[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
NESVATÁ TROJICE
Rubrika: [úkol pro vás]

Dobrý den. Mam obrovský problém, který neumím řešit.... s velmi dobrým kamarádem, se kterým se znám už od studií, takže opravdu hodně dlouho, pak se oženil a tak jsme se kamarádili všichni. Dost dlouhou dobu jsme navštěvovali, jezdili spolu na dovolené a podobně. Já měl taky dost dlouhý vztah. Ale asi před rokem jsem zjistil, že si mám co říct s jeho ženou, že si prostě výborně rozumíme. Krátce nato jsme se spolu vyspali. Napřed jsme to brali jako bolestný úlet, psali  si zprávy, navzájem se utěšovali, atd. Asi za měsíc se mi ozvala sama a od té doby jsme se scházeli pravidelně za jeho zády. Ještě jsme oba dokázali hrát a v našich společných akcích (i když za velkého přetvařování) pokračovat.

       Opravdu se vzájemně milujeme, známe se už taky dlouho, takže to vlastně teď jen vyvrcholilo. Chtěl jsem ale za každou cenu, i přes mou i její bolest, zachovat jejich manželství, skončit to.  Snažil jsem se, je to můj nejlepší kamarád. Bohužel to došlo tak daleko, že ona už s ním není schopna dál žít. Podotýkám, že jejich manželství nebylo nikdy ideální, bylo tam pár odchodů, kamarád měl pár úletů... Ale ona se vždy nakonec nechala umluvit kvůli synovi.

     Napřed jsem dvakrát její odchod odvrátil, snažil se ji navádět k normálnímu manželskému životu, přesvědčoval ji,  ať na mne zapomene. Věděl jsem, že to ale stejně nepůjde, tak jsem navrhl i to, že si vystačíme takto, lépe je se scházet tajně, než se nemít vůbec. Bylo to ode mne sobecké, já vím. Ale – ona nesouhlasila, řekla, že neumí milovat dva muže. Snad to chtěla všechno urychlit, nedávala si asi pozor. A tak po nějaké době vše prasklo.   On se vše dozvěděl a já mu to pod tlakem a po přiznání jeho manželky potvrdil. Ví už vše, jak dlouho, kdy, kde. Problém je, že jsem byl jeho opravdu dobrý kamarád, moc je mi trapně, ale bylo to silnější a pak už to vůbec nešlo zastavit. Ještě – ona teď bydlí i se synem u sestry, ale chce být za každou cenu bez něj. Nejlépe se mnou, ale pokud bych se podle jejích slov toho zalekl, tak se prý stejně nikdy už vrátit nehodlá.

    Byl jsem i na schůzce s oním kamarádem, řekl jsem mu vše, že ji miluju a že ona miluje mne. On se jí ale nechce vzdát, já ho opravdu chápu, ale bohužel, chová se naprosto nepříjemným a zoufalým způsobem, který jeho manželku stejně odpuzuje. Zkouší to všelijak, přes její příbuzné i přes syna, na mne zkusil, že jestli chci někdy ještě být jeho kamarádem, prý jí mám říct, že ji nechci a nějak mu pomoci ji získat zpět. Ona se ale po několika otázkách (ví vše co já) opakovaně a rázně vyjádřila, že chce být se mnou. On prý dělat při rozvodu problémy nebude, má si o něj však požádat sama. Vím, že je teď příliš brzy na něj nějak tlačit, je na tom opravdu špatně, ale já i jeho manželka víme, že je to i herec. Jinak jsem už byl představen i její rodině, jejich syna znám od narození, tak věřím, že si na mne zvykne. Pokud ovšem nebude dostávat nějaké instrukce od táty.

    Podotýkám že mi na ní opravdu záleží, kamarádství už je bohužel pryč a prostě to nechci vzdát. S ním jsem bohužel nucen se často potkávat v zaměstnání, takže je to pro nás oba ještě těžší. Je mi to fakt líto, ale prostě se to stalo...  Jen mi prosím vás nepište, jaký jsem bezcharakterní a jaká ona je – lidi se berou, lidi se rozvádějí. Prostě se to stalo, vinu si nezapíráme, ale teď to všechno chci nějak co nejméně bolavě vyřešit.

    Co byste dělali na mém místě vy? Oba bychom si přáli, aby bylo co nejméně trápení u všech zúčastněných... Kamil

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

"Prostě se to stalo..." (NČ - Mail - WWW) 17.01.2007, 07:43:54
"Jen mi prosimvás nepište,...."
Jak snadné!!!! Hahaha.


Každá rada drahá... (Mautycka - Mail - WWW) 17.01.2007, 07:59:15
Obávám se, že nebolestná cesta není. Teď už si musíte zbaštit, co jste si navařili - všichni, včetně těch, kteří jsou v tom nevinně.

Prostě se to stalo, a teď to musíte přežít a vyhrabat se z bahna. Celkem chápu, že se Tvůj kamarád na vás dva zlobí, ale co nadělá? Pokud má rozum, tak nebude při rozvodu dělat scény - už kvůli mláděti. (Z vlastní zkušenosti vím, jak je rozvod pro dítě bolestný, a to se naši rozváděli velice slušně).

A Tobě bych asi poradila jen to - celou věc zbytečně nenatahovat a pracovní život přísně oddělit od soukromého. Jinak tě to sežere.


Poraďte prosím. (NČ - Mail - WWW) 17.01.2007, 08:44:37
Moc se mi líbilo auto na který jsem neměl prachy. Vykradl jsem tedy benzínku, přitom palicí do hlavy dost vošklivě zranil pumpaře - shodou okolností, kamaráda. Jen mi prosím vás neříkejte, že jsem bezcharakterní. To přeci vím.
Poraďte, jak to teď mám udělat, aby mě nechytli policajti, a taky, jak udělat, aby se to zranění ode mě tomu pumpaři rychle vyléčilo, protože s ním, fakt, nekecám, hrozně cítím. Samosebou, že prachy vrátit nehodlám, protože to nový auto hrozně chci - nemůžu si pomoct.


Kamile (Inka - Mail - WWW) 17.01.2007, 08:47:56
a co chceš vlastně slyšet?!?! Tohle se prostě kamarádovi nedělá!!! Takového "velmi dobrého kamaráda" bych nechtěla mít ani náhodou. Přijít o manželku i o kamaráda najednou móóc hezký. Měl jsi od toho jít dřív než bylo pozdě, jsi snad už dospělej ne. Na cizím něštěstí vlastní štěstí prostě nepostavíš!!!

Ach jo... (erika - Mail - WWW) 17.01.2007, 08:51:07
Můj názor je,že by se lidé měli vybouřit v mládí.Takzvaně si užít...A potom,když už založí rodinu,pořídí si děti,tak by měli být sakra zodpovědní.Strašně mě štve,například teď ta aféra kolem rodiny Topolánků,jak na to 99procent médií reaguje s úsměvem,jako by to bylo něco normálního,jakoby to,že se dnes lidé tolik rozvádějí bylo něco naprosto normálního,to že Topolánek sděluje své ženě své podrazy přes média mi přijde jako naprosto šílená hrubost a ono mu to prochází a málem je vyzdvihován jako nějaký úžasný samec.Ach jo...Erika

Eriko, (Inka - Mail - WWW) 17.01.2007, 09:01:07
politik jako je Topolánek by měl odstoupit sám a ne tam dělat takovou ostudu, soukromí je jeho věc jako každého z nás, ale v politice by měli být příkladoví lidé, tohle je fakt děs.

Inuš (NČ - Mail - WWW) 17.01.2007, 09:09:04
příkladoví lidé????
Něco jako ten nejmorálnější z nejmorálnějších? Kerej i dneska neustále jen poučuje. Ten, co se mu uchlastala manželka k smrti, a von po celou dobu manželství pígloval jednu ku... za druhou?

(Inka - Mail - WWW) 17.01.2007, 09:15:22
v politice by měli být lidé co mají svůj život v pořádku a pokud ne, tak by měli sami dobrovolně odstoupit!!! Pokud to sami neudělají, tak bychom je tam neměli trpět!!!

Rozhoduj se (Gréta - Mail - WWW) 17.01.2007, 09:17:39
za sebe, jestli ty ji chceš. Doufám, že jo - aspoň jsi to nerozpoutal zbytečně.
Pak se musí rozhodnout ona i za syna - a jak to vypadá, je taky rozhodnutá. Nevím, co vlastně chceš po kamarádovi.

Jo Inuš, naprostej souhlas. (NČ - Mail - WWW) 17.01.2007, 09:24:15
Jen škoda toho podmiňovacího způsobu - BY. A ještě víc než jejich soukromý nevěry mi vadí jejich korupčnost (stačej dnešní novinový zprávy o zrádcích)!
Já osobně je tam nechci a ani jsem je nevolil. Ale je mi to platný jak mrtvýmu hubertus!!!

no keci kecičky (kristy - Mail - WWW) 17.01.2007, 09:55:15
ty ses Kamile totiž snažil ale tak maximálně rozbít rodinu. Podle mě to co píšeš nahoře jsou jenom výmluvy a ospravedlňování se. Ono totiž šlo říct už na začátku ne. Věř že není problém svést manžela kamarádce, ale pro mě bylo to kamarádství jaksi svatější (a ta síla obrovská).Jsem zvědavá kdyby se to stalo tobě jestli by sis řek no stane se oni se lidi rozvádí a berou. Jsem zvědavá až ti klučina jednou řekne kvůli tobě nemám tátu. Ale stejně si wendy myslím že trochu logiky a rozumu v těch srdečních záležitostech musíš mít, to bys jinak musela být dobrá mrška.

ˇk těm politikům: (Soňa - Mail - WWW) 17.01.2007, 10:46:36
uměni politické asi musí být člověku dáno, nějaké to charisma, dávka diplomacie, předvídavost protivníkova jednání, prostě asi něco jako hra v šachy. Nemyslím, že by se spolu s tím mělo posuzovat, jestli dotyčný "ho" má, nebo nemá a co "s nim" dělá. Kolikrát si říkám, jak to je možný, že tak obyčejný chlap má takový sexapeal - teď nemluvím konkrétně - a to je i u ženských. Prostě - to je to "něco" v nich...
Rozhodně bych to nepletla do toho, jak dotyčný jedná na svém pracovním místě.
Neexsistuje stoprocentně morální člověk, to jsou bláboly. I mezi "svatými katolíky" hárá sex až až... To můžou posuzovat a mluvit o tom zase jen ty správné "svíčkové baby" - obojího pohlaví - které si namlouvají něco o morálce. Ano, slušnost musí být, ale zase nemůžete chtít člověka, který od svého narození nezalhal, nepodíval se "bokem" atd. Prostě každý z nás je normální člověk - mimo těch, kteří holt ujedou až moc...
A pokud člověk něco provede a pak se to snaží nějak odčinit, napravit - tak ho přeci nebudeme šikanovat. Zase - nemyslím, že by se tohle mělo vztahovat na zloděje, vrahy, atd., pochopitelně, abyste si nemysleli. Ale - jestli se Kamil a manželka jeho kamaráda zamilovali, jestli ona s manželem nechce už být - podle všeho tohle byla ta pověstná poslední kapka, prý to taky předtím za moc nestálo, tak je fakt super, na ně za jejich dopis o radu odpovídat tím, že na ně budu jen házet bláto a špínu. Chtěli radu, a my na ně bléééé... OK, když si představím, jak asi úžasní a morální a dokonalí ti, co mu jen nadávají jsou, tak se divím, že nejsou ve vládě.
:-D


Soňa (kristy - Mail - WWW) 17.01.2007, 11:08:40
Kamil se ptal co bychom na jeho místě udělali? co chce vlastně poradit když už to udělali, jestli si myslí že řekne promiň a rodiny včetně manžela ho pochopí to asi přeci nejde ne.Tak mu poraď a nepouštěj se do ostatních.

kamile, (bb - Mail - WWW) 17.01.2007, 11:10:44
pozdě bych honit, co naděláš.
Banální příběh ze současnosti, dva + dítě, pak 3+dítě. Rozvádí se 60% manželství, tak se rozvede i to její.
Vztahové věci dají vždycky zabrat a jen výjimečně se to podaří ustát bez pocitů křivdy a ublížení některé ze stran.
Přežít to a snažit se rovnat to jak to půjde.
Na tvém místě nejsem, ani bych být nemohla, ženatý otec od rodiny by pro mě byl tabu, chemie nechemie.
Teď už se stalo, tak se aspoň chovej jako chlap k ní, nesnaž se omlouvat tím, žes ji posílal zpátky k manželovi, ale ona si nedala říct, apod.
Kdyby ti na tom skutečně záleželo, tak bys to utlumil tehdy, nestýkal by ses s ní, dokud by nebyla rozvedená a SAMOSTATNÁ.
Teď už se stalo, no tak byste to měli uspořádat co nejdřív.

Takže Soňo (NČ - Mail - WWW) 17.01.2007, 11:11:30
1) Nikdo na ně bláto a špínu nehází. Ani nemusí, jsou v tom po uši i beze mě.
2) Chtěli radu? Kdyby chtěli radu, jak z latríny ven, to by snad šlo. Jenže chtěj radu, jak v tý latríně zvostat a nezačunit se. To neporadí nikdo.
3) Na to abych věděl, že jsou určitý věci který se prostě NEDĚLAJ, a už vůbec ne kamarádům a už NIKDY NE jejich malejm dětem, na to nemusim bejt ani úžasnej ani morální a dokonalej, a dokonce ani ve vládě. Stačí občas použít i mozek a cit, namísto sladkobolnejch vzdechů "je to silnější než my..." a podobnejch nablblejch kydů.

(bb - Mail - WWW) 17.01.2007, 11:18:00
Topolánek se chová jako řízek ke své ženě a dětem, to ano.
Ale protože jsem ženská a vím, jak, jak hodně máme ve své moci,když chceme, co umíme ovlivnit a kam chlapa nasměrovat, jsem si jistá, že tohle měla v první fázi ukočírovat hlavně Talmanová.
Prostě poslat milého kozlíka s druhou mízou poslat zpátky domů s tím, ať si uspořádá své rodinné poměry, že pro ni ženatý otec tří dětí je zadaný muž, tudíž s ním nepočítá, a na bourání rodiny se podílet nechce.
Pokud už se svoji ženou nemůže žít, nemiluje ji, miluje ji-Lucii, ať se k ní vrátí, až si to uspořádá a zařídí, čili, jak se říká, s vyřešenou minulostí.
Není to přece 20letá poblázněná holka, je jí 40 a má za sebou dlouhý vztah a v péči 17letou nevlastní dceru.



(bb - Mail - WWW) 17.01.2007, 11:20:54
Kdyby toto udělala hned, ušetřili by si všichno mnohé trápení, včetně, a především, Topolánkovic dětí.
Na druhou stranu, když vidí (Lucie Talmanová), jak se chová Topolánek ke své manželce a matce svých dětí, k ženě, ke které by měl cítit respekt, úctu, která ho maximálně podporovala, a on ji tedy dluží přinejmenším slušné jednání, tak k němu snad (Talmanová) už ani nemůže mít úctu...

V prvé řadě (Gita - Mail - WWW) 17.01.2007, 12:19:59
bych se k celé situaci postavila jako chlap. Přestala bych fňukat, ohánět se omluvami a výmluvami, vzala bych k sobě manželku i s dítětem, nedoprošovala bych se už odpuštění od kamaráda (jeden rozhovor kdy mu vysvětlíš, že se ženy nevzdáš, by mohl stačit, omluvy bych vynechala, stejně nejsou upřímné, protože kdyby tě to opravdu tak strašně trápilo, tak jsi už dávno nechal ženu na pokoji) a smířit se s tím, že je po kamarádství (na 99% nadobro). Hledat si jinou práci. Ty jsi to pos..., takže je na tobě, abys teď ve společném zaměstnání vyklidil pole. Toto ber jako cenu za to, že jsi kamarádovi odloudil ženu.

Kruté co? C'est la vie...

V prvé řadě (Gita - Mail - WWW) 17.01.2007, 12:20:55
Já bych se k celé situaci postavila jako chlap. Přestala bych fňukat, ohánět se omluvami a výmluvami, vzala bych k sobě manželku i s dítětem, nedoprošovala bych se už odpuštění od kamaráda (jeden rozhovor kdy mu vysvětlíš, že se ženy nevzdáš, by mohl stačit, omluvy bych vynechala, stejně nejsou upřímné, protože kdyby tě to opravdu tak strašně trápilo, tak jsi už dávno nechal ženu na pokoji) a smířit se s tím, že je po kamarádství (na 99% nadobro). Hledat si jinou práci. Ty jsi to pos..., takže je na tobě, abys teď ve společném zaměstnání vyklidil pole. Toto ber jako cenu za to, že jsi kamarádovi odloudil ženu.

Kruté co? C'est la vie...

Gito, Kamil to sice pos*al, ale ta manzelka jeste vice.. (mila - Mail - WWW) 17.01.2007, 12:28:39
mam pocit, ze proste chtela, aby to prasklo.. ja nevim, kdyz uz mam za kazdou cenu potrebu pachat neveru, tak ohleduplne, aby se to nedovedel muj partner.. takze vinu nese manzelka i Kamil a nejen Kamil..

JJ milo, souhlas (Gita - Mail - WWW) 17.01.2007, 12:42:50
to, že jsem se o manželce nezmínila neznamená, že ona si taky nenese svůj díl viny. Narozdíl od Kamila se mi ale nakonec vlastně celkem líbí, že do toho sekla. Když cítila, že s manželem už být nechce, odešla. Sice jí to trvalo, ale myslím, že pořád lepší, než ho dále podvádět. Zdá se mi ale, že Kamil (jakoby se snad bál najednou té odpovědnosti, kdy hrozí, že mu dotyčná paní zůstane na krku) "dělá fórky" nebo minimálně trochu nadsazuje své pocity viny z celé věci v tom smyslu, že "on přeci nemůže toto svému kamarádovi udělat". To si bohužel uvědomil moc pozdě.

Ale do hvězdičky ! (Wendy - Mail - WWW) 17.01.2007, 12:49:37
To se přece vždycky říká - ono to jejich manželství stejně za nic už nestálo ! Ona s ním/on s ní už stejně nežil. To je ve stylu: Slečno, moje mi nerozumí.
Ne? Kamile, my tady jistě nejsme dokonalí, ale jak píše NČ, ty mantinely zná každý a proto tu nemůžeš najít porozumění pro svoji velikou osudovou lásku. Za všechno se platí, a te|ď budou platit i ti, co nic nezavinili.

Kristy, opravdu nelze hůldat v lásce logiku. A rozum ? O tom jsem snad nepsala, tak ten ne hledat, ale v takovýchto případech použivat by se měl...


Eeee, tohle se tu přece nedávno řešilo, (Míša - Mail - WWW) 17.01.2007, 12:50:01
že by se nemělo z někoho dělat vola, ale vyřešit si, co a jak, rozhodnout se a neudržovat dva vztahy najednou. Mně tedy přijde víc charakterní, když Kamilova přítelkyně řekla, že nemůže milovat dva muže najednou. Charakterní je asi nevhodný výraz, ale nevím, jak to jinak nazvat. Jo, naprosto souhlasím s tím, co napsala Gita.

Ještě k těm politikům : (Wendy - Mail - WWW) 17.01.2007, 12:57:25
kdo je zranitelný a napadnutelný ve svém osobním životě jako Topolda, tak to je průšvih. Že má nárok na svůj soukromý život ? Ale tohle není normální život, to je trochu bordel, ne ? Kromě toho 4 nejvýše postavení muži ve státě by MĚLI zachovávat aspoň dekorum. Ať si o tom slídění novinářů myslíme co chceme, je to daň za vysoké postavení, platy, moc, popularitu. A ta se holt musí platit. A když i Talmanová veřejně řekne, že necítí žádnou vinu, no tak to pardon. To je tedy opravdu blondýna. /omlouvám se těm zdejším/

(Johanka - Mail - WWW) 17.01.2007, 12:58:30
A co se vlastne chces od nas dozvedet?

Jestli s ni chces bejt, tak s ni bud, co jinyho ted uz, kdyz se k nemu nechce vratit (i kdyz my netusime, jestli si to trochu nepribarvujes), ale fakt asi nemuzes cekat, ze Ti dotycny kamarad popreje hodne stesti. Clovek nemuze mit vsechno najednou :)

Ze bys to chtel zrusit, to se mi nejevi.

Je taky mozny, ze ses zalekl zodpovednosti, vuci kamaradovi, vuci diteti - mit milenku pro Tebe bylo asi zdaleka nejpohodlnejsi a nejradsi bys u toho zustal, no a ted Ti to prerostlo pres hlavu. Pokud je to takhle a na spolecnej zivot se necitis, tak ji to rekni a neschovavej se za vycitky vuci kamaradovi, i kdyz samozrejme taky hrajou roli.

A ke kamenovani: jo, kamaradum se to nedela a ja bych svy kamaradce taky nic takovyho nikdy neudelala, jeji manzel je pro me neco jako pribuznej, proste tabu. Ale ono kdyz si zacne ten druhej, navic vas i pritahuje a furt vam husti do hlavy, jak mu to doma nefunguje, tak k tomu precejenom casem pristoupite tak, ze odpovednost vuci svemu partnerovi ma on sam a vi co dela...nevim, jak to bylo tady, ale treba ona potrebovala jen nejakej unik ze svyho uz tak nefunkcniho vztahu. Nevim, treba, treba taky ne.

To máš Johanko pravdu (Wendy - Mail - WWW) 17.01.2007, 13:30:20
oni ti chlapi - no, mít fungující domácnost, aspoň formálně, uvařeno, uklizeno, vypráno - a kromě toho vlastnit milenku a trávit s ní radostné chvíle, to je dost častá praxe. Ale to je jiná kauza...

(radka - Mail - WWW) 17.01.2007, 14:20:28
Zasnu, takhle debilne si rozesrat zivot. Zenska bez smyslu pro miru a hranici. A chlap, ktery si nenecha utrhnout ruku.

Blbost nad blbost. Nekdo tomu rika volani srdce. Ja pro to snad ani nemam slov. Kdyz je nekdo tak pitomy, ze pohrda slusnym manzelem tak at alespon podvadi tajne. Rekne si, no ten kamos meho muze to je dobry koren, buhvi jaky je v posteli. Tak at si to zkusi, ale proboha at to nerozmazava jako lejno po zdi. A pak z toho udela divadlo, kde jako hlavni akterka a vsechny vlaci vsechny pres blato hlava nehlava.

Kdepak to neni nic pro me. Takovyhle tyatr. A to nejsu zadna moralistka, naopak. Ja ctim Plzakovo. A kdyby na to nekdo prisel: tak zapirat, zapirat, zapirat. I na smrtelne posteli bych to zaprela kdybych byla tou zenskou.



(radka - Mail - WWW) 17.01.2007, 14:30:24
ted jsem to cetal jeste jednou a prijde mi, ze ten kamarad co tu mazelku miluje a pise dopis vlastne zadny vztah nemel. TAkze byl pro mazelku volny. Prijde mi to cele pritazene za vlasy. mazelka chtela odejit, protoze manzel mel ulety ale nakonec ji milenec premlouval aby zustala. Aby se mohli schazet bez problemu. Kdyz manzelka odesla, tak jsou najednou problemy, manzel je zoufaly, kamarad ma vycitky. Copak je tohle normalni? To je jak absurdni divadlo. vnest trochu vzruseni do nudneho zivota.

Ja vidim hlavni problem v tom, (mila - Mail - WWW) 17.01.2007, 14:34:49
ze Kamil by to klidne tahl s panickou dal kamaradovi za zady.. a ze je ted trochu na rozpacich, kdyz ona udelala razantni reseni a nechala to prasknout.. asi cekala, ze Kamil se postavi s ni proti manzelovi a odvede si ji domu.. zenska, kdyz se zamiluje (nebo kdyz ji to doma neklape a hleda nejaky duvod, jak z manzelstvi vyklouznout) nebere ohledy na nic a celkem s chuti tne i do letitych pratelstvi mezi chlapy.. a chlapi, misto, aby si rekli, no co, je to jenom zenska, prece se kvuli ni nerozhadame a neznicime si dlouholete pratelstvi, tak ti chlapi (nekteri) prestanou byt kamarady.. ikdyz.. neco podobneho zkousela jedna slecna mezi kamarady meho syna, a neuspela.. kluci si ji predali, nejdriv s ni chodil jeden, pak druhy, ted zadny.. a ani na chvili neprestali byt kamarady.. takze asi trochu jiny pohled na celou situaci

(radka - Mail - WWW) 17.01.2007, 14:49:48
Milo, taky to tak citim. Kamarad vyuzil prilezitost a nemusel nest zadnou zopovednost. Podvadet kamarada s jeho manzelkou je asi vic podraz nez jen tak nezavazne chozeni. Myslim, ze to bere jako zradu.

Manzel podle me spis odpusti manzelce (nechce rozvratit rodinu na ktere mu zalezi)nez kamaradovi, ktery ho zradil.

Video meliora proboque deteriora sequor (Lagr - Mail - WWW) 17.01.2007, 14:51:35
Ženy nás zničí......

Po pravdě řečeno (Gita - Mail - WWW) 17.01.2007, 15:30:07
jestli Kamil a jeho kámoš by i po takovém podrazu ze strany Kamila zůstali přáteli, tak kloubouk dolu před jejich žaludkem.

Jiste, Kamil udelal podraz, ale ta manzelka jeste vetsi.. (mila - Mail - WWW) 17.01.2007, 15:34:50


Lagr: (Jana - Mail - WWW) 17.01.2007, 15:46:31
jak koho, já bych to s dovolením hodila na chlapy... :P
:)

ale ke Kamilovi... no, víc už jste to podělat nemohli, říkat "to jsi neměl, to se nedělá" nemá praktický význam - neměli jste a je to hnusný podraz, ale co už, stalo se a jak teď s tím naložit...

to kamarádství je v čudu už asi definitivně. jestli ne, to je na tvým (bývalým) kamarádovi, ale teď je řada na tobě, abys vyklidil pole. a třeba i v práci, jak tu někdo navrhoval... omluvy nic nespraví, leda tvoje svědomí.

jejich manželství a ty a ona... dejte si čas na rozmyšlenou. všichni. ona už chtěla, aby to všechno "prasklo" - protože ty by ses sám od sebe nikdy nerozodl, že s ní chceš zůstat. což bylo, přiznej si to, slabošství - do postele je ti dobrá, ale v životě ať se stará kamarád...

jestli jste schopní spolu všichni tři komunikovat, zkuste se domluvit. že třeba i zůstanete nějakou dobu každý sám, nikdo na nikoho nebude tlačit (kamarád na svou ženu, aby se vrátila, ona na tebe, abys žil s ní, a ty na ni, aby ... no nevím co). hlavně ona teď aby přemýšlela, co dál, bez všeho nátlaku. počítej s každou možností, třeba i s tím, že se bude chtít vrátit k němu. pak to už navždycky respektuj. ale pokud bude nadále chtít být s tebou, je to už na tobě a ty už nesmíš couvnout, bez ohledu na to, že říkala, že by odešla i bez tebe. ale jsi příčinou...

nebolavé řešení neexistuje, ovšem tebe trápí jenom svědomí, tvýmu kamarádovi se sesypal život.

(radka - Mail - WWW) 17.01.2007, 16:01:37
asi by bylo nejlepsi kdyby bydleli vsichni spolu. A ti chlapi by se nakonec museli nejak dohodnout. Vzdyt by meli spolecnou zenu.

nojo, že nás to nenapadlo... (kiwi - Mail - WWW) 17.01.2007, 18:58:45
prostě - všechno by pokračovalo jako dřív, nic by se vlastně moc nezměnilo, buď by si pánové hodili korunou, nebo by rozhodla občas ona, případně by mohli mít pořadník... Nebo co třeba zavést nějakej bodovej systém?
Za dva červený puntíky to bude super, za černej má dneska utrum...

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: