[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
NEVĚRA "OČIMA MARŤANA"
Rubrika: [úkol pro vás]

Jedna z reakcí, která na téma „nevěry“ přišla, byla následující – a musím přiznat, že velmi zajímavá. Protože je to reakce takříkajíc „z druhé strany“, tedy ze strany oněch případných provinilců (myslím v případě, kdy nevěrníkem byl „ON“), berme to jako názor muže na danou situaci… Jsem přesvědčená, že je skutečně důležité znát „pohled toho druhého“ – i když třebas v zastoupení. Takže tady je:

 


     „Ona rozhodně nemá důvod být zmatená, ublížená...Chlapi, když zabloudí k jiné ženě, tím na rozdíl od žen zpravidla neřeší žádný problém doma, ale to jen příroda v nich si nedá říct.. Nesuď ho podle sebe, nezapomeň, že muži jsou z Marsu... Měla by doma dělat pohodu, nedělat zbytečné "dusno", nechovat se opatrnicky a netíhnout k investigativnosti, naopak chovat se uvolněně, odvázaně, projevovat (a skutečně prožívat!) bezstarostnost...a tím bezděčně demonstrovat svoji nezávislost, svébytnost a vnitřní vyrovnanost...


     Večer si sama taky někam vyrazit, hezky se obléknout, prostě V POHODĚ, možná na oko i víc, než kdy předtím. Zkušenost mě naučila, že jedině taková, typicky ženská taktika (pro chlapa je tohle do značné míry neaplikovatelné), platí! Zároveň s tou pohodou, jak jsem psal, musí být doma vše tak jak dřív, ne-li lepší, myšleno z pohledu muže. Jedině tím ženská chlapa totálně rozhodí!!! (jeho myšlení: ježíš, ona mi vyžehlí, uvaří a nakoupí, přitom se pořád usmívá, večer jde ven a sakra, co to má nového slušivého na sobě..???? "alarm!"--- "alarm!" --- "alarm!" :-))))) Prostě nepřetvařovat se, pokud jsi smutná, dát tomu průchod, ale nebát se chovat se jakoby nic, jako vždy předtím, ukázat mu, že doma to má stejně nejlepší a nejpohodovější a že nervování někde po nocích a ranní vstávání je na houby – na to přijde sám, a to velmi brzy!  


     Nikdo asi nemáme patent na řešení takových situací, navíc vždy schází nějaké informace, které v původním psaní nebyly a ideální by bylo navíc znát názor i "druhé strany", tedy toho muže.
Uznávám, že můj názor je subjektivní a opřený o vlastní zkušenost muže, který se ocitl v té opačné roli, tedy dopustil se sám nevěry a čelil následné reakci ženy. Proto mě příběh oslovil a ihned jsem reagoval, jako bych se vžil do role manžela Ivy.
     Troufám si proto tvrdit, že taková nevěra, obzvláště po tak dlouhé době, nemusí být vůbec nic, pro co by si Iva měla dělat nějakou velikou starost. Z vlastní zkušenosti vím, že jako chlapovi mi v takové situaci musí být dáno, abych se v tom dokonale "vykoupal" a sám (a jedině sám) si přišel na to, co chci. Pokud má Iva pořád co nabídnout, mají vytvořené společné pozitivní vazby (to je ale to, co nevíme...), pokud se dosud muž doma cítil dobře, a hlavně BUDE NADÁLE CÍTIT DOBŘE, nemá se čeho obávat, protože dřív nebo později ten vztah "mimo" začne zabředávat do svých zákonitých problémů. A v tom je šance Ivy.
     Nezlob se, stylizace do fiktivní pomyslné, byť nevyřčené role učitelky, která čeká, až se provinilý žák zlepší, není podle mně tím receptem. Chlap tuhle hru citlivě vycítí a velmi pravděpodobně ho přivede spíše k přesvědčení, že tou nevěrou vlastně dělá dobře...On se totiž s rolí "provinilce" vůbec nemusí ztotožňovat, on může mít vnitřní pocit naprosté "oprávněnosti" k té nevěře. A v tom tkví riziko Tvé rady. Promiň, že jsem ji v té diskusi na webu označil, že to je "ujeté", nebo jak jsem to napsal...
Proto si myslím, že méně riskantní a spolehlivější postup je zachování naprosté pohody. Iva zná jeho slabosti, ví, co má rád, co mu může být líto, že zmeškal (když zrovna třeba bude na rande s tou milenkou) a citlivou pozitivní hrou na tyto strunky ho může dost snadno nalákat zpět. Má v ruce všechny trumfy. A nakonec se jim díky té nevěře může už těmi roky trochu možná omšelý vztah (i to mohlo muže vyhnat na "hon za jinou" :-)) výborně zpestřit a obohatit a dostat nový náboj...


Richard, Praha


P.S. Zvýraznění je ode mne – myslím, že je to onen „mužský pohled“ na věc J. V žádném případě názor pisatele neberu na lehkou váhu! A doporučuji vám všem se nad ním zamyslet. Máte i vy nějaký jiný nápad na řešení dané situace?


daniela@kudlanka.cz

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

To je snad vtip! (Alena - Mail - WWW) 08.06.2004, 11:53:57
Tak Richarde, ty si odskočíš vytřepat pytlík jinam, a chceš aby manželka dělala jako by nic, dál se věnovala péči o domácnost a především o Tebe, abys milostivě zhodnotil, jestli si vůbec zaslouží abys s ní zůstal. To je fantazie! Žasnu, jak to máš promyšlené. A jak se díváš na situaci, kdy by si odskočila Tvá žena? Dělal bys jako že nic, staral se dál o ni i rodinu, nevyčítal, byl bys usměvavý, příjemný, že? Já si na rozdíl od Tebe myslím, že jak muži tak ženy si odskokem od manželského lože řeší svou nespokojenost, protože pokud budu spokojená, tak nebudu mít myšlenky a chuť na někoho jiného. Moje hrdost by mi nedovolila nevěru odpustit. Jak se říká, každý svého štěstí strůjcem, a pokud nestojím partnerovi za to, aby mi byl věrný, nestojím já o něj.

souhlasím s Alenou, (Kateřina - Mail - WWW) 08.06.2004, 12:21:03
tedy, to je přesný vyjádření mužskýho, sice bych okamžitě se všim nekončila, ale rozhodně žádný super "žehlit, vařit, opečovávat"!!! Za co? Za to, že mi zahnul?

to Kateřina (Opcom - Mail - WWW) 08.06.2004, 12:37:41
Nemyslím si, že je to přesný vyjádření mužskýho. Neházej celou mužskou populaci do jednoho pytle. To je stejný, jako kdyby tvrdil, že typická komunikace žen je o rtěnkách a menstruačních potížích. To je přece taky blbost.

HEZKY! (eva - Mail - WWW) 08.06.2004, 12:47:32
Richarde, něco na tom je, jenom nepočítate s tím, že zjištění nevěry zatraceně bolí a užírá, a potom ještě opečovávat? NAS..T! Oplatit! Je to sice nemoudré, ale velice uspokojující.

To je pěkná blbost, (Vodoměrka - Mail - WWW) 08.06.2004, 12:47:46
milý Richarde, cos napsal... podle tebe by fakt ženská měla všechny manželovy úlety snášet s pokorou a láskou, jasně, podle hesla: ty po mně kamenem, já po tobě chlebem... a navíc z toho mezi řádky tak nějak cítím, že dokonce by si to každá měla i přát, aby si to nejméně jednou zažila, aby se jejich vzájemný vztah upevnil a nesklouzl do stereotypu, ne???

Myslím, že Richardovi rozumím (Aneta - Mail - WWW) 08.06.2004, 12:55:57
Svůj názor jsem již psala v odpovědi Ivušce a nechci se opakovat, nicméně, kdo má zájem, může si ho přečíst.
Jen bych ráda doporučila všem ženám i můžům přečíst si knihu "Muři jsou z Marzu a ženy z Venuše", případně moc hezkou publikaci "Proč muži lžou a ženy pláčou". Možná potom Richardovi porozumíte i vy. Mě a mému partnerovi tyto knihy mooc pomohly. Četly jsem je oba, většinou společně a přitom samozřejmě diskutovali a diskutovali. :-))) Ono to chce pochopit proč ten druhý se chová právě tak jak se chová, chce to pochopit, že muži jsou úúplně jiní než my ženy, mají úplně jiné myšlení, jiný pohled na danou věc. No nebudu to rozebírat, kupte si tu knihu a uvidíte sami.
Aneta

(Opcom - Mail - WWW) 08.06.2004, 12:59:03
Souhlasím s Anetou, knihu "Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše" jsem četl a mohu doporučit. Pomůže pochopit psychiku nejen toho druhého, ale i svoji. Navíc tam jsou příkladové situace, ze kterých se lze poučit.

tak tohle (další) je sice fór, ale asi to "chlapa" perfektně vystihuje.... (pepinka z nemanic - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:15:58
Mužská logika - aneb život je otázkou priorit ...
Jeden muž měl rád tři ženy a nemohl se rozhodnut, se kterou se má oženit. Tak dal všem 50 tisíc korun, aby s nimi udělaly,co uznají za nejlepší. První si nakoupila šaty, kosmetiku, šperky a praví: "Udělala jsem, drahý, vše pro to, abys měl tu nejkrásnější ženu." Druhá nakoupila věci pro něho: Oblečení, sportovní potřeby, nápojové soupravy do baru atd. "To proto, drahý, abys věděl, jak na Tebe myslím!" Třetí vrhla peníze do podnikání a po krátké době přinesla muži zpět 100 tisíc korun. "Abys viděl, jak jsem šikovná".
I zamyslel se muž a nakonec si vybral tu s největšíma kozama...


(Alena - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:17:03
Aneto, Opcom, na to, abych věděla, že je pro mě nevěra partnera nepřijatelná, nemusím číst knihy. Je to taky o tom, jak si sami sebe vážíme.

to Alena (Opcom - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:31:25
Já tu knihu nedoporučuji proto, aby si měnila svůj postoj. Doporučuji ji proto, že se s její pomocí dá vyhnout mnoha konfliktům (nemyslím tím nevěru).
Je to spíš o tom, jaký postoj zaujmeme. Pokud to bereme jako ponížení vlastní osoby, tak ok. Mě například představa nevěrné přítelkyně opravdu neděsí. Děsí mě představa přítelkyně zamilované do někoho jiného. Když jde jen o sex, tak vcelku nejde o nic (myslím, že už jsem to tu někde psal).

(Lucie - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:32:30
No, ono záleží, jestli toho chlapa chcete zpět. Ještě jsem takovou situaci nezažila, ale chvíli se cítím, že bych nevěrníka na místě zabila a poplivala, odstěhovala se i s dětma, v životě by je už neviděl... Jindy bych to zase překousla a možná se chovala viz výše, kdyby mi to za to stálo (spolehlivý, fajn otec našich dětí, když s ním jste už třeba 20 let a je to jen první a poslední úlet). Jestli je to náladou nebo fází měsíce, kdo ví.
Reakce Richarda je dost odvážná a na rovinu, asi by se divil, jak je tu rozebíraná.
Ale co chcete jinak zkoušet, když chcete chlapa zpět. On je ten nerozhodnutý a hádáním a vyhrožováním ho zpátky nezískáte.

Pepinko, (Opcom - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:32:32
opravdu tě lituji. Co takhle otevřít oči a začít myslet?

to Opcom: (pepinka z nemanic - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:33:32
Počkej, tedy, jestli to dobře chápu, tak spát ti může s jiným, hlavně, že bude mít ráda tebe? To já bych asi neskousla.

(Ivana - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:35:17
Musim se smát,ale nejlépe to vystihla pepinka z nemanic v závěru své povídky - a nakonec si vybral tu s největšíma kozama.Přesně to vystihuje muže bez jakéhokoliv dalšího komentáře.Gratuluju!!!

to Pepinka (Opcom - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:37:25
Přesně (samozřejmě si musí dát pozor, aby něco nechytla). Monogamie je jen výsledek civilizace, kde jinde ji v přírodě uvidíš?
Možná bys to skousla. Stačí jen potlačit své ego a majetnictví (které je součást osobnosti většiny lidí).

(Jiří - Mail - WWW) 08.06.2004, 13:40:22
Nechápu tady ten výbuch hysterek. Richard měl určitě na mysli situaci, kdy si chlap JEDNORÁZOVĚ tzv. "odskočí" a ne případ notorického sukničkáře nebo chlápka s vedlejším "trvalým" vztahem. Až se, dámy, naučíte hned nepálit mosty po nějakém nezdaru, tak to s váma bude docela v pohodě :-))) Koneckonců stejné možnosti "odskočení" máte i vy.

to Jiří: tak to snad ne.... (Petra - Mail - WWW) 08.06.2004, 14:02:47
Jestli jsem ten původní článek dobře četla, tak se nejedná o sukničkáře, to je přeci jasný. Ale neříkej mi, - a stejně i OPCOM - že to je úplně normální, jít si "odskočit jinam"... A tímpádem to brát fakt jak jako když se jde najíst do jiný hospody... A to OPCOM: takže stačí, když "potlačím ego a majetnictví"... ne, to tedy bych rozhodně neskousla!!!! A jestli to tobě nevadí, tak ti - to se na mě nezlob, stačí erotický salon, případně nějaká čistá šlapka - a doma mít "kamarádku na city", která zase bude chodit jinam s jinejma (já vím, že to přeháním, ale fakt to jsou dost ujetý názory...

(Jiří - Mail - WWW) 08.06.2004, 14:14:02
Petro, u dobře fungující dvojice to samozřejmě běžné není, aby si partneři častěji "odskakovali", ale stát se to může každému. Možná až s někým budeš 10, 15, 20 let, tak tě taky bude lákat malé zpestření - a uděláš to, ani nebudeš vědět jak. Tzv. "chemie" funguje celý život - jsme jen lidi, ne? Je vidět, že toho ještě nemáš moc za sebou.

to Petra (Opcom - Mail - WWW) 08.06.2004, 14:14:28
Pro většinu lidí to asi normální není (pro mě taky ne, protože přítelkyně stejné názory jako já nezastává). A neříkám tím, že by lidi měli každou chvíli spát s někým jiným. Můj názor je, že se občasná nevěra dá pochopit. Neskousla bys to pravděpodobně proto, že výše uvedené vlastnosti potlačit nedokážeš. To mi tedy rozhodně nestačí. Když už by měl být nějaký úlet, tak jedině s člověkem na úrovni. S někým, koho znám a s kým si rozumím. Nechápu lidi, kteří vlezou do postele s každým, kdo se jim připlete do cesty. Pro tebe to možná ujetý názory jsou. Neexistuješ ovšem jen ty, ale i mnoho dalších lidí a mnoho dalších názorů (díky Bohu).

Nevěrní chlapi versus nevěrné ženy (Aneta - Mail - WWW) 08.06.2004, 14:28:58
Tady se ta diskuze naprosto zvrtla tím směrem, že ti mizerní chlapi jsou nevěrní a chudinky ženy .... Já znám ve svém okolí více nevěrných žen, než chlapů. Bohužel. Nechci tím říci, že nevěru schavuluji nebo doporučuji, jen chci říci, že podle statistik nevěra postihne cca 90% manželství a ve většině případů nevede k jejich rozpadu.
Sama jsem ji zažila na vlastní kůži. Poprala jsem se s tím. Bolelo to, měla jsem vztek, ale mělo jsem ho i ráda. Měla jsem dvě možnosti - buď dělat hysterku a tím pádem ho vehnat do náruče té druhé a nebo odpustit a začít nanovo. Odpustila jsem, nevyčítala. Probrali jsem to a více o tom nemluvíme. Přiznávám - oplatila jsem - což byla chyba, protože to nebylo nic-moc :-) Je to za námi. Jak jsem již psala hodně nám při tom "začínání znovu" pomohla výše zmíněná kniha "Proč muži lžou a ženy pláčou". Fakt stojí za přečtení.
Získala jsem zpátky důvěru a kdyby zase "něco bylo"...tak se to nechci nikdy dozvědět - protože k čemu by mi to bylo dobré?
A neříkejte mi, holky, že jste si nikdy ani ve snu nepředstavovaly milování s někým jiným. Jen tak, pro zpestření... ?
Aneta

? (emo - Mail - WWW) 08.06.2004, 14:46:21
nevěra....
ať v parlamentu schválí mnohomužství, mnohoženství ...
co je nevěra?
z názorů dopisovatelů vyplývá, že byli vychovávani křesťany, židy, muslimy, vesmírem atd. Každý hájí své a svůj názor.

to emo (Opcom - Mail - WWW) 08.06.2004, 14:49:35
A znáš jiný způsob využití diskuse, než jako obhajobu svých názorů?

Vážíme si se? (NČ - Mail - WWW) 08.06.2004, 15:37:14
Ono při té nevěře jde hodně taky o to, jestli si vážím partnerky. Protože jestli ano, tak se to dozvědět nesmí!
Z toho lze vyvodit: Protože se to dozvěděla, dal jsem jí současně i najevo, že mi to bylo fuk, jestli se to dozví. A tohle zjištění též hodně mrzí!Protože pokud mi to fuk není, nedozví se to nikdy, prostě s ohledem na ni si počínám maximálně obezřetně!!!! A pak vlastně ani není, co řešit.
A snad vůbec nejhorší, čeho se může partner (partnerka) dopustit, je taková ta chvíle "zamilované pravdy", kdy na sebe hloupě hrdinsky vykecám i to, co ona (on) vůbec neví a čekám sladké ocenění své pravdomluvnosti. Ahoj. NČ.


(Gréta - Mail - WWW) 08.06.2004, 15:56:34
Já bych se vrátila k tomu původnímu Richardovu názoru. Richard popsal atraktivní způsob, jak by se žena měla chovat - aplikovatelný stejně tak před nevěrou (a možná JEN před ní)! Milé manželky, chovejme se takto tedy běžně, v tom vidím pravou hodnotu NÁZORU MUŽE.
Po zjištění nevěry - ano, Richarde, bylo by pěkné si to takhle užívat, ale pokud se bezstarostně necítím, bude z toho jen křeč. Chápu, lepší křeč než výčitky. Ale Ty sám bys fakt měl náladu juchat a užívat si po nějaké dost smutné zprávě, třeba kdyby Tě najednou vyhodili z práce nebo Ti našli vážnou nemoc? To už teda vidím, jak jsi na vrcholu veselí.

(Irena - Mail - WWW) 08.06.2004, 16:31:18
to NC:Utajit neveru, kdyz uz k ni doslo. Jenomze stat se muze, ze zavola zhrzena milenka manzelce a je po tajnostech.

(carie - Mail - WWW) 08.06.2004, 20:32:11
Teorie je to pěkná, ale když si to na vlastní kůži zažijete,to je opravdu jinak. Najednou vám to sepne, dojde vám , že například večer neběhal pro zdraví a proč mu tak dlouho vydržely kecky :-) a že neodběhl natrvalo ne kvůli vám, ale pro žrádlo a vypraný prádlo. Znám i ty co to překously, ale šťastné nejsou, už NEVĚŘí a kdykoliv mají problém, tak to jako olej zase vyplave na povrch.

Irenko (NČ - Mail - WWW) 09.06.2004, 06:38:25
No ale právě to je to vono. Jestliže mi fakt na partnerce záleží, tak jí nezahnu s krávou.

Pánové a dámy, (Vodoměrka - Mail - WWW) 09.06.2004, 08:26:09
nechci teď kritizovat stav české populace, ale zdá se mi, že je stále víc a víc těch, co jim na tom druhém nezáleží a neváží si ho. Těžko říct, jestli je to tím, že lidé spolu žijí jen kvůli prospěchu (když si ho vezmu, získám byt, peníze, postavení, zaopatření, teplé jídlo, vypráno, vyžehleno a ještě i ženu, za kterou se nemusím stydět) a nebo je to až jako důsledek (já bych si ho vážil, vážila, ale už mě nebaví ho vychvalovat, chápat , omlouvat a malovat mu svatozář, když si to svým jednáním nezaslouží). Jenže my si sebe navzájem neumíme vážit a nezáleží nám na druhých, jako by nám někdo už odmala vtloukal do hlavy, že se to nesluší, že se tím člověk shazuje a je to něco, zač by se měl stydět. Tak kde se stala chyba?

to Vodoměrka (Opcom - Mail - WWW) 09.06.2004, 08:48:33
Nemyslím si, že si člověk zákonitě musí přestat vážit svého partnera, když s někým uletí. Tyto věci spolu vůbec nemusí souviset. Stav české populace můžeš krásně zhodnotit například při cestě do práce s využitím MHD (obávám se, že se většina lidí začala chovat jako hovada), nebo i z toho, co je zajímá (shity typu Superstar - hrůza, ať žijou zmanipulovatelný stáda oveček). Nevím jestli má cenu hodnotit stav naší populace. Myslím že ne. Nic se tím nezmění a člověk je akorát naštvanej.

Ach, ta nevěra (Faninka - Mail - WWW) 09.06.2004, 10:26:44
Nevěra je stará jak lidstvo samo. Setkala jsem se s ní dvakrát a pokaždé se mnou zacloumala a osudově. Nepřihodila se "na štěstí" mě, ale mé mamce. Táta jí podváděl už od první schůzky, celé manželství celých 20 let, aby se pak, když mámě už došla trpělivost poslala ho do háje, odešel, opustil rodinu a zavrhl nás. Co následovalo - to je jiná kapitola. Asi to táta neměl v hlavě OK. Jenže další nevěra čekala mojí sestru. Klasická situace - vzali se mladí, bez peněz, zadlužili se, dvě malá děcka, švagr jezdil na montáže, aby vydělal a na jedné montáži se nechal sbalit "pohodovou, vysmátou, upravenou, bezdětnou a volnou blondýnou", která neměla na starosti nic jiného než se opečovávat a rozmazlovat švagra. Přesvědčovat ho, jak jeho žena je mrcha, kterou zajímají jen peníze, pořád na něj nadává a nemiluje ho. Hmmm, švagr v poblouznění se rozhodl, že opustí rodinu. Tehdy za ním jel jeho nej kámoš, který mu promluvil do duše a tehdy vrátil zpátky k rodině. Sestře zůstaly šrámy v duši, skoro odpustila. Co ho k tomu vedlo? Svým způsobem chápu obě strany - ženská, která se stará sama o dvě děti, je na mateřský, celý den se stará o domácnost, nikdo jí nepomůže, chlapa vidí jen o víkendu, samý složenky a peníze žádný...z jejího pohledu byla vyčerpaná, uhoněná, stýskalo se jí, nešťastná, když pak přijel dom, chtěl se jen bavit, milovat se a poslouchat, jak je fajn. Z jeho pohledu - taky makal celý týden, přijel dom a neslyšel žádnou chválu, žádné svádění, žádný náboj, jen unavená ženská, která navíc přibrala asi 8 kilo, když se chtěl bavit o věcech co ho zajímají, tak ona na něj jen s nářkem. A co s tím? Kompromisy, aby si ženská mohla chvilu vydechnout, chlap zas aby nemyslel jen na své...není to lehké. Je to v každém z nás. Spousta žen o sebe ani nechce pečovat, nemá se ráda a spousta chlapů má za to, že ženské se narodily s kuchařkou a návodem k pračce v ruce. Babo, raď. Jedno je jisté, nevěra k životu bohužel patří - ale když už k ní dojde, když se dva rozejdou, ať sakra nezapomínají na děti, ty jsou společné, ať to neodnesou. To je svinstvo. Mějte se pěkně, držím palce, ať vás nevěra nepostihne. Faninka.

CHEMIE (Sigmund Freud - Mail - WWW) 11.06.2004, 11:38:54
Je třeba připomenout ještě jeden aspekt: tzv. chemie nebo hormony. Je vědecky zjištěno, že hormonální antikoncepce dělá ze ženy jedince, který nevysílá své "feromony". Prostě žena si dokáže udržet svého chlapa lépe, když není pod vlivem antikoncepce. Prostě je pro něho "magnetem". I ve stádiu hledání je tento vliv důležitý. Tak holky, když budete si chtít najít to správnýho mužskýho pro VÁS, neberte antikoncepci. Jinak budete hledat vlastně "slepé" a to "třetí oko" je důležité i pro nás.
Možná, že tento úhel pohledu je i odpovědí na jiné problémy v jiných úkolech od kudlanky Danielky :-)

(Atlanta - Mail - WWW) 11.06.2004, 13:43:23
Freude,

tak to buď připraven, že za svůj život budeš platit alimenty nejmíň na deset dětí, to by se ti asi nelíbilo.

Jinak bývalá mého manžela nebrala HA a stejně odešel za mnou, beru ji víc než 6 let. Bože, takovy kecy. Když je ti z charakteru člověka blivno, tak kašleš na feromony.

To teda NE NE NE (Simona - Mail - WWW) 14.06.2004, 07:09:03
Tak, to je teda fakticky dobra rada, byt mila, usmevava, bezstarostna, vyprat, vyzehlit, navarit, pecovat o deti a manzilek si bude uzivat, litat za rachejtlema? Ale nedej boze, kdyz se zenska sprajcne a rekne: "tak a dneska vecer jdu ven a nevim, kdy se vratim, v troube mas jidlo, decka jsou ve vane a veceri maji na stole, pak je uloz - adie" Tak je ohen na strese, co si to dovoluje chodit nekde po vecerech. Muzi muzou vse a zenska nic, kde je ta emancipace. Chlapi se chovaji jako za stredoveku, kdy byla zenska jen obycejna sluzka na vsechno, i na ten sex. Ale dnes to tak neni, dnes je rovnopravnost i ve vztahu.
Takze radim vsem muzum, jestli mate v umyslu, nebo jen byt pomyslite na to, ze zkusite neveru, radeji si to rozmyslete, protoze ne kazda zenska je domaci putka, ktera radeji drzi hubu, aby nahodou nenastvala toho svyho "milovanyho" manzilka. Mohlo by se taky stat, ze dostanete poradne pres cunu, v tom horsim pripade kufry pred dvere.

Ty Vase rady Richarde jsou smesne, jestli to tak praktikujete VY, no potez pan Buh, to musi u vas doma vypadat, hotova sodoma - gomora.

Amen svami a zly pryc...


To: Atlanta (Simona) (Sigmund Freud - Mail - WWW) 14.06.2004, 08:57:41
To neznamená Atlanto, že jeho/tvoje volba byla ta správná. Až vysadíš - uvidíš ... jak to s ním zacvičí.
A Simono, jak velká je tvá "sexuální potřeba"? Prostě když se dva nesejdou, mohou to cítit různě ... tak či tak. Sexuální nevolnictví existuje na obou stranách ... mimochodem, třeba mojí zálibou je mytí nádobí, luxování, žehlení a truhlaření (a hodně sexu) :-))) Tak tvé ublíženecké řeči neberu!:-)

k tomu všemu ( - Mail - WWW) 14.06.2004, 22:36:32
Teda, fakt jsem si zvedla na těchto stránkách náladu.Sama jsem si našla obdivovatele(v posteli jsme spolu neskončili-nakonec jsem z toho vycouvala,protože ten můj mě neustále vymýval mozek a vyčítal,že jsem pořád v práci, málo se věnuju dětem apod.Byla jsem z toh vyčerpaná, i z té práce, nakonec jsem se zdravotně položila a vzhledem k tomu, že pochopil, že je najednou ve hře i jiný chlap,naléhal, ujišťoval mne,že mě má rád, i když to tak už třeba nevypadá, že si neumí představit, že bychom nebyli spolu atd.Ve své podstatě ho velmi miluji celá léta, ale dost mě trápí,a proto jsem myslela vznikla rande někde jinde, snad spíš proto, že člověku někdy tak trpí sebevědomí.Abych to zkrátila,vše jsem si vyříkali, ja jsem se vzdala práce(začínám budovat menší podnikání), jsem teď více doma ,sotva přešlo asi měsíční období usmíření, vše se otočilo,chodí domů,kdy ho napadne a myslím,že mu dělá dobře,že žárlím, ikyž se tváří, že nesnese ty hysterické výčitky.Že jsem mu nakonec nevěrná nebyla, mi líto není, protože to bylo špatně, když člověk má rád svého partnera, něco takového ho vlastně jen velmi zmate a nadělá voloviny, ale co si mám tedy myslet o jeho vztahu ke mně?Je to neřešitelná situace, máme spolu syna a jsme spolu 12 let,jsem velmi hrdá a sovběstačná,kdybych to skončila, kluk se zhroutí-visí na něm.Celá ta pitomá hra a soupření mezi partenry je taková volovina, kdy lidi dospějou.Všechno mě to tak vyčerpává,nevidím řešení a nevím ,jak vydržím to celé období, než začnu být více pracovně mimo domov.Úplně ho nenávidím( a samozřejmě i miluji),co převáží?? Možná mu děla dobře,abych si vychutnala, jaké to bylo, když jsem chodila pozě z práce domů,myslíte ,že to je projev usmíření?Pro mě ani trochu!
podnikatelka

feromony (Petr krapek - Mail - WWW) 01.04.2005, 22:20:04
Berte klidne antikoncepci aprestobudtesvudne a pritazlive u nassi muzete koupit parfem ktery mavelmi silnoukoncentraci a opravdu funguje chlapi navaspoleti jak na magnet www.feromony.cz parfem obsahuje jak feromony tak i kopulin ktery muze extremnelaka lahvickastoji 1300kc 15ml ale posilame i 5ml vzorky za 300 cenavcetne rozprasovace postovneho dph a tak

nevěra je hnusná věc (Jana - Mail - WWW) 18.06.2005, 17:22:31
Já jsem nevěru taky poznala v rodině, když otec si našel na montáži ženskou.Teď ji poznávám na vlastní kůži. Manžel oslavil 50, je z něj prý velký chlapec, který změní celý svůj dosavadní život. Prý se mu udělalo špatně V Praze na Černém mostě, nějaká zachránkyně mu poskytla první pomoc a už je ruka v rukávě. Celý tento víkend není doma, minulý taky. Já bohužel otevřela jeho SMS, protože jsem měla podezření že se něco děje. Bohužel ta "žena " jak ji nazývá je prý dr. psychologie asi nějaká Ruska, podle jména. Zabývá se fyziognomií atd. takže mám smůlu, protože ona mu říká to, co chce slyšet a ještě se v tom vyzná. Celého ho zbláznila, ale já věřím, že to bude pro něho hodně nepohodlné.

nevěra je hnusná věc (Jana - Mail - WWW) 18.06.2005, 17:25:20
Já jsem nevěru taky poznala v rodině, když otec si našel na montáži ženskou.Teď ji poznávám na vlastní kůži. Manžel oslavil 50, je z něj prý velký chlapec, který změní celý svůj dosavadní život. Prý se mu udělalo špatně V Praze na Černém mostě, nějaká zachránkyně mu poskytla první pomoc a už je ruka v rukávě. Celý tento víkend není doma, minulý taky. Já bohužel otevřela jeho SMS, protože jsem měla podezření že se něco děje. Bohužel ta "žena " jak ji nazývá je prý dr. psychologie asi nějaká Ruska, podle jména. Zabývá se fyziognomií atd. takže mám smůlu, protože ona mu říká to, co chce slyšet a ještě se v tom vyzná. Celého ho zbláznila, ale já věřím, že to bude pro něho hodně nepohodlné.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: