[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
SEZNAMOVÁNÍ NA NETU - RISK JE ZISK A NEBO ZTRÁTA...
Rubrika: [poradna]

Milá Danielo, je mi téměř padesát a nějak jsem zůstala doma sama. Dítě vylétlo z hnízda a já čas od času odpovím na  inzerát na internetu. Zajímalo by mě, zda má někdo pozitivní zkušenost s nalezením partnera tímto způsobem. Popíšu vám průběh mé nedělní zkušenosti a jestli máte někdo nějaký nápad, radu, tak mi dejte vědět. V podstatě to probíhalo asi takto: 

 

Poznávám jeho hnědé oči, souhlasí s fotkou, kterou mi poslal.
Hrnu se tedy k němu jako stará známá, poslali jsme si pár řádek mailem.
Ale on se diví, že ho hned poznávám – no, ty oči jsou opravdu výrazné.
Vidím jak si mě měří, jak očima hledá auto, kterým jsem přijela.
Jdeme se projít. Povídáme si, není problém v tom, ze bychom si neměli co říct.
Přetřásáme dovolené, později trochu soukromý život.
Pak dostávám  otázky typu: kolik dětí, zda jsou soběstačné, rodiče žijí? Co, vážně? A postarají se o sebe..?
A –  co pes..no to je špatné, pes je závazek....
Hm, a ty bydlíš v domku, no to potřebuješ určitě údržbu, to není jednoduché.
A sourozence máš?? Ne? Jé, tak to je fajn....


     Pomalu sleduju, jak mé akcie klesají (koneckonců jeho také..) Loučíme se na parkovišti se slovy: „Měj se fajn, napíšeme si!" Přitom oba víme, že ne.
Řekněte mi, Danielo i milá kudlančí rodino, jaké máte zkušenosti se seznamováním přes net? Děkuji a přeji hezký den. Algiz

ODPOVĚĎ:

     Milá Algiz, jsem pro tento druh seznamování. Pochopitelně, že má-li žena (nebo muž) zaměstnání, starost o svou domácnost, nějaké ty zájmy – a především, je-li starší než puberťák, má omezenou možnost seznámení. Dá se říci, že "akční radius" se snižuje se stupněm skromnosti  (řekla bych i cudnosti) a jakési slabosti sebevědomí... Hodně osamělých má o sobě špatné mínění, nelíbí se sami sobě a především znají všechny své vady (mnohdy neexistující) a chyby. Takže nějaké to seznámení cestou do práce, při zájmové činnosti, při sportu atd. – často vůbec nepřipadá v úvahu. Tak proč odsuzovat seznámení internetové? Je jen třeba přistoupit na nové podmínky, přizpůsobit jim své jednání a především – nenechat se k ničemu tlačit...

     Absolutně (na rozdíl od pánů) odmítám "rande co nejdřív". Ano, pro ně je to dobré, neboť hned vědí, na čem jsou (pendrek, vůbec nic nevědí :-)). Ale pro ženy, milá Algiz, žádné rychlovky nedoporučuju. Tedy – pokud vám nejde jen o nějaké to šup šup a šmytec... Pokud chcete především kamaráda, někoho, s kým budete moct trávit nejen chvilky postelové, ale i jiné, musíte na to trochu opatrně...

     Takže vřele doporučuju si pro začátek psát. Slušně, mile, ale delší a trochu "výzvědné" dopisy. Poznávat jeho názory, zájmy, preference. Vyvarujete se pak mnoha zklamání. Hodně věcí se dá zjistit e-mailem :-). A ještě jedno: pokud si dáváte inzerát typu: "Opuštěná zklamaná životem hledá partnera, který by jí byl oporou ve stáří", tak nečekejte ozdobu dámských ložnic. Naopak zas na text "Nadýchané vločky sněhu snáší se ti do vlasů, přivezeš mi lásku, něhu, na křídlech bílých pegasů? Jsem tu a čekám jen na tebe, dominantní rubensovsky typ - 47/168/95" se určitě neozve nesmělý zahrádkář, který se stará o 16letého jezevčíka.

     Závěrem: nespěchejte, nad prvními (i druhými a dalšími) neúspěchy nevěšte hlavu. Ten pravý nevisí na stromě před vašimi okny. Musíte se trochu snažit. Pište si s více abonenty, mějte radost z toho, že si ráno otevřete pár milých e-mailů. Pište si, ověřujte, prověřujte. A pečlivě vybírejte. Uvidíte, že i tahle virtuální korespondence vám dá příjemné chvíle, dozvíte se zajímavé věci a dost možná získáte nějaké přátele. Ano, nebude to třebas hned nový partner, i poznat prima kamáráda je přeci výhra...

hodně štěstí přeje daniela@kudlanka.cz  

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Mám zkušenost. (Sinix - Mail - WWW) 01.03.2007, 09:31:48
Přesně, jak píše Daniela: chce to trpělivost a opatrnost. A přidám: Kdo hledá, najde... :-)

mam 2 kamaradky, (sasa - Mail - WWW) 01.03.2007, 09:46:37
co se seznamili po internetu. jedna je uz vdana, druha ma dlouhodoby vztah. obema trvalo asi 2 roky, nez nasly toho "praveho".

Zajimavy je, (Treba Pepa - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:06:02
kdyz clovek v seznamce objevi byvaleho partnera. Me se to stalo ted o vikendu a clovek se jenom divi, coze vsechno si clovek o sobe dokaze vymyslet a jak se vlastne diky trapnym dotaznikum zaskatulkuje a vypada nakonec jako uplne tuctovy clovek.
Jeden priklad za vsechny, byl jsem u ni na vikend, teda vlastne v dome jejich rodicu a otec nam pripravil kola, at se jedeme projet. Po prvnich cca 2km se objevil mirny kopec, pred kterym slecna slezla z kola a ze dal teda ne, ze je to desnej krpal. A ted koukam, v seznamce je jako konicek napsano cyklistika....

Brala bych to tak, (Jitka - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:38:45
že člověk pozná lidi, které by normálně neměl šanci potkat. Někteří jsou zajímaví, někteří méně.

Ja bych na to sla... (Johanka - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:47:25
...pres net, ale ne pres seznamku. Spis pres diskusni fora nejakych zajmovych skupin. Najdes si dle svych preferenci bandu lidi, co vsichni treba hrajou na trubku nebo chovaj rybicky, pak jsou treba nejaky srazy, najdes kamarady, a treba i chlapa...:)

A ostatne nekdy zjistis, ze takto nalezena banda kamaradu nebo duverna pritelkyne je lepsi nez chlap, zvlast jestlize Ti uz nejde o zakladani rodiny. A on se pak treba objevi, az to budes nejmin cekat...

určitě (kristy - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:49:03
tuto možnost neodsuzuju naopak pokud není čásek nebo i jiné důvody proč ne? naopak a fotku bych zaslala až bychom se poznali, mě se na tom líbí možnost aniž bychom se viděli se poznat. Ale naprosto souhlasím s kudlankou, dát pozor na to i kde na internetu hledat partnera. Kamarádka schání chlapa jenom ne netu ale zatím narazila na samý ty šup šupáky.

Johanko, (Margot - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:49:07
svatá pravda o).

moje zkušenost... (Margot - Mail - WWW) 01.03.2007, 11:03:57
Já jsem nikoho nehledala, jsem spokojeně a šťastně vdaná... no a skrze společné zájmy jsem shodou okolností na netu potkala člověka, ze kterého je už pár let můj nejlepší kamarád (a jenom kamarád, žádnej milenec, oba jsme spokojení s tím, co máme doma). Naše rodiny tohle kamarádství berou v pohodě a navzájem se dobře snáší... A taky mě kdysi tenhle kluk přivedl Kudlanku o).

(Eden - Mail - WWW) 01.03.2007, 11:14:00
což to pojmout jako výzvu když chceš udělat nějakou životní změnu? Změnit účes, visáž, oblečení, nechat si třeba i poradit od odborníka, začít cvičit, sportovat a spíš začít někam chodit, co kolo, turistika, kultura, nikdy není pozdě a na dobrou změnu už vůbec ne. Spíš se snažit víc přijít mezi lidi, začíná jaro! Já seznamování přes internet nefandím už jen z toho co jsi napsala o své schůzce čiší, že ten člověk potřeboval především znát Tvou finanční situaci a kolik máš závazků a jak moc vážných.
Při seznámení musí padnout jiskra a na to se Ti lidé musí setkat, vidět se, cítit se, mít si co říci, vnímat své reakce a pocity, najít společné cíle, později budoucnost a ne se schovávat za anonymitu internetu, to může také být pěkné zklamání a většinou je.

Milá Algiz, (Ráček - Mail - WWW) 01.03.2007, 11:22:28
vyplatí se trpělivost a neházet hned flintu do žita, když třeba první adepti nebudou podle Tvých představ, mluvím z vlastní zkušenosti.Vydrž, vybírej , piš a poznávej, on se " ten pravý " objeví, ale chce to fakt trpělivost a hlavně to sama budeš cítit, že je to ono !!
Já sama mám takto šťastný roční vztah, tak hodně štěstí !:-)))

Bez fotek už NIKDY! (NČ - Mail - WWW) 01.03.2007, 11:49:52
To je absolutně ztracenej čas!
Neboť kdo pak při první vteřině osobního setkání nezaujme, má už docela mizivou šanci zaujmout např. hovorem nebo voňavkou, byť by předchozí emajlová půlroční korespondence byla vodopádem charakteru, vtipu, inteligence, sexu.


Tak si pročítám všechny příspěvky a opět (saffron - Mail - WWW) 01.03.2007, 12:02:15
začínám být tak trochu nalomená:-) Zařekla jsem se totiž, že už nikdy do seznamování touhle formou nepůjdu. Mám za sebou nepříliš příjemné zkušenosti. Jedna probíhala téměř podle postupu, který popsala Daniela. Psali jsme si, pak zašli několikrát posedět. Klapalo by nám to jako kamarádům, ale problém byl u mě - neproběhla žádná chemická reakce, fyzicky mě nepřitahoval a to byl problém. Když jsem to na rovinu řekla,tak se roztočil neuvěřitelný kolotoč výstupů a napadání, který se táhl pěkně dlouho /připadala jsem si jako bych se rozcházela po dlouholetém vztahu/. Vzalo mi to hodně energie. Ale možná se to chce opravdu obrnit a zkoušet dál.

saffron (Kamila - Mail - WWW) 01.03.2007, 12:19:41
nenapsala bych to líp :) cítím to do puntíku stejně i totéž jsem prožila...

Nojo, baby, (NČ - Mail - WWW) 01.03.2007, 12:32:19
tohle ale neklaďte za vinu internetu. Ste si to měly(i) vyřikat hned při prvnim společnym kafíčku s dortíčkem a pařížskou šlehačkou, samy si zaplatit a přestat reagovat na emajly (páč jiný kontakty jste mu, jako samože inteligentní dámy, nesdělily).
Pokud jste to nechaly běžet a pokračovat, přestože chemický reakce nezareagovaly, tak za to už internet fakt nemůže.

(kristy - Mail - WWW) 01.03.2007, 12:37:25
no jo chlapy, potřebujete nejprve vidět a potom až charakter. Myslela jsem tím, že bych tímto způsobem chtěla aby mě měl rád proto jaká jsem a ne pro to jak vypadám a do postele. Takových je právě na netu hodně, a když ženská je kus tak namotávají a namotávají a na kloudnýho nenarazíš.

sím ano NČ (Kamila - Mail - WWW) 01.03.2007, 12:40:37
máš ouplnou pravdu - ostatně jako vždycky :) akorát že já tak nějak doufala, že se to třeba zlomí, připadal mi "jinak" fajn... jsem prostě nenapravitelná optimistka a tím jsem to pohnvězdičkovala!

kamoska ma takovej pocatecni filtr (sasa - Mail - WWW) 01.03.2007, 12:42:06
kdo nema fotku a/nebo uvadi velikost svych prednosti (teda sve 1 prednosti), automaticky vypadava hned v 1. kole

NČ- přesně jak napsala Kamila. (saffron - Mail - WWW) 01.03.2007, 13:06:04
Pro mě to bylo seznamování tímto způsobem poprvé a tak jsou chyby na místě:-). Udělala jsem to téměř jak říkáš, protože jsem chtěla být férová a netahat ho zbytečně za nos - navíc chlapi uvažují jako investoři a tak chtějí mít hned zisky. Tohle férový narovinu mi vyneslo označení, že se chovám jak pubertačka,že nevím co chci, vůbec jsem mu nedala šanci, vlastně jsem ho využila (upřímně nevím k čemu - viděli jsme se 3x). Takže moje zkušenost je, že každý ocení jednání na rovinu - jen když se to netýká jeho - to je z něj rázem malej kluk, kterýmu vzali vláčka.

No, moje zkušenosti (Lietavica - Mail - WWW) 01.03.2007, 13:25:11
s tímto seznámením jsou docela humorné: jeden adept na "vážné seznámení za účelem pohodového a dlouhodobého vztahu" se na osobní schůzce zmenšil asi o dvacet cm na výšku a jediné, co ho zajímalo, je jestli jsem na sex (a měl neustále pěkný tik - asi z nedostatku sexu) a hlavně, aby prý bylo jasno, tak se chce seznámit se ženou s bytem, aby se k němu nechtěla hned nasáčkovat, že, chichichi hahaha a potom že si to představuje hlavně tak, aby se jeho žena nic nedozvěděla. Za každou větou se zeptal, jestli mám taky ten dojem, že by nám to spolu šlo, na to jsem děla, že nešlo, že nehledám bokovku, ale normálního a nezadaného chlapa. Na to konto se naježil a urazil. Nakonec mi napsal mail, nad kterým jsem se s kamarádkou upřímně zasmála nad mužskou ješitností a uraženým egem a veškeré seznamování přes net vzdala.

Ale Kristy!!! (NČ - Mail - WWW) 01.03.2007, 13:53:08
To už zase začíná ten hovor, že jako vy baby nehodnotíte vzhled? Že rozhodující pro ženu je charakter muže? Taková blbost!
Nojo, poprvé je poprvé, se udělaj začátečnický blbosti. Ale todle přeci nebylo PRVNÍ RANDE v životě!!!! Jen první rande dohodnutý prostřednictvim emajlu. Já teda furt v tom nějakej zásadní rozdíl nevidim. Když např. já ve frontě na špekáčky oslovím babu přede mnou a zcela ji ohromím svým vtipem a inteligencí, tak mi taky hned nevykecá veškerý údaje o svym bydlišti, adrese, chatě, hauzbótu, autě, a nepředá všecky mobylní čísla na nichž je k dosažení. A už vůbec já jí. To bysem teda byl hvězda. Napíšu jí emajl, popř. si vezmu od ní její emajl (třeba načmáranej na papíře vod buřtů) a bastafidly.

Teda NČ!! Je v tom rozdíl a to zásadní! (saffron - Mail - WWW) 01.03.2007, 13:57:43
Když někoho oslovíš nebo jsi osloven už je to na základě nějaké přitažlivosti, zájmu apod. Tady si z někým neznámým píšeš - pak se potkáte a nic v Tobě nezarezonuje (krásné slovo:-). V tom vidím rozdíl.

(Kamila - Mail - WWW) 01.03.2007, 13:57:48
kdo tvrdí, že vzhled není důležitej, tak strašně kecá nebo je opravdu strašlivě vošklivej :))) (světlým výjimkám se tímto předem omouvám!)

Máš recht Kamilo (wendy - Mail - WWW) 01.03.2007, 14:05:59
náš protějšek se NÁM musí líbit, zda se nelíbí jiným je fuk. A ten první pohled funguje. Horší je, že si třeba po netu moc rozumíte, pak zjistíte po osobním setkání že to nepůjde a je vám z toho nekonečně smutno...rozhodně to ale chce víc pokusů a každý na to nemá nervy.

tak tak wendy (Kamila - Mail - WWW) 01.03.2007, 14:09:37
rozhodně jsem tím nechtěla říct, že on musí bejt krasavec - ale musí se líbit MNĚ. Což je naštěstí subjektivní, takže by si teoreticky měl každý v pohodě vybrat :)...moje poslední zkušenost byla s velice fajn chlapíkem, velmi pohlednej, chytrej...ale lidi, to byla tak strašlivá nuda!

saf (NČ - Mail - WWW) 01.03.2007, 14:15:54
No to snad je každýmu jasný!!!! Nechápu, proč to zdůrazňuješ.
Já jsem nepsal o rozdílu v procedůře seznámení, nýbrž mluvím o vpodstatě shodě PRVNÍ OSOBNÍ SCHŮZKY, ať byla iniciovaná emajlem, nebo buřtama.
ZNOVA: Když to nepříde v první sekundě face to face, tak to zpravidla už nepříde vůbec. Takže když by to v první sekundě nepřišlo, nebyl by ani důvod podávat bližší informace, na jejichž základě bych mohl bejt votravovanej nějakou babiznou, kterou nechci.

(gigi - Mail - WWW) 01.03.2007, 14:32:57
Ahoj Algiz, nenech se odradit. Já si našla báječného chlapa právě přes internet. Rozhodně se mi to ale nepovedlo na první pokus.
Nesouhlasím moc s Danielou, že je dobré odkládat první schůzku na pozdějc. Zvlášť pokud hledáš partnera pro reálný život. Stalo se mi, že jsem se mi líbily e-maily od jednoho muže a celá natěšená se vypravila na schůzku. A když jsme se pak sešli, tak jsem zjistila, že uměl jen dobře naformulovat e-mail- tak aby zněl. Ale ve skutečnosti byl nafoukanej jak balonek.
Ber to tak, že čím dřív zjistíš jaký je, tím líp pro tebe. A můžeš hledat dál :o)

(Aglája - Mail - WWW) 01.03.2007, 14:42:52
Já jsem se v průběhu posledních šesti let po netu seznámila na vážno dvakrát. Poprvé na chatu, to jsem se zaláskovala strašně, dlouho jsme si psali. První setkání bylo pro mě trošku zklamání, protože se mi "nelíbil". Ale říkala jsem si, že nezahodím fajn kluka jen protože má trochu nakřivo nos (obrazně řečeno). Začali jsme spolu chodit a vydrželi to čtyři a půl roku. Mně se teda po čase líbit začal. Takže tak úplně bych to hned nezahazovala, nicméně je to individuální. Podruhé jsem oslovila autora jednoho blogu, který jsem dlouho četla a pak jsme si asi půl roku kamarádsky emailovali. Dost dlouho vůbec netušil, že o něj mám zájem. Teď už spolu bydlíme a je to super. Takže já net celkem doporučuju. Ale v obou případech teda šlo o dost dlouhý předchozí komunikování písmem.

(Aglája - Mail - WWW) 01.03.2007, 14:47:36
ad gigi: No, samože základním předpokladem při dopisování je, že se nikdo nepřetvařuje (alespoň ne příliš ;o).

(kristy - Mail - WWW) 01.03.2007, 14:52:00
Nene rozhodující pro ženu je konto, byt, auto a to ostatní až potom:)))) přeci....... ne dělám si srandu. Napsala jsem to proto, že pro mě ten vzhled opravdu není důležitej. Tebe nikdy nepřitahovala ženská která byla vtipná, intelegentní ale ne moc pěkná?

Malé upozornění: (KITI - Mail - WWW) 01.03.2007, 15:09:04
Mám moc hodnou kamarádku(vdovu), která ještě občas věří, že lze nalézt trochu slušného chlapa. A ta mi vylíčila oblíbenou hru českých mužů (možná je to EUhra, možná i světová, nevím, neznám, ale zdá se mi to docela trapné):
START: inzerce na netu, v tisku, kdekoliv
1.kolo:kontaktní telefonát, kdy je dotyčná prolustrována z hlediska váhy,míry,profese,rodiny, majetku, atd.
2.kolo: domluvena schůzka (on se nedostaví)
3.kolo: telefonát, že se stalo to či ono (blablabla), přesun na jindy či jiné místo
4.kolo: opětovné se nedostavení, telefonát a naštvaný odchod zklamané ženy
Cíl: veselí pánové za oknem restaurace či jiného podniku vše pozorují, dobře se baví a uzavírají sázky(jak dlouho vydrží apod.)
Nemusím líčit, jak pár podobných chudáků dokáže zlikvidovat ženské sebevědomí. Jakožto princezna bojovnice jsem zpočátku pocítila potřebu kamarádku pomstít a přemýšlela jsem, zda na zmrdíka něco nenavléknout (schůzku se mnou by asi nevydýchal ON). Smůla je, že bych byla odhalena již při 1.kole, tito hráči poznají ihned, kdo jim skočí na lep a kdo ne. A pak, moje babička vždy říkávala:"Kdo s čím se maže, tím i smrdí", takže až tak dobrá kamarádka zase nejsem...
Tak jen si dávejte dámy a děvčata pozor a pokud sem zavítá nějaký podobný hráč, ať si raději koupí Člověče nezlob se...

(Kamila - Mail - WWW) 01.03.2007, 15:10:01
no Kristy nemusí bejt PĚKNEJ, ale tobě se líbit MUSÍ, že ano? A mezi tím je sakra rodíl...

No přátelé, ukecali jste mě, zas to zkusím, držte mi palce :))))

no prostě to chce zkoušet a zkoušet. (kristy - Mail - WWW) 01.03.2007, 15:14:31
já bych do toho šla radši než seznamování na ulici.

Kamilo, (Ája - Mail - WWW) 01.03.2007, 15:26:57
tak to fakt držím :-) Já to zkusila párkrát a nějak na to nemám nervy :-)

Jak tady někdo zmínil, (mamča - Mail - WWW) 01.03.2007, 16:51:20
je psina najít na seznamce bývalého partnera. To jedna žasne, s kým (tedy s jakým úžasným člověkem) se to vlastně rozvedla.
Mnohem větší průšvih je, narazit na seznamce na partnera současného, dosud s vámi sdílejícího stůl i lože.
Stalo se naší kamarádce. Na seznamku byla nasměrována svojí rozvedenou kamarádkou, která tam hledala štěstí, a při tom narazila na šťastně ženatého "souseda Pepu", který spokojeně ležel doma na kanapi s nezbytným pivkem u ruky, ale na netu byl za buldozéra dívčích srdcí.
Tak jsme se my, holky, dohodly, a nějaký čas jsme s "Pepou" vedly mnohoslibné dialogy. V E-mailech jsme mu líčily, jak se těšíme, co všechno s ním budeme provádět.
Pak jsme mu všechny najednou napsaly, že ho nechceme, protože je tlustej, vošklivej, hloupej, chudej a ženatej s "Maruš"...

mamčo (wendy - Mail - WWW) 01.03.2007, 19:06:53
to je teda gól a dobře jste to vymyslely !
Kamilo - držím palce, moje kámoška na netu našla senza parťáka !
Já sama jsem teda ale jednou vypěnila, když jsem se dostala na téma, kde jsem sice neměla co dělat a těm lidem do toho co kecat, ale prostě jsem se neudržela. To bylo samý - jen intimní chvilky, sex ve dvou až třech jen diskrétně, hlavně abych si užl a neprasklo to, udělám tě šťastnou ...tak jsem odepsala - V bordelu bys to měl drahý, tak budeš blbnout hlavu ženským takhle, viď ty dobráku! Určitě jsou ženský, který jsou za tohle vděčný, nymfomanky, nebo manželky nemocných druhů, které nechtějí muže opustit, ani žít v celibátu, asi jsem se unáhlila, ale tak mě to popadlo, no.
Už jsem tu psala, že můj syn se seznámil taky přes net a je z toho zatím dobrý manželství. Myslím si, že na způsobu seznámení vůbec nezáleží !

Tak mě to trochu nalomilo. (saffron - Mail - WWW) 01.03.2007, 21:07:36
Máte někdo tip - kde jste třeba hledali vy nebo vaši známí?

seznamka.cz (wendy - Mail - WWW) 01.03.2007, 21:17:52
úplná klasika, a jinak co se na obrazovce nachomýtlo a nabídlo. Hledala jsem spolucestující na zahraniční dovolenou a přitom projela i ostatní rubriky.
No, naší rodině v tomto směru štěstí přeje...Michal se oženil a já jedu do Číny.

Jedna pozitivní zkušenost (Deedee - Mail - WWW) 01.03.2007, 21:54:54
Milá Al., prosím nevzdávej to! Neříkám, že to může vyjít každému, ale žiju důkaz, že to fungovat může. Jsem dost uzavřený člověk, takže seznámit se s někým jen tak mi vždycky dalo dost práce. Jednou jsem, ne cíleně že si jdu někoho hledat, spíš jen náhodou z momentálního popudu zabrousila na seznamku a prostě jsem na jeden inzerát odpověděla - na zkoušku, ze zvědavosti. Pak jsme si nějakou dobu psali, ale ne moc dlouho - jak tu už psali jiní, není nad osobní setkání. Sice si můžete po síti skvěle rozumět, ale po vzájemném oťukání to chce se vidět. Nejde jen o fyzický vzhled, i když hraje významnou roli. Ale jde celkově o to, jestli přeskočí ta pověstná jiskřička - jo, tenhle človíček v sobě něco má! A pak už jen rozvíjet vztah, tam už je jedno, zda Tě sbalil v tramvaji nebo na síti:-) A já to štěstí za pačesy držím už dva roky. Takže radím, nenechat se prvním nezdarem odradit, mezi inzeráty pečlivě vybírat, ale neházet flintu do žita, že to nefunguje!

Tak nevím, milá Algiz... (Quasimodo - Mail - WWW) 02.03.2007, 01:09:16
už Ti tady ti lidičkové napsali tolik různejch příběhů a rad a tak si myslím, že další snad ani nepotřebuješ. Já jsem to taky párkrát zkusil, seznámit se přes net, ale vždycky to nějak "zaškobrtlo" a ustalo, když jsem jí poslal svoje foto. Naposled, před několika lety, jsem se taky nějak zapletl s jednou, kterou ale víc zajímala moje finanční situace a hlavně možnost dostat se ven. Když jsem jí po čase poslal moje foto, tak z toho byla holka tak vyděšená a zklamaná, že se málem pokusila o sebevraždu. A poněvadž moje bankovní konto nemá šestimístné číslo, abych tak částečně kompenzoval ty "kosmetické" nedostatky, tak to taky skončilo, jako proutku mávnutím. Takže už to od té doby nezkouším. Myslím, že by to mělo být trošku "vybalancované", ten zevnějšek obou zúčastněných, jenže já nevím, jestli taková příšera vůbec existuje, abysme byli tak trošku fifty-fifty. Nejhorší na tom je to, že si to člověk uvědomuje a ještě se i najdou tací, vlatně také, které mu to bez obalu dají najevo. No, někdy třeba i s obalem, ale vyjde to na stejno.Tak hodně štěstí !
Quasimodo.

Mnozí od toho moc čekaj (NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 06:12:05
To jsou ta očekávání, povzbuzená představami. Sice nevím, s kým si píču, ale ty představy.... A když pak dojde k setkání s někým, koho by mě ani nenapadlo třeba na ulici oslovit, je celkem jasný, jak to jedině může dopadnout. Jenže předtím už byla vyměněna spousta vzájemných vět, myšlenek, názorů, takže ten druhej se domáhá "svýho práva" na pokračování (vždyť jsme si tak bezva vyrtuálně povídali), zvláště, když je malinko natvrdlej(á), a přesvědčenej(á) vo svý neodolatelnosti.
Právě proto, v čase když jsem též brousil, jsem po několika zkušenostech ihned při prvním emajlu vyžadoval fotku naprosto nekompromisně. Zajímavý přitom byly velmi často silně podrážděný reakce typu: "Pane, pokud chcete fotku, tak je mi jasný, že vyžadujete dvacetiletou blonďatou manekýnu, což já nejsem, i když jsem velmi pohledná a seznamování tímto způsobem rozhodně nemám zapotřebí". Húúúú! Tolik tuposti, hlouposti a nabubřelosti v jedný větě. Ale zase mně bylo okamžitě jasný, že tuhle adresu rovnou vymazávám.

Ještě pro Qas (NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 06:29:42
Neblbni!!! Teda - jestli si neděláš srandu, což je pravděpodobnější.
Piš, odpovídej, ale nezaplétej se hned na začátku. Určitě to nevzdávej!!!

Proč ne, (Padouch - Mail - WWW) 02.03.2007, 08:26:01
je to seznámení, jako každé jiné. Kdo říká, že kvalitní seznámení je pouze v reálu, tak kecá. A jak píše NČ, vzhled je taky důležitý. Jen je třeba vědět, že vzhled na fotce nic nevypovídá. Proč? Protože sebehezčí protějšek se může začít jevit jako mimořádně protivný při seznámení. Všechno, ať jsou to gesta, mimika, vůně, prostě řeč těla, nám utváří obraz o protějšku. To taky vysvětluje, proč se žena zamiluje i do chlapa, který nejeví tolik žádané atributy mužství. Proč si vysoká atraktivní žena vezme menšího tlouštíka s prořídlými vlasy, který ani není sexuální maniak, ani multimilionář. Po čase třeba svůj názor změní, až se její tělo (a hlavně mozek) vyrovná s tím, co ji na něm přitahovalo. Ale "zamilovanost" je opravdu souhra spousty faktorů a je jen dobře, že funguje.

Pro Quasimoda (Padouch - Mail - WWW) 02.03.2007, 08:34:02
Hele, pokud nejsi příliš sebevědomý, tak to nemá cenu zakrývat, při osobní schůzce se na to stejně přijde.Osobně si myslím, že je lepší způsob, který popsala, tuším, Johanka (viz výše): netlačit na pilu a najít si "jen" kamarádku. Na pokec, na návštěvy restaurace, kulturu. A po čase zkoušet jemně (JEMNĚ!!!) přitlačit. Pokud jí za to stojíš, dá Ti to najevo. Když ne, budeš mít alespoň kamarádku.

Padouchu, máš pravdu, (kiwi - Mail - WWW) 02.03.2007, 10:53:13
zdravej názor!

xxx (xxx - Mail - WWW) 02.03.2007, 11:20:49
Mám zkušenost. Asi po cca 20 schůzkách jsem narazil na ženu mých představ. Bohužel, zatím ještě není ani v rozv.řízení, přesto že s manželem který má milenku delší dobu nežijí. Zdá se, že jsem našel spřízněnou duši, nevím ale co přinese budoucnost a zda je tento vztah perspektivní!!??

xxx, nezoufej, (Lietavica - Mail - WWW) 02.03.2007, 11:55:00
jestli ti bude stačit jeden příklad, dám ti ho sama. Taky jsem byla vdaná a s manželem jsme asi tři roky spolu nežili, on měl milenku a já stále neměla dost odvahy k tomu rozhodnému kroku. Pak jsem našla děsně príma muže, kterému nevadily ani mé děti, ani stav vdaná, i když to asi nebylo zrovna podle jeho vysněných představ. No a když jsem viděla, jak je fajn a jak je mi s ním dobře, bylo najednou odhodlání se rozvést docela snadné. Trvalo to rok a půl, než jsem dosáhla znovu volnosti a myslím, že ta pěkná budoucnost je před námi. Takže to nevzdávej, myslím, že pokud bude i ona cítit k tobě nějaké silné city, je to jen otázkou času. Tak přeji hodně štěstí!

(bb - Mail - WWW) 02.03.2007, 12:42:23
a kdyby se děsně príma muž neobjevil, tak bys zůstala další roky s mužem a jeho milenkou?

Ne, bb, (Lietavica - Mail - WWW) 02.03.2007, 12:59:57
jen by mi to asi trvalo mnohem déle, než bych se odhodlala. Udělat jsem to chtěla už dávno, ale chyběla mi odvaha.

(bb - Mail - WWW) 02.03.2007, 13:06:29
lepší pozdě než-li později, dobře žes ho potkala, čtyři a půl roku je i tak strašně dlouhá doba

No já musím souhlasit s NČ (Gita - Mail - WWW) 02.03.2007, 13:25:10
protože mám podobnou zkušenost. Prostě ten net je trochu "head over heels", prostě naruby. V reálu to chodí tak, že někoho vidíte a nejprve si odpovíte na otázku, zda se vám líbí jako člověk (fyzicky) a zda je na první podled sympatický. Když toto není, jdete dál. Pak zkoumáte, jestli jsou tu nějaké společné zájmy, podobné názory, naladění, zkušenosti... No a pak třeba dojde i na to ostatní. Internet funguje tak, že si s někým píšete, ten člověk se samozřejmě snaží dělat dobrý dojem, navíc psaný projev hrozně zkresluje... Mám podobnou zkušenost jako už tady padla, že v emailech byl straně milý, ale v reálu hrozný náfuka (někdo holt umí hezky psát). Proto spíš říkám fyzické setkání co nejdříve.

Nemám už k tomu moc co nového dodat, ale jen bych doplnila, že narozdíl od NČ si nemyslím, že fotka toho až tolik řeší. Lidi na fotkách vypadají různě, někdo líp jak ve skutečnosti, jiný hůř, navíc chování, neverbální komunikace, vystupování, atd. dělá strašně moc.

Gituš (Kamila - Mail - WWW) 02.03.2007, 13:52:50
fotka toho sice až tolik neřeší, ale někdy fakt na první pohled vidíš, že tudy cesta nevede, i kdyby byl jinak naprosto dokonalej :)

Jojojo, přesně (NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 14:31:52
Fotka určitě neřekne tohle ANO.
Ale určitě řekne tohle NE!!!
Je jen dobrou pomůckou do uplně prvních začátků. Taky ale může bejt z maturitního tabla, žejo :-))))

anebo někoho ouplně jinýho :) (Kamila - Mail - WWW) 02.03.2007, 14:33:27


jo, nebo tak. (NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 16:50:14
si vzpomínám na nějakou tv reklamu: Děvče vodevře emajl v pc a ihned volá kámošce: "Poslal mi fotku, ten ti je nááádhernej, uplnej Mell Gibson". Mezitim se fotka v monitoru rozbalí celá, a tam, pod plakátem s M. Gibsonem sedí chlupatej tlustoprd :-)))

Je jedno jakej bude... (Iveta - Mail - WWW) 03.03.2007, 02:06:34
bude to hlavně člověk, takže průšvih se vším všudy... :) A pak není rady ani pomoci...

Hele, NČ ... (Quasimodo - Mail - WWW) 03.03.2007, 10:32:14
docela si se strefil. Jistěže jsem to trošku nadsadil a dělal si legraci, ale zas tak moc to legrace není. V podstatě se to dá shrnout tak, že je to adekvátní tomu, jak člověk bere život. A dá se říct, že většina ho bere vážně. Proto je potom těžké, reagovat na vážný zájem a úmysl, nějak lehkovážně. Ale i to se stává. Lidi jsou holt potvory. Ovšem je pravda, že mi některé "dámy" daly najevo můj "nevzhled" a někdy docela nevybíravě. Jenže takový už je život a těžko s tím něco dělat. Já si myslím, že mám v sobě velkou spoustu "lásky", ale nejsem si jist, že bych ji byl schopen darovat. Bojím se, bojím. Ono to všechno, co se říká, většinou bývá úplně jinak. Jako třeba s tím, že ta "pravá" krása je uvnitř. No ano, možná, že jo, ale je jen málo takových, kteří ji dokáží nalézt a objevit. No nic, hodně štěstí !
Quasi

pozitivní zkušenost (Sandra - Mail - WWW) 03.03.2007, 15:38:52
Já mám se seznamování přes net samé dobré zkušenosti, svého bývalého i současného partnera jsem poznala přes net (ano, musela jsem předtím absolvovat i pár schůzek s nablblým, s nafoukaným, s nepřekonatelně nepřitažlivým...ale nakonec to vyšlo)

Quas (NČ - Mail - WWW) 05.03.2007, 06:30:23
Kurnik, hergot, vzpamatuj se! Začínám pochybovat o tom, že si děláš srandu. A to teda už by bylo na uplně jiný povídání. Tady na kudle to budeš mít se seznamováním dost blbý, myslím, že tady jsou baby vesměs zadaný, ale možností je spousta!!!
Zkus ale napsat pár řádek přímo osobně Kudlánce Bezbožný.

Taky pro Quasimoda (Markéta - Mail - WWW) 08.03.2007, 02:14:13
Zkus se nechat vyfotit znova, dokud se sám sobě nebudeš trochu líbit. Protože pracuju s fotkama vím, jak se lidé dokážou zvěčnit tak, že i ten nej krasavec vypadá opravdu jak zvoník od Matky Boží. Možná by pomohl někdo, kdo to umí trochu s Photoshopem. Jo a nenech se fotit zepředu - jinak hrozí ksicht jako na vánoční kouličce. A nakonec - mně a mému příteli se přezdívá "Kráska a zvíře", takže ...

mail (kiumbrly - Mail - WWW) 08.03.2007, 15:55:23
ahj lidi jste doufam hodni a napisete mi nejaky mail.diky,dekuji,thanks,thank you

(Eva - Mail - WWW) 20.03.2007, 17:39:11
Také internet mohu vřele doporučit, my jsme se seznámili přes icq a jsme spolu už 5,5 roku ;) Ale o chemii je to určitě .. ;) Kdyby se mi můj současný partner na první schůzce nelíbil a já jemu, tak spolu nejsme ;) Takže všem nezadaným doporučuji, ale opatrně!!! ;)

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: