[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
SEŘVI HO, NEBOJ SE!
Rubrika: [manuál]

Běžná situace - jste ještě v práci, blíží se konec pracovní doby (před sebou máte "lahůdku" - nákup v plných obchodech, pak ještě do školky pro dítě) a v duchu se už hádáte. Víte totiž přesně, co vám drahoušek asi zase řekne, když po něm budete chtít, aby...  Víte také předem, že on přijde "unavenej, otrávenej", nechá oblečení roztahaný všude tam, kde to z něj spadlo, někam si zaleze,  a rozhodně na tohle vaše téma nebude chtít mluvit. A aby něco pomohl, to už teprve ne! "Ne, nebudu se hádat, vykašlu se na to", říkáte si, "tentokrát se opravdu ovládnu!", 
ale jak za ním klapnou dveře, jakoby se uvolnila dvě stavidla... Znáte se přeci navzájem, víte přesně, čím toho druhého vytočit... A zastavit to nejde – i když si to předem nařídíte. ("Když já jsem už na něj alergická...") -  ale takhle to nemůže pokračovat! To je nejlepší cesta k vzájemnému odcizení, ke ztrátě citu, lásky, přitažlivosti a touhy. A ten sex, to je pak už maximálně hygienická záležitost, údržba. 

Tak tenhle manuál jsem na Kudlanku dala před třemi a půl léty...
Ale protože si myslím, že má co říct i dnešním čtenářkám, publikuji ho znovu. 
 

Nabízím vám jedno řešení – vyzkoušejte si ho:

 

     Hádejte se s ním – ale v duchu, v sobě… –  klidně řekněte to první, co vám slina na jazyk přinese, a všechno co chcete, mu řekněte – na plný pecky, ALE OPRAVDU JEN V DUCHU, jen v sobě. Zato s gustem…Ano, ulevte si . A pak, nahlas, už řekněte něco takového, jako byste řekly například i svému šéfovi… Cožpak ten vás také nedovede někdy jaksepatří naštvat? Nebo kdokoli jiný? Určitě máte ve svém okolí ještě někoho, kdo by stál za nádherný seřvání, ale – bohužel – nejde to.

 

Vezměme si modelovou situaci:

manžel (přítel) sedí u televize, zatím co vy luxujete; prádlo v pračce, jídlo na kamnech.. atd. Kdežto on si v poklidu pije pivo a když se s tou řvoucí potvorou přiblížíte, pustí s mrzutým pohledem televizi tak, aby lux přeřvala. Prostě – vadíte mu…

  • Vy v duchu: Ty kreténe línej, mizernej, to mám přijít o bubínky? Válíš se tu jak …. (doplňte si už dál, mé drahé, jistě vám nemusím napovídat… cokoliv, fakt, cokoliv…vám "duševní slina" na jazyk přinese)  
  • Vy ve skutečnosti:  vypněte lux a nechte ho na místě, drahouška zanechte u řvoucí televize a odejděte z pokoje. On pochopitelně zase zvuk ztlumí – nejspíš mu bude divné, co se děje – tu se vy vracíte, a s úsměvem mu řeknete: "hele, kocoure milovanej, nebudu tě teď rušit, ale až se dodíváš, tak ten zbytek doluxuj ty… Já se jdu zatím vykoupat…"

     Já vím, taky je dost dobře možné, že se dodívá a lux bude i nadále ignorovat, ale to v tom případě musíte i vy! Však ono se to pro tentokrát nezblázní…. Rozhodně ten den už tohle nedělejte, lux neuklízejte… Chce to mít pevné nervy a hlavně: NEHÁDAT SE, NEJEČET JAK VIKTORKA U SPLAVU – vždyť přeci víte, jak to s ní nakonec dopadlo – takže to není rozhodně správné východisko….

  • Neříkejte:  ty nikdy (nevyneseš smetí, neuklidíš po sobě ponožky, nechal jsi tu zase hrnek od kafe.. atd.), ani varianta: prosím tě, to bys nemohl zvednout zadek a taky někdy…  ani tohle není to pravé ořechové;
  • ale: prosím tě, udělej tohle… nejlépe, mu to rovnou dát do rukou, připravit, zavést ho k požadované práci… Ano, jako s malým klukem, jako s pejskem…. Klidně, asertivně – a povede-li se vám to i mile, s úsměvem, třeba budete úspěšné.

      Věřte mi: tím, že vlastně budete reagovat zcela jinak - jinak, než váš partner očekává, tak nejen že zamezíte 90 % hádek, ale současně mu nasadíte do hlavy brouka, cože to s tou mojí ženskou je?  Pochopitelně, že pokud jste si vlastní vinou drahou polovičku vycvičily, že domácí práce jsou fuj, pro ženské a vůbec, že on pracuje a živí rodinu... tak nemůžete čekat, že se za jeden pokus všechno převrátí a stane se z něj partner i v těch běžných stereotypních povinnostech, jejichž zvládnutí není nikde vidět... I dítě po prvním posazení na nočník nebude hned "vždy úspěšné", také ho musíte učit s úsměvem a vytrvale... A chválit, chválit a chválit... A stejně tak, když párkrát dovolíte svému pesánkovi spát s vámi v posteli, tak se nemůžete divit, že se bude rozčilovat, bránit svou výsadu... třeba vás i malinko kousne... než ho to zase odnaučíte...  

 

     Držím vám všem palce, daniela@kudlanka.cz

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Teda já nevim, ale bejt ženská, (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 06:03:56
tak si rozhodně do kvartýru nenasadim takový vemeno, který bude od tv sledovat, jak ženská luxuje, nebo který za sebou po bytě trousí zapařený fusekle a zaprděný povlíkačky.

No jó, Nč, (saffron - Mail - WWW) 01.11.2006, 06:53:11
ale všechny nejsme lesbičky- a kde jinde brát?:-)))))

Saff, to je to vopravdu tak zlý? (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 07:48:35
Mně nějak vůbec nedchází ani jedinej důvod, proč by si dospělá ženská měla brát domu nevychovanýho dospělýho mužskýho na výchovu. A to ještě se silně nejistym výsledkem!!!!!
Proč rovnou nezkusit vychovanýho? :-)

Vychovanýho ? (s.tin - Mail - WWW) 01.11.2006, 07:52:50
Nedá mi to nezapojit se...
Kde rostou vychovaný?:)

No právě, Nč! (saffron - Mail - WWW) 01.11.2006, 08:11:47
Mě se taky hrubě příčí myšlenka, že budu dospělýho mužskýho vychovávat a vymýšlet na něj fígle- jenomže nechci skončit jako něčí služka a věř tomu, že většina chlapů bere obvyklý servis (vaření, praní, úklid, nákupy, starání se o děti etc.)jako automatický servis- vždyť proto s ženskýma žijou a berou si je, aby to nemuseli dělat:-) Nebo, že bych potkávala ty vzácné výjimky a ostatní byli jiní??:-)

Vychovaný (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 08:24:43
to jsem asi nepoužil správný slovo. Myslim takovýho, kterej si partnerky váží a má ji rád za to, že jsou spolu. A né za to, že vona je jeho služkou domácí. Nic víc, nic míň.
To už tady proběhlo víckrát. Mě už popuzuje i to slovní spojení - "manžel je úžasnej, von mi doma pomáhá". Kur*a, proč má JEN pomáhat? Snad by měl dělat, ne?
Ale taky bych řek, že z velký části si tohle ženský dělají samy. Když se od začátku spolužití před tím svým Božským chtějí předvádět, jaké jsou úžasné hospodyňky, kuchařinky, pečovatelky, služtičky.

no NČ bohužel musím (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 08:30:58
s holkama souhlasit, já jsem měla teda štěstí, že mám hodného, pořádného a čistotného doma, který mi se vším pomáhá, kdyby takový nebyl, tak s ním nejsem. Já nemám probém být sama. Ale je fakt, že valná většina mužských alespoň tady v Čechách má pocit, že to je povinnost ženy, když už si ho vzala, starat se o něj, ať dělá bordel jaký dělá, málokterý z nich umí vařit, vyprat a vyžehlit, natož ukilidit si svůj kvartýr, a to pomíjím takový ty co se po svatbě o sebe přestanou starat a končí to tím, že je nutíš aby se alespoň potýdnu vykoupali a převlékli do čistého, fuj děs!!! Ale jsou tací i svobodní a pak se diví, že je žádná nechce, občas jen stačí aby se na návštěvě nedopatřením vyzuli z bot......

jo NČ v tom máš pravdu, (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 08:32:10
že si to občas dost často děláme sami.

Jo jo. Rohožkovej efekt! (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 08:47:00


(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 08:53:11
Hodně se na tom podepíšou rodiče. Když máma obstarala práci i rodinu a táta po práci šel na pivo a perlil výroky typu "nemám děti, jen tři dcery", "pořídil jsem si slepičinec, tak ať se staraj", kde má taková holka brát a nekrást sebeúctu...


Jo, to má NČ pravdu (Míša - Mail - WWW) 01.11.2006, 08:59:38
"Ale taky bych řek, že z velký části si tohle ženský dělají samy. Když se od začátku spolužití před tím svým Božským chtějí předvádět, jaké jsou úžasné hospodyňky, kuchařinky, pečovatelky, služtičky."

To je přesně VONO! Já se tohodle pečovatelského syndromu momentálně snažím zbavit u dospělého syna (dosud maminčina opečávaného mazánka). A kupodivu - jde to! :))


Oprava: opečovávaného :) Hrozný slovo (Míša - Mail - WWW) 01.11.2006, 09:01:17


Je to u Neandrtálců nějak zakořeněný, (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 09:26:45
že kuchyň, úklid, pračka, děti = žena.
Auto, hospoda, fotbal = muž.
Jen nevím, proč tolik žen touží za každou cenu sdílet život s Neandrtálcem.


Tak už je to naše pohlaví hozeno (master - Mail - WWW) 01.11.2006, 09:48:15
do jednoho pytle s označením "línej kretén + mizera nejapný". A šmahem. A opět budu vypadat přihlouple, budu ješita ješitnej, když se budu vymykat.
Ten článek je sice hezkej, může být i pravdivej, ale je vidět, že je psán ženskou. :-)
Abych však nemlátil prázdnou slámu, tak malý příkládek včerejšího dne jednoho obyčejného mužského.
Zvednu telefon, na druhém konci žena. "Až pojedeš domu, stav se tam a tam a kup tohle a tohle, mně se dnes nechce nikde courat, já peru záclony. Až přijdeš domů, zhrozíš se." Vzal jsem si papírek a tužku a psal si diktovaný nákup. Nemám špatnou paměť, ale na něco jooo.
Přišel jsem domů, svlékl jsem se a dal jsem se do díla. Chtěl jsem vyměnit už starší ventil k pračce, protože jsem koupil nový, malý, neb ten starý mosazný už pokapával a nelíbil se mi
svojí vyzáží. Protože se však pralo, rychle jsem opravil ten starý, aby pod ním nemusela být sklenice a ono to ještě vydrží. Jde sice ztuha, ale nekape. Pak se věšely vyprané záclony. U nás se to věší ještě mokré, jen trochu vyždímané, aby se to při schnutí vypnulo a na podlahu se dávají již ušpiněné ručníky, které se pak následně perou. A tak jsem šel držet ty těžké záclony, protože já to prý neumím pověsit hezky pravidelně... Prosím.
Pak jsem šel umýt nádobí, protože jsem MYČ. Udělal jsem kafe, dal si cígo a vrhnul jsem se na druhý nátěr topení v
pokojíčku. Zárohákem na připojeném topení je to blbá práce, ale v bytě se to stříkat nedá. Po skončení byla vypraná další várka prádla a tak jsem se nabídl, že to pověsím. No a to už byl večer a tak jsem připravil něco k snědku.
Jo a pak jsem ještě lepil stojánek digiteploměru, který manželka ulomila, když utírala d ů k l a d n ě prach.
Teď jsem však na rozpacích, jestli je tohle jen pomáhání, nebo už samostatná činnost...vyžadující vedení.
A co mě čeká dnes?
Ale žehlit nebudu!!!





Masterku, (saffron - Mail - WWW) 01.11.2006, 09:55:35
nikdo netvrdí, že výjimky neexistujou, nečil se a buď pyšný, že Ty jí jsi!!

Masterku a NČ, (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:08:27
jste prostě jen jedna z velmi malého množství výjimek Vašeho pohlaví, které je bohužel již na vymření. Také jsem se trošku zasloužila to změnit, syna jsem vychovala velmi samostatně (v duchu můžeš umět všechno, nemusíš to používat) a ve stejnému duchu i dceru, umějí oba dělat naprosto vše. Bývalý manžel i když to tak původně nevypadalo, tak přece jen to 20ti leté soužití na něm zanechalo opravdu překvapující veliké a kladné stopy. Sama někdy zírám. A současného manžela, tam bylo v rodině zase přemužštíno a jen malinká energická maminka, které pomáhali naprosto se vším a práce se tam nijak nedělila na to co je mužská a či ženská práce, takže se ho snažím nijak nerozmazlovat a děláme vše tak nějak automaticky napůl.

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:36:59
Inka, to byl docela kalup, být do 42 vdaná 20 let, pak několik let sama a teď několik let se současným manželem :)


masterku (sasa - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:39:48
my vime, ze jsi kutil, a strasne te tvy zene zavidime. fakt!

ženské a mužské práce... (bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:41:58
mám oddělené, ale asi jen přirozeně podle situace, prostě neumím spravit auto, nechce se mi sekat zahradu nebo dělat drobné opravy, údržby a tak.
Když byly děti malinké, tak jejich tatínek zaskočil podle potřeby, vymáchal plenky, vařil snídaně, došel nakoupit, vyluxoval, uvařil bramboračku do zásoby a tak. Ale byl zvyklý, že takhle pomáhal doma i jeho táta, i když to byl jinak hlava rodiny a všechno rozhodoval, řídil a velel. Domácí práce mu ale nevadili, akorát nevařil, neuměl.
Můj syn taky luxuje, vynáší odpadky, vyklidí nádobí z myčky, bude taky zvyklý.

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:42:40
práce nevadily, fuj


Jó strejdo, já jsem i žehlil (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:43:54
Nejdřív po jedný straně, pak byly vopruzeninky, tak po vobouch stranách, pak složit na šestinovej formát a znova po vobou přežehlit. Kur*a - asi 50 denně. Samozřejmě sem předtim i vypral, vymáchal, 50 denně v mejdlovejch vločkách. A samozřejmě ne v automatce!
Brrrrr.
Nikdy sem ale nezvládl vyžehlit košili. Furt se mi někde dělaj sámečky, samozřejmě kde nemaj, furt mi vodněkud dospodu leze nějakej kus košile, kerej už byl vyžehlenej. To se na to..... Nosim lacinější vod čongáků, vydržej sice tak jen rok, ale po vyprání max 40°C, vodstředění na 400 votáček a usušení na ramínku se žehlit nemusej.

OTÁZKA PRO NČ A MASTERA - (anina - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:48:32
Pánové, omlouvám se, neberte to další jako nějaký útok na vás - ale: nemáte náhodou syny? A pokud máte: jak jsou vychovají oni? Co oni dělají svým partnerkám, manželkám? Případně vaše dcery - jestli jsou už vdané - jak to mají doma ony?
Omlouvám se předem, pokud máte děti školou povinné, ale podle toho, jak hezky píšete, si myslím, že vy rozhodně nejste "postpuberťáci" :-))))
--------
jéje - A JÁ BYCH ZAPOMNĚLA: aTeo - ATEO!!! TY TAKY, JESTLI MÁŠ NĚJAKÉ DĚTI... jak je to u tebe, u nich?

No, je to tak (Gita - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:49:58
a docela mě překvapil NČ, protože jsem si na základě některých jeho předchozích příspěvků v jiných diskuzích myslela, že je pěkné macho. :-)
Mám štěstí, že doma mám taky takovou výjimku (jakože to stálo dost čekání) a vděčím za to "stínové tchýni", neboť ta své 3 syny vycepovala tak, že po nich každá "ráda hrábne". Problém je spíš, že začínají být stejně nároční i oni sami - nesnesou například ženskou, která ty domácí práce nezvládá aspoň tak, jako oni. A já jim to schvaluji - znají svou hodnotu. Nevím, čím to je, že se ta jejich "výchova" tak povedla, jestli snad povahou "stínové tchýně" nebo tím faktem, že neměla žádnou dceru, na kterou by domácí povinnosti automaticky spadly... Tak jsem to vnímala v naší rodině já. Já a sestřenice jsme kmitaly, bratranec si hrál, protože umývání nádobí a uklízení nebyla mužská práce (podle slov zejména strýce a za přizvukování tety, kterou s odstupem let nemůžu vnímat jinak než jako služku). Když jsme my dvě se sestřenkou protestovaly, byly jsme drsně odkázány do patřičných mezí (strýcem, válejícím se na kanapi a čtoucím ženskému osazenstvu noviny), případně obviněny ze žárlivosti. Dnes je bratranci 20 a všichni se strašně diví, jak je možné, že si neumí ani ohřát večeři. Nevidím to s ním tak tragicky, protože věřím tomu, že nouze ho jednou naučí.
Podobně je na tom dnes shodou okolností i moje sestřenice. Její partner je dokonce ze 4 kluků a taky se práce neštítí a pomáhá. Ona sama říká, že by partnera jako je její otec (tedy strýc) nesnesla.
A pokud jde o manuál... Je dobrý a líbí se mi. Ale když si vzpomenu na svého bývalého partnera, ten když nechtěl vysávat, tak nevysával. Stejně jako neumýval nádobí nebo neryl zahradu. On věci dělal jen tehdy, když chtěl - problém domácích prací a prací kolem baráku je však takový, že se mnohdy v určitou chvíli udělat musí. Takový styl komunikace, jaký popsala Daniela, by na něj neplatil. Čím to je, to nevím. Určitě i mnou, protože když si na to vzpomenu, byl určitě psychicky silnější. Ten vysavač by se tam (pokud by chtěl) válel klidně týden a nic... No, jsem ráda, že je to už za mnou. Děsí mě jen vzpomínka na časy, kdy jsem si myslela, že tohle je standardní.

A Mastere - ty záclony (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:58:59
hezky pravidelně. No probl. Musíš si jen odpočítat žáby nebo háčky, rozdělit napůl, ale tak, aby jedna lichá vybyla uprostřed. Pak pověsíš dva uplně krajní konce, odhadneš prostředek záclony (snadno tak, že ji natáhneš a prostředek ti zbyde v ruce. Ten pak dáš na tu prostřední lichou žábu. A pokračuješ uplně stejně s každou půlkou, na níž si zase vyhledáš prostředek. A pokračuješ zase dál s každou čtvrtkou. A pak s každou vosminou...

vychova-to je silne kodovani ( - Mail - WWW) 01.11.2006, 10:59:08
do nasich mozku.
Rekneme treba statek-muz dela venku,zena uvnitr.
Je nesmysl aby chodivala orat,kosit,sekat drevo do lesu zena.
Muz vychazel na pole,lov,rybolov i za neprizniveho pocasi,zena zustavala u deti doma,tudiz pracovala v kuchyni a ve chleve.Takhle nejak to bylo po staleti.Ja osobne bych nemenila,radeji doma uvarit,topit,kravu podojit nez jit treba do zimy vysekavat diru v ledu a rybarit)))
Nu a ve mestech to bylo podobne,obrana mest,vystavba domu,chramu,cest-to jsou tezke muzske prace,zeny se staraly o dum a deti.Zenske a muzske prace maji stejnou hodnotu.Kazda divenka byla doma od maminky vychovavana a ucena k pracem v domacnosti-koho tehdy napadlo ze se zeny pohrnou do muzskych praci?
Kdyz (drive vyjimecne)zena prokazovala schopnosti ke studiim aby pozdeji uspivala-v politice,skole,vede...byvala obvykle z lepsich kruhu,takze o deti a domacnost se staraly sluzky.A tak to melo zustat a dnes by si zadna zena nestezovala na pretizenost.
Melo to zustat tak ze jeden plat by mel vyzivit rodinu,a kdyz by byly dva platy-jeden by mel jit na domacnost se sluzkou.
Jenze kdyz se udernice rozhodly makat-zapomnely na to ze by mely take vymanit ze stareho poradku,kdy zena zvlada domacnost.A pokracovaly vychovavat sve dcery ve stejnem duchu jako driv-plus na ne odmala navalily i-povinnost chodit do prace.
Nejen clovek-i zvire si rychle zvykne na pohodli,proto si rychle zvykne i muz,ktery je doma vychovavan tak,ze matka lita a otec si splni svych 8 hodin prace a pak odpociva.
Otec odpociva opravnene.To jen matka blbne.Jenze jsou takove vsechny matky.
Najde si zenu,co byla vychovavana tak aby pracovala doma i venku,ta zena je tak od mala naprogramovana.
Misto toho aby se vymanila z toho "matrixu"-tak jen nadava,hudruje ale udela to.
To pisu jen takovy vzorec normality,jasne ze jsou i chlapi lini,co nejen nepomuzou ale i na muzke tezke prace kaslou.

bb nepeť si pojmy s dojmy, (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:07:50
píšu 20 ti leté soužití, ne manželství, jo chodila jsem s prvním manželem od 16 ti let, byla jiná doba a můj život se vyvíjel též poněkud jinak. Ale vdávala jsem se až v 19ti a děti přišli také až po svatbě, jestli si potřebuješ uškatulkovat iformace o každým kdo sem píše, tak abys je měla správné, nebyla zmatená a tvořila správné závěry.

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:11:49
Nebuď zas napružená, o nic nejde, normální dotaz, ne?
když jsem viděla číslo tuhle, číslo támhle, tak jsem je sečetla a zdál se mi to docela fofr, nic víc v tom nehledej.


kluci je lepší tam ty záhybečky (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:12:18
udělat už když tu záclonu koupíš, prošpendlit a zašít, pak to nemusíte dělat takhle kompikonavě a můžete začít od začátku nebo od konce věšet rovnou.

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:13:04
hehe, od škatulkování tu jsou jiní :)))

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:15:13
:)) ještě lepší je nechat našít rovnou takové to zdrhovadlo, nařasí se to do drobounkých záhybů, na konci zaváže a zůstane to napořád.
Na to zavěsit háčky natrvalo, pere se to se všechno, pak se to jen nasune do kolejničky, a neupadávají u toho ruce krk ramena.

Inuš (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:20:45
no já nevim. Věšet umim, ale šít záhybečky....???!!!
Jedině, že bych si pozval na večír někdy nějakou šikovnou švadlenku Madlenku. Vona by asi i přišla, ale průser by byl, až by zjistila, že opravdu potřebuju ušít ty záhybečky. To by mě mohla i nařknout ze znásilnění. Ach vy ženy!!!!

Gita, (bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:32:09
zákon internetové diskuze - všechno není jak se zdá, nebo chce zdát, podle písmenek :)

Jasně Gituš (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:38:06
to mě zrovna napadlo, když si mě předtím tak vychvalovala.
Přeci nebudu sám o sobě psát, že ženský mlátim a tejrám, že bryndám polívku po stole, nudle mi padaj na ubrus, smaradlavý fusekle zakopávám pod postel. Tak píšu o sobě takovym, jak vim, že to bude kudlánky dojímat.

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:47:14
2. zákon netové diskuze - Když si může čtenář vybrat mezi horším a lepším možným vysvětlením, sáhne neomylně po horším.
Jinými slovy, co jsem psala se vztahovalo ke Gitinu dojmu o mach(r)ovi.
Za netovým machrem se obvykle skrývá buď velký laskavec, nebo malý podpantoflník.

Odpověď pro Aninu. (master - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:52:03
nemám kluky, asi proto, že se celý život pohybuju ve vf oblasti a už od vojny byla má tkáň ozařována různými vf kmitočty, posléze i doma z amatérského vysílače. Někde jsem četl, že to prý má vliv na ty pohybující se pulce a proto se tam u toho mimina neutvoří ten potřebný klukovský cancourek. Ale znáte vědce...
Mám dvě holky. Jedna je vdaná a ta je po mně. Technicky založená ženská. Umí si se vším poradit neb studovala strojní průmku a pak ekonomii.
Ta mladší je svobodná, je v cizině, pracuje na sobě, ale je přímo anti. Každou blbost jí musím vysvětlovat těžce, přetěžce. Ale zase je založena jinak. No a ta starší si všechno navrhuje na míru, nakreslí, zadá
truhláři a manžel se pak vrátí do již zařízeného a hotového. On ale zase vydělává a spolu mají spoustu autokoníčků. Už brzy se však stanu dědečkem (takže nejen strejdou, NČ) a tak budou mít o zábavu a o koníčka postaráno.:-)

NČ - i já jsem žehlil. Také asi 50 denně i víc. Holky, znáš to! I pral a odhovňoval. To byly porce. Pak ale hrozilo, že mi to žehlení zůstane a tak jsem na to šel od lesa. Jednoho dne už to nebyly jen plenky, ale trika,
trenky, utěrky... A tak jsem jedno triko obětoval. Nechal jsem na něm chvíli žehličku a bylo po tričku i po žehlení. No Nééé?
To musíš mít TADY!!!:-)))

Ach ano (Gita - Mail - WWW) 01.11.2006, 11:58:42
slovy známého klasika:
(NČ) s láskou jsouce
vychc*t se jdouce.

Jóó, Mastere!!!! (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:09:33
Dědkovství je SVĚLÝ!!!!!!
Až budeš, to bysme se měli pěkně vožrat.

NČ já jsem přesvědčená, (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:15:15
když jseš takovej šikulka na to věšení včetně rozpočítávání, tak bys i tu paspuli na tu zácolnu přišil i potmě, nic složitýho.

No to bychom měli... (master - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:17:39
a víš, NČ, že se ňák teším na holku? Já jsem asi nějakej divnej...:-)

Mastere, proč divnej? (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:21:29
Já mám dva kluky vnuky, jsou nejzlatější, ale holku bych bral vokamžitě!!!!
Vožerem se v Masterově nebo na Žižkově?

Jo Inuš, asi i přišil, (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:25:14
ale to bych si musel koupit jáhly, nítě, pak píchat...
Takhle to mám pověšený, pravda, o něco později, ale zase do příštích vánoc pokoj.

NČ, z jara už by se dalo v Masterově i něco (master - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:41:54
točit na dřevěném uhlí. Ale i na tom Šiškově by to nemuselo být špatné. Já tam jezdím do Braníka, takže - malá zajížďka by také šla.
Jenže - já už chci s tím profláknutým masterem i Masterem seknout. Doposud to bylo jen jakési heslo, abych si vzpomněl, ale za chvíli už budu úplně jiný člověk. Zapomenu všechna hesla zde, nebudu si nařizovat budíka a budu si jen říkat, že to či ono sice mohu, ale nemusím. Nemusím...
A budu mít spoustu času na kutilství. Takže bychom se mohli domluvit - spíš než na Masterov, tak už na Strejcovo. A já mám velké Strejcovo. Tedy menší než Krakonošovo, prakem ho sice přestřelím, ale dají se tam zase pořádat bezbontónové nedietní sedánky a pijánky. To ještě promyslíme.

NČ já myslela na stroji, (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:43:34
když jste Ti technici. Ta Tvá odpověď mě přivedla na myšlenku, jak jsem jednou zkoumala jak často kdo pere záclony a myje okna, protože jedna má známá to v rodinným domě!!!! dělala každých 14 dní a to ještě měla letní a zimní záclony, krátké a dlouhé, řídké a hrubší. No já nevycházela z údivu a zaujalo mě to natolik, že jsem udělala průzkum u všech svých známých, abych zjistli jestli jsem prase či nikoliv, protože já měla jen ty záclony co visely na okně. Poslední výzkum byl u mé dobré kamarádky, která mě naprosto uklidnila když řekla: "když ty okna umeju před vánocema, před velikonocema a po mouchách, tak si říkám, jak jsem tenhle rok byla fakt děsně čistotná".

Jasně že ty kucí, (Wendy - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:48:57
co jsou tady s náma, jsou fajn, jinak by tu nevyydrželi, že ? Ondyno jsem jela sockou domů a slyšela dvě mladinké dívenky jak si povídaly o těch svých. Jedna prohlásila: "Já vím že mužský jsou ješitný, že chtějí být pořád chváýlený, i za to jak krásně zatloukli hřebík do zdi. Zkusila jsem to párkrát, ale nikdy mi to nevydrželo dýl jak týden. Prostě to neumím."
Co vy na to dámy a pánové ? Já to taky moc neumím, kromě toho si myslím, že by to ten můj prokouknul...

okna meju (sasa - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:49:31
jen jednou za rok - po zime - a padnou na to presne 3 vikendy, nebot umyt vic jak 2 okna denne odmitam. zaclony mam jedny (ty na okne) a kdyz opravdu nevim roupama co delat, vyperu je za rok dvakrat, ale vetsinou jen jednou :-)

Inko (Wendy - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:51:10
jen přípodotk. Chlap v životě nezatáhne záclonu, když už ji jednou odhrne. A když zatáhne, tak nenařasí...

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:51:46
což potvrzuje důležitost vhodného načasování a etapizace, vzít to odzadu, bylo by to na antidepresiva nebo na velký nákup Ironu

wendy (sasa - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:52:56
ja to taky neumim :-( a navic mi to prijde desne otravny. na vychovavani mam deti a to mi k realizaci staci az az... ale je fakt, ze to funguje.
kdyz jsem chtela vloni svarit konstrukci na volieru, znamenalo to mesic permanentnich tanecku a voprasovani a to me tak vysililo, ze letos jsem ji delala radsi z hliniku :-)

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:53:21
správně, saso, aspoň jste stále v pohybu a nezlenivíte, když chodíte před dveře zjišťovat, zda se už setmělo či prší ;)

(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:54:15
jak se jmenuje ten film s půvabnou tančící svářečkou?

Strýci (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:55:01
tak až zjara? :-( No dobře. Já můžu nabídnout jen žiškovský hospody, ale to zase nejde, když jezdíš do Bráníka na skok. Kdože by pak řídil, žejo. Jedině snad, jestli máš dost bodů...
A jsem rád, že máš veliký Strejcovo! To maj baby rády!!!

flash dance (sasa - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:55:35


(bb - Mail - WWW) 01.11.2006, 12:56:54
jo, to je ono
křehká kráska mezi lamželezy, a pak tančila, a tančila, a tančila...


Inuš. Na stroji? Příšerný! (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 13:01:55
O šití na stroji bych mohl napsat román. Teda - ne už pak o šití, ale o přípravě a seřizování, aby netahal, netrhal, nelámal, podával, a hlavně šil! Příprava stroje vč. seřízení trvá zhruba 2 hodiny, pak 2 minuty šití, pak půl hodiny uklízení (něco jako sex po 50tce). A příště zase! Blázen ten, kdo by si myslel, že stačí jednou provždycky seřídit. Ne! Pokaždý! To budu fakt raději píchat!

(Wendy - Mail - WWW) 01.11.2006, 13:25:49
já taky neumím šít na stroji, záclony jsem štrikovala v ruce. Zase pěkně zpívam, tančim a hraji na loutnu. Opravuju střechu a umím hledat houby !

NČ - tak koukám, pokud ses o vnoučky nepostaral "vlastnoručně", (kiwi - Mail - WWW) 01.11.2006, 13:27:09
tak nějakýho potomka musíš mít - pochlub se, jestli je po tobě? Jak to bylo s výchovou a jak to je s výsledkem?


Wendy, výborně bychom se doplňovali (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 13:34:27
Já netančím, houby nevidím ani když by na mě mávaly (zato strašně ráth konzumuju), neštrykuju, a i když se za to strašně stydim, tak musim přiznat, že střechu jsem doposud nevopravil ani jednu. Zpívám ale krásně též.

ale ne NČ, (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 13:36:59
stroj mám seřízený napořád (občas to jen poopravím) a dělám to sama, mažu i opravuju, šiju na stroji od 11ti let, mám to nějak v sobě, asi ve 14 ti jsem šila i péřové komorové bundy. Moje maminka to nikdy neuměla, ale je to na tom fakt rychlovka. Začínala jsem ještě na staré Ladovce, kde jsi musel šlapat dole oběma nohama nahoru a dolu a taky to mohlo jet tam i zpátky naprosto nekontrolovaně, jednou si tak prošila prst i z náplastí. Když mi bylo 14 let tak mi babička s dědečkem koupili elektrickou Veritasku, šiju na ní dodnes, asi jsem s ní srostla. Vzpomínám jak já byla na to hrdá, že mám elektrický stroj. Vezla jsem si ho autobusem z Českých Budějovic do Prahy, měl asi 15 kg, málem jsem se sedřela.
Ty Masterku, ty budeš dědečkovat v důchodku? A to ani na Kudlu už nebudeš chodit? To by bylo moc smutný.

Kiwi (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 13:38:55
dyť už jsem se s chlapečkem i holčičkou chlubil několikrát. Nestěžuju si a nekecám jim do života.

NČ, (Wendy - Mail - WWW) 01.11.2006, 13:41:54
máš u mě sušený houby, z naší zahrádky...Hujerová jméno mé.

Inuš - no právě Veritaska (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 13:46:17
ta mi dává tak pěkně zahulit.
Právěže kamarádka ví, že ji mám, tak si občas přiveze něco spíchnout. A pak to začne. Asi se k ní chovám nějak neuctivě (samože k Veritasce). Ale v poslední době už i ke kamarádce, když chce, abych ho zase vytáhnul (samože šicí stroj).

Pro Inku: (master - Mail - WWW) 01.11.2006, 14:01:39
Neříkám, že se na Vás nepřijdu podívat, že si občas nepřečtu, o čem si tu povídáte. Mám takový plán, že si koupím notebooka, na štít chaloupky že si dám WIFInu, protože nemohu být sobcem a nemohu vzít ženě ten stabilní, protože ona je mladšejší a tím pádem nezralá rentiérsví. Já budu žít na chaloupce, v pátek pro ni zajedu a v neděli ji odvezu. No a mezitím mě bude kontrolovat kamerkou přes SKYPE, jestli jsem tam, kde mám být, jestli jsem ještě božtík, jestli mám čisté trenky, abych - nedej všemohoucí - nedopadl jako NČ s těmi pruhy...
Ale jestli se tu ukážu, tak ne už jako master, ale asi jako strejda. A kdo ví, snad se tu časem objeví i nějaká ta tetka, se kterou bude prča. :-))

Strejdo, (NČ - Mail - WWW) 01.11.2006, 14:08:01
hlavně se vobjev co nejdřív jako DĚDA.
A ty plány důchodový, ty máme hodně podobný, včetně toho chalupovýho noubuku. Jen si musim ještě pár let (zase už ne tak moc) počkat. I když - možná, že poslanci mezitim posunou důchodovej věk na 80, a já ani nedožiju.

a kdy přijde ten den D? (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 14:12:53
Ty Masterku můžu se Tě na něco zeptat když jsi to tak nakousnul? Já jsem trošku technická, ale ne zas až tak moc co se PC týče. Také teď řeším Wifi, protože tam kde chci do roka bydlet je to tak trošku tknuté pouze O2 tedy bývalým Telecomem a na to už mám nějakou těžkou averzi. Rejdím po internetu a zjišťuji, zda přímo ta moje lokalita je tím nějak dotčená, ale nevypadá to a nemůžu se ničeho dopídit, ale zjistila jsem už, že 6 km odtamtud už to funguje. Co pro to všechno potřebuju? Kdo to provozuje? Kam se obrátit? Děkuji moc

Inko, (master - Mail - WWW) 01.11.2006, 14:31:01
těch 6 km je dost. A WIFI se neslučuje s žádnými terénními překážkami. Těm 2,4 Giga mnohdy vadí i hustý porost.
Musíš si zjistit, kdo to tam má již zasíťované, kdo to provozuje a na něho se obrátit. Třeba Ti udělají retranslaci přes nějaký bod. Sama si můžeš připravit úplně vše, ale provozovatel Tě musí "vzít" tzv. do sítě. Sám jsem to doma provozoval asi rok přes modem, ale to fakt nejde a linku už mám dávno hluchou.

Inko, oficiálně, i podle PC programu, mám končit 8. listopadu, ale ukecali mně do konce listopadu. :-)
Se těším. :-))

jo a ještě co potřebuješ - (master - Mail - WWW) 01.11.2006, 14:45:39
access point v režimu klient, to je v podstatě radiomodem, nějakou pěknou výkonnou směrovku, teď jsem viděl yaginu v trubce, kousek kabelu a konektory. A pak dohodu s provozovatelem nebo si to nechat udělat od něho.

aha díky moc Masterku, (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 14:52:08
je někde nějaký link, co si vše můžu připravit?
Jéé ty jsi taky štír jako my? Hmm tak to už máš tedy za pá ještě 29 dní, to je škoda, že už tu budeš jen tak malinko, asi se moc těšíš viď, tak ať pořádně na chaloupce kutíš.

ještě jednou díky moc Masterku, (Inka - Mail - WWW) 01.11.2006, 14:58:10
vše jsem si pečlivě napsala. Telefonování přes Skype je fakt super.

Inko, ta má hlava děravá - (master - Mail - WWW) 01.11.2006, 19:10:00
ještě jsem zapomněl na jednu levnou, ale důležitou položku a tou je Network Interface Card, tedy síťová karta, za kterou jsem dal asi 180 Kč. Ta se zasune do slotu v PC. A to už je vše. Nejdražší bude ten konvertor - asi 1500, pak anténa, asi 1200 - kvalita dle síly signálu v místě příjmu, karta, kabel, no mohla by ses vejít asi do 3tisíc.



Díky Masterku připisuji si to ještě, (Inka - Mail - WWW) 02.11.2006, 08:34:21
to není zas tak drahá investice, teď jen sehnat toho kdo to tam provozuje a přesvědčit ho.

Ale houby... (aTeo - Mail - WWW) 02.11.2006, 21:08:02
Nemusíte být zrovna psychorachejtle a buzna v jedné osobě a tohle prostě nezvládnete. Městnavý afekt si vždycky najde cestu ven. V podstatě za to nemůžete, tak si nedělejte násilí... :)

mastere, Inko (David - Mail - WWW) 03.11.2006, 11:59:26
Síťovka bývá často integrovaná přímo na základní desce, takže bych doporučil to nejdřív ověřit, než zbytečně investovat do nepotřebného železa.

Davide, Inko, (mastere - Mail - WWW) 03.11.2006, 12:30:04
připomínka Davida je správná.
Jasně, máš pravdu, já jen soudil podle sebe, protože já to stavěl asi před 5ti lety, tehdy na Duronu a bez integrované karty. Ušetřila bys na pivo. :-)


jupííí Mastre, (Inka - Mail - WWW) 03.11.2006, 13:56:51
jsem v dosahu Wifi, zjistila jsem kde to tam a kdo dělá, už jsem s provozovatelem domluvená, to mám tedy dneska radost, tak už jen ten domeček :-))

Inko, se máš. Ty začínáš od wifi, (master - Mail - WWW) 03.11.2006, 14:20:16
já jsem musel začínat od domečku.:-))
Tak přeju úspěch!

ale to já taky budu muset, (Inka - Mail - WWW) 03.11.2006, 14:45:17
jen zkoumám ty možnosti, abych si ušetřila práci a protože už mám téměř všechno vyřízené a připravené a stavět se bude až na jaře, tak se hrabu, ve Wifi, solárních sytémech, tepelných čerpadlech, čističkách odpadních vod a tak, znáš to. Zkoumám jak to funguje, kolik to stojí, jak to vše nějak zkombinovat.....

ZPRÁVA O ROZKLADU RODINY (Karel - Mail - WWW) 05.01.2007, 12:53:24

VĚTŠINA LIDÍ VOLÍ NEGATIVNÍ STAV- MATERIÁLNÍ ZPŮSOB ŽIVOTA,proto se SNIŽUJE MNOŽSTVÍ RODIN.V ČR máte ze 4 400 000 domácností 1/3 JEDNOČLENNÝCH. Nadále se udržuje roční počet sebevražd lidí (prokázaných, nikoli nezvěstných) na čísle přes 1600 lidí v ČR (a přes 700 lidí v SR).
Vláda země se zbavuje odpovědnosti za tento stav, nic s tímto dosud nedělá pod pláštíkem svobody. Je to negativní jednání a podle toho tito lidé také dopadnou . Více na našem webu(w.andelesvetla.cz) - sdělení 2564. „Vztah muže a ženy MَE být,nejbohatším a nejhodnotnějším vztahem,LÁSKA ČISTÁ je základem věru STVOŘITELOVÝM – sdělení 2687.


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: