[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
V JEDNOM KUSE...
Rubrika: [úkol pro vás]

Milá Kudlanko, jsem vdaná, svého muže velice miluju a dost mě trápí, že on zírá na každou mladou hezkou ženu, kterou uvidí...  Cítím se tím poníženě a pěkně hloupě... já mu přeci nic podobného nedělám; i když bych měla možnost – když jsem se náhodou či nechtě na nějakého muže koukala, například že jsem se zamyslela a on byl zrovna ve směru mého pohledu, taky se mi stalo, že se pak se mnou pokoušel o navázání kontaktu, což já ale vždy samozřejmě odmítla.

     Kdežto můj manžel ale neustále na jiné přímo zírá a já nedokážu dělat, že to nevidím; je to tak evidentní, že to ani nejde... když mu to vytknu, hned se rozčílí a zaútočí, že "to má za to, že chtěl trávit čas se mnou, že je pořád jen v práci nebo se mnou, a že nemá žádný život a já ještě přijdu s takovým nesmyslem... že on se rozhodně na nikoho nedíval a vůbec neví, o čem mluvím" – a tak podobně....

     Jsem z toho dost nešťastná. Na druhou stranu mi pořád říká, jak mě miluje a že jsem pro něho to nejdůležitější na světě. Někdy si říkám, že pořád třeba hledá někoho jiného, ale proč by to dělal tak strašně okatě? A přede mnou? Cítím se pak tak neatraktivně a s každým tím pohledem si připadám jen ošklivější a ošklivější. Už si nevím rady... Já nejsem nějak extra žárlivá, a tohle přeci není žárlivost... Petra

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Petro, (mája - Mail - WWW) 13.03.2007, 08:25:38
tvůj problém se skládá ze dvou podproblémů:
1) zírá na jiné ženy: to bohužel někteří (většina) chlapi dělají. Zírat budou až do důchodu a do smrti a pořád se jim jiné ženy (byť třeba jen na ulici, anonymně) líbit budou, a dokonce s postupem času - ve vašem manželství - prostě jak budete stárnout - pořád víc. Vůbec to nemusí souviset s tím, že ony se mu líbí, kdežto ty ne. Přijmi to jako fakt, prostě zírají. Já jsem to řešila vždy tak, že jsem na ně zírala taky a pak to "po chlapsku" zkusila s mým protějškem zhodnotit (Pěkný nohy! nebo naopak: No, dost nevkusně oblečená, ne? Ale častěji pozitivní hodnocení :-), ale ne moc, aby to nebylo moc přitažené za vlasy. Dělat, že ti to nevadí, je těžké, ale nic jiného ti stejně nezbyde, ten chlap se nezmění a bude se chovat takto dál, takže to zkus prostě hodit za hlavu, protože to skutečný problém (snad, zatím) není.

2) tvoje vnímání sama sebe - to už problém je. Jak myslíš, že tvůj muž vnímá tvé reakce, reakce podrážděné nesebevědomé chudinky? Určitě to v něm nevzbudí vlnu lásky, jak bys chtěla ty, naopak ho určitě otravuješ, odtud jeho (i když i podle mého trochu moc hrubé) reakce. Ty ale podněcuješ ty svým poraženeckým chováním. Proč říkáš, že bys se na jiného muže nepodívala? Co je na tom špatného? Žij trochu, užívej si, raduj se z toho, že se líbíš i druhým a že tě chtějí oslovovat, z vážného hovoru lehce vyklouzneš a zbyde ti radost z malého úspěchu a vědomí, že jsi také krásná, přitažlivá, zajímavá. Pro muže obecně, pro tvého muže taky. Myslím, že to nebude tak těžké, ale musíš zkusit změnit sama sebe. Určitě to zvládneš a uvidíš, jak se ti na světe bude tisíckrát víc líbit!

Májo, k tomu už není co dodat! (Míša - Mail - WWW) 13.03.2007, 08:45:36
Souhlasím s tebou v obou bodech.

chlapi (Azul - Mail - WWW) 13.03.2007, 10:01:34
Ahoj Petro, asi ještě nejsi vdaná příliš dlouho, ne? Jinak bys možná ztratila o chlapech iluze. Oni jinak fungujou. Tak trochu dost na první signální.Takřka bez vyjímek. A netřeba to přeceňovat. Většina chlapů zůstane jen u toho zírání a včas se vzpamatuje.Taky myslím, že docela spolehlivě odpoutáš jeho pozornost od jiných slečen tím když uděláš něco neobvyklého a docela marnivého, sebešlechtícího. Třeba si začni lakovat nehty jestli to neděláš a buď trochu víc sexy.Ale ne pro něj, jen jakoby náhodou.Tvař se tajemně a jestli kouká po jiných si nevšímej. Zkus ty koketovat se švarnými cizinci. To uvidíš jak chlapec zbystří, jestli mu někdo neleze do zelí.Muži, si občas myslí, že mají ženskou jistou, dokaž mu že to tak není. Taky možná zkus, nemít na něj čas....

Peťo (kristy - Mail - WWW) 13.03.2007, 11:28:32
jo jo já ty iluze opravdu stratila taky. můj muž je to samý. Ohlídne se za každou ( no to ne těch ošklivých si nevšimne), a taky tvrdí že neví. Buď ráda že to alespoň nekomentuje to já poslouchala jaká má jaký kozy a nohy a zadek a čím víc mě to vadilo tím víc mě to dělal naschvál. Vždy jsem mu říkala, ať si to hodnotí s chlapama že mě to opravdu nezajímá. A jediný co pomohlo bylo když jsem každou za kterou se otočil komentovala já ale i tak že to slyšela od té doby je klid.

pod majin prispevek... (Johanka - Mail - WWW) 13.03.2007, 11:56:22
...bych se taky podepsala, k tomu neni co dodat.

My koukame po zenskych spolu, hodnotime, ktera se nam libi a ktera ne :), prijde mi to naprosto v pohode. Asi bych si s tim trochu delala hlavu, jen kdyby kladne hodnotil zeny radikalne odlisne vizaze, nez mam ja (treba kdyby se mu libily boubelky, kdyz ja jsem vyzablina), ale to se nedeje, tak je to v pohode.

Mimochodem "ja to nedelam, tak on taky nesmi", to je spis projevem snahy o ovladnuti partnera nez nejake naklonnosti. Ty zase treba koukas po hadrech ve vyloze (nebo po zlate nebo dopln cokoli jineho), kdyby on Ti rek, ze on prece do vyloh nekouka, tak Ty taky nesmis, taky by sis preci tukala na cel, ne? Ze chlap spocine pohledem na pekny babe, prece neznamena, ze je nespokojenej doma a chce ji sbalit - prote se pokocha a jde dal. Ty se v tom zlatnictvi nebo treba na vystave obrazu taky pokochas a jdes, aniz bys doma litovala, ze si tu galerii nemuzes celou koupit. Tak to ber taky tak, ze on se proste kocha v ty galerii a je rad, ze doma na zdi ma porad ten hezkej milej obrazek a vztah k nemu se tim nikterak nemeni.

A co takhle hodnotit před ním chlapy? (kiwi - Mail - WWW) 13.03.2007, 12:03:33
Co kdybys naopak ty, začala "se zalíbením" hodnotit chlapy? "Podívej, jakej ten má krásnej pevnej zadeček... A ty ruce... jaký jsou krásně silný, ten když by mě chytil, to bych ztratila nejen řeč... A hele, ta jeho noha, a ten nos - co myslíš, je to pravda, že podle nosa poznáš kosa? Ten asi bude, co?"...
Tak si myslím, že on by s tím hodnocením ženských velice brzo přestal :-)))))))
Jen abys přestala i ty :-))))

Kruci, ženský, proč se jen podřizovat a tedy hodnotit taky ženský? Copak jste teplý?????
Jen mu ukaž, že není jedinej na světě!!!

Mně se líbí, jak to napsala Azul (Gita - Mail - WWW) 13.03.2007, 12:17:35
zakazování fakt nikam nevede, člověk se akorát ztrapňuje a přiznává svou nejistotu. Na druhou stranu mi zase ale nepřipadá úplně košer, že druhý dělá něco (i třeba nevědomě), co tomu druhému vadí a trápí ho a ani trochu se nesnazi svoje chování když ne změnit, tak aspon omezit. To přirovnání k těm vitrínám tudíž něco do sebe má, ale nemyslím si, že je to úplně srovnatelné. Takže ještě jednou souhlas s Azul, dělat, že to nevidím, soustředit se na sebe a na jiné věci, být vzácnější, žádoucí i pro jiné.

Johanko (Wendy - Mail - WWW) 13.03.2007, 12:33:25
to přirovnání ke galerii se mi moc líbí. A taky metoda kristy je super.
Je fakt, že nemůžeme žárlit na celý svět, pořád budou mladší i hezčí než my. No a co - a taky mladší a hezčí než ti naši chlapci. Já osobně se ráda podívám na pěkného člověk jako třeba na pěkný obraz nebo krajinu. Prostě se kochám...a chlapi jsou holt chlapi. Dokud dělají jenom tohle! Ženská si musí věřit a pak to může s nadhledem přehlédnout. Nebo ?

Ten můj (Šárí - Mail - WWW) 13.03.2007, 12:49:24
také kouká na jiné. Pro mně je skoro požitek ho při tom přistihnout a pozorovat, jak jeho „první signální“ takřka nevědomě sleduje tvary a hodnotí. Prý si leckdy opravdu toho není ani pořádně vědom. Věřím mu to.

Muži jsou jiní než ženy právě v tom, že aktivně „loví“ zvnějšku signály, které opačné pohlaví vysílá. Je to naprosto přirozené. Když zůstane jen při tom koukání, není podle mně co řešit-máš prostě doma normálního muže. Chceš-li, můžeš začít hrát divadýlka s lakováním nehtů a „upoutáváním pozornosti“, ale myslím, že by ti víc pomohlo zapracovat na svém vnitřním ženském sebevědomí. Pak si budeš vědomá toho, že se ti od partnera dostává přirozené pozornosti, a nad „zíráním“ na jiné se jen usměješ a přestaneš mu přikládat význam, který nemá.


kiwi, (Johanka - Mail - WWW) 13.03.2007, 13:02:34
kdyz ja se fakt radsi kouknu na hezkou zenskou nez na chlapa :) Chlapi mi prijdou nejak vsichni stejny, ale po babach cumim odjakziva, moje partnerstvi s tim nema nic spolecnyho, takze neje o podrizovani. Lesba nejsem, i kdyz jsem jeden cas uvazovala, ze bych to mozna zkusila ;) Kazda zenska pry je do nejaky miry bisexualni, ja proste koukam po babach a nijak se za to nestydim :)

Kdyby mi to nebylo vlastni, tak na ne rozhodne necumim jen proto, abych se zavdecila chlapovi :), ale koukala bych treba po tech chlapech nebo do vyloh :), a po cem kouka on, by mi bylo ukradeny. Jeden cas jsem treba dost ocumovala motorky a on se mi smal, tak bych se mu zase smala, ze furt ocumuje baby :).

Mimochodem dobrej zpusob, jak chlapa odnaucit koukat po zenskych, nebo teda koukat po nich nekriticky a myslet si, jak jsou hezci nez ta jeho, je upozornovat pri kazde prilezitosti na jejich umela vylepseni (malovani, plastika apod.), pokud je to pravda. Kdyz ten muj se rozlpyva nad nejakou umelinou, tak jsem (nijak ve zlym, tak nejak normalne analyticky v ramci toho hodnoceni) rozebrala, ze xicht ma tak zmalovanej, ze ani neni videt, co ma pod tim, a ze (zvlast ve filmu treba, na ulici to nepoznam) ty prsa jsou umely, at se koukne, ze se ji vubec neklepou :). On se nejdriv divil, ze jako jo, fakt, ale ted uz to taky dokaze zdetekovat a neocumuje s takovym nadsenim, resp. je rad, ze ja vypadam dobre i bez naliceni a bez plastiky, zatimco u tamtech clovek nikdy nevi :))

Taky (Lucie - Mail - WWW) 13.03.2007, 13:15:37
Řekla bych, že jsou všichni chlapi stejní. Petra ještě nedošla do fáze jako my ostatní, že jsou horší věci v životě a naco se zabývat takovýma pitomostma. Že se po ní podívá neznamená, že chce být nevěrný. Chvíli mě to taky trápilo, když už si toho všímali jiní, tak sem to maximálně nějak vtipně okomentovala. Až přijdou děti, nemoci, problémy se starouškama, řešit takové věci nezbyde čas.

Teda, fakt jsem ráda, že v tom nejsem sama! (saffron - Mail - WWW) 13.03.2007, 13:25:13
Taky nejsem lesba, ale na pěknou ženu se ráda podívám. Přistihla jsem se, že mi připadají zajímavější a rozmanitější než muži - přesně jak píšete. Tím nechci říct, že se po pěkným mužským nekouknu - to zase jó! Krása se má ocenit ať už mám mezi nohama cokoliv:-)))

Muži lépe vidí než myslí - a v tom to je! :)) (Míša - Mail - WWW) 13.03.2007, 13:45:57
Muži dávají přednost atraktivnímu zevnějšku před rozumem, protože většina mužů lépe vidí, než myslí. - Germaine Greer





to jo (kristy - Mail - WWW) 13.03.2007, 13:46:05
ale jak si má spousta ženských věřit, když si společnost utvořila určitý ideál krásy a ať chceme nebo ne tak podvědomě nám ho podsouvá. Je spousta ženských se kterýma to nehne, ale pak spousta těch který se kvůli tomu trápí a pak stačí málo třeba i jeden pohled jejího vyvoleného někam jinam a už je problém. Tuhle jsem nad tím přemýšlela a ono v tý televizi co se týče reklam jsou samý omlazující zeštíhlující přípravky, který většinou stejně nefungujou. A i u mladých holek jak si mají pěstovat sebevědomí? Třeba jsem trochu odbočila jen jsem se zamyslela nad tím prvním příspěvkem od Maji vím že má pravdu ale není to někdy jednoduchý.

(radka - Mail - WWW) 13.03.2007, 14:17:51
Ja taky ziram. Po muzich i zenach. Zejmena kdyz je nekdo zajimavy, originalni. Taky jsem si vsimla ze je na svete hrozne moc krasnych mladych muzu. Kde byli vsichni, kdyz ja jsem byla mlada?
Taky nahlas komentuju herce v televizi, kteri se mi libi. Treba Keanu Reves. To vzdycky prepinam, abych se mohla kochat :o) Proste je treba si zivot zpestrovat drobnymi radostmi. Proc ne.

Když vidím v reklamách na různé krémy a další zázraky (Wendy - Mail - WWW) 13.03.2007, 14:19:43
jako figurantky mladé holky, říkám si, to si tedy ta firma moc nevěří a moc úspěchů nemá, když to inzeruje na těch, které to ještě zcela evidentně nepotřebují !
A zpět k nastolenému problému - spousta nepříliš pěkných žen má kolem sebe chlapů jako much. Ono podívat se - a setrvat, to je rozdíl.
Mně se třeba líbí šíleně pooblíkaný mlaďáci, dotváří to kolorit města, je to takový pestrý.

Musím se pozastavit (Míša 2 - Mail - WWW) 13.03.2007, 15:23:54
nad tím tučně vytištěným "přímo zírá". Protože pokud je to opravdu takové to trapné civění, tak z toho bych asi taky nebyla nadšená. Já se taky ráda koukám na chlapy i na ženské a vůbec nepochybuju o tom, že můj muž taky. Na tom nevidím nic špatného. Ale občas se mi stane, že na mě někdo taky "přímo zírá" a to mám prostě pocit, že se ten dotyčný dost shazuje. A asi by mi vadilo, kdyby se takhle přede mnou shazoval můj muž. Pravda ovšem je, že nějaké vyčítání to určitě nevyřeší.

(radka - Mail - WWW) 13.03.2007, 16:12:54
mam zkusenost ze to co nam je horzne trapne tak tomu druhemu partnerovi vubec neprijde divne :o) Me treba vadilo, ze si muj muz vrta v nose. A to i na verejnosti. Presto jsem s tim nenadelala nic. Nekdo se treba skrabe na vajcach kdyz je nervozni. Taky jsem zazila na vlastni oci. Nebo plive ci nahlas mluvi. Smeje se jak debil. A tak dal a tak dale :o) Myslim ze jsou jen dve moznosti. Bud se s tim smirim, ze muz dela neco co mi strasne leze na nervy (jeste me napadlo srkani horkeho caje ci polivky) nebo se s nim musim rozejit. Jina treti varianta neni :o) Jinak ho budu dnes a denne peskovat. nevrtej si v nose, nesrkej, nehrabej si tam, neskrabej se tam, nesmej se jak debil (to jsem slysela na vlastni usi pokrikovat nasi sousedku na manzela)
tohle se fakt vycitanim neda vyresit. Spise zamyslenim, co za blbosti delame my sami :o))

Milá Petro, (Taky "postižená" - Mail - WWW) 13.03.2007, 19:25:32
ani nevíš, jak jsem "ráda", že má nějaká ženská stejný problém jako já. Žiju přesně v tom samém. Co já se s tím natrápila. Manžel tvrdí, že to že by civěl si (já říkám zírá) ani neuvědomuje. Je ale zvláštní, že ty ženy, které jsou středem jeho pozornosti si to okamžitě uvědomí a začnou reagovat. V tu chvíli si opravdu často připadám jako blbec. S manželem jsme to vyřešili takhle - když je to moc okatý, zmáčknu mu nenápadně ruku a on přestane. Jemu to nic neudělá (může zírat když s ním nejsem) a mě se strašně moc uleví...
Jednu příhodu ze života: Všichni říkáte, že to že muži koukají je normální. Já ale nemám na mysli takový to koukání, když jdeme po ulici. Na to už jsem si zvykla - žena projde, muž přestane se mnou mluvit, jen zírá. Žena zajde, zase se můžeme normálně bavit. Jednou se ale stalo na dovolené, že tam byla jedna, na kterou zíral neustále. Dokonce nenápadně chodil na místa, kde bychom ji mohli potkat (ona si toho samozřejmě okamžitě všimla a hrála s ním tu hru). Tak to už bylo moc a pochybuju, že některá z dam, které tu reagovaly, by byly z takové dovolené nadšené. Ale právě díky tomu jsme zavedli "stiskací metodu". Protože já už si nechci připadat jako blbec, co je v určitých situacích někde skoro navíc...

jo Kiwi, (Inka - Mail - WWW) 13.03.2007, 20:21:18
to já znám, mívala jsem také takového zírala a zírá dodnes, jednou jsem ho zvesela při takovém zírání když už měl hlavu otočenou dozadu navedla na Vnáclaváku na tyčku od značky, "prásk" a měl bouličku jak hrom, má se koukat kam jde!!! Pak jsem začala stejným způsobem pozorovat chlapi a to mi už zůstalo, ženský mě nezajímají, ale na pěkného chlapa se podívám opravdu s chutí.

Se okolo toho vyblbnete :-) (NČ - Mail - WWW) 14.03.2007, 06:34:17
Dyť je to uplně normální, že každej normální chlap se podívá, často i zasní. A kterej říká, že ho tohle nezajímá, tak buď kecá, nebo není normální. Kdyby to tak nebylo, nebyly by ani missky, modelky, krásný holky na reklamách, mažoretky, krásný holky ve filmech (myslíte, že chlapi civěli s vodevřenou hubou na Pobřežní hlídku kvůli nesmírně zajímavým a napínavým příběhům?).
Ale v 99,9999% vám tahle krása přeci není nebezpečná. Kdyby chtěl (a mohl!!!) ji mít vedle sebe, tak tam má ji a nemá vás!
Blbý je, když zírá na veřejnosti jak debil, to je jasný, ale to snad postačí upozornit.
Samozřejmě ale. Jestliže dává přednost prohlížení, vč. obrázků a videa, před normálním životem se svou partnerkou, tak to nesignalizuje jeho úchylku, ale něco nedobrýho, co je mezi vámi dvěma.


( - Mail - WWW) 14.03.2007, 10:32:28
ahojky ,taky mam doma takovyho ktery zira a nejlepsi je kdyz mi zacne rikat ,ze ji asi zna a zacne se otacet div si nevykroouti hlavu :o)).To me certi berou,kdyby to byly pekny holky ,ale vetsinou jsou to ty umely nany s plastikama a botama na steklu ,ktery ja nesnasim protoze me v nich boli nohy.Ale je pravda ,ze kdyz mam svuj den a citim se dobre a sebejiste ,tak si toho jeho zirani ani nevsimnu a naopak kdyz se na nekoho podivam ja, tak zarli jak malej kluk.ja se nesmim na nikoho podivat ale on ze zira tak je to v poradku.:o))

(bb - Mail - WWW) 14.03.2007, 10:59:12
Nesnáším fronty,má-li víc jak 2 lidi,nechám si radši zajít chuť.Když to jinak nejde,čtu časák, nebo hraju malé soukromé hry. Jednou ve frontě v řeznictví jsem nečetla,nehrála,lelkovala a pokukovala kolem,až jsem si všimla lýtek slečny stojící přede mnou. Zaujalo mě, jak jsou dokonale tvarovaná, jemňounce opálená, bez sebemenší chybičky kůže,prostě jak z reklamní fotografie. Ani jsem si nevšimla,že dorazila další prodavačka a už podruhé se mě ptá, co si přeju. Nakonec mě z toho zadumání nějak vytrhla,ale to už si i slečna přede mnou všimla,že jsem si všimla. No, stalo se:) Ale dělat to často,pravidelně,tak nápadně až si všimne partner,to je divné,ne? Na veřejnost s moulou, co se dloube v nose nebo čučí tak,že trefí trubku, bych prostě nešla. Chci si povídat, nebo jen tak společně mlčet,a ne nervozně sledovat co jeho matka zanedbala ve výchově a co zase trapného vyvádí.

Milá Kudlanko, (Taky "postižená" - Mail - WWW) 19.03.2007, 20:21:01
vzhledem k tomu, že mám stejný problém jako Petra, nemohla bys mi ve stručnosti sdělit, cos jí poradila? Možná by to pomohlo i mně... Děkuji.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: