intrikujes aby on zarlil a zatim zarlis ty sama, proto asi svoje zklamani utapis v alkoholu.
Holky, (Milé dámy,) (Sigmund Freud - Mail - WWW) 10.09.2004, 15:33:31
vždyť to vlastně není tak špatný nápad - seznamka. Ale seznamka jako vidět se, všichni, co si spolu píšem ;-). Podle nicků jsme taková pomalu "uzavřená" skupina a třeba by se ještě lépe komunikovalo, kdyby jsme se viděli a slyšeli. :-) A vůbec by se nemuselo porušit naše "incognito". Co vy na to? ;-)
p.s. Samozřejmě, že to je otázka také pro pány ... (NČ,ČP, etc.):-)))
Jano (Ája - Mail - WWW) 10.09.2004, 15:46:18
víš, co by se stalo, kdyby se přihlásil MUŽ, jak říkáš? Většina "bab" tady by si vyškrábala oči :-))
(Lída - Mail - WWW) 10.09.2004, 15:46:30
Stáňo, asi jsem to dost dobře nepochopila.... Myslíš teda, že NESMÍM ty "čtyři dny" odmítat, aby neměl právo si užívat někde jinde? Že když mu nedokážu vyhovět, je úplně přirozené, že půjde jinam? No to je dost děsný. To bych spíš souhlasila s Ehorou. To se mám do toho nutit - a říkat si, no, hlavně ať už je to rychle za mnou... Nevím, jestli jsi to zažil(a), ale když tě do tohohle někdo nutí, případně ještě přihodí vtipnou poznámku o frigiditě apod., tak se citlivější povahy zablokujou tak, že to nechtěj ani jednou do měsíce. Že žárlím, to je fakt. Jenže když mu v mojí přítomnosti zvoní mobil a on ho ani přes moje upozorňování nevezme... Nebo mu večer volám a taky to nebere.... Odjede na víkend aniž by předem něco oznámil (celý víkend mobil samozřejmě nedostupný) a pak teprve nepřesvědčivě vysvětluje kde byl? Co si mám o tom myslet? Nejsem žárlivka "z podstaty", ale v tomhle případě jsem hodně nejistá. A že jsem se snažila aby žárlil on - v těch chvílích jsem měla pocit, že mě chce. Asi taky jo, ale byl to spíš zážitek z lovu, než co jiného, já vím. Prostě jsem se snažila zase vzbudit ten uhasínající zájem, je to možná dětinské, ale uklidňovalo mě to. Jo, a to, že jsem byla tři roky "nepolíbená" znamenalo bez sexu, jestli to někdo nepochopil. Jinak sex bez líbání taky neznám, nejsem dřevo :o)
PS: taky musím dodat, že souhlasím s NČ co se týká fyzické přitažlivosti. Nezažila jsem, že by mě někdo nejdřív fyzicky nepřitahoval a pak se to "zázrakem" zlomilo. Buď to tam prostě od začátku je nebo není. A fotka moc neřekne. Jasně že je lepší seznámit se "naživo",ale když není příležitost... (nebo vhodný materiál :o))
Lído, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 10.09.2004, 16:10:08
podle toho, jak to popisuješ, tak si z tebe tvůj přítel udělal takovou permanentní "oběť". Prostě je to takový chronický "lovec". Prostě ulovit (dosaď si, za to slovo, co chceš) a zmizet. A když se mu vzdaluješ, tak zase na tebe "skočí". Třeba mu to takhle imponuje, ale to hlavní je, že si mu to umožnila, díky své povaze. Z tohoto pohledu vypadá rada Daniely jako mírná. Dokonce si myslím, že tvůj partner má takových to "oveček" (které mají podobnou náturu) více. Plzák by ho definnoval jako zakázaného partnera ...
Co se týká toho sexu: Když si dva nevyhoví, tak se budou trápit. Samozřejmě, že si o tom musí otevřeně promluvit. Většinou platí, že jakýkoliv stres zabíjí sex (u málo jedinců je to naopak):-), nebo že sex je odrazem vztahu(?). Tak i proto si myslím, že váš vztah nemá perspektivu (dokud se něco radikálně nezmění).
(HealingRabbit - Mail - WWW) 10.09.2004, 20:46:22
Vazene a mile Kudlanky,jiz nejakou dobu premyslim, proc nemohou byt "dovyslyseny " prispevky pisatele pod jmenem Stana.
V posledni dobe, kdyz si tak ctu na Kudlance, vzdy se nakonec zajimam "co na to Stana"? Deje se to jeste nekomu?
Lidus ne nepochopila jsi (Stana - Mail - WWW) 11.09.2004, 03:09:13
podle toho co pises bych rekla, ze ten tvuj pritel je ZENATY. Proc te jeste neseznamil se svymi rodici??? Ty odmitnes sex a je zle. Co budes delat, az budes tehotna a on nebude mit sex par mesicu (2 mesice po porodu k tomu 4-5 mesicu pred porodem? Nema pro tebe ten tvuj pritel pochopeni.
Stáňo, kde žiješ???? (marfuša - Mail - WWW) 11.09.2004, 07:52:32
Ve středověku??? 4-5 měsíců před porodem bez sexu?! Chudák tvůj manžel... A po porodu šest týdnů, to také nejsou dva měsíce. Vrať se na zem, holka...
marfuso a hackem (Stana - Mail - WWW) 11.09.2004, 16:46:07
ziju v Ontariu. Tys nikdy neslysela o rizikovem tehotenstvi, o prirostle placente, o infekci mocoveho mechyre, o zanetech prsou??? Jo holka 4 tehotenstvi a kazde jine, diky Bohu mam manzela, na ktereho mam uz 30 let spolehnuti. Sorry nejsem kudlanka jako ty.
Stáňo, (marfuša - Mail - WWW) 11.09.2004, 18:03:09
já bych ti řekla, co jsi, ale to nebohý zvíře za to nemůže...
Stáňo! (Jarka - Mail - WWW) 27.09.2004, 19:33:21
Už zase řádíš?Tak jsem Tě odhadovala skoro dobře na padesát!Ty prostě chceš ubližovat snad každýmu a ten tvůj manžel má asi svatou trpělivost.Máš dar v napadání kohokoli.Lída chtěla poradit.Já mám dvě děti,těhotenství taky nebylo pohodové-zánět prsou má skoro každá,infekci také,zánět ledvin jsem měla také až na tu placentu.Neberu Ti ty rizika s tím spojené,ale dnes je opravdu moderní doba a já před 14 lety měla styk do poslední chvíle.A musíš to prostě chtít a když to jde,tak v čem je problém?!
Lído,myslím,že jsi neustále napjatá,nelituj se a už vůbec prosímtě neřeš situace alkoholem!Vždytˇje to hloupé,nemyslíš!Jestli jsi pěkná ženská,tak trochu víc sebevědomí,čeho se bojíš?Z druhé strany Tě chápu,mám ségru 32let a dotedˇmá problémy s partnery,vždy to dopadne špatně a rozejdou se a vím jak jí to nesmírně trápí,vzhledem k tomu,že já mám spokojené manželství a mě je to líto.Ale vše dobře dopadne a v to musíš věřit!Tak ahoj
přátelé (Monika - Mail - WWW) 16.11.2007, 11:31:06
Milí pisatelé,jako bych slyšela svou matku:(...mějme se rádi,odpustˇme sami sobě a respektujme životy druhých,NENECHME V SOBĚ VYPĚSTOVAT POCIT VINY.
|
Tedy zaprvé - lepší žádný vztah než špatný (jéééé to mi trvalo lééééta než jsem si tohle vzala za svoje!!!)
A další - důležitá věc - internet je skutečně skvělá cesta k seznámení - tedy když pomineme nějaké erotické seznamky či co já vím. Chce to být opatrný, ale na druhou stranu, zjistila jsem, že když si s někým delší dobu jen píšeš, poznáš ho strašně moc, možná dokonce svým způsobem lépe než osobně, protože tě "nerozptyluje" jak vypadá, jak se při tom tváří atd. Přesně souhlasím s tím, nenechat se ukecat brzy (výmluva že jsem v zahraničí je opět geniální :-)) a pak jít opatrně na kávu. Doporučuji!