| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| SEX NEBO VRAŽDA? O ČEM SNÍTE? |
Rubrika: [téma] Sny. Každému z nás se – přiznejme to alespoň v duchu – zdály sny, které by nesnesly cenzúru. Sny o sexu nezávazném i nevázaném, sny, ve kterých jsme viděli, přáli si či dokonce sami právě prožívali vraždu, smrt někoho druhého. Přesto nejsme nijak úchylní, zlí nebo nebezpeční lidé. To jen naše mysl se spánkem očisťuje, vlastně se pouhým prožitím určitých akcí zbavujeme nahromaděných emocí.
Ten, kdo se zadušuje, že v životě neměl erotický sen, je buď malé dítko, mentálně postižený (i když jsem přesvědčena, že i těm dělá hezké mazlení dobře) nebo totální lhář! V zemi Stejně tak se zcela bez zábran ve svých snech, myšlenkách i přáních, ukrytých před ostatními, vypořádáváme se svými nepřáteli, s těmi, kteří nám ublížili, které bychom nejraději viděli mrtvé. Bohužel, u některých z nás dojde od přání k činům. Důvody jistě jsou… Vášeň, láska a nenávist lidstvo provází na všech úrovních vztahů a ve všech dobách. Trápení, ať fyzické či psychické, někdy ze slabého a poníženého udělá právě onou poslední kapkou vraha. Nepříčetný vztek je na vině vražd z emocí. Nemožnost komunikace občas předchází chladnokrevně promyšlenému „odstranění nepohodlného jedince“. Uvedu „drobnost“ z let pradávných – na konci šestnáctého století, za vlády královny Alžběty, jedna poměrně známá šlechtična, jejíž manžel ji opakovaně podváděl se služebnými a prostitutkami, se rozhodla věrolomníka otrávit. A tak manžel dostával jídlo kořeněné jedem na krysy… Pochopitelně v malých dávkách, aby nikdo nepojal žádné podezření, proč zdravý a statný muž najednou začal chřadnout a chřadnout. Po několika měsících jedu podlehl. Lékaři ho v průběhu doby samozřejmě léčili na nachlazení, ujímání, ale žádné léky nepomáhaly. I když se mezi lidmi objevilo podezření, že s jeho smrtí nebude vše v pořádku, nikdo jí vraždu nedokázal. Nemohl… Je pravda, že se v těch sladkých dobách, kdy lékařské znalosti v tomto oboru byly povětšinou chabé, pitvy buď neprováděly vůbec, nebo pouze sporadicky, takže jed jako vražedný nástroj se dal dokázat jen s velkými obtížemi a vlastně náhodou … Ostatně jedy jsou jedněmi z nejoblíbenějších a nejúčinnějších prostředků, kterými se hojí rány po nevěrných milencích, nepohodlných manželech či nežádoucích sokyních. Postupem času bylo toto odvětví dovedeno k absolutní dokonalosti J. Dodnes je většina nepřirozených úmrtí z největší části zaviněna vášní, extrémními citovými pohnutkami – žárlivostí, nenávistí… P.S. Doufám, že ve vašich snech se budou odehrávat jen sny milostné… J |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
tak tohle se ti danus moc nepovedlo;(((( (Stana - Mail - WWW) 28.07.2004, 17:01:31
nejsem male ditko, nejsem mentalne postizeny, nejsem totalni lhar! Jsem lidska bytost milujici Boha celym svym srdcem, celou svou hrisnou dusi a celym svym telem, snazim se dodrzovat Desatero a snazim se zit podle Desatera. Sny mivavam, castokrat se svem snu letam, nevim jak, vzdyt nemam kridla, ale letam a je to pocit velice dobry. Taky mam sny, kdy dopredu vim, co se ten den stane, s kym a o cem budu hovorit. Taky mivam sny, kdy se mi zdavaji ti, kteri uz umreli, proste na chvilku jsem s nima, hovorime spolu, vidim je takove jaci byli dokud jeste zili a je nam spolu velice hezky -to se probouzim a placu, protze vim, ze tata uz zde na zemi neni. Taky vim, ze kdyz se mi o nekom v noci zda, ze mu mam zavolat a pak se dozvidam, ze ten clovek je v nemocnici, je nemocen, ze se neciti treba nejlepe a muj telefonat mu ucinil radost. Podle bible jsou sny tim ze nam Buh septa do ucha, protoze nas ma rad a varuje nas od jamy a od zleho. Job 33;13-33 Buh prece promluvi jednou i podruhe, a clovek to nepostrehne. Ve snu, ve videni nocnim, kdyz na lidi pada mrakota, v drimote na luzku, tehdy otvira lidem ucho a zpecetuje varovani, jez jim dal, aby cloveka odvedl od toho co pacha, aby muze chranil pred vypinavosti, aby jeho dusi usetril pred jamou a jeho zivot nezasel hubici strelou...Jeho duse se blizi jame a jeho zivot jiste smrti
To Stana:To snad není možný!!! Ty jsi snad Jehovistka, ne? (Sáša - Mail - WWW) 29.07.2004, 01:25:52
To je přeci docela vtipný psaní a ty napíšeš takovouhle reakci :) - Bibli si vezmi ke spaní ty, mě se rozhodně zdají sny podstatně příjemnější.
pro Stanu: (Jana K. - Mail - WWW) 29.07.2004, 09:06:55
Jsem také věřící, ale že bych usínala s Biblí ...? Mívám sny jako všichni ostatní, někdy padám do propasti, jindy jsem na krásném místě v přírodě, někdy zase ve společnosti urostlého chlapa ... Je přece naprosto normální, že lidé mají fantazii, která se jim samovolně promítne právě v jejich snech, kdy funguje podvědomí, ale člověk spí. Faráři mají také sny a není na tom nic závadného, přestože katolíci musí držet přísný celibát.
Tak proč se pohoršovat nad sexuálním snem či jinou představou? Není-li doslova zvrhlá či úchylná, je to úplně normální jev, který rozhodně není třeba rozebírat natož odsuzovat.
Sny jsou krásná záležitost (Kája - Mail - WWW) 29.07.2004, 09:15:51
Rozhodně noje duše není ta, co "se blizi jame a zivot jiste smrti" :-)). Umřu, to ano, ale život si chci užít...
Jojo, moje švagrová (Eva - Mail - WWW) 29.07.2004, 09:42:28
si vozí bibli, když k nám jde na návštěvu, a tiše ji studuje, když se se bavíme o světě. Je to krásná ženská, ale sex, násilí i sny jsou pro ni tabu. Sny o létání naznačují ujařmeného ducha, který by se rád rozlétl, a proto je mívají nejčastěji pubescenti. Já chodím do postele jak do biografu a zatím jsem odrovnala všechny vykladače snů, protože moje sny se všem výkladům vymykají. Ale jsou bezvadný a někdy několik dní na pokračování. Taky už jsem měla dvakrát stejnej sen o vlastní smrti, a tuším, že až se mi bude zdát potřetí, přijde Bůh a zmáčkne reset. Snad mi bude tak stodeset. Neberme se tak moc vážně!
pro Janu (Stana - Mail - WWW) 29.07.2004, 13:51:35
Jani co vidis pod slovy "zvrhla ci uchylna predstava"? Nezapada tam nahodou eroticka predstava ze vse a s kymkoliv je povoleno? Homosexualita je tedy OK, lesbicka laska je taky OK, sex se zviraty je OK, i ta pedofilie je OK, vzdyt v zemi Fantazie je vse povoleno! Vrazda je povolena i schvalovani vrazdy je OK. Jestli mi nekdo ublizil tak ho nebudu za to nenavidet,nebo prat si jeho smrt, ale budu mu prat vsechno nejlepsi do jeho zivota. Jani proc nemame rozebirat Daniely clanek nebo proc nemame odsoudit nemoralnost vrazdy, ci zabiti druheho cloveka? Proc se nesmi verejne diskutovat o tom, co je pro cloveka zle a co je pro neho dobre? Trvam na svem, ze Dance se clanek moc nepovedl. Sex nebo vrazda? Ani jedno ani druhe. Je videt jak se ten komunismus krute podepsal na lidskem mysleni a slovo odpusteni lidi odchovani komunismem neznaji, atheismus zabil lidem dusi. Videl nekdo z vas film "Passion of the Christ"? Jestlize tedy tak velikou obet Jezis svym zivotem za mou hrisnou dusi zaplatil, tak se nenecham svest ke zlemu. Preji vsem jenom to dobre.
To Stana: Hele, ty si tohle vážně myslíš? (Marty - Mail - WWW) 29.07.2004, 13:59:10
Takže když se mi v noci zdá o krásnym milování, tak za to můžou komunisti? A když se milujou nedej bože dvě kluci nebo holky, tak bys je asi dala nejraději v rámci zachování čistoty upálit na hranici, ne? A hezky k tomu mít v ruce Biblí svatou, žejo?
No, holky, (Eva - Mail - WWW) 29.07.2004, 14:34:30
trochu si rejpnu: homosexualita a lesbická láska jedno jsou, mám kamarádky lesby a kamaráda gaye, a jsou to všichni nesmírně cenní lidé, bez kterých by svět byl horší, jsem šťastná, že je mám, a ani jejich menšinová, ani moje většinová orientace nám nepřekáží v přátelství. Nevidím žádnou hrůzu v tom, čím se člověk zabývá ve své fantazii, ať je to doslova cokoliv. Protože i když si s jakkoliv palčivým tématem pohrajeme jen v duchu, máme se přece natolik pod kontrolou, abychom představy nepřenášeli do skutečnosti. Když ne, tak to je teprve průšvih a řeší to, tuším, trestní zákoník. A erotické sny mívám i o svém kamarádovi, co je na tom? Ve skutečnosti se nikdy navzájem eroticky nedotýkáme, ale je mi natolik blízký, že mi sen dovolí být mu ještě blíž. Mám si proto nechat udělat lobotomii? Rovnou vám řeknu, že mě to ani nenapadne.
pro Stanu (Jana K. - Mail - WWW) 30.07.2004, 10:57:12
Stani, promiň mi upřímnost, ale to cos mi napsala je šílená slátanina - nikdo tady neschvaloval vraždy nebo násilí, neřeší se tu lesbické či homosexuální vztahy či sex se zvířaty či pedofilie. Když mluvím o snění a fantazii, tak si určitě nepředstavuji tyto podivnosti. Jak jsem Ti už napsala - zvrhlé nebo úchylné nápady neuznávám, ale POZOR:
slušné lesbické či homosexuální vztahy sice neschvaluji, ale toleruji je, protože chápu, že existují lidé stejného pohlaví, kteří k sobě mají blízko. Mám mezi svými přáteli několik "lesbiček" a tzv. "homoušů" - a věř mi, že jsou to všechno velmi solidní, slušní a vážení lidé, kterým se častokrát ti z nás tzv. "normální" nemohou vůbec vyrovnat. Bude mi 53 let a za celý svůj život jsem měla možnost pozorovat rozdílná jednání lidí. A Ty prosím, pokud chceš řešit jeden problém, tak do něho nezaplétej ještě dalších 7 jiných, děláš pak dojem zcela nevyrovnané osobnosti, která jen na všechno žehrá a není s ničím spokojená a dokáže všechno jen odsuzovat a hanět. To není dobrá vizitka ...
pro Janu (Stana - Mail - WWW) 30.07.2004, 22:48:16
nechapu co myslis svymi slovy =="pokud chces resit jeden problem, tak do neho nezapletej jeste dalsich sedm, delas pak dojem zcela nevyrovnane osoby" Jano hovorime o clanku co napsala Daniela? Kde resim jeden problem a kde zapletam do toho dalsich sedm? Mohla by ses vice rozepsat? Dance se clanek moc nepovedl, na tom si stojim, Daniela napsala stovky lepsich clanku, z biblickeho hlediska jsem Danielu poopravila kde udelala chybu. Ty Jano beres homosexalitu za normalni jev, ja ne, homosexualita je z biblickeho hlediska hrich, jsou odbornici kteri tvrdi ze homosexualita je vrozena a jsou odbornici kteri s tim nesouhlasi a rikaji ze zpusobena vychovou, tyrane deti, nepritomnost otce ci matky v rodine, alkoholismus, drogy, narcicticka matka, lesbicka devcata sexualne zneuzivana stryci, pribuznymi, dedecky... Vis o tom Jano ze pres 48% mladych homosexualu a lesbicek konci sebevrazdou? Proc asi? Muzes jim s cistym svedomim tvrdit do oci , ze to co delaji je Ok? Proc teda jejich svedomi jim rika neco jineho? Je hodne homosexualu a lesbicek, kteri prijali Jezise Krista jako sveho spasitele a bylo po homosexualite. Pises ze jsi verici. Cemu nebo komu veris?
pro Marty (Stana - Mail - WWW) 31.07.2004, 00:18:02
1-ANO 2-NE 3-NE Matous 5;27-30 Slyseli jste, ze bylo receno;"NESCIZOLOZIS" Ja vsak vam pravim, ze kazdy kdo hledi na zenu chtive, jiz s ni ZCIZOLOZIL ve svem SRDCI. Jestlize te svadi tve prave oko, vyrvi je a odhod pryc, nebot je lepe pro tebe, aby zahynul jeden z tvych udu, nez aby cele telo bylo uvrzeno do pekla. A jestlize te svadi tva prava ruka, utni ji a odhod pryc, nebot je pro tebe lepe, aby zahynul jeden ud, nez aby se cele telo dostalo do pekla....Marty jestlize nam tady Daniela svym clankem tvrdi ze je to OK v zemi Fantazie mit sex s kymkoliv (muzi, zeny, deti, zvirata) a vse je pvoleno tak se te zeme Fantazie celym svym srdcem milujici Boha zrikam a rikam dekuju NE, nejsem ditko, mentalne postizeny ani totalni lhar. Lhar je totiz Daniela a hraje si s nasi dusi a s ohnem. Pekelnym.
pro Stanu: (Kryspin - Mail - WWW) 31.07.2004, 09:38:43
Takže když jdu po ulici a podívám se na pěknou ženskou, když si dokonce představím, jak by to s ní bylo fajn, tak jsem podle tebe zcizoložil. Tedy, já jsem ale sviňák :-)))
Jo, a podle tebe bych už proto musel mít vyrvaný oči, všechny údy usekaný.. To tedy přeješ lidem pěkný věci. Hele, a nějak asi neumím číst - kde tam Daniela píše o sexu s dětmi, zvířaty atd.? To je snad tvá fantazie, ne? To bys si měla něco utrhnout nejspíš ty! Protože je to z tvé hlavy!!! Je mi tě líto, musíš mít dost plochý a chudý život.
Pro Stanu (Jana K. - Mail - WWW) 02.08.2004, 09:44:53
Je mi líto, že chápeš Danieliny články jinak, než všichni ostatní. Ale to je bohužel pouze Tvůj problém a jak píše Kryspin, měla bys sis rychle ujasnit všechno především Ty sama ve své hlavě a teprve pak napadat a podezřívat okolí. A pokud se chceš ohánět Biblí, tak si ju pročti pořádně, protože Ty si z ní bereš jen to, co Tě zaujalo, ale poučení co v ní každý věřící najde Ty vidět nechceš a stále meleš dokola jedno a totéž. Miluj bližního svého není zvrhlý příkaz Bible, ale návod k tomu, aby se lidé měli rádi, aby si pomáhali a neubližovali si ani slovem ani skutkem. A ještě něco - ZLO není zakotveno u lesbiček či homosexuálů, ale bohužel je zakotveno v každém lidském jedinci a záleží jen na každém z nás, jak s ním naložíme. Hledat chyby na druhých, ukazovat na ně prstem, odsuzovat je za to, že se třeba narodili s odchylnou sexuální orientací - to se mi zdá podobné, jako kdybych odsuzovala člověka bez rukou či s jiným handicapem. Kdybys měla děti a ony se Ti svěřily, že odmalička jsou orientovány jinak, začneš je nenávidět a škodit jim, nebo uděláš výjimku, protože jsou Tvoji? Zamysli se Stano, nemůžeš odsuzovat a házet všechno do jednoho pytle - jsme lidské bytosti a měli bychom také odpouštět (viz Bible). Ty si bereš z víry jenom to, co se hodí Tobě, ale o tom Bible praví něco jiného. Obohať svůj život tolerancí a láskou k klidem, uvidíš že Ti bude hned líp na světě ...
Ale fuj, odporný NČ, zcizoložil jsi myšlínkou, a bude ti fše useknuto... :-))) (Eulálie Čubírková - Mail - WWW) 02.08.2004, 14:41:22
(NČ - Mail - WWW) 02.08.2004, 15:13:21
Popotahování nikdy neuškodí
(tedy, pokud mi nebude dříve fše useknuto). Předpokládal jsem jej od Staní, a to nejen ve snu. Mňam. pap ap. J.
Snít o sexu, či vraždě? (NČ - Mail - WWW) 02.08.2004, 16:43:36
Rád snívám o sexu, ale po přečtení některých, zde prezentovaných, "myšlenek" (lze tomu tak vůbec říkat?) jsem si jist, že v dnešních snech budu vraždit. Pa. NČ
pro JanuK (Stana - Mail - WWW) 02.08.2004, 22:13:12
Jano jsi ditko odchovane a odkojeme komunismem. Poprve jsem ti dala 6 otazek kde kazda moje otazka koncila otaznikem -zadna odopoved, podruhe jsem ti dala 8 otazek kde kazda otazka koncila otaznikem hmmm a zase zadna odpoved. Jano ceho je srdce plne tim hovori usta. Chces mne poucovat, dobra, poucuj, ale prosim te nekoukej pritom do zrcadla kdyz pises. Jsi jako ta zaba v kotli ve varici vode kde vsechny ostatni zaby navadis at nevyskakuji z varici vody, ze vodicka je sice trosku teplejsi ale neni to tak zle. Preji vse nejlepsi.
Stano (Jana K. - Mail - WWW) 03.08.2004, 08:51:18
- Ty se pěkně plácáš ve svých názorech na víru, Bibli a lidi. Kdybys byla tak věřící jak píšeš, nikdy bys neurážela lidi pro jejich názor, dokázala bys přijmout kritiku svého jednání a svou "úroveň" bys předvedla slušně - bohužel dle Tvého posledního výroku jsi svou úroveň předvedla dokonale ...
Je mi Tě opravdu moc líto ...
Je mi te opravdu moc lito (Stana - Mail - WWW) 03.08.2004, 22:46:12
...je Jani, strasne moc je mi te lito. Bastis kazdy den pilulku proti te tve hysterii, pak koncis v nemocnici s infarktem, kolikrat? 7X? Nemas dobre vztahy s nejblizsi rodinou, proto mi asi podsunujes svoje nazory? Jano jsi hlucha protoze neslysis co rikam... 1-Daniela napsala spatny clanek... 2-podle bible z biblickeho hlediska udelala par chyb 3-proc Jano vidis trisku v mem oku? Nechces si sama vyndat tu kladu co tam mas a potom mne poucit? Ciste z biblickeho hlediska se te jeste jednou zeptam "Jano cemu nebo komu veris? Vsimni si prosim te OTAZNIKU na konci ve, coz znamema vety tazaci a moji snahu o dislog s tebou, tvuj monolg je totiz nudny.
Tak už se přiznejte!!!! (NČ - Mail - WWW) 04.08.2004, 07:08:23
Tak dámy, dozvíme se již konečně, která z Vás - bezva skvělých korespondentek (nebo snad přímo autorek????) píše ty bezva skvělé skvosty pod přezdívkou Stana? Zkraje jsem to málem vzal vážně, takže, co se mě týče - povedlo se, je to bezva, i když není Apríla.
Je to ale moc fajn, trocha legrace neuškodí nikdy:-))))))) Díky. Náhodný čtenář.
TO STÁŇA: (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 04.08.2004, 07:59:47
Milá Stáňo, bohužel, neudala jsi e-mailovou adresu, tak nepíšu osobně :-)). Buď, prosím, tak laskavá, a napiš mi - možná, že kdybys napsala vysvětlující článek - tedy vysvětlující tento problém, mohla bych ho zveřenit jako samostatný. Jinak - myslím, že bys se měla poněkud mírnit ve svých invektivách - napsala jsi tu např. veřejně, že jsem lhář - a to je už napováženou! Nesouhlas s obsahem nebo formou článku je jedna věc a tohle obvinění druhá... Nemyslíš?
Kudlance Bezbožný (NČ - Mail - WWW) 04.08.2004, 08:51:40
Kudlí, já myslím, že to není Stáňa.
Tohle bude docela určitě znamenat "Svatá Anna" (St.Ana). A jestli to nejsi přímo ty osobně, tak se tímhle baví nějaká príma žertéřka:-))))) papa. Náhodný a nejmilejší čtenář.
Stano (Jana K. - Mail - WWW) 04.08.2004, 09:04:24
vím kdo jsi a protože tady nezpůsobně všechny urážíš, měla by sis uvědomit, že Tvé jednání je žalovatelné. Plně souhlasím s Danielou, že Ty sis patrně popletla dva pojmy: - nesouhlas s jejím článkem ... - urážky a invektivy.
Tohle bys měla rozlišovat správně, neb v opačném případě si Ty sama můžeš způsobit zbytečně dost nepříjemností. Z mé strany je to přátelské upozornění.
to Daniela (Stana - Mail - WWW) 04.08.2004, 13:28:56
Danus napsala jsem ti uz 28.7. pod clankem Strach z budouctnosti, vic pro tebe udelat nemuzu. Diky ze chces zverejnit muj clanek jako samostatny, ale je zde hodne cerne magie. Danus co je na povazenou je, ze ty sama jsi urazila vsechny kdo nemiji eroticke sny, kde vse a s kymkoliv je povoleno .."bud je male ditko, mentalne postizeny, nebo totalni lhar"? tak jsi to napsala vid? Neni to urazka vsech mentalne postizenych lidi? Vidim ze pro Janu K perla neni urcena, doufam ze ty Danus tu perlu chytis. Preji vse nejlepsi.
Takže je urážka (Ježibabka - Mail - WWW) 04.08.2004, 13:57:57
mentálně postižených, když Daniela (řekněme) předpokládá, že nemají erotické sny? Ta černá magie je taky trefa, není-liž pravda? I když používám otazníky, nečekám a nevyžaduji, aby se mi na každý z nich odpovídalo, protože tady nejde o diskusi. Stáňa se sama staví do role mentorky, na kterou ovšem nemá - z přispěvatelů má nejméně empatie a zdá se, že jejím jediným potěšením je otravovat ostatní. Ať už má tady kdokoli jakoukoli víru, ta Stánina je tak militantní, že to Bůh nemůže dlouho snášet. Přinejmenším jí zčernaj játra, co vy na to, čarodějnice?
ach jooooooo (Pipka - Mail - WWW) 04.08.2004, 14:43:12
Milá Stáňo, dobře, asi všichni už uznáváme, že tobě se nikdy nezdálo o tom, že tě někdo líbá, hladí, nebo ty jeho... Že se ti nezdál sen, jak jsi v objetí milované osoby... Ono totiž i tohle vše je erotika - víš? A v tom případě, se ti za všechny omlouvám, protože jsme si neuvědomili(y), že jsi vlastně nesmírně nešťastná a smutná osůbka. Nevím, kolik ti je, jestli jsi vůbec poznala, co je to láska, co je to milování. Zato však nepochybuji, že jsi občas necítila nutkání někomu celou svou osobností vynadat! Protože - co jiného tu děláš? Napadáš každého druhého... Jak to tak vypadá, tak ty jediná jsi ta pravá spravedlivá, ty jediná se svou Vírou (neberu ti ji, máš na ni právo), jsi v právu. Kdežto všichni ostatní jsou zlotřilci - alespoň ti, kteří tady čtou články, případně se k nim vyjadřují. Dobře, budiž. Jen bych ještě ráda věděla, co jsi myslela těmi perlami - to myslíš, že jako hážeš perly sviním? Hele, myslím, že už zas až tak moc nevíš, kam až zacházíš!!!
pro: Ježibabka a Pipka (Jana K. - Mail - WWW) 04.08.2004, 15:00:31
- díííky, už jsem o sobě málem začala pochybovat a dostala jsem strach, že nejsem normální. Ale jak vidno, nikdo z nás perly chytat neumíme - možná by nám pomohl výcvik od Stany ...
Pomocí zdejší černé magie (Ježibabka - Mail - WWW) 04.08.2004, 15:25:01
se ze Stániných perel stávají kozí bobky. :-))))
K čemu tohle všechno? (NČ - Mail - WWW) 05.08.2004, 06:58:43
Tak si to tady pročítám sraním kafíčkem a cikárem a žasnu. Jestli to tedy celé nemá být legrace a "provokace k legraci", tak se přeci stalo jen to, že POTREFENÁ HUSA OZVALA. Prostě mentálně postižená reagovala přesně tak, jak MENTÁLNĚ POSTIŽENÍ reagují.
Tím sama svůj stav potvrzuje!!! A snad nikdo nečeká od mentálně postiženého, že věc pochopí, nebude trapně urážet, či snad, že se omluví. A je též naprosto zbytečné, snažit se mentálovi vysvětlovat svůj pohled. Na to on, chudák, nestačí! Přeju všem nádherný letní den, spoustu představ, spoustu lásky,... Pa pa. Nejkrásnější čtenář.
benefiční akce (Vladimír - Mail - WWW) 11.07.2009, 20:42:13
Vážení,
Dne 18.7.2009 od 20,00 hod. pořádá naše občanské sdružení ARCUS – ONKO CENTRUM po loňské úspěšné akci opět benefiční akci na Pindě u Litovle. Tato letošní akce se koná v rámci ozdravného pobytu onkologických pacientů na Pindě a sponzorsky nám vystoupí oblíbené skupiny Ztracené Ráj a Krápník. Na tuto akci jsou také již tradičně zváni starostové měst a obcí včetně sdělovacích prostředků. V loňském roce naše občanské sdružení ARCUS – ONKO CENTRUM, které pomáhá již 16 let onkologickým pacientům v celé ČR, změnilo sídlo z Prahy do Olomouckého kraje – do Ješova u Litovle. Naše sdružení poskytuje na území celé České republiky pomoc lidem, kteří onemocněli některým z mnoha onkologických onemocnění. Dokázat se vypořádat s touto skutečností je pro každého nepředstavitelně obtížné, zvláště tehdy, zůstane-li v této situaci osamocen. Naše občanské sdružení ARCUS – ONKO CENTRUM svou činnost směřuje jednak k přímé pomoci onkologickým pacientům i jejich rodinným příslušníkům a jednak do oblasti zdravotní prevence. Velmi oblíbené jsou naše ozdravné pobyty a tradičně pořádaný Mezinárodní onkologický kongres v Louckém klášteře ve Znojmě. Činnost sdružení byla mimo jiné oceněna i udělením Ceny Olgy Havlové a dalšími cenami. Bez finanční a materiální pomoci sponzorů, by naše pomoc lidem, kteří si procházejí nebo prošli léčbu zhoubného nádorového onemocnění, nemohla být tak rozsáhlá a ceněná u nás i v zahraničí, což dokazují ceny, které jsme získali. Blíže na www.arcus-oc.org. Doufám,že nás přijedete podpořit. S pozdravem Jana Koželská předsedkyně představenstva ARCUS - ONKO CENTRUM nositelka Ceny Olgy Havlové signatářka Pařížské charty proti rakovině mobil: 603 533 288 vyřizuje Vařeka Vladimír 6O3 218 858 |