| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| JEDNOTVÁRNÉ ZOUFALSTVÍ |
| Rubrika: [úkol pro vás] Zdánlivě banální denní situace. Je krásně, po práci jsem na kolečkových bruslích. Volá mi přítel, který ještě pracuje, že se sejdeme doma a zajdeme někam ven na pivo. Přijedu domů a on už tam je. Ani mě nepozdraví a tváří se naštvaně (údajně kvůli přítomnosti otce alkoholika a jeho družky, kteří s námi sdílejí byt, družka o něj usiluje, patří otci). Nic neříkám a dávám příteli čas. Je ve sprše a pak jdu do sprchy já. Volám na něj, aby mi přinesl ručník, protože můj použil on a jeho byl v pračce...
Proč to zdůrazňuji? Zdánlivě nedůležitou věc? Protože asi hodinu na to, mi přítel 3x vyčítá, že na něj povykuju z koupelny a že jsem mu vzala jeho ručník (byl špinavý a tak jsem ho vyprala) a kvůli tomu že má špatnou náladu. Takových situací se stane denně několik, obzvláště o víkendu. Nejsme schopni, tedy já mám pocit, že přítel není schopen mluvit ke mě otevřeně a třeba mi říci na rovinu: teď chci být bez tebe a teď se mi po tobě stýská. A konec? Já budu celý den a celou noc přemýšlet o tom, proč se to děje? Kde byla chyba a jak to napravit spolu s přítelem. A přítel bude dělat uraženého a když si o tom budeme povídat, řekne, že za to můžu já, protože jsem udělala to a řekla to. A kdybych udělala opak, dopadlo by to úplně stejně. ODPOVĚĎ: Marťásku, chápu tvoje zoufalství, ano, je to takový donkichotský boj proti větrným mlýnům… Ale protože je tvůj případ opravdu velmi dobře vykreslen a dá se říci, že pro současnou dobu typický, nejprve jej uvádím v rubrice „úkol pro vás“, aby se vyslovili i čtenáři… Mou odpověď dostaneš také, neboj. daniela |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
(stix - Mail - WWW) 30.08.2004, 22:47:06
jsou jen dve moznosti: nejak to resit, nebo neresit. pokud snaha o domluvu nefunguje, tak je nejlepsi zkloubit pristup "o nic nejde" a "tohle ja nemam za potrebi". beze slov, ale s usmevem to nechat vychladnout. opravdu to funguje.
Pryč (Nofnak - Mail - WWW) 31.08.2004, 06:16:08
Moje již klasická odpověď.
Jestliže toto trvá již rok a (předpokládám) zkoušeli jste to probírat a k ničemu to nevedlo, NECH HO PLAVAT. Nemáš šanci se sama vyhrabat ze dna, když se budeš snažit vytáhnout i jeho, jelikož on se pevně drží obrovnského kamene na dně a vyhovuje mu to. Ten večer jsi zvládla obdivuhodně gentlemansky a decentně. Každopádně já osobně bych opravdu volil ROZCHOD. Přeji Ti hodně síly. Nofi
(ivca - Mail - WWW) 31.08.2004, 07:36:46
to je rovnice, která má jen jedno řešení. Skonči to! Je to vztah, který tě deptá a dostává někam na úroveň rohožky přede dveřmi. Přečti si knížku Olgy Sommerové "O čem ženy nesní".Ivča
(banina - Mail - WWW) 31.08.2004, 07:40:01
Taky jsem měla přítele váženého pána a situace podobná.Sohlasím s NOFI.Nemá to výšku,jestli to jde,vycouvej,ty zbytečný roky života ti nikdo nevrátí a můžeš je prožít jinak.Tak to mě věř.Pa BANDI
No páááni, (Vodoměrka - Mail - WWW) 31.08.2004, 07:45:29
jako bys psala o mém muži! Ten byl mistr v tomtéž oboru. Jenom ten můj nikdy neřekl, proč je uražený (myslím tím důvod). On vždy jen řífkal: to je tvoje vina, to je kvůli tobě, ale to bys měla vědět sama. Když to nevíš, tak je to moc špatné, ale já ti přece nebudu říkat, co mi vadí. To musíš vědět sama a když to nevíš, tak to je mooooc blbý. A byl uražený a v restauraci třeba najednou začal jen mlčet a tvářit se děsně znuděně. Když jsem odešla, vyčítal mi, že jsem neměla odcházet a když jsem někdy trpně zůstala a snažila se žertovat, tak mě sjel, že tak blbě můžu mluvit jen já a že jsem mu zkazila celý den. Když jsem se třeba ptala, čím, jestli jsem se ho dotkla nějakým vtípkem, slovem nebo chováním, tak mi zase odpověděl, že to bych měla vědět nejlíp sama. Debata od ničeho k ničemu. A já hledala vinu v sobě, co jsem udělala špatně a jak to napravit. Tenhle nekonečný boj moc dobře znám. A moje rada zní: Nech ho plavat. Žádné výčitky, žádné slzičky, ale s úsměvem, protože není o co přijít, jedině o iluze a optimismus. Nedopusť, aby se z tebe stal hromosvod jeho nenálad. Máš před sebou ještě celý život.
Marťásku (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2004, 08:31:40
je to tak. Uteč, dokud nejste manželé nebo nemáte děťátko. Ten člověk si tě neváží, ví, že překousneš všechno. Nekomunikujete - jen ty ho neustále omlouváš! Ano, on má problém se svými rodiči a tak, ale je dospělý a je třeba na tom pracovat a ne to jen zamlouvat a neřešit. Ty máš také problém a to s velmi nízkým sebevědomím. Použiju otřepané rady - začni u sebe. Pečuj o sebe, naplň hodnotně volný čas. Je špatné, když máš pocit, že on je jediný. Nejen že není, ale hlavně - samotné by ti bylo líp než s ním. Jsem chytrá, že :-) ? Taky tu o sobě píšu, neboj :-) takže moje rady jsou takzvaně vyzkoušené na vlastní kůži (Manželská agonie). Jo a přečti si knížku Tajemství partnerství od Barbary de Angelis, je to taky dost poučné. Aspoň mně to pomohlo, protože jsem si ujasnila jednu věc - že ten, kdo odmítá na partnerství pracovat, prostě partnerem není!
Marťásku (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2004, 08:31:57
je to tak. Uteč, dokud nejste manželé nebo nemáte děťátko. Ten člověk si tě neváží, ví, že překousneš všechno. Nekomunikujete - jen ty ho neustále omlouváš! Ano, on má problém se svými rodiči a tak, ale je dospělý a je třeba na tom pracovat a ne to jen zamlouvat a neřešit. Ty máš také problém a to s velmi nízkým sebevědomím. Použiju otřepané rady - začni u sebe. Pečuj o sebe, naplň hodnotně volný čas. Je špatné, když máš pocit, že on je jediný. Nejen že není, ale hlavně - samotné by ti bylo líp než s ním. Jsem chytrá, že :-) ? Taky tu o sobě píšu, neboj :-) takže moje rady jsou takzvaně vyzkoušené na vlastní kůži (Manželská agonie). Jo a přečti si knížku Tajemství partnerství od Barbary de Angelis, je to taky dost poučné. Aspoň mně to pomohlo, protože jsem si ujasnila jednu věc - že ten, kdo odmítá na partnerství pracovat, prostě partnerem není!
Za bezměsíčné noci, (Ježibabka - Mail - WWW) 31.08.2004, 08:55:37
aby neměl svědky, ho postav na schody, dej si odstup, rozběhni se a kopni ho do zadku. Dej si záležet. Pak z těch schodů hupni sama, ale zaměř se na solar, to ho na chvíli umlčí. Když to dvakrát zopakuješ, mělo by to stačit.
Tu knížku od Olgy Sommerové vřele doporučuji (eva - Mail - WWW) 31.08.2004, 09:09:31
i první dva díly O čem sní ženy stojí za to. Marťánku, tvůj přítel má problém (i když je v tom možná nevinně a tak bys mu chtěla pomoct), ale bohužel ten problém hází na tebe. Dokud se na tobě bude jen uraženě odreagovávat tak mu není pomoci. Z vlastní zkušenosti vím, že jednou z nejhorších věcí je urážlivý partner. Protože není schopný komunikovat tak pak ztrácíš spoustu času tím, že přemýšlíš co mu přelétlo přes nos, místo abyste se soustředili na řešení. Myslím že rok promarněného života je dost, já bych šla pryč (sama jsem v podobném vztahu byla několik let a nebyla schopná to ani změnit ani ukončit, takže radím neztrácej čas).
Souhlasim (Ester - Mail - WWW) 31.08.2004, 10:04:26
Naprosto souhlasím s tím, že by ses na něj měla vykašlat!!! Ale ono se to lehce řekne a hůř dělá, a tak bych ještě zkusila jednu věc. Začala bych si žít svůj život, chodila bych na pivo s kamarádkou a ne s ním, věnovala bych se svým zájmům a nechala ho, ať se stará o svojí zábavu sám. Kdyby mě něčím vytočil, přešla bych to s úsměvem a nijak to s ním nerozebírala, nemá to evidentně cenu. Prostě si od něj nesmíš nechat kazit náladu! Ale pokud se po určitý době nezačne pídit po tom, co se s tebou děje,opravdu bych to ukončila. Ten kluk pak nemůže mít o tebe a váš vztah vůbec zájem!!! Držim pěsti.
Nohy na ramena (íla - Mail - WWW) 31.08.2004, 10:08:02
a rychle pryč. Tento člověk si zřejmě neváží nejenom tebe ale nikoho. Navíc, pokud někdo vytrvale a důsledně ničí tvoje snahy o navození pohody, může to být také člověk s hysterickými rysy(hysterie coby duševní nemoc, ne vzteklost) a s takovým bude jenom hůř a hůř, i kdyby ses rozkousala.
Před rokem a půl se ke mě a mým dětem takto přistěhoval můj tehdejší přítel. Bavilo nás moc spolu chodit a prožili jsme za tři roky mnoho hezkého. zdálo se, že společné bydlední je už pouze završením vztahu. Po měsíci se začal ošívat a ke všemu se stavěl jako že to není jeho věc. Po dvou rejpal a kritizoval, všechno byla moje vina. Pak se mnou přestal komunikovat - leda tím samým rozkošným způsobem jako tvůj "Drahý". Plakala jsem, hledala vinu v sobě-a také měl problémy v práci. Pak se mi začala kazit pleť a postihla mě jakási střevní viróza, která ovšem zpočátku naháněla strach a posílali mě z vyšetření na vyšetření-dost velké bolesti. Když jsem ležela, chodil okolo mě s nazdvihnutým obočím a káravým pohledem. Když jsem se uzdravila, komentoval moji pleť, moje vlasy, způsob jak se oblékám-tj. kriticky nad tím vrtěl hlavou a ptal se, zda bych s tím už konečně nechtěla něco dělat. Mezitím přišel o práci a tak trošku se nechával vydržovat. Pak mě to nějak přestalo bavit a nenechala jsem se už vytočit. Začal kritizovat moje děti. A tu mi to nějak došlo a uviděla jsem ho z odstupu jako cizího člověka. A rychle pryč! Myslela jsem, že nebudu schopná vzdát se našich hezkých vzpomínek, ale šlo to nějak snadněji, než jsem čekala. Je to asi rok a je mi bez něj líp. Přeji ti sílu-život má být hezký, když to jde!
a ještě něco (íla - Mail - WWW) 31.08.2004, 10:17:49
- ono jde mít vedle něj vlastní aktivity a ukazovat mu, že když se chce, tak to jde- třeba s kamarádkou. Ale ze své zkušenosti vím, že je to jednak namáhavé a jednak myslím, že on se nepřidá, že jeho komunikace bude horší(pochop-ty nemáš co být veselá, když jsi o tolik nedokonalejší než on)
Milá Marťásku, (Méďa - Mail - WWW) 31.08.2004, 10:20:24
znám podobné situace, někdy stačí jen "blbý tón", když prosím o ten ručník, a je to tady, všechno je špatně. Musím ale říct, že mám někdy podobné stavy. Naštěstí už jsme se s přítelem dopracovali tak daleko, že pokud se sejdeme v takovémto stavu, buď se strašně pohádáme a vyčistíme vzduch, a nebo si jdeme každý po svém a pak jen jeden přijde a řekne:"tak co, už jseš zase normální?" nebo něco podobného, a je to v pohodě. Tak mě napadá, že se tohle fakt stává, když toho má jeden z nás nad hlavu a už stačí jen poslední šťouchnutí. Ale jestli to u Vás trvá už rok, vykašli se na to a zkus od něj odejít. Pochopila jsem, že jsi dost samostatná a schopná, takže určitě zvládneš i tohle. Já vím, že to bude smutný, ale na druhou stranu, budeš mít klid, který potřebuješ, aby ses se vším vyrovnala a potom...skvělá budoucnost! Držím pěsti!
Vážení a drazí přátelé :-) (Sigmund Freud - Mail - WWW) 31.08.2004, 12:30:42
V podstatě všechny rady, které dáváte Marťásce, by stálo za to rozebrat samostatně v "Úkolech pro vás". Jestliže je míníte vážně a upřímně :-)))
Zajímalo by mě např. jak dlouho jsou spolu Marťásek a Marťánek (její přítel)? A kolik vám (zhruba) je? 20 nebo 30? ... Dále jsem pochopil, že bydlíte u rodičů (aspoň jeden z vás). Je to správná úvaha? Jestli tomu tak je, tak následuje rada, která vyplývá z výše popsaných symptomů chování přítele. Rada: Nebydlete u rodičů. Tvůj přítel trpý tzv. syndromem trudomyslnosti z rodičů. Dá se to léčit láskou a trvalým odloučením od rodičů. Jestliže je schopen podstoupit tuto odvykací "kůru" (jak pro něj, ale hlavně také pro jeho rodiče = včetně matky), tak je vše zachráněno.
Marťásku, (Andy - Mail - WWW) 31.08.2004, 12:47:26
Myslím, že jsi pro urovnání vztahu už udělala maximum a tvůj milý se moc (nebo spíš vůbec) nesnaží. Nevím, jak dlouho jste spolu a určině jsi s ním zažila spoustu hezkého, ale z minulosti se dlouho žít bohužel nedá. Z tvého dopisu mám pocit, že jsi silnější, než tvůj partner. Možná to i on cítí a snaží se tě srážet. Nebo má své komplex méněcenosti, neúspěchy v práci nebo cokoliv jiného a snaží se s tím vyrovnat tak, že si najde viníka - bohužel tebe. Pravděpodobně i těžce nese, že je auto přepsáno na tebe... Je toho asi spousta.
Většina příspěvků přede mnou ti radí rozchod. Je to radikální a bolestivý řez. Jestli se k němu odhodláš, tak zůstaň důsledná a nepodlehni slibům a výčitkám. Mám pocit, že tahle reakce se od něj dá očekávat. Držím palce!
život (ines - Mail - WWW) 31.08.2004, 12:50:34
Máš pravdu, sú to veľmi banálne problémy, napr. oproti rôznym chorobám. Ale prečo by si mala svoj život zahodiť a zahrabať sa v banálnych problémoch kvôli nejakým vrtochom tvojho priateľa? A myslíš si, že ho to prejde? Omyl, takto ta bude deptať stále a stále viac a častejšie. Nemáš o čom rozmýšľať. Nemáš deti, si slobodná a chlapov behá po svete viac ako dosť.Neskôr si budeš vyčítať zbabraný život a nie si nútená sa neustále nikomu prispôsobavať. Však ak nie si dobrá, nech hľadá tam, kde nájde lepšie. Nenechávaj sa ponižovať, dostaň to zo seba a začni normálne žiť. Veď na svete sme len raz a nech to stojí zato.
Sigi, nevěřím (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2004, 13:31:40
že by se vše vyřešilo odstěhováním. Doufám, že máš pravdu, obávám se ale, že jestli se on nezamyslí nad svým přístupem, jen stěhování to nevyřeší. Ať už s většinou tvých názorů souhlasím či ne, upřímně obdivuju tvoji schopnost komunikace - to je totiž ta základní ingredience, která většině mužů chybí. A bez komunikace není vztahu, že ano?
Sigmunde Freude (Vodoměrka - Mail - WWW) 31.08.2004, 13:33:58
a jakou diagnózu bys měl pro mého muže, který trpí stejnými projevy a přitom bydlíme odděleně?
Pro Vodoměrku: (Sigmund Freud - Mail - WWW) 31.08.2004, 13:53:27
Že by: syndrom trudomyslnosti z manželky :-)))
A nebo je to z toho, že bydlíte s manželem právě odděleně. Třeba by to chtělo vrátit se zase do společné (manželské) ložnice. :-))) Vážně: opravdu se chová stejně? jak dlouho? už od svatby?
Sigi, (Vodoměrka - Mail - WWW) 31.08.2004, 14:03:55
fandila jsem ti až příliš... viz text od Marťáska... myslím tím odděleně od rodičů. Ve společné manželské posteli bohužel žijeme, i když spolu už dva roky nespíme a rozvádíme se, protože máme tak malý byt, že dát další postel jinam není možné. A komunikace s ním není možná, protože na každičkou větu říká: ty máš problém? já ne a jestli ty jo, běž se léčit na hlavu. No, skvělý exemplář. A já jsem za celé manželství udělala víc než běžná ženská, vyzkoušela veškeré metody, ale není nám dáno být spolu a tak nebudeme...
Vodoměrko (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2004, 14:26:26
nenech se od Sigiho otrávit. Chápu, že to myslí dobře, ale asi on je - zaplaťpámbu pro jeho partnerku - jiný, než Tvůj, můj či Blanky exemplář :-))) Přesně, moje svědomí je čisté, udělala jsem pro záchranu manželství víc než všechno. Takže podle mého oni (tvůj, můj, Blanky) prostě nemohou uvěřit, že jsme se konečně rozhoupaly a že si za tím budeme stát!
Vodoměrko, přečetl jsem si to pořádně až teď: (Sigmund Freud - Mail - WWW) 31.08.2004, 14:37:56
Ten tvůj není spokojen sám se sebou. Třeba ho prostě okolí nebere, nevím. Prostě má nějakej mindrák, který si hojí na tobě.
Totiž, jestli tě uráží, používá nadávky, ponižuje, tak nemá dostatek úcty k tobě, sobě ... Určitě to je jiný případ. Není to o zaseklé komunikaci. V případě Marťáska mi to tak připadá např. neuráží se. Prostě jemu se nechce moc mluvit, komunikovat. Jako když mému synkovi někdo něco provedl a on se o tom bojí mluvit, protože se budu zlobit i na něj (ale nebudu) ;-)
Probůh, Sigmude Freude, (Ježibabka - Mail - WWW) 31.08.2004, 15:19:55
jemu se ale CHCE mluvit! Vždycky, když ji může něčím naštvat nebo ji seknout, tak mluví docela plynně, že? A srovnávat ho s děckem je mimo mísu, protože už je na světě dost dlouho, vyzkoušel si na začátku vztahu i slušné chování, ale teď už se mu slušně chovat prostě nechce. Dělá jí to naschvál a má prasečí radost, že mu to vychází, takže v tom bude pokračovat, dokud mu to ona nezatrhne. Pryč s ním, do mejdla!
Martasku (Alena - Mail - WWW) 31.08.2004, 16:15:19
vim ze to neni vubec lehky...nejhorsi je ze si pripadas uplne dole, ze jsi zakomplexovana, ze veris tomu co on rika (stokrat pronesena lez se stava pravdou). A cim vic on te ponizuje tim vic ty se snzis se mu zavdecit, aby byl zase hodnej...ale nejde to, protoze chyba je v nem a ne v Tobe. Nevim jestli Ti pomuzeme natolik aby ses odejit dokazala. On totiz take kdyz uciti ze by mu mohla jeho obet se vymanit, bide zase na par dni hodnej, vsechno v poradku....vecer se budete milovat a rano mu reknes dobre rano a on ti na to odpovi drz hubu! A takhle zit dolu a nahoru te vycerpa vic nez rozchod. Ten je fakt jedinou moznosti.....ale bude to bolet a moc, ale pak se najednou budes citit hrozne volna a osvobozena....
Nenic si zivot prosim Te.....
"Ježibabce, prostě vzdorovat musím" Jeníček (Sigmund Freud - Mail - WWW) 31.08.2004, 16:22:27
Akorát, že nevím na jakého partnera reaguješ. Na partnera Marťáska (reaguje na "všechny" její podněty podrážděně, nepoužívá nadávky, je permanentně mrzutý)? Nebo na manžela Vodoměrky (ponižuje jí a nevybíravě jí nadává)?
A myslím, že tato diskuze není anketa, jestli ANO rozvod/rozchod či NE. V diskuzi by měl zaznít hlavně názor PROČ. Proč jsou všichni tak prolhaní a zkažení (sobci, třeba)? Proč? Třeba tohle to je zajímavé. Než vyjádření nenávisti k určité rase, přesvědčení, víře, sexuální orientaci a pohlavním znakům jedince. (I když to je svým způsobem také názor) Tak znovu: Proč jí to dělá naschvál a proč má prasečí radost? (i když nevím co to znamená "prasečí radost") Je to pomsta? Za co? ... třeba se někdy dostaneme k tomu, že někdo byl nějak negativně poznamenán v dětství a nese si to stále sebou a pro nás ostatní to bude poučením, třeba.
Aleno, připadá ti nějakým způsobem příběh Marťáska tak blízký/podobný, že do něj promítáš ten svůj osobní příběh? (Sigmund Freud - Mail - WWW) 31.08.2004, 16:40:13
Totiž nic z toho, co píšeš, Marťanka nepopsala. Vycházím jen z toho, co napsala. Prostě si nerozumí, ale nenadávaj si!
TO SIGI.... Proboha - na tobě se fakt dokazuje NOMEN OMEN... Jenže v tom špatném slova smyslu... (Ivana - Mail - WWW) 31.08.2004, 17:04:22
Nevím, jakým právem tady vyloženě nechutně ryješ do ostatních komentátorek; proč si osobuješ roli psychologa? Co takhle si založit nějaké své www.quasiFreud.cz :-)))Tam bys si pak mohl rozdávat své "rozumy"...
Ivano, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 31.08.2004, 17:22:32
právem diskutujícího.
Mám stejné právo se vyjadřovat jako ty nebo někdo jiný. Nepřipadá mi, že "ryju". Nemám rád tzv. RÁDOBYRADY typu "teď mu/jí to teda nandej". Jinak, jestli jsem tě vyprovokoval k nějaké reakci, tak to mě těší. p.s. Nevím, proč mě pasuješ na psychologa. Kvůli nicku? :-) To snad ne!?
Sigi (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2004, 17:29:42
zajímalo by mě, co ty tu vlastně děláš? My všechny ubohé ženy máme velké problémy v partnerství, které ty řešíš obratem. Jak ses sem dostal ty, pan dokonalý a vševědoucí?
Milá Kamilo, (Sigmund Freud - Mail - WWW) 31.08.2004, 17:46:51
je pravda, že dnes mám nějaký psavý den, většinou si zde jen pročítám příběhy. Občas se neudržím, když tomu příběhu diskutující podsouvají něco, co tam není.
Třeba v "poradně" jsme si to vysvětlili. Není nad to se zeptat u zdroje, že? ;-) Prostě čtu a přemýšlím, kde jsem dělal chyby, jak to vidí většina žen, proč reaguju takhle a proč ony zrovna takhle. A zkouším predikovat chování žen i své. Vyvarovat se chyb (dosti naivní). Samozřejmě jsem si těmi velkými problémy v partnerství prošel, tak se snažím neopakovat chyby. Třeba se v některých popisech partnerů vidím a vím, co na mě platilo nebo mi pomohlo :-))) třeba.
Sigi pises "proste ctu a premyslim" (Stana - Mail - WWW) 31.08.2004, 19:07:22
BINGO! a jsme u toho, protoze tady devcata na kostatech ctou a nepremysleji - Martasek jako pisatelka je pasivne agresivni ("nejsme prasata"!!!) bydlici u tatinka (znamka nesamostatnosti), nastehuje si k sobe pritelicka (znamka zneuzivani), zarli na tchyni ("zatrpkla zena"),zarli na vlastni sestru ("dokonalou sestru"!!!) Martasek ma svych problemu urcite sama dost. Pet let je dost dlouha doba na to, aby se clovek postavil na vlastni nohy, zaridil si vlastni bydleni... Takze pisatelka "ochrnuta a stazena do sebe" by mela asi navstivit nejakou psychologickou poradnu aby se vyrovnala se smrti maminky a uvedomila si co vubec od zivote chce. "Pan Pritel je vazeny pan...jsem na nej citove zavisla." Par slov a tolik ironie, pritel psan velkym P, slovo pan hovori samo za sebe. Takze na "radu zdejsich jezibababek" by mela Martasek vymenit prosteradlo a dat ciste cichy a do volne postele si najit nekoho jineho? Kdyz on je kazdy muzsky stejny, tak co s tim? Otevrit si pradelnu?
Stana. (bandina - Mail - WWW) 31.08.2004, 20:09:45
Nemáš pravdu.
Každej mužskej není stejnej.Já mám chlapy ráda,a neber to zas doslovně!:-)Ono se nám to všem dobře radí,když se nás to netýká.A tady je každá rada na 2 věci!Marťásek si to udělá stejně podle svýho.Tak pa budulínci a pěknej večer všem.
Marťánku, (NČ - Mail - WWW) 01.09.2004, 07:17:16
rád bych Ti pomohl osobně a myslím, že bych to i dokázal. Ale zřejmě jsi mláďátko (podle těch kolečkových bruslí), takže s přetěžkým srdcem Ti poradím jiného kamaráda. Tohle fakt nemá cenu. Myslím, že kamarádů - "přítelů", máš kolem dost.
No a až trochu zestárneš, tak třeba bych tím přítelem mohl být i já. Tedy, jestli ještě furt nebudu platonycky milovat tu Nejmoudřejší z Moudrých - Stáničku.
to NČ: (Kamila - Mail - WWW) 01.09.2004, 11:17:28
jéééé, proč z bruslí usuzuješ na mláďátko??? Asi máš pravdu, že Marťásek bude mladá, ale tohle tedy není argument :-) znám spoustu starších lidí, co drandí na bruslích, taky mezi ně patřím :-) taky bys to měl zkusit! Nebo jsi mláďátko a jezdíš? :-))
Marťásku, (Lvice - Mail - WWW) 01.09.2004, 11:45:08
Sbal si věci do auta a frrrrr za novým a lepším životem.
Marťásku, (Lvice - Mail - WWW) 01.09.2004, 11:46:33
Sbal si věci do auta a frrrrr za novým a lepším životem.
Kamilko, voňavej heřmánku (NČ - Mail - WWW) 01.09.2004, 12:02:44
Mladá - to je relatyvní (no ale asi mladší než třeba Helenka Vondráčková). Ale já bych byl pro ni starej zcela určitě. Vždyť já i mám docela obavu, aby se do mě životně nazamilovala Moudrá Stáníčka - že bych třeba ani nestačil plnit její velmi náročné milostné požadavky.
NČ: (Kamila - Mail - WWW) 01.09.2004, 12:29:44
no ty jsi pěkně hotovej ze Stáničky :-) jestlipak ti dala nějakou naději? Nebo si radši otevře prádelnu??? :-)))))) asi do tý prádelny půjdu s ní :-))))
Kamilko, (NČ - Mail - WWW) 02.09.2004, 06:46:32
se Stáničkou to mám takhle:
Já obdivuju moudré a skromné lidi. A ona musí být fakt nesmírně moudrá, když to sama o sobě prohlašuje, ale všimni si současně, že s velkou dávkou skromosti a vkusu o sobě nikdy nenapíše, že je nejmoudřejší, nýbrž JEN moudrá. Naději mi sice výslovně zatím nedala, ale už z toho, že doposud o mě neprohlásila žádné ze svých něžných a moudrých hodnocení (nesamostatnej, zatrpklej, ochrnutej, blbec, ignorant, ...), soudím, že jsem ji zaujmout prostě musel. Takže; rozhodně mi naději dává!!!
NC (Sabina - Mail - WWW) 02.09.2004, 07:46:55
teda naprosto jsi mi zvednul naladu:)
Nejsem si jista Stanickou ale reknu Ti ze Ty jsi desne chytrej chlap a navic mas uzasnej humor...dokonce si zacinam myslet ze je te pro Stanicku skoda:))) No ale jelikoz jsem vdana, tak se budu jenom smutne koukat na Tvoji romanci se Stanickou:)Papa:)
Sabíííí (NČ - Mail - WWW) 02.09.2004, 15:57:57
já si s tou Stáníčkou taky nejsem jistej. A co říct k Tvým komplimentům?: Byla bys dozajista zklamaná. Nechval dne před večeří!
V každém případě se debata, ostatně jako obvykle, když se objeví vlídná a moudrá tvář Stáničky, silně odchýlila od původního tématu, Marťánek se nám nějak zcela vytratil. Já hlavně nechápu rozdíl (nebo naopak shodu?) mezi pojmem přítel a životní partner. Měl jsem vždy zato, že přítel v pojetí partnerském je někdo, kdo by se časem mohl právě stát tím životním partnerem. Ale jen v případě, že to půjde. Takže když to nejde, a je docela lhostejné z čí strany to nejde, tak je pořád cesta zpět. A to právě na rozdíl od životního partnera, kdy jsou již ve hře děti a společné majetkové vztahy, s obtížemi řešitelné. Přítelem jsem byl již mnohokrát, na půl roku, či na 3 roky. Životním partnerem (a nesprávným) ale jen jedinkrát, dávno, v období trapně připitomělé nezkušenosti. Jistěže se i v tom vztahu s přítelem nechají zatnout zuby a sebezapřením jej udržovat. Ale PROČ? A proč si záměrně zadělávat na budoucí rozvod v situaci, kdy bude vše daleko daleko složitější? A kdy již Marťánek, vzhledem k svým letům a letům potenciálních partnerů, z nichž ti kvalitnější budou komplet zadaní, bude mít daleko omezenější možnost výběru (nakonec by třeba musela skutečně brát i zkrachovalého starce NČ). Myslím, že fakt není vůbec nutné cokoliv Příteli vyčítat, snažit se jej změnit, snažit se změnit sebe, snažit se jej pochopit. Na co? Jesli chci chodit po lese, obuju si cats-ky (čti kecky). Jestli chci jít na ples, obuju si lagýrky, jestli chci pracovat na stavbě, obuju si křusky. Chci jen říct, že považuju za zbytečné, abych si stýskal, že v lakýrkách se mi blbě míchá malta, a tím pádem, že jsou to blbý boty, ale už jsem si je jednou obul, tak v nich vydržím. Ony to nejsou blbý boty, to já jsem blbě zvolil s ohledem na realizaci mých představ. No, a k tomu přeci má sloužit to období "přátelství", kdy se poznáváme. A když zjistíme, že sice ani jeden z nás není špatný člověk, je jen jiný, než my potřebujem, tak jasně nadešel čas si to říct. Nejdřív sama sobě, to hlavně! A pak i jemu.
Pro NČ: (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 02.09.2004, 17:35:19
Jsem moc ráda, že tě tu máme; jako jeden z mála (přeci jen je jich víc) mužských, co sem píšou, máš opravdu dobrý rady, rady "z druhé strany bojiště". A jsou víc než použitelný, bezva a jak říkám - moc fajn!
Dobrýýýýý: (bandina - Mail - WWW) 02.09.2004, 20:04:34
NČ:seš šikovnej klučina.To přirovnání s těma botama sedí.pa
NC (Sabina - Mail - WWW) 03.09.2004, 03:04:54
vidis ze jsi presne co jsem si myslela? Vzdyt dve moje milovane pritelkyne si mysli totez:)
No jo holky (NČ - Mail - WWW) 03.09.2004, 06:49:48
Myslím, že podobné zkušenosti mít není ani zásluha, ani výsada, je to jen součást stáří. Fakt nic extra.
Věřte mi, Kudlánky, že daleko raději bych byl tak o 25 let méně zkušenej.
NC (Sabina - Mail - WWW) 03.09.2004, 07:09:23
tak tohle jsme nedavno probiraly. Chtel bys byt o mladsi se soucasnyma zkusenostma, nebo bys to bral i s chybama co jsi udelal?
Mart'a'sku (kasparek - Mail - WWW) 03.09.2004, 09:59:16
Divim se ze tady jeste nikoho nenapadlo podle mne to nejjednodussi vysvetleni...tvuj pritel toho ma dost, ale za nic na svete by ti to nerek...proste te chce dohnat k rozchodu, aby to nebylo na nej (styl: ja to nerek, ja za nic nemuzu ...)
Duvody muze mit ruzne,ale pokud nema zajem neco resit nema smysl takovy vztah prodluzovat :-( Nazdarek :-)
NC s hackem (Stana - Mail - WWW) 03.09.2004, 12:36:52
ja vidim rozdil mezi pritelem a zivotnim partnerem tak, ze pritel a ja mame kazdy SVUJ rucnik o ktery se zbytecne hadame, no a s zivotnim partnerem to jsou NASE rucniky.
Kašpárku (NČ - Mail - WWW) 03.09.2004, 13:16:36
ano, i tak by to mohlo být. Ale podle všech popsaných znaků nemyslím, že tohle je ten případ.
Ale současně si, shodně s tebou, myslím, že ať už to je tak, či tak, to je nakonec už fuk. Nejde to!
SVĚTLO NADĚJE (ZBYNĚK - Mail - WWW) 05.10.2005, 15:38:12
Ahoj a dobrý den,jsem vděčný za život na této planetě a za názory které se mě dostávají i za lidi které potkávám.Chci se podělit o pár vět,nejen názorem pohledu mužského světa ale především jako člověka který vám dodá odvahu nebát se věcí,jenž dávají životu nějaký směr.Můj příběh je pouze krůček k otevření jednoho velkého a v některých případech nevyřešitelného problému,komunikace s partnerem.Jak jsem již naznačil,jsem muž a jakožto muž znám i vím jakým směrem běží samčí přirozenost,nepřirozenost a myšlení.Jsem ženatý 13 let a máme s manželkou 2 děti a tak jako v každém společném soužití,dojde na neshody a přerušení naslouchání,tak i unás tomu dostálo svého zlomu až k nevěře ze strany mé ženy.To co se odehrává u 95% manželských i partnerských vztahů se díky okolnostem,stalo i nám.Věřte nebo nevěřte,ale já díky tomu poznal jakej je záměr nevěry,co a proč je nevěra tak směrodatná v životě dvou lidí a partnerském vztahu!Dává příčinu ke změně směru a zamyšlení sám nad sebou i chybách,které děláme pokud jsme stratili chuť milovat a naslouchat.Muži si nepřipouští to co v hospodách tvrdí a jednají tak že se člověk diví,že ten ským žijí spolu ještě jsou.Radím Vám,nenechejte se deptat a žijte tak jak na začátku. Mějte milence který vám dá to,co momentálně nemáte!!Užijte si To co Vám dělá dobře na duši i na těle a to co dělá přirozeně,každý.KDO CHCE ŽÍT,MUSÍ UMĚT NECHAT ODEJÍT.Já neodešel,protože jsem potřeboval žít vedle někoho rovnocenného a někoho kdo se nebál mě dát přes EGO i pocítit ŽE je vztah jako květina či zahrada o kterou se člověk musí starat,jinak ji plevel usmrtí.Mějte svého zahradníka a netrapte se dosavadním,lhostejným přístupem svého velkého problému.Žijte tak jak chcete a dávejte životu i vztahu směr.Já ho našel a pokud chcete? Pomohu Vám jej objasnit.:-))) tak čau a životu v páru,ZDAR.:-))))
|