[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
TA POTVORA JSEM PRÝ JÁ
Rubrika: [úkol pro vás]

Milá Kudlanko, díky anonymitě se ti svěřím a snad mi pomůžeš. Jsem na sebevraždu. Snažila jsem se pomoct a nakonec mě teď všichni odsuzují. Uznávám samozřejmě svou vinu, ale nikdo kolem mě nebere, že v tom nejsem sama, že na to musejí být přeci dva. Ale začnu od začátku: moje kamarádka, se kterou se známe už od střední, měla doma dusno, v práci napětí a do toho všeho ještě zkouškové období. Svěřila se mi, že si malinko začala s jedním mužem, který také jako ona studuje, poznali se ve škole. Párkrát se sešli, dokonce proběhlo i něco víc, ale o tom řekla jen mě.

  

      Ovšem manžel to přinejmenším vytušil. Protože ona je od rána do večera pryč (v práci, na přednáškách, na služebních cestách atd.), tak se i jejich manželský vztah dost pohoršil. Děti mají už celkem velké – 10 a 12, takže těm to zas až tak nevadilo. Až když dcera teď na jaře dostala chřipku a z ní pak ještě zápal plic, tak to Irka přestala zvládat. A nakonec pořádnou chřipku ještě chytil její manžel. Nabídla jsem se, že jí pomůžu, aby to zvládla a tak jsem chodila z práce k nim, vařila jsem, uklízela, byla s dětmi – prostě jsem jí pomáhala s domácností a dětmi. Ještě musím říct, že já jsem vdova, před třemi lety manžel zahynul při autonehodě, děti jsme neměli.

     Nakonec jsem tam pak i párkrát přespala, když I. musela pracovně mimo město. Všechno bylo fajn, mě to nijak nevadilo, prostě jsem pomohla kamarádce. Ale pak se stalo něco, co se stát nemělo: jednou v noci ke mně přišel její manžel, já spala a on mě spící hladil a líbal a i když jsem se velice brzo probrala, už jsem nějak nedokázala polospící hlavou poručit nabuzené tělo. Tma, noc, muž, udělalo to své a my se spolu vyspali. Pochopitelně, že jsem z toho byla dost vedle a i když on pak odešel, do rána jsem už neusnula, protože jsem jen přemýšlela, co teď. Ráno jsem mu pak řekla, že se tedy stalo, ale že už se to nesmí opakovat. Jenže, jak říkám, dva marodi, nemohla jsem najednou říct, že už tam nepřijdu. Ale dělala jsem, jako kdyby se nic nestalo a chodila už vždy domů. Asi za týden mě ale I. znova požádala, abych u nich pár dnů zůstala, protože ona musí jet na pár dnů něco služebně zařídit do Francie. Přiznávám, že první noc se opravdu nic nestalo, ale tu druhou už za mnou zase přišel... Bylo mi hrozně, ale on mi říkal, že oni spolu už delší dobu nic nemají, že ona s ním prostě odmítá mít sex atd. Sice jsem věděla, že ona má asi zrovna v hlavě toho známého ze školy, ale stejně jsem se cítila příšerně. Nijak se nechci omlouvat, chápu, že jsem měla říct ne, ale...

     Když se pak Irka vrátila, zamotalo se to ještě víc. Řekla mi, že tomu jejímu příteli na to přišla jeho manželka a že dokonce volala i k ní do práce a že tam udělala dost ostudu, protože jí nechala dost nevybíravý vzkaz u jejich sekretářky. Další den to pokračovalo, protože zavolala i jejímu manželovi. (Omlouvám se za tak dlouhé psaní, ale ono to bylo opravdu složité.) Protože u kamarádky doma to mělo pokračování, nějak se chytli a ten její manžel nakonec neudělal nic horšího, než že se jí přiznal, že jsme se spolu také párkrát vyspali. Hrozně se pohádali a obviňovali se navzájem. Jenže nakonec všechno dopadlo tak, že jediný viník všeho jsem prý já!

     Ona přišla ke mně, udělala obrovskou scénu na celý panelák, řvala a snažila se mě fackovat. Přitom ona si s tím mužským ze školy začala podstatně dřív, už na podzim, já jí půl roku dělala hospodyni a náhradní maminku jejím dětem, ale nakonec jsem to já, která za všechno může. Ještě bych měla napsat, že on se jí omluvil! a prosil ji za odpuštění a aby s ním zůstala!

     Takže nakonec jsem já ta, která ho „svedla", která je prý ta "nadržená". Jsem psychicky zcela vyřízená, ještě zbývá, aby se to nějak dozvěděli lidi v práci, což se může klidně stát, protože bydlíme v menším místě. Kudlanko, poraď mi, jak se mám chovat, co dělat. Martina

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Noooo, Marti, (Ája - Mail - WWW) 21.03.2007, 11:48:17
rozumím Ti, že jsi z toho vedle. Rozumím tomu, že se stalo něco, na co asi nejsi moc pyšná. Ale - když se na to podíváš trochu s odstupem, ono tohle finále je vlastně logické a zas tolik moc se neděje - hned Ti vysvětlím, jak to myslím. Asi se mnou budeš souhlasit, že manžel kamarádky je tabu - dokonce i v případě, že ona je zrovna někde na záletech - rozumím z Tvého dopisu tomu, že to vidíš také tak. Manžel Tvé kamarádky je pěkný trouba, že to vyslepičil..ale když už se stalo - buď zatraceně ráda, že to nebyla příčina jejich rozchodu, rozpadu manželství a podobně - děti sice už nejsou malé, ale zas tak velké také ne, aby se jich taková věc eventuelně nedotkla. A že se to celé svezlo proti Tobě? Jo - asi to je nespravedlivé - ona si užívala někde bokem, její manžel Tě svedl a Tys jen neuměla říct ne, rozhodně jsi to nijak neiniciovala nebo tak něco... Ale - jestli jsi jim pomohla, coby "společný nepřítel", k tomu, aby se jejich vztah nerozpadl, tak je to ještě celkem přijatelná cena za to, že také nejsi zcela bez viny... A společný nepřítel je často potřeba k tomu, aby se jaksi vyčistil vzduch mezi lidmi... když je to na koho svést, na někoho jaksi zvenku, často to pomůže... Spravedlivé to asi není, ale připadá mi to pořád jako to nejmenší zlo... A že bude kamarádka plesat, že jsi neuměla říct ne jejímu manželovi, tos asi čekat nemohla... Ber to takhle - na sebevraždy zapomeň, to je k ničemu, spálila ses, zaplatila vysokou daň, chtěla jsi pomoct a vymklo se to trochu z rukou.. přišla jsi o kamarádku.. ALE - nic se nejí tak horké, jak se uvaří, nech to trochu všechno vychladnout a buď ráda, že jsi nesehrála ještě horší roli v celé historce - roli, která mohla vést i k rozvodu a podobně... Nekárám Tě, je snadné moralizovat, říkat - to bych nikdy neudělala.. stalo se, a nejsi určitě první ani poslední, které se to stalo... Ale teď prostě za to platíš daň.. Nehruť se, každá bouřka se přežene, i tahle, věř mi...

v prvni chvili (Jasmina - Mail - WWW) 21.03.2007, 11:56:48
ted,dokud jsi v soku-okoli,kolegum,kdyby neco se dovedeli-zapirat,zapirat a zapirat.
To ze se manzel priznal manzelce neni padny dukaz pro to okoli.
Zapirej pro svou ochranu,pac okoli si rado zastoura v intimnich vecech,rado posuzuje a odsuzuje a to by jsi ted v tomto psychickem stavu neunesla.
My Te zde (predpokladam) soudit nebudeme.
Dalsi vec-kamaradstvi-konec.O deti a domacnost,at si zjedna nekoho jineho-nejsi Matka Tereza.
Plus v Tvem pripade je to jasne svadeni z jeho strany,kdyby se choval normalne,verim ze Ty bys za nim z vl. iniciativy nesla.Tohle se proste stalo a nevidim jediny duvod,proc by jsi se mela obvinovat,nebot v takove situaci by jsi odolala pouze v tom pripade ze by Ti byl jeji muz odporny.
Vina vseho je Tve kamaradky-nestarala se o potreby sveho muze a nechava mu tam na prespani mladou zenu-je blba a je jeste blbejsi ze Te takto ponizila.
Tudiz-pred svetem-nikomu do Tvych veci nic neni-vse popri.
Sama pred sebou-nic zleho jsi neudelala.
Pomahala jsi a jeste jsi udelala dobre jejimu muzi.Ze i on je blbec a musil to vykvakat-to je jeho problem.
Ze kamaradka sti jed a siru-je jeji problem.Ty v podstate nemas problem,tak si ho nenechaj od nikoho naockovat.
Predstav si celou situaci a jejich rodinne spory,jako hromadku popela na zemi.Vezmi smetacek a lopatku-a vyhod to.Oni-at se teda mezi sebou pozerou,at si to resi a Ty zij a uz se tam k nim nevracej.
Tot ma rada.

Martino, a ty se divíš, že Ti chce nafackovat? (Gita - Mail - WWW) 21.03.2007, 12:06:11
Jedna za osmnáct... atd.
Jakkoli se Tvoje kamarádka zachovala nečestně, nedivím se, že je naštvaná. Prostě jsi jí vlezla do zelí, a to ještě u ní doma!Ale to si zřejmě uvědomuješ. Nebýt toho pozadí, tak je to docela šílené - a vede to k jedinému závěru: kamarádství je jednou provždy ve hvězdičce. Ale je vůbec o co stát? Mít kamarádku, které budeš krýt záda a dělat "drobné" službičky?
Na sebevraždu bych to neviděla. Jen to prostě musíš přijmout jako trest za něco špatného, co se nedělá. Neplakat, neprosit, jak řekl král Ludvík IV. madam de Montespan v III. dílu Angliky. A já bych dodala, netrucovat a nedovolávat se zbytečně spravedlnosti. Ono to totiž v podstatě spravedlivé bylo - pro obě strany.

Souhlasím s Ájou (Margot - Mail - WWW) 21.03.2007, 12:09:22
taky bych se na to na Tvém místě už vybodla, protože fakt je, že v tom máš i svůj díl viny, ale oni oba taky a hlavně - teď už na tom stejně nic změnit nejde, tak ať si oni dva trhnou nohou a řeší dál svoje manželství bez Tebe. Nejsi zodpovědná za jejich manželství, jenom za svoje vlastní chyby, tak za kamarádkou i jejím manželem udělej tlustou čáru a jdi dál. Prostě se to nepovedlo, chybovali jste všichni tři, změnit na tom teď nic už nejde, tak to přestaň řešit, vezmi si ponaučení pro příště a jdi dál.

Jsou horší věci (Wendy - Mail - WWW) 21.03.2007, 12:35:34
doufám, že jsi na nějakou sebevraždu zapomněla! Kdyby to takhle řešil každý, bylo by to tady jak po Lipanech.
Srovnej se jen co nejdřív se svou morální kocovinou, lidským pochybením. Nikde bych to nerozmazávala nějakým vysvětlováním. Kámošku taky chápu, ona neměla jako milence tvého přítele, takže vůči tobě byla na koni. V jejím rozsápaném životě jsi byla další problém, takže následovala Itálie...
Chce to čas a udělat za tím tlustou čáru. Hlavu hore (a víckrát už to nedělej!)

Nebud smutna ... (Kristina - Mail - WWW) 21.03.2007, 13:04:02
... ja bych rekla, ze to mozna ani Tvoje kamaradka nebyla. S manzelem si oni dva muzou podat ruku. Podle mne Te zneuzili oba. Ona jako levnou namezni silu a on zneuzil Tve samoty a toho, ze se treba citis po smrti manzela opustena.

Nech je vybublat, at si to mezi sebou vyridi. Lidem nic nevysvetluj, brzo si najdou jiny terc. A svou situaci ber jako upozorneni, ze je cas najit si nove zname, pratele, kamarady a treba i pritele ...

Tos vystihla přesně Kristi (Wendy - Mail - WWW) 21.03.2007, 13:10:34
jen jim Marti pěkně dej oběma doživotní výpověď ze svého života !!!

A co chceš radit, Martino? (Sinix - Mail - WWW) 21.03.2007, 13:47:30
Víš, jaký je rozdíl mezi dítětem a dospělým (kromě tělesné výšky, samozřejmě)?

Dospělý si nese následky toho, co udělal sám. "Noc, tma a chlap udělali své..." a "...nedokázala jsem poručit svému nabuzenému tělu..." Ty jsi nějaké zvířátko, nebo co?
Vyspala jsi se s manželem své kamarádky a je úplně jedno, jestli to bylo jejich spiknutí proti tobě, pomsta jednoho na druhém, či cokoli jiného. V té době to byla tvoje kamarádka. S manželi kamarádek se prostě nespí (a vice versa, pochopitelně).

Jistě, nejsi v tom sama. Její manžel je vinnen úplně stejně, ale to je ti za daných podmínek k ničemu.

Oni si to vyříkají mezi sebou, nakonec si řeknou "ty mně, já tobě", padnou si do náruče a - jak správně říkáš - Černý Petr viny zůstane tobě. Nespravedlivé? Možná, ale takový je život.

Takže jednu radu bych měl: Smiř se s tím, že už nemáš kamarádku, ani milence. Vezmi si z toho ponaučení a příště víc rozumu.

Sinix (Jasmina - Mail - WWW) 21.03.2007, 14:05:11
Je to mlada zena bez muze uz 3 roky.
Ac jde do domu s cistym umyslem,vzbudi se v posteli diky hlazeni a polibkum.
Ty bys v jejim pripade odolal?(tedy pokud byto bylo naopak,ze by Te libala zena a ne oskliva zena)
"byt narzeny" jsem i ja zazila tento vyraz jako by to mela byt urazka.Zamysleme se,-proc to ma byt neco negativniho?
Byt nadrzen znamena fungujici zdrave telo v produkcnim obdobi.
Az bude impotence ctnosti,duvod tim se chlubit,informujte mne vy moralisti vcas.Dekuji

JASMÍNO - ABSOLUTNÍ SOUHLAS!!!! (kiwi - Mail - WWW) 21.03.2007, 14:16:45


(Inka - Mail - WWW) 21.03.2007, 14:19:09
no vše už tu bylo napsáno, také souhlasím s tím, že Tě využili oba dva a Ty ses nechala, co se stalo už nezměníš, vem si z toho ponaučení (s kamarádčiným manželem se prostě nespí), beztak to je pěknej trouba když jí to řekl, udělej za tím tlustou čáru, dál to už s nikým nepitvej a vem z toho to pozitivní - začni věnovat svůj volný čas který máš sama sobě.

Jasmino, nejdřív ti odpovím otázkou: (Sinix - Mail - WWW) 21.03.2007, 14:45:05
Kdyby se tvoje kamarádka vyspala s tvým manželem ve tvé vlastní posteli, tak bys jim oběma řekla: "To je v pohodě, chápu, byli jste nadržení, klidně v tom pokračujte, jen mi to řekněte včas a já vás tu nechám o samotě. A pak mi jen zavolejte, až skončíte." Ne?

Teď ti odpovím na tvou otázku: Ani, kdybych byl sebenadrženější, bych svou partnerku nezradil. To totiž není řešení problému, to je jen jeho odsouvání. Jak je vidět u Martiny, stejně ji to k ničemu nepomohlo. Co jí to dalo, kromě několika nocí rozkoše? Zase je sama.

Já Martinu neodsuzuji za to, že byla nadržená (ani nepovažuji impotenci za ctnost - cituj mě, kde jsem to napsal), ale to se dá řešit elegantnějšími způsoby. Najít si přítele, milence, cokoli (vždyť je to dnes tak snadné a je tolik možností), ale ne se vyspat s manželem své kamarádky.

To neomluvíš, ani kdyby se rozkrájela na malilinkaté kousíčky.

(bb - Mail - WWW) 21.03.2007, 14:49:42
nojo, manžela se manželčino přiznání nevěry dotklo, tak si zchladil žáhu tím, že po ní hodil tu svou
Trochu mne zaráží, že manžel byl tak nemocný chřipkou, že nemohl uvařit ani čaj sobě a dětem, ostatní domácí práce přece mohou při chřipce týden počkat, a tak zaměstnaná žena má určitě na myčku nádobí. No ale dobře, pomohla kámoška chřipkující rodině. Podruhé už chřipku neměli, přesto nebyl dospělý mužský se dvěma odrostlejšími dětmi schopen zvládnout domácnost? Pokud je to u nich tak náročné, musí si holt zaplatit hospodyni, případně si manžel musí připlatit na její noční služby :)
Jinak to vidím stejně, ustřihnout to, poučit se, nevyčítat si, že jsi jen člověk, a jít dál.

Sinix, (bb - Mail - WWW) 21.03.2007, 14:53:25
Martina nehledala milence, možná není ten typ, co by vyhledával známosti na sexuální uvolnění, ani manžela kamarádky nesváděla. Začal si on a ona podlehla, v tu chvíli prostě nezačala racionálně uvažovat. Ona je nezadaná vdova, on byl u sebe doma ženatý otec dvou dětí, no stalo se. Spíš bych tam v takové situaci nešla podruhé:) ale to už je pláč nad rozlitým mlíkem

Jasmino (Gita - Mail - WWW) 21.03.2007, 14:58:27
Víš, já taky nemám ráda takové ty nálepky "nadržená" a souhlasím s Tebou. Až na jednu věc teda. Ne, že bych chtěla nějak odsuzovat, každému z nás někdy ujely nohy nebo udělal nějakou blbost. Ale upřímně se dost divím - stalo-li by se to jednou, dobře, jako by se to nestalo, věřím, že se to mohlo semlet vlivem samoty... Jenže opakovat? Chodit k němu zase domů a spát tam? Zvyšovat pravděpodobnost, že bude nějaké "příště"? Příležitost dělá totiž zloděje...


Já zase souhlasím se Sinixem (Míša - Mail - WWW) 21.03.2007, 14:59:56
Pokud bych byla nabuzená či nadržená (říkejte tomu jak chcete), opravdu se nemusím chovat jako zvířátko a bez jakékoliv racionální úvahy nechat ordinovat své "chtíče". Nejen že se nevyspím s manželem své kamarádky, ale ani s kýmkoliv jiným, kdo by ke mně v noci přišel a začal mě z ničeho nic líbat a hladit. Pro mě by tedy muselo existovat ještě něco daleko před tím. Ale nechci tu moralizovat, ani nikoho odsuzovat, dnes se to takhle nebere - já vím. Nakonec je to každého věc, jakým způsobem k podobným záležitostem přistupuje. A jak už tu napsali ti přede mnou - pro Martinu je to dobrá škola života a poučení pro příště. I ten její pocit studu je, myslím, na místě. Jen bych se rozhodně kvůli tomu nevěšela nebo něco podobného.

bb (Gita - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:02:22
To s tím "podlehnutím" se mi, pardon, jeví jako pěkná blbost. Kdyby nechtěla, odstrčí ho, velmi razantně. Kdybych spala a někdo mě začal ohmatávat, tak se v první chvíli teda dost vylekám, ne že bych se tomu oddávala a pak se jakože probudila: Aha, to jsi ty, manžel mé kamarádky. No, když už jsi to tak pěkně začal, tak to dokonči... Navíc, kolikrát ani nejde říct, kdo opravdu "začal". Ale máte pravdu, manžílek je srab.

Míšo, čteš mi myšlenky :-) (Gita - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:04:23
a ještě jedna věc. Kdyby si moje osamněla kamarádka začala něco s mým drahým, tak ji roztrhnu jako hada. Jeho teda taky. Nedovedu si představit nic, co by takové chování omlouvalo.

Gita, (bb - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:19:32
ne podlehla jako "nemohla si pomoct", a že chtěla je snad jasné i jí, prostě podlehla okolnostem - jeho svádění a svojí momentální touze.
Jasně,že všichni víme jak by se to mělo a co by se nemělo, kdyby jsou ale chyby,my jsme lidi, jinak by nebylo tolik nevěr a rozvodů. Ona si je vědoma toho, co se stalo, nepřišla pro rozhřešení ani pro kázání, spíš poradit se, jak se s tím vypořádat.
Roztrhla bys ty dva jako hada, i kdybys sama měla máslo na hlavě se svojí xměsíčním poměrem, bokovkou? a kdyby ses nechtěla rozvést, tak taky?
Ne, myslím, že tam to dopadne jak se tu psalo - manželé se usmíří, "kvůli dětem" to dají do pořádku, odpustí si své nevěry, poměr i "jen sex s kámoškou", a půjdou dál. Možná si teď zaplatí tu hospodyni, když manžel nemůže.

(bb - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:20:29
:) když manžel nemůže obstarat domácnost místo manželky

bb, přesně tak jsem to pochopil. (Sinix - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:22:08
Když to dovedeme do důsledků, proč tam vůbec musela přespávat, 10 a 12 leté dítě se už o sebe postará obstojně samo - v noci určitě.
Teď jsem si teprve všiml, že už jsi to napsala výše. Akorát je zajímavé, že "těžce nemocný" manžel nemohl uvařit čaj sobě ani dětem, ale zahnout své manželce dokázal.

Takže souhlas, bb. Celá ta situace je pěkně absurdní a Martina není zdaleka jediná, komu v této story vypadl mozek.

Takže uzavřu to tím, že si vlastně nikdo z nich nemá, co vyčítat. Howgh.

a co máš, Martino, dělat a jak se chovat? (bb - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:27:02
asi bych zvolila pro mne osvědčený způsob - hodně se zaměstnat, čímkoli: práce, sport, koníčky, cokoli tě napadne, prostě pořád něco dělat, přitom to bude pomalu odeznívat, nebude to tak naléhavé a užírající a po čase to přejde docela...prostě ses vyspala se ženatým mužem, jako miliony žen před tebou i po tobě. Důležitý je, že zůstalo u toho a nebudeš se podílet na rozpadu rodiny, nebudeš se s nimi stýkat. Prostě žij svůj život, nic se na něm nemění, proč by mělo, tohle se stalo vám všem, ne jen tobě. Oni to přežijí, ty taky, za sebevraždu ženatý nevěrník nestojí:)

Mno, kdo je bez viny ať hodí kamenem (Wendy - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:28:22
K tomuto případu - myslím si, že "něco" začalo už dřív než onu osudnou noc, nějaké to harašeníčko, jo ona příležitost vážně dělá zloděje. Vinu mají oba. Ale uznejte - na sebevraždu to vážně není.

Sinix (Jasmina - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:28:45
Martina nema partnera,takze nemela komu zahnout.
A co ja bych rekla.....
Toto zalezi zase na situaci,nic neni cernobile.
Svuj nazor jsem napsala uz v prvnim prispevku zde.
Nechavat manzela sexualne a dusevne stradat,odjet si za praci a zadat kamaradku-mladou zenu aby sla prespavat do meho bytu a do me rodiny je bud kapitalni blbost spojena s vysokou pychou (presvedcena ze je natolik idealni ze by ji muz nezahnul)anebo-vypocitavost.
Kdyby nahodou neco a na neco manzel prisel-tak aby ona mela v ruce triumf ze si jsou fifty-fifty.A to ji vyslo.
Vse kolem-pratelstvi,prosba o pomoc atd.-byl na Martinu pouze teatr o pravem pratelstvi,nebot si kazdy dokaze spocitat,co to udela s dvema "nadrzenymy" lidmy(ona vdova,on zanedbavan zenou) o samote pod jednou strechou,vazeni pratele-byl to vse nastrojeny podvod na Martinu.
Takze ji vubec nemoralizuju,protoze ta kamaradka ve skutecnosti byla obycejna vypocitava intrikarka a to uz zde naznacila Kristina.
Ja jsem kamaradkam po muzich nesla.Jsem teda asi vysoce moralni supermanka. Nebo jsem mela stesti ze muzi kamaradek mne nepritahovali?A ze jsem nikdy nebyla roky bez ...ehm?
Sinix-ctim Tve zasady,ja je mam taky.Ale trochu empatie,prosim,k lidem co zadaji o radu.


Gito, bb (Jasmina - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:37:15
jde o jednou.
Kdyby se nachala znasilnit -tak uz tam nejde jenze ona podlehla a asi se ji to libilo."Namocena" uz byla stejne,takze jednou nebo 4x.....
bb,taky Te to vede k tomu proc ta kamaradka Martinu zadala aby tam prespavala? Cucham cucham-ze te povedene kamosce prave o to slo aby se stalo to co se stalo......

Jasmino Holmesová (Wendy - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:43:31
že by až takhle ? To je jako z filmu. Ale možná na tom něco bude.

Teda Jasmí, (Míša - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:46:27
cituji tě: "Nechavat manzela sexualne a dusevne stradat..." To se ti povedlo :)))

Víš, kolik žen by mohlo tímto způsobem sexuálně a duševně strádat? A kdyby to měly řešit stejně jako tenhle strádající chudák, tak to už pak opravdu bude ***** každý s každým.

rozhodně je to divný - (kiwi - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:53:41
jenže - jak asi měla ta Martina kamarádce najednou odmítnout? Když dřív tam normálně byla i přespávala?
Jednoznačně byli na sebe oba už zvyklí - tedy ten manžel kamarádky a Martina, a další je, že ta Irka asi Martinu brala jako něco "bezpohlavního", něco, "čemu" klidně stačí zavolat a ono to jde, poslouží, pomůže... Prostě je Martina asi taková submisivní ženská. Což naznačuje i to, že si to tak bere... Protože nevěra byla, je i bude. A jen tady na kudlance se už kolikrát řešilo to, že ženská šla k chlapovi do jeho bytu, spala s ním v posteli, ve který on spí s manželkou... Takže věděla, že je s ženáčem...
Tahle jak jsem to tak vyčetla, asi spala v obejváku, takže přišel on za ní, ne ona za nim, do jejich ložnice, když už to berete do detailů...
No - a že měla chlapa odstrčit? Asi jo, jenže sama napsala, že to asi už moc dobře nešlo... :-)

Jenže Míšo (Wendy - Mail - WWW) 21.03.2007, 15:58:00
chlapi jsou na tohle buldozeři. Už jsem to tu jednou psala, ono je to sice neomlouvá, může se nám to stokrát nelíbit, ale muž má touhu rozsévače. Ten si s tím hlavinku dlouho lámat nebude.

Wendy, (Míša - Mail - WWW) 21.03.2007, 16:02:14
to vím, ale mně se jen líbí, jakou tomu Jasmína dala krásnou formu. Tak oni chudáčci strádají... :)))

Jo a jen bych k tomu dodala: (Míša - Mail - WWW) 21.03.2007, 16:04:35
když už jsme tu se Sinixem zavedli řeč na ta zvířátka, proč by se i muži neměli nechovat jako zvířátka? Nebo u nich to ovládání pudů nějak nejde či co?
No to jen na okraj.

No dobrá, tak ještě jednou. (Sinix - Mail - WWW) 21.03.2007, 16:20:57
Míšo: :-)))

Jasmíno, no tak. Proč za tím hledat hned bůhvíjaké konspirační teorie? Také bychom mohli skončit u UFO a CIA.

Lidské pohnutky jsou ve své podstatě, naprosto primitivní.
Co když je to takhle (mnohem prozaičtější):
Martina, vdova, která 3 roky neměla chlapa.
Její kamarádka, kariéristka a workoholička, která je neustále někde mimo domov.
Manžel M. kamarádky by chtěl mít svou ženu doma. Chtěl by mít denně navařeno, uklizeno a postaráno o děti. Jelikož to tak není, tak se spolu hádají a on odmítne doma cokoli dělat. Ona to cítí jako křivdu, brzdění kariéry a rozletu, cítí napětí v manželství (je na ní vyvíjen tlak), tak si najde milence. Martinu poprosí, aby se postarala o děti, protože se manžel šprajcnul. Protože Martiny kamarádka má sex jinde a navíc se s manželem hádají, tak na něj kašle; napětí stoupá a ten se jí nakonec "pomstí s Martinou". A zbytek už známe.

Není to lepší, než to, že se manželé domlouvají, že nastraží past na Martinu a až si s ním (na jeho popud) začne, tak jí udělá scénu? Co by z toho měla? Alibi? Zbytečně komplikované, navíc, co kdyby past nesklapla? Nebo by se to nedověděla?

Sinixi (Gita - Mail - WWW) 21.03.2007, 16:37:15
Souhlas. Ta past na Martinu je úvaha přes koleno. Můžeme se tady o tom přít donekonečna, ale jedno je jisté: s manžely kamarádek se nespí. Kdo z vás by chtěl takovou kamarádku? Martina, ačkoli není jediným, kdo tady v tom trojúhelníku, něco pohvězdičkoval, si musí nést následky svého jednání. Ztráta takových kamarádů se dá přirovnat k rozbité cetce od vietnamců - prostě z takových lidí do budoucna koukají stejně jen problémy. Nemají to mezi sebou vyřešené, jeden podvádí druhého a kamarádku využívají jako služku. No super. To je fakt na sebevraždu. Pomluvy a tak jsou nepříjemné, zvlášť, když M. ví, že mají reálný základ a nejde jen o výmysly. Ale všechno se jednou přežene a lidi si najdou jinou zábavu, nejlepší je ignorovat a s nikým to nerozebírat.
Docela by mě jen zajímalo, jak se po tom všem manžel k Martině choval, jestli se aspoň trochu cítil blbě, nebo je natolik splachovací, že to s ním ani nehlo.
Ještě k těm doporučením, aby si Martina někoho našla, bych se jí chtěla zastat. Martinu určitě netěší, že je sama. Ale na základě přechozích diskuzí (i vlastní zkušenosti) věřím, že to všechno není tak lehké.

Hlavně buď v klidu (jája - Mail - WWW) 21.03.2007, 16:45:07
ono to časem vyšumí.Ti manželé stejně dojedou na svojí blbost,protože jinak se to nedá nazvat.Chlap co ve vzteku přizná nevěru není normální,ale šmejd,a ženská,co má milence a doma dělá manželovi dusno a sexuálně ho zanedbává a ještě ho nechává pod jednou střechou s jinou ženou,navíc nezadanou,je husa.Ty ses poučila,že tohle není to pravé a příště si určitě vybereš do postýlky míň rizikového partnera.Nikdo by tě neměl soudit,žes podlehla.Nikdo nejsme dokonalý a nevíme co nám život přinese.Já sama bych mohla povídat...

?! (Ling - Mail - WWW) 21.03.2007, 17:24:25
Na sebevrazdu to neni,i tak by to byla demonstracka (podivejte se vsichni,jaky jsem chudak. Za dobrotu na zebrotu!).
Martino, seber se! Udelalas vic blbosti nez dobrych veci a dostavas lekci, jinak se to bude opakovat furt dokola, dokud nepochopis, ze nikoho nespasis a nici problemy nevyresis. Samozrejme pomoc kamaradce je samozrejma vec, ale vsechno ma sve meze. A i tak bych tohle pomoci nenazvala (a to nenarazim na spani s jejim muzem). Casem to vysumi, ale ty bys svoje sily mela smerovat uplne jinam. V prvni rade zmenit tzv pratele a najit si muze. Tam se pak jako zena,hospodynka, a mozna i mamina muzes vyradit a nebudes si na to potrebovat hrat jinde. Promin, ze jdu na to tolik zhurta, ale zarazi me, ze cekas nejake vysvetleni nebo porozumneni a radu. Ale vzdyt tady se moc radit neda. Oni jsou rodina a ta, at jakakoliv drzi pri sobe. Myslim si, ze jsi jim dokonce poslouzila,jako jakesi pojitko.
Radu na reseni nemam, snad jen opravdu, zmen svuj pristup a zacni se starat o sve blaho..
A jak uz tady kdosi rekl, nikomu do toho nic neni, muzes zapirat anebo se na to tema proste odmitnout bavit.

(Gréta - Mail - WWW) 21.03.2007, 17:32:46
Myslím, že v průšvihu jsou oni a ne ty. Ty jsi nevěrná nebyla. A protože se oni dva cítí dost špatně, hrozně by potřebovali na někoho hodit, že za to může. Je to pro ně jednodušší než něco řešit, hlavně asi pracovní vytíženost kamarádky. A tak to schytáš.
Jejich vzek je ale jejich, ty se nemáš za co stydět - leda snad že se necháš tak využít. Myslím, že není úplně běžné zastupovat své kamarádky po celé dny v jejich domácnosti. Tj. dělala jsi příliš mnoho a oni se s tím ani nedokázali srovnat. Prostě dávat příliš moc ze sebe se nevyplácí, okolí pak neví, jak s tím naložit.
Mmch, když jsi tam nechtěla spát, měla jsi říct - ne, to se mi nehodí - a bylo by.

trosku mimo (sasa - Mail - WWW) 21.03.2007, 18:01:53
jak jste prisli na to, ze martina 3 roky nemela chlapa?

Sinix (Jasmina - Mail - WWW) 21.03.2007, 18:41:44
Ja jsem NEPSALA ze se manzele domluvili na Martinu-tim padem by cela situace nemela logiku.
Samozrejmne ze i Tva dedukce muze byt ta opravdova.
Libi se mi prispevek Grety-presne to vystihla ze je pro ty dva jednodussi najit vinika nez si doma vyresit svuj vztah.
Kromne toho ta kamoska predala Martine stafetu,u ni to prasklo,byla ponizena od milencovy manzelky a tak to ponizeni predala dal Martine aby aspon v celem tom chaosu si mohla napsat na triko-"Ja taky obet".Proste si nalhava sama sobe,boji se podivat na sebe do zrdcadla (mam na mysli duchovni zrdcadlo).
Takze Martine;-"neprijimej od kamaradky tu stafetu,vono ji stejne uz nemas komu predat dal a tak by Ti ponizeni zustalo.To by byla skoda,ne?

Zase Vás rozčílím ! (Kráťa - Mail - WWW) 21.03.2007, 18:52:49
Na začátku jste některé začly normálně, vcelku s pochopením. A stačilo pár moralistů a hned ji všechny odsuzujete a děláte z ní hloupé "zvířátko", přičemž vy byste se všechny ovládly, všechno byste zmákly, ještě byste stihly manžela a děti převychovat .... Jste stejné jako vždycky! (Ano, chodím sem proto, abych nezapomněl, co jste zač a že i takové chodí kolem mne!)

Martino, já Vás neodsuzuji. Naopak! A domnívám se, že si umím Vaše zážitky a pocity představit. Podle mého názoru:
1) jste v tom naprosto nevinně
2) je Irčin manžel kretén
3) Irča není soudná a zároveň je "nenajedená)
Ačkoliv to asi nebude jednoduché, zkuste s Irčou přestat kamarádit. Ona ublížila Vám, ne Vy jí. A nezapomeňte k nim ještě jednou zajít - nakopat toho blba do koulí!

"holky a kluci" :-)))) (kiwi - Mail - WWW) 21.03.2007, 19:36:46
stejně se mi to všechno tady moc líbí... I když někdo "malinko" ujel, tak ani jeden z vás není zlý a není tu nikdo, kdo by vyloženě chtěl ublížit, případně si dělal jen trapnou legraci, jako je to na jiných serverech.
VĚŘÍM PEVNĚ, ŽE MARTINA BUDE PO DNEŠKU NA TOM PSYCHICKY LÍP -
jednoznačně je vidět, že je hodně lidí, co ji chápou (neříkám ve všem omlouvají, ale chápou) a snažej se poradit.
Jak říkám - je to tu fajn.

Kraťo.-))) (jája - Mail - WWW) 21.03.2007, 19:37:19
Asi tak,oni dva mají problémy,co si neumí vyřešit,a Martina to má odnést!Jo,jasně s kamarádky manželem se nespí...ale když už se stalo,tak snad by on měl mít soudnost a ne se vytahovat jak malej harant.Takový chlapi mě fakt točí.Martino,hlavu vzhůru,na kamarádku se vykašli,a hlavně:jestli ti záleží na okolí,tak to klidně popři,ne to jsem se špatně vyjádřila...prostě to nekomentuj.Na malým městě bude za chvilku zas jiná senzace.Jestli chceš pokecat,tak mi napiš na mail,vylíčím ti mnohem horší případ a taky jsem to přežila a dneska je mi spíš k smíchu.

Jájo, (Kráťa - Mail - WWW) 21.03.2007, 20:08:40
z toho, že píši, že "Irčin manžel je kretén" a "...nakopat do koulí" snad vyplývá to samé, co říkáte Vy o té soudnosti. Nebo snad ne?

A jak někdo píše, že s manželem kamarádky se nespí a že se měla ovládnout... Začal si on, svedl on ji, nikoliv naopak. A že jsou lidé, kteří nedokáží "zabrzdit rozjetý rychlík"? U chlapů je to úplně běžné a ženy takové znám dvě. Když to přeženu, tak se dá říci, že stačí se jich dotknout ... A pak z toho mají trauma, nevědí, jestli skočit pod vlak ... Ale některé by tomu nevěřily. To jen chlapi se neumějí ovládnout, ženské se to nemůže stát!

(jája - Mail - WWW) 21.03.2007, 20:22:03
Kráťo,já toho smajloně myslela jako souhlas a přitakání,že je to fakt.Já být sama a někdo mě takhle přijít ve spánku svádět,tak podlehnu taky a ani se za to nebudu moc stydět.Nevim,možná existujou lidi,co za svou věrnost dají ruku do ohně,já to nejsem a tak nemůžu moralizovat.Takže se omlouvám,pokud jsem se Vás nějak nechtěně dotkla,nebyl to výsměch,to rozhodně ne.

Krato (Jasmina - Mail - WWW) 21.03.2007, 20:30:12
To co popisujes je chovani jedince v davu.
Na to aby se clovek odtrhnul od davu musi byt bud od prirody nezavisly a silny duch,nebo clovek s dobrou vuli na sobe pracovat,coz nejaky cas trva.
Tve napomenuti vsak neni na skodu a kiwi dobre pripomina ze zde na Kudlance se celkove vyvoj lidi posunuje vys.To je dobra zprava.

Jasmíno, (Kráťa - Mail - WWW) 21.03.2007, 21:02:40
promiň, nepochopil jsem jak to myslíš, případně s kterým předchozím příspěvkem Tvá poslední reakce souvisí...

Tak jsem mrknul pár příspěvků zpátky, jestli najdu spojitost, a mimo jiné přečetl i příspěvek nějaké Míši, která se diví, že "oni chudáčci strádají".
Hmm, jestli tohle nechápe, tak já pro změnu naprosto chápu, že si tak dobře rozumí se zdejšími ...

Krato (Jasmina - Mail - WWW) 21.03.2007, 21:35:46
Ano ale neni zde jenom Misa a ja hovorila globalne o diskutujicich na Kudlance,jsem zde uz dlouho a ikdyz se priznam-nechce se mi vyhledavat konkretni prispevky konkretnich osob z dob minulych,presto mam pocit ze mnohym diskutujicim se postupem casu "obrousily hrany" a stavaji se vice empaticti,plus malokdy zde naleznes vyslovene zle urazky.
Budme tedy trpelivi i s lidma,kteri jeste nedovedou pochopit a soucitit,tyto vlastnosti prichazeji az casem po prozitych zkusenostech,nekdy i dramat.Proto nezavrhuji ani Misu ikdyz s ni nesouhlasim,protoze ja a mnozi vedi-"nikdy nerikej nikdy" a Misa jeste zivot nekonci (predpokladam ze je mlada),tudiz nevi co ji zivot pripravi do budoucna.Pak mozna zmeni sve nazory a postoj k chybujicim.
Pravdou vsak je,pokud Misa ma cca 50 let,pak jeji duchovni stav je alarmujici.
P.S. (Miso omlouvam se ze jsem Te pouzila jako ucebni pomucku,ze to padlo na Tebe je vysledek Kratovyho vyberu))))

Ha ha ha... (@Teo ;) - Mail - WWW) 21.03.2007, 23:53:18
Takhle fabulují pisálci laciných pornopříběhů. Hlavně když kámen p*cá cihlu, ostatní je jenom vata. :-/

To Kráťa - mě by zase překvapilo, kdyby jsi napsal (saffron - Mail - WWW) 22.03.2007, 07:03:23
jenom svůj názor k uvedenému problému a nezamontoval do toho svoje oblíbené plivance na zdejší plénům:-))- no nic, každý máme svoje stereotypy:-). Trošku se celá diskuse posunula na téma viny a neviny. Já si myslím, že tady není co řešit - všichni mají máslo na hlavě a přesně jak psal nahoře Sinix - je to chování malých dětí, pokud se začneme bavit stylem - "on začal první" apod. Martina by každopádně měla hodně přemýšlet - jedině ona sama ví co je za tím podlehnutím a jen pudy to asi nebudou, byť by se to velmi hodilo. Rady, které tu zazněly na začátku, mi přišly nejpotřebnější. Odprostit se od té situace, nepokoušet se opět navazovat kontakty s lidmi, kteří mě využívali /samozřejmě proto, že jsem se nechala/ a pořádně si v sobě zamést - Marti,i kdyby to všechno bylo jen jejich "zvrácenou" režií, tak Ty jsi ta, která je poslouchala a jakoby bez vlastní vůle dělala co po Tobě chtěli - měla bys vědět proč, jinak se Ti tento model může v životě opakovat, třeba i v partnerském vztahu.

2 Teo ... (Chrobák von Pytel - Mail - WWW) 22.03.2007, 07:32:54
pořád jsem "scrol"-oval dolů, abych našel ten správný komentář a našel jsem. Přesně, jak to říkáš, opakovat to ale nebudu.
Tolika všelis-jakých úvah a dohadů a v podstatě šlo jenom o to, že si ta naše Martinka konečně "udělala dobře". Mimo jiné dámy, ale především taky i pánové, něco jiného jsou tak zvané "morální zásady" a něco jiného jsou naše "lidské pudy". Ono je kolikrát velice těžké tyto dvě vlastnosti posoudit, neboli zvážit tak, aby jedna , nebo druhá, měla navrch. Ta "chemie" v nás, lépeřečeno v "některých" z nás, funguje tak dokonale, že se tomu i ti "postižení" nejsou sto ubránit. Potom se ale není třeba pozastavovat nad takovou lapálií, jakou zde popsala Martina. Jestli si opravdu až teď připouští následky své "prostoduchosti", tak teda jí pomáhej Pánbů. Ale je velmi zábavné a interesantní, kolika úvah, rad a ponaučení najednou vyhřezne, pro takovouhle lapálii. Vrtáku ! Jsem zvědav, jestli se někdo chytne !

Podle mě tady není co rozebírat (NČ - Mail - WWW) 22.03.2007, 07:44:46
a) Ten manžel je dement! Nevěděla´s to, vojela´s ho. Teď to víš, tak co ještě řešíš? Jestli dál píchat dementa? Co takhle kapka sebeúcty?
b) Přišla´s o kámošku - no, co se dá dělat, za blbost se platí. Přeci ale život jde dál i bez kámošky, holt, už ji neuvidíš, snad si život bez ní dokážeš představit.


Jasmíno :))) Díky za posouzení mého duchovného stavu (Míša - Mail - WWW) 22.03.2007, 09:14:36
Padesát mi sice není, ale vzhledem k tomu, že mi je už přes čtyřicet, bude se na mě vztahovat ten alarmující :))) duchovní stav. Prosím tě, mohla bys mi sdělit, podle čeho hodnotíš moji pošramocenou psychiku a koho by to vlastně mělo alarmovat? Předem ti děkuji za odpověď, ráda bych na základě tvého vysvětlení se sebou začala něco dělat, abych se stala normální ženou s tak zdravým duševním stavem jako máš ty (a Kráťa).

Pánové to vzali z jedné vody načisto (Wendy - Mail - WWW) 22.03.2007, 09:43:31
ach jo, ta chemická fabrika v nás...jestli existuje Bůh, musí mít někdy pěkně škodolibou radost z toho, jak se mu dílko povedlo. Nebo že by si rval vlasy ?
Ale pokecat si o tom můžeme, ne. Večer nás zase čekají katastrofické zprávy.
Jo, a VKVéčka. Genetické testy a falešné prsteny, sexuální život doktorů a zhrzené lásky.

každá ostuda (Gerda - Mail - WWW) 22.03.2007, 10:29:22
trvá jen tři dny, pak je další a na tu předchozí se zapomene. Co se stalo, odestát se nemůže, ale důležitější je jak dál. No, já bych se od nich distancovala, protože už to nepůjde nikdy vrátit. Oni si díky tobě vyříkali svou rodinnou situaci a ty jsi paradoxně napomohla velkému třesku. Neboj se, že to nezvládneš. Podívej se do vysoké politiky, tam se nikdo za nic nestydí, Topolánek využije manželku k politické agitaci a pak si pořídí dítě s milenkou a ještě se směje. Co je proti tomu tvoje "aférka". Hlavně zdraví. Počkej, až se uklidníš a dej si třebas inzerát do Seznamky. Nemáš žádné závazky a přijdeš na jiné myšlenky. Rozdírat se, obviňovat se a snažit slepovat to, co slepit nejde, je zbytečné. Hodně zdaru.

a Misa je tu))))))) (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 10:34:51
Podle ceho hodnotim;neber to tak ze Te hodnotim celou,spise Tve prispevky,ktere logicky vyjadruji Tve duchovni postoje.
Neb o ten prispevek slo,jak uz vyjadril Krata;"... příspěvek nějaké Míši, která se diví, že "oni chudáčci strádají". I mne pripadlo to osloveni chudacci jako ironie a ne jako soucit.
Pokud ale ta fraze byla Tebou myslena jako soucit,-pak jsme to spatne pochopili.
Tudiz pro vesvetleni,dle ceho hodnotim pouziju slova mistrova;Nesud a nebudes souzen,jak to ze vidis trisku v oku sveho bratra a tram ve vlastnim oku nevidis?"


Marťo, (Ráček - Mail - WWW) 22.03.2007, 10:46:19
citovala bych tady akorát to, že " kdo jsi bez viny, hoď kamenem" , jinými slovy, oni si v tuto chvíli nemají co vyčítat !!!Nechci Tě omlouvat to vůbec, ale asi ten přetřes potřebovali, aby se začali svým vztahem víc zabývat !!Kašli na sebevraždu, myslím, že toto potká každého třetího člověka a kydyb se měl každý zabíjet, no raději nedomýšlím .....
Přeruš s nimi kontakty, nestýkej se s ní,nevolej, kašli na ně ! Oni to dle mého názoru ustojí, protože jsou oba zatíženi stejně...
A užívej jara s někým...nejlépe svobodným !:-))

pokud bych měla posuzovat (Eva - Mail - WWW) 22.03.2007, 10:49:09
podle příspěvků, tak bych řekla, Jasmíno, že jsi velmi komlikovaná osobnost o čemž svědčí komplikovanost tvých příspěvků, tvrdíš, že jsi věřící, ale tvé rady tady většinou svědčí mnohdy o opaku a nebo máš v tom svém vztahu k Bohu ale pěkný bordel, spíš to používáš jak se ti to hodí, ale tak to bohužel není.

Evi (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 11:15:38
Chapu ze jsem pro nekoho komplikovana.
Pokusim se vysvetlit mou povahu co nejjednoduseji mi to pujde)))))-jsem verici bez nabozenskych dogmat,nezavrhuji jina nabozenstvi a filozofie,naopak si z nich take beru.
Beru,vybiram a prijimam to co se mi hodi,presne jsi to vystihla ikdyz to u nekoho muze vyvolat negativni postoj.
Je to dlouholeta prace na sobe aby clovek si to v sobe vsechno srovnal a sladil,aby se pak clovek citil po vsech strankach dobre a vychazel sam se sebou.
Jednodussi a take na povrchu spravnejsi se jevi to-priklonit se k jednomu(vire,nazoru atd.)a za tim si pevne stat,tudiz centrem vseho se stava -nazor.
Ja ale volila ze centrem sobe budu ja a nazory kolem zmenim podle svych zkusenosti,ktere prece my lide nabirame kazdym dnem,takze se zkusenosti promnenuji.


No Jasmí, pochopila jsi to správně. (Míša - Mail - WWW) 22.03.2007, 11:21:33
Opravdu v tom byla ironie. A když už jsi u té logiky, tak z veškerého tebou napsaného textu mi zase logicky vyplývá, že američtí vojáci, kteří znásilňovali irácké ženy a dívky, jsou vlastně bez viny, protože americká armáda je nechala sexuálně a duševně strádat. Co měli ti chudáci nadržení a nabuzení s tím dělat, když to na ně přišlo? Prostě nemohli odolat a museli tomu podlehnout ... no a co? Prostě zdravá fungující těla v produkčním období, no ne? ... A kdo jsi bez viny, hoď kamenem! Amen.

PS. Hned ve svém prvním příspěvku jsem uvedla, že nechci moralizovat, ani nikoho odsuzovat, a že je každého věc, jaký má k takovým věcem postoj. Pouze jsem napsala svůj náhled na věc. A že je to jiný názor než tvůj, znamená, že jsem "duchovně" mimo? No, já bych řekla, že spíš ty máš ve svém duchovnu trošku chaos, protože jednou píšeš o tom, že ti sex celkem nic neříká a jednou za měsíc že je toho až-až a po určitém čase jsi najednou zastánkyní nevázaného sexu, protože tělo si o to prostě říká a ty bys vlastně taky neodolala. Těžko se v tobě vyznat, holka... ale to bude těmi mými alarmujícími duchovními stavy, že to nechápu.

(Omlouvám se všem normálně smýšlejícím lidem za demagogický příspěvek s těmi vojáky, ale bylo to silnější než já. Nešlo to ovládnout. Checht.)



No jo Miso (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 11:38:11
Michas jabka s hruskama,co hur-michas hedvabne satky s hadrama na podlahu-to vystihuje Tve prirovnani dvou lidi,kteri se dobrovolne pomiluji s americkyma vojakama,co znasilnuji arabske holcicky.
A k sexu-to ze mne sex moc nerika-jeste nebudu karat jine,ze jim sex naopak neco rika))))
To je jako kdyz nesnesu pohled na mlade 18tky s krasnou postavou a tvari....ale kdeze,taky jsem byla mlada a krasna zrovna jako sex jsem si vychutnavala,tak proc ho nedoprat ostatnim?
A co Ty Miso? Byla jsi krasna a vychutnavala jsi si milovani?Mas na co krasneho co vzpominat?

Ale já proti sexu přece nic nemám (Míša - Mail - WWW) 22.03.2007, 11:49:38
A nevím, proč bych na něj měla jen vzpomínat - psala jsem, že mi je přes čtyřicet, ne přes devadesát. A jestli jsem byla krásná? To bych si fakt netroufla hodnotit, spíš bych řekla, že jsem byla a jsem normální, ani krásná - ani ošklivá. Ale nechápu, proč to sem pleteš. A já prý míchám hrušky s jabkama!

A když jsi tedy věřící - co takové to boží přikázání "nesesmilníš"? Vybíráš si ho a přejímáš, anebo se ti právě nehodí? Já vás - věřící - fakt obdivuju. Co a jak vy si všechno dokážete zdůvodnit a omluvit, to jeden žasne. A všichni ti bozi, ke kterým se hlásíte, asi taky.

Míšulííííí, já taky proti sexu nic nemám!!!!! (NČ - Mail - WWW) 22.03.2007, 11:59:37
Že bychom třeba o víkendu....???

i na otazku nezesmilnis (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 12:10:18
mam odpoved ale to uz bychom zabiraly misto na teto diskuzi a kdyby to nekoho zajimalo ve smyslu aby pochopil ci porozumnel,pak mu klidne dam vysvetleni mailem.
Ty se vsak stavis proti mne do boje za pravdu....a ja bojovat za sve nazory fakt nechci,bylo by to z me strany to o tech perlach....a ztrata me energie,tak se nezlob,omluvila jsem se hned,ze jsem Te v hovoru s Kratou pouzila jako ucebni pomucku,svuj nazor na Tebe napsala,kdyz Te to zajimalo,psala jsi ze by jsi rada zacala se sebou neco delat na zaklade meho vysvetleni ale misto "poslouchani" jen vykrikujes,ale takhle se ucit neda,...propoustim Te jako zaka a prijd zas az se utisis a uklidnis a budes mit vuli se ucit. pa pa

NČ, těžko přetěžko, (Míša - Mail - WWW) 22.03.2007, 12:38:05
na to mám svého manžela.

Jasmíno, (Míša - Mail - WWW) 22.03.2007, 12:45:19
dávám ti za pravdu v tom, že je nejvyšší čas tu naši plodnou debatu ukončit, neboť už je zcela mimo téma a navíc mě to taky přestává bavit. S překotnými díky však musím odmítnout tvoji nabídku výuky. Ale to máš tak - já prostě od lidí, co jsou si sami sobě centrem, nějak nejsem schopna nic pochytit. Ovšem je fakt, že tvoje seběvědomí ti závidím - to bych taky někdy chtěla mít.

A nebo radši ne.

tak vidis)))) (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 13:05:23
Jinak neslo o mou nabidku ale o Tvou zadost prece-sama jsi napsala ze;"ráda bych na základě tvého vysvětlení se sebou začala něco dělat, abych se stala normální ženou s tak zdravým duševním stavem jako máš ty (a Kráťa)."
tak mi nepodsouvej ze se Ti nabizim.Nenabizim se nikomu,zaci sami za mnou chodi.

Nedá mi to nepřipojit - (saffron - Mail - WWW) 22.03.2007, 13:06:20
trošku se mě dotýká to paušální plivání na věřící, byť uznávám, že si za to minimálně z poloviny můžeme sami- třeba tím, co předvedla Jasmina. Jasmi, pokud řekneš A - tzn., že jsi věřící, radši doplň hned i to podstatné B- tzn., že věříš v sebe. Jinak vznikne dojem, že věříš v Boha - což, jak jsi později dodala, není pravda. Radši příště trošku opatrněji se slovy - protože už se nejdená o náboženskou víru jako takovou - tu nemůžeš tvarovat jak plastelínu jen podle svých přání a skutků - buď ji přijmeš nebo ne.

(Verunka - Mail - WWW) 22.03.2007, 13:09:12
no, jen taková úvaha. Mám kamarádku ze střední a je jednou z mých nejlepších přítelkyň. Co když to tak braly i Marťa s Irkou a třeba měly jen jedna druhou.. Ono není zrovna jednoduché ztratit kamaráda/ku svou vinou a jen to tak přejít. Možná proto ty sebevražedné myšlenky - být sama, bez muže, bez (třeba)nejlepší kamarádky a dusit se ve vlastní šťávě (protože je jí jasné, že udělala krávovinu) a nemít nikoho, s kým si o tom všem popovídám. To je asi nejhorší. To, co se stalo, už nejde vrátit. Asi proto tady Martina napsala, že je na to fakt sama. Alespoň já mám z toho celou dobu takový pocit...

Jasmí, to byla ironie jako hrom! (Míša - Mail - WWW) 22.03.2007, 13:20:02
Ty jsi to vážně nepochopila? Že bys nakonec nebyla až tak zářivě inteligentní?

A to už je fakt moje poslední reakce. Omlouvám se všem ostatním.

Míšo :-( Tak zase nic :-( (NČ - Mail - WWW) 22.03.2007, 13:22:48


jo tak ironie? (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 13:49:07
Nemam rada ironii,kdyz nekdo rika ci pise opak toho co si mysli.
Proc ja si mam lamat hlavu s cimkoliv,zda je to ironie,ci zda pravda...vis Miso,to mi kazdy se svou ironii muze vlezt na zada.
Pis jasne to co si myslis,nebot ma zariva inteligence jiz dosla k tomu,ze kdo pouziva ironii,zapleta se a mota se aby ze vseho pak vysel jako blbec.Protoze jsi-li ironik-urcite jednou narazis na inteligentniho flegmatika nebo vetsiho ironika nez jsi Ty.
Ale ja Ti zde milosrdne jeste radim,vidis to?-Nemam potrebu Te zesmesnovat.

Jasmino, (David - Mail - WWW) 22.03.2007, 14:07:54
ale o tom ironie přece je:

"Ironie je převážně humoristickou formou, která spočívá ve vyslovení opaku toho, co chceme vyjádřit, při zachování dojmu, že to, co říkáme, je v nesouhlasu s tím, co chceme vyjádřit. Ironie svou podstatou nutí čtenáře nebo posluchače, aby byl během četby nebo poslechu aktivní, aby přemýšlel a vybral si svou vlastní pozici v hovoru, často ve sporu.
Ironie zůstává zpravidla nepochopena jedinci, jejichž myšlenková úroveň se pohybuje v blízkosti nižší hranice lehké mentální retardace (debility)."
Zdroj: Wikipedia

Prosím neuraž se, fakt to tam takhle je :-)


Perfektní definice. Dík Davide. (NČ - Mail - WWW) 22.03.2007, 14:12:01


Davidku (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 14:27:10
Ironie ve sporu dokazala podlomit sebevedomi mnoha lidem.
Lehka ironie v pratelskem tonu muze byt jen pokud jsou na ni jiz diskuteri dohodnuti.
Tudiz-nemam rada ironii ani v tom pripade ze jsem debil a mam-li si vybrat,tak radeji byt debil nez ironik.
A zatim mne stale bavi zde debilne diskutovat)))))

(Eva - Mail - WWW) 22.03.2007, 14:30:07
velmi správně Saffron, už delší dobu sleduju příspěvky Jasminy "co by věřící" zejména na téma "nesesmilníš" jak tu správně připomněla Míša. Též si Jasmíno myslím, že bys buď měla přehodnotit svůj vztah k bohu, nebo se za věřící v Boha nepokládat, protože tvé názory s tímto učením v jednotě rozhodně nejsou, právě naopak. A pokud si z každé víry vybíráš to co se Ti líbí, tak to je úplně o něčem jiném. Pak myslím, že bys svůj duchovní stav měla spíš přehodnotit ty sama, protože v tom máš pěknej bordej.

No, pak se takovýmu náboženství (Béda Traktorista - Mail - WWW) 22.03.2007, 14:39:50
říká egoismus. Já jsem středem světa a podle toho, co se mi hodí do krámu, jednám a přetvářím svět a své názory k obrazu svému a nic než já není důležitější.
Ale tohle neříká Wikipedia, ale já. Tož sorry.

cozpak muj duchovni stav (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 15:01:08
ten prehodnocuji neustale,mrzi mne ze vetsina lidi na teto planete se zabrzdi na urcitem vyvojovem stupni a dal se nehnou.
A Evi,o cem to teda je,ze si vybiram z kazdeho co se mi libi?
Hele,Ty teda jako spravnej poctivec,bys nemela na trhu vybirat to nejlepsi ovoce jen pro sebe,spravne bys mela,kdyz chces 5 kilo jablek to vzit najednou,i ta shnila mezi tim,i ta plesniva, a taky bys doma mela i ta plesniva jist.Toto jsou jabka-a musis to vzit vse tak jak to je-zadne vybirani.
Pokud toto jsi jako poctivec schopna-pak mne poucuj.
A Bedo-NEPSALA jsem ze jsem stredem sveta,proc vy lidi tady mate ve zvyku mi furt podsouvat neco co jsem nepsala?Lhari jste pak.Psala jsem ze jsem stred sebe a nazory jsou kolem mne v pohybu.

Bedo (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 15:04:39
Jinak se rika -"jen blbec nemeni nazory",to nerika Wikipedia ale ja.Sorry

Jasmino, (Ája - Mail - WWW) 22.03.2007, 15:05:09
víš... nechci jako rejpat, ale když se diskutéři na ironii dohodnou, ztrácí to to kouzlo. Tož tak. A eště si neodpustím poznámečku - malinko si dovolím Tě ocitovat "(...)kdo pouziva ironii,zapleta se a mota se aby ze vseho pak vysel jako blbec." Ty si jako vážně myslíš, že lidi používají ironii, aby z toho pak vyšli jako blbci? :-)
Pardon, nedokázala jsem si to odpustit :-) Jo a - moje první věta, že nechci rejpat- asi je také trochu ironická, skoro to tak vypadá, že ve skutečnosti rejpat chci :-))) Páč sou prostě momenty, kdy mi to nedá :-)))


Jasmí, ježíš promiň, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 22.03.2007, 15:11:01
tak to sem teda šlápnul vedle. Nechtěl jsem napsat egoistická a středem světa. Sama jsi mě navedla - "Psala jsem ze jsem stred sebe" - beru zpět. Lépe se hodí sebestředná.
A teď si sama přehodnoť, co je ironie, co jsem říct chtěl a co nechtěl, vzal bych to oklikou přes desatero (nepožádáš manželku/manžela bližního svého) a jestli z toho vyjdu jako blbec, je mi srdečně jednou, páč babička vždycky říkávala, že to nic, psí štěky do nebe nejdou. :-))))

Hoj, a aby nedošlo k omylu, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 22.03.2007, 15:12:55
páč by to mohlo k tomu navádět, nechtěl sem teda ani říct že by někdo tady byl pes.

Bédo :-)))))))))) (Ája - Mail - WWW) 22.03.2007, 15:13:41


Bédo :-)))))))))))) (Míša - Mail - WWW) 22.03.2007, 15:53:57
Já vím, že jsem psala něco o poslední reakci, ale tenhle smích jsem si nemohla odpustit. Prostě jsem byla nadržená, tak to muselo ven. Aneb - když musíš, tak musíš.

Ajo (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 16:39:25
Jejda,Tvuj dotaz mne vubec nepripada rejpaci)))))
Povypravim muj nazor na ironii,my cesi jsme jako narod ironicky dost ale pres to,kdyz se k nam zacaly nahle hrnout ruzne americke serialy a humorni filmy,tak tam je ironie snad 2x tolik,ze dnes jsme tomu tak zvykli,jako jist chleba. A kecala bych kdybych zapirala ze jsem se u nekterych vejsprechtu nerehnala jak kobyla.Rehtam se i do dnes,kdyz jde o nejakou rodinnou komedii (hlavne u cernochu)ale tam je citit prave ta atmosfera o te "domluvene ironii"A tato domluva prece nemusi byt dohodnuta nejak slovne,ta vyplyne z toho,ze jsou spolecne lide naladeni na stejnou vlnu.
Pak je ironie ve sporech a ta urazi,ta podsekava.Presne takovou vyztihuji am. filmy napr. o divkach ve skole a jejich soutezivosti.Proste kde je soutezivost,tam ta ironie se meni ve zbran.No a pak jsou narody,ktere ironii nepouzivaji,kdyz tak zridka,protoze za celou dobu pobytu v Belgii si vybavuji pouze dva lidi,kteri pouzivaji ironii v beznem hovoru ci diskuzi.Tak ze by belgove byli rekneme z 80ti % debilove?
Misa mi podsouva ze ironii nerozumim,-mam se hadat?
Mne je jasne,ze jak psala ze by rada se sebou neco delala na zaklade meho vysvetleni, -myslela si,neco +- "no jo ty chudinko,od Tebe bych toho pochytala" ale nakonec....proc ja si mam neco domejslet?Mne se nechce domejslet u lidi,co neumi hovorit ci psat jasne a konkretne.
Kdyz Ti nekdo rekne ironicky-"Ty ses tak chytra"-proc si mas automaticky domejslet ze to bylo mysleno ze jsi blba? Tak proste,kdyz mi nekdo rekne ze jsem tak chytra-prijmu to jako ze jsem chytra.Ja se za blbce nepovazuju.
Kdyz mi nekdo rekne ze jsem blba,odpovim mu ze si to nemyslim.
Uz jsem z toho kola ironie snad venku,snazim se klast otazky ci rici nazory jasne.
To ze ve wikipedii je clanecek a ze z toho vyplyva moje debilita-to mne nerozhodi,ja preci nejsem povinna si uvedomit svou debilitu na zaklade toho, ze na wikipedii nekdo neco napsal.A jestli si zde mnozi mysli ze jsem debil...))))je to jejich nazor,maji na nej pravo.


To je příběh jak z televizní novely. (Jarda - Mail - WWW) 22.03.2007, 16:44:36
Paní Martino, udělala jste samozřejmě chybu, ale co bylo, bylo.
Té kamarádce napiště omluvu:
"...že jste si její předchozí přiznání se k vlastní nevěře a současně nezdržování se doma a přijetí Vaší pomoci v péči o manžela domácnost mylně vysvětlila tak, že Vám vlastně svého manžela nabízí. A že se jí omlouváte, že jste ji špatně pochopila, že Vás to mrzí a že už to určitě neuděláte..."
Možná se aspoň chytí taky za nos.
A běžte si najít nějakého svobodného nebo taky vdovce, to uděláte nejlíp.
(Rozvedeného radši ne, tomu byste musela pomáhat s alimenty...).



Bedo (Jasmina - Mail - WWW) 22.03.2007, 16:54:38
tak jsem uz napsala Aje o ty ironii,
jinak mne vubec nejde o to aby jsem Tobe dokazovala blbce,za 1)se mi casto libily Tve trefne postrehy a za 2) Ty sam bys mel vedet,jak na tom jsi,v zivote to chodi takhle;kdyz se mylis,inteligent Te taktne opravi no a ...jiny Te zacne ponizovat,aj treba ironicky.

Vypadá to, (@Teo ;) - Mail - WWW) 22.03.2007, 21:25:10
že zdejší chat už skončil... TO je ale úleva. Fuckt se TO nedalo číst. ;)

to je toho! (jarda - Mail - WWW) 24.03.2007, 13:19:50
no, vzdyt se vlastne nic moc nestalo. proste se spolu vyspali a skoncilo to. manzelstvi te kamaradky stejne bylo narusene a mela sveho milence, tak bych si s tim vubec zadnou hlavu nedelal. spis byla pekna blbost suplovat roli maminky, to neni tvoje starost a nemohlo to pak ani jinak skoncit. tak si jen uvedom, ze mas po kamaradce a mavni nad tim rukou. a nejake hystericke vylevy kamaradky jsou tak leda na zasmani. moje prababa rikavala - kdo je vul at pije vodu, a v tomto pripade to opet plati.

ta potvora pry jsem ja. (Ivanka - Mail - WWW) 12.07.2007, 11:35:01
Mila Martino.Hod vse za hlavu a styk s muzem tvy kamosky popirej.Oni at si vycisti svuj vzduch doma sami.Nechot k nim.Zij si svuj zivot dal.

(Ivanka - Mail - WWW) 12.07.2007, 11:40:49
Marti,mam kamaradku,a take se jmenuje Marta.Pred 20 lety zazila to co ty.A do dnes ji ten milenec zustal,ac on zustal u zeny kvuli detem a ona si ho nechala pro penize.Jeho zena mela tez milence.Take tam prislo na hadky.Ale i tak Marticka s Jirikem se stykaj do dnes a jeho zena to vi.Jo v zivote se deji veci.Nemysli na nic zleho.Vse se casem srovna a bude klid.Ostastne vzdyt ona te vlastne jemu do te postele strcila tez,kdyz chtela ,abys u nich prespavala.

Souhlas (Jitka - Mail - WWW) 18.11.2007, 10:01:34
Bezvýhradně souhlasím s Jasmínou. Dělala jsi jim služku a oba tě krásně využili. To, že jsi tam i přespala jemu samozřejmě nahrálo. Toho bych se bývala já v tvé situaci vyvarovala.Ale co se stalo, nedá se odestát. Kamarádka mohla s takovou eventualitou i počítat.Kdyby se její milenec doma neprovalil nebo se třeba kvůli ní i rozvedl, byla by možná ráda, že jsi jí doma situaci usnadnila. Dopadlo to jak to dopadlo, hoď to za hlavu a žij.S nima oběma bych skončila. Ať si hledají jiného dobráka na hlídání dětí.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: