| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| KDYŽ JE MANŽEL "MORMON" |
| Rubrika: [poradna] Ahoj, tady Blanka, možná si pamatujete můj příběh o nepodařeném manželství. Pracuji na rozvodu a snažím se manžela přemluvit k rozvodu dohodou. Dokonce po tom všem a po všech "vedlejších" dohodách souhlasí, ale mám jeden hlavní problém. Rozvede se sice se mnou, ale nezmění bydliště. I nadále bude bydlet s námi, chce to dělat kvůli synovi a bude mi přispívat na domácnost se vším všudy, na vaření, žehlení apod. Souhlasila jsem také hlavně kvůli synovi, ale jen do doby do rozvodu. Nevím co mám dělat, aby se odstěhoval. Chtěla bych mít svůj život, svůj klid. Když někam jdu, hned se ptá, kam jdu a zajímá ho všechno, kdo mi volal, komu píšu. Takový život nechci, ale zatím jsem nenašla způsob, jak ho odstěhovat. Nevím si rady a je to patová situace. Nehne s ním nic, nebavíme se spolu, nekomunikujeme, děláme si naschvály, ale on je prostě spokojený. Určitě mi poradíte, abych mu neprala, nežehlila, nevařila apod. Zkoušela jsem to, ale aby v kuchyni fungovali dva lidé, to moc dobře dlouho nejde. Také syn to velice těžce nesl, když jsme o víkendu obědvali jen my dva a tatínek ne. Těším se na každý váš příspěvek a radu, pomáhají. Je to těžké pochopit, pokud takovou situaci nezažijete. Děkuji Blanka ODPOVĚĎ: J J J Milá Blani, je to tak, jak jsem si v duchu myslela… Ten tvůj zlotřilec ti sice „dovolí“, abys se rozvedla, ale „chraňpámbu“, abys odešla z jeho rajónu… Ne, ty prostě musíš být v jeho moci, musí mít nad tebou kontrolu, být u něj… Ano, on tě má svým způsobem opravdu rád, jsi prostě JEHO. Víš, to je takové jeho pojímání života: on si může mít ženských kolik chce, ale ty máš být doma a jen pro něj … Tam prostě chce mít milý domov, s chlapečkem, se vším zaopatřením, tedy i tím sexem… A věř mi, když mu budeš dělat scény, když mu budeš jakkoliv vyhrožovat – on se prostě nezmění, maximálně si ty budeš kazit svou náladu a svůj domov. Hele, když to nejde po dobrém ani po zlém, ještě tu máš jednu velkou zbraň – ženskou taktiku a diplomacii. Zkus následující: a) rozhodně stanov částku, kterou ti musí dávat na chod domácnosti (a nebuď jen z laciného kraje – např. jídlo nemá cenu jen pořizovací, ale musela jsi ho uvařit, strávit u toho svůj čas, dát tomu svůj um…), tedy komplet na všechno. Takže vař pro všechny a pokud to zvládneš, obhospodařuj domácnost, jako by bylo vše v pořádku. Jednak to bude dobré pro vás všechny spolubydlící, druhak to bude dobré i pro vašeho synka, nebude vidět „kyselé obličeje“ a poslouchat hádanice. b) chovej se k němu mile, klidně se s nim bav – ALE: asi jako sestra s bráchou. Totálně nedopusť sebemenší náznak sexu. Prostě: neberu do pusy kartáček, se kterým si čistí zuby celý regiment… c) teď to nejdůležitější: schrasti si nějakého milého kamaráda, přítele, se kterým si rozumíš. Tady ovšem slova kamarád a přítel – beru v tom nejpravějším slova smyslu – tedy opravdu JEN kamaráda a přítele!!! Rozhodně ti nedoporučuju začínat si něco nového honem honem, to je ten největší průser, jakého se lidé v podobných situacích dopouštějí. Onomu kamarádovi řekneš, jak se věci mají. A – budeš ho zvát dost často k vám. Konkrétně k tobě. Budete se spolu bavit, třebas hrát karty, řešit spolu třebas i nějaké pracovní problémy… Nemyslím tím, že bys měla dát manželovi důvod, aby si myslel, že ho za nevěru trestáš nevěrou – to určitě ne. Ale věř mi – to, že budeš spokojená a usměvavá, veselá – ALE S NĚKÝM JINÝM!!! – to mu bude vadit ze všeho nejvíc. On by třebas i přijal, kdybys se vyspala s jiným, protože to by tím pádem zdůvodnilo a jakoby omluvilo jeho jednání. Ovšem, když uvidí, že se bavíš, jsi příjemná atd. – ale ne s ním… Proti němu asi totiž jinou zbraň nemáš. Když budeš smutná, ublížená – bude on stále „na koni“. Jedinou šancí je v podstatě bojovat podobnými zbraněmi. Ne, nedoufám, že by šel do sebe a řekl: „Miláčku, nemůžu se na to koukat, jak se nádherně bavíš s jinejma a ne se mnou. To prostě nesnesu – končím se všema ostatníma a jsem jen tvůj…“ – ale, asi by už na nějaké to zásadní řešení (rozvod, jeho odstěhování) přistoupil. I když… nikdo nevidí do melounů – natož do srdcí žen a mužů… Třebas by to nakonec mohlo ještě dopadnout happyendem… Držím palce, daniela |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
No jo (k - Mail - WWW) 25.08.2004, 00:02:16
ale co kdyz i on si zacne zvat domu "kamaradky"? Myslim,ze to neni zrovna moc dobry napad i kvuli synkovi. Spis si s nekym posilej sms, treba se domluv s kamoskou at ti je posila pod chlapskym jmenem, prines si domu kytku s kartickou, kde napises treba "jsi uzasna, tvuj ctitel" atd.Aby mel o cem premyslet. S tim placenim je to dobry napad, pripocitej k tomu i kadernika atd. a udelej ze sebe kocku. A kamaradky si klidne domu zvi, zvlaste ty ukecane.....myslim, ze pak se i rad odstehuje, ha ha
(Inka - Mail - WWW) 25.08.2004, 00:07:01
jestli jsem četla dobře, tak to mají být návštěvy ve vší počestnosti, pak tedy nevím, proč by to nemohl být kamarád :-).
(Blanka - Mail - WWW) 25.08.2004, 06:31:37
Danielko děkuji za radu, připadá mi, že jsi nějakou dobu strávila u mě doma, protože to co píšeš o mém muži je pravda. Chovám se k němu jako ke kamarádovi, a když chci po něm nějaké údaje k rozvodu, přestává se se mnou bavit. Víš,jeden problém v tom je, on totiž skoro vůbec odpoledne není doma. Věnuje se svým koníčkům, takže jezdí na kole, běhá, sportuje, v zimě to budou zase lyže. Takže mé návštěvy asi nesplní ten účel. A kromě toho on si myslí, že s každým chlapem mu to chci vrátit a tudíž s ním spím. Dělám všechno pro to, aby se odstěhoval, dokonce jsem si teď pořídíla pejska, on je totiž absolutně proti psům a nesnáší je. Vidíš, ani to nevadí, nějak si na něj zvykl a dokonce se s ním i mazlí. Mám docela doma rušno s návštěvami, problém je v tom, že skoro všichni naši přátelé jsou společní. Ale zamyslím se nad tím a něco podniknu a moc děkuji za radu.
Blanka
(Jiří - Mail - WWW) 25.08.2004, 14:05:08
a co kdybyste si našla jiné bydlení a nájemné zahrnula do nákladů exmanžela? (místo účtování např. za čas a um strávený nad vařením - viz rada a))
není to o mně? (Kamila - Mail - WWW) 25.08.2004, 15:51:23
Milá Blanko, se zájmem sleduji Váš příběh a dá se říci, že ho celkem kopíruji. Jsme spolu skoro 10 let, vdaná jsem 8 let, synovi je 6. Už mám od něj i podepsané papíry na rozvod dohodou...sex jsme neměli dva roky (!!!) přesto se zbytek shoduje. Na otázku, kdy se odstěhuje mluví neurčitě. Peru...občas, žehlím...občas - když uvařím, jí to i on (a ještě má řeči, že je to takové, makové...ne, nestolujeme spolu ale přeci mu neřeknu, ať na to nesahá!) Peníze mi nedává, je momentálně nezaměstnaný. Rozvod platím já a že to není málo. Jestli u opatrovnického soudu řekne, kupříkladu, že mu peru či co já vím, odročí to a já se opět nedočkám....ano, chová se slušně, ano, občas se zeptá, co má koupit....ale to celé už je jen protahování agonie, já se po dvou letech rozhoupala k definitivnímu řešení a nechci to protahovat! Souhlasím totiž s názorem, že to je hlavně špatný příklad pro našeho syna! Je mi stále úzko, jsem nervozní, depresívní. Za běžných okolností optimistka, nyní to světýlko na konci tunelu prostě nevidím! A k Danieliným radám - ad a) peníze mi nedává, je přeci nezaměstnaný...ad b) nespíme spolu dva roky...ad c) kamaráda mám, ale jemu je to fuk...Danielo, čtete-li tyto řádky, poraďte i mně! Nechci se přestat chovat civilizovaně, ale už opravdu nevím, jak "řešit" po dobrém....Předem děkuji za všechny reakce!
Zdá se mi, že je to problém slušných lidí. (Ježibabka - Mail - WWW) 26.08.2004, 08:55:20
Možná trocha neurvalosti by prospěla.
Kamile (Blanka - Mail - WWW) 30.08.2004, 09:36:55
Jsi snad jediná osoba, která to může posoudit, protože zažíváš něco podobného. Moc děkuji za názor, a jestli bude nějaké řešení, dej vědět. Připadá mi, jako by jsi žila v mé domácnosti, protože je to totéž, co zažíváš. Jsme dva lidé, žijící vedle sebe a je to moc smutné. Přeji Ti silné nervy a trpělivost, protože tu potřebujeme obě jako sůl. Je to po psychické stránce hodně náročné, už nevím, co udělat, aby se to pohlo. Měj se hezky, B.
Kamile (Blanka - Mail - WWW) 30.08.2004, 09:38:22
Jsi snad jediná osoba, která to může posoudit, protože zažíváš něco podobného. Moc děkuji za názor, a jestli bude nějaké řešení, dej vědět. Připadá mi, jako by jsi žila v mé domácnosti, protože je to totéž, co zažíváš. Jsme dva lidé, žijící vedle sebe a je to moc smutné. Přeji Ti silné nervy a trpělivost, protože tu potřebujeme obě jako sůl. Je to po psychické stránce hodně náročné, už nevím, co udělat, aby se to pohlo. Měj se hezky, B.
Blance (Kamila - Mail - WWW) 30.08.2004, 12:29:32
Děkuji za psychickou podporu, ani nevíš, jak moc to pomáhá....tedy asi víš, doufám, že pomáhám stejně já. Nejhorší jsou chvilky, kdy si manžel hraje se synem...já se cítím jako zločinec, že vlastně ty dva chci oddělit..Ano, chci to, protože nemáme vztah ale agonii, jak jsem popsala a musím si za tím stát. Nejhorší na tom je, že mám výčitky (vsadila bych se, že on ne, že je se sebou náramně spokojený, vždyť ON se rozvádět nechce....) a stále si opakuji, že se chci rozvést i kvůli chlapečkovi, aby si nemyslel, že takhle má vypadat vztah mezi dvěma lidmi! No a moje rada? Prostě postupovat krok za krokem a nenechat se odradit. Už tím, že jsi podala návrh na rozvod a on souhlasil, ses strašně moc posunula kupředu. Teď musíš vytrvat... jak to máte s bydlením? I tohle musí jít řešit po právní stránce....a víš co? Souhlasím s Ježibabkou, že to je tak trochu problém slušných lidí. Nechci se přestat chovat civilizovaně, ale když to jinak nepůjde....ono se mu nebude líbit, když si bude muset dělat věci sám. No a taky asi ta asertivita - já mu denně zatím celkem s úsměvem říkám - tak kdy že se to odstěhuješ? Není to řešení, ale každý začátek je těžký a já to teď už nevzdám! Můj manžel je podle mého totiž přesvědčený, že to do konce nedotáhnu, kdežto já už ano! Říkám si - není to jednoduché, ale jsem na správné cestě....bude ještě dlouhá, ale jdu správným směrem! Držím pěsti a ještě napiš, strašně mi to pomáhá!
A ještě.... (Kamila - Mail - WWW) 30.08.2004, 12:50:27
Znovu jsem si pečlivě přečetla tvů první příspěvek. Vždyť bydlíš u svých rodičů, to by mělo situaci výrazně zjednodušovat! Jestli jsi tam bydlela před svatbou a on se přistěhoval - jako že asi ano, on se prostě po rozvodu musí odstěhovat v podstatě bez náhrady. To je i má výhoda, byt jsem měla před manželstvím, tak máme v dohodě psáno, že do měsíce po rozvodu se on musí vystěhovat bez nároku na náhradní ubytování. Bude to psychicky náročné, ale půjde to! Jestli investoval do rekonstrukce, budeš ho zřejmě muset trochu vyplatit, myslím. Ale bydlení si musí najít sám. Když se nebude chtít stěhovat, právnička mi řekla, že dojdu na obecní úřad a odhlásím ho. Hotovo. Drsné, ano. Ale schůdné!
Kamile (Blanka - Mail - WWW) 30.08.2004, 13:50:49
Ahoj Kamilo,o to je to ještě asi horší, že bydlím s rodiči. Dům je můj, rodiče bydlí v patře. Víš, kdybychom bydleli v bytě nebo kdekoli jinde, tak je náš život už dávno vyřešen. Odešla bych já a klidně bez ničeho, za ten klid mi to stojí. Mám docela problém s vyřešením majetku a abych se přiznala, právník je moc drahý. Já bohužel v dohodě o rozvodu nemám sepsáno, kde bude po rozvodu bydlet, protože by mi to jinak nepodepsal. On prostě nikam nepůjde, on se rozvést nechce, já nemůžu překonat to, že on má ženské. Kdybych se s tím prý vyrovnala, bylo by vše OK. Je opravdu taky tak spokojený, že je mi z toho špatně. Vadí mi i to, že dýchá stejný vzduch v domě.Jak píšeš o synovi, to plně chápu. Nikdy předtím se mu tolik nevěnoval jako teď. Byli spolu na dovolené, tráví spolu kdejakou chvilku, prostě si to užívají a mě bolí srdíčko, protože já jsem ta, která pořád jen chce, aby se převlékl, aby uklízel, aby se učil apod. S matkou tudíž žádná zábava, matka je jen do domácnosti. Ještě se to odvíjí od toho, že manžel má auto, které mi nechce půjčit a jezdí s ním a se synem všude. V dnešní době to bez auta moc nejde. Se mnou na dovolené nebyl, byli jsme jen doma. Takže tatínek je nejlepší, kupuje mu hračky, dovoluje TV atd. Moc mi to ubližuje, on to ví a dělá to schválně.Dělá mi naschvály a když se začnu bavit o stěhování a rozvodu, tak se mnou přestává komunikovat. Divím se,jak jsem s ním mohla normálně žít, asi jsme se oba změnili.
Pomáhá mi to, že na to nejsem tak sama. Taky je mi moc líto malého, ale chci to dotáhnout do konce. Budu bojovat, je to těžké, ale chci to. Zrušení bydliště? Myslím si, že ani to mu nebude vadit, je tak úžasně spokojený sám se sebou, že ho prostě nedonutím. Víš, chovám se k němu hnusně, ale nehne to s ním. Já bych se za tohoto stavu sebrala a šla. Ozvi se, jak to vypadá u Tebe. Pomáhat je si lidské, ne dělat si naschály a druhému člověku ubližovat vědomě, jak to dělají svým chováním naši chlapi.
Blanko (Kamila - Mail - WWW) 30.08.2004, 14:43:13
když je dům tvůj, musí to jít řešit! Daniela tady psala o nějakých bezplatných právních poradnách, na internetu i v reálu, tak se poptej. Určitě je to lepší, než kdyby to bylo jeho - neměla bys kam jít! A je to i pro budoucnost lepší, já mám sice byt, ale dům s majitelem a kdovíjak budou vypadat nájmy v budoucnu. Co tedy máte v dohodě? Tam přeci musí být něco o bydlení - a přeci nemůžete mít dohodu ve smyslu, že on tam zůstane! A taky píšeš o majetku - vždyť i tohle tam musí být striktně vyřešeno! No a k tomu zrušení bydliště....když mu ho zrušíš, prostě vyměníš zámek a hotovo. Podle mého on si musí především uvědomit, že to všechno myslíš smrtelně vážně - opět mluvím ze zkušenosti, můj manžel si stoprocentně ještě pořád myslí, že to spadne pod stůl... Asi proto, že jsem se rozhoupávala tak strašně dlouho. Ale právě proto, že mi to trvalo tak dlouho, dnes už si za tím stojím a do konce to dotáhnu! Ve chvíli, kdy si to on (tvůj nebo můj, to je fuk) uvědomí, bude vyhráno. Čím víc čtu tvoje příspěvky, tím víc mám pocit, že můj manžel je klon toho tvého. Tedy u nás to nezačalo kvůli ženským, ale výsledek je tentýž. Takže si nemysli, že je to jenom kvůli tomu - není! Dopadlo by to takhle stejně. Protože oni prostě na vztahu odmítají pracovat. A když se snaží jen jedna strana, nemůže to fungovat. Oni jsou se sebou táááák spokojení, že na sobě neshledávají žádnou chybu! To my jsme ty hysterky ubrečené, co nám není nic dost dobré - vždyť co bychom chtěly, jiné se mají mnohem hůř! Můj manžel je také pořád pryč a když jdu já také se vyptává... Takže: začni bezplatnou poradnou ohledně bydlení a majetku. Zadruhé - v žádném případě s ním nesmíš mít sex - on by si myslel, že ho stále miluješ a má tě v hrsti....no a za třetí - každý den se ho asertivně zeptej, kdy se odstěhuje? Jemu to jednou dojde!
Holky, mám z vás radost :-))) (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 30.08.2004, 16:07:33
Je to moc fajn, když se dají dvě hlavy dohromady; věřím, že se vám oběma přinejmenším alespoň trochu uleví.. :-)))Jinak BLANKO - fakt "mazej" do nějaký poradny. Podívej se na internetu, dej do vyhledávače soudy - najdi si ten, co je u vás, a tam budou někde i úřední hodiny bezplatné poradny. Stejně tak podnikni totéž na netu - dej si tam "Právní poradny" a věřím, že nějakou taky najdeš. Pak z toho dopisu, co jsi psala sem, sesumíruj dotaz a pošli ho všude, kam to půjde (do těch poraden); věřím, že se někde chytneš a někdo ti poradí. Proč ti radím, abys to "rozjela na víc frontách"? No, pak se prostě rozhodneš pro to, co bude pro tebe v daném případě nejvýhodnější... Tak - držím palce - oběma!!!!
Ach jo (Blanka - Mail - WWW) 31.08.2004, 07:03:25
Asi nepíšu dost srozumitelně. Byla jsem již několikrát za právníkem a v poradně. Mám několik možností: dům je můj, takže na něj nemá nárok, ale má nárok na finanční částku z rekonstrukce. Ta je vyřešena tím, že si nechá auto. Pak je tady garáž, která je společným jměním manželů. Představ si situaci. Máš domek,je Tvůj, garáž leží na zahradě, která je pozemkem Tvých rodičů, ale manžel se jí nechce za žádnou cenu vzdát. Chce si ji nechat nebo prodat a udělá pro to všechno.Myslím si, že je to hlavní důvod, proč se nechce rozvést, protože tu garáž stavěl a auto pro něj znamená vše, myslím si, že je "posvátné". Představa, že bude stát někde venku ho ničí. Nemůžu prostě dopustit, aby prodal garáž, která je na zahradě. Jednou tam bude bydlet třeba syn, a nebude mít kde dát auto a kromě toho mi budou do garáže chodit cizí lidé. Asi si řekneš, že s prodejem musím souhlasit. Ano musím, pokud nebudu, nepodepíše mi rozvod. Má totiž ke své garáži "citový vztah", jak on to sám nazval. Nemůžu to udělat rodičům ani kvůli sobě, vím, jaké to bylo, když jsme neměli garáž. Kvůli majetku jsem již byla několikrát u právníka a ten mi řekl, že je to složité s jeho přístupem k majetku. On se jí prostě nevzdá, nechce ji ani vyplatit. Víš, nejhorší je, že mi třeba v pondělí řekne, že ano, rozvedeme se, podepíšu dohodu a v úterý mi prostě řekne, že změnil názor. To nenávidím. Abych ještě uvedla vše do obrazu, dohoda ještě není sepsána, protože mi není ochoten dát své potřebné údaje, které jsou potřeba k sepsání dohody. Právník mi ji okamžitě sepíše, ale bez jeho údajů to prostě nemá smysl. Nemůžu si dovolit to sepisovat každý týden a měnit to, moc dobře víme, kolik to stojí, takže čekám, až mi vše dodá a pak už není co řešit. Předložím a on to podepíše a bude klid. Dnes dokonce říkal, že musí jít k právníkovi, tak se snad něco pohne. On totiž ještě nikde nebyl, protože on se rozvést nechce. Každý víkend si jezdí pryč a žije si svůj život.On to ví, že to myslím vážně, nemáme spolu sex, ikdyž on pořád za mnou chodí, ale on je sexem posedlý, takže mu to snad dochází. Je mi totiž úplně odporný.
Taky doma poslouchám, jak on je úžasný a jak se s ním nemám dobře. Mohlo by být hůř, nebije mě a nechodí domů ožralý. Myslím si, že je to ubohé a obdivuji jeho sebevědomí. Nikomu nepřeji to, aby musel sdílet jednu domácnost s člověkem, kterého nenávidí a s kterým nic nepohne, všemu se přizpůsobí a je tak strašně spokojený. Pomalu mi docházejí potřebné argumenty a nemám sílu něco podnikat, protože se mi to míjí účinkem. Uvidíme, s čím dnes přijde.
Blani (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2004, 07:53:50
to je teda rána pod pás. Nicméně tě ujišťuju, že kdyby nebylo garáže, bylo by to něco jiného. Ať už to auto nebo...co já vím, to je fuk. On se protě rozvádět nechce! Je mi z toho úplně špatně, protože sama vím, jaké to je. Mám to doma, jen s tím rozdílem, že se to snad teď pohnulo! Ale trvalo to dva roky a to proto, že on si zkrátka pořád myslel, že je to můj rozmar, který mě prostě přejde. Teď zjistil, že ne (asi, podle mého pořád doufá, protože kde by se měl takhle dobře a přitom si mohl dělat naprosto co chce). A poprvé v životě jsem ráda, že byl a je hrozný lenoch. Ačkoliv měl vždycky hodně pěknou výplatu, za ty roky, co jsme spolu, nepořídil skoro vůbec nic. Takže není téměř co dělit. A to, co je, jsem mu řekla že si klidně může vzít hlavně ať už je pryč. Blanko, já vůbec nevím, co ti tentokrát poradit....samozřejmě vytrvat, denně mu meldovat, že se rozvést chceš a kdy že se odstěhuje. Prostě mu musí dojít, že necouvneš a že to myslíš vážně! Jo - a máš nějaký volná čas? Já bych si za tím stála. Můj manžel je téměř kažý večer a noc pryč...tak mu většinou řeknu, že příští týden pondělí a čtvrtek jdu já. Taky nejdu vždycky, ale jít si zacvičit nebo s kamarádkou na víno a vykecat se, to taky pomáhá. No, to jsem ti moc nepomohla.....držím pěsti a napiš!
Blani (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2004, 07:54:20
to je teda rána pod pás. Nicméně tě ujišťuju, že kdyby nebylo garáže, bylo by to něco jiného. Ať už to auto nebo...co já vím, to je fuk. On se protě rozvádět nechce! Je mi z toho úplně špatně, protože sama vím, jaké to je. Mám to doma, jen s tím rozdílem, že se to snad teď pohnulo! Ale trvalo to dva roky a to proto, že on si zkrátka pořád myslel, že je to můj rozmar, který mě prostě přejde. Teď zjistil, že ne (asi, podle mého pořád doufá, protože kde by se měl takhle dobře a přitom si mohl dělat naprosto co chce). A poprvé v životě jsem ráda, že byl a je hrozný lenoch. Ačkoliv měl vždycky hodně pěknou výplatu, za ty roky, co jsme spolu, nepořídil skoro vůbec nic. Takže není téměř co dělit. A to, co je, jsem mu řekla že si klidně může vzít hlavně ať už je pryč. Blanko, já vůbec nevím, co ti tentokrát poradit....samozřejmě vytrvat, denně mu meldovat, že se rozvést chceš a kdy že se odstěhuje. Prostě mu musí dojít, že necouvneš a že to myslíš vážně! Jo - a máš nějaký volná čas? Já bych si za tím stála. Můj manžel je téměř kažý večer a noc pryč...tak mu většinou řeknu, že příští týden pondělí a čtvrtek jdu já. Taky nejdu vždycky, ale jít si zacvičit nebo s kamarádkou na víno a vykecat se, to taky pomáhá. No, to jsem ti moc nepomohla.....držím pěsti a napiš!
Kamilo, (Blanka - Mail - WWW) 31.08.2004, 13:46:09
nežiješ náhodou se stejným chlapem jako já? Už se tomu pomalu směju, protože některé věci bych napsala úplně stejně.Jsou tak stejní, že mi z toho běhá mráz po zádech. Chci to dotáhnout do konce, musím, to není život, ale trápení. A ohledně času? Ale jo, vlastně si děláme každý co chceme, žijeme si svůj život, jenže ta ženská se holt stará už kvůli sebe o domácnost a hlavně o dítko, to je pro mě moc důležité. Víš, někdy si říkám, že jsem slaboch, každá jiná by se sebrala a šla. Kéž by to bylo tak jednoduché, rodiče se na ten můj život musí dívat, oni se s ním vůbec nebaví, nesmí se potkat. Ale domluvili jsme se, že ho prostě ignorují a když se zůčastní nějakého rozhovoru, tak ho přehlížíme.Dokonce jsem už zkoušela, že se přestěhujeme do bytu a já bych pak měla vyhráno, odešla bych k rodičům, ale on prostě zase nechce kvůli garáže nebo už tuší můj záměr, nevím. Každopádně taky žije s představou, že je to můj rozmar a že je to vše jen můj problém. Chtěla bych mít jeho sebevědomí. Kvůli čemu to vlastně vzniklo u vás? U nás v tom jsou neustále známosti, kterým on říká kamarádky a považuje to za sport, hodně se sportu věnuje a pokud chodí domů, tak se prý nic neděje. Celou dobu tvrdím, že jde jen o ten servis. Byli jsme i v poradně, ale výsledek 0. Já jsem tam nechtěla jít, on to zařídil a tvářil se tam jako poslední chudák, kterému manželka ubližuje. Během posledních 3 měsíců, co se snažím vše intenzivně řešit jsem zhubla 8 kg, je to šílený stres a mě to ubíjí. Ta bezmoc je šílená.
Vím, že musím vytrvat a denně dělat problémy, ale je mi moc líto syna, musí se na to vše dívat a můj muž to umí podat, že ta nejhorší jsem já. Řekne malému, že mamka chce, aby se odstěhoval, že ho nemám ráda a že on mě má rád. Je to strašné a získává si ho na svou stranu. Je to moc těžké, já mu zatím nechci vysvětlovat, že se vyspí s každou, kterou potká. Dík za písmenka, moc pomáhají, snad bude lépe. Ozvi se zase, čauky.
Blani (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2004, 17:27:46
u nás žádný takový zcela konkrétní důvod nebyl. Prostě to šlo do háje, protože on se "vezl". Tak to alespoň cítím já. Určitě na tom mám nějakou vinu, ale nějak si jí neuvědomuju a z něj to dostat nemůžu. Nikdy nepřišel - vadí mi to a to nebo cokoliv. Prostě jsme spolu nejdřív přestali chodit ven, pak spát a ve finále v podstatě komunikovat. Proto jsem přesvědčená, že u vás ženy, garáž a tak jsou prostě zástupný věci. Kdyby nebylo tohohle, bylo by to něco jiného, případně by to, nedej bůh, přišlo později a třeba byste měli dvě děti nebo co já vím. Sigmund nám tady pořád píše něco jako jak to udělat, aby to fungovalo nebo kde se stala chyba...obávám se, že o to teď už vůbec nejde, ty možnosti byly zcela vyčerpány a teď jde pouze o to, ulevit si a vyřešit věci co nejdřív a co možná nejelegantněji. Nad tím proč jsem se zamýšlela dva roky, možná déle. Nechci celý život propřemýšlet pouhým hledáním chyb, ať už u sebe nebo u partnera. Ostatně, já vím, že nejsem dokonalá - jen si myslím, že život se má žít a ne přežít!
KAmilo, (Blanka - Mail - WWW) 01.09.2004, 07:51:19
jak jsem včera psala, ten můj byl u právníka. Podepíše dohodu, celkem rozumné řešení a přijatelné podmínky, až na jednu. Představ si, že chce do dohody, aby tam bydlel ještě 3 roky po rozvodu!!! Je tohle vůbec možné a normální? Někdo je tady asi blbý, ale mám pocit, že já to rozhodně nejsem. On si bude hledat ženskou a já mu budu vařit žehlit a prát? Tak nevím, připadá mi to jako zlý sen. Zajímalo by mě, proč to dělá a proč to tak chce, není schopný mi na to odpovědět. Každý víkend je přes noc pryč, tak nevím. Mohla bych teď být hnusná a mohla bych dělat problémy já, nebo až si někoho najde, tak bych mohla dělat problémy já, že jo? Ale chci mít klid a chci to mít vše za sebou.Nechci se na něho dívat ještě 3 roky po rozvodu, jaký ten rozvod má smysl?
Blani cože???? (Kamila - Mail - WWW) 01.09.2004, 08:17:35
tři roky po rozvodu? No to snad není možný, to už je normální teror! Já tě chápu, že nechceš dělat problémy - zaprvý jsme civilizovaný ženský a zadruhý - ten malej se na to kouká! Já už teda nevím - ono se dobře radí neprat nevařit...nežehlit. A není to problém, já bych to dokázala. Ale co si pomyslí to dítě? Že tomu milovanýmu tatínkovi nedám ani najíst? Blani, tohle je tedy strašná situace, ale nesmíš na to přistoupit, to je přeci nedůstojné! Myslím, že on přesně "hraje" na to, že chceš rozvod, tak on si tam může namastit co chce. A ví, že jsi slušná ženská a ten servis bude mít pořád....já nevím, co ti vaši? Nemůžeš je nějakým způsobem zapojit? A rozhodně nepodepisuj takovouhle dohodu! Kdyby pár měsíců, ale tři roky, to je vyděračství!
Tak to je teda magor! (Vodoměrka - Mail - WWW) 01.09.2004, 09:22:14
Tak tedy, Blani, ten tvůj klon mého chlapa je ale obrázek! 3 roky ještě spolu žít, tak to bych nesrávila ani já. Já jsem taky brala ohledy na děti, bylo to jak u vás, ale pak jsem už byla s nervama v háji, všechno mě vyvádělo z míry, a přestala jsem brát ohledy na to, aby to děti nevěděly a chvíli jsem byla ta ¨nejhorší já, chtěla jsem po nich, aby uklízely hračky, aby si myly ruce, aby šly večer spát, no prostě povinnosti, kromě toho stíhala ještě vedlejšák, abych vyšla s penězi a tatínek tak dvakrát do roka přišel s nějakou hračkou a byl hvězda, a pak najednou nejdřív dcera přišla na to, jak to vlastně je a o něco později i syn a už jsem nebyla ta nejhorší, ale začali vidět skutečnost takovou, jaká byla. Trvalo to sice tři roky, než prokoukli a dva roky z toho jsem se odhodlávala já udělat tomu konec, ale teď si myslím, že to za to stálo. Takže tohle mu rozhodně nepodepisuj a buď na něho víc sprostá, nevař mu, neper a když se syn zeptá, tak mu odpověz, že přece teď je řada na tatínkovi, aby vařil, pral a dělal si vše sám, že je to přece normální, že takové věci dělá celá rodina.
Vodoměrko a Kamilo (Blanka - Mail - WWW) 01.09.2004, 10:20:33
jsem ráda, že nemám takový názor jen já. Už jsem si připadala divná. Je mi samozřejmě doma předkládáno, že já jsem ta špatná, ale nápad, že teď bude vařit a vše dělat tatínek se mi moc zamlouvá. Jako důvod se to dá uvést. Kamila moc dobře chápe, co to je za radu - nevař, neper ... Asi jsi to zažila, že jo? Já to zkusila, ale otázka, proč taťka nedostal oběd, proč jsi na něj tak zlá mě uvedla zpět do role služky. Kvůli dětem se to prostě nedá takhle praktikovat. Díky za podporu holky, nemáme to jednoduché a já budu vymýšlet další kroky. Mějte se a ozvěte se.
Holky (Blani a Vodoměrko) (Kamila - Mail - WWW) 01.09.2004, 13:36:21
já jsem tak ráda, že jsem vás dvě objevila! Protože snad nejhorší na té celé situaci bylo to, že jsem pořád pitvala, jestli nedělám chybu, jestli jsem to nějak celé pokazila já a jestli snad nemám být ráda (jak se mi snaží naznačit okolí), že nejsem sama a mám chlapa, který nepije a nemlátí mne. Když říkám, že to je málo, že prostě necítím oporu a lásko, málem si ťukají na čelo. Ale já jsem tak daleko, že vím, že mi samotné bude líp! Když se najde někdo prima, bude to super, když ne - co má být? Sigi se mi tu snažil naznačit, že asi čekám na prince na bílém koni, což není pravda. Nečekám dokonce vůbec na nikoho, což si myslím že je jediné správné, pokud zvažuješ rozchod nebo rozvod. Nesmíš do toho jít s tím, že si někde polepšíš, ale s tím, že takhle už to dál nejde. Jsem strašně vděčná za vaši podporu, že v tom nejsem sama, že vy dvě víte přesně, co cítím, protože cítíte to samé a máte "to samé" doma. Vodoměrko, ty už jsi rozvedená? Já zatím ne, ale budu vás informovat, jak mi to jde! DRŽTE SE!!!!
Kamilo (Blanka - Mail - WWW) 02.09.2004, 09:26:20
můj právník připravuje dohodu k rozvodu a stáhla jsem toho klona doma na půl roku po rozvodu. Myslím si, že mu konečně někdo promluvil do duše, protože je poslední dny dost tvárný. Vlastně je to od té doby, co byl u právničky. On totiž ničemu nevěřil, co jsem mu říkala, takže teď to slyšel od chytřejší osoby a asi mu to vše došlo. Takže dám vědět, dokud to nemám od něj podepsané, není vyhráno. Mějte se fajně.
Blani (Kamila - Mail - WWW) 02.09.2004, 16:11:44
no tak to je moc dobře! Já taky zatím nevěřím, že mám vyhráno, když tak dlouho dělal mrtvého brouka. Ale je pravda, že změna v chování je patrná. A abych pravdu řekla, je mi už dost jedno, jestli je v tom žena či ne. Hlavně, aby to podepsal, odsouhlasil a vypadl. Vím, že to zní hrozně, ale táhlo se to už všechno tak dlouho a snažila jsem se tolik, že teď už jen chci mít klid. Maminka mi říká, proč jsi nervózní, že se rozvádíš, vždyť jsi to chtěla...a já odpovídám, chtěla a chci, ale to neznamená, že mi nevadí prát špinavé prádlo na veřejnosti. Vadí a moc, protože jsem si myslela, že JÁ se rozvádět nikdy nebudu....bláhová. A taky jí vysvětluji, že snad nervózní přestanu být, až se odstěhuje! Myslím, že se u vás něco pohnulo, konečně! Nevím čím to je - u nás ten zlom nastal taky, teď jen doufám stejně jako ty, že si za tím bude stát! Zase se holky ozvěte, strašně mi to pomáhá. Ti chlapi co sem píšou - to je prima, ale oni se snaží najít důvody a řešení - to jsou celí oni. Jenže my už teď nechcem slyšet proč nebo jak to v dobré obrátit, ale postěžovat si, ujistit se, že jednáme správně a poslechnout si podobné příběhy.....to je "ženský" přístup :-) mějte se krásně a vytrvejte!
Držím palce (Regina - Mail - WWW) 27.09.2004, 17:57:11
Blani, Kamilo!
Tomuhle jsem unikla, po dvou letech nevěry, kdy za ní už jezdil celkem nepokrytě, jsem pochopila, že ani to, že s ním stále spím, ho neodradí od jeho svonského chování.Tak jsem mu řekla:Domácnost společná, běž si z jídelny udělat svůj pokoj a jezdi si za milenkou. Já si milence pořídím taky a holt se v hlídání dětí budeme střídat. Ve skutečnosti jsem žádnýho jinýho chlapa nechtěla, ale v tý chvíli jsem neviděla východisko: společné děti, dluhy,zrekonstruovaný dům napsaný na něho....Cha chá, jak se to opakuje!!!A to mě chtěl vystěhovat a děti mi sebrat! Napíšu večer, už mě vyhazujou od NETU.Pa Regina
Holky zlaté, životem zkoušené. (Lenka - Mail - WWW) 14.10.2004, 23:10:54
Tak už tady na té stránce čtu přes hodinu, brečím a pak se směju. Prosím vás vydržte!!! Nevzdávejte se. Kvůli sobě! Já jsem srab a nedokázala jsem ani mrť z toho co vy. Taky jsem podle toho dopadla. Ale tak strašně MOC vám rozumím. Držte se. Jo, a neohlížejte se zas tak moc na děti. Oni totiž vyrostou a pak až prožijí svoje, zjistí jak se věci mají. Do té doby se jim nic vysvětlit nedá. Já to znám. Jste úžasné, odvážné, skvělé a super. Obdivuji vás a držím palce.
|