| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ŘÍKÁ SE TOMU NEROZHODNOST, NEBO - JAK? |
| Rubrika: [úkol pro vás] Milá Danielo, po delším váhání a pročítání podobných životních příběhů jsem se rozhodla také na Vaše stránky napsat, svěřit se svým příběhem a problémy a i když mám nějakou teoretickou představu, jak vše vyřešit, v praktickém životě se mi to stále nedaří zrealizovat a tak jsem velmi zvědavá na Vaší reakci a rady, a i na reakce ostatních čtenářek. Je mi 28 let, jsem vdaná, s manželem jsme již osm let. Posledních pět let jsme se velmi intenzivně snažili o miminko, které jsem si nade vše přála (byla to vždy má priorita mít rodinu) ovšem bez kladného výsledku.
Z těch pěti let jsme tři roky jezdili do centra, kde jsem podstoupila několikrát umělé oplodnění (nemá asi cenu se rozepisovat, co jsem vše za tu dobu musela podstoupit), musím s politováním dodat, že je spousta takových párů a kdo si tím prošel, lehce pochopí, že je tento proces docela náročný; navíc pokud se nedostaví pozitivní výsledek! Chci jen dodat, že hlavní chybu našli v manželových spermiích. Dále, že manžel má povolání, díky kterému je neustále mimo domov. Téměř před rokem se dostala má psychika do takové fáze, že jsem to v podstatě vzdala a manžel se mi začal čím dál víc odcizovat. A tím, že nebyl doma, žal jsem vstřebávala jen ve společnosti mých blízkých přátel, s kterými jsem se cítila velmi dobře; přestala jsem miminko řešit. Časem se stalo, že jsem začala žít svůj vlastní život a manžel mi začal téměř vadit, přestala jsem s ním mít milostný vztah a spíš jsem byla ráda, když zase odjížděl na cesty. A v tomto období, kdy jsem začala přemýšlet o rozvodu, jsem potkala - jak jinak – jiného muže, s kterým mám nyní témeř půlroční známost. Mám pocit, že jsme si padli do oka hned na první pohled a postupem času se pozvolna z velmi silného platonického zamilování stala i fyzická záležitost. Jenže - velký problém spočívá v tom, že on je také zadaný. Sice nejsou manželé a ani nemají děti, ale už několik let o ně také usilují a dokonce asi před dvěmi lety o jedno v ranném těhotenství přišli. Vím, že on také velmi touží po potomkovi, je mu již 35 let a dobře i ví o mých problémech a tužbách a dokonce se i nebrání myšlence, co by - kdybych já přišla, že jsem s ním těhotná, neboť se nechráníme. Ale po pravdě je to v podstatě z obou našich stran srabáctví; on se snaží na dvou stranách o mimi a já jsem zatím neměla odvahu opustit manžela – v podstatě kvůli nejisté budoucnosti s ním, tím druhým. Vidím v jeho krásných očích, že mě miluje - sic mi to neříká, ale tajné chvíle, které spolu trávíme, jsou překrásné a naše schůzky jsou stále častější. Tak mu věřím, že by za jiných podmínek se mnou byl, ale asi má i rád tu druhou; sic ne tak bláznivě, možná, že si myslí, že to také časem vyprchá, ale já mám až nyní pocit, že to je ten pravý... a nejsem schopna myslet na nějaký jiný nový vztah. Ttak si říkám, že snad bych po případném neúspěchu raději zůstala s manželem, s kterým mám vybudované nějaké zázemí. Má rodina je ze mě celkem vyřízená, nevidí v mém jednání budoucnost - když chci rodinu, ale já si nemohu pomoci a stále mě to velmi silně drží. Chci ještě dodat, že mi nikdy nic nesliboval a i když je velmi milý, ohleduplný a pozorný, neříká mi ty všelijaké nesmysly o milování a jen říká, že je mu líto, že mě činí nešťastnou a chce mě vidět spíš šťastnou, ale že on není schopen mi dát sbohem.... a to mě utvrdilo v jeho upřímnost, že se sice snaží tomu bránit, ale také si nemůže pomoci. A taky nemá na to, opustit tu první. Ale proč by pak se mnou riskoval otěhotnění? Cítím se jako ve slepé uličce. A protože jsem zatím nenašla řešení, nechávám vše - jak se říká - osudu, ale také velmi dobře vím, že mi pomalu vlak ujíždí. Moc vás všechny žádám o zamyšlení nad mou situací a prosím, abyste mě ani jeho hned neodsuzovali, vím, že to není zcela fér, ale prostě nám to jinak nejde... Doufám, že z Vvšich reakcí příjdu na spoustu věcí, které mi vrtají v hlavě a snad i povzbuzení. Děkuji všem, Marcela ------------------- mám několik přítelkyň, které se ocitly v podobné situaci – děťátko sice slíbilo, že přijde... Ale nějak se "zapomnělo". O tom, jak to vyřešily ony, či jak bych to Marcele navrhovala řešit – a nejen s děťátkem, napíšu později. Teď dávám příležitost vám, kudlanky a kudlánci...
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Ať už bude (jezibabka - Mail - WWW) 29.09.2006, 12:35:05
otcem kdokoliv, bude mít to mrně senzační genovej základ. Bůh mu pomoz.
myslis jezibabko (sasa - Mail - WWW) 29.09.2006, 12:42:01
s tema genama tak obecne? ze jako, kdyz se nedari ditko zplodit, ze to clovek nema lamat pres koleno? ze priroda vi, co dela?
(Marcela - Mail - WWW) 29.09.2006, 13:09:53
díky za první reakce i když se ježibabka nevyjádřila přesně jak to myslí. Pravděpodobně neměla problém s otěhotněním nebo ani o tom zatím nezačala uvažovat, ale za zlé jí to nemám, protože jsem kdysi nemyslela jinak!
Nechtěla jsem, aby to vyznělo, že za každou cenu hledám náhradního tatínka, měli jsme možnost jít na dárce což byla podle doktorů pak možnost jediná, takže genový základ by stejně byl neznámý, ale být bez dítěte? To rozhodně né, prostě jsem to nezvládla. Ale bůh mu pomoz? Ale mohl to být jediný důvod proč jsme se s manželem odcizili i když nezapírám, že mě to asi hodně ovlivnilo, ale nic se nestalo ze dne na den. Ale mě hlavně trápí to, že jsem se znovu nešťastně zamilovala.
No na mou duši (Alena T. - Mail - WWW) 29.09.2006, 13:46:05
jesatli my jsme na tom nebyly líp. Antikoncepced byla v podstavě zakázaný slovo, když jsi do toho vlítla, no tak ses vdala, úspěch byl, když tě nemuseli dávat zplnoleťovat, ale to většinou ne, časopisy dívka a bravo girl neexistovaly, takže stejně jsem se sexuálním životem začínaly tak kolem tý osmnáctky, když byly děti v pubertě, tak ná bylo tolik jako vým, když jdete rodit, v pětačtyřicíti dospělý děti a v podstatě zívačka. Když nějaká za takovejch obětí a nervů usilovala o dítě, tak jí všichni litovali a byla to tak jedna z dvousettisíc - dneska každá druhá.Rizikové těhotenství bylo vyjímečné, holky byly mladé a rodily za housku.Prachy sice nebyly, ale ty nejsou ani dneska, a taky jsme to nějak vychovali...a dopadlo to celkem dobře...možná až příliš dobře.Člověk prostě nemá příliš plánovat a počítat, hodně lidí se takhle přepočítalo.Kdyby byla děvenko ve dvaceti neplánovala, mohlas už mít osmnáctiletý dítě , možná i dvě tři, a byla bys v pohodě. Za všechno se platí a ty holt teď platíš. Vyrovnej se s tím.
aleno t. (sasa - Mail - WWW) 29.09.2006, 13:49:59
ty ses ale rozjela. jezuskote, marcele je 28, vdana je 8 let. kdy mela zacit? v 16ti?
asi se dosavadní "diskutérky" poněkud netrefily do tématu... (kiwi - Mail - WWW) 29.09.2006, 13:51:28
Marcele se jedná spíš o současný stav. O to, že se těžce vyrovnává s dost rozháraným, v podstatě se rozpadajícím maželstvím a současně i s bezbudoucností, kterou má s tím druhým.
A to je asi to, o co tu běží a oč chtěla Marcela poradit.
Milá Marcelo, (mamča - Mail - WWW) 29.09.2006, 14:04:14
Průšvih je, že po té neúspěšné oplodňovací anabázi kterou jste si prošli, už asi nemůžete mít s manželem normální uspokojivý sex. Možná i Tvůj manžel to cítí podobně, proto mizí z domova. Jenže "vina" za to, že nemáte dítě, je na jeho straně. Ty už na něj možná koukáš trochu jako na nepoužitelného impotenta. Proto Ti ten druhý připadá tak úžasný. Ale není. Je to jen další "zanašeč", který využil Tvojí zoufalé nenaplněné touhy po děťátku, a užívá si s Tebou i se svou partnerkou.
Přestaňte se s manželem vzdalovat jeden druhému, a jestli ten váš vztah za něco stál, tak si v klidu popovídejte o tom, jestli by manžel měl rád Tvoje dítě, i kdyby jste zvolili cestu anonymního dárce. Nemusíš se bát, na dárce spermatu berou jen mladé zdravé kluky, většinou si tím přivydělávají vysokoškoláci, takže "genový základ" je OK.
(Marcela - Mail - WWW) 29.09.2006, 14:11:07
Po přečtení příspěvku od Aleny jsem v rozpacích zda nemám dlouhé vedení, jestli jsem se špatně nevyjádřila, neboť hlavně poslední tři věty mě vážně dostaly! Když je mi 28let musela bych opravdu začít hodně brzy abych měla osmnáctiletý dítě a to, že mám za to, že jsem se rozhodla počít dítě kolem 22 roku, platit a vyrovnat se s tím, že nejspíš nebude je docela síla, díky! Je úžasné jak někteří lidé mají hned jasno aniž by znali podrobnosti, alespoň já tedy nemám ve zvyku dělat hned předčasné závěry. Navíc já jsem antikoncepci nebrala takže jsem mohla otěhotnit hned kdyby bylo vše v pořádku, ale řešit jsme to začali až později, neboť jak píšeš jsme to ještě NEPLÁNOVALI!
( - Mail - WWW) 29.09.2006, 14:29:05
Nejprve jsem si přečetla příspěvek od Aleny, který mě trochu rozhodil a musela jsem reagovat a až pak jsem četla Vaše zastání, díky za ně.
Mamčo, jsem ráda za upřímnost a vím, že máš nejspíš pravdu, slovo "zanašeč" je výstížné, ale chtěla bych zůstat aspoň trochu najivní a myslet si, že snad to není pouhé zanášení, neboť jinak bych musela připustit, že zanáší tak 90% chlapů, což jsem zjistila velmi lehce po vycházení do společnosti bez manžela samozřejmě, že bez podlehnutí! Navíc jsem i o manželovi zjistila, že mi zanášel, měla jsem podezření asi tak před 3 lety, ale nikdy důkaz, ale když přišla tato krize, ta dotyčná, kterou jsem měla i na mysli tak vyplavala na povrch. Sic dnes tvrdí, že jí nemiluje, ale spal s ní a i když to neřeším, neboť nejsem lepší tak ta důvěra je ztracena. Lze jí znovu najít?
To záleží na tom, (mamča - Mail - WWW) 29.09.2006, 14:47:15
jestli tu důvěru chcete najít, nebo už jste rozhodnuti společné soužití odpískat. Něco hezkého vás přece spojovalo, když jste spolu vydrželi osm let ?
Ta úporná snaha o dítě vás oba vyčerpala, a manželovo sebevědomí je nejspíš na nule, proto si své "chlapství" ověřoval jinde. Tím ho samozřejmě neomlouvám. Popřemýšlej, jestli stojí za to, lepit rozbitý hrnek. Možná je to vzácný čínský porcelán, a stojí za opravu, nebo je to jen starý otlučený křáp. Jestli se rozhodneš pro rozchod, Tvoje pozice není záviděníhodná. Než se vzpamatuješ a najdeš toho správného chlapa, může být z pohledu biologického i pro Tebe pozdě. Volných mužů v téhle přiměřené věkové kategorii, kteří chtějí zakládat rodinu a starat se o hejno dětí, není až tak moc.
(Marcela - Mail - WWW) 29.09.2006, 15:27:51
Abych pravdu řekla, právě je doma klidné období, celkem bez větších konfliktů, žijeme vedle sebe, snažíme se o komunikaci, musím uznat, že jsme si něco za ta léta vybudovali a nechce se mi to jen tak opouštět, ale je to takové bez šťávy, jestli mi rozumíte. Nemám vůbec chuť na sex s ním a ani nevím čím to je, ještě před tím výbuchem mi bylo neustále vyčítáno, že jsem snad frigidní, ale teď poprvé po překročení té hranice, kterou jsem vždy odsuzovala, jsem bohužel zjistila, že s tím druhým to je dokonalé, rozhodně to vnímám úplně jinak, daleko intenzivněji než před osmi lety když jsem začínala se svým budoucím manželem, ta doba je v silné mlze, ale dnešek je jasně krásný a to mi zatím nejde překonat, vzdát se toho druhého a tím mám pocit ztracení! Pořád doufám, že jednou bude můj....já vím najivka! Budu hold muset ještě chvíli čekat a snad pak dojdu k rozhodnutí, ale asi nyní nic hrotit nebudu. Díky Vám všem.
Marcelko, ( - Mail - WWW) 29.09.2006, 15:32:26
vzhledem k tomu, že se také chystám na IVF a zemřelo mi děťátko, tak přesně vím co cítíš. Mám jen dvě otázky?
1.Dovedeš si představit jak se asi bude cítit žena Tvého přítele když Ty teď otěhotníš? 2. Jak by ses cítila Ty kdyby přišel Tvůj manžel, že jeho milenka je teď těhotná? Nechtělo by to především dořešit nejdříve minulost nebo vztahy než ubližovat všem okolo ještě víc?
Nečetla jsem reakce (Gita - Mail - WWW) 29.09.2006, 15:54:00
takže teď píšu neovlivněná tím, co tu napsali jiní.
"Chci ještě dodat, že mi nikdy nic nesliboval a i když je velmi milý, ohleduplný a pozorný, neříká mi ty všelijaké nesmysly o milování a jen říká, že je mu líto, že mě činí nešťastnou a chce mě vidět spíš šťastnou, ale že on není schopen mi dát sbohem" Ó jak rafinované. On jí sice neříká nesmysly o milování, zato jí říká nesmysly o tom, jak nechce nikomu ubližovat. Připomíná mi to takové ty fráze, když někdo někoho odmítá s tím, že si ho nezaslouží. Když někoho miluju, tak mu neubližuju. Tak buď je mu jedno, že ti ubližuje, anebo je srababa. Moc tvrdé asi, co? Ale tohle mě dovede nadzvednout ze židle. Jakoby se snad někde pořádaly nějaké řečnické kurzy pro zahýbající chlapy. Tipovala bych, že to celé ani není tak moc o šílené lásce, jako o velké veliké nerozhodnosti. Vidím to tak, že jste oba v podobné situaci. Oba chcete dítě, oba máte problémy mít ho se svým partnerem. Oba jste se svým partnerem v něčem nespokojeni (usuzuju tak z toho, že spokojený člověk přece nemá potřebu toho svého podvádět). Máš dvě možnosti: Buď manžela opustíš s tím, že bohužel nikde není psáno, že se ten druhý kvůli tobě také rozejde, že budeš šťastnější, že budete mít dítě. Anebo to takhle šoulej a válej, možná otěhotníš s pánem č. 2, manželovi bych to ale moc netroubila. Ovšem vlk se třeba nažere a koza zůstane možná taky celá. Byla jsi ve Františkových lázních? Tam se myslím sahá chlapečkovi (vysochanému, samozřejmě) na p***ík. Je to prý pohanská tradice - něco jako, když to nejde s tím, kterého máš, sáhni na p***íka jinému - třeba se to povede... Jediná konkrétní rada: než se pustíš do plození potomstva, vyřeš si nejprve ty vztahy. S dítětem se s nepodařeného vztahu odchází špatně.
( - Mail - WWW) 29.09.2006, 16:02:14
Velmi živě si to dovedu představit, několikrát jsem si tuto situaci vybavovala a opravdu mi není samotné z toho dobře, to mu věř. Ale představa, že příjde ten druhý a řekne, že je těhotná ta jeho "jednička" je pro mě nyní snad ještě horší. Nechci už nikomu ubližovat, ale taky nechci být neustále nešťastná a v mém věku sic se necítím stará, tak bohužel těch svobodných tolik není nebo na ně prostě nemám štěstí a ani jsem po pravdě nyní nehledala, protože mám před očima jen toho jednoho ukrutníka.
Navíc když vyplavala ta milenka mého manžílka, vlastně s ní začal v době, kdy jsem jezdila do Prahy do centra a podstupovala umělá oplodnění a v tu dobu mě to šíleně deptalo, neboť jsem to tušila. Ale asi to opravdu není to správné chování, ale tak mám sedět někde v koutku a čekat jestli se oběví nějaký volný princ? Nemám taky trochu právo být trochu sobecká?
Pravo byt trochu sobecka (Yta - Mail - WWW) 29.09.2006, 16:45:31
mas, ale pravo ublizovat te jeho partnerce nemas. To se Ti vymsti. Svemu manzelovi neveris, protoze Ti zahnul, ale svemu milenci veris, prestoze doma partnerce lze a podvadi ji? Je to obycejny "zanasec". Rozumne je resit vse postupne. Nejprve vztahy, pak dite. Jestli jsem pochopila, tak milenec se snazi o dite jak u sve partnerky, tak u Tebe? To Ti nevadi? A jak to bude resit, kdyz otehotnite obe dve najednou? Ja si nemyslim, Marcelo, ze je to ten pravy. Co dela sve partnerce ted, to bude jednou delat i Tobe. Ja bych do tohoto vztahu nesla.
Taky jsem pro to... (Johanka - Mail - WWW) 29.09.2006, 17:38:08
...resit nejprve vztahy a pak deti. Dneska je mozny vsechno, znam holcinu, co mela prvni dite ve 42, a ne kvuli kariere, ale proste proto, ze driv nepotkala toho pravyho. Jasneze souhlasim s Alenou, ze lepsi driv nez pozdeji, ale kdyz to nejde z jakychkoli duvodu, tak zaplatpambuh za to, ze to jde i pozdeji. Treba moje sousedka, super zenska, temer 70, mela asi 4 manzely, ty prvni tri dost rychle po sobe a s nikym nemohla otehotnet, pak si vzala toho posledniho a slo to hned a prozili krasnej stastnej zivot... Kdyby otehotnela s tema prvnima, tak ji treba neco tak hezkyho uz nebude cekat...
Za predpokladu, ze bys svoje soucasny manzelstvi povazovala za super a dokonaly, tak bych zustala a byla pro nejakou adopci nebo spermobanku (tak bych to resila treba ja, kdyby bylo treba, protoze si neumim predstavit, ze bych s mym muzem nebyla), ale jestlize jsou to jenom takovy prijemne zabehnuty koleje, ktery ale nikomu ze zucastnenych nic moc super nedavaji, tak bych to zmenila, dokud je cas. Opustit druhyho pro neplodnost je blby, ale pokud jste se navzajem podvadeli, tak uz ten vztah asi za moc nestoji a navic to vypada, ze na zadne strane neni vule k naprave. Na toho noveho bych se taky moc neupinala, souhlasim s ostatnimi, ze kdyz je schopen tohle delat sve soucasne partnerce, proste oplodnovat obe a cekat, kdy se situace vyresi za nej, tedy ktera prvni otehotni, tak to fakt neni spolehlivy partner do zivota. 28 neni az tak malo, ale ani moc, kdyz zacnes s cistym stitem, do dvou let muzes mit suprovyho chlapa, mimco, vsechno bude v pohode a na tyhle dva si uz ani nevzpomenes :)
Ja myslim ze on to nechava osudu (Jasmina - Mail - WWW) 29.09.2006, 18:53:40
Ktera prvni otehotni-ta bude jeho.
Sranda by byla,kdyby jste otehotnely obe najednou))))
Marcelko, (Dana - Mail - WWW) 29.09.2006, 22:55:41
každá rada drahá, ať to vezmu z kterékoliv strany:-(
Uz to tu zaznelo, (Alena - Mail - WWW) 30.09.2006, 01:28:53
ale jeste jednou ti poradim jak to vidim ja.
Musis se rozhodnout co doopravdy chces a podle toho jednat. Sedet na dvou zidlich neni dobre a nakonec - ani ne pohodlne... Nekdy je rozhodovani dost tezke ale zustat na vazkach delsi dobu muze byt bolestive jeste vic. Jsi jeste mlada, vsechno muze jeste prijit. Mozna tim pravym je nekdo, kdo jenom prijde. A podle meho, chlap, ktery to valci na dve strany(dve zeny) a neumi se rozhodnout...asi by jsem mu moc neduverovala. Nejak mi to s "chlapskym" chovanim nestymuje. A tak se ve svem trojuhelniku musis pochlapit ty. Preju ti mnoho stesti. PS: neni to lehke, asi kazdy jsme si necim podobnym prosli.
tři až čtyři zanášeči :) (bb - Mail - WWW) 30.09.2006, 15:22:49
Marcelo, podle mě jde o klasický model - vzali jste se mladí, nebo aspoň tys byla velmi mladá (20), dítě, které sis přála (nepíšeš, jestli i manžel, nebo spíš chtěl vyhovět tvému přání, nepřišlo. Takže čas a myšlenky, které bys nejspíš věnovala dítěti, jsi věnovala sobě, čili jsi dospívala, dozrávala, a dospěla jsi k manželské nudě a odcizení. Léčba neplodnosti tomu jistě napomohla. Možná je na tom i tvůj manžel stejně, možná si časem připadal spíš jako neúspěšný inseminátor než partner, když hlavním a jediným cílem bylo dítě, dítě, dítě...a přitom ve tvém a možná i jeho věku plno lidí ještě děti nemá a žijí i něčím jiným,než snahou o dítě.
Všechno se dá pochopit a není na tom nic k odsouzení. To, co popsala AlenaT, je skutečnost, která se ale tebe myslím netýká. To platí pro 35-40leté ženy, které daly na čas přednost kariéře, protože třeba nechtěly dopadnout jako jejich maminka, která jim v 18 říkala, Holka, hlavně si nepořizuj brzy rodinu, nebuď hloupá, budeš jen dřít, starat se, brát horší práci, abys mohla pro dítě do jeslí, a co z toho...užji si života dokud můžeš, dneska máte jinčí příležitosti... Tak nějak, například. A když chtějí rodinu, často dojde na kompromis. Buď mají dobrého milujícího milovaného partnera, ale nemůžou mít dítě. Nebo nemají partnera, ale čas nečeká, tak se stávají matkami samoživitelkami, dítě se narodí "bez otce", atd. Ani to není k odsouzení, spíš k politování, protože si myslím, že žena trpí víc tím, že nemá dítě, než kompromisem v kariéře. No, ty bys teď měla vyřešit nejdřív svoje dva partnerské vztahy. Ujasnit si, jestli chceš zůstat vdaná za svého současného manžela. Jestli to je muž pro zbytek tvého života, tj. dejme tomu příštích 50 let. Jestli jo, tak zjistit, co on. Jestli on taky, tak si dát pauzu, rok dva se věnovat sami sobě, odpočívat. Přestat se SNAŽIT o dítě, možná přijde samo. Manžel není impotent ani mu lékaři neřekli, že je neplodný. No a pokud s ním nechceš být, tak se rozveď, a současně zvažuj, co ten tvůj amant. POdle mě jsi pro něj románkem, když si tak moc dává pozor, aby ti neřekl, že tě miluje... Ani nemusí, ty si to ráda domyslíš z pohledu jeho krásných očí. Oči má možná krásné, ale není to partner, je to jen rozsévač, který "pracuje na mimi" u dvou žen současně. Zeptej se sama sebe, co by sis pomyslela o manželovi, který se s tebou snažil o dítě a současně by plánoval "mimi" s jinou ženou? Pohledem svých krásných očí by ji ujišťoval o své lásce, opoře atd.? Vyřešte si každý svůj vztah, své snahy o mimi se svým současným partnerem, a pak teprve můžete začít s čistou myslí i duší spolu. A nebo taky ne.
bb (Ariana - Mail - WWW) 30.09.2006, 17:10:28
tak tentokrát je to v této diskusi nejlepší příspěvek. Klobouk dolů, naprosto přesně jsi vyjádřila, co jsme chtěla též připodotknout.
bb (Polarka - Mail - WWW) 30.09.2006, 18:21:41
velice moudre!!!!!!Nakonec ten milenec, kdyz takhle se chova k zene se kterou se snazi mit dite mi pripada silene nespolehlivej!!! Hele v nejhorsim pripade....je tady adopce. Nebo artificial inseminace. preju hodne stesti.....ale fakt si myslim ze s tim milencem to nevede nikam!
Marcelo, (mila - Mail - WWW) 02.10.2006, 10:23:27
je ti teprve 28. Ja vim, pripada ti to hodne, ale ver mi, jsi ted unavena z tech let, co jste se marne pokouseli otehotnet.. podle mne to chce jedine..klid.. a ten rozhodne neziskas vztahem s tim darebakem, co je zadany, nic ti neslibuje, jenom JENOM Ti strasne bere.. Moje rada - skonci to s nim.. s manzelem bych to tak razantne neresila, ale taky by to stalo za uvahu.. a nejakou chvili proste nemysli na dite, na chlapy, ale jen a jen na SEBE.. proste dej si nejakou dobu (treba jenom pul roku) odpocinek. A pak se pust do reseni manzelstvi a dalsich veci souvisejicich
(Marcela - Mail - WWW) 02.10.2006, 12:55:42
Ahoj všichni, neměla jsem o víkendu přiležitost si přečíst Vaše příspěvky a rady a tak jsem je četla až nyní. Díky Vám všem. Když to shrnu, tak v podstatě jste se všichni shodli na tom, že ten druhý je zanašeč a nedůvěryhodný člověk a že vzah s ním mi bude do budoucna jen ubližovat. Ano, je to pravda a budu se snažit to ukončit sic je to pro mě šíleně těžké, protože jsem do něj blázen. Tento sobotní večer jsme opět ztrávili spolu, byli jsme na výletě a bylo to super, ale vím, že bych neměla.
Chtěla jsem dodat, že jsem ani trochu v podobné situaci dřív nebyla, když se o mě zajímal zadaný muž, nepustila jsem ho blíž abych nemusela právě takovou situaci řešit. Když jsme se seznámili samozřejmě jsem nevěděla o vážnosti jeho vztahu a když jsem se pak dověděla, že sice přítelkyni má, ale není s ní ženatý a nemá děti a ani majetkové závazky, tak jsem si říkala, že zas nedělám takové zlo..... Ale teď když vím, že mimi chce zkoušet na obouch stranách jsem fakt zmatená, řekla jsem mu, že je srab a vím, že to pramení z jeho zoufalství, že má opravdu velkou tužbu a to máme společné a tak to taky vzájemně vnímáme, tak časem uvidím. Nejhorší je, že se těžko jedná rozumově když srdce říká něco jiného, to jsou ty růžové brýle. Přesto Vám všem znovu děkuji za své názory a rozhodně je vemu na vědomí.
(bb - Mail - WWW) 02.10.2006, 19:09:19
A co ti říká srdce o muži, který má dvě milenky a s oběma "pracuje na mimi" ?
Jo, bb, (Sinix - Mail - WWW) 03.10.2006, 09:43:35
tomu se říká "rozsévat sémě v širou dál". Ale třeba jenom závodí, a kterou oplodní dřív, tu si vezme - abychom mu nekřivdili. Problém ale nastane, pokud otěhotní obě zároveň.
Jo, podivnou ruletu s pistolí hráli...
blbost (emma - Mail - WWW) 04.10.2006, 18:45:45
Myslím, že by sis měla koupit knihu "Až tak moc tě nežere!" a pochopíš všechno...vážně, kup si ji, stojí to za to...možná by ses měla vykašlat na oba..a jít svou cestou..
emmo (Kamila - Mail - WWW) 05.10.2006, 09:13:51
tu knihu mám - dám tomu, kdo si o ní řekne... není špatná, ale dospělý ženský otřískaný životem už nic novýho neřekne :)))
( - Mail - WWW) 01.04.2008, 15:27:36
Váš manžel by se na Vás, milá paní, měl okamžitě vysrat. Stejně si udělá test otcovství a odejde...
|