| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| DISKUZE - SOUTĚŽ PRO MLADÉ ZPĚVÁKY |
Rubrika: [:-)))] Říkám si už druhý den, že to vydržím, že se nebudu přidávat, ale to prostě – přátelé moji drazí – nejde... Dívala jsem se na pár různých webů, kde se o tomto zajímavém konání také píše, tedy především o osobách, které by měly naši zem zastupovat. Nojo, jedná se o evropskou písničkovou soutěž Eurovision Song Contest, známou také pod názvem Velká cena Eurovize. Už 51 let existuje... A přihlásila se do ní letos i naše "věčně mladá" stááááááár, paní Helenka z Řitky, která před dvěma léty oslavila 40 odzpívaných let... Tak si čtu v oněch komentářích a musím konstatovat, že jsem už dlouho nezažila téma, aby se lautr všichni takhle shodli...Ona sice teď prý couvla, ale... |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Jasmíííí (NČ - Mail - WWW) 28.02.2007, 14:52:47
jen jednou jsem ji slyšel uplně živě. Pak ještě jednou v živym tv přenosu bez playbacku.
Obojí falešně jak prase! Klezla i Hejma by jen úpěli.
(Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 14:57:57
Hm..., takže i tady se má rozpoutat nesmyslná debata o zombících, plastikách a stařenách, co by TOHO už měly nechat..?!
Velká cena Eurovize je blbina, kterou budou s napětín sledovat snad jen někteří důchodci, takže nevidím důvod, proč by tam nemohla zpívat Helenka. (Zpívat i tančit pořád ještě umí, Jasmíno) Tohle je suveréně nejpitomější téma k diskusi za celou dobu, co Kudlanku čtu...
(Margot - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:04:43
Proti oné dámě nemám nic... akorát mi její zarputilá snaha za každou cenu působit mladě připadá dost křečovitá. Nijak superpečlivě naše zpěvačky nesleduju, ale třeba Marie Rottrová nebo Hana Hegerová na mně působí, že se dokázaly k přirozenému běhu času postavit docela elegantně a s nadhledem.
panebooože, (alenaH. - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:07:54
Už se nějak moc rychle zapomíná na její hrůznou politickou minulost, kdy Helča byla s to "obsloužit" celé vedení KSČ a za to měla privilegium nás denně otravovat v TV a rádiu. Moje maminka je mladsi nez vondrackova a neni cela presita, nacpana silikonem.
Sedmdesata leta byla pro Helenu jedinym velkym svetovym turne.Trimesicni turne po Sovetskem svazu, na Kube, koncertovala a vystupovala po cele Evrope. V dobe, kdy meli slusni zpevaci s rovnou pateri zakaz umelecke cinnosti a nesmeli opustit republiku.
Margot, absolutní souhlas!!! (alenaH. - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:10:06
Ano, o tom to je. Neberu jí kvality, ale měla by mít soudnost, to, že se chová a jedná věku nepřiměřeně, je jednoznačný.
(Míša - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:19:01
Taky mi je vizáží, zpěvem i projevem bližší např. zmíněná Marie Rottrová, ale fakt nevím, co lidem vadí na tom, že se H.Vondráčková snaží pozastavit známky času. Je pravda, že ty obličejové plastiky už trochu přehnala a občas to vypadá, že má masku, navíc vyhlazený obličej dost kontrastuje s vrásčitým krkem, dekoltem a rukami... ale na druhou stranu tu její snahu obdivuju. To, jak si udržuje figuru, sportuje, hezky a moderně se obléká, má mladistvý postoj k životu a vybírá si moderní hudbu (i když tedy pop). No a co by jako měla dělat? Obléci si šedivý svetr, tesilky, uvázat šátek a zpívat dechovku? Podívejte se na dámy v letech v západní Evropě nebo v Americe. Nejsou to zrovna zpěvačky a taky ze sebe nechtějí dělat babičky. Uznávám, že stárnout se dá s určitou grácií. Ale prostě Marie Rottrová je jen jedna a paní Helena je zase někdo úplně jiný. A kdybysme měli zavrhovat umělce kvůli politické minulosti, tak to by mohl na scénu vylézt asi málokdo. Jen se podívejte na komunistobijce Nohavicu, co nakonec vyplavalo na povrch.
(Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:23:02
Helenku Vondráčkovou jsem viděla a slyšela živě jen jednou v životě. Bylo to před deseti lety v Lucerna Music Baru. Byli jsme tam na koncertě J.A.R. a ona tam s nimi zpívala písničku Bulhaři. Zpívala a tancovala skvěle! Všichni (i ti dvacetiletí) tehdy stáli na stolech, řvali, pískali, tleskali. Prostě to nešlo jinak. Šla se pak napít k baru, viděla jsem ji zblízka, bylo jí tehdy tak osma možná devětačtyřicet. Moc jí to slušelo. Nejsem šílený fanda české popmusic a jejích šedesátoletních hvězd, ale lidi, co mají potřebu plivnout jedovatou slinku na Vondráčkovou nebo na Gotta si řadim automaticky mezi ty hloupější...
(Když je koncert mizerně nazvučený, což je údajně při přenosu českou televizí, vždycky, tak se zpěvák v odposleších neslyší a pak samozřejmě zpívá falešně. Což mohl být ten případ, co jsi zažil, NČ. Nebo fakt myslíš, že čtyřicet let zpívá falešně?!)
Nejsem ani fanda ani odpůrce H. Vondráčkové, (mamča - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:28:43
ale jak čtu v nadpisu, je to SOUTĚŽ PRO MLADÉ ZPĚVÁKY.
Tak nechť poskytne prostor mladým začínajícím zpěvákům, kteří se potřebují prosadit.
(Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:30:11
Ty jsi asi, Aleno H., byla u toho, když Helenka "obsluhovala" celé UV KSČ, jinak bys to přece netvrdila s takovou jistotou... Copak jsi tam tehdy dělala...?
Ještě můžeš přidat tu pohádku o tom, jak chodila se Štrougalem, tu maj tobě podobný lidi rádi...
Minnie (Kamila - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:46:36
nemůžu si nerejpnout... nejpitomější diskuze? A kolik z toho je tvých příspěvků? :))) proč se jí teda účastníš?
(Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:51:30
Už taky začínám končit... Když jsem psala ten první příspěvek, věřila jsem, že tady se ty klasický plky, co plivou lidi na jiných diskuzích, neobjeví, neb Kudlanka má "vyšší úroveň", No..., spletla jsem se... A trochu nechala vyprovokovat...
ok, tak jo... (kiwi - Mail - WWW) 28.02.2007, 15:52:31
rudá hvězda H.V., zpívala, protože byla dokonalá vždy a všude, kdežto paní Kubišová, ta holt byla pro komunisty falešná... Věř, a víra tvá tě uzdraví, Minnie. Taky jsem u její postele nestála, ale jednoznačný je, kdo mohl a kdo nesměl.
(Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:06:21
Hm.., tak ještě nebudu končit.
Ty jsi Kiwi, byla v disentu?! Nikdy jsi nebyla volit, nikdy jsi nebyla v SSM, pionýru, ROH? Nedělala jsi kompromisy, abys mohla dělat slušnější práci, aby tebe nebo tvé děti vzali do školy...?! Žasnu, co je v podobných diskusích nekompromisních hrdinů, co mají naprosto čisté svědomí... Všichni Martu Kubišovou obdivujou (já taky) ale peníze, aby mohla jít do důchodu, na který nemá nárok, (protože nemá odpracované příslušné roky) jí nepošle nikdo...
jéžiš, (kim - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:07:06
já teda proti tetě Heleně zas tolik nemám a starý písničky si ráda pouštim, ale když se kouknu na Hvězdy u piána, tak ona jako moderátorka to je trapnost nad trapnost. Já nevim, jak to ta Prima dělá, že zmrší na co sáhne.
NČ omlouvám se, ale počítám mezi to i VKV. :)))
já byla jen v pionýru, (petruša - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:10:54
z toho mě vyhodili, v ssm, protože se muselo a v ROH, protože přidávali na dovolenou. Kašlete na Helču a pusťe si Pata a Mata! Ti mají aspoň šmrnc a nepotřebujou plastiky, leda tak novej nátěr. :-)
tak jo: volit jsem nebyla, (kiwi - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:13:04
nebyla jsem ani v pionýru, ani v ssm, jen v ROH, protože to bylo povinný. Nikdy jsem žádný kompromisy dělat nemusela, protože mou tehdejší práci mi nikdo závidět nemohl. Děti se učily celkem dobře a na školu se nemusely dostávat díky tomu, že bych někomu nahrazovala toaletní papír.
A nemyslím, že jsou všichni lidi zrovna předpos*aní. Tedy - ty tím chceš říct, že ty jsi ve všech těch zmíněných organizacích případně v té s "růůůůůůůžovou knížečkou, žabičko" (pardon, ona byla rudá), byla? Jestli jo, tak promiň.. Ale - je to tvá volba, já ti do svědomí sahat nebudu, je demokracie. :-D
kiwi, (dorka - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:16:38
to je pech, to ROH ti to kazí, jinak bys už měla svatozář a já bych volala: "Kiwi na Hrad!!!" :-)))
Já myslím, že nejde o to, kolik je HV (Gita - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:18:07
Ale spíš že ta EUROVIZE byla aspon v počátku vnímána jako start pro nové a neokoukané tváře. Což si myslím, že HV není. Ostatně, jestli to chce zkusit, je to její věc. Otázkou je, zda tam nebude působit jako pěst na oko. A to je spíš otázka soudnosti.
Houby víte! (Václav Semerád - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:20:08
Můj táta dělal učitele (dokonce zástupce ředitele, víc jako nestraník nemohl) v (tehdy) Gottwaldově dětské léčebně Luže-Košumberk. Původně léčebna tuberkulózních dětí, později, když se podařilo dětskou TBC zlikvidovat (což nám okolní země záviděly - dnes se k nám TBC opět vrací), udělali z toho léčebnu dlouhodobě nemocných dětí a poúrazových stavů. Zkrátka dětí po autohaváriích, někdy jen bez ručiček, nožiček, nebo (což bylo horší) úplně ochrnutých, ležících na postelích s vibrátory (proti proleženinám). A taky úrazy zasádrované od hlavy po paty. Málokde spatříte větší sbírku dětského neštěstí, to vám garantuji (na onkologii nejsou tak velké počty). Helenka Vondráčková (tehdy mladé děvče) měla rodiče nedaleko a táta ji zdvořile požádal, aby jim přijela zazpívat. Přijela i s rodiči. Nejprve udělala koncert v sále pro chodící, pak obešla jednotlivě všechny pokoje nechodících. Procházka jako po Pražském hradě, ta léčebna má několik velkých budov. Pokaždé když z takového pokoje vyšla, brečela, ale uvnitř nedala nic znát a zpívala o 106. A teď to nejlepší: vedení léčebny rozhodlo, že se fotky z té akce nesmí zveřejnit, neboť jsou na nich ty zmrzačené děti. Takže zpívala zadarmo a dokonce i bez reklamy. Vím, že totéž dělala i v jiné dětské léčebně (v Žumberku), taky se o tom neví. Kdo z dnešních zpěváků udělal zadarmo (!)tolik radosti těmhle dětem? Víte o ní houby, tak si odpusťte veškeré jedovatosti, beztak z nich čiší závist a neúnosná škodolibost a jsou podložené jen "zbožným" přáním: Ať už sousedovi taky chcípne prase! Já ty fotky mám. Dnešní zpěvačky a zpěváci by klidně nechali po sobě střílet, jen aby mohli zpívat, těm dřívějším nesměly vadit koncerty omezené na země, kam tenkrát směli. Prostě měli smůlu, že žili v blbé době. Rejpalům poradím: zamyslete se NAD SEBOU, snad ještě není pozdě!
Lidi, (Kalupina - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:21:33
já neznám nikoho, kdo by HV žral a stejně je furt na výši... nechápu, nerozumím, slyšela jsem Petru Janů živě ve Třech mušketýrech, to se nedá srovnávat, to bylo něco tak nádhernýho. Když si to pouštim na MP3, tak mám husí kůži, tohle se Vondráčkový nikdy nepovedlo...
Milá Minnie, (kiwi - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:22:02
omlouvám se, trochu mi bouchly saze, ale nemyslím, že tu jsou nějaké vulgární diskuze.
Prostě taky mi vadí, že tahle ženská, která si najednou řekla, že jí asi "ujíždí autobus", takhle blbne. Kdyby se chovala trochu střídměji (např. neukazovala kalhotky, nechtěla hrát 17letou, atd. atd.)tak by ji lidi brali, ale tohle už je napováženou... Zpívat umí, ale zase tak neskutečná není, je plno lepších. Nechápu, kdo ji tak preferuje?
hmm, (Kalupina - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:30:17
ale co má být? Během povodní, co byly v Čechách se Jirka Šlégr (hokejista) s manželkou okamžitě sebrali a jeli zjišťovat s čím a jak můžou pomoct. Nikdo je neprosil. V Blesku vyšel článek o nemocný 12.letý holčině a Vláďovi Růžičkovi (taky hokej) o něm řekla žena. Už za děvčetem byli a zjišťují jak a s čím můžou pomoct. A takových je docela dost. Jasně, můžete namítnout, že oni si z toho dělají reklamu. Jenže proč by to dělali, ani jeden ani druhý toho nemají za potřebí. Udělali toho pro tuhle zem na jedný olympiádě víc než HV stihne za celý život. Myslíte, že by toho HV nevyužila, kdyby tenkrát mohla? To že pomohla neznamená, že má svatozář na věčný časy a nikdy jinak!
Kiwi, (Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:35:07
v KSČ jsem nebyla, v pionýru také ne (jediná ve třídě), v SSM ano, neb jsem se chystala na školu, kam bylo těžké se dostat. Volit jsem za komoušů byla dvakrát, protože to bylo povinné a byli by si pro mě došli domů. Pokud jsi za komoušů nebyla volit, tak buď ses tomu vyhnula nějakým fíglem, jela jsi na dovolenou do zahraničí např., nebo ti nebylo před rokem 1989 osmnáct. Nebo ses zrovna stěhovala a nějak vypadla z evidence. To ale není hrdinství...Dělala jsi mizernou práci, a neměla jiné ambice. Jiní lidé holt měli o svém životě jiné představy... Já prostě dovedu pochopit, že se někdo chtěl živit hudbou, nebo divadlem, byl víc na očích a musel proto občas udělat, co se po něm chtělo...
Fascinuje mě, jak v podobných diskusích lidi o Vondráčkové a dalších mluví tak nenávistně, jako kdyby ty hvězdičky pop music nám sem ty komouše nainstalovaly, ty Rusáky sem osobně pozvaly a normalizaci s Husákem radostně vymýšlely...
no Minnie, (Kalupina - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:42:55
ty jsi jako první vystoupila s plamenným mečem jak archanděl Gabriel...
Jasmina se ptala slušně a NČ je prostě NČ. Vyprovokovala jsi to ty.
souhlasim s Kalupinou, (dorka, - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:48:09
kiwi se ti omluvila, proč pokračuješ dál?
Minnie, vzdávám to. (kiwi - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:50:57
Víš, tohle, co jsi napsala, mě docela mrzí - "Dělala jsi mizernou práci, a neměla jiné ambice. Jiní lidé holt měli o svém životě jiné představy..."
Prostě jsem nýmand, máš pravdu. Tak to už necháme bejt, přeci se nebudeš zahrazovat v trapné diskuzi s trapnou nulou. Přeju ti pohodovej den.
Kalupině (Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 16:57:16
Já jsem se jen pozastavila nad tímhle divným, pro Kudlanku netypickým (protože mírně zlomyslným)tématem... O vyprovokování se tady moc mluvit nedá, jedinej, kdo si vždycky poctivě přečte všechny příspěvky, než začne psát, jsem asi jenom já...
Dorce (Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:02:30
Než jsem sepsala a odeslala odpověď, Kiwi napsala další příspěvek, chápeš...?
Kiwi,o svý nezáviděníhodný práci jsi napsala sama... O tom, zda jsi nebo nejsi trapná nula, nemám tušení, to si musíš srovnat v hlavě sama...
já jsem si je přečetla, (Kalupina - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:08:49
a proto jsem napsala, co jsem napsala. Na tom tématu nevidím nic špatnýho, protože už když jsem četla poprvé, že se HV hlásí do týhle soutěže, tak mi to přišlo postavený na hlavu. No, jak se zdá, tak HV nebo jejím manželovi to kupodivu došlo taky. Nezlob se, ale první útočný příspěvek byl ten tvůj. I ty pod tebou jsou slušné, pak zase útočíš ty a kiwi se přidala až pak. V reakci na TVŮJ příspěvek. Je mi líto, ale na mě to tak působí, že prostě HV je tvoje modla, kterou budeš bránit zuby nehty, protože kdyby ten článek byl třeba o Kabátech (což už taky nejsou zrovna mladíci, ale budu jim fandit, posílat sms ne), tak by tě asi tak nepobouřil.
Kalupině (Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:26:39
Asi máš problémy s porozuměním psanému textu, pokud jsi tedy vážně četla všechno. Psala jsem, že jsem HV viděla JEDNOU v životě, na koncertě J.A.R. a NEJSEM fanda pop music...
Měřit, co je "slušný" a co "útočný" příspěvek, nehodlám...(Historky o Helence "obsluhující" UV považuju především za hloupé, a proto jsem to tak napsala...)
Minnie - tak jsem si to zpětně vyhledala- (alenaH. - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:30:26
fakt, první, kdo tu začal s invektivama, jsi ty.
Nemyslím, že nezáviděníhodná je to samý jako mizerná. Prostě, tyhle jedovatosti bys si mohla propříště odpustit. A co se týká Vondráčkové? Souhlasím absolutně s tím, co v těch prvních větách napsala Kudlanka: že se opravdu všichni (tedy až na výjimky :-D ) shodují v tom, co i tady psali ostatní: že by dotyčná mohla mít soudnost... Počítám, že se na příští rok přihlásí i na VOLBU MISS WORLD...
ano,ptala jem se slusne (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:33:20
ale cejtila jsem,cejtila.Ikdyz doufala ze kudlanci jsou (az na nektere vyjimky)- inteligentnejsi.Tak jsem si sla dat slofika,probudim se a vidim;
Ne,proste se bude plakat nad tim,jak se trpelo za komousu a ani jeden!!!prosim driv komunistou nebyl. Tak ja nevim,narodila jsem se v 70tych letech a vsichni kolem na 90% byli komunisti,ze by prsici mrak na de mnou a kolem slunce? Cim vas tak lidicky stvou umelci,Helena,Jiri Korn,Michael Jackon...vzdyt je to jejich drzka. Jo,ze prej nedokazou zestarnout,inu,kdo vas nuti starnout? NC,mozna ze mas pravdu a nebo mozna mas taky hudebni hluch.Vim ja?
chudak Minnie (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:37:12
a vy lidicky,mejte prosim soudnost a kaslete na to co Helenka Vondrackova dela a nedela.
kariera zpevaka konci prazdnym hledistem.Vidno ze Helena prazdno jeste nema.Tak ji nechte zpivat,jezis,dyk je to jedno,jestli bude zpivat v Disneylandu nebo na nadrazi Florenc....nam to z dani nejde.
(bb - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:39:57
Hm, tak tohle mě teda netrápí. Soutěž Eurovize nesleduju. Když nechci poslouchat Helenu, nekoupím si její CD a je to,ne? Kdyby ji davy lidí neposlouchali,nekupovali, asi by byla dávno mimo. Není, no tak jí to přejte. Jako ona v 60 bych chtěla vypadat v 50. Nohavica, Kryštofové, Mayall,Anetha Franklin, to je paráda, ale nezatancovala jsem si na ně tak jako na Dlouhou noc :)
jasmíno, (petruša - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:40:18
jak sama píšeš, tak už jsi ji neviděla kolik let, tak snad radši mlč...
(bb - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:42:14
S režimem se tak či ona zapletl každý ze šoubyznysu. Kdyby každý umělec točil jen underground,mohli zrušit divadla,kino,televizi,Bakaláře i Televarieté.
O Štrougalovi a Heleně,to je národní folklor.Jednou jsem četla její vysvětlení, on měl stejně starou a jí hodně podobnou dceru. Ovšem,ti, kdo VĚDÍ, a mají ZARUČENÉ ZPRÁVY, si najdou své. Taky se mohla potýkat s pitím,jako paní Špinarová,mohla se stát trapnou nezpěvačkou jako Kratochvílová...bože, ta měla hlas, a co z ní je... Jo,taky mohla udělat to, co paní Kubišová a jít kamsi do účtárny. To by byla škoda stejně jako u paní Kubišové. No tak dřela,zpívala,obchodovala. A co? Nikomu z nás snad nic nedluží. Její desku si už asi nekoupím, ale jinak má můj respekt. Rozhodně spíš než tetka, co na pavlači vykřikuje Jé, a slyšeli jste to, jak vona s tamtím, tehdy na UV??? Jé, její prachy bych chtěla mít...Jé, a jé... Jo, a v 15 jsem žrala Holky z naší školky.
jenže tady se to dostalo (kim, - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:44:17
už trochu jinam... Minnie je chudák, který tu seká hlava nehlava okolo sebe, když má někdo jiný názor nebo si vykládá to co píše jinak než se hodí jí...
(bb - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:44:29
pan Hapka taky není zrovna šťavnatá broskev k nakousnutí, navíc šišlá, přesto si jeho písničky moc ráda poslechnu a ani mě nenapadne ho posílat do hrobu, jako vás tu Helenu
(Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:44:43
V Reflexu jsem se dočetla, že Česká televize oslovila asi dvacet nejznámějších kapel a zpěváků s přáním, aby se zúčastnili "národního kola" ceny Eurovize. Až na vyjímky prý všichni odmítli, protože je účast na tom "podniku" nezajímá a v kariéře jim nemůže pomoct. Takže Kabáty, myslím, na Eurovizi neuvidíš...
(Nikdy jsem neslyšela, že by někdo řekl, aby to Kabáti zabalili, protože nejsou dost mladí a pohlední. Kdyby to snad někdo někdy řekl, tak bych se jich určitě zastala...)
bb, (kim, - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:46:25
ale já nikde nečetla, že by ta dcera o tom řekla svoje, takže máme jen tvrzení jedný strany a to se o domácí hudbu narozdíl od Minnie zajímám...
Petruso (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:49:39
pisu ze jsem ji neslysela.vem si bryle.
Na bulvarech ji vidim docela casto,vim jak vypada.
kdo říká, že Kabáti nejsou pohlední?! (Kalupina - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:53:30
Pepa Vojtek jako Athos byl k sežrání :o)))
Novinky 15.2.07 "Všechny české kandidáty do pěvecké soutěže Eurovize představila ve čtvrtek Česká televize. Je mezi nimi skupina Kabát, Petr Kolář, Helena Vondráčková, Vlastimil Horváth, Petr Bende, Helena Zeťová či Sámer Issa, ale také méně známí umělci jako kapela Lili Marlen, romský hip-hoper Gipsy a Markéta Poulíčková, která se skrývá za zkratkou L.B.P." O den dřív titulek, který praštil do očí: "V soutěži talentů bude ČR možná zastupovat Vondráčková" Včerejší článek: "Vondráčková měla navíc smůlu s výběrem soutěžní písničky. Novinková skladba Samba nesplňovala pravidla soutěže a Vondráčková ji měla nahradit jinou písní." Prostě si holt nemohla určovat pravidla a vybrat písničku, ale talentovaná, to holka fakt je.
nevsimla jsem si (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:54:14
ze by Minnie byla nejak sprosta k nekomu....
Tak ja se vratim k tomu festivalu (Bara - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:57:59
Posledni roky je Eurovision Song Festival opravdu desna blbina, ktera nema uroven. Polonaha tela s vykony akrobatu na podiu, zpev a melodie neni az zas tak moc dulezita - viz posledni vitez Finsko. Navic je to takova libiva politika. Kdyz da Holandsko Belgii 12 bodu, tak mu to Belgie presne tak vrati, i kdyz ostatni zucastnene staty mu udely 2 body !!! To stejne je u skandinavskych statu a baltskych atd...
Mozna v dobe kdy byl objeven Cliff Richards a ABBA .......ale ted???? Vzhledem k tomu, ze se zucastnuji neznami, mladi a zacinajici "umelci" se tam proste HV nehodi. Musela by si tam pripadat desne blbe !!! Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Ja se divat nebudu, radeji si vezmu hezkou knizku, nebo zasednu ke kompu
jasmíno, (petruša - Mail - WWW) 28.02.2007, 17:58:46
víš co je to fotošop? nevěř tomu, co vidíš v časopise...
baro, (kim - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:05:09
já myslím, že tohle všichni vědí, jenže holt se profláknou jinde než v našem rybníčku a co kdyby...
Baro (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:09:00
je to tak.Jakoz i fr.Star Academie.
Slysis tam uknouranou holcinu vedle zpevacky ci zpevaka s vyjimecnym hlasem a kdo to nakonec vyhraje? Eurovision mne nastval pred par lety,uz si nepamatuju rocnik.tam se vubec nekouka na opravdovy talent.Tudiz mne to nebavi.
Petruso (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:17:16
clovece,nevim,v zivote jsem o tom programu neslysela.
A mne je uplne jedno,jak vypada,pamatuju si ale z detstvi,ze ji nektere zeny-ne muzi,nemohly prijit na jmeno,za ty jeji "porcelanky",mela proste nadhernej chrup a tak zarucene ji ty porcelanky platil Strougal. Podotykam ze ty zeny co tohle roztrubovaly zrovna mely problemy chrupem.Byly to obvykle fabricky,uklizecky ci prodavacky v Jednote.Mely problemy s nadvahou,padanim vlasu a rustu parohu. No a Helenka usmivajic svezic zpivala,hergot ta hvezdickovala.
jeje,my o vlku... (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:36:00
http://www.super.cz/exkluzivne/13037-helena-vondrackova-udal-ji-fanousek.html
no a tady se teda photoshop moc nevyradil,ze jo?
fotošop (Photoshop) je program, (kim - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:41:07
kterej ze mě udělá Bardotku ;o)
Kim, Jasmína to ví, (Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:47:01
asi už dost dlouho, ona narozdíl od tebe ví i to, jak se to složitý slovo píše...
oups (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:49:52
Minnie,nepreklepla jsi jmeno?
Nemelo to byt na Petrusu?
Kim (Jasmina - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:52:35
doufam ze myslis Bardotku z 60tych let?
Ted bych jako ona vypadat nechtela)))))
Jasmíno, tedy ta fotka... to je děsný.. (alenaH. - Mail - WWW) 28.02.2007, 18:57:36
tuhle ona redakci určitě neodsouhlasila :-)))
Minnie, (kim - Mail - WWW) 28.02.2007, 19:03:12
promiň, ale jsi úplně mimo... můj druhý příspěvek se s Jasmíny linkem křížil, to ti mohlo dojít, když se ti stalo totéž s Kiwi. Jak se píše Photoshop vím neb ho často používám, ale holt jsem to napsala hovorově, což tobě ve snaze zesměšňovat ty, co nemají stejný názor jako ty, nedošlo. Je mi tě líto, evidentě jsi nešťastná a tak kopeš kolem sebe, co to dá.
Jasmíno, opět boduješ :o))))
Kim, (Minnie - Mail - WWW) 28.02.2007, 19:37:15
jsem trochu unavená a nevyspalá, rozhodně nejsem nešťastná, "fotošop" používám denně, a tak mě nenapadlo, že ten dotaz může někdo myslet vážně... Člověk, co má počítač s internetem, a nedoneslo se mu nic o Photoshopu, snad ani neexistuje...
Jiný názor na co..?! Jaké "názory" se v téhle diskusi probíraly? Jestli je nebo není Vondráčková zpěvačka...? Jestli je nebo není Vondráčková lehkých mravů a "obsloužila" celé UV, aby mohla zpívat...? Litovat bys mě neměla, já člověka, který z nějakého důvodu potřebuje věřit, že Vondráčková chodila se Štrougalem, jinak by zřejmě byla jeho rovnováha narušena ("ale já nikde nečetla, že by ta dcera o tom řekla svoje, takže máme jen tvrzení jedný strany"), taky nelituju...
ale no tak, (kim - Mail - WWW) 28.02.2007, 19:54:20
nesmíš brát všechno tak vážně (ad Štrougal a dcera)... :o)))
Guinness (jouvajs - Mail - WWW) 28.02.2007, 21:10:57
Bože, to je pro Guinnesse. Tolik neurotiků s paranoidními sklony v jediné diskuzi na mimořádně přiblblé téma...
tak tohle jsem fakt nečekala, přátelé... :-) (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 01.03.2007, 00:07:39
ale už je zase další den, tak to spláchneme, a zítra začneme z čisté vody...
Ja "Helenku" taky nemusim, (Alena P.H. - Mail - WWW) 01.03.2007, 00:15:33
ale zase je lepsi nez treba Michael Jackson.
Mnoho z nas neumi starnout s "gracii", ale to snad neni hrich. Pamatuju si jak, jako jeste prcek jsem milovala Zlate strevicky. To je poznamka pro pametniky.... :-) Snad jenom by jsme si meli casteji rici, sami pro sebe:"Zi a nechej zit." Mam jedno CD, kde je mix CZ pisnicek a kdyz hraje jeji pisnicka, tak to dycky soupnu dopredu. Ale ze tam je je dukazem, ze ji jeste nekdo posloucha. Jo - a co je s Nohavicou? Ja ho mam moc rada a nic jsem neslysela. Ziju trochu za rohem a tak posledni novinky casto stracim.
Alííí PH. Jen pro přesnost :-))) (NČ - Mail - WWW) 01.03.2007, 06:34:14
Zlatý střevíčky nezpívala Vondr. To děvče (takovej roztomilej puclík) se jmenovalo Edita Štaubertová. Vondr byla v tý době ještě téměř pachole.
A jinak? Ono je dost diskutabilní, jestli by se vůbec Helenka "chytla", kdyby začínala v dnešní době otevřený SVĚTOVÝ konkurence. Já si spíš myslím, že tehdá, v tom našem malym uzavřenym rybníčku to měla neporovnatelně snazší, protože většina těch nejlíbivějších českých šlágrů tý doby byly písničky převzatý ze zahraničí, o jejichž originální interpretaci jsme téměř neměli ani tušení (The Winner Takes It All...). A ještě drobnost. I ve svym pokročilym stáří si troufám říct, že slyšim docela dobře a intonační nepřesnosti rozeznám naprosto spolehlivě.
(jouvajs - Mail - WWW) 01.03.2007, 07:46:58
Nohavica udal StB petici za propuštění Havla
Nohavica nabídku na rozhovor odmítl a k věcem se nechtěl vyjadřovat Folkový zpěvák Jaromír Nohavica udal komunistické Státní bezpečnosti (StB) lidi, kteří mu v lednu roku 1989 přinesli podepsat petici za propuštění tehdejšího disidenta Václava Havla. Píší to Lidové noviny s odvoláním na nově objevené archivní dokumenty. Nohavica podle nich petici podepsal a pak zmíněné lidi udal. LN píší, že v únoru 1989 se Nohavica svému řídícímu důstojníkovi kapitánu Liberdovi svěřil, že ho během koncertu v Praze kontaktoval hudební publicista Vladimír Hanzel a jeho přítelkyně Jarmila Poláková. "Jmenovaná přítomné informovala o probíhající podpisové akci kulturních pracovníků za propuštění Václava Havla," zapsal podle LN Liberda do zprávy po schůzce s Nohavicou, který měl jako tajný spolupracovník krycí jméno Mirek. LN píší, že na stejnou schůzku Nohavica přinesl i dopis s vyhlášením ankety o knihu roku Radia Svobodná Evropa, který dostal poštou a který obsahoval informace o knižních titulech vydávaných československým exilem. V archivu byly podle LN objeveny i záznamy tzv. Zvláštních finančních prostředků, kam StB zapisovala náklady na pohoštění agentů. Z nich vyplývá, kolik schůzek zpěvák se svým řídícím důstojníkem, který platil útratu, absolvoval. V letech 1987 a 1988 jich bylo minimálně 15, píší LN. Nohavica nabídku LN na rozhovor odmítl a k věcem se nechtěl vyjadřovat. Dodal ale, že letošek hodlá věnovat propátrání svého osobního archivu a pokusu o popsání událostí 80. let. LN připomněly, že dosud bylo známo, že v létě roku 1989 vyprávěl Nohavica StB o své návštěvě Vídně, kde se setkal s emigrantem Karlem Krylem. Teď podle LN vydávají archivy svědectví o udáních směřujících i k osobám žijícím v tehdejším Československu. Nové dvě zprávy StB byly nalezeny v archivu ministerstva vnitra v Kanicích u Brna, kde se nacházely v neprobádaném svazku dokumentů z karvinské expozitury, informují LN. Pošli TiskniČTK, 10.2.2007
To tedy byla řež (wendy - Mail - WWW) 01.03.2007, 08:56:42
četla jsem už mnoho diskusí na toto téma, nakonec byla účastníkem i naživo. Když vášně trochu utichly, shodli se zúčastnění většinou na tomto : Kdyby ze sebe nedělala takového diblíka... a s tím souhlasím.
U ostatních dam tomu nejsme svědky. U dam jako Hegerová, Simonová, Kubišová, Rottrová. (Pro mě je zpěvačkou s největším českým hlasem Věra Špinarová, oblíbená star pana Sováka, ta zase měla problémy jiného rázu dostala se z toho a hotovo.) Když si vezmete jak staří "kluci" hopsají po podiu - a to nikomu nevadí. Je na ně holt jiný metr nebo co. TAkže uvidíme, čím nás Helena Makropulos zase překvapí.
Wendy, (Míša - Mail - WWW) 01.03.2007, 09:13:49
taky si myslím, že V.Špinarová má u nás vůbec nejlepší hlas. Bohužel je to zpěvačka značně nedoceněná. Buď to zapřičinily ty její problémy nebo nedostatek konexí, či malá dravost. Nevím, ale je to škoda.
soudnost především (hernajs - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:11:20
O tom, že Vondráčková spala s kdejakým funkcionářem, se Štrougalem a že zpívá falešně a ještě kdovíco za nesmysly, o tom píšete romány, ale že se idol pravice Nohavica přiznal ke spolupráci s StB, ticho po pěšině. Inu, kudlankovský vzor demokracie, po použití sežrat...
Wendy, (Margot - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:20:02
v tom vidím jádro pudla - málokomu asi připadá diblíkování na pódiu roztomilé u pětapadesátnice. Ale u těch chlapů bych řekla, že je to jinak. Publikum podle mně docela v pohodě skousne stárnutí u mužů i u žen, ale to diblíkování hodnotí poměrně kriticky. Vsadila bych boty, že kdyby začal takhle roztomile diblíkovat třeba výše zmíněný Hapka nebo Kabáti, tak je publikum roznese ještě mnohem hůř než Helenu. U chlapů by to působilo asi daleko směšněji a křečovitěji než u ženy. Na chlapy by se snesla sprcha poznámek od výtek za trapnost až po jedovatosti o sexuální orientaci.
Ale to víš, to se nehodí do krámu (Míša - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:22:25
Navíc všichni novináři o tomhle taktně mlčí. Zatímco když Vondráčkové uteče oko na silonce, jsou toho plné všechny noviny a časopisy (neskutečná aféra a trapas roku!!), tak tohle se rychle zametlo pod koberec. Ne že by mi to vadilo, protože by si z toho stejně čeští pisálkové utvořili zase nějaký blábol a přimysleli spoustu dalších nepravd.
Ále co, Kudlanka řekla, ať už to tu necháme plavat - a to bude myslím nejlepší.
Hernajs, (Margot - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:25:30
no k tomu Nohavicovi asi není co říct, takže nerozproudil žádnou velkou debatu. Pocit z těch věcí okolo Nohavici mají všichni asi dost podobný, těžko to tu někdo začne obhajovat a s ostatními se hádat.
Nemám potřebu Nohavicu obhajovat. (NČ - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:39:47
Vím toho stejně tak žalostně málo, jako všichni, kteří u toho nebyli.
Pro mě je to jeden z nejskvělejších básníků, zpěváků a muzikantů mýho života.
k Nohavicovi nemám co dodat, (Karolína - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:46:29
nesnášela jsem ho už za komanče a nesnáším ho dosud. Jestli je na např. Třech čuníkách něco skvělýho, tak se např. pan Kainar obrací v hrobě.
HV jsem do určitý chvíle měla ráda. Dneska už ne a myslím, že ta chyba není ve mně. :o)
Já taky nemám potřebu Nohavicu obhajovat (wendy - Mail - WWW) 01.03.2007, 10:51:48
i když ta zpráva byla jako ledová sprcha. jenže teď se to objevuje obden na kdekoho.
Víte, za mnou nikdo nebyl, takže teď by bylo laciné dělat hrdinu, že jsem nic nepodepsala a odsoudit jiného. Margot, máš pravdu, i když třeba u těch chlapů bychom to brali jako srandičky nebo že schválně přehřávají, nevím. Míšo, ona Věra za prvné není žádná Bardotka a za druhé nešla do Prahy. A u nás je tato kombinace myslím neodčinitelený hřích, bohužel.
Wendy, (Margot - Mail - WWW) 01.03.2007, 11:16:58
"přehřávají" je v kontextu krásnej překlep o).
S tím Nohavicou to mám stejně jako vy ostatní - zamrzí to, ale necítím právo kritizovat. V době kdy on tohle řešil já byla dítko školou povinné, takže tu nehodlám házet ramena.
Ano Margot, (wendy - Mail - WWW) 01.03.2007, 11:40:44
to se mi dnes obvláště povedlo. A když si vzpomenu na ty krásný scény kdy chlapi se přestrojují za ženy nebo hrají hmsx a přitom krásně přehrávají, tedy přehřávají...jedno oko nezůstane nikdy suché, všichni pláčí smíchy.
Vysocký (hernajs - Mail - WWW) 01.03.2007, 12:13:05
Polovina těch skvělých textů, kromě Tří čuníků, Milionáře a dalších baníkovských hymnů, je i s medlodií obšlohnutá od Vysockého, Okudžavy a dalších... Divoké koně a spol. Ať žijí iluze!
Já nic :) (Míša - Mail - WWW) 01.03.2007, 13:14:35
Taky bych si v tomhle směru netroufla Nohavicu odsuzovat. Ale vadí mi jiná věc. Např. takového Kanyzu vláčeli ve všech médiích a poměrně mu to dost ovlivnilo život, kdežto u Nohavici (jak už to někdo napsal - pravicového maskota) se to velkoryse přehlídlo. Ovšem co mi na tom skutečně vadí, je to, že on se toho tolik natlachal proti socialistickému režimu a proti komunistům, nechal si za to tleskat a přitom moc dobře věděl, jak to bylo. Kdyby proboha mlčel a nekoulel to s lidmi, tak bych neřekla ani popel.
Jinak jeho písničky z dřívějších let mám moc ráda. Ale řekla bych, že co přestal chlastat, tak mu došla inspirace.
NČ, (Míša - Mail - WWW) 01.03.2007, 13:24:37
pro mě je zase jedním z nejlepších básníků a muzikantů Karel Kryl. Ten, se kterým Jarek po revoluci jezdil po koncertech a tvářil se jako jeho přítel a parťák v boji proti komunismu.
(Minnie - Mail - WWW) 01.03.2007, 13:48:22
Koncem osmdesátých let byl Nohavica alkoholik. Alkoholik je troska bez vlastní vůle. Takže se nedivím, že když za ním přišel jakýsi kapitán od StB a zaplatil pár panáků, Nohavica žvanil a co nevěděl nepověděl... To ale nic nemění na tom, že je skvělý textař a písničkář...
Než bych vůůůbec začal uvažovat (NČ - Mail - WWW) 01.03.2007, 14:02:15
zda odsoudit, či odpustit, tak bych musel mít NEZVRATNÝ důkazy o vině.
Mimoto, kdyby se fakt vina dokázala (čemuž osobně nevěřím) např. s tím Havlem, tak zrovna v případě tohodle občana bych byl pro podstatný zmírnění trestu.
No o tom Nohavicovi (Míša 2 - Mail - WWW) 01.03.2007, 16:19:36
nevím, co si mám myslet. Jeho přátelé ( např. Karel Plíhal ) tomu obvinění nevěří. Já nevím. Fakt je, že umělce, co se zapletli s bývalým režimem nijak zvlášť neodsuzuju. Vadí mi spíš ti, co si v každém rozhovoru stěžujou, jak umělecky trpěli, přitom si pamatuju, že jsem je viděla každou chvíli na obrazovce. Jenže Nohavica, to byl pro mě symbol, to bych tak lehce asi nezkousla, jestli je to pravda. Ale že je skvělý textař, o tom teda žádná. Tři čuníci, to byla sranda, stejně jako krátké básničky, co psali společně s Plíhalem. Že jsou některé písničky "obšlehnuté" od Vysockého a Okudžavy, to přece přiznává, zpívá je jako poctu.
A k té Heleně V. - ona mi jako zpěvačka nikdy nic neříkala a je pro mě odstrašujícím příkladem, jak bych jednou nechtěla stárnout. Na akci určenou mladým začínajícím zpěvákům bezesporu nepatří. Ale to, že "obsloužila" celé ÚV KSČ, to je snad trochu silné kafe, ne ?
jeste k Helene (Jasmina - Mail - WWW) 01.03.2007, 16:32:56
pisete ze vam vadi ze "dela diblika",coz jaksi konkretne nechapu,ja mela za to ze diblik je nekdo kdo je telesne drobny.
Jak jsem pripomnela,Helena byla podobne kritizovana jeste za sveho mladi,kdy plastiky zrejmne nemela. Nohavicuv par pisnicek jsem kvakala u taboraku,to je fakt ale zase jsem jeho fanda nebyla a nezajimala jsem se o nej. Docela mne vsak ho bylo lito,kdyz jsem videla jeho 13;komnatu,nejak s nim jeho rodina poradne zatocila. Proto nekritizuji,nevim,je mi to jedno.Nakonec v 89. toho moc potento nestihl,kdyby byl opravdu ruka v ruce s tajnejma,asi by nejaky prevrat aspon tusil. Tak se spise taky priklanim k tomu,co naposledy psala Minnie.
Jasmi (wendy - Mail - WWW) 01.03.2007, 18:51:17
dělat diblíka znamená chovat se jak mladice, roztomile-přiblble, hopsat v krátkých sukních, vše co se dvacítce promine a je to i pěkné - ten diblík v tomto případku neznamená drobný vzrůst. Takže tak. Máme bohatý češtin.
wendy (Jasmina - Mail - WWW) 01.03.2007, 20:40:29
ok,diky za vysvetleni-a myslim to vazne,dalsi prirustky do cestinu mi unikaji uz par let))))
ok (wendy - Mail - WWW) 01.03.2007, 21:10:24
já zase zapomínám anglická slovička, na poslední dovolené jsem si nemohla vzpomenout, jak se řekne zubní kartáček. Tak dobrou.
očekávání... (bb - Mail - WWW) 02.03.2007, 02:56:10
Myslím, že Jarek Nohavica by Helenu Vondráčkovou vůbec nekritizoval. Každý z nich dělá něco jiného a pro každého místa dost, když se najde místo i pro rychlokvašku, co vyhrála smskama v Superstar nebo tzv. Reality šou. Ti největší profíci, ti nejúspěšnějí, kteří to dělají léta, dobře znají plusy mínusy, rizika, pády, podrazy, vědí co to dá práce vyšplhat někam a udržet se tam, uživit sebe i tým.
Taky si nevzpomínám, že by se HV někdy prezentovala jako umělkyně, nositelka kultury, nekomerční písničkářka, nebo Eva Olmerová. Že se vnucuje? Mně ne. Neposílá mi domů CD, ve filmech co sleduju nehraje. Záleží asi na tom, co kdo očekává. Když jsme byli na Jarkovi Nohavicovi, léto, přírodní divadlo u řeky, pršelo. Roztáhli jsme pláštěnky, drželi se kolem pasu, kolíbali vlnky a broukali s JN, v rukách svíčky. Nohavica je písničkář, stačí kytara a čistá košile. Hana Hegerová je šansoniérka, když jsme byly s mámou na jejím koncertě, byl to prostě komorní recitál, zpěv byl to hlavní. K šansonu se hodí jedině elegantní zjev s kapkou francouzského šmrncu, to jsme všichni čekali a toho se nám dostalo. Na country festík čekáme country odpal, totéž z jiného soudku když jsme jeli předloni na Katapulty. Když u nás kdysi byli Fešáci ještě s Novotným, byla to mezi muzikou trošku estráda, ale zábavná, nikdo nečekal umění a všichni se bavili. No a když půjdu na popíkovou Vondráčkovou, Korna nebo Britney Spears, očekávám disko šou, k tomu patří disko taneční kreace, šmrncovní ohoz, výrazné líčení, prostě barevná třpytková šou. Že to utancuje i v 60 a vypadá přitom na 45? No, to se má. Vídám spoustu 50nic, co se snaží vypadat mladistvě, narvou se do lecčeho, i když mají o 20 kilo víc než HV, nevycvičenou postavu a netaneční chůzi. Lidového baviče Petra Novotného taky nezaměňuju s Markem Ebenem, nečekám od nich totéž. Sleduju Plovárna s Ebenem. Na Novotném obdivuju jeho profesionalitu, obrovské organizační a vůbec manažerské schopnosti, a taky to, jak se naučil hned po sametu pracovat s počítači a sám si všechno postavit a naprogramovat. Knížku kuchařských receptů jsem si koupila a používám, na jeho televizní estrády se nedívám. Byli jsme vychováni v tom, že všechno je kultura nebo umění, i když to tak nebylo, aspoň se to tak tvářilo. Teď, když někdo přizná komerční barvu, máme problém se s tím srovnat.
NČ, (Míša - Mail - WWW) 02.03.2007, 07:39:52
tady taky nikdo nechce Nohavicu odsuzovat či mu něco odpouštět - řekla bych, že ani na jedno nemáme právo. Nakonec odpustit mu mohou jen ti, které případně poškodil. Já jsem ho jen zmínila v souvislosti s tím, jak někdo pořád dokola omílá, jak Helena V. podržela Štrougalovi a podobné ptákoviny. Jinak co se týče důvěryhodnosti nalezených spisů, jaký chceš důkaz? To bys taky mohl rovnou pochybovat o tom, že Gottwald podepsal trest smrti pro Horákovou. Protože jsi u toho nebyl a na vlastní oči jsi to neviděl, tak tomu přece nebudeš věřit? Nevím, kdo by měl mít zájem Nohavicu tímto způsobem zdiskreditovat. Myslíš, že si estébáci říkali "My si teď na Nohavicu vymyslíme, že udával, a až to jednou rupne a najdou se tyhle dokumenty, tak bude mít Nohavica pěknej průser. A to bude mít ten parchant za to, že do nás tak šil!" Anebo by se ti spíš líbilo, že je to novodobý podvrh? A kdo by na něm měl jako mít zájem? Nohavica nemá žádnou politickou ani finanční moc, není důvodů ho nějak špinit před společností. Já osobně věřím, že to udělal. K tomu přispívá i fakt, že se proti tomu nijak neohradil. Stačilo říct "Je to blbost a víc se k tomu nechci vyjadřovat" - a mohlo to vyvolat jiný dojem. Ale jak už jsem řekla - neodsuzuju ho za ten čin samotný. Nikdo nemůže vědět, co ho k tomu vedlo. Pouze mi vadí jeho pokrytectví a vědomá manipulace s lidmi, kteří ho obdivovali.
Miso (Jasmina - Mail - WWW) 02.03.2007, 08:51:36
a jake je z toho pouceni?
Zpevaka -obdivuj jeho zpev a ne jako cloveka. Nikdo,kdo neni z blizkeho okoli takoveho zpevaka nezna,co ma za charakter a lide si nesmi plest pojmy z dojmy. Obdivuj jeho dilo -a nebudes zklamana,kdyz se nahodou dozvis neco hanebneho. Jestli nekomu ublizil,ten nekdo si to s nim vyridi.Ale pamatuj na to co dal ostatnim v dobe mladi dnesnich 40tniku.
Míšo, (NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 08:51:53
to by asi bylo na delší povídání. A nakonec stejně - já bych nebral tvý argumenty, ty bys zase nebrala mý. Gottwald to podepsal určitě, jinak by to nešlo ani tenkrát, to je uplně jiný kafe.
Ale znám i osobně pár lidí z Cibulkovejch seznamů, a nikdo mě nepřesvědčí, že KOMUKOLIV uškodili. A přesně jako Wendy - za mnou taky nikdo nepřišel s papírem, byl jsem pro ně nezajímavej. Ale kdyby přišel, fakt nevím, jestli bych měl odvahu ho vykopnout s naprosto jasnym dopadem toho kopu zvlášť na budoucnost dětí. Nejsem takovej hrdina, abych za svý děti rozhodnul, že skončej v devátý třídě a pak přinejlepšim v učení na švadlenu a na pokrývače. Takže nevím, jestli bych vykopl, spíš asi ne. Ale co vím naprosto jistě, že by NIKDY ode mě nedostali žádnou pro ně cennou informaci, notabéne kohokoliv udávající. Jo, dneska se snadno dělá hrdinu. Ale tehdá to bylo "na věčné časy a nikdy jinak".
NC (Jasmina - Mail - WWW) 02.03.2007, 09:03:23
rozumnej nazor.
Clovek jinak jedna v otevrenem boji a jinak za klidu ale s Damoklovym mecem nad sebou. Zpetne si uvedomuji ze to musil byt takovy permanentni stres celkove na cely narod, ze odsuzovani dnes je velice slozite. Byli jedinci s komplexama co horlive pracovali a udavali ale ti jedinci jsou v dalsich generacich dodnes,ikdyz je demokracie. Udam priklad z reportazi,kdy policajti si jen tak bouchali do pokojnych kolemjducich lidi...Za komancu by zde mnoho diskutujich uz sedelo za katrem jen za sve nazory. Vazme si tedy te svobody a neplivejme zbytecne kolem sebe.
Jasmíno, (Míša - Mail - WWW) 02.03.2007, 09:32:50
Když si přečtu, co jsi napsala v 8:51, tak vážně nevím, proč tu vznikla celá ta debata o Helence a jejím diblíkovství. Pojďme tedy hodnotit její zpěv a ne její plastiky :)
NČ, já taky pořád dokola opakuju, že mu to nemám ale naprosto vůbec za zlé. Metody STB byly hrůzostrašné a dokázaly zlomit i opravdu silné osobnosti. Já bych si nikdy netroufla ze sebe dělat hrdinu. Vím, že bych asi byla srab a neměli by se mnou moc práce. Já ale mluvím o tom, jak se Nohavica choval po revoluci - s tím vědomím, že se tohle stalo. A o tom, že dávat zpěvákům za vinu, co se stalo v době temna (tedy i tolik odsuzované HV), nemá vůbec význam. Nehledě na to, že více či méně jich spolupracovala s režimem celá řada. To by nám tu mohla zpívat jen Marta Kubišová a Sámer Issa (obrazně řečeno).
no ja snad rozpoutala debatu? (Jasmina - Mail - WWW) 02.03.2007, 10:10:11
A jak se choval porevoluci?
Kdyz zde hovoris o tom ze STB dokazala zlomit i silne lidi,tak on zlomen nebyl nebo co? Nemel se radovat z revoluce? Jo,byl by hrdina,kdyby na namesti rekl-"lidi,ja se omlouvam,ja zrovna blbou nahodou pracoval s STB..." Jeste ted po letech se rozpouta v diskuzich ohen ohledne spoluprace za rezimu,ja bych Te chtela videt tehdy pred davem revolucionaru))))))) Ja ho neodsuzuju,vzdyt neni Buh,jen clovek,jako kazdej.A kdo z lidi muze rici,-" ja se nikdy nepotento za zadne situace?"
Vždyť ta Helenka (NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 10:14:08
se svejma plastikama sama přímo vřadila do kapely Plastic People, žejo.
Jasmí, (Míša - Mail - WWW) 02.03.2007, 11:11:31
ty mi nechceš rozumět. Samozřejmě že byl taky zlomem - že by to udělal dobrovolně jen tak pro nic za nic, tomu bych nevěřila ani vteřinu. A proto bych ho za to taky nikdy neodsuzovala (stejně jako spoustu jiných). K tvé první otázce - už jsem to tu psala a nechci se opakovat pořád dokola. Nemusel se k ničemu přiznávat a sypat si popel na hlavu. Ale právě taky nemusel ze sebe dělat odvážného komunistobijce. A taky by mě zajímalo, když stál s Krylem na jednom pódiu, jestli aspoň jemu řekl, že na něj kdysi podával informace. Jestli jo a s Krylem si to vysvětlili, tak bych před Nohavicou v hluboké úctě smekla. Ale spíš si myslím, že k tomu nikdy nedošlo. No, Kryl už nám to nepoví...
Diblík (Gita - Mail - WWW) 02.03.2007, 13:37:31
Já to znám ještě modifikované jako "klimakterický diblík". No je fakt, že u chlapů se to tak nebere, ale znám pár takových, kteří sice nedělají diblíka, ale zase puberťáka, se kterým to mává napravo nalevo. No a to je taky trapas.
K Nohavicovi: Zdá se mi moc snadné soudit. Já třeba nevím, co bych udělala, kdyby za mnou tajní přišli. Možná pro někoho byla schůdnější varianta naoko spolupracovat, ale v podstatě mlžit, nic pořádného a přínosného neříkat, a postupem času ztratit pro StB na zajímavosti. Někdo zase řekl narovinu, ať jdou někam. Nikdo z nás neví, jak by se zachoval. Navíc nikdo z nás tu není kdovíjak známá osobnost a Nohavica byl pro StB bezesporu zajímavý, když se pohyboval v disidentkém prostředí. K jemu samotnému, mám moc ráda jeho písničky a hlavně texty. Tři čuníci jsou slabší, ale nemyslím si, že je to něco jako "pilotní Nohavicova písnička".
Jestli to bylo na mě (Gita - Mail - WWW) 02.03.2007, 14:10:35
tak v pohodě Míšo, já tě chápu a souhlasím. Spíš jsem jen chtěla doplnit to svoje. Máš pravdu, asi zbytečně - už vše podstatné bylo řečeno. :-)
jeje pes jitrnicku (Jasmina - Mail - WWW) 02.03.2007, 14:39:45
jsi mi pripomnela Tucnyho;-"prines vedro mila Lizo..."
to jsem tehdy fakt ocenila vtip. Az pozdeji jsem pak zjistila ze to byla pouze prelozena francouzska lidova......
Promiň Gituš, (Míša - Mail - WWW) 02.03.2007, 15:44:23
já myslela, že už mi taky podsouváš, že někoho odsuzuju za "spolupráci" či co. Samozřejmě svoje názory vyjadřuj jak je libo :-)
NČ, ale to víš, že jó. My ti to neberem. Já si tu debilní písničku taky občas notuju a můžu zodpovědně prohlásit, že je to ještě horší než od Ernesta :-))
Nojo, dyť já ji ani jinak neznám. (NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 17:07:57
Přímo vod Nohavici jsem ji myslím ani nikdy neslyšel.
Jo, to je tovono. Přeci jen je rozdíl mezi skutečnou spoluprací a jen podpisem o spolupráci. Kurnik. Čekám už dvě hodiny v práci na šéfa. Nejde a nejde... (asi vo tom neví.....)
jo, mobyl má (NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 17:58:40
Ale dyť já vim kde je, jen nevim, jestli ještě, až tam skončí, bude mít sílu sem vůbec přijít :-( A já ho nutně potřebuju. Von mě taky. Tak čekám, čekám...
A v prožívanejch mátohách jsem si vzpomněl na starýho J. Suchýho: Čekal jsem, zdali přítel se mi zjeví, aby mě vyrval smrti ze klína. Nejde a nejde, asi vo tom neví, tak jsem se zved a šel jsem do kina.
ENČÍČKU, JÁ TE MÝÝÝLUJU... (obdivovatelka NČ - Mail - WWW) 02.03.2007, 21:06:35
:-)))))
ty seš fakt úžasnej... dávej na sebe pozor, ať nám eště dlouho vydržeti ráčíš... kdyby byl každej chlap jako ty, jéje...
nojo (Kamila - Mail - WWW) 05.03.2007, 14:50:51
nejdřív píšu a pak čtu... až teď jsem si všimla toho enčého posledního příspěfku...sem myslela, jak ho oslním, že to znám...
(bb - Mail - WWW) 06.03.2007, 00:36:24
nojo, takhle to dopadá, když chceme oslnit...holt číst pouze šestý příspěvek odspodu se nevyplácí ;)
musketýři (Rudolf schopke - Mail - WWW) 30.03.2007, 21:37:52
Mám zájem o cd Tři Mušketýři nabidněte.
Já mám DVD.Dohoda jistá. |
Ptam se seriozne,neslysela jsem ji uz par let...