[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
SWINGERS - ANEB VE DVOU JE TO NUDA?
Rubrika: [úkol pro vás]

V těchto dnech jsem dostala do poradny zajímavý dotaz – a protože je přeci jen trochu neobvyklý, dávám jej „vplen plénu“. Pro ty, kteří přesně nevědí, co je to „swingers“, neboli skupinový sex, přináším pár vysvětlujících informací: Za druhé světové války, v situaci tedy víc než neběžné, vznikl mezi elitní skupinou pilotů z jednotek U.S. Air Force, jakýsi uzavřený vztah. Tito lidé, kteří v podstatě žili v jedné komunitě, a byli nuceni se vzájemně na sebe ve všem spoléhat, mezi sebou zavedli „výměnu partnerek za účelem sexu“ – skupinový sex se posléze pro ně stal běžnou záležitostí.

      Média se tímto fenomenem začala zabývat v roce 1957 a poprvé ho označila jako "wife-swapping". V r.1979 pak Dr. McGinley založil severoamerickou asociaci Swingers klubů NASCA, která začala vydávat standardy, jimiž se měly všechny další swingers-kluby řídit. Takže od té doby platí: na swingers párty mají přístup samotné ženy (většinou zdarma) a manželské nebo milenecké páry. Samotní muži mají vstup zakázaný. Vše se koná vždy jen po vzájemné dohodě  a dobrovolně – tj. nikdo nesmí být nikým k ničemu nucen… A nyní tedy k onomu dotazu:                                                                                                                                  


     S mým manželem často navštěvujeme swingers párty, kde si užíváme fajn atmosféry s nevšedními sexuálními zážitky. Přestože jsme se snažili to utajit před nejbližšími, moje zvídavá tchýňka to nedávno zjistila a v rodině nastalo peklo. Bydlíme totiž ve vilce, kde máme každý svůj byt se samostatným Vchodem, ale z bezpečnostních důvodů jsou oba byty jsou propojeny skrytým schodištěm. V ložnici máme uschovány různé erotické pomůcky, prádélko, atd., které moje milá tchýně objevila při svém šmejdění v našem soukromí.


     Nedávno si nás zavolala k sobě dolů, kde jsme to oba pěkně schytali – nejvíc samozřejmě já-snacha, protože její syn byl určitě sveden a z jeho hlavy by tohle nešlo. Chachá – kdyby paňmaminka věděla, jaké sexuální choutky mívá její 30-letý synek, ta by zírala. Řvala na nás, že s tím zvěrstvem musíme okamžitě přestat, jinak že se musíme odstěhovat, protože ona nechce mít ve svém domě takové ty pohlavní nemoci a hlavně ne lidi, kteří dělají nějaké prasárny. Můj manžel jí velmi slušně a tiše řekl toto:


- maminko promiň, ale jsme dospělí lidé a máme právo na svůj vlastní život, který žijeme slušně a čestně – nemáme se zač stydět;


- měla bys respektovat naše soukromí stejně, jako my respektujeme Tvoje – nepřejeme si, abys prohledávala naše věci – do našeho bytu můžeš přijít kdykoliv, ale jen když tu   budeme oba dva;


- máš pravdu, my chodíme na swingers-párty, kde jsme si našli přátele a líbí se nám to;   ale nijak Tě tím neomezujeme, ani nenarušujeme společné bydlení v našem domě;


     Po tomto projevu mého manžela tchýně doslova prskala a sípala vzteky, hrozila pěstí, proklela nás i naše budoucí potomky, oháněla se biblí a všemi přikázáními, vyhrožovala úplným vyděděním, atd.


     Když jsme zůstali klidní, začala nás citově vydírat svým zdravotním stavem – předváděla mdlobu, srdeční záchvat, mozkovou mrtvici, ztrátu paměti, neschopnost řeči, třesavku, atd. Při každé její akci jsme ji ošetřili obkladem, pohlazením, uložením na pohovku, sklenkou vody a nabídkou zavolání záchranky – to pak na chvíli její obtíže vždycky ustaly. Nyní už asi 10 dní  nás tchýně ignoruje, neodpovídá na pozdravy, při setkání se mnou si okázale odplivne a neskutečným způsobem nás pomlouvá v sousedství, takže několik lidí se na nás začalo dívat s opovržením. Není mi to příjemné, ale když se mne manžel takto pěkně zastal, kašlu na předsudky a výhrůžky. Máte někdo podobnou zkušenost?


Viktoria R.

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Ale jistě, (ehora - Mail - WWW) 04.08.2004, 13:26:36
s tchyní ano. Podobné praktiky uplatnila, když jsem otěhotněla, a ona se bála, že tím těhotenstvím ji "připravím o syna" docela. Pokud jde o swingers party, skupinový sex, neboli grupáč, mám zkušenost jedinou, řekněme pasivní. Jeden z mých bývalých milenců se mě velmi často snažil přimět, abych se podobné akce účastnila s ním. Neuspěl, a nakonec jsme se pochopitelně rozešli.
Podle mého názoru, situace za války a její řešení je jedna věc, podobné chování "v civilu" je věc druhá. Mně by vadilo, kdybych viděla svého muže souložit s jinou, ba, vadil by mi i fakt, kdybych to neviděla, ale věděla o tom. Sama bych se takového jednání nikdy, zdůrazňuji NIKDY (a to ani za války) dobrovolně neúčastnila. Důvodem je skutečnost, že k milování s mužem potřebuji cítit k němu citovou vazbu, důvěru a něžnost. Onen můj tehdejší milenec tyto pocity zesměšňoval a bagatelizoval, za což je odměněn nefunkčním manželstvím se zoufalou a nespokojenou manželkou, která s ním zůstává jen proto, že dělit společný majetek by bylo hodně nepříjemné.

Swingers - citace ze serveru sexus.cz (Radek - Mail - WWW) 04.08.2004, 14:07:41
Dobrý den,

jsem rád, že děláte osvětu swingers tím, že ve svém blogu uvádíte spot na toto téma, ale poprosil bych. Když už citujete nějaký text (http://www.sexus.cz/clanek/1292-swingers-historicky-vyvoj.html), bylo by vhodné uvést, že jde o citaci, případně zmínit autora. Jinak další zajímavé informace o swingers naleznete na dweep.bloguje.cz

S pozdravem,
Radek

K otázce (Radek a Peťula - Mail - WWW) 04.08.2004, 14:11:08
Podobné zkušenosti naštěstí nemáme. Naše rodina ví o tom, že navštěvujeme swingers a díky Bohu jsou všichni natolik rozumní, že to přinejmenším chápou.

Problém je se staršími lidmi, které lze jen těžko poučovat a informoavt o tom co se vlastně na swingers děje.

Doporučuji doporučit Vaší tchyni pořad Trní na Prima TV, který v brzké době uvede jako téma právě swingers.

S pozdravem,
Radek a Peťula

ehoro (Viktoria R. - Mail - WWW) 04.08.2004, 14:32:52
- chápeš můj dotaz jinak, než jsem si myslela. V našem případě to vůbec není o dívání se jeden na druhého, jak si to rozdává s jiným(ou), ale milujeme se my dva, za úplně jiné atmosféry než doma - pro nás je to někdy jakoby o námluvách, společenském večeru se zajímavými lidmi a jindy o sexuálním aktu v jiném prostředí, protože tak máme pocit, že náš život i vztah není stereotypní. Tam nás totiž k ničemu nenutí, děláme si co chceme my ...

Radku a Peťulo (Viktoria R. - Mail - WWW) 04.08.2004, 14:38:34
- díky za doporučení TV pořadu TRNÍ pro moji tchýňku, ale ona tyto pořady živelně nesnáší a ihned hystericky TV přepne na jiný program, čímž ve mně budí dojem, že svého syna=mého manžela si asi vyluštila v křížovce, protože se chová přehnaně puritánsky. Radujte se z pochopení vaší rodiny, protože u nás to asi nikdy nezažijeme, přestože neděláme nic špatného nebo závadného.

Jestli je to na mě, tak já chápu. (Radek - Mail - WWW) 04.08.2004, 14:42:01
Znám swingers párty a vím jak to tam chodí. Vím taky proč tam lidé chodí a vím, že to rozhodně není z nedostatku sexu, lásky, nebo podobně. Také praktukujeme swingers ez výměny partnerů. To není nic neobvyklého. Bohužel jsou lidé, kteří to nikdy nepochopí a ani nemá smysl jim to vysvětlovat.

Je to smutné, ale v některých případech je lepší malá leš, než nekonečné rozpory s rodinou. Rozumný a férový přístup je IMHo vhodný jen na ty, kdož jsou ochotni diskutovat. To pravděpodobně tvoje tchyně nebude :o)

Kdyby to bylo an ěm, tak bych oznámil, že má pravdu, že jsme toho nechali a bezpečnost, nebezpečnost, průchod bych zamykal. :-)

Radek

No tak to jo, (ehora - Mail - WWW) 04.08.2004, 15:09:05
milá Viktorie, pořád se ale nemůžu nadchnout pro to, že se miluju a jiný na mě civěj. Nebo mě poslouchaj, nebo maj ze mě srandu. Nebo to ještě chápu jinak? Je to posvátný akt za společnosti spřízněných těl a duší?

ahoj Radku (Stana - Mail - WWW) 04.08.2004, 15:50:37
nevim jestli jsi verici clovek v Boha, ale pises "diky Bohu" tak ti neco napisu. Muj nazor - ja osobne si myslim, co mi na pisatelce velice vadi je popis cele situace, pri kazde hadce jsou OBA rozcileni, ale tady se jedna o velice hysterickou pisatelku -passive agressive- se skrytou nenavisti k nabozenstvi a k bibli, proste typicky ateista ktery nechape verici lidi a citi k nim jen nenavist..."proklela nas i budouci potomky, ohanela se bibli" tohle je blbost protoze zadny verici clovek v Boha by tohle neudela, bibli se nejde ohanet jak si clovek zlibi. Bible jasne rika, co ma clovek v kazde situaci delat. Co rika bible? Rimanum 1:22,24,26,27 ;2:1 Tvrdi, ze jsou moudri, ale upadli v blaznovstvi: Proto je Buh nechal na pospas necistym vasnim jejich srdci, takze zneuctivaji sva vlastni tela. Proto je Buh vydal v moc hanebnych vasni. Jejich zeny zamenily prirozeny styk za neorirozeny a stejne i muzi zanechali prirozeneho styku s zenami a vzplanuli zadosti jeden k druhemu, muzi s muzi provadeji hanebnosti a tak sami na sobe dostavaji zaslouzenou odplatu za svou zcestnost. Proto nemas nic na svou omluvu, kdyz vynasis soud, at jsi kdokoli. Tim, ze soudis druheho, odsuzujes sam sebe. Nebot soudis, ale cinis totez.

to stana (Cemotip - Mail - WWW) 04.08.2004, 16:14:13
ty se snad bibli neohanis? Mas ji nejspis k ruce prirostlou! Paneboze, kdyz ti jasne rika, co mas v ktere situaci delat! To je bezva, to ti i bible rekne, jak mas davat nohy, ne? Jestlipak jsi vubec zazila aspon prirozeny styk? Ale ty mas asi posvecenou svicku, zejo!

(Jarda - Mail - WWW) 04.08.2004, 16:55:54
Stano, ale jak sama píšeš, tobě říká Bible co máš dělat, protože jsi patrně věřící. Já nejsem (nejsem ale ateista), takže mi neříká co mám dělat a říká mi to můj rozum. Možná, že za to jednou budu trpět, ale jak je psáno na začátku starého zákona, Timšel. Demokraticky ti říkám, poslouchej svoji bibli, já svůj rozum (a pak se mohu, v tom fyzickém pojetí ohánět biblí:-).

nemam v ruce bibli (AlenaK - Mail - WWW) 04.08.2004, 16:56:24
i kdyz nekde ve srubu bude, ale presto se skupinovym sexem nesouhlasim. Nemam s nim sama zkusenosti a nikdy jsem o ne nestala. Asi sex neni moji prioritou. Moji prioritou je laska a z ni pak vyplyvajici sex. Milovat se s cizima lidma? Snizit vsechny jemne a nezne city jenom na sex? Jestli se to nekomu libi, je to jeho zivot...ja bych tak zit nechtela.....

k tématu (Jarda - Mail - WWW) 04.08.2004, 16:59:00
Swingers mne zajímá, ale zatím to nevychází tak, že bych tam "musel" protože mám partnerku a vystačíme si. Možná časem vyzkoušíme, zjistíme jestli líbí, nebo ne a uvidíme. Do té doby, tak jako u většiny jiných věcí, nebudu hodnotit a neměl by tak dělat asi nikdo... kritizovat a nepoznat je velice jednoduché.

Jardo (Stana - Mail - WWW) 04.08.2004, 18:13:45
proc jsem napsala co rika bible? Protoze se o bibli zminuje pisatelka a to velmi nepeknym zpusobem, bible neztracuje lidi, lidi se totiz zatracuji sami. Jardo muzes byt k mne jako muz uprimny a napsat co ti rikal tvuj rozum, kdyz jsi cetl tento clanek? Jak na tebe jako na muze zena Viktoria R zapusobila? Muj rozum mi totiz rika, ze je to lez a pisatelka ma bujnou fantazii.

to Cemotip (Stana - Mail - WWW) 04.08.2004, 18:21:38
cteno pozpatku pitomeC - tohle delavaji satanisti ne? Obrazeny kriz, cteni pozpatku? Na tvou druhou otazku - ANO mam prirozeny a pozehnany styk se svym manzelem. Prvni Mojzisova 1:27,28,31 Buh stvoril cloveka, aby byl jeho obrazem, stvoril ho aby byl obrazem Bozim, jako MUZE a ZENU je stvoril. A Buh jim pozehnal a rekl jim: Plodte se a mnozte se a naplnte zemi. Buh videl, ze vsechno, co ucinil je velmi dobre.

to Stana (DigiViki - Mail - WWW) 04.08.2004, 18:59:49
Hezké citáty z Bible, dávají smysl. Ale co když to není pravda? Co když si to někdo před mnoha stoletími prostě a jednoduše vymyslel? Někteří lidé se nechají velice snadno ovlivnit, třeba jen jednou knihou.

Stana (Jarda - Mail - WWW) 05.08.2004, 09:04:40
Cítil jsem "upřímnou zlobu" na tchýni pisatelky. Žiju v podobném prostředí (jeden dům já a přítelkyně v patře, tchýně v přízemí) a vím jak to funguje. Neustále se nám chodí koukat, co jsme si koupili nového (když nejsme doma) atd. Pak pořád posloucháme, že ona v jejím věku tohle nepotřebovala, a tohle taky ne, proč máme takové HiFi, DVD, televizi, když "normální" lidi mají televizi do 10 tisíc a stačí jim atd. Já jen cítím, že Křesťané se nám stále snaží pomoc, ikdyž o to nestojíme a tím narušují naše práva. Nepatřím ke skupinám, kteří hanobí jakoukoliv víru, nebo ji zpochybňují (četl jsem ledacos, včetně Bible, abych věděl o čem to je) a mám na vše svůj názor. Věci řeším srdcem a rozumem a počítám s tím, že na to možná jednou doplatím. Jak říká fenomén Cimrman : "Jsem takový ateista, že se bojím, že mě za to Bůh jednou potrestá" :-))

Stana (Jarda - Mail - WWW) 05.08.2004, 09:12:30
Jinak mi vadí Tvá věta z příspěvku : "proste typicky ateista ktery nechape verici lidi a citi k nim jen nenavist..."
je to nesmysl dávat jakoukoliv skupinu lidí do jednoho pytle. Poslouchám to na každém kroku, tenhle učitel je "neschopnej" = všichni jsou takoví, tenhle doktor chlastá=všichni doktoři nic nedělají, mají obrovské platy a chlastají, všichni cikáni nedělají, atd. Já přeci taky neříkám, že mi 3x týdně zvoní u bytu Jehovisti = jakákoliv víra je pakáž, která mi něco cpe, viděl jsem reportáže o sektách = každá skupina věřících mi zničí život, vytáhne ze mě peníze, odtáhne od rodiny... Není to útok na tebe a nemusíš mi objasňovat, že Tvá víra je jiná a Bible říká, věřím ti, jen ti objasňuji svůj názor.

(Jiří - Mail - WWW) 05.08.2004, 12:39:21
Proboha! Pokud vám tchýně leze do bytu - ihned zazdít!!! (ne tchyni :-))), ale pro ni přístupné dveře apod.) Ať si každý v sexu dělá co chce, hlavní je, aby to vyhovovalo i partnerovi. Neexistuje jediný důvod, proč by měla váš sexuální život (a jiné problémy) řešit třetí osoba. Hodně štěstí!!

ad jiří (gerda - Mail - WWW) 05.08.2004, 13:07:54
Dá se jedině souhlasit. Každý dospělý člověk má právo na to bavit se, jak mu to vyhovuje, pokud neškodí jiným. Paní tchyně by patrně měla své starosti předat povolané osobě, třeba psychologovi. Až by jí odborník jinými slovy řekl to, co tady píše Jiří, možná by dala pokoj. P.S. já taky zastávám názor, že swingers v mém životě místo nemá, ale když už to někoho baví...

Nechme Bibli Biblí ! (Radek - Mail - WWW) 05.08.2004, 13:49:16
Standa, ac s nim v mnohem nesouhlasim napsal jednu zasadni vetu. Nevim, jestli ej to primo citace z Bible, ale predpokladam, ze ano: "Tim, ze soudis druheho, odsuzujes sam sebe." Myslim, ze kdyz se vsichni budou drzet alespon tohoto, tak bude "klid".

Jiste by debata na tema swingers vs. nabozenstvi tezko dosahla nejakeho rozumneho konce.

Navic, jak jsem pochopil z dotazu, Tchyne se ohani zejmena pohlavnimi chorobami a ne Bibli.

Takze, prosim ... budme tolerantni a nesudme. Muj pohled ej nasledujici: "At si kazdy dela co chce, pokud: 1.To on, i vsichni zucastneni delaji dobrovolne. a 2.Pokud to neni nelegalni." Jestli se to, tomu, ci onomu libi, nebo ne uz je jine a znacne irelevantni zalezitos. Obzvlaste pak v pripade, ze se to "onech" vubec netyka.

S pozdravem,
Radek Domin

PS: Timto tematem se zabivam jiz delsi dobu. Uvitam i osobni nazory mimo tuto konferenci na radek-petula@seznam.cz

KOHO CHLEBA JÍŠ, TOHO PÍSEŇ ZPÍVEJ ! (anquetil - Mail - WWW) 05.08.2004, 13:52:17
Přestože zajisté svůj jídáte chléb, ono to přísloví přeneseně platí i o bydlení ve společných prostorách, které vám neříkají pane. Ony totiž i osobní svobody mají své jemné nuance a vy netaktně znáte sobecky jen svá práva, bez jakékoliv tolerance a respektování pánů domu, kteří mají právo stanovit pravidla hry.

Já nestačím zírat nad primitivní prostoduchostí většiny předchozích účastníků diskuse. Je totiž mimo vší pochybnost, že uvedené sexuální praktiky, jakkoliv se vám líbí, jsou velmi extravagantní, vymykají se zcela vžitým konvencím zdejší civilizace a oprávněně vzbuzují pobouření i opovržení rodičů, kteří mají nárok na názor, který neoprávněně nazýváte konzervativním. I ta tchýně reaguje hystericky jen z čirého zoufalství a rozhodně to není ona, kdo by potřeboval psychiatra.

Postavte si svoji vlastní vilu a tam, pro mě za mně, se mažte vzájemně třeba exkrementy, pokud se vám to zalíbí. Jenže než ji postavíte, to vám bude padesát let a vaše nynější bez nadsázky úchylné libido bude dávno to tam. Můžeš krást, ale nesmíš se nechat chytit - to vy jste se nechali načapat na hruškách a máte svůj klíčový podíl viny na vzniklé situaci. Nezbývá vám, než držet hubu a krok, šlapat brázdu a respektovat pravidla pánů domu. V opačném případě vám nezbývá, než odstěhovat se do severských krajů a ve sněhovém iglú, daleko od civilizace, si to rozdávat třeba s tučňáky.



Každý si přečetl asi jen kousek, (Viktoria R. - Mail - WWW) 05.08.2004, 14:01:35
protože jinak byste si všimli, že sex mám jen se svým manželem, že jsme to naší tchýňce neříkali my, ale ona se hrabala v našem soukromí. K právům majitele domu dodávám, že tento RD vlastníme my s manželem a paní tchýňce jsme zřídili byt v přízemí v době, kdy neměla kam jít, protože kdysi chtěla prodat svůj byt, ale naletěla zle podvodníkům, takže jí nezůstalo nic.
Tehdy byla zoufalá a bezradná - a my jsme se o ni nezištně postarali. Nic si od ní nebereme, spíše jí dáváme ...
Takže než zase "hodíte kamenem" ....

Pro anquetil (Radek - Mail - WWW) 05.08.2004, 14:06:43
Tak pozor! Je treba rici si o cem se zde vlastne bavime.
1.OSOBNI SVOBODA? Jak jsem pochopil, tak nejde o spolecnou domacnost, ale o spolecnou nemovitost rozdelenou na dve casti. Ty jsou "pouze z bezpecnostnich duvodu" spojeny. "Mladi manzele" svymi praktikami nikterak neomezuji osobni svobodu tchyne. Naopak Tchyne omezila jejich osobni svobodu a s ni spjate pravo na soukromy tim, ze se "hrabala" ve vjecech.

2.PRAVO NA NAZOR?: Samozrejme. Kazdy ma pravo na nazor. I tchyne. To ze ma nekdo nazor ho ale jeste neopravnuje k jakemikoliv jednani. Ultimatum typu: Nechat toho, nebo se vystehovat. Nema s osobnim nazorem jedince nic spolecneho. Nazor a objektivni duvody, nebo argumenty jsou jina vec. Verim, ze argumenty jako nakazlive pohlavni choroby a podobne by se pri rozumne a objektivni diskuzi daly odbourat.

3.CO JE EXTRAVAGANTNI? Jak uz zde bylo receno, kazdy ma pravo posuzovat jen sam sebe. Pokud se vam swingers zda extravagantni, tak ji neprovozujte. Nikdo vas k tomu prece nenuti. Ale z jakeho tytulu prosim rozhodujete o tom co je a co neni "NORMALNI"?

S pratelskym pozdravem,
Radek

Anquetil (Jarda - Mail - WWW) 05.08.2004, 14:49:22
Nevím na koho byla reakce, ale já a přítelkyně vlastníme rovnocenou polovinu domu (druhou má "tchýně") složitě jsme vyplatili z domu sestru přítelkyně.

Problém je, že patra nejsou oddělena uzamykáním a stavební úprava by byla složitější a nákladnější. Tchýně vlastní druhou polovinu domu i zahrady. Ona nechce abychom "zbytečně" investovali, když jednou bude celý dům náš a na stavební práce jako spoluvlastník nepřistoupí (ať už zahrada, nebo uvnitř domu (schody nahoru jsou až za předsíní)).

To že si sami vaříme, pereme, nakupujeme, vlastní elektroměr atd. je samozřejmé. Nicméně toto prostě nefunguje... Nedělám doma nic extravagantního (a pokud by se Vám cokoliv na mém sexuálním životě zdálo extrav. je to Váš problém, zákon neporušuji)na swingers jsem nikdy nebyl atd. Takže opět Vám jako Stane pouze pisu : Trochu tolerance, a neházejte do jednoho pytle.

IMHO nemáte pravdu, je to jaksi i o slusnosti. Napriklad si neumím představit, že bych dříve před vstupem do bratrova pokoje nezaklepal (byt jsme měli placený s rodiči atd. na rovnoměrné díly) s tím, že je to i můj pokoj, když si ho platím a to že tam má dámskou návštěvu je její problém, protože ona si neplatí...


> Radek (anquetil - Mail - WWW) 05.08.2004, 17:20:02
Samosebou je vše relativní, ale společnost považuje vztah 1 muž a 1 žena za standart. Nemá cenu popírat existenci odlišných praktik, ale ty patří do hlubokého soukromí. Dávají-li si muž s ženou na rušném náměstí francouzský polibek, nic se neděje. Učiní-li však totéž 2 jedinci stejného pohlaví, pak jim patří rozkopat xichty, až z nich bude chlejstat krev.

Přitom jsem ateista a s registrovaným partnerstvím souhlasím. Jsou ale věci, které v žádném případě na veřejnost nepatří. Co je normální je mimo vší pochybnost a proč je to třeba pojmenovat? Nebo některého z vás, anarchistů za každou cenu, zplodila vaše matka s dobrmanem?

Kristova noho, k čemu a k jakým hodnotám budete jednou vychovávat své děti? Přeji příjemný den a není třeba rvát do sebe halucinogeny v množství větším než malém...

Viktorio (AlenkaK - Mail - WWW) 05.08.2004, 17:23:38
ctu spravne? Sex mam jenom se svym manzelem...na swingers party? Takze sex s jinyma ma jenom on a ty se na nej koukas? Jak to vlastne je a o cem ma byt tohle povidani???

> anquetil (DigiViki - Mail - WWW) 05.08.2004, 18:09:35
Už jsi viděl dva homosexuály na veřejnosti, jak si dávají francouzský polibek? Pokud ano, rozkopal jsi jim xichty? Pokud ne, udělal bys to?
Odpovíš-li ano, pak patříš do blázince. Někdo ti říct musel.

> DigiViki (anquetil - Mail - WWW) 05.08.2004, 18:51:56
Není nutno čekat pod jabloní na padající jablko jako Isaac Newton, aby si člověk uvědomil základní zákony přírody :-))

(rezeda - Mail - WWW) 05.08.2004, 19:02:13
To je problém, když tchýně nerespektuje vaše soukromí. Je to rána pod pás a musí to být trapné zjištění hlavně pro vás. Těžko s ní asi pořídíte, zvlášt, když Vás "trestá" citovým vydíráním - nemluví s vámi, dělá zle u sousedů...Přitom se to odvíjí od toho, že to ona Vám prolezla ložnici! Vy jste se s tím jí, ani u sousedů nechlubili.Určitě by ji prospěla návštěva psychologa- někoho nezávislého, ale pochybuji, že ji tam dostanete. Možná bych zkusila s ní ještě jednou promluvit...že ji máte rádi, ale tohle se nedělá a nelíbí se vám ty pomluvy. Vaše tchýně tímhle postojem nic nezmění, jen se naruší vztahy mezi vámi- škoda, že si to neuvědomuje.


Ad tchýně (anquetil - Mail - WWW) 05.08.2004, 19:12:51
Do přehršle příměrů se hodí slova, jimiž mi v r.1968 odpověděl na mé výčitky neznámý bulharský vojín: A были вы сoлдат?

Ad tchýně 2 (anquetil - Mail - WWW) 05.08.2004, 19:16:04
Jejda, ona azbuka se tu nezobrazuje. Text odpovědi bulharského vojína byl: A BÝLI VY SALDAT?

> anquetil (Digiviki - Mail - WWW) 05.08.2004, 21:59:45
Chemické reakce, které se odehrávají v tělech homosexuálů jinak, než v tělech hetreosexuálů, se řídí mnohem "základnějšími" zákony přírody. A není nutno pokoušet se je nahrazovat násilím.

indiskrétní dotaz (Jiří - Mail - WWW) 06.08.2004, 08:30:03
Anquetil, smím jeden indiskrétní dotaz? Kolik vám je let? Dle příspěvku 5.8., 13:52 usuzuji, že možná jste jedna z těch tzv. "zhrzených" tchýní anebo lidí vyššího věku, kteří nemají pochopení pro tzv. "nenormální" věci, ale rád bych se spletl. Všelijaké sexuální praktiky jsou staré jak lidstvo samo - akorát nyní nastala doba, kdy se o nich otevřeně hovoří, nemyslíte? A co se týče šmejdění v soukromí někoho druhého, byť je to vlastní dítě, považuji za nedostatek zájmů a tím dostatek nudy šmejdila, jinak by na takové voloviny neměl čas ani náladu.

Bible nebible (monii - Mail - WWW) 06.08.2004, 14:30:01
Mam dojem ze Viktoria tim "ohanela se bibli" chtela rixt neco uplne jinyho nez pochopila Stana - byla to nadsazka, ze?
Abych odpovedela na tvou otazku: rodice mi i meho pritele jsou maximalne tolerantni a i kdybychom si treba do obyvaku povesili haky na sado-maso (nic extravagantnejsiho me nenapadlo :)), brali by to tak, ze je to nase vec..
To co dela Tva tchyne je strasne - mela by si uvedomit ze prolezani osobnich veci je jeji ostuda, ne vase..

nez "zase hodite kamenem" (Stana - Mail - WWW) 06.08.2004, 20:41:05
sorry Viktorko nikdo po tobe zadne kameni nehazi -jde videt ze znas bibli dobre, protirecis si sama a nemas v tom clanku zadnou logiku. Nejdrive napises, ze mate v jednom domku kazdy svuj byt a ze vam tchyne vyhrozuje "uplnym vydedenim" a pak napises ze "takze ji nezustalo ni" 1-jak vas muze tchyne vydedit kdyz nic nema???ale POZOR Daniela nejdrive vsem vysvetli co ze je to ten Swingers - ze by propagace neco jako hromadny sex? a ty pak pises, ze "tchyne na vas RVALA ze ona nechce mit ve SVEM DOME ty pohlavni nemoci? Mily Watsone 2-jak ta tchynka muze vedet podle nejakych pomucek, co je to swingers? Sorry ja to nevedela. Diky za pouceni. Jak jsem psala uz drive "dekuji Danielo nechci." Proc takove oblbovacky vernych ctenar/u ci /nek? Tohle si od tebe Danus nezaslouzime.

to Jarda (Stana - Mail - WWW) 06.08.2004, 20:50:59
pises "citil jsem uprimnou zlobu na tchyni pisatelky" diky za odpoved Jardo, ale asi tohle mela pisatelka na mysli, kdyz propagovala swingers, zasadit ti do tveho srdce nenavist vuci bliznimu tvemu. Neznas jeji tchyne ale citis k ni zlobu? Proc tobe neublizila. Kolik prikazani clanek porucuje z deseti bozich prikazani? 1-nesesmylnis! 2-cti otce sveho ci MATKU svou (tchyne je matkou pod zakonem!)! 3-nebudes lhat! 4-nevydas kriveho svedectvi! 6-nebudes se rouhat Bohu! (viz lzi o bibli!!! ..pisateljka pise ze "v rodine nastalo PEKLO" chce to peklo pripravit i nam???

to Jarda (Stana - Mail - WWW) 06.08.2004, 20:54:01
sorry vypadl bod 5 - nepozadas manzel/a/ku blizniho sveho!!!

to DigiViki (Stana - Mail - WWW) 06.08.2004, 22:17:07
ptas se "ale co kdyz to neni pravda?" Ja si zase rikam, ale co kdyz to je pravda? koukni na... www.zvedavec.org... je tam clanek jak na Vericipy, ta doba se blizi kdy nam zacnou pichat cip pod kuzi, cipy jsou ve vyrobe, bude to totalita jeste horsi nez za komaru. Bible o tom pise ve Zjeveni Janovo.

AlenceK., (Viktoria R. - Mail - WWW) 08.08.2004, 18:08:50
Tohle povídání o swingers-párty jsem psala proto, že lidé si pod tím představují jen hromadné sexuální orgie, zneužívání mužů či žen mezi přáteli a pod. Jiste existují takové kluby, kde se toto upřednostňuje, ale my s manželem chodíme na swing-párty do klubu, kde se na sebe nedíváme při sexuálních aktech, kde spolu všichni posedíme, pohovoříme, pobavíme se různými hrami (slušnými) a přitom nenápadně každý z nás sledujeme, jak si jakoby namlouvají muži své ženy, atd. Můj manžel si to s žádnou jinou nerozdává a já také ne. Pro nás a naše přátele je to jen o jakési změně, aby nám partnerský vztah nezevšedněl. Tohle na nás odsoudila tchýňka, protože někde slyšela o zhůvěřilostech a zvěrstvech, která se prý údajně dějí na swingers. V našem případě je to o něčem jiném - jen o slušné zábavě.

Stano - (Viktoria R. - Mail - WWW) 08.08.2004, 18:31:19
měla bys pracovat jako soukromé očko, neb "slyšíš snad i trávu růst" ... Když píšu, že dům patří mně i manželovi - je to tak!
Řekla jsem, že tchýňka vyhrožovala mému manželovi vyděděním - což je taky pravda. A kdybys byla dopravdu věřící, chápala bys správný smysl této její výhrůžky stejně jako my ... Tady totiž nejde o majetek - tchýňka stejně žádný nemá a jestli má něco naspořeno na účtě, to ví jen ona sama - my jsme se o to nikdy nezajímali. Ale pro mého muže alias jejího syna tahle hrozba znamená, že by ztratil maminku, která by se od něho úplně odvrátila a přestala by jej uznávat za svého syna, což by jej i mne asi hodně bolelo. Protože my oba moc dobře víme, co znamená: CTI otce svého a matku svou .... a taky ještě MILUJ blížního svého (né sexuálně, ale citem a srdcem rozuměj lidem kolem sebe ... Ale to Stano asi nikdy nepochopíš, protože Ty se svým způsobem Biblí taky jen tak oháníš, ale jen jak se to hodí Tobě - jak by to asi vypadalo, kdyby stejně jako Ty uvažovali všichni ostatní lidé? Asi by se navzájem jen podezírali, pak by si ubližovali a nikdo by nikoho vůbec nerespektoval...??? Nechci ani domyslet.


Ježíši, (ehora - Mail - WWW) 09.08.2004, 09:23:16


Ten enter! (ehora - Mail - WWW) 09.08.2004, 09:25:34
Ted teprve to začínám chápat, tak swingers party není střídání partnerů, ale vlastně slušné společenské posezení. No, zase jsem se poučila. A proč se to tak jmenuje?

Stana (Jarda - Mail - WWW) 09.08.2004, 09:50:27
A je to tady :-) Stáňo, já zažívám něco podobného, kdy mi Tchýně šmejdí po bytě, když tam nejsem (očekávám, že mi to dle bible vysvětlíš, že je to OK ?). Obecně nemám rád a štve mne každý, kdo si dovolí někomu šmejdit v jeho majetku atd. bez dovolení a vědomí majitele... jmenuje se to myslím porušování práv a svobod (v Bibli to asi není :-( ). Jak jsem psal, já vím, že mi na všechno dokážeš odpovědět přes Bibli, ale já i přesto, že jsem ji četl, nechci se jí řídit a alespoň pro teď tak nečiním (má svobodná volby a ponesu si následky). Proto pro mne nemá význam, když mi vysvětluješ, že Bible říká (nemá to logiku, já se tím neřídím a je mi tak jedno co a proč říká)...Takže odděl se názorově od Bible a řekni mi, snesla bys, kdyby ti někdo šmejdil ve tvém soukromí ? To přeci nemá s Biblí nic společného a pokud bys tak činila třeba Ty, pak bych řekl, že je to v rozporu s morálkou (a tu bych u věřících rozhodně očekával).

to Jarda (Stana - Mail - WWW) 10.08.2004, 01:47:53
OK Jardo takze vy bydlite s pritelkyni ve spolecnem dome, pulka domu patri vam a druha pulka domu patri tchyni po jeji smrti pripadne vam? Pochopila jsme to dobre? Kazdy pokoj ma prece dvere, ty dvere maji kliku, prodavaji se i takove kliky s zamkem, ze ten kdo nema klice, tak ten pokoj otevrit nemuze, do pokoje se vam nemuze dostat. Je to investice za par korun. Jardo stari lidi, co odkazi sve dceri ci synovi svou polovinu domku v zaveti, chteji jen dozit v klidu, vetsina z nich nesmejdi svym detem po byte. Jestlize vas Jardo vase tchyne podezira, ze chcete jeji dceru o dum pripravit, ze nemate s jeji dcerou ciste umysly (proc je to jen pritelkyne a ne z manzelka?), planujete swingers =hromadnou souloz bez domluvy s protelkyni?, tak se te starsi pani tolik nedivte. Kdy jste tchyni naposledy pozvali na veceri k vam, kdy jste se na tchyne hezky usmal a rekl ji "dobry den, dobre poledne, dobry vecer?" Bydlite prece pod jednou strechou.

pro Staňu (Martina - Mail - WWW) 10.08.2004, 08:05:56
Milá Stáňo, když tak pročítám Tvé reakce a rady týkající se tohoto článku a spoustu jiných věcí bere mne zlost. Jsem taky věřící, ale od určité chvíle beru věci trochu z jiného pohledu než v jakém jsem byla vychovávana. Zjistila jsem totiž, že s lidma striktně dodržujícíma "zásady" víry nejde otevřeně diskutovat. Zažila jsem to na vlastní kůži, v době kdy jsem se sama dostala do problémů. Vše začalo tím, že jsem si našla přítele a i když jsem své povinnosti doma plnila nadále bylo mi neustále v mých 27 letech připomínáno kolikrát mám chodit na rande, v kolik se mám vracet domu a spoustu jiných věcí. Prostě nedalo se s nikým "normálně" mluvit. Když jsem oznámila, že si hledáme byt dosáhly hádky svého vrcholu a já se psychicky zhroutila. Byla jsem v nemocnici a i tam si neodpustili mne a mého přítele slovně napadata dávat ultimáta. Buď můj přítel nebo rodina. Zvolila jsem přítele nyní mého muže. Nikdo se nás za tu dobu nezeptal co vlastně plánujeme a co chceme od života dál...jen nám přikazovali co se má a co se nemá dělat. Svatbu jsme mněli v kostele i s obřadem. Ještě před dnem D jsme chodili podle zvyklostí církve na předmanželské povídání. Byla jsem zvědavá a plná očekávání, že alespoň tam nám bude řečeno něco hezkého do života. Pravda je taková, že se mi mnohdy chtělo brečet. Nic hezkého tam nebylo ba naopak viděla jsem například potrat v přímém přenosu a neustálé připomínání, že žena je jen na plození dětí a tudíž je přínosem pro rozšířování církve, nějakou opravdu "stupidní" ukázku novomanželu plánující rodinu.(Ukázka by mohla být vhodná pro základní školy a ne pro dospělé lidi !!! ) A znovu se opakovala stejná situace jako u nás v rodině...nikdo se nás na nic neptal pouze přikazoval. Tak se milá Stáňo na mne nezlob, ale tvými názory nemůžu souhlasit, protože jsi vírou pouze zaslepená a neumíš to jinak podat než že tady každému kážeš a tím docílíš jen toho, že tě nikdo nebude chtít poslouchat. Víra je krásná, je v ní spoustu moudrosti ale hlavně jejím základem je láska ke všem lidem !!! I Ježíš promlouval k bezbožným, dokonce i s hříšniky zemřel na kříži. A když káral i tehdy dával lidem ještě šanci! Nauč se dobře naslouchat co Ti kdo říká. Martina


Dotaz pro Stanu (Viktoria R. - Mail - WWW) 10.08.2004, 12:00:23
Když tady takhle moralizuješ, poučuješ a útočíš na lidi pro jejich názory, napadá mne otázka, jak asi vycházíš Ty se svou tchýňkou event. i s maminkou? Většinou kolem sebe kope vždycky ten, kdo si neumí řešit vlastní problémy. Mám pocit, že se v Tobě nemýlím, že?

Martině (Viktoria R. - Mail - WWW) 10.08.2004, 12:02:11
chci jen říct, že to napsala citlivě a správně. Je vidět, že používáš rozum a cit stejným dílem a to je moc dobře. Díky za Tvůj milý příspěvek.

to Martina (Stana - Mail - WWW) 11.08.2004, 01:40:01
pises "nauc se dobre dobre poslouchat co ti kdo rika" Marti pises hodne, pises hodne sama o sobe, o svemdetstvi, o sych trampotech, nejak mi nedochazi co mi tim chces rict. Promin nepochopila jsme to. Mam k tobe prosbu. Mohla bys prosim te napsat svuj nazor tomu zoufalemu mlademu muzi ktery se sveril se svym trapenim? Rada si te vyslechnu a mozna zacneme dialog, zatim ten tvuj monolog tady potesil nejvice Viktorku. To je to cos chtela dosahnout?

(gretka - Mail - WWW) 11.08.2004, 01:50:47
Tuto su pre mna opisovane dva extremy. Zaujima ma sex a konkretne takyto zo zvedavosti. Osobne pochybujem, ze takto je najlepsie spestrovat sexualny zivot alebo nudu v manzelskom.
Dalej som veriaca, ale nie fanaticka, co uz fanatikov za veriacich ani nepovazujem. Takze vlastne nemam zaujem ani o jedno a preto sa snad mozem vyjadrit objektivnejsie kedze ani jednej "strane" nenadrzam, co mne sa TU vidi NEPRIRODZENEJSIE, teda nenormalnejsie: skor ta fanaticka viera tej Stany. Mam 39, o par rokov budem svokra, JA a keby som si mala vybrat nevestu z tychto dvoch, ci bude s mojim synom chodit na taketo party, alebo takto rozumet Biblii, tak aj ked ja som veriaca a na taketo party uz asi v zivote ani nepojdem, tak jednoznacne by som si vybrala tu, co tento list napisala ako tu, co tu prva upozornovala na jej neznasanlivost. Jednoznacne mne sa zda "normalnejsia".

Na tu party nesli potajme niekoho sledovat ako ta svokra, co sice nesmiruje inych v posteli (mozno aj to by chcela) ale smiruje OHAVNEJSIE.

Ta Stana pouzila argument, ze veriaci by to alebo ono nespravil a preto kedze je ta svokra veriaca, tak toto spravit nemohla. Ale da sa to povedat naopak. Kedze to spravila, veriacou je este menej za svoju ohavnu zvedavost, nez niekto, kto neprekracuje cudziu slobodu. Ja ju za veriacu nepovazujem.
A s Bibliou kedze to je predmet sa ohanat da, aj zabit a mnohi vrahovia ju aj drzali v rukach pri popravach inych.
Zneuzivanie viery alebo dovery v rodine je iste a zarucene vacsi hriech aj nez keby ste sa milovali aj s tromi ludmi naraz pokial ich neznasilnujete a teda nezneuzivate. Vidiet toto s vierou robit je pre mna vacsi hnus aj nez keby som sa prechadzala rovno bordelom.
A milsia by mi bola nevesta aj rovno prostitutka, ktora vie co robi ako niekto, kto to ani nevie. Prostitutka rozhoduje len o vlastnom tele a druha moze spinit viac nez telo, lebo vieru.

to Gretka (Stana - Mail - WWW) 11.08.2004, 17:18:36
prepac ale nema si nevestu vybirat syn, neni to jeho rozhodnuti, jeho zivotni volba, jeho laska, jeho zivot? My se pak staneme svokrami alais tchynkami.

Stana (gretka - Mail - WWW) 11.08.2004, 17:43:49
Ak si ma nepochopila, tak nepisala som o vyberani nevesty, ale co by som ja ako svokra videla ako "normalnejsie".
Alebo si myslis, ze by som si sla vyberat prostitutku alebo fanaticku?
Tu sa pise na temu, ze mnohi ludia na rozne sposoby nemaju radi snorenie po sukromi inych a ja pisem o tom, ze na organizovanom "snoreni" nevidim taky hnus ako na snoreni po dome, v izbach kde nebyvam a v sukromi, ktore uz nie je moje a nikto ma na takyto druh - partysnorenia nepozval.

bible nebible (Eva - Mail - WWW) 13.08.2004, 12:09:37
Osobně pro swingers párty nejsem, ale je to každého osobní věc, stejně jako spousta dalších věcí. Beru to jako otázku tolerance a ohleduplnosti. V naší rodině se vyskytuje podobná atmosféra a jde jen o to, že si s manželem děláme to co chceme my a ne to co chějí naši příbuzní. Samozřejmě že se rodině nevyhýbáme a když je potřeba tak pomáháme ale nechci dopadnout jako moje máma, která mi jeden den vyčítá že si vždycky dělám co chci (a ne to co chce ona případně moje babička) ale jindy ve slabé chvilce si stěžuje že má život na ... protože pořád dělá to co chtějí ostatní (tj. její rodiče). No a s nezvanou návštěvou v době naší nepřítomnosti mám také zkušenost, když moje babička a děda pozvali babiččina bratra s manželkou k návštěvě mého nového bytu v době kdy jsem byla v práci. Při nejbližší příležitosti jsem tedy vyměnila zámek a dědovi s babičkou jsem už klíče nedala (zbaběle jsem se vymluvila že klíčů bylo málo). Oni tyhle věci nechápou, na všechny svoje potomky (včetně pravnoučat) se dívají jako na svoji součást a tak jim to vůbec nedochází.

blbost (ted - Mail - WWW) 11.06.2005, 09:38:36
co to tady řešíte za hovadiny?Snažíte se posvětit grupáč?udělat s toho nějaký akt lásky či co?co je tohle za blbost?At si to každej provozuje jak chce ale at nic nepředstírá...řekněte sem prase a hotovo.

(Osakr - Mail - WWW) 14.06.2005, 05:59:36


Nabozenstvi... (Oskar - Mail - WWW) 14.06.2005, 06:12:13
Rad bych se vyjadril k tomu co zde resi Stana a Martina. Musim souhlasit s Martinou a to z vlastni zkusenosti. Mila Stano, mam pocit ze toho o lidech moc nevis kdyz pises jaci jsou krestane. Ja jsem se seznamil s divkou z bigotni katolicke rodiny. Jeji rodice ji rikaji ze ma satanovi myslenky protoze ji napadlo ze treba katolicismus neni to prave orechove protoze si protireci. Ja jsem spatny jen proto ze neverim v boha, to jim uplne staci asi ani neni treba me poznavat, no reknete jakej muzu bejt clovek kdyz nejsem katolik. Kdyz jsme sli na evangelickou msi, prvni co ji jeji mamka rekla je, ze je neplatna protoze tam neni svate prijimani ze musi jeste na katolickou, jinak by asi skoncila v pekle. A bibli se krestane ohani, mela by jsi poznat lidi v jizni amercice, polsku ci spojenych statech. Co se tyce krestanstvi, je to v podstate pohanske nabozenstvi, premyslela jsi nekdy proc je treba v kostele oltar. Oltar je neco na cem se ve staroveku obetovalo. Krestanstvi je jen pokracovani nabozenstvi to jest pohledu na svet ktere byly predtim. A vis co rikam lidem kteri me desi peklem (a ze jich neni malo)? Ja CHCI do pekla, protoze tam je spousta lidi ktery potrebujou pomoct. Hezky den

Vědomí (tamtam - Mail - WWW) 08.02.2006, 23:55:30
Myslím, že cokoliv vědomého je dobře.
Můj názor nejlépe vysstihuje tantra.
Viz:www.tantra-joga.cz


Náboženství ( Mikrob - Mail - WWW) 31.10.2006, 19:09:49
Na katolickém náboženství je docela komické, že vytváří pravidla pro to, co by jejich hodnostáři vůbec znát neměli. Vždyť oni vůbec nevědí, jaký krásný pocit sex přináší. Pro ně je to pouze zlo, které je nutné k udržení rodu, jak říkal již moudrý svatý Augustin. Pavel z Tarsu tvrdil, že je nejlepší být svobodný a bez ženy. Kristus zachrání v první vlně těch 144000, kteří se neposkvrnili se ženami a zůstali panici. (Zj 14,3) ženy totiž muže poskvrňují. Jen panici jsou nejlepší lidé. Náboženství odsuzuje "perverzitu", ale tím, že ji klasifikuje, dokazuje, že je samo perverzní. V USA ještě v některých státech platí ustanovení, že "Když muž a žena nejsou manželé a přitom oplzle a lascívně žijí v jedné posteli a domácnosti, provinili se závažným trestným činem." Ten, kdo bude klasifikovat způsob jejich života jako lascívní či oplzlý, je oplzlý sám. Co je mu proboha do soukromí jiných, co se jim má do toho co míchat? Oni mu také do života nešťourají. Jakpak to zbožní pánové určují, co ještě není lascívní a co už ano? Říká se "podle sebe soudím tebe". To je přesné. Náboženské komise pro určování lascivnosti života jiných jsou samy oplzlé a perverzní.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: