[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
BÝT ČI NEBÝT – SAMA...
Rubrika: [manuál]

V mnoha dopisech, které do poradny dostávám, je buď jednoznačně či skrytě vyřčeno: „bojím se, že budu sama..." Ano, tenhle stav, řekla bych velice „nepřirozený stav",  je  něco, nač si těžko zvykáme, čeho se podvědomě bojíme. Ať si kdokoli říká, že je rád sám, že lidi nepotřebuje, není to v té neryzejší podstatě pravda. Člověk je chudý, když je sám, chudý o city. Pokud máme někoho, s kým je nám dobře, s kým se cítíme bezpečně, před kým se nemusíme přetvařovat, komu můžeme věřit – jsme šťastni.
 

     Proč tolik z nás zůstává v nezdravém, nepříjemném, někdy až nebezpečném vztahu raději, než by se odhodlalo riskovat samotu? (pominu zatím důvod – faktickou nemožnost odejít sami či nechuť toho druhého odejít, finanční či jinou nesoběstačnost). Důvodem, proč tolik z nás vydrží neuvěřitelné, jen aby „nebyli sami", je v mnoha případech to, že si nechceme připustit, že by ten „věrolomník" (může to být on stejně jako ona) mohl být šťasten s někým jiným, být milý na někoho jiného – než na nás. Mnohé ženy pak zoufale opakují: „dělala jsem přeci všechno, aby byl spokojen, miluju ho, jsem mu věrná atd. atd. – tak proč mě nemá rád? Proč mě tak trápí?" A tvrdohlavě ulpívají na stejném (nevhodném a špatném) jednání... Na případné rady pak reagují jen odmítavým: „... ovše tohle, to mu nemůžu říct, to prostě nemůžu udělat, to si netroufnu, to se nedá..."

     Mnohdy také vyhrožují vyhozením, a přitom jsou schopny se zbláznit, kdyby opravdu odešel... vyhrožují čímkoliv a nesplní z toho nic. Vzpomínám na případ, kdy mi jedna žena napsala: „Já se tak neskutečně ponížila, klečela jsem před ním, brečela, prosila, já si dokonce lehla před dveře – a on mě překročil, s takovým odporem, a odešel za ní... Proč? Co mám ještě udělat, aby u mě zůstal?" Jakou pak může mít pro dotyčného taková žena cenu? Jak si někdo může takového člověka vážit? O tom, že by se tímhle situace mohla změnit, ani nemluvě. A tak jen v pokoře žije dál, ze dne na den, jen na teď, nemyslí na nic dopředu – protože by se utopila ve strachu: „Co ještě mě čeká? Co když se jednou nevrátí, zůstane někde jinde?" A zoufalství ji donucuje k stále větším a horším hloupostem, nazvu-li to jemně...

     Už to přímo slyším: „Ale já opravdu nemám jinou možnost, mám děti, nemám kam jít, nemám byt, nemám peníze... a ono to vlastně není vždycky tak zlé, on není stále takový, minule se choval docela dobře, už mě nebije a slíbil, že pít přestane, taky myslím, že když jsem to zvládla dodnes... a já ho tak miluju..." Mám kamarádku, mj. je to jedna z nejvěrnějších čtenářek, která má zase svou kamarádku už od školních let, která v podobném manželství-nemanželství žije asi 30 let. Děti jak mohly, tak z domova utekly, všichni, co ji znají, vědí, že si stěžuje v podstatě celý život, ale nikdy nic proti tomu neudělá. A takových je... (ještě něco: podotýkám, že mnoho z těchto sebemrskačských obětí jsou velmi inteligentní a v pracovním procesu schopné osobnosti, tohle opravdu není záležitost inteligence).

     Věřím, že podobné případy znáte i vy. Možná, jste to prožili i vy, že v něčem podobném žijete. Myslíte, že není řešení? Že byste mohli zůstat odepsaní a nadosmrti sami?  Bojíte se tak moc?

* * *

     Žádná situace není předem ztracená, naopak. Je mnoho takových, které se dají úspěšně zvládnout, kdy se kvalita společného života dá výrazně změnit k lepšímu – ale chce to především vaši velkou sebekázeň, důslednost a sebezapření. A znovu se budu opakovat: Ta skutečně pomocná ruka visí z vašeho ramene...

daniela@kudlanka.cz

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Zajímavý. A ze života! (NČ - Mail - WWW) 05.10.2006, 06:04:50
Zaujala mě celá úvaha, protože též pár případů znám a NECHÁPU.
Nejvíc mě ale zaujala slova SEBEMRSKAČSKÉ OBĚTI. Myslím, že jedině tímhle se dá pochopit nepochopitelné. Protože když OPRAVDU něco chci, tak hledám cestu jak to udělat! Jenže když sice brečím, ale ve skutečnosti NECHCI, tak hledám výmluvy - proč to udělat NEJDE.

vůbec ne, (Inka - Mail - WWW) 05.10.2006, 06:35:38
než blbý vztah, tak raději žádný, teď už bych strach neměla ani trošku. Předtím jsem se ujišťovala že to zvládnu, ale ve skutečnosti zvládla jsem to líp než jsem předpokládala a po čase se mi to začalo docela dost líbit, o všem jsem sama rozhodovala, zjistila jsem, že je spousta samotných ženských - kamarádek (rozvedených nebo nenašly toho pravého), jezdlily jsme spolu na víkendy na kola, na aerobic, na koně, na hory, bylo to moc prima. Naopak mi dost dělalo problém vrátit se zas žít do páru zpět po těch letech svobody. Z práce ihned domů, žádné kafíčko či vínko s kamarádkou, žádné courání, vařit večeře, dělat svačiny..... hromady prádla. Neříkám, že je to špatné, večr s někým usínat, ráno pít společně kávu před odchodem do práce, ale je to prostě jiné. Všechno má své. Je potřeba přijmout situaci takovou jaká v tu chvíli je a neplakat nad tím co bychom chtěli mít a nemáme.

Ano, taky to znám, (Jitka - Mail - WWW) 05.10.2006, 07:56:34
před deseti lety se odstěhoval jeden syn, před šesti druhý a před téměř pěti i manžel (dnes už bývalý). A zůstat po třiceti letech soužití v normálně fungující rodině najednou sama bylo hodně těžké. Byla jsem přesvědčená, že jsem totálně zbytečný člověk, o kterého nikdo na světě nestojí a nikdo ho nepotřebuje. Ale myslím, že už jsem se zmátořila a dokonce jsem byla i schopná dát v současném zaměstnání výpověď a příští týden odcházím na nové pracoviště. A to po čtrnácti letech a od příjemných a kamarádských kolegů. Takže si myslím, že když si člověk projde tím svým soukromým malým peklíčkem, tak už se jen tak něčeho nelekne. A třeba se i někdo objeví a když ne, už to tolik vadit nebude. Kamarádky mám, děti a vnoučata mě taky občas navštíví, to úplně stačí.

Inko (Kamila - Mail - WWW) 05.10.2006, 08:41:48
tos napsala naprosto dokonale, to podepisuju! Pokud se má člověk dost rád, pak je schopen na obou situacích najít pozitiva - být "sama" s kamarádkama, kamarádama a známýma anebo v páru, kde to funguje zkrátka jinak. Ale ne být ve špatném, patlogickém vztahu¨- mně na těchhle lidech (většinou jsou to ženy, ano, ale občas i muži) vadí prohlašování že to dělají KVŮLI DĚTEM. Schovávají se za ně... a přitom ty děti jim v dospělosti přinejmeším řeknou - proč jste se nerozvedli, to se nedalo vydržet a utíkají z domova...

Taky jsem se bála (Myška - Mail - WWW) 05.10.2006, 09:12:41
zůstat sama, i když slovo sama je zavádějící. Zůstala jsem s dětmi, mám maminku, přátele, psa... Ale byla a jsem SAMA. Už je to víc jak 5 let, a já mám ještě pořád stavy štěstí, že už se nemusím na NĚJ ohlížet, a že žiju sama za sebe (i za děti, mám za ně odpovědnost, vlastně už jen za mladšího). A musím říct, že až jsem se vyhrabala z nejhoršího, najednou jsem zjistila, že bez NĚJ je nebe modřejší, tráva zelenější, život barevnější, a že jsem o moc přicházela, když jsem se potácela ve skomírajícím manželství, které jsem se jistou delší dobu snažila udržet kvůli dětem. Až později jsem si připustila, že dětem je líp v domově, kde se žije bez napětí a bez hádek, ale bez otce. Jsem ráda, že jsme to zvládli a zvládáme, a zatím mi doma nikdo a nic nechybí.

(Hani - Mail - WWW) 05.10.2006, 09:26:01
Myslím, že nás hodně ovlivňuje rodina. Tedy rodiče. Jestli žili v rovnocenném vztahu, jestli v nás vypěstovali sebeúctu, sebevědomí, schopnost komunikovat mezi sebou.
Jsme tři sestry a žádná neměla šťastné manželství. Dokud jsme muže poslouchaly, dělaly i mužské práce, protože muž je unavený z práce (jako bychom my byly doma) tak vše bylo OK. A my to dělaly. V naší rodině byl víceméně matriarchát, mamka vše řídila, protože otec byl neustále pracovně na cestách, vracel se jen na víkend převzít čisté prádlo, něco nám přivezl a v pondělí odjížděl. Nikdy nás nepohladil, neučil se s námi, nepopovídal o našich radostech i starostech...
Takže jsme nebyly zvyklé na normální manželskou konverzaci, na to aby rodiče spolu něco plánovali ba ani na společnou dovolenou. Nikdy nebyla.
Vlastně jsme žily bez muže, zvyklé udělat vše samy.
A tak jsme to praktikovaly i ve svém manželství. Vše pro muže, domácnost fungovala jako na drátkách, děti pssst, tatínek spí, odpočívá..Všechny jsme se jim podřídily, naše dřívější koníčky šly stranou.
Nakonec si všichni tři našli milenky. Já skončila s infarktem, jedna sestra skoro v blázinci, muž žije vlastně u milenky a druhá je sedřená a smutná že vypadá o 10 let starší.
Žádná z nás se nerozvedla, nedostatek odvahy, obava že nejsme tak dobré abychom si ještě někoho našly, kvůli dětem, částečně i obava z fyzického násilí ..no prostě odvaha změnit život se nedostavila.
Dneska, s odstupem času, možná i vychládající láskou k manželovi jsem schopná hodnotit život nás tří-a není to hezký pocit. Všechny máme děti-moje se hodně brzo vdaly a jsou zatím šťastné, hodně si s nimi o životě povídám a někdy i lituji toho, co jsem mohla kvůli nim udělat a neudělala. Děti mých sester jsou svobodné a myslím si že to i tak zůstane. Mají odstrašující vzor ve svých rodičích.
Jak říkám-vše začíná v rodině.

myslim ze k tomuto tematu se hodi tato psi-prace (Jasmina - Mail - WWW) 05.10.2006, 09:31:49
Jasmíno (Hani - Mail - WWW) 05.10.2006, 09:39:27
myslím že jsi trefila hřebík na hlavičku. Přesně se v tom poznávám.

Malý názor muže (banban - Mail - WWW) 05.10.2006, 10:01:14
Kdybych tu mou opravdu hodně naštval, nedejbože jí ublížil, tak by se mnou zametla, že bych se nestačil divit. Nikdy jsem to nezkoušel a nemusím...a ani ona nemusí...

Hani (Jasmina - Mail - WWW) 05.10.2006, 10:02:40
I ja se tam v necem nasla-az mne pojala hruza-podivat se do zrdcadla))))

jo Kami, (Inka - Mail - WWW) 05.10.2006, 10:07:56
asi se to určitý čas snažíš udržet z různých důvodů, kvůli dětem,letům co jste spolu prožili, majetku, strachu....ale hranici toho všeho určuje to jak se ten druhý snaží a jak moc se máš rád Ty sám. A tu máme jak vidno z článků na Kudle opravdu každý někde jinde.
Hani, jo něco na tom je, vzpomněla jsem si jak jsem po rozvodu šla domu říct rodičům, že jsem se rozvedla a rozčilená maminka mi řekla: "Vidíš a já se kvůli Vám raději nerozvedla." Úplně si jí vybavuji jak zděšeně koukala když jsem jí na to odpověděla, že zrovna tohle byl jeden z mých pádných důvodů proč se rozvést. Že si ani nedovede představit, jak strašné pro nás děti bylo s nimi dvěma žít. A že já jsem si řekla, že tohle moje děto rozhodně prožívat nebudou.
A taky se mi vybavila jedna důležitá věc, že když jsme se rozvedli, zůstala jsem s dětma bydlet v domě kde jsme žili před tím a to bylo fakt strašné, byla jsem tam sama, všude jsem ho viděla, na místech kde ležel na kanapi u televize, na židli u stolu, prostě tam nějakým způsobem scházel a stále to moc bolelo. Pak se za čas ještě na dva roky vrátil, ale byl to ztracený čas, po té jsme dům prodali, rozdělili se a každý jsme šli svou cestou. Mnohem líp se začíná někde kde s Vámi už nežil a nebydlel, jo vzpomínky jsou, ale ne tak intenzivní. Prostě se líp začíná, tak nějak nanonovo. nic Vám ho nepřipomíná, takže to rychleji přebolí.

zrovna posloucham (Jasmina - Mail - WWW) 05.10.2006, 10:08:32
Tinu Turner.
I ona byla 15 let v nezdravem manzelstvi,bylo to i zfilmovano a ja si nepamatuju titul-nevite nekdo?
A bylo to o i tom ze ona byla daleko schopnejsi nez Ike.
A o tom to taky je-nikdy,zadny schopny a sebevedomy muz ci zena-nikdy nikoho neponizuje.
Jestlize vas nekdy nekde nekdo ponizuje-pak je to vzdy pouhy maly hovno proti vam,proto ma tu tendenci ponizovat.

pomoc (sasa - Mail - WWW) 05.10.2006, 10:11:48
vsemocny admine, smazni ten straaaasne dlooouhy link, co to tak ohavne roztahuje, ze to cele mizi hloboko dole a vpravo tece mimo obrazovku...

jasmino (sasa - Mail - WWW) 05.10.2006, 10:16:39
nekopiruj odkaz z googlu i s vyhledanymi vyrazy, ale jen samotnou adresu stranek

odkaz od jasminy: http://www.viap.cz/ppf-zp-hranicnipo.doc

Jasmíííí, dost dpbrý (NČ - Mail - WWW) 05.10.2006, 10:19:56
Tak jsem si to v rychlosti přehltal. A už chááápu - doposud jsem měl smůlu na samý žpm nebo hpo. A já blbeček už jsem začínal uvažovat, jestli třeba já sám nejsem na hlavu. Dík!!!! Už vím, že já jsem ok - vony byly *************** !

poucna na toto tema je tez (sasa - Mail - WWW) 05.10.2006, 10:25:33
kniha olgy somerovy "o cem zeny nesni".
jjak cervena nit se knihou tahne, ze vsechny do jedny mely problemovy detstvi

Saso ok (Jasmina - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:02:38
priste)))
Jo-problemy z detstvi a to nemusi to detstvi vypadat uz na povrchu hruzostrasne,napr. kdy otec pil a matku mlatil,staci uz jen nepochopeni ditete nebo napr. nadrzovani jednomu sourozenci,coz se deje taky velice casto v rodinach.
NC,mne tam zaujalo to,jak pise z terapie o jedny zensky,ktera mela nutkani ponizit sveho muze-protoze on ji normalne zdrave miloval a vse slo jak na dratku.Verim ze v te nemoci tohle udelala neuvedomnele,terapeut ji dobre pribil-zavidela mu ze on umi milovat.Chce to proste tyhle divne stavy dobre pojmenovat,pak uz zalezi na kazdem cloveku zda to prijme a zacne s tim pracovat ci zda to zapre,jenze tim se nehne,nepostoupi dal.
Nedavno si mi ztezoval jeden chlap-45,taky rozveden a hleda dobrou dusi,libi se mu jedna mamina z klubu,ona je rozvedena a nasla si komplikovanyho sobce,ne jen ze na kluky je sama ale jeste aby se starala o toho co s nim je.A on povida,jak by kluky sam na fotbal doprovazel,pomysleni by ji udelal,je zvykly makat i pomahat atd.Proc ho zadna nechce?-Mozna ze je trouba...a taky i dle meho vkusu-nema jiskru.
Ale premyslim prave o tom a tento odkaz tomu napovida-ze zeny jsou posedle tim-ze chteji muze zmenit.
Nejdriv si nabrnknou plamenneho hrebce a pak z nej chteji udelat domaciho gaucaka ci kutila.Praveho gaucaka a kutila vsak odmitaji.
Pise se ze vztahy jsou o pozicnim boji,kdyz se rozhlednem kolem,tak skutecne to tak skoro vsude je.
Rika se ale ze vztah nema byt o tom.
Tak premyslim zda boj o pozice je nase prirozenost ci nemoc?Kde dnes mame hledat priklady?Ja je hledam v systemech divoce zijicich lidi nebo savcu.A vede mne to k tomu ze clovek se musi naucit udelat se stastnym sam,potom teprve muze lasku zdrave prozivat.
Nedivme se tedy,ze se stava,ze lide po 60tce -konecne najdou toho "praveho" jak rikaji ale ono to bude spise tim,ze lide v tomto veku uz vyzrali a neco si z zivota vzali-proto to najednou funguje.
NC-Tobe jeste 60 neni,myslim?-mas jeste casu)))))))))

Inka (Hani - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:02:45
Mo je dcerky jsou sice šťastně vdané, ale ta starší je vdaná už podruhé. Rozvedla se, přesně jak ty říkáš-nechtěla žít život jako já. Měla ve mně odstrašující příklad a dnes má s druhým mužem krásný vztah a nikdy se nenechá zdeptat. Moc jí fandím.
Pro mně bylo nejhorší, když mi dcerky před lety řekly, proč se nerozvedu a největší korunu tomu dala moje tchýně, která prohlásila to samé.
Myslela jsem že pro děti je hlavní žít v plné rodině, snažila jsem se před nimi neshody tutlat a dnes vím že to byla chyba. VELKÁ.
Závidím dnešní mládeži jejich dravost a sebevědomí, ale je pravda, že nikdy nebylo tolik rozvedených manželství, neúplných rodin a svobodných matek. Nějak se vytrácí rodina, převažuje snaha po sebeuplatnění, volnosti a upřednostňování sama sebe a neochota přizpůsobení. Tím nemyslím podřízení se druhému.
Přes všechny mé životní manželské peripetie jsem nezratila humor, asi proto, že už tak na určitých věcech nelpím a i můj infarkt mne hodně poučil. Mám pár přátel na internetu, práci která mně baví, děti které miluju a i ony mne mají rády a vůbec-na světě je hezky. :-))


Inko podepisuju podruhé... (Kamila - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:16:55
...i já se rozvedla proto, že jsem pár let vyrůstala v tom šíleným dusnu, který mě jako dítě neskutečně deptalo. Nepřála jsem si, aby můj syn byť i jen vzdáleně prožíval něco podobného, takže jsem se rozvedla "včas"... dnes jsme schopni spolu jít na kafe - tedy i se synem, kluci se vídají několikrát týdně - suma sumárum, je to o hodně lepší než v manželství a na kloučkovi to je znát!

Jasmííí, (NČ - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:19:09
samože jsem to trochu přehnal, ale pár divnejch bab jsem přecijen už poznal. Jen jsem nevěděl, že jsou nemocné, a taky jsem jednotlivý typy nedokázal pojmenovat. Pro mě to byly paušálně trapný hysterky. Ale teď mám konečně jasno, už vím, že to byly žpm a hpo.

no jo Hani (Jasmina - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:19:26
v tom je ten zakopany pes,jak pises-ze dnes se vytraci rodina.Lide se rozvadi nekdy i z malichernosti.
Ale jak posoudit,co je malichernost a co uz vazny duvod kdyz kazdy ma tu svou hranici ziti uplne jinak nastavenou?

NC (Jasmina - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:24:06
Jojo,ja Ti to verim-ikdyz Te neznam))) a hysterie je setsakra blba nemoc.
Cetla jsem nekde ze hystericke zeny maji pro muze urcitou silnou pritazlivost,obvykle maji jiskru a pusobi dojmem ze jsou zeny do nepohody,ci naopak krehke co potrebuji ochranu.Byvaji vynikajici jako milenky.
Pravdou je take-ze muzi-zakomplexovany macho,ma samozrejme taktez onu jiskru)))))horsi vsak je (dle vypraveni a i z vl. zkusenosti)ze delaji dojem vynikajiciho milence-ale nejsou.)))))

Hani (Inka - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:32:49
ono všechno zlé je pro něco dobré, byly časy kdy jsem měla vztek, že nemám prima rodiče jako jiní lidé, ale asi je to úhel pohledu v určité době, dnes jsem jim vděčná za to jaký jsem člověk a vůbec, že to mé rozhodnutí žít hezký život a udělat ho hezký i lidem s kterými žiju a nezabývat se zbytečně blbostma, je tak moc silné a dodává mi to odvahu k určitým životním rozhodnutím. Také je asi dobré vyrovnat se s tím, jací lidé jsou a nepředělávat je, to si ušetříš spoustu trápení. Lepší je si vybrat takového co Ti maximálně vyhovuje, ale k tomu asi taky dojdeš věkem a určitými zkušenostmi. Změnu může udělat každý jen sám v sobě. Denně si prožíváme nějaký svůj život a denně máme možnost zvolit jak budeme žít dál, tak proč toho nevyužít.

Jasmííí, (NČ - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:34:53
my už to tady máme spíš jako chatování.
To s těma hysterkama, to mám pochycený od svýho táty. U něj byla ženská buď normální nebo hysterka, a v uplně nejhorším případě učitelka. Byl to chytrej a zkušenej chlap!!!
Jo, ale nevim, co je muž-zakomplexovaný macho... (nebo pako?), a jak vypadá "dojem vynikajícího milence", když to pak tak není. Ježišmarjááá - neznáme se nakonec :-(((((((((((

(bb - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:43:36
Jo, vztahy určují a ovlivňují celý náš život. Může se sypat skoro všechno, nejsme-li na smrtelné posteli a když fungují vztahy, tak se to zvládne.
Ale číst si ty příspěvky tady, to je někdy docela nášup :))
Přes léto bývá klid, ale na podzim začnou vylejzat vztahoví hadi a štíři, kamarádky a příbuzné mi začnou líčit konce jejich jarních lásek a rozpady rodin...A já si připadám jak exot a mám pocit, že kolem normální fungující rodiny by se měl udělat ochranný, vyššími mocnostmi posvěcený kruh.

Jinak myslím, že když je problém ve vztahu otec-děti, je to hodně špatné a samozřejmě to zanechá stopy, ale dobrá fungující maminka to vyrovná, děti se s tím snáz vypořádají.
Jak je špatný vztah s matkou, k matce, je zle na celý život.

Jasmina (Hani - Mail - WWW) 05.10.2006, 11:52:47
Jasně, každý máme jinou hranici- co je pro mně zásadní, může být pro druhého zanedbatelné.
Navíc-obě pohlaví mají odlišné myšlení, jinak bychom byly taky chlapi. Když si to obě strany uvědomí, je napůl vyhráno.
Když ne...tak bohužel válka Rosseových.


kudlanko (Algiz - Mail - WWW) 05.10.2006, 12:07:30
Dekuji za toto tema...

NC (Jasmina - Mail - WWW) 05.10.2006, 13:05:25
Jsem mozna cokoliv jen hysterka ne))))takze asi nezname

A Jasmíííí (NČ - Mail - WWW) 05.10.2006, 19:00:40
já jsem zas neměl VŽDYCKY smůlu jen na hysterky.


Potřebujeme deštník! (Eva - Mail - WWW) 03.11.2006, 00:41:17
My samotné holky prostě potřebujeme nad sebou nějakou ochranu proti všemu negativnímu, co nás potkat. Bojíme se být samy. Je pro nás jednodušší být s někým. Taky jsem se bála. Nakonec mi nezbylo nic jiného, než odejít.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: