[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
Nevlastní syn
Rubrika: [zážitky]

Svatebním darem od svého muže jsem dostala v té době téměř dvouletého syna. Neměl ho sice ve své péči, ale již od rozvodu si ho bral každý druhý víkend. V sobotu v 10.00 a přivážel ho své „nebožce“ v neděli v 18.00. Toto bylo striktně dodržováno až do doby, než ukončil základní školu a začal se stavět na vlastní nohy.

   I když si manželova exmanželka našla partnera rychle po rozvodu (no, rychle na to šli oba, ale nás přeci nebudu kritizovat J).

   Nevynechala jedinou příležitost jak nám udělat nějaký naschvál. Bydlí na vesnici kousek za Prahou. My v té době ještě neměli auto a tak si vymyslela (a soud schválil), že si Honza bude pro synka jezdit v 9.00 a přivážet ho v 17.00. V tuto dobu totiž do vsi nejel žádný autobus!!! Museli jsme chodit asi dva km na jinou zastávku a tam jsme většinou ještě čekali půl hodiny až autobus pojede. Bylo to v zimě a jí bylo celkem jedno, že její malý chlapíček tam mrzne s námi. Hlavně, že uškodila nám! <?xml:namespace prefix = o />

   Nikdy jsem nechodila s Honzou až k jejich domu a jednou Honza přišel, že kluk brečí a nechce s ním jít. Do mě vjel čert a okamžitě jsem ho poslala zpátky se slovy, že jestli nepůjde, půjdu já. Bylo mi jasné, že jak tohle projde jednou bude to začátek mnohem horších problémů. Vrátil se s ubrečeným synkem na ruce a jak jsme vzápětí zjistili, dalším parádním číslem bylo naprosté zmatení dětské hlavičky, když ho naučila říkat svému nynějšímu partnerovi „táto“.


   Hošík nelenil a vychrlil na nás, že s námi nechce, že má jinýho (rozuměj lepšího) tátu. To neměl říkat. I když je mi jakékoliv fyzické násilí cizí. Chlapečka jsem vzala a šupla mu pár na zadek (stále byla zima, takže byl patřičně vycpán). Ač tomu v té době nemohl rozumět a já se asi měla ovládnout. Vychrlila jsem na něj, že jediný táta, kterýho má, je tady a tamten pán, že ho má sice rád, ale jeho táta to prostě není! Pak jsem na něj chrlila, že za to že pokaždé takhle mrzneme může poděkovat mámě a já nevím, co ještě. Vím, že to ode mne nebylo fér a že jsem vlastně udělala to samé, co dělala jeho máma, ale bylo to takový přetlak, že to prostě muselo ven! Věřte, nevěřte to mrně to nějak pochopilo a od té doby nebyly s návštěvami žádné problémy.


   Navíc odvolací soud (na který se exmanželka ani neobtěžovala dostavit) uznal manželovy důvody a „styk s nezletilým“ upravil do původní podoby tj. tak aby předání děcka navazovalo na autobus.


   Pochopitelně, že problémů bylo ještě plno, ale ty už nějak lety vyšuměly. Letos mu bude dvacet, tak jednou za čtvrt roku se u nás ukáže a my máme velkou radost z toho, že je z něj slušný člověk a se svým mladším bratrem mají k sobě hodně blízko…


pavla@kudlanka.cz    

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(Dana - Mail - WWW) 02.09.2003, 15:24:56
Budu strašně, ale strašně protivná. Zmalovat zadek do modra si zaslouží především rodiče podobných drobečků, kteří se rozvedou, v 90% z malicherných důvodů, nabrnknou si nové partnery, a pak chtějí po svých dětech, aby se s tím vším vyrovnaly, srovnaly si v hlavičkách, že mají z ničeho nic vlastně dvě maminky a dva tatínky- na všední den jiné a na víkend jiné, aby byly pořád hodné,nedělaly problémy, podřizovaly se někdy protichůdnému výchovnému stylu? Vždyť i správně vychovaný pes by měl poslouchat jen jednoho pána. Dítě má právo na domov s vlastní mámou a vlastním tátou, a pokud manželství není opravdu nesnesitelné, nabacáno by měl dostat rodič, který odejde "hledat štěstí" někam jinam.

Pro Danu (Jana - Mail - WWW) 03.09.2003, 01:30:02
Asi by to bylo tak, kdyby se rodiče rozváděli "jen tak", ale právě tady na Kudlance je vidět, že to je většinou velmi nesnesitelná situace, která rodiče rozvede. A když si pak vyřizují účty přes dítě, je to to nejpodlejší a nejmalichernější jednání. Nemyslím, podle toho co Pavla píše, že by onen její zásah nějak narušil výchovu toho dítěte. I rozvedené děti mají právo na jednoho tátu a jednu mámu. Opravdu je blbost jim plést hlavu! Když však nový otec opravdu toho pravého (který třebas vůbec nemá zájem své dítě vidět) nahradí, je to o něčem jiném. Ale to v tomhle případě zjevně nebylo.

(Gréta - Mail - WWW) 03.09.2003, 10:49:23
Budu taky protivná, protože souhlasím s Danou. Tedy v tom, že se po dětech chce, aby byly hlavně hodné a nedělaly problémy. To vám bylo jedno, co ten klouček říká? Prostě jste mu nacpala svou pravdu a tak mu zavřela ústa. A ještě mu přitom pro jistotu namlátila.

Buďte protivné, (pavla@kudlanka - Mail - WWW) 03.09.2003, 11:12:37
ovšem také čtěte pozorně. Myslím, že je z článku dost dobře jasné, že jsem nikomu "nenamlátila". Dospělí, když už spolu nechtějí být, si mají všechno vyříkat mezi sebou. Dítě má dělat "dětské" problémy a ne být zbraní mezi nimi. HOWGH

(Dana - Mail - WWW) 03.09.2003, 17:11:17
Jenže právě dítě nejvíc odnese, že si dospělí dělají naschvály. I když v popsaném příběhu nakonec všechno dobře dopadlo. Ale zkuste to vidět očima dítěte. Jste tříletý chlapeček, je sobota ráno, měla jste kakao a bábovku a začala jste si hrát s bezvadným novým bagrem, a teď někdo zvoní, a musíte se obléct, vzít si batůžek a odejít někam do neznáma s tátou, kterého jste už dlouho neviděla, a nějakou cizí paní, která voní úplně jinak než maminka...Pro malé dítě to musí být stres, i když mu nikdo žádné brouky do hlavy nenasazuje.Oni na Vás třeba budou strašně hodní, budou podstrojovat dobroty, vymýšlet zábavný program, ale vám se bude pořád trochu stýskat po Vaší postýlce, medvědovi, a hlavně po mamince, která vám nemůže dát pusu na dobrou noc...
O deset let později, je Vám 13, máte třeba rozestavěný model křižníku,máte chuť jít jezdit s klukama na kole, a just musíte právě teď za tátou, soud to nařídil. A teď už taky víte, jak si hrají dospělí a co tátu k té nové tetě asi nejvíc táhne. Přirozeně na ni máte vztek, že vystrnadila mámu, i když důvod rozvodu byl možná úplně jiný. Ale musíte se k ní chovat uctivě, i když by to třeba mohla být věkem vaše starší ségra... Jasně že i v úplných rodinách se děti musí podřizovat programu rodičů, a dělat věci do kterých se jim zrovna nechce, a je to v pořádku...ale já bych ani za nic nechtěla být putovní dítě, které si každý druhý víkend balí raneček - z moci úřední.

Presne (Irka - Mail - WWW) 03.09.2003, 20:54:21
Presne jak to napsala Dana + ta cizi zenska chlapeckovi naplaca zadek, protoze jenom zopakoval to co mu rikala "jeho maminka". Smutny, moc smutny.
Hlavne, aby se dospeli citili stastni. Deti ?!, ty nejsou zas tak dulezity. Je mi z toho do breku, Pavlo.

Nehodlám se obhajovat, (pavla@kudlanka - Mail - WWW) 03.09.2003, 22:23:11
ale k celé události došlo před 17 lety. V té době už k nám Honzík pravidelně jezdil přes rok a do doby než si jeho máma vymyslela změnu času o které píšu, s ním nebyly absolutně žádné problémy. Vždycky jsem ho brala jako svého syna a nedělala mezi dětmi rozdíly. Bylo by snad lepší "donutit" svého muže, aby se s ním stýkal někde v parku, na pár hodin? I takové případy znám ze svého okolí. Proti tomu je, zlobte se nebo ne, moje třepnutí přes nabalený zadeček naprosto malicherné...

(Adéla - Mail - WWW) 04.09.2003, 06:39:23
Mám z celého článku trochu jiný dojem.
1) dodržování času dle rozsudku bylo vyžadováno matkou (nevěřím, že by otec nechtěl syna třeba už od pátku)
2) z vlastní zkušenosti vím, že soud v rozsudku "o úpravě styku s nezletilým" píše, že ten , kdo má dítě ve vlastní péči má dítě vhodným způsobem připravovat na návštěvy u druhého rodiče a to se v tomto případě evidentně nedělo.
3) řekla bych, že tato situace byla jen poslední kapkou.Těch problémů tam bylo asi víc
4) jakým způsobem měl otec podle vás hájit svoje práva? Myslíte, že Pavla měla jen mlčet a zírat. Ona měla právo se do celé situace zapojit, zrovna tak jako nový partner matky.
Nikdo z nás nevidí situaci, tak jak před lety vypadala a neslyší obě strany.
Kdo jste bez chyby, házejte kamenem.

(Gréta - Mail - WWW) 04.09.2003, 10:04:18
Tak proč to sem píšete, Pavlo, pokud vás nezajímají reakce? Ani mi na Vašem popisu nevadilo to plácnutí přes zadek, ale že jste na něj křičela. Já prostě nevím, co otcové čekají, když se odstěhují od malinkého dítěte (psala jste, že v době vaší svatby mu byly dva, tak počítám, že v době rozchodu jeho rodičů mu byl cca jeden rok). Pak doma vidí třeba patnáct nebo dvacet let jiného "tátu", mají ho rády, poslouchají od něj večer pohádku, prožívají s ním každodenní situace, nemoci, úkoly... Podle vás je jediný a pravý táta ten původní, kterého zažily jeden první rok. Podle mě spokojené dítě to neřeší, má rádo všechny, ale za svou rodinu považuje tu, u které bydlí - matka s novým patnerem. Kdyby totiž považovalo za svou rodinu stále matku a otce, nemohlo by být spokojené, ne? Chtělo by být s nimi dohromady. Aspoň tak moje zkušenost.
(V mé rodině je situace velmi podobná, pouze já jsem ta maminka.)

Ukazte mi jednu vzorove vzorovou matku (Iva - Mail - WWW) 04.09.2003, 10:34:42
matku, co ve vychove jak svych, tak cizich deti, nikdy neudelala,pripadne neudela,chybu a necham jeji portret dat do vitriny vecnosti!Pokud jste tu takove, tak smekam pomyslny klobouk:-))

Kde jsem řekla, (pavla@kudlanka - Mail - WWW) 04.09.2003, 10:51:51
že mě nezajímají reakce? Že se nehodlám obhajovat? Kdybych měla vypovědět všechno, co oné události předcházelo a to, co bylo po té, nebyla by Kudlanka o ničem jiném. Chtěla jsem znát názor ostatních a to se stalo... Myslím, že jsem v článku dost jasné napsala, že ta reakce ode mne nebyla fér. Napsala jsem článek jako memento, protože se do takové situace může dostat kdokoliv a třeba si vzpomene na tenhle článek a pomůže mu to. Dneska už bych reagovala úplně jinak, ale po bitvě je každý generál...

Dva tatínci (Radka - Mail - WWW) 04.09.2003, 13:11:07
Dovolím si zde těžce nesouhlasit s názorem, že tatínek je jen jeden (a to biologický). Tatínek je ten, který se o dítě stará, co si sním hraje, ten který pofouká právě odřené koleno, ten který se po nocích střídá s mámou v podávání čajíčků, léků - to když marodí, ten, který si vždy udělá čas na probrání problémů ve škole, atd. atd. Oč je tento pán horší, proti biologickému otci, který si sice potomka vyzvedává pravidelně 1x za 14 dní na víkend, nicméně ho nezajímají dětské problémy, neumí si hrát a bere si ho z důvodu, že to tak nařídil soud a hlavně z důvodu udělání "dobrého dojmu" na další potencionální partnerku? Ten jeden správný otec je pouze biologický otec? Co je to za nesmysl?

Dcera začala sama od sebe říkat mému novému partnerovi "táto". Nikdo jí k tomu nenabádal. Prostě to tak cítila. Má dva tatínky. Biologického má sice ráda ale toho, co je s ní každý den a má o ní skutečný zájem, má raději. Nechme to na dětech. Mají více citu a rozumu, než dospělí.

P.S. Nebyla jsem ten rodič, co odešel, když byly malé 3 měsíce...


Radko, (pavla@kudlanka - Mail - WWW) 04.09.2003, 14:00:12
já s tvým názorem naprosto souhlasím. V tomto případě, ale nebyl můj manžel ten, který rozbil rodinu. Také si nemyslím, že pán, který jeho syna vychoval je špatný táta. Naopak. Jak už jsem napsala, vyrostl z něj dobrý člověk a myslím, že oba dva táty má stejně rád...
Nemusím snad opakovat své důvody proč jsem napsala tento článek.

(Karla - Mail - WWW) 04.09.2003, 14:26:21
já myslím, že vás Pavla chtěla jen vyprovokovat (která z vás by se takhle veřejně přiznala k "úletu"?), i když se uvedená událost asi stala. Jen je škoda, že odpovídají zatím jen mamky z druhé strany a není tu žádná odpověď od ženy, která na tom byla stejně jako ona. Rovněž by byl určitě zajímavý názor na celou kauzu od nějakého muže.

Proč ji hned rozcupovat? (Kája - Mail - WWW) 04.09.2003, 16:51:49
Náhodou Pavlu uznávám, protože se tu veřejně přiznala k úletu, jak ostatně píše i Karla - a právě to, že řekla, že jí to pak bylo líto, je fajn a ne hodno takového opovržení. Některé z pisatelek si neuvědomily, že tu vlastně nešlo o to, aby ji kritizovaly za její "přečin", ale o to, aby se podobných chyb vyvarovaly... Tak proč ony nenapíšou o nějaké své chybě? Nebo jsou opravdu tak bez viny, že hází kamením?

Nevlatný syn (zuzana - Mail - WWW) 05.09.2003, 08:56:19
Súhlasím s Radkou, že "tatínek" je ten, alebo "aj ten", ktorý dieťa vychováva a dennodenne sa aktívne zúčastňuje na jeho živote a nie ten, alebo "len ten", ktorý sa jeho výchovy viac-menej zriekol tým, že sa s mamou rozviedol.

Syn (Klára - Mail - WWW) 13.09.2003, 00:00:34
Rodiče dvouletých dětí by se neměli rozvádět.

tady je zase chytrych lidi (petra - Mail - WWW) 22.09.2003, 16:07:28
Manzel se rozvedl (byvala zena si nasla jineho a podala zadost), kdyz Honzikovi bylo 7 let. Taky jsme resili, ze jejimu novemu partnerovi rika "tato" a vite, co nam na to rekl? Ze pry mu maminka vysvetlila, ze kdyz chodi vsichni spolecne nakupovat, neslusi se, aby na nej volal "strejdo". Co s tim nadelate? Rekli jsme mu k tomu svoje a nechali to byt, sam musi poznat, kdo je jeho "tata". Ted uz ma zase jen jednoho, toho "opravdickeho", protoze ten vydrzel "na delsi trat" a ne jen par mesicu v ramci tmeleni nove rodiny. A tak je to se vsim, co na nas zkousel (kdyz ty mi to nekoupis, on mi to koupi atd.). Stejne se pokazde ukazalo, kdo ma o nej skutecny zajem. Mame ho pravidelne obvikend, o prazdninach, casto si volame. A ted uz slychame nejcasteji to, ze se k nam strasne tesi ...

Tatínci? (Johana - Mail - WWW) 28.09.2003, 12:48:26
Víš Radko, musím reagovat na tatínky lepší a horší. Já uznávám, chapi nejsou žádní míliusové, ale je fakt, že i ten otec, který se rozvede může být dobrým rodičem a pravým otcem. Znám dva lidi co se rozvedli, samozřejmě dítě zůstalo s matkou. Nerozuměli si a tak si řekli, než špatné manželství, radši žádné manželství. Už je to 10 let a stále ani jeden z různých důvodů nemá jiného stálého partnera. Možná je to výhoda, možná ne. Ale já vím, že otec dítěte by si nic víc na světě nepřál, než být s ním(dítětem), foukat mu ty bolístky a řešit s ním ty denní problémy. Bohužel to prostě tak nešlo. Teď už je to lepší holčička odrostla, je jí 12let a tatínkovi může kdykoliv zavolat nebo za ním zajít. Vím, že ne všude tady tyto vztahy fungují, ale když si vzpomenu, jak ten chlap brečel, když se dozvěděl, že se jeho holčička bude stěhovat na druhou stranu republiky a on ji opravdu uvidí jen dvakrát do měsíce... Víte, ten člověk je bezmocný a prostě nemůže nic dělat...

( - Mail - WWW) 07.12.2003, 18:31:53


Peče o dítě (Jirka - Mail - WWW) 19.05.2004, 08:55:19
Víte co je nejhorší? když Vás sociálka začne tepat za to, že dítě není připraveno řádně ke styku ... Jo ono je ale když se tam návštěvu co návštěvu nudí a vídí nezájem tak se tam hold netěší. Ale chyba je na Vaší straně, jelikož to dítě dle sociálních pracovnic není připraveno ke styku. Myslím , že ten kdo narazí na staré vrby jako já tak i když v našem případě od malého odešla jeho matka tak stejně dávají za vinu vše mě. Je to síla.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: