[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
KOUKEJ ZAPLATIT A MOC SE NEROZMÝŠLEJ!!!
Rubrika: [téma]

 Znáte ten fousatej vtip, jak porybný pokutuje rybářku, která byla u vody s prutem, ale nechytala... A že prý bude platit, protože s sebou měla „nástroj na chytání". Ona mu odpověděla, že v tom případě, zase jeho obviní ze znásilnění. Když se porybný bránil, že je to hloupost, a jak že na to přišla, tak řekla: „No, nástroj přeci máte s sebou!" – No, možná jsem ten vtip trochu zvojtila, já každý, co je delší než pár slov, hned zapomenu, ale i tohle stačí, abych navodila následující téma:  

     Naše milovaná Česká televize a náš milovaný Český rozhlas se rozhodli, že když máme zavedenou elektřinu, tak prostě musíme platit ... Takže – máme-li rádio jen na budíku, v autě či v mobilu, jsme považováni za odběratele, ať tuto službu využíváme či nikoli.

     Tak si vzpomínám, že mám někde starej rozbitej kazeťák, tam je přeci také rádio – to abych ho raději vyhodila, že?

     Docela by mě zajímalo, jak se to bude zjišťovat, jestli kdo a co má.... Že by se na ulici kontrolovaly mobily? „Pane, přestaňte s tim esemeskováním a ukažte, co to máte za značku! Helemese, vy máte i rádio – tak jjestlipak máte zaplacen měsíční poplatek 45,- ká čé za rozhlas?" A jak se asi bude kontrolovat, zda máme televizi? Do bytu přeci nikoho nemusíme vpustit, a i kdyby někdo nějak lokalizoval (vůbec tomu technicky nerozumím, to mějte na zřeteli), že tam zrovna hraje televize, jak vám kdo dokáže, že ji nemáte třebas na týden půjčenou? Tohle, prosím, neberte jako nějaký návod pro šizuňky, ale naopak jen dotaz, zda je takovéhle a) lustrování našich domácností a b) vymáhání poplatků za něco, co byste "mohli" používat – vůbec přípustné...

daniela@kudlanka.cz

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(Jelena - Mail - WWW) 09.10.2006, 08:38:25
Přípostné to je neb nám platit poplatky za rozhlas a televizi ukládá zákon. A zákon špatný nebo dobrý, dokud není zrušený se musí dodržovat. Já osobně jsem za český rozhlas a televizi vděčná. Afektovaní moderátoři na ostatních rádií mně prostě nebaví. Totéž - jasný rozdíl mezi Dobré ráno s ČT a Snídaně s Novou. Já jim to prostě ráda zaplatím.

(bb - Mail - WWW) 09.10.2006, 08:47:05
O oprávnění vymahatelnosti zákona nikdo nepochybuje.
Diskutabilní je oprávněnost toho zákona.
Aspoň tak jsem námět pochopila.
Já platím, jelikož ČT 1, hlavně ČT 2 sleduju pravidelně.
Český rozhlas výjimečně, ale přece jen.
Kdybych ČT nesledovala, budu určitě prskat, dotazovat se, a možná i otravovat příslušné instituce a sepisovat petice.
Jo, souhlasím, je nelogické požadovat platbu paušálně jen proto, že nejsem schopna ošetřit si to jinak.

(Jelena - Mail - WWW) 09.10.2006, 09:00:14
Myslím, že jsme malá země na to, aby se tu uživila soukromá stanice, která by provozovala stejnou programovou strukturu jako ČT. Zdravotní pojištění také platímě všichni a někdo z něj čerpá celý život a jiný si paralen chodí kupovat a když má chřipku, vezme si dovolenou. Nevím jak jinak by se dla veřejnoprávní televize a rozhlas financovat, stát na to nemá a možná je to dobře.

(bb - Mail - WWW) 09.10.2006, 09:10:25
Proč dobře, myslíš kvůli nezávislosti zpravodajství? Nezávislé přece nejsou ani komerční. ČT navíc dostává štědré státní dotace.
Z VZP čerpáme všichni, v porodnici když se narodíme/porodíme, při očkování, preventivních prohlídkách po celé dětství (a rozumní i v dospělosti), při zubních prohlídkách a spravování chrupu v dětství až do 18, při prohlídkách u očního a vyzvednutí si brýlových skel, na gynekologii, atd. atd.
Brát si dovolenou na chřipku je blbost, jinak to nemůžu nazvat.
Zaměstnavatel nic neušetří, zatím ještě ne. Zaměstnanec je stejně mimo práci, pouze si vypatlá dovolenou.
Nemocenská se proplácí ze sociálního zabezpečení, na které každý zaměstnanec i zaměstnavatel odvádí tučné pojistné, takže pokud při chřipce čerpá nemocenské dávky, tak z toho, co má předplaceno.


rádio nemám ani nic podnobného. (kiwi - Mail - WWW) 09.10.2006, 10:30:39
Přesto musím platit. Televizi platím.
Je to opravdu nedomyšlené, protože to je to samé, jako kdybych měla platit za noviny, i když si žádné nekupuju.

já neplatím (Bagr - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:22:05
Televizi i rádio mám, ale nemám je přihlášené a kašlu na to. Stát mě na daních a poplatcích ojíždí kde může, takže se mu to snažím sabotovat, kde to jen trochu jde.

televizi taky platím (Inka - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:24:17
i když jí téměř nesleduji a též i rádio i když žádné nevlastním. Asi je to o tom, že všechno zkousneme a neprotestujeme, ať už je to logické nebo ne, ve Francii už by demonstrovali v ulicích. Ostatní tevize na sebe raklamou vydělají, tak proč to nefunguje tady také tak. Pausy na čurání mi nevadí.

mnojo, (Jana - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:38:35
jenomže Česká televize a Český rozhlas jsou médii veřejnoprávními, nikoli státními. tudíž když někdo hrdě prohlašuje, že televizi a rádio má, ale přece nebude platit, když ho stát stejně ojíždí kde může - tak je poněkud mimo, o peníze okrádá někoho jiného.

kdo nekrade, není Čech..?

(tedy: ne že by se mi zamlouval předpoklad vlastnictví televizního / rozhlasového přijímače na základě odběru elektřiny, to není úplně dobře vymyšlené. jenže, pokud tu bude pořád tolik vychcánků, kteří se rozhodnou, že za to, co dostávají, prostě platit nebudou, tak se holt asi schůdnější cesta nenašla...)

Jano, (Jelena - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:42:34
asi tak, dík.

já jsem se taky teď přihlasila, (Inka - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:44:41
mám UPC a naivně jsem si myslela, že je to v té pětistovce, kterou měsíčně solím, ale není, rádio nevlastním vůbec, ale přihlásila jsem se raději taky. Mám totiž velmi špatnou zkušenost s naším soudnictvím, tady to u soudů není o tom, že oni Ti musí dokázat, že tu televizi máš, ale že Ty musíš prokázat, že jí nemáš. A ještě pak musíš zaplatit soudy, advokáta, uvolňvat se ze zaměstnání na přelíčení atd...takže se Ti to v závěru docela prodraží. Asi to bude tím, že jak blbci všechno skousneme a neprotestujeme, ať už je to logické či ne, ve Francii už by demostrovali v ulicích. Ostatní televize si na sebe vydělají reklamou, tak proč by to takhle nemohlo být také, pausy na čurání jsou prima.

Pokud vim... (Johanka - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:46:59
...kazdy, kdo neplati a bude dotazan, jim musi akorat napsat, ze tu telku ani radio fakt nema (ale opravdu to musi explicitne napsat, plati tu presumpce viny :)). Jestli to pak prijdou jeste zkontrolovat, at si poslouzej, protoze ja telku ani radio skutecne nemam:). Neplatim a zatim me nikdo neobeslal, tak jsem zvedava. Teda v komore je stara nepouzivana vez a v ni radio je, takze az nas obeslou, asi ji holt rozeberem a radiovej modul zneskodnime, co bysme pro ne neudelali :).

Takhle to resil muj skolitel, reditel jiste instituce, oni totiz maji X radii, ktera nepouzivaji (asi jsou soucasti jinych pristroju, nahravacich nebo tak?? nevim) a instituce musi platit za *kazdy kus*, ne jen jednou jako domacnost...takze fakt z toho vsechno vykuchali ty radia, aby meli pokoj :)

Dostalo me teda, kdyz nekde psali, ze pocitac s pripojenim k netu se povazuje za radio. Pokud by se mi snazili neco takovyho cpat a jakoze mam platit, asi bych je fakt hnala.

Inko, (Jana - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:47:01
u nás jsou spíš tlaky opačné - reklamu na veřejnoprávní televizi úplně zrušit - a zdá se, že se to během několika málo let snad i podaří. a abych byla upřímná, souhlasím s tím... veřejnoprávní televize má být schopná uživit se z koncesionářských poplatků a třeba vlastní tvorby, ne z prodeje reklamního času.

Nesouhlas. (bb - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:50:06
Chci platit za služby, a za ty platím, i když ČR poslouchám 3x do roka, na Vánoce, tak poctivě celoročně platím.
ČT sleduju 3x týdně, vybrané pořady, tak taky platím.
Za služby zaplatím ráda. Za vychcánky a neschopnost poskytovatele služby ošetřit si neplatiče platit nechci.


(bb - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:51:01
to bylo k Jeleně

víš Jani, (Inka - Mail - WWW) 09.10.2006, 11:57:22
o mně ani nejde, já těch 145,- Kč teď unesu, ale vidím maminku, která je sama v důchodu, důchodek malinkej, po tátovi skoro nic nemá, to je skoro výsměch, srále se zdražují základní věci elektrika, plyn, voda, kanalizace a potraviny. Ona počítá fakt s každou kačkou a přesto to platí. Důchodky jim občas zvednou ale je to fakt směšná částka.
Víš občas si tak říkám, že až z toho mýho mrňavýho platu mi jednou spočtou důchodek, převedou to na Euro a poplatky ubývat nebudou naopak, myslím že přitvrdí... no to jsem opravdu zvědavá, asi zruším televizi, rozhlas, budu pít vodu z vlastní studny, budu chodit do kadibudky a jíst výrobky vlastní produkce, svítit petrolejkou a chdit do lesa na dřevo, abych tu ještě nějaký čas vydržela.

To máte těžký... (aTeo ;) - Mail - WWW) 09.10.2006, 12:00:02
já taky nevolil socany a musel jsem se od nich nechat oblbovat osm let a platit je ze svejch daní. Už na to ale nemám nástroj - žaludek...

(bb - Mail - WWW) 09.10.2006, 12:08:16
Měla jsem za to, že důchodci od určitého věku mají ČT a ČR bez poplatku?

bb ty jsi uz dlouho nebyla nemocna, ze? (sasa - Mail - WWW) 09.10.2006, 12:23:46
zamestnanci si na chripku berou radsi dovcu proto, ze kdyz si vezmou nemocenskou, tak je to stoji tezky penize. za prvni 3 dny dostavas 25% platu, za dalsi dny pak 69%.

(papagena - Mail - WWW) 09.10.2006, 12:24:47
Já doma televizi z důvodů čistě sebezáchovných nemám, takže jsem se dotázala přímo na čt, jestli musím platit a bylo mi řečeno, že oni si ode mě vyžádají čestné prohlášení, že nemám přijímač. Takže tak. Rozhlas poslouchám a platím. Ale pokud vím, např. PRE svou databázi odběratelů ČT neposkytla. Nedá se zdaleka věřit tomu, co člověku média servírují. Tohle je takový příklad zkomolené informace. Hlavně proto tu škodlivou bednu doma nechci.

tak teď jsem mluvila s paní (Inka - Mail - WWW) 09.10.2006, 12:45:27
pošťačkou a od poplatků čs.televize a čs. rozhlasu jsou osvobozeni pouze hluchý, slepý a lidé co mají míň než 1,4 násobku životního minima což dělá asi 6.115,- Kč a pozor to musí každý půlrok dokládat platebním výměrem s důchodku, jestli ta situace stále ještě trvá.

saso, minulý týden jsem měla angínu :) (bb - Mail - WWW) 09.10.2006, 12:48:16
když mi není dobře, tak zůstanu pár dnů, týden doma...a jakmile přejde nejhorší, za den za dva, tak sice nejezdím autem, nechodím na schůzky, ale práci honím po telefonu, faxu, mailem. Zodpovědnost za sebe, za druhé, za budoucnost, živobytí...
Jako fyzická osoba - OSVČ jsem marodila samozřejmě zadarmo, nedostala jsem ani korunu.
Dokud jsem byla zaměstnanec, musela jsem si vybrat...buď prochcípat měsíc, nakazit 4 kolegyně a kolegu, večer padat na ústa a doma hodit všechno na partnera, nebo se týden vymarodit za míň peněz. Brát dovolenou, to jsem si nemohla dovolit, potřebovala jsem ji v létě o prázdninách kvůli dětem.


bb (sasa - Mail - WWW) 09.10.2006, 13:33:59
jasne, to nikdo nebere, ze sis nemohla dovolit vzit dovolenou...
ale divila ses, proc si proboha nekdo bere dovolenou misto aby si vzal nemocenskou (presneji receno - napsala si, ze "Brát si dovolenou na chřipku je blbost, jinak to nemůžu nazvat."). tudiz vysvetluju: bere si dovolenou, protoze ho to vyjde financne lepe.

Těm, kdo to vymysleli i obhájcům říkám, (master - Mail - WWW) 09.10.2006, 14:04:43
že je to hloupost na entou. Je to úplně stejné, jako ten vtip nahoře a vracíme se tím někam do temna.
Jestliže něco nekupuju, neodebírám, nemohu za to platit a samozřejmě opačně!
A vymáhání by mělo být trestné. Ze strany zákonodárců to je jen jakási hurá akce, živelnost, suplující okamžité nacpání peněz do TV molochu. To musí jít pozvolna, s koupí nového spotřebiče, který umožňuje příjem rádií či TV. Koupi by podmiňovala vyplněná přihláška.
A rádia přes internet si musí vyřešit provozovatelé serverů nebo neprovozovat veřejnoprávní. Třeba z reklamy.
Dnes ale mohu mít pro účely napájení spotřebičů solární článek, vodní nebo větrnou elektrárnu s jiným napětím na zásuvce než má ČEZ, ale horkou jehlou spíchnuté znění zákona už na to nepamatuje.
Absurdistán se opět zviditelňuje...


Ja bych pochopil, ze se plati sluzba i kdyz ji nekdo nevyuziva (toulavej - Mail - WWW) 09.10.2006, 15:13:30
jako napr. financovani skolstvi – vysokou skolu - kazdy taky nemá, ale plati se z dani vsech. Ale NEVIM, co je to VEREJNOPRAVNI. Prece vsechno nekomu patri – KOMU parti verejnopravni tv a rozhlas? To je jako za bolsevika – vsem a tedy nikomu. Neuveritelne se tam podle me plytva. Nektere porady NECHAPU proc je někdo nakoupil. Jestlize je sledovanost zabavneho poradu 15 % a bezi ve stejnou dobu jako jiné obdobne porady na ostatnich kanalech a tam je mnohem vyssi sledovanost, asi zmenim bud porad nebo vysilaci schema. Ale vedeni v těchto podnicich je prakticky nekontrolovatelne a také neodvolatelne. Zadne Rady tu nejsou k nicemu. CT se postupne neustale podbizi divakum a stava se z ni stejne bulvarni tv jako jsou komercni. Tech nekolik poradu na dvojce to nijak nezachrani. A zpravodajstvi je cim dal vic zoufalejsi, stejne tak publicistika se stava bulvarni . . . Jestli musim platit, vyzaduju KVALITNI porady, ne brak. Taky prece se nevybiraji peníze jenom na zakladni skoly. A VSICHNI CO SE OBJEVI NA OBRAZOVCE A MLUVI - POVINNE ZKOUSKA Z CESTINY. Je fakt HRUZA je často POSLOUCHAT. CESTINA PLACE. Jsem velmi smutny z jejich vyjadrovani.Zovialni mluva napr. pana Bosaka při sportovnich prenosech se skvele hodi k pivu do hospody, ne do tv.

obešel jsem diakritiku, čtverečků ubylo, ale NEZMIZELY, bohužel . . . (toulavej - Mail - WWW) 09.10.2006, 15:16:53


Já jsem pro... (Pína - Mail - WWW) 09.10.2006, 17:28:04
Ať mi netvrdí ti, kteří mají zaveden elektrický proud do bytu, že si nikdy neposlechnou rádio nebo nepustí televizi!
Než to nechat na bázi dobrovolnosti (tedy - kdo nahlásí, že spotřebič má, tak platí), tak to raději vzít plošně.
Připadá mi to spravedlivější...

Píno, (toulavej - Mail - WWW) 09.10.2006, 17:54:35
tak to bohužel ale není. Nejde o nějakou TV nebo rádio, ale JEN o českou tv a rádio. Jen na ně platíš. A přitom se mi zdá, že některé minoritní programy, které vysílají jenom oni by mohly vysílat i jiné tv a rádia - je to JEN záležitost podmínek licence. Nova dostala licenci a i když podmínky neplnila - vysílání vzdělávacích pořadů např. - NIC se nestalo, dostala licenci prodloužit. Prima naopak MUSÍ vysílat regionální zpravodajství. Takže jenom určit podmínky licence - za chvíli digitálního vysílání a žádná veřejnoprávní placená tv by nemusela být. Ovšem jsou to dobře placená místa, tak se určitě nezruší, pan Ruml by vzal spacák a šel stávkovat . . .

Pino, (Johanka - Mail - WWW) 09.10.2006, 18:39:33
ale ja *opravdu nemam* televizi ani radio. Stejne jako nemam mobil ani auto. A neni to tim, ze bych na to nemela, proste nechci. Kdyz nekomu reknu, ze nemam mobil, taky mi to neveri a mysli si, ze mu jenom nechci rict cislo.

Pokud po mne ty prachy chtit nebudou a bude jim stacit cestny prohlaseni, tak OK, beru to, ze jsem v mensine a ze teda holt svoji "nevinu" musim nejak dokazat :). Ale vadi mi celkove ten predpoklad stadovosti, ze preci kazdej normalni clovek musi mit televizi, mobil, kdyz nemam, tak prece urcite lzu...to je blbost, ja opravdu ziju plnohodnotnej zivot bez televize i mobilu a nechapu, proc to furt musim nekde vysvetlovat a zduvodnovat.

Johanko, (toulavej - Mail - WWW) 09.10.2006, 20:40:29
já už jsem s tím, že nemám mobil taky podezřelej :-)

Ve Statech (Ceskymo - Mail - WWW) 09.10.2006, 20:46:43
nejsou vubec zadny licencni poplatky. Taky neni za co - tzv. volne pristupne kanaly jsou dost k nekoukani, spousta reklamy a blabolu (asi jako CT). Takze kdyz chci videt neco zajimavyho, at uz filmy, reportaze, porady o historii, atd., tak si musim zaplatit satelitni prijem. A funguje to, ty volne pristupny TV se uzivi!
Takze vsechny tyhle plosny licence by se mely zrusit - pokud ne, tak nepustit ani jednu reklamu ani v radiu, ani v TV. Takhle si kdosi masti kapsy na ukor vlastne vsech...


Ceskymo, (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 00:14:58
na ČT není spousta reklamy a blábolů, naopak, a zajímavé dokumenty běží nA ČT2, například dnes od 20.00 šel zajímavý dokument, 1.díl ze tří, Podzemí třetí říše..
...tím myslím samozřejmě z nabídky za paušál, nemluvím o kabelovce a satelitu


Toulavej, školství nejsou služby, (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 00:16:36
ve školství stejně jako u zdravotnictví respektuju princip solidarity, u médií, prošpikovaných reklamou, to odmítám.

Pokud je jakákoliv platba (NČ - Mail - WWW) 10.10.2006, 07:09:45
nařízená paušálně všem občanům státu zákonem, tak ať se to jmenuje, jak chce, je to prostě DAŇ. Takže tzv. platby za rádio, televizi, tzv. zdravotní pojištění, tzv. sociální pojištění. Všechno to je jedině daň! Jenže není z politických důvodů únosný zvedat daně, tak se zvednou "poplatky"!
Takxi vzpomínám na Pyšnou princeznu a na královské výběrčí: "...ševče, zaplať....!!!"

(bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 09:06:20
blbost

Á, krasavice se rozpovídala :-) (NČ - Mail - WWW) 10.10.2006, 09:33:08
A hned perly místo slov :-)))))))

(bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 09:35:08
no, nač to dlouze opisovat

všechno co poskytuje stát občanům je SLUŽBA. (brylská barbaro, - Mail - WWW) 10.10.2006, 09:35:44
Jak obrana, zdravotnictví, kultura i školství. Jde jenom o její množství nebo úroveň. Veřejnoprávní systém jsme přejali jako vzor z VB nebo Rakouska. Něco, co jakoby neovládá a neovlivňuje stát. U nás je tohle špatně. Kvůli večerníčku a několika dokumentům a fotbalu živíme tisíce nadprůměrně placených lidí . . .

(bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 09:43:44
no, o zdravotnictví coby placené službě si podiskutuj s někým, kdo se 10 let léčí s RS, a na jehož léčbu interferony, tj. podle tebe placenou službu, tedy doplácíme my
ve zdravotnictví apod. prostě musí fungovat princip solidarity, jinak to nejde...a pak to nelze zaměńovat s placenou službou, což je obchod

Řekl bych, (NČ - Mail - WWW) 10.10.2006, 10:08:19
že ti RS už dost pokročila.
Moc smutný :-(((((

heleďse, Brylská, (toulavej - Mail - WWW) 10.10.2006, 11:00:01
já o voze, ty o koze. VŮBEC tu nezpochybňuji SOLIDARITU třeba ve zdravotnictví, nestěžuji si, že existuje. Říkám, že všechny činnosti které nám poskytuje stát je SLUŽBA státu svým občanům - proto stát existuje.

toulavej, (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 11:06:25
předpokládám, že to bylo pro nick "bb" :)
Asi došlo k nestejnému výkladu pojmů.
Tys napsal, že zdravotnictví je služba a myslíš tím patrně něco jiného než já.
Služby jsou, stejně jako výroba a obchod, činnosti k tvorbě zisku. Proto nedávám rovnítko mezi zdravotní pojištění a poplatek za telizi, odvoz odpadů apod.
Proto

NČ, (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 11:12:07
beru to tak, že tě nebaví se mnou diskutovat, nemáš argumenty, nemáš připomínky, ale chceš si prostě rejpnout, abys zabil úřednickou nudu...posluž si :)


toulavej ..pokračování ;) (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 11:18:44
Proto...mi nevadí paušální platby na ZP, a to, že stát, čili my z daní, platíme ZP na děti, starší lidi atd. Zdravotnictví je odkázáno jen na odvody z eráru a na granty a dary.
Zato mi vadí platit za služby, které nevyužívám. Teď mi třeba běží v kanclu ČR Plzeň, takže chtít po mně poplatek je v pořádku. A nejde to jinak, než měsíčním paušálem, i když ČR Plzeň budu poslouchat zase za půl roku. A i přes to, že třeba ČR má příjem z reklam. Je to veřejnoprávní médium a díky těm dotacím z poplatků vybíraných od občanů se dostane i na pořady pro hluchoněmé, například.
Jsou ale lidi, jako třeba Johanka, kteří vůbec rádio nebo televizi nemají, takoví by neměli platit nic,pokud má televize povolený příjem i z reklam.

přesně tak s tím nickem Brylská, (toulavej - Mail - WWW) 10.10.2006, 11:55:41
ale můžu i bardotku, kdyby to vadilo . . .
Zdravotnictví BY NEMUSELO být odkázané jen na odvody z eráru. Ale příplatky za nadstandard jsou pořád oficiálně nezákonné i když by někdo chtěl. Tudy utíkají prachy, které jinde chybí např. Na placení veřejnoprávní organizace mě vadí nemožnost ovlivnění kvality nabízené služby - vysílání.
Vypadá to, že až bychom se shodli na vyjasnění pojmů co co podle koho znamená, nebyl by mezi námi celkem rozpor, myslím větší než bývá mezi ženským a mužským viděním světa obvyklé :-)

S tebou diskutovat? Haha! (NČ - Mail - WWW) 10.10.2006, 11:56:13


nč, jo, jak jsem psala... (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 12:33:53
Nedojde ti, že do BB můžeš rejpat třeba i přes RS jak chceš, ale někoho jiného, kdo tu RS zná zblízka, se těmi náznaky můžeš citelně dotknout. Naprosto zbytečně, jen proto, aby sis pohonil ego.
Všimla jsem si, že co/koho neznáš, do toho se neumíš vmyslet.
slabý kafe...

toulavej (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 12:43:41
bb nebo jak chceš, už se orientuju

Mně vadí jen to, že to musí platit i ti, kteří to vysílání, ČT nebo ČR, "nepřijímají", protože nemají ani přijímač.
Že můžu ovlivnit máloco z věcí placených erárem, na to jsem si už zvykla. Na druhou stranu, představ si jak by to vypadalo, kdybychom do vysílání ČT mohli nějak zasáhnout. Z titulu platících příjemců vysílání :)
Slyšící většina by považovala titulkování pořadů kvůli neslyšícím za nesmyslné hýření penězi.
Peníze na pořad pro důchodce? zbytečné, když je málo léků, malé penze...důchodcům radši přidat a kulturu ať si zaplatí sami
Pohádky by se netočily, pořady pro děti jen ty ryze komerční...atd.






Ale no ták! (NČ - Mail - WWW) 10.10.2006, 12:49:24
Zjevně nejsi schopná to pochopit jinak, než po lopatě.
Nemám ani jedinej důvod dyskutovat s někým, kdo mi na mých pár vět, odpoví slovem: blbost! A názor na toho člověka mám v tu ránu jasnej, skutečně zcela jasnej a je mi srdečně fuk, co si on myslí o mně.

NČ, ty jsi taky jasnej :) (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 13:22:58
Já ti nepsala, že jsi blbec, ale žes napsal blbost. To je dost rozdíl.

Když mě už debata nebaví, už nemám co k tomu říct, napíšu Nepokračuju, už mě to nebaví. Jako třeba někde tady vedle Masterovi. Nebo do toho vůbec nevstoupím.
Ty neovládneš pudy a napíšeš, že mám asi pokročilou roztroušenu sklerozu...Jak malý dítě na písečku.



Ach jo! (NČ - Mail - WWW) 10.10.2006, 13:29:09


(bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 13:34:00
jo

NČ, to, co psala Bardotka (master - Mail - WWW) 10.10.2006, 13:46:14
ve 13:22, to Ti rád přeložím. Mezi řádky je psáno, že jsi stejně jasnej, jako Master. Aby bylo jasno. Prostě dub.
Ale řeknu Ti, s tou by ses doma nenudil.
Buď by Ti bolela pusa nebo bys psal na Kudlanku pojednání o tom, jak se pozná, že už je dáma hotová...

Po škrcení.:-))


Jo, jasnej strýci :-) Aspoń je taky sranda, žejo. (NČ - Mail - WWW) 10.10.2006, 13:49:19
V takových souvislostech člověk docela pochopí i domácí vraždu. A vraha by každej soud musel osvobodit :-))))))

Mastere, opět sis dosadil co ti vyhovuje :) (bb - Mail - WWW) 10.10.2006, 16:54:56
Ale když se chcete navzájem ujišťovat v tom, co jste, nebo nejste, tak do toho se vám plést nebudu :)


ale hoši vždyť ona má vždycky pravdu ( - Mail - WWW) 10.10.2006, 17:49:43
a taky poslední slovo toho jste si ještě nevšimli? Buďte rádi, že jí nemáte doma.

(Zlata - Mail - WWW) 10.10.2006, 19:51:03
Docela se bavim, ale Master si napise velke M a tam, kde ma byt taky velke pismeno uz nevi...(13:46;14) :-)
Zdravim Te!

Zlatííí, taky se bavím :-) (NČ - Mail - WWW) 11.10.2006, 07:18:33
A nebudu zastírat, že bejt strčenej do jedný škatule s Masterem (s velkým, či s malým), mi lichotí!!!
KONČÍM DEBATU:-)))))))))))))))))))

Díky bohu, (Míša - Mail - WWW) 11.10.2006, 08:54:33
že ta škatule není přelepená izolepou a nechá se kdykoliv otevřít ,-)

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: