[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
S KÝM NA SILVESTRA, S KÝM DO NOVÉHO ŽIVOTA? - II.
Rubrika: [úkol pro vás]

Dnes vám, přátelé, předhazuji dva příběhy současně. Ten první znáte, "však jste se k němu napsali něco komentářů" ... Ten druhý má dost podobného, jak ostatně sami poznáte. Obou dívek je mi velice líto – teď, v těchto hektických hodinách, které je tak hezké prožívat "s někým", vnímá opuštěná dušička velmi zle a ostře všechny spárované, objímající se a líbající, cítí se najednou nespravedlivě vyřazena, zrazena.  Co naplat, pro jednoho z dvojice už film skončil... Ale konec lásky je nemoc, ze které se musíme uzdravit, prožít si rekonvalescenci... Mám v záloze ještě třetí příběh, ve kterém je z každého nyní publikovaného kousek – ale protože je přeci jen trochu odlišný, nechám ho na příště...

příběh první  

  • Co mam provést s tím Silvestrem? tak mi řekněte, jak mu mam vysvětlit, že bych ráda poslední den v roce strávila s ním... Sbírám síly, abych se začala bavit bez něj, ale ten Silvestr mě štve, měl by být se mnou, protože mě má rád. Nemůžu pochopit co by mu to udělalo, přitom vidí, že mi na tom záleží a je mu to fuk – či to předstírá.Nebo mu to připadá směšné. Zkoušela jsem se mu týden neozvat, jen mi psal, má to pár metrů a nepřišel se osobně zeptat, co se děje. Prostě si tenhle večer bez partnera nedokážu představit, jestli někam půjdu bude mi líto, že nejsme spolu. Připadá mi strašná škoda nebýt spolu a zabíjet čas tím, že se nevidíme. Pořídila jsem si kocourka, takže se po hádce uprostřed noci, vracím alespon za ním a jde se mi o dost snáz, než návrat do prázdného pokoje, kde brečím. Kolikrát si připadám hodně opuštěná. Myslím si, že přítelova náruč by mě měla konejšit a né ubližovat, ale možná mam špatný názor – nevim.
  • Dnes psal, že takhle to nechtěl,  nicméně se mnou nic slavit nebude, nemá čas. Na Štědrý den jsem mu totiž poslala takovou tu univerzální zprávu, co si všichni posílají. Odpověděl, kdy si příjdu pro dárečky. Napsala jsem, že řada je na něm. Pak jsem mu napsala, že ho mam ráda a at si to užije. Odpověd, že mě má taky rád, ať pozdravuju doma, ale že nemá na ŠTEDRÝ DEN ani SILVESTRA čas. Pak psal, jestli už máme rozdané dárky, že oni ano a že teď zase dělá diplomku.Tak jsem se ptala, jestli se mnou půjde na půlnoční – Ne, dělám diplomku... Druhý den si přišel pro dárky, dali jsme si pusu na tvář, ani se nesnažil o jinou. Večír pro nás dojel na zábavu, a tam mi kamarád říkal, že mě přítel miluje, že žádnou takhle rád neměl. Jenže bůh ví, kdy mu to říkal. No a od té doby, co mě vyložil doma, jsme se neviděli, tak nevim, jestli skutečně dává přednost před partnerkou škole, práci a penězům, protože na mě to tak působí; nebo jestli na něj mam malý vliv? nebo co se mu sakra honí v hlavě.. Když nemá čas, tak ho nemá mít pro nikoho (žádný sport, žádná hospoda, žádná schůze) To já se snažím rozdělit si čas, alespoň chvilku pro každého a ta jeho by byla nejdelší, jenže on to má opačně..
  • On totiž minulý rok včas neodevzdal diplomovou práci, dává mi to za vinu, že byl zamilovaný a věnoval se mi.Ted prý nemá čas, bude se věnovat jen práci a jestli se mi to nelíbí, můžu jít.Což moc dobře nechápu-já bych si na něj čas našla. Když jsem se ptala, jestli tedy po dokončení studia bude mít chuť zachránit náš vztah, řekl že záleží na mém chování. Vůbec nechce přiznat svou chybu, vše svádí na mě a já si zas začínám připadat jako ta špatná. On jen vidí tu svou práci a vůbec ho nezajímá co já.. Může alespoň něco hezkého napsat, když už nemá čas přijít osobně.. Mele jen tu svou...
  • Můžete mě brát jako stíhačku, ale obávám se, že když bude mít úplně volné pole působnosti, bude chodit opilý a pozdě. Vždyt ostatní páry chodí také spolu, vyjímaje ty co se s nimi občas scházíme a právě ty mi předhazuje, ale ani jeden z těch párů se nejeví na to, že jim to vydrží.Těm slečnám taky dost vadilo, ale časem to vzdaly. Já nechci mít chlapa co musí být každý týden v hospodě, vracet se k ránu a aby s ním ani dest piv nehlo. Konec konců to byl on, kdo mě v začátcích tahal domu a měl rozmluvy s těmi, co o mě měli zájem, že mě májí nechat být, že patříme k sobě, ale ted s nim nehne nic-nebo to tak prezentuje.
  • Já si uvědumuji, co se děje a upřímně bych měla z manželství strach a mít s ním děti by bylo nad mé síly.Tenkrát jsem o tom přemýšlela, byla nadšená a chtěla s ním strávit život, za krátkou chvíli jsme se dostali úplně někam jinam. A já nevím co s tím, zatím zkouším, jestli by se nám to přece jen nepovedlo, i když s variantou rozchodu počítám, ale je to poslední řešení. Je mi jasné, že všichni mi to doporučíte, ale pokud je nějaká šance, chtěla bych to zkusit a zachránit náš vztah.. jak tedy myslíte, že mam reagovat  v situacích, kdy si  jede na basket a na mě nemá čas. Myslíte, že mam být zticha a nic mu o tom, co mě trápí a štve neřikat. Když se hádáme mam dělat, že to co říká mi nevadí? Zkouším s ním mluvit v klidu, když se hádáme, prostě po dobrém i po zlém, stejně si mele svou. Jak mu ukázat i můj úhel pohledu?
  • Opravdu nevím, jak se mam chovat, jestli dělat jakoby nic, nebo snažit se všechno nějak řešit, když to stejně skončí hádkou. Jak vůbec v podobných situacích reagovat.. Prostě nevím... Jdu se přitulit ke kocourovi, nebo mi hrábne ... Alena

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

No Alenko, (Inka - Mail - WWW) 28.12.2006, 08:49:55
každý máme co si zasloužíme, co k tomu dodat jiného? Najdi si takového, který čas strávený s Tebou upřednostní před čímkoliv jiným, když někoho stále naháníš, jediná logická reakce je, že prchá. Jestli má chlap své koníčky nic Ti nebrání je mít také. Jestli máš strach z manželství s ním a mít s ním děti, tak nerozumím tomu, proč s ním vlastně vůbec ztrácíš čas, to si opravdu odporuje, možná bys měla více naslouchat svým vnitřím pocitům!!!

Upřímně Daní, ony některé dušičky potřebují čas a nikým nerušený klid na to, aby se zamyslely nad tím co dělají vlastně špatně. Je to jejich šance to pochopit a poučit se.

(Wendy - Mail - WWW) 28.12.2006, 09:06:06
Ano, člověk má mít své koníčky, ale ze začátku vztahu dávat jim jednoznačně přednost, to bolí. Ale jak píše Inka, nahánět chlapi, to oni nesnášejí, darebáci jsou to. Copak v dlouholetém manželství, to je jiná, manžel se zapykává k vysílačce a já se odjíždím potápět a pěkně si od sebe odpočineme, ale v začátcích to je jiná. Jenže - kromě toho píše Alenka o závažnějších věcech, a ty už jsou na pováženou. Takže bude lepší, když stráví Silvestra s kocourkem, přáteli či rodinou a do Nového roku vykročí uzdravená, seběvedomá žena. Musí, chudinky nemá nikdo rád, tak to je. Sama píšeš, že to s ním nejde po zlém ani po dobrém, moc se stejně nestýkáte, neztrácej čas. Správně jsi napsala - vím, co mi poradíte. Tak ho nech na ten basket jít a pěkně mu zamávej.

Inko, (Sisi - Mail - WWW) 28.12.2006, 12:44:17
já myslím, že dopis byl o něčem trochu jiném, než o tom, že mu Alena nepřeje koníčky... asi jsme ho pochopily každá jinak! Vždyť přece sama píše, že čas by se měl spravedlivě dělit, a já s tím souhlasím.
S Tebou souhlasím v tom, že by Alena měla naslouchat sama sobě, řídit se svými pocity... a také zamyslet se nad svými vlastními chybami. Jednou z těch chyb je, snažit se někoho "násilím" předělávat k obrazu svému.
Nevím opravdu, co poradit... Alenko, líbit se Ti to nebude, ale podle mě jediné řešení je najít si kluka, který hledá ve vztahu to, co Ty. Hodně štěstí do nového roku, který, doufám, začneš bez současného "přítele".

Sisi, (Inka - Mail - WWW) 28.12.2006, 14:33:48
to asi ano, pokud mužskej dá přednost čemukoliv jinému před tím aby s Tebou trávil Vánoce a Silvestra (svátky kdy mají lidé být spolu alespoň chvíli), pak nemá smysl se jím jakkoliv zabývat dál, řekla bych, že to o něčem hovoří (a jí by to mělo dojít!!!)a je docela jedno co říkají kamarádi, když jeho činy říkají něco jiného. Nikdy jsem žádného mužského nedobývala a ani bych to nikdy nedělala, pokud o Tebe chlap stojí, tak udělá maximum a když jste spolu déle a žijete spolu, tak je dobré když má každý své koníčky, to ten vztah může jedině posílit, strávit taky nějaký čas bez sebe.
Nedovedu si představit co s ním bude prosím Tě dělat po dvaceti letech manželství, když už teď na začátku vztahu ho musí nutit, aby s ní strávil Vánoce a Silvestra?!?!

taky jsem mnoho vanoc... (Johanka - Mail - WWW) 29.12.2006, 19:01:03
...stravila nad skriptama, zapoctakama, softwarovym projektem...a ne proto, ze bych chtela nebo ze jsem na to predtim kaslala! Proste nektery skoly jsou hodne narocny a clovek je v podstate tech 5 a vice let v jednom kole, nejaky vikendy, prazdniny, dovoleny, to neexistuje. Tim chci rict, ze on Te treba fakt ma rad, ale fakt ted potrebuje delat na ty diplomce, a bere to treba tak, ze kdyz Ty nechapes takhle jednoduchou vec, ze pokud to ted nenapise, vyprsej mu timeouty a vylejou ho ze skoly a bude se muset treba znova prihlasit, tak nema cenu, aby si s Tebou vubec zacinal neco vaznejsiho.

Treba to tak neni, treba to neni takova krizovka s tou diplomkou, treba je fakt hnusnej bezcitnej hajzl...ale ja kdyz manzel pracuje (a on pracuje skoro furt), nebuzeruju ho, protoze kdyby nekdo buzeroval me, kdyz zrovna na necem delam, co je dulezity a musi to bejt, tak ho taky poslu do haje, a ne ten vecer, ale natrvalo...

Ven si ze on treba prijde na to rande, chce si dat rychlou prijemnou chvilku, protoze ma fakt moc prace, a Ty s nim zacnes kecat o vztahu. On si pak nadava do blbcu, co mohl za ten vecer udelat a Tys ho zdrzela. Chlap chlapa by v tomhle pochopil, zenska zridka. Ja taky toho svyho nechapala, zacala jsem tehdy travit volnej cas bez nej, rozesli jsme se, ale pak jsem dostala rozum a od ty doby ho nechavam bejt a nachazim se svoji vlastni (taky pracovni) zabavu :) A je nam spolu dobre, ze pro sebe mame pochopeni a probirame spolu, jak co naprogramovat, a kdyz ma chvilku cas a potrebuje si neco rozmyslet, jdeme na prochazku nebo se kouknem na film a je to klid, ale hlavne nesmi nikdo na toho druheho vest natlak.

Jak rikam, mozna je to vsechno jinak, ale snazila jsem se na to podivat z te jeho stranky.

(bb - Mail - WWW) 29.12.2006, 20:15:21
mívám podobné nálady a reakce, když jsem zavalená prací, takže tohle mě taky napadlo, než jsem si uvědomila, že je to ta Alena, jejíž problém se tu už jednou diskutoval, Kudlanka na to dala v úvodu odkaz.
Koneckonců, může to být i velmi pracovitý bezcitný hajzlík ;)

prosim (1Mona - Mail - WWW) 29.12.2006, 21:17:38
te, nechej ho, at dodela to, co ma !!Az bude mit po zkouskach a potazmo, po diplomce, tak se ti asi bude venovat!Proboha, vsechno neni jen o zabave, to pochopis, az budes mit na krku deti a ziv je z platu nizeskolaka!(zname vsichni!)

(c - Mail - WWW) 29.12.2006, 22:44:03
tady nejde jen o to jedno,že ted nemá čas, je to jedno s druhým.

ahoj lidi (kiwi - Mail - WWW) 30.12.2006, 11:15:09
Johanka mi kápla do noty... Rozhodně, pokud má ten kluk zkoušky, případně má odevzdat diplomku, tak s nim nebudu chtít vést "řeči"... V tomhle případě bys asi nejvíc uspěla právě jen tou hezkou chvilkou a vyhnat ho zase k učení. Pak by se nebál (jak píše J.) a naopak tě každou chvilku vyhledával on!
Protože by věděl, že je to jen na chvíli, že se pak zase bude moct ponořit do učení... A pokud ho cenzuruješ a špionuješ, kde s kym se kdy potkal, promluvil, jak to bylo dlouho, jestli náhodou ne déle než s tebou... no - to tě potěš koště...
Roste z tebe pěkná ježibaba :-)
(čímž se nijak nezastávám chlapa) Jedno je jasný - když mu dáš volnost, budeš ho mít. Když ho budeš uhánět, uteče ti!!!

a stojí on vůbec za tu námahu..? (Jana - Mail - WWW) 01.01.2007, 18:28:54
použít argument "podle toho, jak se budeš chovat", to jde snad říct ratolesti, která žadoní o nové kolo / mobil / cokoli, ale ne partnerovi / partnerce, co potřebuje nějakou jistotu ve vztahu a chce si o tom popovídat...

že potřebuje makat na diplomce - jo, je chvályhodné, že chce dodělat školu. ale na tom nedělá 24 hodin denně (mimoto: na basket čas přece má!) a pokud nemá člověk zmagořit, potřebuje si taky odpočinout - a tak pokud chce, najde si čas na blízké i v takové situaci. (kdo chce, najde způsob, kdo nechce, najde důvod - to přece není nic nového.) jistě - není nutné trávit Silvestra s partnery za každou cenu. někteří z těch, se kterými jsem strávila včerejší večer, nakonec taky nechali své drahé polovičky doma (proto, že to byla celotýdenní spíš vzdělávací než odpočinková akce) a nikdo se nezmiňoval, že by nenašel pochopení. prostě se domluvili. jenže pokud nemá někdo chuť se domlouvat a místo omluvy typu "promiň, teď na tebe opravdu mám málo času, protože musím (dodělat školu / dokončit projekt / etc), pokusím se nějaký si najít, ale nezlob se, když to nepůjde snadno" Alena slyší poznámky typu "podle toho, jak se budeš chovat", je fakt něco blbě.

není potřeba trávit veškerý čas spolu, naopak, to by byl spolehlivý recept na ponorku a nejspíš rozchod. ale ostentativně dávat druhému najevo, že nestojí za tu námahu udělat si čas, protože jsou přece mnohem důležitější věci než ten blízký člověk... to už je na pováženou.

a že jí dává za vinu, že včas neodevzdal diplomku? to je nesvéprávnej nebo tak něco?? to, že to napoprvé nezvládl, je jen jeho neschopnost a svádět to na partnerku je shazování vlastní chyby na někoho jiného. on se flákal z vlastní volby. to jen tak na okraj...

Ali, na takovýho bych se vybodla.

(radka - Mail - WWW) 01.01.2007, 18:46:39
ja bych ho nechala dodelat tu diplomku. Asi je to nad jeho sily. A mozna ze si mysli ze ho vztah odvadi od schopnosti se soustredit. pak se rozhodne. Bud -anebo.

(ali - Mail - WWW) 01.01.2007, 21:06:17
jo bud a nebo, uvidim jestli pak bude snaha.Jenže má ještě státnice, takže pár dalších týdnů.No nevim kam nás tohle zavede.Musel by přiznat to, že se chová špatně a chtít to změnit.

(radka - Mail - WWW) 01.01.2007, 21:56:27
muze byt zahlcen vlastnim problemem. Pak nema chut resit dalsi problemy. Ale to poznas. Tohle vsechno co popisujes je spise spatne znameni, ale nemusi znamenat konec.

Asi trochu s křížkem po funuse... (Gita - Mail - WWW) 02.01.2007, 08:23:44
Ale taky jsem kdysi psala diplomku, i můj partner (tehdejší). Skola tehdy pro me byla priorita a myslim, ze to tak bylo dobre. Stejne to vnimal i partner. Je fakt, že jsem byla dost podrazdena a nervozni, trochu jakoby jiny clovek. Souhlasim ale s Janou, ze kdyz se s tim druhym chci videt, tak si ten cas udelam. Ne treba tolik, jako driv, ale nejaky presto. Urcite by mi bylo lito aspon trochu, ze se nemuzeme tak casto videt, tak bych se to snazila i tak vyjadrit, a ne jen rict neco jako: bud to budes akceptovat, nebo konec.

Nekdo ma pristup k praci takovy, ze prace je pro nej prace na prvnim miste a kdokoli si ho "dovoli" vyrusit, tak se se zlou potaze. Ale pak v zivote clovek nema jen praci, ale ma taky treba i povinnosti kolem domacnosti, musi se venovat lidem kolem sebe, jinak ty vztahy jdou do haje... Nemyslim si, ze by zrovna Alenin partner byl workoholik (to by asi tu diplomku dal napoprve), nakonec kazdemu se asi stane, ze nekdy ma moc prace a musi neco dokoncit rychle nebo prednostne. Ale tohle mi zavani jednak hroznym sobectvim a jednak (pardon) nezájmem o Alenu. Má své jisté, tak proč by se snažil?

Gito, to je OK, ale - (kiwi - Mail - WWW) 02.01.2007, 19:35:08
co když je to jednoduše tak, že když si spolu začali, tak holt diplomku hodil stranou :-))), a teď už to prostě musí dodělat. A - asi by s ní rád byl, jenže ne s vyčítavou holkou, která mu bude vypočítávat, že byl támhle, mluvil s tímhle... a proč? A jak si představuje vztah do budoucna... A že by si měli sednout a nějak to vyřešit.. Myslím, že kdyby uznala, že teď holt má fofr, tak by ty chvilky, který spolu jsou, si užili opravdu hezky... On se nejspíš bojí, že když za ní přijde, nebo ona za ním, tak to budou zase jen ty věčný hádanice... A při tom se ta diplomka fakt blbě dělá :-)))


(xxx - Mail - WWW) 02.01.2007, 21:33:28
A nehoní to hošík na poslední chvíli?Pokud jsem to pochopila, měl od odložení rok času.Bývá to tak ne.A pokud si najde čas na sport,může napsat aspon SMS.

Kiwi (Gita - Mail - WWW) 03.01.2007, 08:01:32
Asi máš pravdu, že by debata na téma: Kam ten náš prapodivný vztah směřuje? měla být odložena až na klidnější období.
Kazdopadne, tady u mladého pána není problém zajít na basket a podobně. A vůbec ten styl, jakým tu svou zaneprázdněnost vysvětluje, jak chladně se chová, apod. Prostě pardon, myslim, že není zamilovaný. Takže možná to všechno po diplomce bude lepší, ale otázka je, zda se zase při jiné zatěžkávající situaci ten vztah nedostane do podobné krize, případně skončí.
Ono se pořád přemáhat a být zticha ani snad nejde, pokud něco člověku fakt vadí.

(Laura - Mail - WWW) 04.01.2007, 19:49:47
Alena a tak dál:
Zrovna teď píšu diplomku a už několikrát jsem ji nestihla odevzdat, mimo jiné i proto, že mám přítele, který je dost panovačný ohledně společně tráveného času. Užod začátku našeho vztahu bylo jasné, že pokud nebudu trávit jeho volný čas s ním, kdykoli uzná za vhodné, bude z toho obrovský problém. Jinak je to skvělý člověk a tak jsem se rozhodla, že se přizpůsobím v rámci zachování harmonie ve vztahu. Výsledkem ovšem je, že mi teď spousta lidí má za zlé, že nejsem schopná školu rychle dodělat, hoří mi termíny, hrozí mi i ono pověstné vylití, se svou vedoucí máme opravdu špatnou komunikaci, hodně mě to mrzí, ale nevysvětlím jí to. A co navrch, poslední dobou mi to začíná vyčítat i přítel. Ten, který částečně za to zpoždění může.
Jestli jsi mu dělala scény kvůli společně strávenému času častěji, tak chápu i tu poznámku "podle toho jak se budeš chovat". Vidina toho, že takové diskuze povedete i nadále opravdu není příjemná a pokračovat v tak áročném vztahu je závažné rozhodnutí, jehož důsledky ponesete oba. Takže pozor na to, jestli ve svých požadavcích náhodou nejsi ty ten sobec...

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: