| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ACH TI NEUHLÍDATELNÍ MUŽI... II. |
| Rubrika: [poradna] Milá Danielo, pokračování mého příběhu je následující: Manžel mě pořád přesvědčuje, že se chce napravit, a i se tak chvilkama chová. Snažila jsem se s tím tak nějak vyrovnat sama v sobě a nedávat na sobě až tak moc znát, jak moc mě to ranilo... Chovala jsem se v podstatě skoro jako před tím. Jenže vzápětí na to jsem zjistila (od dobrých lidí), že ho viděli s ní na nádraží (musela za ním ujet 40km) a mě řekl, že se jede projet na kole v rámci fyzičky… Bydlíme v malé vesnici a do sousedního města je to 12 km, takže za ní musel na to nádraží skutečně jet. Zjistila jsem to i z jeho zápisníku, kde měl zapsán přesný spoj od ní z města do našeho sousedního města ( já vím, že jsem mu do něj neměla lézt, ale po upozornění mnoha dobrých duší jsem to udělala). Že si s ní pravidelně telefonuje, se pochlubil další dobré duši, která mi to oklikou nenápadně sdělila. Všechno zapřel a posílá mě na psychiatrické vyšetření, protože trpím stihomamem! Já vím, že bych těm našeptávačům asi věřit neměla, ale je to silnější než já, zvlášť když vidím, že si pořád bere peníze na kredit (dle něho nikam nevolá, ale nějak se mu ztrácí) a různé jiné maličkosti ( o NÍ se mluvit nesmí, protože je to chuderka, která za nic nemůže, má hodně práce a nikdo přece nemůže chtít jí nějak ublížit). Takže nevím – skončilo to nebo ne? Jsme my ženy skutečně až tak mužům vzdálené? Já to prostě pořád nechápu. Ahoj Iva ODPOVĚĎ: Ivuško, mezi několika možnostmi ti nabízím tu nejschůdnější, i když ne zrovna tu nejlehčí: podívej, moje maminka mi v podobných případech říkala: když přiznáš, že o tom víš – na sto procent víš, tak buď z toho musíš vyvodit adekvátní následky, nebo budeš za totální husu, která si nechá po sobě vědomě šlapat… Ale: stále tu je ještě právě možnost, že to vyhraješ – jen se budeš muset víc ukáznit, abys to mohla nervově vydržet – holko, dojdi si třebas k doktorovi, nebo si sežeň někde u kamarádek například neurol – prostě něco, co tě trochu zklidní – a budeš s ním hrát jeho hru. Zatím to totiž vypadá, že přeci jen by rodinné zázemí a pohodu nechtěl ztratit. Proto tedy všechno to, co podniká, dělá „tajně“ – i když mu to asi moc nevychází… A ty tedy taky dělej, že jsi mu to přeci jen „spolkla“; ano, řekni, že právě proto, že ses bála, že by ti byl nevěrný, že ses bála zklamání, proto jsi tohle všechno říkala a vyčítala... Ale že mu tedy už věříš, že přeci není možné, aby byl opravdu takový, jak to říkají ti nepřející (hahaha) lidé… Prostě – nedopusť, aby se naštval a vyloženě ti řekl „ano, mám jinou“. Hele, vždycky jedna dělá kravál a vyčítá.. A ta, která tohle dělá, ta to většinou prohraje… Já vím, že je to hrozný a neskutečně těžký, ale ještě to zkus… Protože v okamžiku, kdy se to „oficiálně provalí“, to bude už zlý… Podívej, říkal ti, že chce být s tebou, že nechce být bez tebe… Ale to víš, asi to neumí utnout hned i na té druhé straně… Tak bojuj! Zkus to nad ní vyhrát! A prosím tě – když ho tedy prolustruješ, tak mu to, PROBOHA, hned nevyzvoň!!! Ty se podle toho zařiď, ale rozhodně to nesmíš přiznat!!! Nesmíš být ty ta hysterka… Teď, to si uvědom, bojuješ za pokračování svého manželství!!! No, a co dělat konkrétně? Doma se už o tom nebavte, vydrž a fakt nic nevyčítej… Ale – jak jsem ti už psala, pozvi si nějaký lidi, dělej cokoliv, jak bys mu – nenápadně – zamezila, aby za ní chodil. Na ty telefony se vykašli. Když si budou jen volat a smskovat, tak jí to stačit nebude a ona začne být nepříjemná…P.S. Jezdíš také na kole? Jestli ano, mohla bys zkusit jezdit s ním J… – ale zase upozornění: jen, kdyby to šlo, nesmíš to tvrdě najednou vynucovat... Hele, zase se ozvi, jsem tu. Daniela |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
(stenla - Mail - WWW) 08.06.2004, 23:03:18
Daniela, skvela rada, gratulujem. Myslim, ze je to naozaj najlepsia cesta
Žasnu.... (Richard - Mail - WWW) 09.06.2004, 00:25:21
...jak se ten příběh vyvíjí. Dle mého gusta, dnes zde Daniela odvedla perfektní výkon a podepisuji vše, co zde Ivě radí!!!
Milá Ivo, i Tobě bych rád něco osobně vzkázal. Přesně v souladu s tím, co Ti také píše Daniela. Když se pouštíš do toho nekonečného "dobrodružství", že manželovi projíždíš tu mobila, tu zápisník (proboha, co asi ještě všechno, úúúúú!!!) musíš PŘEDEM být připravena UNÉST NÁSLEDKY SVÝCH PŘÍPADNÝCH ZJIŠTĚNÍ!!! A povím Ti jednu věc. Kdybych měl tu moc, zavedl bych následující zákon (on už v jisté podobě platí dnes...). Kdo slídí a nekalým způsobem zjištuje informace o druhém, budiž mu to odpuštěno, když vše zjištěné použije ke svému posílení nebo jinak pozitivnímu zužitkování a nechá si vše navždy jen pro sebe a nijak to nezneužije. Necht je naopak krutě potrestán, použije-li jakkoli jinak tyto informace nebo dokonce rozšíří dál... A ještě něco k těm Tvým "dobrým duším". Nejsou to dobré duše. Znám je. Vždy jsou po ruce. Vždy ochotní. Vždy připraveni naslouchat a "pomáhat". V zájmu čeho? Ano, to je ta správná otázka. A ted se podrž. V zájmu ukojení svých nízkých potřeb. Ty "dobré duše" se Ti v hloubi duše vysmívají a myslí to s tebou špatně. Kdyby tomu tak nebylo, dělaly by úplně jiné věci a Tebe by se snažily ušetřit trápení. Ale jim to dělá dobře, že se trápíš a že oni si tím můžou dokázat, že jsou na tom líp. Ale tak už to mezi lidmi chodívá...Bohužel. Hodně štěstí!!!!!
(Ivana - Mail - WWW) 09.06.2004, 09:39:31
Já bych Ivě poradila,aby si udělala v první řadě pořádek v sobě.Ale opravdu si pravdivě odpovědět,jestli o manžela stojí,jak moc a jestli jí to stojí za to.Když ano,tak pak ať bojuje a tvrdě.Jenže tento boj může mít i nepříjemný následek.Totiž že zjistí,že po vyhraném boji o manžela nestojí,že jí vlastně šlo jen o ješitnost a prestiž.Což se může stát.Richard nemá pravdu,že kdyby nebyly ty "dobré duše",že by se netrápila.Trápila by se stejně,jen později,až by na to přišla sama.Tím nechci říci,že s těmi donašeči souhlasím.
Re: Ivana (Richard - Mail - WWW) 09.06.2004, 12:16:58
Nenapsal jsem ale, že kdyby nebyly "dobré duše", že by se netrápila. Je to sice drobný detail, ale podsouváte mi tu myšlenku tak trochu v prohozeném pořadí příčinnosti, tak bych ji nevyslovil.. ;-)
(ivana - Mail - WWW) 09.06.2004, 14:49:17
Dobře,máte pravdu Richarde,ale ono není důležité,v kterém momentě se trápí.Prostě se trápí.Já si osobně myslím,že si musí udělat pořádek v duši.Hrábnout si pořádně do sebe a podle toho jednat.Zažila jsem něco podobného nedávno v rodině a pokud ta žena skutečně neví co chce,tak se zmítá od jedné krajnosti k druhé.V momentě,kdy toho muže chce,ať jedná podle návodu Richarda,protože to je nejlepší rada a možnost.
( - Mail - WWW) 09.06.2004, 15:38:57
Rána přebolí, ale jizva na duši po ní zůstane. Jestli ten chlap za to stojí, a to by po tolika společně prožitých letech měla paní Iva už vědět, tak pak je třeba bojovat. "Dobře míněné" rady rádoby známých ať nebere do úvahy, nejvíce člověka potěší neštěstí druhých a tohle jsou jen příživníci na duších. Okolí ať si myslí, co chce, rozhodnout se musí paní Iva jen podle sebe. Protože jen ona s ním bude dál žít, jen ona, ne ty sousedky, co se starají jen o to, aby ještě zatepla žalovaly a pak se baví tím, co to s paní Ivou udělá. Ale jestli za to ten chlap stál 18 let, tak bych se rvala do krve! Hodně štěstí v rozhodování.
Malá modlitbička nejen pro paní Ivu: Bože, dej mi sílu, abych změnila to, co můžu změnit a přijala to, co změnit nemůžu a dej mi moudrost, abych to dovedla rozlišit!
Ivo,kašli na něj, (zvědavá - Mail - WWW) 10.06.2004, 00:43:38
chlap co běhá za jinýma nositelkama vagín, nestojí za to aby ses trápila...
Láska která mohla zmizet,nebyla nikdy opravdovou láskou... Zvedni kotvy a hledej dál-já bych to tak určitě udělala!
Ivo,kašli na něj, (zvědavá - Mail - WWW) 10.06.2004, 00:45:14
chlap co běhá za jinýma nositelkama ženského pohlavní ho ústrojí (terminus technicus - v...n - mi server odmítl vzít), nestojí za to aby ses trápila...
Láska která mohla zmizet,nebyla nikdy opravdovou láskou... Zvedni kotvy a hledej dál-já bych to tak určitě udělala!
(Petra - Mail - WWW) 10.06.2004, 05:57:29
Tolikrát jsem si říkala, "tak tohle bych skutečně nepřekousla, tohle teda ne...", a následně, když jsem něco z toho musela řešit, tak jsem jednala úplně jinak, než jsem si původně myslela.
Je hodně pravdy na rčení, že v lásce vyhrává ten, kdo má rád míň. A v příběhu Ivy (i mě, myslím, jsme to skutečně my, ženy. Ivo, přeji Ti, aby Tvůj muž dostal rozum a věnoval se všemu tam, kde ho mají skutečně a moc rádi. A to je u Tebe, Ivo. Řekla bych si asi, že tentokrát - dobrá, smažeme to. Ale příště už ani ťuk. A ty se, hochu, dobře rozmysli!
(Stana - Mail - WWW) 10.06.2004, 19:56:06
Ivo co chces ty sama? Chces s nim zit nebo se chces rozvest? Rekni manzelovi teda na rovinu, ze jestli ze chce on s tebou nadale zit, tak on musi ukoncit ten vztah a pristoupit na tvoje dve podminky za 1-dat ti ten mobil - vyhodila bych to a koupil by si novy s jinym cislem a za 2-kdybych se dozvedela, ze jsou v kontaktu, ze ona ma nove cislo, tak mu balim kufry a nema cenu se o necem dohadovat..jo a priste na fyzicku na kole bych jela ja s nim...Ivo zatim to vidim ruzove protoze ta zenska prijela za nim, on nejel za ni, zatim pred tebou zapira. K tem "dobrym dusim" manzelovi bych to rekla na rovinu, kdyz uz se nekomu camra, ze s ni je v kontaktu, tak at si dava pozor komu to rika, protoze lidi jsou zli a nemame potrebu aby o nas klevetili. Ivo 40 kilometru neni tak daleko, asi bych se za ni vypravila na kafe a pratelsky se zeptala se coze ma s mym muzem v planu, protoze jestlize on vodi za nos vas obe, tak to radsi ukoncit. Na tu psychiatrii by mel jit on sam a to do manzelske poradny, protoze je to on kdo lze a podvadi. Ivo on te na tu psychiatrii jeste dostane protoze ty cutis ze neco neni v poradku a on ti tvoje pocity vyvraci, tvuj instinkt nelze.
(Stana - Mail - WWW) 10.06.2004, 20:15:34
Ivo jeste ti napisu - moje sestra se po 21 letech rozvedla, nejmladsi syn mel 15 a tem starsim bylo 19 a 20. Moje sestra se tehdy nervove zhroutila, on jako slepy sel za mladsi milenkou, svoji sekretarkou Marcelkou. Kdyz se zenil jejich syn -Marcelka rychle objednala ten nejdrazsi zajezd do Tunisu, svagr na svatbe sveho syna nebyl. Kdyz krtili prvniho vnuka -zase zajezd do ciziny -a dedecek nikde, Marcelka se vsemozne snazila, aby on zrusil kontakty s rodinou. Pak zacal svagr pomalu chodit na navstevy za vnouckem, za detma, zvali ho na rodinne oslavy a stale casteji se "vracel" k me sestre, ubehlo sest let a loni Vanoce travil po delsi dobe s mou sestrou, se svou rodinou od ktere odesel, ted je super deda.
Pro Stanu i Ivu (Kukačka - Mail - WWW) 11.06.2004, 09:34:54
Stejně jako ty jí radíš, aby mu vyhodila mobil a koupil si nový, tak si protiřečíš. V tvém druhém příspěvku vidíš, že i snažení se zpřetrhat kontakty nevychází. A navíc chodit za milenkou svého muže? No, tak to by bylo silně pod mou úroveň a navíc bych na to neměla ani žaludek.
Ivo, přesně jak tu bylo psáno, jestli o něj hodně stojíš bojuj, názorů tu máš dost, teď si vyber, který vyhovuje tobě a jednej, podle mého názrou Kudlanka poradila na jedničku :) Někde na diskuzi jsem taky četla podvedenou manželku jak to řešila ona. Je to fakt na silné nervy. Tolerovala svému muži jeho milenku, nic neříkala, byla na něj milá, všechno co potřeboval pro něj udělala. Našla si svůj program na víkend, začala být na něm nezávislá, nebo se o to snažila. A nastala taková situace, že on jí od milenky začal kontrolovat a začal tak na ní žárlit, trvalo to 4 měcíce než pochopil, že trhat za to svojí rodinu nestojí a vrátil se. Tahle ženská má můj obdiv, musela být neuvěřitelně silná, když to vydžela, bejt za každou cenu milá, spát s ním, když chtěla atd. Nechtěla ho ztratit a o tom to je.
Všechno má své ale.... (Vodoměrka - Mail - WWW) 11.06.2004, 10:15:07
Jenže tohle všechno funguje, pokud i ten chlap chce taky s tou ženou zůstat. Pokud o to nebude stát (což je to, co on sám asi moc neví a musí mu to teprve dojít), tak nepomůže, kdyby na něj byla sebehodnější, sebemilejší a nevyčítala. Pokud on usoudí, že mu jinde bude taky dobře, tak jí to stejně nepomůže. Někdy to toho druhého ještě víc utvrdí v tom, že vlastně dělá správně, protože zrovna ta chudinka ho potřebuje a jeho žena je dost silná a samostatná, aby to zvládla sama.
Přeju paní Ivě hodně sil do dalšího boje!
Pro Vodoměrku (Kukačka - Mail - WWW) 11.06.2004, 14:17:52
Máš pravdu, na každýho působí něco jinýho. Já když tohle potkalo mě, jsem udělala hysterickou scénu, itálii jak se patří a zabralo to taky :) Už jsem nad věcí, ale trvalo to. Ivo udělej co ti říká srdce tvoje intuice. Já tu psala co jsem vyčetla a nikdy bych to nevydržela proto jsem psala, že ta holka musela bejt hodně silná když to zvládla. Hezkej víkend všem
(Stana - Mail - WWW) 11.06.2004, 15:06:45
Kukacko k tomu protireceni tak za 1- kdyz mi ten mobil da on sam dobrovolne, tak mi tim rika ze o nic nejde, ze mu na te zene nezalezi -nechci od neho slova -chci od neho ciny a za 2- navsteva milenky neni tak blby napad, tohle udelala moje jina sestra, kdyz ji manzel behal za sousedkou, obe holky se mezi sebou domluvily v pohode, zadna hystericka scena, milenka byla tehotna a kluk se jim narodil za 2 mesice po rozhovoru, on by ten vztah nikdy neukoncil. Pribeh ma pokracovani i te milence zahybal a do dvou let byli od sebe. Moje neter a ten kluk jsou vlastne sourozenci -maji stejneho otce ale jinou mamu, budes se mozna divit ale udrzuji spolu kontakt. Deti nemuzou za vinu rodicu.
(Hexxin - Mail - WWW) 15.06.2004, 22:18:46
Mě to taky potkalo, před 2 roky, zůstal, zvítězila jsem - jak by napsal odborník. Já se cítím jako poražená, dodnes to ve mě je. Někdy víc, někdy míň. Rozhodně to není stejné manželství jako předtím. Moje důvěra je kdesi ... daleko. Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš.
(Kukačka - Mail - WWW) 16.06.2004, 12:33:32
Já nevím, myslím si, že vyhozením mobilu se tohle nevyřeší, když jí to udělá radost, proč by to neudělal... Já tu neřeším tvoje ségry, neřeším tu vlastně nic, jen píšu názor :)
Hexxin (Kukačka - Mail - WWW) 16.06.2004, 12:36:10
Jo, tohle je hodně těžký, mě to potkalo před sedmi lety, a trvalo mi hodně dlouho než jsem se z toho sebrala, teď už je to v poho už o tom dokážu i žertovat :) Trvá to fakt dlouho, ale každej jsme jinej, někdo se oklepe a druhej se užírá. Měla jsem stejný pocity jako ty. Hodně štěstí, jestli za to stojí, tak to zvládneš!
|