[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
CHCETE JE?
Rubrika: [téma]

 Vsetínský starosta Jiří Čunek si vysloužil za razantní řešení romské problematiky mezi ochránci lidských práv tvrdou kritiku. Zdůraznil však, že se jedná o nespravedlivý kompromis, při němž jsou okrádáni slušní občané. „Kdyby si kdokoliv jiný zničil byt, nedostal by vůbec žádnou náhradu. Kdyby kdokoliv jiný neplatil nájem, skončil by na ulici. „Tito lidé nemají co pokřikovat, že na periferii nechtějí a mají být rádi, že budou mít kde bydlet," řekl Jiří Čunek. Současně prohlásil, že mnohem lepší řešení by bylo, kdyby Romové zapadli mezi majoritní většinu a města nemusela tento problém vůbec řešit.

    

     To se ale podle něj nestane nikdy, pokud státní sociální politika bude tak špatná, jak je dosud. „Pokud budou tyto rodiny dostávat na sociálních dávkách měsíčně desítky tisíc korun, aniž by museli odvést jakoukoliv práci, pak není divu, že nechtějí pracovat, ale pouze mít hodně dětí," říká.       Modulové domy, které pro ně nechal postavit, byly zhotoveny v rekordním čase – během sedmi týdnů. Umožnila to speciální technologie. „Každý dům je sestaven z 52 kontejnerů, přičemž má  minimální společné prostory, navíc oplechované, byty jsou ovšem standardně vybavené," řekl starosta pozvaným starostům obcí a měst, kteří se též potýkají s romskou problematikou. „Tyto domy v „antivandal provedení" jsme vyvinuli společně s dodavatelskou firmou speciálně pro nepřizpůsobivé občany, jedná o prototyp, který neexistuje nikde v Evropě," pokračuje pak s tím, že i přesto budou nájemníci dostávat smlouvu na dobu určitou – na jeden měsíc – a v případě, že s nimi bude jakýkoliv problém, nebude s nimi už prodloužena smlouva. „Žádné dluhy za nájem, žádné dluhy za elektřinu, žádné mnohadenní návštěvy celých rodin, nechceme vidět nepořádek na chodbách ani kolem domu, ničení městského majetku nebo delikty."

     Tato vcelku jasná a stručná pravidla zdůraznil vsetínský starosta především novým nájemníkům. Většina z nich jsou totiž dlužníci, kteří neplatí ani nájem ani elektřinu, a své stávající byty zdevastovali tak, že je radnice musela zbourat. Podle stávající legislativy však mají právní nárok na náhradní bydlení.  „V nových bytech budou žít jen slušní lidé," pokračoval starosta. „Předpokládám, že však řada rodin v těchto domech nevydrží ani půl roku," poznamenal.   „Dívám se na tento problém podobně. Také mě trápí, že tito lidé, kteří jen všechno zničí, dostávají zase nové byty, ovšem chápu, že zatím není vhodnější řešení.  Souhlasím s tím, že situace se může změnit pouze tehdy, až nebudou dostávat nemotivační dávky," řekl Petr Vícha, starosta města Bohumína, které má ještě větší romskou komunitu než Vsetín. Podobně se vyjadřovali i ostatní zástupci měst, kteří si novostavby prohlédli.

     Stavba domů si vyžádala celkem 40 milionů korun, přičemž  třiceti miliony přispěl Vsetínu stát. Součástí areálu je také středisko Diakonie ČCE, které bude čtyřiadvacet hodin denně v lokalitě poskytovat svou sociální práci.
(podle tiskových zpráv www.vsetin.cz)

Interaktivní mapa romských lokalit v České republice

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Nepřizpůsobivý politik... (aTeo ;) - Mail - WWW) 06.11.2006, 00:42:48
Souhlasim se starostou Vsetina, (Layla - Mail - WWW) 06.11.2006, 03:11:20
uz takhle to je dost,40 mil dat do cigosu...Proc oni maji privilegia,at shnijou na ulici,kdyz si nedovedou vazit toho,co jim stat da. Me by byt jen tak nidko nedal a kdybych si v obyvaku udelala taborak,byt zdemolovala a pak se sla nekam domahat na urady,ze chci dalsi byt...zavani to diskriminaci vuci normalnim lidem. Jsem rasista,ratatatata vsechny cigose!!!

Ještě třímetrovej ostnatej drát, (NČ - Mail - WWW) 06.11.2006, 06:33:53
aby se to svinstvo neroznášelo zpátky!
Tam je ale blbá jiná věc, a to, že von některým koupil domky v jinejch oblastech, takže si sice bezva doma uklízí, ale způsobuje problémy jinejm vesnicim, kde jsou z nich nešťastní. V jedinym skutečnym řešení souhlasím stopro s Laylou.
A do tý doby bych navrhoval, aby si KAŽDEJ "ochránce lidskejch práv" povinně nastěhoval jednu "diskriminovanou" rodinu k sobě domů, nebo třeba na Hrádeček...

víc, víc, víc ... ( - Mail - WWW) 06.11.2006, 06:53:25
Chtělo by to víc takových starostů.

Jo, souhlas! Všechny takový starosty!!! (NČ - Mail - WWW) 06.11.2006, 07:04:18


Připojuji se, (Myška - Mail - WWW) 06.11.2006, 07:33:23
víc takových odvážných starostů, kteří se dokáží postavit verbeži. A souhlas s Laylou...

(papagena - Mail - WWW) 06.11.2006, 07:58:02
Souhlasíte s Laylou? Ratatata cigoše?
Za to, že má někdo bordel před barákem byste ho zastřelili? Nebo je to ratatata na buben? Vybubnovali? A co takhle vybubnovat všechny, co si nemejou okna? To bych to schytala taky. Někdy mi z mých spořádaných spoluobčanů naskakuje husí kůže.

papa, (NČ - Mail - WWW) 06.11.2006, 08:01:42
určitě to není o vybubnování :-)))
To by byla škoda bubnů, paliček, práce.
Taky by ses mohla přihlásit o ubytování aspoň několika.

Souhlasím (Wendy - Mail - WWW) 06.11.2006, 08:09:19
a podporuji starostu na základě 15 let zkušeností a práce s tímto etnikem.
Jediný kaz na kráse vidím v tom, že je hodil na krk jinému kraji. Ale z protestů právě těchto jiných krajů je krásně a zcela názorně vidět, že je nechce nikdo, každý má jenom řeči.
K vlastní akci :
1/ pojem neplatič třeba ve Španělsku, ale i jinde neexistuje. Nájem a energie se strhnou ze soc. dávek. To by ale náš stát nesměl být pohvězdičkovaný a nesměl by se tohoto kroku bát !
Takže - tento stav si stát zaviní sám.
2/ stav domu, do kterého byli vystěhováni, plně odpovídá tomu stavu, do kterého každý dům tito nepřizpůsobiví občané nakonec stejně dostanou. V sobotních novinách jsem ale už četla, že jim jejich příbuzní a přátelé zedníci přijdou dům opravit.
Takže - další problém z krku, ne ?
3/ projekty na práci s těmito občany jsou mnohdy jen teoretizivání a v praxi jsou neproveditelné. Neříkám že vždy, le mnohdy.
Takže - přestaňte se páni zákonotvorci třást strachy před Bruselem a spolupracujte se starosty.
4/ když selže sociální program bydlení, vytvoří se kolem velkých města slumy jako v Riu nebo Mexico City. A to nechceme.
Takže - hodit za hlavu to nelze, ovšem ne pouhýn přisluhováním a dotováním.
5/ rozhodit cikány a ne je separovat. Kdo z nich chtěl, už bydlí mezi bílými, znám pár takových a jsou super.
Ale - musí chtít sami. Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody.

Takže asi tak. Já bych jim ukázala. Teda - aspoň bych to taky zkusila....

přidávám se k tomu víc takových starostů, (Inka - Mail - WWW) 06.11.2006, 08:33:01
jinak se nehnem z místa. Chtěla bych ty domy vidět zfocené za rok. Je to správný přístup, tvrdý, jinak se na ně ani nedá a souhlasím s Wendy dlužné částky strhávat ze sociálních příspěvků, jak to že na to ještě nikdo nepřišel, pokud dlužíš Ty, strhnou Ti to z čehokoliv!!! Žádné další nové byty, ať si najdou práci a snaží se, tak jako my. Nikdo se s Tebou nehrabe!!! Pozor já nejsem rasista mám kamarádku cikánku, super holka, je kadeřnice úžasně střihá a dělá hlavy, má na to nějakou zvláštní buňku v hlavě. Má dvě holky, je sama rozvedená, doma má naklizeno, dámy denně, že ani já kolikrát tak nemám a to jsem dost pořádná, má navařeno, napečeno, denně tam má kolik desítek lidí, protože střihá doma, je to fakt super holka, smekám před ní.

Nojo, Wen, v tom to je, (NČ - Mail - WWW) 06.11.2006, 08:34:13
musej chtít sami. A voni nechtěj! A nikdy chtít nebudou!
Pro práci, mimo kopání příkopů, jsou nepoužitelní, páč jsou to vesměs líní dementi IQ 60, hygienicky absolutní dobytek (a to ještě ta zvířata urážím), zato se množej jak králíci.
S tim rozhozenim jejich populace se obávám, že by v každym bytě během půl roku přibylo dalších 20 příbuznejch ze slovencka, pro ostatní obyvatele domu pohroma!!! A co pak dál? Vystěhovat? A bludnej kruh se uzavírá.
Co se mě týče, rád jim přispěju nemalou částkou na letenky do vlasti - Indie, samozřejmě po závazku, že sem už NIKDY nepáchnou.


Na všechno máme odborníky, (master - Mail - WWW) 06.11.2006, 08:34:21
Mne fascinuje to, že na vše máme odborníky. Na drogy, na politiku, na genetiku, na psycho a socio problémy, na prostatu, ale konkrétně na tuto cikánskou problematiku, která nám za nějaký pátek může přerůst přes hlavu, máme jen amatéry typu pana Uhla a podobných, kteří to vidí vždy obráceně, než menšinou diskriminovaná většina.
Když se stavěla zeď v Matiční, všichni věděli, proč se staví. Místní baráčníci chtěli žít jako normální lidi. Jen pár řvounů, sbírajících polit. body, to postavilo do jiného světla a v celé EU se začalo mluvit o diskriminaci menšiny. Jiní to zase přirovnávali ke ghetům, k ostnatému drátu za "naci" a "soci", k berlínské zdi a nakonec se našli i tací, kterým začal vadit i kovaný řetěz kolem určité historické památky jako symbol nesvobody. Přitom i ten řetěz je uměleckým dílem. Já se však vsadím, že z těch zastánců zbourání zdi, ani z těch, kteří volají po tom, aby menšina zapadla mezi většinu, by ji nikdo nechtěl mít za sousedy.
Pokud budeme mít na určitý problém několik výkladů (jako u zákonů), bude tu stále jen Kocourkov nebo Absurdistán.
A pan starosta Čunek je svým způsobem průkopník a hrdina.



co dodat (Jasmina - Mail - WWW) 06.11.2006, 09:02:03
-souhlasim.
Ono by se tohle opatreni mohlo udelat uz davno-kdyby slusni lide nenarazeli furt na prekazky.

Je to hrdina!!!! (NČ - Mail - WWW) 06.11.2006, 09:03:14
I když zatím jen hází sajrajt za zeď. Ale zaplaťbůh i za to! Díky jemu se snad konečně začne o věcech mluvit nahlas!
Dyť i ten Sadám si věděl rady, a věděl, že s primitivama to jinak než po zlym prostě nejde. Za něj byl klid, pořádek, bezpečí. Teď je země rozvrácená, zničená, zdevastovaná. Drtivá většina obyvatel by za návrat Sadáma dala všecko na světě. A zoufalci Sadáma souděj!

Jo jo. (Sinix - Mail - WWW) 06.11.2006, 09:27:25
Mladé slušné rodiny, které by nájem a energie platily, nemají šanci byt vůbec získat a kdyžtak jen za cenu strašného zadlužení na desítky let, a tihle "spoluobčani", kteří, kromě toho, že neplatí, svoje byty ještě navíc ničí, mají dostávat náhradní? Vždyť je to postavené na hlavu. Tohle je možné jen u nás. To je rasismus naruby - diskriminace bílých...

Však oni sami přiznávají (Wendy - Mail - WWW) 06.11.2006, 09:41:28
že na ně musí být přísnost, když není, sami a dobrovolně - ani náhodou. Tedy většina z nich. Někteří, kteří jsou dobří a práci shánějí, mi říkali, že dříve jak byl systém nastaven to bylo pro ně samé dobré... Jinak mě pobavila hláška, že prý jim měl starosta postavit malé domky na okraji města. Kdybych neplatila já, vystěhují mě, věci dají na časově omezenou dobu do depozita a nazdar bazar.

Stiznost papezi (Algiz - Mail - WWW) 06.11.2006, 10:24:05
Údajná muzikálnost Romů... (hanka - Mail - WWW) 06.11.2006, 10:25:34
Jsem přesvědčena, že mezi Romy není víc muzikálně nadaných lidí než mezi jinými etnickými skupinami. Spíš mi připadají řeči o jejich "muzikálním nadání" jako centrálně doporučená teze. Totéž se praktikuje i u jiných těžko přizpůsobivých skupin jako např. černochů, portorikánců a pod. Určité, ale ne vyjímečné hudební nadání jistě i mezi těmito lidmi je, navíc protože cílevědomé práci moc nedají, mají čas na pěstování svého folkloru a mají přirozený sklon vybírat si ze života to příjemnější to znamená, zpěv, tanec, alkohol a ženy. Spousta dětí , které jsou výsledkem této jejich činnosti, není cílem, ale pokud přinášejí peníze od státu , jsou vítány. S jejich výchovou a si ovšem nikdo hlavu nedělá. Napodobují dospělé. Táta nechodí do práce, tedy ani do školy se chodit nemusí, táta se opíjí, zkusím to taky, odpadky se jednoduše házejí z okna , gadžové to uklidí.


Hani to je prima, že maji taky něco pozitivního, (Inka - Mail - WWW) 06.11.2006, 10:30:53
tak ať se tím živí a ne na naše útraty a bylo by to korektní ne?

Nojo, (NČ - Mail - WWW) 06.11.2006, 10:42:29
tak až na jeden příspěvek z dvaceti, jsou všichni se starostou, a vidíme v něm novodobýho Juru Jánošíka.
Ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat.
Takže - co je nám to platný?

Co je to platný ? (Wendy - Mail - WWW) 06.11.2006, 11:02:13
Možná se někteří přestanou bát Bruselu a neplatiče budou důsledně postihovat.

no, představ si, že se otevřou dveře tvé kanceláře (Hanka - Mail - WWW) 06.11.2006, 11:03:54
a vběhne ti tam skupinka romských zpěváčků. A začnou zpívat, tancovat... Hele, ruku na srdce - neuklidíš si hned raději peněženku? Nebo vstaneš, začneš jim do rytmu tleskat, s jedním si zatancuješ, se všemi zazpíváš a pak budeš, až odejdou, říkat, jak to bylo fajn?
Já jsem z Prahy a mrzí mě, že v tramvajích a na místech jejich výskytu jsou všude vyvěšený upozornění, aby si lidi hlídali kapsy, peníze. Je to naše ostuda, kterou dělají naši spoluobčané. A zkus se po turistické sezóně zeptat na policii, kolik bylo okradených turistů.
Kdo myslíš, že je okrádá? Ty, já, my, co tu sedíme a pracujeme?

(bb - Mail - WWW) 06.11.2006, 11:14:38
Ústeckou Matiční dávají i na pohledy, je tam Větruše, Střekov, kostel se šikmou věží...a Matiční ulice.

Starostovi Čunkovi tleskám, je to sice podle mě diskriminace, a to pozitivní, na úkor občanů neromských národností, ale asi to opravdu nejde jinak, oni se nepostarají tak jako my, zvrhlo by se to ve větší nárůst kriminální činnosti zaměřené pochopitelně proti bílým...takže radši 40 milionů takhle.
Ještě bych povolila větší nátlak - vybydlils, dostaneš jiný, stejných kvalit, můžeš si opravit, ale za to buď ukážeš měsíc co měsíc výplatní pásku ze zaměstnání, že odvádíš daně a sociální a zdravotní pojistné, nebo odpracuješ měsíc co měsíc xx hodin veřejnoprospěšných prací - v ÚSP, v měststkých nemocnicích, při úklidu města, hlavně v jejich čtvrtích, atp.

Souhlasíte s Laylou? Bydlíte s cikány, že tak tvrdě? Hitler to řešil podobně...


Doporučuju ct. veřejnosti stránky jednoho slovenského kamaráda. (mamča - Mail - WWW) 06.11.2006, 11:18:23
http://ociganoch.jinde.cz/Obsah.html

Má tam i spoustu rozumných "nediskriminačních" návrhů a opatření, jak řešit problémy s touto jedinou nepřizpůsobivou menšinou.
To není diskriminace, všechny ostatní menšiny jsou u nás, i na Slovensku v pohodě.

(bb - Mail - WWW) 06.11.2006, 11:22:34
Totiž, abych to dotáhla do konce, byť Laylinu poznámku i ostatní reakce v tomto smyslu beru jako nadsázku, tak každé konečné definitivní či jiné takové řešení vždycky postihne i nevinné... a my máme v obci 3 rodiny, dvě smíšené a jednu čistě romskou, a všechny tři jsou v pořádku. Kupodivu, ta romská má i syna vyučeného, tatínek soustavně pracuje, co ho znám, tj. asi 20 let, maminka pracovala, pak po operaci mozkového nádoru v ID, ale je v pořádku a stará se o domácnost, o kluka.
Ty dvě smíšené mají malinko problémy s dětmi, ale nekašlou na to, starají se, a do školy chodí všechny.
Naopak kanceláře mám vedle domu plného cikánů, kteří vylévají špínu z okna na dvůr, odpadky likvidují podobně atd.
Majitel 2x ročně vygruntuje dvůr, vyspraví co se dá...a jede to nanovo.
Plošně se to řešit tedy nedá.

Hani, (Inka - Mail - WWW) 06.11.2006, 12:31:31
nemám ráda ani když mi do kanceláře chtějí vběhnout podomní prodejci se vším možným. Takže takhle ne, to je obtěžování, ale na veřejných prostranstvích muziku můžu, zvlášť když je hezká. A co se týká těch nápisů v Praze (taky jsem pražák), je to naše národní ostuda a ani se nemusím ptát na policii, stačí když sem někoho zveme z ciziny, už se to tam všeobecně ví, to je to první co mi vždy někdo řekne, v Německu byli jeden čas nápisy v obchodech, pozor Češi kradou. A to není jen o cikánech, ani v MHD bohužel ne. Jsou mezi námi tací co kradou jak straky a ani cikánského původu být nemusí.

hanko (Jasmina - Mail - WWW) 06.11.2006, 12:43:20
na cernochy ja mam ale jiny nazor.
Oni maji pravda svuj zpusob zivota,oni vzdycky pracovali momentalne,kdyz bylo potreba,tzn. treba par hodin a zbytek dne protancuji,promiluji a co ja vim co jeste.
Oni se vsak nepristehovali do Statu dobrovolne,oni kdysi byvali v te sve Africe a nikoho nevyzirali.
A co se hudby tyce-od nich vznikl jazz,gospel,co ja vim tak cikanska hudba zas velkou diru ve svete umeni neudelala.

Souhlasím s Jasminou (Wendy - Mail - WWW) 06.11.2006, 13:20:11
černoši se na lodích do Ameriky necpali dobrovolně, právě naopak. Problémy tam teď řeší taky, ty jim ale připravili bílí předci...gospel miluju.

Jasmino, ale ti flákači, co s nimi mají problémy v Americe, (kiwi - Mail - WWW) 06.11.2006, 13:47:10
ti jsou tam už kolikátou generaci doma!
Ti naši odpudiví spoluobčané jsou také NAŠI - TAKÉ ČEŠI - bohužel. Stejně jako jedni tak i druzí se nemají na co vymlouvat, zákony nemůžou platit jen pro jedny a pro druhé ne! Právě kdyby nebyli "nepřizpůsobiví", tak by se tohle nedělo.
Proč nejsou problémy s Vietnamci, Číňany, Ukrajinci, a dalšími a dalšími národnostmi, které tu jsou? (proč nemusíme znovu a znovu vydávat peníze na ně?)
Prostě u nich je asi gen "antipráce" ... :-))) Kolik generací těch slušnějších se musí stále a stále potýkat s jejich nepřízpůsobivostí (nádherné slovo, asi vzniklo díky jim).

mluvim o Statech,jo?... (Jasmina - Mail - WWW) 06.11.2006, 14:45:01
A proc by se furt mel nekdo prizpusobovat systemu bilych evropanu?
Delame snad vsude dobre?
A u nas?Tam jsme obeti my,ikdyz....
Cikani uz dostavaji desitky let porad penize za nic.
Jo,kazdej clovek se mooc rychle nauci flakat,kdyz mu pada z nebe.
Kdybychom my cesi byli mensina v cikanskem state,ktery by nas dotoval a kde by nam vse proslo-stacilo by jen zaplakat,zalomit rukama-myslim ze bychom se chovali podobne.

dyž už je řeč o ostatních menšinách (Wendy - Mail - WWW) 06.11.2006, 14:48:37
bývá pravidlem, že vietnamské a čínské děti, jsou velice dobrými žáčky. Všechno je v rodině...

Posledni veta meho prispevku (Layla - Mail - WWW) 08.11.2006, 03:21:56
byla nadnesena a take nerealna,nebot zatim nejsem majitelem zbrojniho pasu a tudiz ani zbrane. A prosim bb,neporovnavej jednu moji vetu s tim,co pachal Hitler!!Prispej spise dalsima postrehama ze stavby vaseho noveho domu,jake modernosti a pomocniky ve sve domacnosti budes mit. Zajiste to oceni nektere ctenarky a mimochodem to nebude zase az tak mimo dane tema.

Lajlíku, (NČ - Mail - WWW) 08.11.2006, 06:17:15
já osobně bych se vůbec od tý myšlenky nedištancoval!

Hehe, Lajlíku :)) (bb - Mail - WWW) 09.11.2006, 02:11:37
nerada když ti zrovna někdo netleská jako starostovi Čunkovi, co :))
Tak si rosím přečti, co jsem napsala dál za Hitlerem:) nepřiměl mě k tomu ani tak tvůj dětinsky bojovný výkřik, jako spíš souhlasné reakce, kromě papageny se nikdo slovíčkem nezmínil.
Jinak máš ve své ironii nechtěně pravdu, asi to co tu píšu někdo ocení soudě dle emailu, někdo prostě narozdíl od Lajly třeba řeší něco, co jsem sama zažila, nebo jen plánuje domek na venkově, takže si to se zájmem přečte, ale zrovna kvůli tomu si tu nečtu a nepíšu. Mě tu zajímá právě tohle.





(Layla - Mail - WWW) 09.11.2006, 05:39:35
pro ujasneni:reagovala jsem na zminku o Hitlerovi ne na kritiku od druhych.

(bb - Mail - WWW) 09.11.2006, 11:22:30
no já vím, oni taky ostatní, kromě papageny, nijak nekritizovali, naopak, a to je to, co mě zarazilo, taky jsem reagovala až potom, ne hned na tvoje jedno nadsazené neškodné ratatata...začali ti tleskat jako starostovi Čunkovi, ani slůvko o tom, že paušalizování je vždycky špatné, stejně jak plošná řešení, i kdyby to mělo z desetitisíce odnést deset lidí...tak jsem to vypíchla, a zase nic, naopak, nekritizující čtenář opět potvrdil souhlas...už si rozumíme?

Jasmino, (Ceskymo - Mail - WWW) 10.11.2006, 03:24:48
jo, mluvis o Statech...ale kdyz tady se ti cernejsi opravdu casto chovaji uplne stejne jako ti tmavsi v Cechach. Taky chodej na socialku a rvou, ze chteji svoje prachy! A tahaj tam deti, dostavaj spoustu veci zadarmo (ktery bili nikdy nedostanou), cely generace jsou na socialce, adt. Tady v Kalifornii to neni tak zly, vetsina z nich dela, nekteri dokonce maji vysokoskolsky vzdelani, ale v tradicnich jizanskych statech je to jak v cikanskych ctvrtich - i s tou diskriminaci naruby...
Ale treba v kriminalite jasne vedou, i tady - a to mluvi samo za sebe.

Laylo, (Ceskymo - Mail - WWW) 10.11.2006, 03:28:19
tak si z toho nic nedelej, vzdyt on Hitler udelal taky par dobrych veci - napr. jizdu na pravy strane silnice, zacal stavet dalnice, atd...ta zalezitost s tema cikanama taky nebyla tak moc od veci :)))

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: