[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
DISKUZE - "ZLOBIVÉ GENY"
Rubrika: [téma]

Je to už delší čas, kdy jsme na Kudlance četli příběh jedné kanadské maminky a jejích dvou nezdárných dětí. Příběh téměř hrůzný. Maminka, třináctiletá a devítiletý. Bohužel, obě děti totálně nezvladatelné... Jak už to tak bývá, problémy s dětičkami se rodičům nevyhýbají, ať je to kdekoliv.. A nemusí to vůbec být jen lidé, jak se říká „žijící na okraji". Byla u mne v práci maminka, která žádala zrušení trvalého pobytu pro svoji dceru, které je 18,5 let.

     Dívka má nedokončené vzdělání, je vedena na pracovním úřadě bez nároku na dávky, a ač je to neuvěřitelné, během půl roku své zletilosti nadělala dluhy vskutku nesmírné výše. Takže u nich doma si dveře podávají exekutoři – nechápala jsem, kdo jí mohl půjčit, když nikdy nepracovala a ani nemá prostředky na živobytí; ale nedávno se na Kudlance o takové podobné „finanční společnosti" zrovna psalo...

     Chudáci rodiče mají teď strach o svůj majetek, aby mávnutím kouzelného proutku o něj nepřišli. Aby to nebylo vše, tak ona maminka má ještě oprávněný strach i z fyzického napadení vlastní dcerou ...  Hrůza..... přitom se fakt nejedná o žádnou socku.

     Paní, se kterou jsem se bavila, byla nesmírně inteligentní, upravená a na první dojem působila velmi sympaticky. Něco s výchovou se nezdařilo a naše zákony jsou postaveny tak, že pokud dítě není s to se postarat o bydlení samo (trvá zde odvozené užívací právo k bydlení), trvalý pobyt zrušit nelze. Rodiče i u nás musí tudíž trpět tyranii dětí... a jen se můžou obrátit na soud, kde „žalobou se lze domáhat vyklizení bytu užívaného vlastním dítětem". Netuším ale, jak dopadnou...??? Pokud bych časem znala stanovisko soudu, dám vědět... zatím s takovýmto případem žádné zkušenosti nemám.

     Hodně se v poslední době hovoří o tom, že podstatný vliv na jednání, charakter atd. mají naše geny. Že ne všechno se dá zachránit výchovou.

Jaké jsou vaše zkušenosti,
pokud nějaké podobné máte, s podobně nezvladatelnými dětmi?

Lída

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Nevim Lido (Jasmina - Mail - WWW) 19.03.2007, 00:27:53

Slusne oblecene a uhlazene pani-neni zaruka predavani detem dobrych prikladu a "socky" se rika i lidem co si kupuji obleceni od vietnamcu ale budiz.
K tomuto pripadu spise to bude system nez geny.
Za totace kdyby nevyucena dcerka nesla makat,tak by si sedla do chladku,pred totacem bylo po valce,tudiz by dcerce nikdo nepujcil a protoze bylo prace dost pri budovani,tatik by nemel obavy line a narocne dceri poradne napraskat,stezovat by si mohla na lamparnu.
Mame dobu neomezenych moznosti,driv bylo potlacovano to dobre ale i zle.
To je jako pole,na ktere dlouho neprselo ale seme zla nebylo z pudy vybrano.
Ted prsi hojne ale nevzrostlo jen obili,ale take lebeda.
Takze ke genum,...lide chovaji a krizi ruzna plemena a kdyz se prokaze v urcite linii zly charakter,temto jsou pak odebrany papiry a chov zakazan.
Dobry napad,ne?)))))))

ANo, ve ýchově se NĚCO nepovedlo (Wendy - Mail - WWW) 19.03.2007, 08:01:08
teď nejde ani tak o to co (nejsou socky, asi podnikají, neměli na děti čas, nebo se děvče dostalo do špatné společnosti, což se může stát i v nejlepší rodině- co my víme) ale stalo se. Přijít tímto způsobem o dítě je hrozný. Ale aby se nechala uvláčet celá rodina to také nelze. JAsmina má recht - moc volnosti a svobody někteří jedinci nezvládají. A teď asi záleží na státních orgánech, jak podobnou situaci dokáží ošetřit a zbytek rodiny ochránit. V tomto případku bohužel ten soud...
Znala jsem ze svého okolí takovou jednu rodinu, otec jezdil téměř pravidelně do Prahy na služebnu policie pro nezdárné dítě. Jak to dopadlo, snad ani psát nebudu. Chce to zkrátka radikální řez, jako u alkoholiků, gamblerů a domácích tyranů, jde-li to jen trochu. Nezávidím.

souhlasim, (sasa - Mail - WWW) 19.03.2007, 08:32:59
ze ne vsechno se da zachranit vychovou. vychova (ci nevychova) muze mnohemu napomoct (ci pokazit), ale geny neprecuras.
mam v praci kolegyni - dcera skvela a v pohode, syn des bes. totez rodina meho byvaleho zaka - starsi sestra docela v pohode, jeho v devitce z vyucovani odvedli policajti. pritom v obou rodinach meli sourozenci plus minus stejne podminky a vychovu.
ta moje kolegyne se nakonec musela od syna "odstrihnout". musi to byt hrozne tezky, ale nekdy to proste jinak nejde.

(bb - Mail - WWW) 19.03.2007, 09:26:06
mám taky spíš takovou zkušenost, že geny výchova nepřetluče, jen obrousí, a to tak do 13, pak se to začne lámat a buď to dopadne dobře, nebo ne
v otázce peněz mám ale dojem, že zrovna tam se dá výchovou a přístupem k finančním záležitostem v rodině, u dětí, dokázat hodně, aspoň to,aby nepropadly lákadlu "snadno nabýt"
U ťé dcerky z článku jde asi spíš o něco jiného, než o vztah k penězům, mně to přijde spíš jako demonstrace vztahu k rodičům. Taková hodně blbá revolta.

to není jen ve výchově ( - Mail - WWW) 19.03.2007, 09:33:46
ale také v tom jak to dnes funguje, mám syna, když mu bylo 18 rozhodl se vzít si mobil na paušál i přes mé veškeré domluvy a nesouhlas to udělal, samozřejmě na má slova došlo, za dva měsíce tam natočil asi 5. 500,-Kč měl tam nějaký paušal 1600,- měsíčně, nezaplatil to, ani po upomínce, podcenil celou situaci, dopisy mu chodili doporučeně na jeho jméno a i přes mé veškeré upozornění se na to vybodl. Paušál při nezaplacených fakturách snížit nejde, jen když jsou uhrazené, zanedlouho T-mobile s ním zrušil smlouvu a napočítal mu včetně toho dluhu všechny paušály za dobu, na kterou měl s nimi smlouvu. Takže než se nadál, tak tam měl dluh 42 tisíc a nedalo se s tím nic dělat. Po té co nás navštívil exekutor jsem naprosto nepříčetná zašla s ním na T-mobile, není to jejich problém, má dluh, je plnoletý, smlouvu podepsal dobovolně, tak ať platí (ještě chodil do školy), ale to při podpisu smlouvy nikoho nezajímalo. Dluh jsem za něj postupně uhradila (dali nám splátkový kalendář) a už mi ho druhým rokem pomalu splácí (a nechám si to doplatit do posledního halíře, je to věc principu!!!). Není nad to se spálit, dává teď pozor na to co podepisuje a je klid.

(bb - Mail - WWW) 19.03.2007, 09:36:10
ukázková výchovná lekce pro mládě
i když mámu stála nervy, ale dopadlo to ještě velmi dobře

je to divný... (Margot - Mail - WWW) 19.03.2007, 09:49:42
Fakt by mně hodně zajímalo, jaká byla celá výchova toho děvčete. Dnes je slečna čerstvě plnoletá, nadělala vysoké dluhy a maminka má oprávněný strach i z fyzického napadení. No tak s touhle dívčinou přeci museli mít rodiče starosti už dávno, tak by mně zajímalo, jak je řešili a jak to vypadalo v rodině už dřív. Tahle špička ledovce přeci nespadla z nebe dnem osmnáctých narozenin slečny.

PRAVDU MÁŠ, Margot - (kiwi - Mail - WWW) 19.03.2007, 10:24:37
to je stejný, jako v tom případu, co je v odkazu. Taky je tam jednoznačné, že ta maminka zameškala a zanedbala co šlo!!!
I KDYŽ GENY SE přečůrat nedaj, v tom máš, Jasmíno, pravdu!

Ne ne, Kiwi, (Margot - Mail - WWW) 19.03.2007, 11:28:36
neříkám že maminka zvorala co mohla, jen říkám že je tu málo informací. Neříkám že rodiče v minulosti řešili problémy špatně, protože tu není ani slovo o tom jak je řešili a to je přesně to, co by mně zajímalo. Tohle není kritika, ale otázka - jak to bylo dřív?

Lidske geny toho nesou hodne (Jasmina - Mail - WWW) 19.03.2007, 12:32:22
kromne chorob a telesnych znaku i povahove rysy.
Dokonce poradkumilovnost ci opak je uz zaveden v kodech,nebo silna a slaba vule,zrovna tak touha po nezavislosti,vysoka odpovednost a naopak.
Kdyz se smicha napriklad sklony k lenosti ale vule samostatnosti,stane se treba to,co mi vypravela tchyne o neporadne zene,ktera si vzala poradneho muze.Z dobre vule zacala doma uklizet.Ale jak by to u ni vypadalo,kdyby si nasla take neporadneho muze?-Takze nasi michanici v genech ovlivnuji take vnejsi faktory.
Lineho cloveka by v rannem kapitalismu nikdo nezivil-zbyvaji mu dve moznosti;pracovat nebo krast.
za praci dostane mzdu-za kradez kriminal.Ma-li liny clovek ve svych genech aspon trochu smysl pro cest,ci strach z lochu-pujde pracovat,dnes takovy clovek zvoli podporu.Zase dve moznosti,bude zit na takove urovni,o jakou se postara nebo bude touzit mit to co ostatni ale bez prace.Kdyby byly pevne zakony platne pro vsechny,jasne a strucne-uskrovni se jenze dnes je mozno zakonni klicky obejit,coz zase laka stat se panem "podnikatelem".
Drive jsem slysela od starsich,ze kdyby se k nim deti chovaly zle-vyrazi je z domu.Asi to tehdy slo.
Dnes vsak,pokud dospele dite nesahne na praci a rodic ma tudiz k nemu stale povinnost,takovy zakon podporuje line geny.
Kdysi jsem uzasla nad historii arabskych koni;z onech klisen zakladatelek linii.Krizili jejich potomky pribuzensky a to dokonce fest.
Rodily se degenerovana hribata,ktera byla od zacatku chovana v tvrdych a prisnych podminkach chovu.Cast jich tvrdy chov (o hladu apod)nevydrzela.Ti co vydrzely,z tech se potom stali nadherni a nejvytrvalejsi kone-dalsi zakladatele.Tot historie.
Takze -znovu vnejsi faktor dokaze ovlivnit nas geneticky zaklad.
Je proste jeste neco vic nez jen geny.

Jasmi (Wendy - Mail - WWW) 19.03.2007, 12:48:49
jen špetka k té pořádkumilovnosti - většina chlapů ji v genech prostě nemá a většina žen ano. To je zakleté.
Že se muži lépe orientují v prostoru, to je vysvětlitelné jako dědictví dávnověku. ALe ten pořádek..?

Jasmíno, (bb - Mail - WWW) 19.03.2007, 12:50:44
čím dál víc jsem překvapena rozsahem tvých znalostí :)
O chovu koní nic moc nevím, jen coby laik, o tvrdé výchově arabských, kterou se vyselektují ty nej, jsem slyšela a považovala to spíš za legendu. Že jsou to hříbata z příbuzenské plemenitby, to by mě vůbec nenapadlo.

(Inka - Mail - WWW) 19.03.2007, 13:31:31
jenomže Jasmí to by rodiče doma museli být při výchově důslední a to při dnešní pracovní vytíženosti je v pubertě našich ratolestí úkol doslova nadlidský a ne každý ho úplně dobře zvládne, zvlášť když se žena třeba rozvede a zůstane na tu dovýchovu třeba i více dětí sama.
A naše zákony to flákání lidí jen podporují, dřív byla pracovní povinnost.
Pamatuju se, když byl ještě Multiservis, jak jsem si tam brala na splátky sporák, nějaká docela směšná částka jestli 4.000,- Kč nebo tak nějak, chtěli po mně: potvrzení ze zaměstnání, dva doklady o platbách, telefon a elektriku, dva doklady totožnosti občanku a řidičák, no obštrukce jako blázen. Dnes dají každýmu všechno a na kom to pak budou vymáhat? V nejhorším případě na tom, kde má dotyčný trvalé bydliště a je úplně jedno jestli tam bydlí nebo ne. A odhlásit někoho bez jeho souhlasu z trvalého bydliště není nic jednoduchého.

Wendy,bb (Jasmina - Mail - WWW) 19.03.2007, 13:40:48
Gen je prenos informaci a to i tech,ktere ziskavame behem naseho zivota.
Tudiz geny jsou neustale promnenlive nebo lepe receno se neustale rozviji.
Proto se stane,ze napr. jeden rodic je dlouho v detstvi traumatizovan (valkou,zlymy rodici atd.)potom se z traumatu vysvobodi a po te privede na svet potomky,ktere uz si ponesou cast traumatu ze sveho rodice,tento se muze projevit jako urcita fobie ci jen neprijemny pocit z neceho.Ale nejen traumata ale i uceni a styl zivota.Velice dlouho se uklid vyzadoval po zenach,jakoz i starost o muze.Muzi vsak mivaji a to vice nez si myslime,smysl pro poradek,proto je jich stale jeste dost,kteri zakopou spinave ponozky pod gauc ale automaticky predpokladaji,ze ty ponozky se presunou do pracky,vyperou se a ulozi do supliku.Kdyz se tak nestane-rozhodi je to.Kdyz vsak nemaji zenu,taci ziji v neporadku a -bohuzel,casto vice nez lasku-hledaji manzelku -sluzku,kdyz ji naleznou,citi se skutecne v naklizenem bytecku lepe,nez kdyz byli sami a zenusku si pochvaluji.Maloktery muz se v naklizenem prostredi citi zle.Takze ten smysl pro poradek maji.Pak jsou ale i taci,co si sami uklizeji lepe nez zeny,znam takove.
bb,me znalosti jsou mozna rozsahlejsi,ne vsak hluboke (v tom jsem typicky blizenec)
Ano,vypravi se to jako legenda,hlavne o tech 4 klisnach,avsak je dokazano ze tvrdy rezim dokaze s zivym tvorem delat divy.I u lidi.Avsak pozor,tvrdy rezim musi byt profesionalne propracovan a jit za dobrym ucelem,proto take tyrani jak zvirat tak lidi vede k opaku.
Pribuzenska plemenitba se provozuje jeste do dnes a tato pak dava vzniknout novym plemenum zvirat.Zase se to musi delat odborne a s citem.

Inko (Jasmina - Mail - WWW) 19.03.2007, 13:42:29
tak tak,vsak jsem toto mela na mysli,presne jak rikas.

(Zuzka - Mail - WWW) 19.03.2007, 18:07:47
K těm genům a zlobivým dětem. Mám dceru, se kterou mám taky spoustu problémů, a ne malých. Nejdříve jsem pořád hledala chybu sama v sobě. Pořád jsem si říkala, kde a kdy jsem ve výchově udělala zásadní chyby, kde jsem selhala apod. Jsem mámou dvou holek, teď už skoro dospělých. Můžu s čistým svědomím říct, že jsem do nich celý život nalívala jen to dobré, věnovala jsem se oběma opravdu hodně, trávila jsem s nimi veškerý jejich volný čas, učila jsem je lyžovat, bruslit, jezdit na kole, plavat atd.atd. A dnes ? Jedna je nebíčko, druhá je peklíčko. Přitom obě dostávaly to nejlepší (tím nemyslím peníze !!!). A tak jsem začala se dívat na to trochu jinak. Přišla jsem na to, že spoustu věcí bych neodkázala ovlivnit ani dnes, protože to co má ta zlobivá v genech, to prostě zlomit nejde. Dříve bych promluvila asi stejně jako Kiwi, řekla bych že matka zanedbala co se dalo, ale dnes už bych tohle nikdy neřekla. Já jsem udělala a pořád dělám co se dá, ale ovlivnit geny nedokážu. Neznám přesně ten příběh který tady byl uveden, jen ze mě mluví vlastní zkušenost. Kde jsou ty časy, když jsem slýchávala jak dávají některé děcka svým rodičům zabrat a já jsem říkávala - tohle u nás neexistuje, tohle bych nedopustila....

Zuzko, (bb - Mail - WWW) 19.03.2007, 21:21:22
tohle znám z vlastní rodiny, dva lidi, stejné prostředí, výchova, rozdílné povahy. A v tom to asi tkví...že povaha je vrozená a výchova je jen obal, nános, který občas povahu nepřepere.
Zaujala mě poslední věta tvého příspěvku. Několikrát jsem už zaznamenala, u sestry, u známých i jinde, že rodičům, kteří něco takového říkali, se dostalo obzvlášť silného ponaučení, neříkej hop dokud nepřeskočíš :)
Kamarádky měly stejně staré děti, kluka a holku. Kluk byl hodný, klidný, dobře spal. Holčička připravila mámě peklo, ve dne to šlo, v noci nespala. Byli tím dost omezení, nikam nemohli, hlídači pro nepřerušený řev odpadávali a nechtěli hlídat :) Maminka hodného kluka už tak vynervenou mámu holky nespavce dorážela poznámkami o tom, že ona by si TO teda vychovala jinak, že tohle by nesnesla, tohle že by bylo tak a tamto jinak...
Zhruba po 3 letech se oběma narodily druhé děti, máma od kluka dostala druhého, máma holčičky taky kluka. S ním si odpočinula, vyspala se, mezitím se zklidnila i první dcerka. Rostou z nich děti pro radost, dobře se učí. Mamce dvou kluků se po hodňouskovi narodil malý ďábel, co nezavřel pusu a vyžadoval soustavnou pozornost, jinak řval jak na lesy. Po dobrém, po zlém, nic nepomohlo.
Jeden známý měl velmi radikální názory na problematiku drog, co by stát měl a neměl a jak on, mít to v rukou, by s nimi (narkomany) vymetl, nic by jim, hajzlům línejm závislejm, neplatil, žádnou léčbu. Atd. atd.
No, tam to dopadlo hodně zle. Tři synové, první dva lítají v drogách. Třetího uchránil dost dlouho, těšil se, že aspoň ten... Pak mu zavolali, aby si pro svého 15letého sjetého syna přijel. Položil telefon, dostal infarkt a zemřel. Věděl, co bude, potřetí už tu představu prostě nevydržel.
Moje sestra měla taky velmi přísné názory na rodiče, kteří své děti jakoby rozmazlují tím, že se jim "až moc" věnují, radí jim s úkoly, učí se s nimi, vysvětlují, nutí je do činnosti, do kroužků, prostě moc "s nima nadělají". Byla názoru, že dítě se má nechat přirozenému vývoji, že si svojí cestu v životě najde. Už to neříká, má 21 letého nevyučeného nezaměstnaného syna, který si občas přivydělává zvláštním způsobem, např. prodejem kola a mobilu - dárků od prarodičů, apod.

Ty máš aspoň čisté svědomí, žes udělala maximum cos mohla, svůj díl jsi splnila a ostatní je už opravdu na nich.


bb krásně jsi to napsala (Kamila - Mail - WWW) 20.03.2007, 09:50:25
nemám naštěstí v okolí žádné až tak brutální případy, mně deptá vlastní matka, která mi neustále vytýká, že se synem moc nadělám. Že se s ním moc dohaduju, že bych mu tamto měla přikázat atd... už jsem tuhle nevydržela a vyjela na ní, že ona si svoje vychovala a že neví, co říká, já byla zcela bezproblémový dítě, ale zkrátka jsem měla kliku s genama. Nebo spíš bych měla říct, že máma měla kliku. Fakt o mně nevěděla, jedničky jsem nosila, ale chce se mi říct, že to zkrátka až tak moc její zásluha nebyla. Syn je zatím ok, tak můžu jen doufat, že dostává dobrý základ a že všechno dobře dopadne.

je to zcestne (Jasmina - Mail - WWW) 20.03.2007, 10:35:11
takto delat zavery.
Kdybych mela jenom dcerku,tak budu taky pani "chytra".
Ale ze mam hned po ni syna,tak vim co to da za praci udrzet dite na uzde ale zaroven ho nezlomit,aby to nebyl jen otrok.

Respektovat a byt respektovan (Johanka - Mail - WWW) 20.03.2007, 11:00:56
Tuhe skvelou knizku jsem prave docetla a doporucuji vsem, co hledaji rozumnou vychovnou cestu, jak dite neterorizovat, ani ho nenechat rust jak drivi v lese.

Je to kniha o tom, ze i kdyz vymahame opravnene pozadavky, stanovujeme a hlidame hranice, muzeme to delat bez uziti mocenskeho pristupu. Ze dite muze byt nas rovnoceny partner, jsou tam popsane zcela konkretni komunikacni techniky, pomoci nichz dosahneme toho, aby dite nerostlo k poslusnosti, ale k zodpovednosti.

Ja jsem to v podstate tak videla i predtim, ale neuvedomovala jsem si nektere veci, co s tim souviseji (rizika pochval..), neznala jsem ty techniky, takze mi tahle knizka dala hrozne moc.

Je urcena nejen pro rodice, ale i pro ucitele, a urcite si z ni neco vezmete, i pokud deti uz nebo jeste nevychovavate :)

Johanko, (bb - Mail - WWW) 20.03.2007, 16:37:46
vy co máte malé děti teď, se tak máte, máte knihy a internet. Když jsem měla malinkou holčičku, měla jsem jen ituicic, zděděnou knihu Naše dítě a svých 19 let, pletla jsem si pampeliškové věnce do vlasů a těšila se, že je za 2 roky budu plést s ní :))
Teď je jí přes 19 a je napůl moje dítě a napůl báječná přítelkyně, hlavně bezvadná ženská. Tak snad mě ta intuice nakonec vedla správně.
U kluka neposuzuju, máme k sobě výjimečně blízko na to, že je to puberťák, tak by to nebylo ani trochu objektivní.

(bb - Mail - WWW) 20.03.2007, 16:39:08
ituicic = intuici

já budu nakonec ráda, (alenaT - Mail - WWW) 23.03.2007, 19:20:22
že jsem byla celej život chudá. Metoda:"miláčku, nemůžu ti to koupit, nemáme penízky, ale dám ti pusinku" zřejmě zafungovala lépe, než jsem se původně domnívala.Díky kdysi chchudým, leč opusinkovávaným dětem mám teď internet...

alenoT :) (bb - Mail - WWW) 24.03.2007, 00:18:46
byly doby, kdy by mi ty pusinky snad ani nestačily, musela bych je samou chudou láskou sežrat :)))

milá bb (alenaT - Mail - WWW) 26.03.2007, 12:29:57
dávala jsem jim ty pusinky i když jsem měla chuť je zakousnout, někde jsem četla, že se dětem furt musí dávat najevo, že jsou milovaný. Tak jsem jim furt řikala, jaký jsou zlatíčka a jak je miluju a co já bych bez nich dělala v kriminále až mě zavřou poté co je pozabíjím. Zdá se , že to zafungovalo. jsou stále naživu a je s nimi i legrace

Zrušení trvalého pobytu (Sarah - Mail - WWW) 08.04.2007, 14:57:48
Já sama jsem podala návrh na zrušení trvalého pobytu bývalého přítele a i moje sestra zrušila trvalý pobyt svému synovi, který se ničím nevyučil, začal několik škol a žádnou nedodělal a pracovat soustavně se mu taktéž nechce. Protože měla obavy, aby k ní nepřišli exekutoři, podala žádost o zrušení trvalého pobytu. Proběhlo formou správního řízení, kam jsou přizvány obě strany, jež mají možnost se vyjádřit. Takže zase až takový problém to myslím není. Místo trvalého pobytu pak má takový člověk na adrese příslušného úřadu.

zrušení trvalého pobytu-jak? (Jenda - Mail - WWW) 19.04.2007, 07:53:09
Máme problémy se synem, drogy, dluhy, tedy hrozby exekucí, napadení... Bydlíme v nájemním bytě jako členi SBD, syn není na družstvu veden, bohužel žil s námi asi 3 měsíce a udělal takový svinčík, že jsme ho vyhodili (má 31 let).
Když jsme ho chtěli odhlásit z trvalého pobytu, slušně nás na obecním úřadu vyhodili, že nesplňuje 2 podmínky podle § 12 zákona 133/2000 Sb. A exekuce nám hrozí dál... Co dělat nyní? Můžu vyměnit zámek? Syn v bytě věci nemá, nepodílí se nijak na bydlení, ale bohužel u nás žil 3 měsíce...

(Ivanka - Mail - WWW) 12.07.2007, 12:01:52
Vy tu vsichni neco komentujete,ale te pani neporadite jak se zbavit pobytu sve dcery v jejim byte,aby matka mela klid.Znam vice takovych pripadu.A matky si nevi rady.Poradit jim musite.Jak se ma v teto itulaci matka zachovat a co udelat ,aby nedoplacela na sve dite,co nedela a dela dluhy a bydli v jejim byte.Tak jim poradte.

(Ivanka - Mail - WWW) 12.07.2007, 12:05:59
Prdlaj geny.Nase generace musela makat a jsme na to i zvykly a delame.Ale genarece nasich deti delat nemusi a rodice na to doplaci.Tam by stat mel udelat poradek.aby rodice cely zivot nedoplaceli na sve deti co delat nechtej,aby za ne nemuseli platit dluhy,makat na ne i kdyz jsou dospely a nebo je mit ve svem bytze a zivit je stale.Na coz tyto deticky i hresi a vyuzivaj toho a rodice jen muzou plakat.

(Ivanka - Mail - WWW) 12.07.2007, 12:07:00
za komunistu kdo nedelal,byl prizivnik a sel sedetr.A kde je dnes zakon na takove lidi?

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: