[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
ZAHOJÍ NOVÝ ROK, CO POKAZIL STARÝ? - pokračování
Rubrika: [úkol pro vás]

Uplynulo zase pár dnů a snad to všechno – mezi Pavlem a jeho manželkou – konečně vypadá o něco líp... Ale je pochopitelné, že to, co se kazilo delší čas, nejde zahladit, zamazat jedním dvěma lepšími slůvky. Co ale oceňuji je, že se snaží; protože si uvědomuje, že by mohl o svý dvě milovaný přijít... Pochopitelně, že ani jemu to nejde lehce. Ono když si člověk zvykne na nějaké jednání, a když si doposud vlastně nepřipouštěl, jak to na toho druhého působí... Ostatně, co vám budu psát já – čtěte...
  • Ahoj Danielo,  dnes jsem byl se ženou domluvený, že přijde do bytu. Nepřišla, prý skončila v práci dřív a takový řeči. Nemůžu vůbec spát a ze včerejška jsem spal tak 3 hodiny; je to hrozný, už mě to všechno tak unavuje, že snad pojedu pryč. Před 10 lety jsem se rozešel s holkou a za měsíc jsem byl v USA na 1 rok.V dnešní době jsou lepší podmínky jet kamkoliv za prací. Na začátku rozchodu jsem uvažoval že vypiju v garáži flašku...a pustím si auto, ale to už u mě nehrozí. Zkusím to opatrně ještě jednou, zkusím ji pozvat na kafe – nebudu tedy tlačit na pilu a pak se uvidí.Dám jí čas na rozmyšlenou.
    Taky dost proti mně brojí příbuzenstvo. Pavel
  • Ahoj Danielo, vzal jsem si tvoje rady k srdci a pozval jsem manželku do cukrárny.Ona povídala co dcera, že je trochu nastydlá atd, byli jsme tam 1/2 hodiny a pak jsem jí šel vyprovodit na autobus, šli jsme ještě nakupit holce nějaké ovoce a pak jsme si povídali o nás. V klidu jsme to trochu rozebrali, manželka se 2x zasmála, tak jsem zvědavej jak, to celý bude brát. Dcerka má teď brzo narozeniny, tak jsme se domluvili, co jí koupíme, taky snad pojede manželka se mnou, rád bych jí udělal pěkný výlet. Jsem rád, že žena už se chce se mnou bavit, řekl jsem jí, že budu moc rád, když tomu dáme nějaký čas. I když ona na to nic neřekla.Teď jí nechám dva tři dny a pak jí znovu zavolám a zeptám se jak to uděláme s tím výletem. Napiš mi, prosím tě, co si o tom myslíš.
    Děkuji Pavel.
  • Ahoj Danielo, setkat se máme zítra. Volal jsem manželce, řekl jsem, že jsem pro dcerku něco koupil, bylo to fajn. Zítra bych chtěl manželku opatrně pozvat večer na pizzu, ale myslím si že asi odmítne, ale tak jí řeknu, že to nevadí. Ale, kdyby to neodmítla, bylo by to super, protože já vím, že ji miluje.
    Jak ses ptala, jestli jsem už dříve něco netušil – to vůbec. Manželka totiž říkávala, že co by si pomohla, hledat si někoho jiného, že chlapi jsou všichni stejný, že jsem někdy vzteklej a pak zase hodnej. Nojo... Je fakt že jsem někdy vybouch, křičel jsem, ano, má pravdu, byl jsem vzteklej na manželku atd.
    Za to všechno jsem se jí omluvil. No nic, už to teď zpátky nevrátím, to už je za mnou. Tak jen doufám, že teď – že snad to vyjde.
    Tak zas napíšu, jak to dopadlo. Ahoj Pavel.

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(NČ - Mail - WWW) 08.01.2007, 11:34:49
Ahoj Danielo. Ráno jsem si koupil párek. Nějak moc už nevoní, raději si ho k večeři převařím. Jsem zvědav, jestli se z něj nepo....
Tak já ti zítra napíšu, jak to dopadlo. Ahoj

Pavle, (Inka - Mail - WWW) 08.01.2007, 11:36:41
ono by to asi chtělo chodit k nějakýmu psychologovi, abys to s ním rozebral. Manželku nebude snadné získat to je jedna věc, ale druhá věc je, že když se Ti to podaří, tak aby ses pak v budoucnu ovládl a Tvé chování a zvyky se zlepšili, jinak budete za čas tam kde jste teď a celé by to nemělo žádný smysl.
Já jsem holka co si moc líbit nenechá a nikdy nenechala a mám doma pruďase co startuje na první šlápnutí. Ze začátku jsme na sebe těžce narazili, protože já na takové chování zvyklá nejsem a zvykat si ve svém věku rozhodně nehodlám, když to u nás gradovalo, tak jsem odešla s tím ať se klidně rozvede, raději budu sama než v takovém italském svazku a to jsem mu také řekla, také se pak moc snažil, nosil mě na rukou a růže též. A dodnes si dává veliký pozor na své chování (ví velice dobře, že má takovou prudkou povahu)a snaží se jinak je to super chlap, moc hodnej a milující člověk a má strašně dobré srdce. Fakt je, že i já jsem musela udělat pokrok a začala ho brát takového jakej je, a když malinko ujede, tak se snažím nereagovat, okamžitě se seberu a jdu prostě pryč beze slova, projít se, zaplavat si, na návštěvu, na kafe....., když se vrátím, doma je navařeno, naklizeno a manžel mě vítá s omluvou a je z něj zlatej člověk. A pro život je to naprosto úžasnej chlap, teď máme už kolikátý rok doma naprostou idylku, naučil se klidně o všech věcech diskutovat místo řvaní a prsazování si svého. Asi každý máme něco ve své povaze špatného, chce to vědět a dávat si na to pozor a také se umět omluvit, když Ti to ujede. Jinak zůstaneme sami, protože s námi nikdo nevydrží.

NČ - ty jsi nesežral Šalamouna, ty jsi asi Šalamoun sám.. (kiwi - Mail - WWW) 08.01.2007, 12:23:39
Jinak si totiž nedovedu vysvětlit, proč bys byl občas tak až trapně ironickej. Nezlob se, jsem moc ráda, když tu jsi a píšeš, ale někdy to fakt přeháníš. Prostě ty si myslíš, že všichni lidi, kteří nejsou tak chytří jako ty, tak jsou to holt blbci a ty máš plný právo si z nich dělat legraci.
No, ale já si myslím, že oni mají taky právo žít...
Trochu se zamysli. I když - ty jsi asi v životě neudělal žádnou chybu... tím to bude.

Kiwi, pro všechno na světě - promiň!!!! (NČ - Mail - WWW) 08.01.2007, 12:42:45
Nechtěl jsem se dotknout NIKOHO!!!
To už mi ty sladkobolný Rodinný pouta a Ordinace a Pojišťovny zatemňujou mysl tak, že všechno co se jim podobá, házim do jednoho kýblu.
Kdo může, ať mi probohaživýho odpustí.

nojo, já sem taky vylítla... (kiwi - Mail - WWW) 08.01.2007, 13:07:29
Hele, NČ, on ten chlapec není určitě gauner, protože to by a) nepsal na Kudlanku, b) by mávnul rukou a řek si, že přijde jiná..

Tenhle prostě ulít, myslel, že ji má prostě přiklepnutou na vždycky (zvláště, když ona mu to i dávala dost dlouho najevo).
Fakt chvályhodný je, že se snaží to dát do pořádku. Ostatně, mají malý dítě, tak jim držme palce, ať to vyjde. Zas bude jedno dítě, co by mělo dva rodiče v jednom bytě. To je teď už docela neběžný, bohužel.

Stale tomu moc nerozumim (Gita - Mail - WWW) 08.01.2007, 13:50:04
Zda se mi, jako by Pavlovi moc nedocházelo, co se děje. Nějak nechápu, proč by měl být fakt, že se manželka během setkání dokonce 2x usmála, příslibem toho, že vše bude OK. Pořád z toho cítím, jakoby si chtěl ji a dítě nějak "kupovat". Jenže ten zájem se dá/musí projevovat i jinak. Z těch dopisů sice je cítit špatné svědomí ze strany Pavla, ale současně tak nějak netuším, za co, co se mezi nimi stalo, co si řekli, co manželce tedy přesně vadí??? Takže se buď můžu domýšlet, nebo si z toho chtě nechtě dělám obrázek, že se jedná o trucovité chování manželky a snahu Pavla ji nějak ukonejšit a až bude ruka v rukávě, ono se "uvidí".

Pokud jde o to řvaní a občasné nezvládnutí situace, určo souhlas, že každý máme nějaké chyby, které by se nám daly vytknout. Problém obvykle nastává, když se člověk přestane snažit. Pořád se za něco omlouvat je hezké (a nutné), ale k čemu to je, když se ty chyby stejně opakují pořád dokola? Zažila jsem to (u partnera, u kamarádek), ve výsledku to vedlo k přerušení kontaktů s těmi osobami. Zdá se, že manželka se svým odchodem této fázi hodně přiblížila.

Upřímně, fakt nevím, co k tomu říct...

máme málo faktů, ale i tak - (alena - Mail - WWW) 08.01.2007, 14:03:09
i z těch sporadických důvodů je vidět, že se konečně "oba snaží". Ona se rozhodla už nemlčet a jednat, on si uvědomil, že nemůže spoléhat na to, že ona by si nehledala jiného, že ji má jistou na sto let.
Snad jim to vyjde.

(xxx - Mail - WWW) 08.01.2007, 14:06:25
NČ, moc jsem se pobavila .
Skvělej komentář!


A Gito (Kamila - Mail - WWW) 08.01.2007, 14:36:50
četla jsi první část? Kde Pavel přiznává, že pil a chodil dost pozdě domů a kde se od rodičů ženy dozvídal, jak moc je ona na tom psychicky špatně?

Kamilo (Gita - Mail - WWW) 08.01.2007, 14:58:30
Ano, četla. To mě trochu zarazilo, protože uplně poprve psal Pavel, že tvrzeným důvodem je "nadměrná konzumace cigaret a alkoholu". Jestli jsem to pochopila správně, tak ty problémy s migrénou apod. se Pavel dozvědel od někoho jiného (nevzpomenu si od koho). Mně se zdá, jakoby mezi nimi ta komunikace moc nefungovala. Jí se něco děje, on to neví/nechce vědět/nezajímá ho to... (těžko soudit), dozvídá se to od jiných... Možná je to problém toho, že to píše chlap (my ženské jsme víc ukecané). Ten svůj první příspěvek jsem psala proto, že si to všechno musím strašně mezerovitě skládat dohromady. Vůbec netuším, co všechno manželka Pavlovi řekla a co se dozvěděl odjinud. Nejsem si taky jistá, zda PAvel zcela chápe, v čem je zakopaný pes. Možná si Pavel myslí, že ženě vadí to a to, jí třeba vadí něco úplně jiného, stejně tak si i jejich okolí může myslet, že problém je támhle a támhle. Chybí mi nějaké "chronologické" povídání od Pavla. K čemu mi jsou informace, že ji možná vezme na pizzu, pokud ona bude chtít, protože ji má ráda? Můžu říct, hezké, zeptat se: Tak co, šla na pizzu? Chutnala jí? Kdo platil? Ale CO JE MEZI NIMI BLBE se stale jaksi nedozvidam...

Gito (Kamila - Mail - WWW) 08.01.2007, 15:10:20
no možná že je to tím, že chlapi nemaj takové vypravěčské schopnosti? :)...blbý žert... o co jde? Myslím, že o manželskou krizi, kde žena dlouho říkala že dobrý...pak se jí vzbouřilo i zdraví, chtěla řešit radikálně. Pavel si ale uvědomil, že s ní chce zůstat a doufejme tedy, že to zkusí znovu, protože přeci jen mají malou dceru. Snad to Pavel myslí upřímně a uvědomuje si, že je potřeba trvalá změna a snad tomu ona ještě dá šanci...
Jinak dík Gito, už jsem pochopila, jak jsi to myslela ty, jasně!

Pavel možná (Minnie - Mail - WWW) 08.01.2007, 15:49:53
ani nechce číst nějaké rady v téhle diskusi, to by přece sepsal srozumitelné vyprávění o tom, co se vlastně přihodilo, co tomu předcházelo a jak se to vlastně u nich doma vyvíjelo. Jenže on jen sem tam pošle Daniele stručný mailík, aby se mu ulevilo... Z toho, co napsal to vypadá, že je pro rodinný život jako stvořený: alkoholik, silný kuřák, celé dny v práci, ale na účtu ani koruna, (když žena odnesla peníze, co byly doma, nezbylo mu na jídlo, psal minule), cholerik, co je agresivní vůči své ženě... Naprosto neodolatelná kombinace, žena se jistě za pár dnů k němu vrátí...

Doufala jsem, že jste četli tu první část... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 08.01.2007, 18:28:51
takže znovu: Ano, s Pavlem si píšu, on, jako 90% chlapů, píše velice stručně. To má Kamila zcela pravdu :-)). Ano, podle všeho je to "tvor", co si zas až tak nic moc nepřipouštěl... Kdybyste četli i to první, nač jsem i tady svrchu znovu upozorňovala, tak byste věděli, že v podstatě tím byl víceméně překvapen... Pavel taknějak předpokládal, že se vlastně nic neděje...
Teprve až když se jeho žena sbalila a odešla, tak se mu ten jeho klídek sesypal. Najednou se dozvěděl, že na ni nějak nebral ohled, že si ani nevšiml, že by se snad choval nějak víc bídně... Je pravda, že mu odpovídám, ale to jsem už také psala, že vás nechci svými dopisy ovlivňovat. Bohužel, mám takový pocit, že většina z vás je nastavena na okamžité striktní odsouzení. Ale já si myslím, že nejsme všichni andělé, že každý z nás občas šlápneme vedle.
A nehledám chybu jen u Pavla - velká chyba je i u jeho ženy, která se podle mě měla vzbouřit už podstatně dřív. Ale - asi je to prostě taková holka-otloukánek, která se nesmírně dlouhou dobu neozve... Která se trápí, smutí si, snad si i někde postěžuje, ale stále doufá, že ten její se nějak vzpamatuje, dovtípí..
No, jen si vzpomeňte, nečetli jste to už v mnoha dopisech do poradny? "Proč mě nemá rád, proč se ke mně tak chová? Proč mu to nedojde..." Atd. atd. Ptají se mě, ptají se nás, ale - NEZAPTAJÍ SE TOHO SVÉHO!!! - Bohužel, tyhle holky nějak moc neznají, co je to asertivita, zato si umějí perfektně smutit, trápit se... Docela si to umím představit přímo v barvách... A věřte, pohled na podobnou smutňošku taky není nic moc. Přitom - Pavlovi a jemu podobnému by nejvíc prospělo, kdyby se jeho drahá jednoho dne vzepřela, klidně mu to všechno řekla, dala návrh na nějaké řešení a případně i ultimátum. Pochopitelně jen a jen takové, které je schopna do puntíku dodržet!!! Protože není nic horšího, než vyhrožovat a vyčítat - a pak nic z toho nesplnit...
Nu, a ještě jedno - Pavel nejspíš zvládne psát jen ty několika slovné dopisy. Pochybuju, že by si dopisoval se čtenářkami. Není to jeho chyba, prostě není psavec... Už jsem tu hodněkrát říkala, že je zbytečné člověka nějak moc předělávat. Pokud se Pavel bude snažit doma, tak - pro mě, za mně - ať do komentářů nepíše...
A ještě jedno: nemyslete si ovšem, že jsem si ho vymyslela, jak mne občas podezříváte :-))) Mj. poslal mi i fotku jejich holčičky - už jen pro ni bych jim děsně moc přála, aby se rodiče umoudřili a ona je měla zase oba...
Uff - pokud jsem se moc nechala unést, tak - no nic :-)))

Dnes se potácím jen ve věcech na vážno (Wendy - Mail - WWW) 08.01.2007, 19:34:50
a tak mě první komentář NČ velice pobavil, nahlas jsem se smála a rodina čučela. Nemyslím si, žes chtěl shodit vážný problém a bagatelizovat ho, či vysmívat se někomu. Přeju klid všem rodinám a neutuchající humor tobě, NČ.

Souhlasím, Danielko (Gita - Mail - WWW) 09.01.2007, 08:41:45
(viz jak jsem už řekla to o té váznoucí komunikaci mezi Pavlem a jeho ženou), že jestli Pavlova žena není schopna či ochotna jasně říct, co jí vadí, potom to není a ani nemůže být jen Pavlova vina, že NEVÍ.
A že není psavec - to mi taky došlo. Beru to, nevyčítám, ale z toho mála, co píše, prostě nejsem schopna si moc utvořit obrázek o tom, co se stalo, jak to fungovalo, atp. Uz jen proto bych nerada odsuzovala (myslim si ale stejně, že ty narazky o odsuzovani nesmerovaly ke mne, cetla jsem si znovu svoje prispevky, ale odsouzeni v nich nevidim).

(xxx - Mail - WWW) 09.01.2007, 19:07:00
tady někdo používá má xxx?

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: