[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
DISKUZE - NEUVĚŘITELNÁ NEVŠÍMAVOST
Rubrika: [téma]

 Vím, že jste četli, slyšeli v rádiu (či viděli v televizních zprávách) o nepochopitelném hyenismu mladé dvojice, řidiče a jeho spolujezdkyně. Prý NEPOSTŘEHLI čelní srážku s chodcem a jeho následného propadnutí do kufru ... Vždyť to musel být náraz jako hrom!!!  Ve snaze vyhnout se zodpovědnosti ho po příjezdu domů (tam prý to teprve zjistili) odvezli osm kilometrů za obec do lesa, kde ho kde ho odhodili ve škarpě ... Místo, aby zavolali pomoc.. Nejspíše byli přesvědčeni, že je mrtvý a domnívali se, že tím, že se ho zbavili, budou mimo jakékoliv podezření. Jak fantastické štěstí v  neštěstí měl ten přizabitý kluk...
   

     Dokážu pochopit, že někdo v šoku ujede od místa nehody. Je to hrozné, ale stane se to. Ovšem -  jet domů „s mrtvolou" a poté zpátky do lesa – a to ve dvou – to už na nějaký šok nevypadá. Tohle je jednoznačně promyšlené zažehnávání stop, absolutně bezohledné jednání. Trapné a hloupé vymlouvání...

     To, že někdo někoho zabije a není hned po činu ve vazbě (podle soudců prý k tomu důvod nebyl), je bohužel naše specialita – viz případ vysokoškolačky, která probodla spolubydlící na koleji a byla celou dobu projednávání na svobodě (a která je nyní dokonce osvobozená, neboť prý byla pod vlivem alkoholu a prášků ...).  

     Doufejme, že pětatřicetiletý prodejce hudebních automatů také nedokáže, že vlastně byl v nějakém obluzení a tím pádem že také za nic nemůže... Vyšetřování nehody stále pokračuje a vzhledem ke složitosti případu potrvá asi čtvrt roku.

     Patnáctiletý chlapec je nadále v péči nemocnice v Boskovicích. Jak je asi jeho rodině? Na jednu stranu zoufalí, na druhou bezmezně šťastní... Ale podle zdravotníků se teprve až po roce ukáže, zde nebude mít trvalé zdravotní následky.

daniela@kudlanka.cz  

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Diskuse? Nevšímavost? (NČ - Mail - WWW) 27.11.2006, 08:42:30
Mě vůbec nenapadá, o čem k tomuhle diskutovat.

mám pocit, že teď už lidi buď nemají z ničeho strach, (Kiwi - Mail - WWW) 27.11.2006, 09:25:40
tedy z žádné autority, nebo jen o své vlastní peníze. Tohle byla jednoznačně absolutní sobeckost. Vlbec nemyslel na nic jiného, než aby ON neměl nějaké nepříjemnosti. Asi budu vypadat jak ti dědkové, co říkají "za nás tohle nebylo", ale opravdu si myslím, že stvrdost, necitelnost a krutost se procentuelně hodně zvětšila. A nejen u nás, všude.
Dřív stačil jeden Jack Rozparovač na století a Evropu, teď máme takových všude plno...
Myslím, že to je ztrátou rodiny. Zmizely morální zábrany. Morálka je dneska jen to, co se nosí jen napovrchu.
Lidi jsou k egoismu vychovávaní: "Nevšímej si toho, jdi od toho, musel bys jít pak svědčit, mohli by tě taky zastřelit, nekoukej se tam!"
A tak i jen obyčejný poskytnutí pomoci někomu na ulici je už pomalu zázrakem...

Nemyslím si že to je dobou (Kamila - Mail - WWW) 27.11.2006, 09:52:17
lidi byly vždycky dobrý nebo špatný. Spíš se tolik nešířily informace - stačí vzít středověk, no to byly zvěrstva...dneska říkáme, že jsme civilizovaní. No, evidentně jak kdo. Je to podobné, jak starší říkají - to my za našich mladých let - nemyslím si, že by to bylo tak hrozné... A jasně, mohu jen doufat, že mám pravdu já a ne kiwi :)
K článku - já bych jim dala snad doživotí, těžko si dovedu představit horší reakci.

K tomuhle je těžký ještě něco dodat (toulavej - Mail - WWW) 27.11.2006, 09:53:08
Ale mám špatnou zkušenost z podáváním alespoň trochu objektivních informací sdělovacími prostředky. Kdybych se vždycky zcela náhodou nedostal k různým informacím a věřil prvnímu popisu některých událostí, měl bych úplně zkreslenou představu co se kolem mě děje. Nevím, jestli je to hloupostí nebo záměrem některých novinářů a reportérů, ale jsou fakt špatní. Zabývají se naprostými malichernostmi a vůbec většinou nechápou PODSTATU problému. Nevím, jestli je to tím, že většinou jsou příliš mladí . . .
Tento víkend jsem náhodou zahlédl část neuvěřitelně podle mě hloupého rádoby zábavného pořadu - seriálu ze zahraničí, kde skrytá kamera snímá reakce lidí co před nimi naaranžovali jakési vykrádání auta. Pořad končí rádoby úžasnou srandou s odhalením, že všechno bylo JENOM JAKO. Je těžké pak v praxi chtít, aby si lidé všímali, když je HLUPÁCI masírují takovým to druhem pořadů za koncesionářské poplatky . . .


máš naprostou pravdu - (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 27.11.2006, 12:03:37
ale není to jen ta hloupá legrace, je to opravdu i mnohokrát strach z nepříjemností, pokud bychom se do něčeho "přimotali" - svědectví, strach z dalšího napadení dalšími grázlíky, atd. Zažila jsem, že lidi nevzali do auta zraněného, aby si nezašpinili potahy!!!
Nebo jindy nechali téměř umřít člověka v astmatickém či cukrovkářském záchvatu (nevím, jak se to přesně jmenuje), protože si mysleli, že je "jen opilej"...
Taky si myslím, že jsou lidi teď dost lhostejní k nepříjemnostem a neštěstí jiných. Něco jiného je doma u televize uronit slzičku, a něco jiného pomoct přímo v akci.
Včera ukazovali rozdíl přístupu lidí i k tomu, má-li potíže "obyčejnej člověk" a pěkná holka, pokud možno modelka... Té zastavilo víc než 60% kolemjedoucích, té "obyčejné" skoro nikdo.
Bohužel, lidé v nesnázích většinou nevypadají zrovna půvabně.

MfD: "Značka se třemi šestkami nic dobrého nepřinesla" (Jana - Mail - WWW) 27.11.2006, 12:31:58
...tak jsem si pročetla dnešní noviny a nestačím zírat:

Satan a jeho číslo – tři šestky – prý ovlivnili nehodu, při níž pětatřicetiletý Petr Neisser srazil patnáctiletého chlapce a zraněného ho odvezl do lesa a nechal bez pomoci. O mystickém spojení je alespoň přesvědčen otec Neisserovy osmnáctileté přítelkyně Šárky, která s ním v době nehody jela v autě.
„Když se k nám přijel pochlubit novým autem, zhrozil jsem se, co to má za značku. Na espézetce měl totiž tři šestky, Satanovo číslo. Říkal jsem mu, že to nevěstí nic dobrého. Ale on se jen smál, říkal, že se za to dokonce musí platit,“ popsal otec Neisserovy spolujezdkyně. (Její příjmení redakce zná, ale neuvádí.)
„No a vidíte, kvůli té značce ho našli, kdyby na místě, kde toho kluka srazil, neupadla, tak na něho nepřišli,“ dodává Šárčin tatínek.
Na silnici v Kunštátě, kde Neisser patnáctiletého Karla Pravce srazil, opravdu chvíli po nehodě náhodný chodec (shodou okolností Pravcův bratr Michal) upadlou značku spolu s botou našel a odevzdal projíždějící policejní hlídce. Druhý den po tom si policie spojila utrženou značku a zraněného hocha bez bot, jehož u lesa našel právě projíždějící řidič.

"...tak by na něho nepřišli." člověk by čekal aspoň nějakou lítost nad tím, co se stalo. ale tenhle chlap snad bere za největší neštěstí fakt, že se přišlo na to, s jakým s prominutím hajzlem jeho dcerka chodí...

mne spíš překvapilo počet (carie - Mail - WWW) 27.11.2006, 13:28:31
nehod, od kterých ročně řidiči "ujedou" za rok. Tohle je samozřejmě magor, ale tam uvádělo se tam několik set.

a tady to vidíte - (kiwi - Mail - WWW) 27.11.2006, 13:30:28
ta citová plochost, obrovská sobeckost, nulová morálka....
Nejhorší na tom je, že takhle uvažuje hodně lidí!

To je příšerný! (Kamila - Mail - WWW) 27.11.2006, 13:35:48
já čekala pointu, že otec řekl, že auto má špatnou značku a že kdyby mělo lepší, nehoda by se nestala, ale říct, že kdyby byla značka jiná, tak by HO NECHYTLI!! To je tedy hyenismus, ale se asi hledali... pan prodejce i rodina jeho slečny!

ja si myslim ale ze Kiwi ma pravdu (Jasmina - Mail - WWW) 27.11.2006, 13:57:59
a to bez informaci-kdyz jsem byla mladsi tak uz auta jezdily a v Praze take dost.
Dnes mam docela strach jezdit na kole,protoze auta ani nespomali,ani se neraci vyhnout,kolikrat kolem mne projedou na 10 cm.
Srazky-nastesti slovni jsem s ridici a bohuzel s ridickama mnohem vice uz mela docela dost,kdyz chtely jet na cervenou pres prechod,a nezajimalo je ze prechazim s detmy.Casto to byly mamy,co si prave takove dite samy vezly v aute.A ony,kdyz jsem je na prechodu stavela-pac ony mely cervenou-tak mi jeste sproste nadavaly.
A tohle ja nepamatuju kdyz mi bylo 20.
Nadavalo se pouze chodcum,co lezly do vozovky na cervenou,ci bez ohlidnuti.
Je na tech silnicich dnes desna nervozita spis stres a bojovnost.
Ted k pomoci;nestalo se mi jeste ze jsem se setkala s ranenym,ale jednou s umirajicim,totiz sel z dalky naproti a nahle se zacal potacet jako opily a chytat se plotu.Snad mi doslo ze mu je zle,protoze jsem ho moment pred tim videla jit normalne-byl to infarkt.Tam jo,tam do mne okamzite vjelo a uz jsem mu bezela naproti a za chvili tam byl uz hloucek lidi a uz ho nesli do spitalu.Vsichni jsme ho tam nesli na rukou a ze mel pan hodne kil.Ale to taky bylo pred 20ti lety.
Pred 2 lety jsem sla po frekventovane ulici;kde vsichni prekracovali jednoho bezdomovce natazeneho pres pul chodniku(banalni zalezitost)a i jajsem fakt ten krok pres nej udelala taky.Pak mi ale hrklo a rikam si,ksakru,treba je jen ozralej ale je tu clovek na zemi,prece ho takhle nenechas.Vratila jsem se o ten krok a budim ho,a ano-v ten moment se najednou kolemjdouci zastavili a nejmene 4 uz zhavili mobila pro zachranku,ostatni se nad nim naklaneli az mne dokonce i od nej odstrcili)))))Vsichni jsme tam byli jak ty ovce ale staci prvni impuls a v lidech se to probudi.
Bezdomovec byl nakonec opravdu jen ozralej -ale odvezli ho a bylo videt na ostatnich,ze maji spokojeny vyraz,ze dostali sanci udelat dobry skutek.
Take se ptam,kde se bere ta bezcitnost u lidi,ze to prece neni mozne ze vsichni byli v detstvi tyrani a maji komplexy-ne lide spi,neco nas globalne uspava.
Jsem presvedcena ze ti dva,co srazili toho kluka-stacilo by aby jeden z nich se probudil a vykrikl-ze mu musi pomoci-druhy by uz nepremyslel a jednal by jinak.
Ale oni spali oba,ten jeji fotr taktez.
Jeho by snad probudilo uz jen to-kdyby nekdo jiny zase srazil jeho dceru.

každý má zodpovědnost (Inka - Mail - WWW) 27.11.2006, 14:14:45
za svůj život a za svá rozhodnutí v tom životě. A boží mlýny melou pomalu, ale jistě.
Kdyby Ti lidé zastavili a zavolali pomoc, tak to bylo klasifikováno jako nehoda, takhle to bude jako vražda, sami si to vybrali. A kluk měl úžasný štěstí, že to přežil.

Inko (Ariana - Mail - WWW) 27.11.2006, 14:39:01
nemůže to být klasifikováno jako vražda, ale jen jako pokus o ublížení na zdraví. Kdyby aspoň tomu vykutálenému řidiči vzali na doživotí řidičák. Takhle možná dostane jen podmínku a bude z toho venku.

Ariano (Inka - Mail - WWW) 27.11.2006, 15:00:41
jo máš pravdu, může být obviněn z neposkytnutí pomoci a ublížení na zdraví. Život se nějak zrychluje a zrychluje, že kolikrát ve vážných životních situacích lidi nedomyslí důsledky svých činů a rozhodnutí.

jó, ten kluk měl štěstí . . . (toulavej - Mail - WWW) 27.11.2006, 15:04:04
Ale docela by mě zajímalo, jestli se dozvíme, jestli ten kluk mohl být viděn. Mně se už párkrát stalo, že jsem minul v noci chodce co nebyl vůbec vidět jenom o fous a zjistil jsem to až když jsem byl za ním. Tady se spousta lidí chová naprosto nezodpovědně vůči sobě a jsou přesvědčený, že když jsou v právu - třeba jdou po správný straně a při okraji silnice - tak se už dál nemusí nestarat, jestli je to i bezpečný. Já když jsem v tmavým oblečení a jdu večer po silnici, tak zalezu klidně do pangejtu, aby mě proti jedoucí auto nesejmulo. Ale někdo si neuvědomuje, že není vidět a chová se jako pako. Ta VSTŘÍCNOST by měla být na obou stranách.

Ariano, (Minnie - Mail - WWW) 27.11.2006, 15:15:06
na iDNES psali už včera, že to bylo překlasifikováno na pokus o vraždu....

Bylo to překvalifikováno jako pokus o vraždu. (mamča - Mail - WWW) 27.11.2006, 15:19:41
Ve chvíli kdy toho kluka srazili, to byla ještě normální nehoda. Až potom, když ho zraněného odvezli do lesa, se stali potencionálními vrahy. Oba. Předpokládám, že slečna s transportem pomáhala, nebo mu aspoň nezabránila.
Kdyby v noci mrzlo, tak se ten kluk se zlámanýma nohama a dalšími zraněními, k té silnici nedoplazil.
Štve mě, že slečna sedí doma u tatínka, který nejspíš sežene a zaplatí nějakého vlivného advokáta.
Aby jim nakonec ten zraněný a posádkou vozu odsouzený k smrti, nemusel platit škodu na poškozeném "satanském" vozidle.

Z deníku Šíp: (kiwi - Mail - WWW) 27.11.2006, 22:31:15
V sobotu navštívila v boskovické nemocnici zraněného zpěvačka Inka Rybářová. Přivezla mu kromě dobré nálady také krabici s 60 cédéčky. "Byla tu už několikátá návštěva, lidmi se to tady jen hemžilo.
Málokdo ale bral ohled na to, že má přeražené obě nohy, je po těžké operaci a v důsledku toho, co prožil, je v dost těžkém psychickém stavu," řekl primář chirurgického oddělení boskovické nemocnice Jan Vlach, který Karla operoval.

Radost Karel Pravec zažil při setkání s fotbalisty FC Brno, kteří mu darovali podepsaný dres. V sobotu mu pak vyloudily úsměv na rtech zpěvačka Inka Rybářová s dcerou Kateřinou. Dovezly mu krabici 60 cédéček s interprety, kteří potěší každé srdce teenagera. "Poprvé, co je v nemocnici, jsem ho viděl šťastně se usmívat," uvedl primář Vlach.

S operací přeražených bércových kostí museli lékaři kvůli otřesu mozku pár dní počkat, ale nakonec unikátní metodu zpevnění prasklých kostí titanovými šrouby použili.

A - Bestie je už ve vazbě - Petr Neisser (35) z Lysic, který Pravce služebním autem srazil a pak zanechal těžce zraněného v lese, je od soboty ve vazbě. Byl obviněn z pokusu o vraždu. Hrozí mu až patnáctileté vězení. Vyšetřování nehody potrvá asi čtvrt roku.

Čin vyvolal v okolí Neisserova bydliště vlnu nenávisti. Lysický starosta musí bránit řidičovu anonymitu. Našli se totiž i lidé, kteří se nabídli, že ho zlikvidují!


Co je to za člověka (Eva - Mail - WWW) 27.11.2006, 23:27:18
když někoho srazí a pak aby zakryl svůj čin odveze ho odveze do lesa.Hrozně by mě zajímalo nad čím ten chlap přemýšlel,když ho do toho lesa vezl.....To už není jednání v afektu(srazím někoho a zpanikařím a ujedu) ten naprosto presně musel vědět co dělá. Prý s ním jela i nějaká holka a co ona? Měla by být souzena za spoluúčast.
Zajímal by mě výsledek takové ankety mezi spoluobčany:Jaký trest by si kromě vězení tenhle muž zasloužil? Nechala bych ho sledovat sestřihy z těch nejhorších dopravních nehod,prý takového cosi existuje....

Co je to za člověka? (bb - Mail - WWW) 27.11.2006, 23:58:51
Není to člověk, je to a) svině, b) výdobytek doby.

Eví, ptáš se, jaký trest. (NČ - Mail - WWW) 28.11.2006, 06:21:35
Vím o jedinym. Bohužel, byl u nás zrušenej.

nad čím přemejšlel, (dorka - Mail - WWW) 28.11.2006, 06:55:08
to je přece jasný, doufal, že kluk umře... Doufám, že řidiče z nejvyššího možnýho trestu nevyseká nikdo, teda ani Sokol, kdyby si ho zaplatil. A taky doufám, že tenhle případ dostane na starost ženská, máma od rodiny.

NČ, ten trest, o kterém mluvíš, (David - Mail - WWW) 28.11.2006, 08:04:18
není tak úplně trestem. Trest je něco, co si člověk musí vyžrat až do dna. Jak si může něco vyžrat člověk, který přestane existovat ?
I kdybychom to za trest považovali, osobně vím o mnohem horších trestech. Proč asi uleželí vězni tak často páchájí sebevraždu ? Je sice možné, že se v nich hnulo svědomí a chtějí se potrestat ještě víc, ale myslím, že je to spíš únik před trestem.

dorko, (David - Mail - WWW) 28.11.2006, 08:09:13
Na mateřské city soudkyň bych se moc nespoléhal. Mnoho otřesných případů bezcitné aplikace litery práva bez ohledu na ublížení nevinným dětem mají na svědomí právě ženy-soudkyně.


Davide, (NČ - Mail - WWW) 28.11.2006, 14:56:04
no nevim. Trestem je myslim to čekání. Ale jde snad i o očistu od nejhorších neřádů. A ZEJMÉNA o prevenci. Prostě tak, aby se šmejd bál, protože strach o sebe sama, to je to jediný, co ho může odradit.

(Helli - Mail - WWW) 29.12.2006, 03:17:59
Danieli, ze všech článků, co jsem zatím ohledně této kauzy četla, jste zatím jediný, kdo jak se zdá pocopil, proč p.Neisser "vysadil" p. Pravce v lese, tzn. myslel si že byl mrtvý. Na základě zveřejněných skutečností je skoro jasné, že zmíněný "chudák" chlapec vletěl autu p. Neissera přímo do cesty, pokud by šel po krajnici, kde měl jít, pojud už se rozhodl uprostřed noci po silnici jít po silnici, srazil by ho p. Neisser max. blatníkem, ne- li bokem auta a ne přímo prostředkem. Pokud by, což je hodně nepravděpodobné prudce vybočil ze silnice, kde si to "malý" chlapec rázoval za krajnicí, musel by auto strhnout téměř do pravého úhlu zrovna v místě kde ten kluk šel. Pak už by to ale nevysrovnal, to je nemožné.Dokud naše zákony nebudou pamatovat i na tyto případy a místo odměny budou dávat řidiči, který srazil nezaviněně chodce až desetileté vězení,myslím že tenhle případ nebude ojedinělý.

( - Mail - WWW) 05.10.2009, 19:59:45
starej te se sami vo sebe

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: