| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| JAK JSEM SLAVIL STÁŘÍ |
Rubrika: [zážitky] Existují jisté neklamné známky toho, že stárnete. Jednou z nich je, že vám někdo řekne „Ty vole, ty už seš starej!" Přesně to se mi totiž letos stalo. Své třicáté narozeniny jsem si jaksepatří užil: Seděl jsem sám doma a díval se z okna, jak celý den usilovně prší. Až úplně večer pršet přestalo a na oblohu vyšlo slunce, které okamžitě zapadlo. Myslím, že to bylo znamení.
Na frázi „Všechno nejlepší" jsem všem zarputile odpovídal „už mám za sebou". Lidé, kteří útrpně shlížeji na mé stáří, mě konejší, že člověk je pouze tak starý, na kolik se cítí, ale moc to nepomáhá. Já se cítím na čtyřista let. Je ale fakt, že vyšší věk má i své výhody. Například můžete nadávat na mládež, aniž byste se museli stydět, že jste mládež. Také jste zkušenější než mládež, přičemž „zkušenost" definujeme jako „víc zbytečně promarněného života, než stihla promarnit mládež". Stařecky se belhaje po městě (na kole) jsem včera v obchodě zahlédl knihu „Jak přežít třicítku". Otevřel jsem ji a byla plná svrasklých žen, pěstujících jógu, a rad, jak jíst zeleninu a na noc si rozmatlávat po obličeji jogurt. Asi tak půlka knihy byla věnována tomu, jak vhodným oblečením zakrýt nechutně vypadající tělo. Očividně to byla kniha pro ženy – muži-třicátníci mají úplně jiné starosti než se zeleninou – například s alimenty, s vráskami v obličeji nebo s tloušťkou. Zavřel jsem tedy knihu „Jak přežít třicítku" s tím, že třicítku, která takovéhle věci čte, bych asi nepřežil; nejspíš bych ji zabil. Nebýt takovýchhle knih, člověk by si ani neuvědomil, že stárne. Sám si připadá vlastně pořád stejně starý. Svůj věk si daleko víc uvědomuje podle věcí kolem sebe, které stárnou s ním. Třeba takové zrcadlo. Protože často člověk zapomíná, že je starý, a chová se jako debil (čti: jako sedmnáctiletý), sepsal jsem malý test, který vám napoví, zda jste mladí nebo ne. Výsledku tohoto testu byste měli přizpůsobit i své chování. Nechcete přece, aby se vám stalo něco tak strašně trapného, že ještě ve třiceti budete jezdit na kolečkových bruslích.
Výsledek: Máte-li více než 25 bodů, nejezděte na kolečkových bruslích. Jste staří. Dobře se podívejte, co dělá dnešní mládež, a nic z toho nedělejte. Jste-li žena, měla byste možná přehodnotit výběr partnera. Vaším ideálním partnerem už by neměl být o dvacet let starší zkušený muž, neboť takový by byl buď zcela impotentní, nebo zcela mrtvý. Jste-li muž, vaším ideálem je i nadále o dvacet a více let mladší žena, ale už se o žádnou takovou nepokoušejte. Práce na zahrádce či v dílně je stejně zábavná a mívá jistější výsledky. Doufám, že vás můj test povzbudil a potěšil. Vidíte, že na stárnutí není všechno jen ošklivé! Kupříkladu může člověk ostatním radit a cítit se u toho dobře jako já teď. Ve svém věku se už necítím jako pitomec, když pronáším moudra jako „Člověk je jen tak starý, na kolik se cítí". Koneckonců mám na určitou životní moudrost právo, když mi bude zanedlouho čtyřista jeden rok. |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
(bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 00:54:50
roztomilé :)
Taky mi připadá, (David - Mail - WWW) 22.09.2006, 08:06:15
že člověk po třicítce skočí z puberty rovnou do předsmrtné agónie...
Alespoň podle reakcí okolí.
Ten svět je celý naruby. (master - Mail - WWW) 22.09.2006, 08:20:39
Třicátníci mají předsmrtnou agónii, mládež je posílá do hrobu, někteří se cítí na 400 a sátníci? Ti se zase vracejí do puberty...Já to tak cítím.:-)
Sakryš, já dostala letos k narozeninám kolečkové brusle... (Wendy - Mail - WWW) 22.09.2006, 09:17:49
Uložím je na dno skříně a odcházím vyhledat si mladšího muže. \Potěšil mě bod 5.- mám sice tři body, ale vypadám jako za 1 bod...barva byla velice akční.
Jeníku, Jeníku (Inka - Mail - WWW) 22.09.2006, 10:13:19
nechtěla bych číst Tvůj článek na toto téma za 30 let, asi by to bylo o nemocnicích nebo o hřbitovech, ale taky možná, že už zapomeneš v stařecké demenci tuto adresu jestli budeš takto pokračovat.
Asi mám v sobě věčné mládí a nebo je všechno naruby jak říká Master, táhne mi na 50ku a letos mám nové kolečkové brusle, loni jsem začala jezdit na snowboardu, skoky padákem už mám dávno za sebou, též mám nový plavební průkaz na palchetnice a mtorové lodě, ještě tu loď a nějaké to potápění, děti už mám odchované (tak se můžu zabít jak říkal můj ex manžel)a začínám znova a je to kouzelné. Život je tak krásný, že ani nestačím vnímat jak rychle to letí natož zkoumat jestli stárnu a jak moc, zrovna tohle mě ted vůbec netrápí. Nenechávám si život proklouzávt mezi prsty, já si ho užívám plnými doušky a tak by to mělo být.
Inka mi mluví ze srdce (Ariana - Mail - WWW) 22.09.2006, 10:40:23
něco podobného jsem se zrovna chystala napsat. Pozoruji, že čím jsem starší (50 už se překulila), tím víc si vychutnávám život. Fakt je, že čas letí stále rychleji, ale to je možná právě ten důvod, proč si člověk víc života váží. A i když ho přepadnou občasné chmury, ví, že zase přejdou, protože už to xkrát prožil. Před padesátkou jsem z ní měla stres, přibrala 15 kg, po padesátce jsem je shodila, cítím se lépe než ve 20 letech a chodím pravidelně cvičit do fitka. Myslím, že to říkal p. Werich: "Když už žijete, tak koukejte, abyste žili." Jinak se můžeme odebrat do Pelhřimova, podívat se na krematorium, abychom věděli, do čeho jdeme :-)
Paní Inko, to byla recese a nadsázka, Jeník se tím rozhodně nechtěl dotknout zdatných padesátnic :) (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 10:54:46
To je zvláštní, jak ti padesátníci a padesátnice dohánějí co se dá.
Prý se to ale dělo vždycky, povídala mamka, akorát spíš chlapi s tou druhou mízou, teď blbnou i ženský :) No ale proč ne, když se na to cítí a nikomu tím neubližujou. Koneckonců,možná až mi bude jednou 50, budu taky samým štěstím z toho, že ještě žiju a je mi dobře, lítat raketou na Měsíc :))
(bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 10:59:03
tak mě napadá, co budou jednou dohánět dnešní dvacetiletí?
snowboard, padák, ultralight, plachetnice, potápění, lyžování na ledovci, atd. atd. - běžná záležitost pro ně o technice, elektronice, digitalizaci života nemluvě Nedá se svítit, je nutno začít tlačit trošku na vývojáře ohledně těch vesmírných korábů.
bb, (master - Mail - WWW) 22.09.2006, 11:21:26
jaká druhá míza, jaký "blbnou..."?
Já mám FURT první a tu druhou čekám tak - no abych nekecal, tak za takových nějakých 30 let. A kdyby Jeník slavil své 3cátiny v kruhu nácket, určitě by omládl, nepsal by nic o čtyřstovce a my bychom četli úplně, ale úplně jiné řádky, protože by mu někdo polichotil a řekl:"Ty vole, ty jseš ale mladej..." Jak to děláš?
mastere, (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 11:28:21
kdybyste tu Jeníkovu nadsázku tolik neřešili, tak bych vám tu mladickost i uvěřila :)
ale když mu radíte co dělat, aby byl jura jak vy, tak ...:))
Flako, Flako, má u mě dalí bod, (toulavej - Mail - WWW) 22.09.2006, 11:28:52
přičem bodem číslo 6 u jídla vás zajímá jestli se musí kousat - jsi mě ZASE dostal.
Přeji Ti, a Ti těch 30 dlouho vydrí. Podle mých zkueností i zkueností pana Suchého se to v osmatřiceti zastaví a TAKHLE se pak člověk mentálně cítí i v těch stopadesáti . . . take na tohle má jetě pár let času. :-)
no bb, (master - Mail - WWW) 22.09.2006, 11:58:28
jak já taky? Já bych si určitě nebral nic z 1 a-e; tu nadsázku bych však rozšířil ještě o bod ef a pod tím se skrývají plechovky s pivem.
Rovněž tak u bodu 6 mi chybí písmenko ef - jestli je to jídlo dobré. Nechápu však, proč by se mělo pivu a dobrému jídlu říkat nadsázka. To fakt nechápu.
říkám, že mi táhne na 50ku, (Inka - Mail - WWW) 22.09.2006, 12:28:09
neboť jsem již překročila 40ku, za měsíc slavím 42 a rozhodně se mě co napsal Jeník nedotklo, jen bych rozhodně nechtěla trávit život s chlapem, který takhle přemýšlí už ve 30ti a bohužel bez nadsázky je jich kolem nás docela dost, takového za 10 let budeš nutit chodit do práce místo po doktorech a lékárnách, vůbec vylézt z postele, v lepším případě ho budeš otáčet na kanapi před televití aby se neproležel a hlídat zásobu stále chlazeného piva v lednici, abys mu udržela dobrou náladu, přesvědčovat ho že sex je úžasná věc a donutíš ho akorát k pozici na chcíplího motejla 2x do roka.....hrozná představa, fuj to mě to vyděsilo!!! Vůbec neblbneme ani nedoháníme co se dá, jen si umíme život udělat hezký a zajímavý, vážíme si svých partnerů a oni nás. Rozhodně nepropadáme depresím z kdejaký prkotiny, neboť jsme již prošli kdejakou kalamitou, umíme se radovat z obyčejnech věcí, máme spoutu zájmů a koníčků a poslední nejnovější civilizační choroby se nám vyhejbají obloukem. Komu bysme asi tak tímhle pozitivním životem ubližovali? Nejsou všichni dvacetiletí stejní, mám v tom věku dvě děti, mají spoustu zájmů, koníčků, přátel, muziku, spoustu plánů do budoucna....věcí které je baví, slovo nuda jsem u nich v životě neslyšela. To jak se cítíme nikomu nevnucujeme je to náš vnitřní pocit a je mi úplně jedno jestli se to někomu líbí či ne.
mastere, (aTeo ;) - Mail - WWW) 22.09.2006, 12:54:28
já mám za sebou i druhou mízu a netrpělivě čekám na třetí... zatím je to celkem nuda! ;)
Paní Inko, teda vy jste přísná, neučíte fyziku? :)) (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:15:50
S tím věkem jsem to trochu přehnala, vážně jsem podle projevu tipovala o 10 víc, takhle jste jen o pět let starší než já :)
možná jsem ale jen trošku vnímavější k seznamům skvělostí, jak je všechno ťip ťop - bývalý partner, současný partner, děti, ekologický způsob života, práce, zdraví, řidičák na plachetnici, prostě všechno tak akorát... znám jednu paní ze svého blízkého okolí, která si své uchopení života taky pochvaluje a její okolí to vidí poněkud jinak, čemuž ona by se upřímně divila...s palbou argumentů, že u vás je to jinak, počítám :)) Chvíli jsem nevěděla, kam zařadit tu poznámku o dvacetiletých - protože já jsem jen v nadsázce a z legrace zmínila, co asi budou dohánět dnešní 20letí až jim bude 50, že jako vesmírné lety a tak. Ale pak mi došlo, že to byla pouze startovací rampa k vylíčení skvělých dětí se skvělým životem plným zájmů, přátel, plánů atd...a tak je všechno v pořádku :)) Pozitivní přístup k životu je fajn, taky ho preferuju, akorát že o tom tolik nepřemýšlím, prostě tak žiju a nevystavuju to v dlouhých seznamech na odiv. Nijak mě však nerozčiluje, když tak někdo činí - každému co jeho jest :-)
Mastere, tak teď nevím :) (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:17:49
mám se snažit to vysvětlit, nebo ti radši polichotit, jak jsi psal, "klid, vole, jseš taky mladej" ... :)
to víš, aTeo, my jsme holt jiná generace. (master - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:18:59
Ti dnešní mladí ještě nevyčerpali ani tu první a už se cítí nad hrobem.
A nejhorší na tom je, že se nám některé ženské nevěřícně vysmívají. Třeba taková Brigita...kolik jí může být, babě...
(bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:20:23
ještě k tomu co bylo pro paní Inku:
uvědomuju si, že to, co já považuju za absolutní samozřejmost, takže to neprožívám, nepopisuju, nevypisuju v seznamech a nevychvaluju tolik, jste si třeba vy musela hodně tvrdě vydobýt, počkat si na to, atd., pak k tomu samozřejmě máte poněkud jiný přístup než je ten můj rozevlátý :)
Jeníku, Jeníku, (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:22:21
podívej se, cos tou svojí nadsázkou a legráckou spustil za gender studii :))
koukej, Bardotko, klidně si vysvětluj, klidně si lichoť, (master - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:24:50
já vím své. :-)
Jo děti, pokud nás nic nebolí, (Wendy - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:34:04
a můžeme běhat, to se nám to si libuje. Jak jsme fit, nestaří, podnikaví, jak si užíváme druhé mízy a tak tomu podobně. Hlavná vec, aby nám to dlouho vydrželo. A pak abychom měli na co vzpomínat. Tato zde přítomná sestava asi vzpomínat na co mít bude, což ?
(bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:43:14
jasně, Wendy, proto už pilně sušíme drobky pro holuby do parku, ať nevzpomínáme jen tak nasucho :)
nevím co Tě žere bb, (Inka - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:43:21
že dokážeš jen stále do příspěvků každého nepříjemně rýt a překrucovat. Máš z toho radost?!?! Těší Tě jízlivost, ztrapňování?!?! Ano máš pravdu, přístup k životu a k lidem mám rozhodně jiný, ani bych ten Tvůj mít nechtěla, nejsi příjemný člověk.
Inko Inko :) (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:46:33
nežere mě vůbec nic, naštěstí, mám dobrou náladu, důvody nevypisuju, a dobře se tu bavím nad Jeníkovo článkem i nad tvým školometským projevem :)
kde do někoho ryju, prosím tě :) hele, je pátek, víkendík před námi, venku sluníčko, tak se nemrač :)) Hele, neber si to tak, lidi se tu prostě vyjadřuju k tomu, co kdo píše, no a jaký z toho mají dojem a pocit:)
Wendy, jo,jo, (master - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:47:31
kolikrát by se mi zachtělo, aby mi bylo třeba 20, ale pak se poškrabu pravou rukou na levé straně hlavy a řeknu si, kruci, ale vždyť já bych nemusel prožít to, co jsem prožil a nakonec jsem rád, že jsem opět v reálu.
A proto - s úsměvem do nastávajícího víkendu. Ať je Vám kolik chce, hlavně zdraví. Kéž by byl dlouhý, předlouhý...Já mám takové práce.
Inko, o mém přístupu k lidem nevíš VŮBEC nic :) (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:50:01
a narozdíl od tebe hodnotím jen to, jak píšeš, suše a jako paní profesorka :)
o tobě jako člověku si nemyslím vůbec nic, protože hodnotit někoho podle pár vět na netu je značně zavádějící přístup
master, (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 13:51:05
práce neuteče a příští víkend bude dlouhý, hodně dlouhý, babí léto vydrží, slibuje nebe :)
mylíš se bb, (Inka - Mail - WWW) 22.09.2006, 14:23:16
to jak reaguješ na určité věci, jakým způsobem píšeš, jak moc často, jak se vyjadřuješ, to o Tobě vypovídá víc než si myslíš.
Ano máš pravdu v jedné věci já hezký život za absolutní samozřejmost nepovažuju, vážím si života, lidí i jejich názorů a nemám potřebu je jakýmkoliv způsobem ztrapňovat nebo shazovat. Respektuji i jejich jiný názor. Nemám potřebu shromažďovat iformace o každým, které tu v souvislosti s něčím napíšou. To jak se hezky hodnotíš Ty, může být ale docela odlišné od toho co si o Tobě myslí ostatní lidé, nevím proč máš takovou potřebu reagovat tak nepříjemně, možná v sobě něco řešíš, ale to neznamená, že tu budeš napadat příspěvky lidí. A nebo tohle je pro Tebe příjemná konverzace která Tě tak moc baví?!?!
Inko, no teda :) (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 14:44:20
kdybych tušila, že se tě tak strašně doktkne trocha nadsázky, legrace na tvůj účet a že nesneseš, když někdo pročte tvoje příspěvky po svém a nezbaští to na první spolknutí, nereagovala bych radši vůbec.
Nenapadám tě, ale to ty nejsi zjevně schopna pochopit. A kde se hezky hodnotím, prosím tě :)) Kyselost tvých reakcí je opravdu nezábavná.
Inko, mám pro tebe jednu dobrou zprávu, na víkend :) (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 14:49:09
Týká se četnosti mých komentářů - zatímco ty nebo jiní sem chodíte rok, dva, tři, a budete nadále, já jsem tu asi tak tři měsíce, a až si to tu omrknu, pročtu, neuvidím nic nového a bude to stále stejné, tak zase odejdu :)
do té doby to vydržíš, ne? :))
bb dělej si tu trochu legrace ze sebe hrdinko (Inka - Mail - WWW) 22.09.2006, 15:01:29
a Tvý nereagování na mé příspěvky příjímám s povděkem, já učiním totéž! Nevidím jediný dobrý důvod, proč bych měla něco takového snášet.
Je to zvláštní (Ariana - Mail - WWW) 22.09.2006, 15:02:11
jak někdy mohou jít mimo sebe některé příspěvky. Já nevím, ale Inčiny komentáře mně osobně sednou a na rozdíl od bb mi vůbec nepřipadají suché a školometské. V každém případě si užijme nádherný víkend.
Vypozoroval jsem, že neklamným příznakem stárnutí... (Ydiot (400 let) - Mail - WWW) 22.09.2006, 15:15:02
...je otázku "jak to děláš, že jsi stále takhle vitální?" pochopit nikoli jako kompliment, ale skutečně jako otázku. Začnete mládež dalekosáhle nudit tím, že jí skutečně do podrobna vykládáte, jak to děláte, že jste tak vitální.
Není divu, že po takovém vašem vyčerpávajícím monologu z mládeže vyprchá veškerá životní energie, zatímco vy mizíte v zapadajícím slunci na kolečkových bruslích.
Ariano, (Johanka - Mail - WWW) 22.09.2006, 15:48:53
ja tomu taky moc nerozumim, protoze Inka mi prijde, ze naprosto nicim neprovokuje, pise moc fajnove, a bb se taky za beznejch okolnosti projevuje sice kvantitne, ale pomerne kvalitne :). Prijde mi to neco podobnyho, jak kdyz si pred casem dorka zasedla na me, ale nenapada me, cim by Inka mohla bb vadit...
(sasa - Mail - WWW) 22.09.2006, 16:55:44
***ale nenapada me, cim by Inka mohla bb vadit...***
treba malym smyslem pro humor, ze bere vsechno moc vazne 1b, 2b, 3d, 4e - z nej nic nemate, protoze vam do toho keca dalsich 5 lidi, rvou 4 psi a 5 ptaku (manzel 4d), 5bcd, 6f - je to maso? (spravna odpoved ma byt ano)
a nebude to tím, že sme holt každej jinej, dámy? (kiwi - Mail - WWW) 22.09.2006, 17:15:34
Inka je fajn, bb taky, jen každá jinak. Nenapadá mi lepší přirovnání - bb, neuraž se, ale ty jsi takovej víc štěkavej pejsek, prostě mnohdy hodně moc kraválu navíc, i když tím třeba nic zlýho nemyslíš. Kdežto Inka je (písemně!) takovej chlupáč-gaučák...
Snad by bylo, milá bb, občas dobrý vynechat některý ty invektivy - jako např.: "kyselost tvých reakcí je opravdu nezábavná" "píšeš suše jako paní profesorka" "bavím se nad tvým školometským projevem" a to jsem vynechala i poněkud netaktní způsob vůči masterovi... Hele, velekudla už několikrát říkala, že je fajn, když se tu lidi chovaj navzájem slušně - co kdybys taky trošku ubrzdila? Třeba to myslíš dobře, ale uznej - nevyzní to vždycky nejlíp...
Ydiote (Ariana - Mail - WWW) 22.09.2006, 17:57:33
to je nádherný příspěvek. Teď už mi chybějí jen ty kolečkové brusle :-)Představa, jak s nimi mizím v zapadajícím slunci mě nadchla.
Johanko (Ariana - Mail - WWW) 22.09.2006, 18:02:53
vidím to stejně. Kudlanku si díky Masterovu upozornění čtu už delší dobu, ale píšu jen občas a krátce. Je tu pár skvělých lidiček, kvůli kterým stojí za to se vracet. Nic proti bb nemám, ale její příspěvky někdy připomínají rozdrážděnou vosu. Ale jak píše Kiwi, každej jsem holt ňákej a svět je barevnej právě díky té jinakosti.
Danielo, mám návrh... (aTeo ;) - Mail - WWW) 22.09.2006, 20:41:38
Co takhle otevřít samostatnou rubruku "Žvanírna"? Některé dámy evidentně nepotřebují žádný článek, ale jen komentářový prostor. Tak proč jim nevyhovět, že? ;)
Teo, to je super nápad... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 22.09.2006, 20:54:25
jo, něco takovýho vymyslíme... stopro :-))) - takovou kafírničku bez zavírací doby ...
(míša - Mail - WWW) 22.09.2006, 21:03:48
ahoj,příští týden mi bude 30..a blbnu jako šestnáctka.Takže vůbec nezáleží na rodném čísle..Honzo,úplně super test..pobavil jsi mě..ahoj 8-))
Mně teda ten Jeníkův článek... (Minnie - Mail - WWW) 22.09.2006, 21:27:13
zas tak vtipnej nepřipadá... Přesto, že je psán v nadsázce, je to pokus o vtip, kterej bohužel nevyšel...
pro Jendu/Ydiota (Minnie - Mail - WWW) 23.09.2006, 04:32:15
Pokud s nim nejseš spokojenej neměl jsi ho zveřejňovat...
:-)) anonyme, (bb - Mail - WWW) 23.09.2006, 08:46:25
aspoň máš v sobotu na ranní šichtě co číst, ne :-)
sasa 16:55 , trefila jsi hřebík na hlavičku (bb - Mail - WWW) 23.09.2006, 08:49:06
člověka potěší, když ho někdo pochopí :)
Johanko, Kiwi Inko (bb - Mail - WWW) 23.09.2006, 09:08:10
Johanko, dorka se tu do mě párkrát taky navezla :) nereagovala jsem, protože nepsala nic konkrétního k mým komentářům, prostě jen potřebovala ťafnout, tak jsem jí to dopřála, asi to potřebovala.
To je ten rozdíl. Neútočím, nenapadám, nepíšu proto, abych si na někom zchladila žáhu. Nepotřebuju to. Když si o někom po čase pomyslím, že je to trouba, idiot, nebo zlej člověk, tak ho vynechám úplně. Co se zlem, co s blbostí... Reaguju na normální, slušné lidi. Proto klidně reaguju na Inku, protože je to podle mě normální, slušný férový člověk. Jen máme hranici humoru, snášenlivosti k pošťouchnutí každá jinde, což je někdy zábavné, někdy otravné.Že se ta diskuze může zvrtnout k ostřejší výměně názorů, s tím počítám. Někdo prostě ne. Nevyvozuju z toho žádná hodnocení těch lidí, na které reaguju, protože jak jsem psala, v zásadě je považuju za dobré a slušné lidi. Kdybch si to nemyslela, tak s nima nevedu diskuzi. Byť si z nich někdy trošinku dělám legraci :) Kiwi (v 17:15), jak vidíš, ty moje "invektivy", jak píšeš, se omezují na vyjádření mých pocitů z Inky psaní tady ...Nehodnotím ji, protože ji osobně neznám. Ona mě hodnotí :)
Minnie - nikdo tě to nenutil číst :-))) (kiwi - Mail - WWW) 23.09.2006, 09:08:29
A máš přeci svobodu - nelíbí se ti to - ok, nic se neděje. Jak vidíš, většině se to líbí, a taky neremcáme... Snad jen, že je toho pomálu :-)))
Ydiotku, co takhle zase něco jako jsi jednou - asi před rokem? psal o ženskejch a mužskejch, o těch nej - to bylo bezva...
Kiwi, ještě k masterovi :) (bb - Mail - WWW) 23.09.2006, 09:11:06
to oslovení strejdo má svou historii, kterou ale většina z vás asi nezná, proč taky by to měli sledovat, ovšem automaticky to zařadí do kategorie útoků..
Kdysi na začátku mě Master v jednom svém komentáři oslovil tak nějak žoviálně dcerko... Reagovala jsem stejně žoviálním strejdo. Toť vše :)
jo, to je přesné - nikdo nikoho nenutí to tady číst :) (bb - Mail - WWW) 23.09.2006, 09:13:48
Mně to občas teda taky trochu zaráží, když moje komentáře okomentuje někdo tak, že ho to štve a vůbec ho to nebaví a ať už nic nepíšu atd. :)))
Co mě nezajímá, nečtu, když už se stalo, nereaguju.
Tak (Minnie - Mail - WWW) 23.09.2006, 13:49:04
to se tedy omlouvám bb a kiwi, netušila jsem, že tady se musí jen chválit...
bb, na směny nepracuju, jen ráda ponocuju... Hm.., pročetla jsem diskuzi a musím ti bb sdělit, že takhle zvenčí mezi hodnocením Inky a psaním pocitů z Inky není k vidění žádný rozdíl... Dobře, dobře, už mlčim, záporný reakce na zdejší literaturu a na moudra bb nejsou doporučený, já vim...
Ale Minnie, fuj, to je přeci blbost... :-))) (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 23.09.2006, 15:43:21
žádný chválení bejt nemusí - jediný, co nerada vidím, to se přiznám, když tu někdo je opravdu, ále opravdu, zlej...
Tak se nečil, do diskuze přeci patří plus i mínus :-))) Jinak: ty osobně se řadíš mezi ty mladší nebo dospělejší? :-))) Jsi "s ním" či "volná jako pták"? Prozraď taky něco, malinko... je to přeci anonymní... zdravím, daniela
Ale já vim..., (Minnie - Mail - WWW) 23.09.2006, 16:32:12
to jen že bb radila: Co mě nezajímá, nečtu, když už se stalo, nereaguju. Jenže já nenapsala nezajímá, já řekla (přibližně): nepotěšilo, nerozesmálo...i když pravděpodobně rozesmát mělo. Ale pak jsem si přečetla pár dalších Jeníkových věcí (i tu dlouhatánskou povídku "Výročí" a to je ve čtyři ráno sportovní výkon). A zjistila jsem, že rozesmát nemělo, že se jen Jenda psaním zbavuje svých obsesí a strachů ze stárnutí, rozkladu, nemocí a smrti... Že to nepřipravenýho čtenáře rozhodí, je jen čtenářuv problém... Čtenář je zřejmě labilní a to má z toho, že pořád dřepí u počítače a nechodí ven... Takže... já se jdu projít...:-)
Stáří (Aknela - Mail - WWW) 24.09.2006, 06:34:53
je relativní. Já si nejvíc stará ve svém životě připadala ve třiadvaceti, když jsem v jakémsi baru podnapilá v den svých narozenin řešila, že mě strašně vadí, že to druhé číslo v numerickém vyjádření mého věku je větší než to první. Pak jsem vystřízlivěla a od té doby mě to netrápilo. Jen se z podobného důvodu trochu děsím toho, až mi bude 34:))) Takže za dva roky se těště na nějaký inteligentní elaborát o stárnutí...
Jinak děkuju za článek, beru brusle a mizím do kýčovitého západu slunce. Snad mě při tom neuvidí mí osmnáctiletí spolužáci, kterým připadám stráááášně stará:)
bb (Layla - Mail - WWW) 24.09.2006, 23:52:40
Hlavne,ze na nikoho neutocis,nikoho nenapadas,jsi ferova a desne v pohode....A jak Inka zareaguje,tak si podle Tebe hned kazi den,je kysela a Ty tak desne a porad pozitivni..Hm,Inka ma nahodou prispevky,se kteryma se dosti shoduju a vsimam si,jako par lidicek tady,ze prave ji nedas pokoj. Jo jsi presne tak bezva,jak se o sobe chvastas!!!Napada me k Tobe jedno slovo(sorry) : VOSINA
Layla, (bb - Mail - WWW) 25.09.2006, 00:24:05
odpověď zde :) : sasa 16:55 , trefila jsi hřebík na hlavičku (bb - Mail - WWW) 23.09.2006, 08:49:06
...nikde jsem tu nepsala, že jsem férová, děsně a pořád v pohodě a pozitivní. A už vůbec jsem nepsala, že Inka někomu kazí den. Stejně jako jsem nepsala, že je Inka kyselá, ale že kysele a bez špetky humoru píše (některé) své komentáře (tady na kudlance). A to je rozdíl. Přečti si nejdřív co píšu, když už to komentuješ :) P.S. Jsem zvědavá, zda budeš za tu invektýýýývu napomenuta :)
Mimochodem, (bb - Mail - WWW) 25.09.2006, 01:16:37
zaznamenali jste vůbec, že Inka několikrát napsala jaká jsem, že jsem nepříjemný člověk, že se mnou musí mít manžel těžký život, z lidí dělám blbce apod., nemluvě o tom, co nepsala přímo mě, ale tak nějak do placu o mně :)
Jakto, že to u vás projde? :) Ne že bych se z toho hroutila, ale překvapuje mě to. Zná mě osobně? Pracuje se mnou? Zná mé děti, partnera, rodiče, sourozence? Nezná. Jí totiž vadí, že jsem si dovolila rozebrat co píše a dělat si z toho srandu. No, a? Kvůli tomu se snad nezhroutíme.
bb (Layla - Mail - WWW) 25.09.2006, 01:27:00
Precti si po sobe prispevky,jasne,ze neuvidis,co vidim ja a nekteri dalsi o jistem a neprimem se navazeni do prispevku Inky. Lide jako Ty proste takove veci nevidi,protoze oni maji vzdy bezva nazor a pravdu. Ja opravdu nemam cas rozpitvavat kazde slovicko,jak bylo napsane. Mas pravdu,o tom jak pozitivni, v pohode atd. jsi tu nepsala,ale chovas se tak a pritom to je jen poza. Vikendik,slunicko...a pak ta jizlivost k prispevkum ostatnich. A za co bych mela byt napomenuta?? Za tu vosinu? Bylo to napsano primo a nemuzu za to,ze me to casto vzhledem k obsahum a frekvencim Tvych prispevku napada. Jinak diky za Tve humorne prispevky.
hele bb, (cc - Mail - WWW) 25.09.2006, 01:28:40
uz toho fakt nech, porad pises jenom o sobe a uz je to skoro delsi, nez ten clanek
cc, (bb - Mail - WWW) 25.09.2006, 01:41:57
ok, ještě by mě mohla Minnie a spol. nařknout, že mám obsesi, jako chudák autor článku.
Layla, (bb - Mail - WWW) 25.09.2006, 01:44:39
víkendík a sluníčko byla z mé strany právě ta ironie k Ince, no fakt to nemá cenu vysvětlovat, je to ty o koze, já o voze.
bb (js - Mail - WWW) 25.09.2006, 08:26:35
do te doby nez jsi sem zacala psat, tak tu byla prijemna atmosfera, precti si sve rozporuplne prispevky po sobe a prestan tu otravovat lidi svou vsemoudrosti a poslednim slovem.
Ale už mě to nebaví, (Kalupina - Mail - WWW) 25.09.2006, 08:38:07
vždycky si vyberete někoho a do toho pak rejete a snažíte se ho vyštípat, jen proto, že je jinej. Ať je bb jaká chce, tak píše k věci, k článku a pokud jsem si všimla, tak třeba v otázce financí se opravdu snažila poradit a dost dobře. Vy ostatní do ní jen rejete. Tak to, kruci, nečtětě!!! Nick je uveřejněnej před komentářem. Kdo vás nutí to číst, když je tam bb? Jste jak zrzavý mravenci, co nesnášej černýho.
tedy, sem zcela toho samýho názoru jako Kalupina - (kiwi - Mail - WWW) 25.09.2006, 09:03:15
holt, jak to tak vidim, bb prostě napíše větu a odklepne to, pak napíše druhou... asi mezi tím píše zas něco jinýho. No, a vy zase napíšete delší text najednou. Takže vono se to spočte na stejno. ¨
A je blbost, že tu byla jiná atmosféra, nejsme na nějakym babskym dejchánku, kde se popíjí oslazená melta a štrykujou ponožky. Myslim, že má každej, pokud vyloženě nereje a není zlej, opravdu, jako jsme to zažili například od tý svíčkový báby z Kanady, myslím,že se jmenovala Standa, nebo tak nějak, tak to přeci nemá smysl někoho rovnat do škatulky!!! Já se bb nezastávám, ale opravdu lidi, mějte rozum, tohle je fakt zbytečný.
vzdyt je to ona sama kdo se tu navazi do lidi a pak je chudinka? (js - Mail - WWW) 25.09.2006, 09:03:45
Taky mi to trochu vadilo (NČ - Mail - WWW) 25.09.2006, 09:06:20
ale zpytoval jsem svědomí, a už vím, že to byla jen má závist a mindrák před moudrostí a dokonalostí.
hele, neznámá js, nech toho už taky, (kiwi - Mail - WWW) 25.09.2006, 09:16:33
podívej, Inka toho taky nechala, takže nevim, proč ty nedáš pokoj... že by si za každou cenu musela rozrejpávat ohýnek? tebe tu už teprve nikdo nezná!
Proc vy mne stale vzpominate? (stana - Mail - WWW) 25.09.2006, 10:06:08
Kdyz ja uz dlouho jsem nepsala. A psat jsem chtela uz nekolikrat, protoze ctu nekdy tady tak veliky bezbozny nemravnosti, ze zadna slusna a zbozna zena by to ani napsat nemela, jen mozna nejaka pobehlice. Vsak vy vite co myslim a doplatite jednou! Vzpomenete na mne.
Tak to já se klidně bb zastanu. (David - Mail - WWW) 25.09.2006, 10:41:37
Neviděl jsem v jejích příspěvcích k tomuto tématu nic urážlivého. Možná si tady někdo s ní vyřizuje účty z jiných diskusí, nevím. Nikdo neřekl (a neodcitoval) co mu konkrétně na příspěvcích od bb vadí. V tom co bb píše, vidím korektní a pohodovou polemiku s jinými názory. Co si kdo čte mezi řádky je jeho problém. Nasadit někomu psí hlavu a potom ho rozcupovat za to, že vypadá jako pes - to vážně není fér.
Kontrolní otázka (aTeo ;) - Mail - WWW) 25.09.2006, 10:49:57
pro autora článku:
Tak co, sokolíku? Jak hodnotíš chat pod svým článkem? Spokojenost? ;)
Tak nevím, že by skvrny na Slunci ? (toulavej - Mail - WWW) 25.09.2006, 13:25:04
Co jsem tak četl, tak přesně takhle nějak podobně to tenkrát taky tak vypadalo. Lidi nervózní, bylo těsně před revolucí, roku 1848 . . .
Revoluci 1948 si už taky nepamatuji, ale myslím, že tehdy taky bylo HODNĚ lidí podrážděnejch jako tady. No a revoluci 89 si už pamatují asi všichni. Ale TEHDÁ jsem se vrátil z té sobotní manifestace na Letné zpátky do Sušice a zatím co v Praze rozdávali zadara čaj a všichni si dávali přednost a usmívali se na sebe, v Sušici byl pořád reálnej socialismus, lidi se rvali do autobusu, šlapali si po nohách, jako tady. A teď malá revoluce v Maďarsku, tornáda v Americe, schvalování rozpočtu a vlády v ČR . . . Tak už lidi přestaňte blbnout kvůli blbostem. Jste všichni dospělí inteligentní a fajn, tak takoví také zůstaňte. Žádné narážky a žádná napadání prosím. Kam jinam bych odešel, kdyby to tu začalo být jako všude jinde, nevíte ? Nebo snad chcete, abych odešel ? To snad ne . . . :-)
ale to víš, že nechceme .-))) (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 25.09.2006, 13:28:22
když vy mužský jste tu v menšině - jenže - v takové té ňuf ňuf menšině, kterou si tu hejčkáme, voprašujeme, jen abyste tu s náma byli :-))
A to myslim i tebe, "Stáníku" :-)))) haha - dobře vím, kterej ďábel se to vozval :-)))
Tedy přátelé, ředitelé, (mamča - Mail - WWW) 25.09.2006, 13:30:54
já žasnu ! K Jeníkovi Flaškovi chodím na jeho stránky, protože je mi jeho humor blízký, a občas se tam i něco užitečného dozvím.
Překvapuje mě, jaká se tu rozvinula diskuze, promiňte, o hovně. Já se nacházím v ranně předkremačním stádiu, a považuju jeho test za skvělý. Jen bych do hodnocení ještě krom kolečkových bruslí dosadila i kolečkové křeslo. A nehádejte se. Život je hrozně krátký na to, abychom ho promarnili nějakými směšnými nicotnými navíc virtuálními spory.
Teda mamčo, (Wendy - Mail - WWW) 25.09.2006, 13:53:38
to je trefa do černýho. Vždyť já ty kolečkové brusle můžu vyměnit za kolečkové křeslo. Pochopitelně ne pro sebe, nýbrž pro manžela, jelikož ten poslední dobou skuhrá, že se na tý přestavbě chalupy oddělá. A kdo mu nakukal, že si má sehnat prastaré plánky a celou ji předělávat zpět do roku výroby, tj do L.P.1920, ptám se ? Já mám na starost interiér a to byste neřekli, jak se člověk nadře při shánění starých hrnců, žehliček a skříní. Vypadá to, že stárneme společeně s tím barákem, ale ten bude stále starší než my, takže to potěší...a test mu dát nemůžeme. NAkonec - kdoví, jak by to dopadlo ?
Hm. Copak kolečkové brusle. (bb - Mail - WWW) 25.09.2006, 15:25:21
ale ta "pozice chcíplýho motejla" mi leží v hlavě. Zeptala bych se jak vypadá, ale radši ne:)
hele bb, (Inka - Mail - WWW) 25.09.2006, 16:55:13
nedolejzej, slíbila jsi, že už nebudeš šťourat do mých příspěvků, tak nešťourej. A protože jsem Tě už prokoukla, tak nepřispívám :-)
Inka, to sis vyložila jako obvykle špatně, vykuku :)) (bb - Mail - WWW) 25.09.2006, 17:27:46
"pozice chcíplýho motýla" je docela zvláštní obrat a nějak si to neumím představit, tak bych se prostě zeptala toho, kdo to zjevně důvěrně zná...jak se to dělá, aby partner ztuhnul jak chcíplej motejl :)
A teď už teda platí ten slib o nepřispívání, jo :))
(bb - Mail - WWW) 25.09.2006, 17:32:33
No, aby se zase nespustila lavina, beru to jako další tip jak se zbavit nežádoucího manžela...cosi jako Danielino nedávné rozpuštění a vypuštění ;-)
Nebo zabředneme do vyčerpávajícího popisu sexuálního života čtenářek.
(Minnie - Mail - WWW) 25.09.2006, 19:50:20
On už sem asi nikdo nepřijde, ale...
Trochu mě vyvádí z míry , co můžou ostatní považovat za "humor", mamčo... Strávila jsem na stránkách Jeníka Flašky sobotní noc, namátkou přečetla povídky "Výročí", "Vrásky" a "Králík na brusinkách" a od tý doby mám dilema, jestli se mám pověsit nebo skočit z Nuseláku... Tak nevim... Až tu bude příště něco veselého od Jeníka Flašky, tak by bylo dobrý přičinit do rohu nějaký varování, něco na způsob nápisů na krabičkách cigaret... Třeba: Nebezpečí nepochopení!!! Nebo: Nevhodné pro nevyrovnané stárnoucí dámy se sebevražednými tendencemi! a já už budu vědět... Hm..., ale grafik je Jenda celkem slušnej...
VŠICHNI JSTE DEBILOVÉ! (Ydiot - Mail - WWW) 25.09.2006, 20:28:34
A VŠECHNY VÁS NENÁVIDÍM!
A JE MI JEDNO KOHO! A UŽIJME SI SLUNÍČKA A VÍKENDU! A STÁŘÍ JE RELATIVNÍ. Tak, a je to. Doufám, že mé jasně komunikované a opodstatněné názory rozproudí zase nějakou plodnou debatu, podobnou té předchozí.
Ještě pro Minnie: (Ydiot - Mail - WWW) 25.09.2006, 20:37:11
Je shodou náhod, že jsi na mých stránkách namátkou narazila zrovna na jediné tři věci, které se nějakým (i když pokaždé jiným) způsobem dotýkají stárnutí a věcí s ním spojených. Většinou spíš píšu hlouposti, ve kterých se snažím být vtipný a nejde mi to. Obsesi ze stárnutí nemám, jen si všímám, jak věk doléhá na mé blízké, na přátele, rodiče, prarodiče, jak se proměňuje moje myšlení, no a pak to trochu přeháním a ironizuju a píšu do povídek. Tak. A dost :)
Pro Ydiota : (mamča - Mail - WWW) 25.09.2006, 20:55:51
Jsi zbytečně skromný. Tvoje povídky jsou moc hezké. Některé humorné, a jiné nutí k zamyšlení. Jako třeba "Výročí". Ta se mi moc líbila.
Skoro se mi nechce věřit, že jsi takový mlaďas, a že to nemáš prožité.
nepindej bb, (Inka - Mail - WWW) 25.09.2006, 21:01:40
včera psali i nepsavci a dneska nepsali ani psavci, ták kápni božskou, že nebylo do čeho rýpnout, tak jsi vyhrábla schválně "chcíplýho motejla" jako záminku: malinko podráždím Inku ať je zase nějaký vzrůšo na Kudle! :-)
Jeníku, Jeníku, tak si to tak neber, vždyť nakonec mohlo být i hůř. Mládí je v kýblíku, do důchodu daleko...
Minnie, (Johanka - Mail - WWW) 25.09.2006, 22:13:23
no tak se Ti to nelibi, a co? Kazdej ma jinej vkus na humor. Mne Jenikovy texty prijdou super, stejne jako treba aTeovy obrazky, naopak me tezce nebere humor typu televiznich estrad, ale to neznamena, ze bych tim mela trpet, psat traktaty o tom, proc se mi to libi nebo nelibi, a veset se kvuli tomu, ze vetsina narodu to zere.
Kdyz se mi neco libi, pochvalim to nebo se nevyjadrim, kdyz se mi neco nelibi, nevyjadrim se. S vyjimkou toho, kdy to je totalni sracka na jinak treba kvalitnim a oblibenem serveru a povazuju to za ulet redakce, tak k tomu neco reknu, ale stava se to zridkakdy.
Hele, Johanko, (Minnie - Mail - WWW) 25.09.2006, 23:08:38
že ty jsi ty tři zmíněný povídky nečetla...? Kdybys je četla, pochopila bys, že na pánovi, co ovdověl, dvou průměrných padesátnících, co na sebe zbyli a nostalgickým klukovi, co zjišťuje, že lepší už to nebude, není vůbec nic legračního..., že je to dost smutný, depresivní čtivo, a právě proto, že je to dobře napsaný, narušilo to mou pracně udržovanou rovnováhu... Asi jsi pořádně nečetla ani ty moje věty, páč jinak by ti došlo, že tohle jsem měla na mysli... Pochopil to i Ydiot a vysvětlil, že jsem si shodou okolností vybrala to nejsmutnější, co zatim napsal...
Že te neberou televizní estrády, tě šlechtí, ale nemá to se mnou nic společného, neb jsem nic takového nezmiňovala... A ještě k záporným reakcím: pročti diskuzi, záporný reakce mi povolila Daniela osobně...
Jeníku Flaško, (aTeo ;) - Mail - WWW) 25.09.2006, 23:33:45
pokusil ses´ tady historicky znemožnit. Nepodařilo se. Seš holt asi už starej a nikdo tě nebere vážně. :)
Já pochopil že na mě "leze" stáří, když jsem se přistihl, jak v pátém patře nastupuji do výtahu. Zastyděl jsem se a ve třetím vystoupil, že dojdu pěšky. Na druhém schodu mi nevyšel došlap a zřítil jsem se do druhého patra, abych do přízemí potupně docestoval... výtahem (vlastně stahem :)
a Teo, (Wendy - Mail - WWW) 26.09.2006, 06:59:22
tak ty jezdíš výtahem DOLŮ ? Hrůza, musíš jezdit jen nahoru, a sice jen když potřebuješ až do 7. patra hochu. Pokud to takhle půjde, jsi mlád.
Jeníku, taky tě nenávidím. Píšeš tak, jak já to nikdy nebudu umět.
Paní Inko, kdo to vyhrožoval, že už mi nebude psát? :)) (bb - Mail - WWW) 26.09.2006, 08:09:33
ale chápu, že partner v pozici chcíplýho motejla je traumatizující zážitek, který notně musel zanechat následky, tak jestli chcete, můžeme dál psát o ničem :)
Jeníku kde najdu (Inka - Mail - WWW) 26.09.2006, 08:11:21
ty Tvý depresivní vemlouvavý historky, také bych si je chtěla přečíst.
Minnie, (bb - Mail - WWW) 26.09.2006, 08:15:25
záleží prostě na tom, v jaké momentální náladě je čtenář, viď? Pracně navozenou pohodu rozhodí i bublina, natož článek o stáří, v klidu a pohodě se všechno bere jinak.
bb to jsou žně co? (Inka - Mail - WWW) 26.09.2006, 08:16:47
Těch příspěvků zase od večera viď? To je vzrůšo. No já naštěstí ten traumatický zážitek nemám, znám ho jen z vyprávění, to víš bb to jsou Ti štískaři co jim život přeje. (Já se tomu pečlivě vyhybám a zatím se mi to daří).
P.S. a vůbec Ty sis začala první.
Paní Inko, teda myslela jsem, že se pokoušíte o vtip, ale vy jste spíš asi štěkna ňafající o ničem. (bb - Mail - WWW) 26.09.2006, 08:18:36
(bb - Mail - WWW) 26.09.2006, 08:20:48
Jedu teď do banky a na pár jednání, až se vrátím, dočtu si to u kávy, zatím haf haf.
Jeníku nedej se ... (dáma s laufem - Mail - WWW) 26.09.2006, 08:47:06
i na ovdovění se najdou srandovní chvilky
Já jsem se tedy povídkou VRÁSKY pobavil královsky. (toulavej - Mail - WWW) 26.09.2006, 11:01:56
Žádná deprese mě nepřepadla a některé obraty byly SKVĚLÉ. Neučíš češtinu ? Ta by Ti sedla. Další povídky zase příště, nemám teď čas. :-)
WAU !!! (Míša - Mail - WWW) 26.09.2006, 11:57:59
Tak jsem se vrátila z 14denní dovči, vrhám se na Kudlu a najednou se nestačím divit, co se to tu děje. Za těch 14 dní mimo republiku jsem se náramně uklidnila, přestala být nervózní a teď se vrátím a skoro se tu bojím něco připsat. Začínám se třást a v oku mít tik. Že by platilo - Čech Čechu je vlkem? Lidi, neblbněte...
Apropó, nešahejte mi na Jeníčka Ydiotů. Je geniální... :-))
Míšo, netikej (Wendy - Mail - WWW) 26.09.2006, 12:25:31
a připomeň mi, kdeže jsi to dovolenkovala ? A poslala jsi pohled Hliníkovi ?
Čauky Wendy! (Míša - Mail - WWW) 26.09.2006, 12:57:13
Dovolenkovala jsem v Chorvatsku - nejdřív jsme byli v horách Velebit (n-a-p-r-o-s-t-o SUPER!!!), a pak jsme relaxovali u moře. Pohled Hliníkovi jsem neposlala, protože v horách jsme byli mimo civilizaci (a medvědi nám odmítli nosit poštu), a když jsme se vrátili mezi lidi, tak už bylo na odeslání pozdě (po uzávěrce). Ale posílala jsem Hliníkovi rádoby-vtipný pohled ještě dřív - ze Šumavy.
Ono se ti to řekne - "netikej". Já se tu ale nemůžu nějak srovnat. V horách byl takový klid a mír, nepotkali jsme tam ani živáčka a po návratu z výšin k nadmořské výšce 0 to byla taky pohoda. Chorvati (aspoň tedy v té oblasti, co jsme byli) jsou tací pohodoví, rozvláční lidé (nechci říci natvrdo, že jsou poněkud líní), všechno tam plyne tak zvolna, pomalu, bez psychického náporu a nervozity - a pak se člověk vrátí do Čech, jde poprvé nakoupit a po půl hodině v marketu začne mít po těle třes a ve tváři výraz štvance. Ach jo, snad to časem rozchodim.
toulavej , (bb - Mail - WWW) 26.09.2006, 13:17:41
pokud to Ydiot nezměnil, tak se na jeho webovkách dočteš i zda, případně co, učí :)
Míšo, (bb - Mail - WWW) 26.09.2006, 13:24:17
kdepak vlci, to jsou náramně tichá zvířata s propracovanou hierarchií ve smečce, tam se jen tak pro nic za nic neňafe za peníze zaměstnavatele :))
Měli jste v Chorvatsku teplé moře i v tuto ranně podzimní dobu? Ještě jsem tam nebyla. My vsadili právě kvůli teplé vodě na Afriku, ale příští rok zvažuju to Chorvatsko.
Alespoň Mío vidí, jak se cítím, kdy se po dvou měsících vracím z Ameriky . . . (toulavej - Mail - WWW) 26.09.2006, 13:33:55
Kde se tu v lidech bere tolik agrese vůbec nechápu. I v té Americe mají lidi starosti a málo času, ale třeba při nákupu se neustále vichni vzájemně omlouvají, kdy kolem sebe jenom prochází . . .
Pro bb master říká bardotku, já mám spí na mysli Barbaru Brylskou díky za upozornění, mohlas´to sem rovnou napsat a byl jsem dál, jak to je s Ydiotem. Mezi námi u dávno si myslím, e si z nás Ydiot pěkně vystřelil, e ádnej idiot ani nemůe být, kdy tak pěkně píe. A to tvrdé Y na začátku pouívá jenom aby nás zmátl . . . :-)
bb, (Míša - Mail - WWW) 26.09.2006, 13:56:43
moře moc teplé nebylo (21 stupňů), ale týden před naším příjezdem mělo prý ještě 24. Ale jinak bylo krásně - sluníčko ještě pořádně opalovalo a i v noci bylo teplo. Pro mě ale moře nebylo prioritou, já byla hlavně potěšena chorvatskou přírodou, opravdu jim Bůh nebo nevím kdo nadělil krásnou zemi. A jejich malá městečka a vesničky jsou rovněž okouzlující. Navíc se tam tak trochu zastavil čas. Nevím, zda ti Chorvatsko v září doporučit, protože každý má o správné dovolené jinou představu. Mně vyhovovalo ve všech směrech, protože v druhé půlce září už jsme tam byli téměř sami. V horách úplně a u moře s námi byl akorát jeden starší pár z Rakouska a další manželé z Německa a jinak jsme měli zhruba půlkilometrové pobřeží jen sami pro sebe - všechny ostatní apartmány byly prázdné, sem tam byli domorodci, kteří zazimovávali své domky k pronajmutí či rybařili. Rozhodně bych do Chorvatska (i za cenu teplého moře) nejela v sezóně, davové šílenství by mě osobně dokázalo spolehlivě znechutit.
(bb - Mail - WWW) 26.09.2006, 14:08:03
No právě, proto jsme letěli tam, abychom si v davech českých turistů nepřipadali jak na Václaváku :)
21 je ještě dobré, to jde se koupat. My měli 28, kafčo, taky jsem vydržela ve vodě a pod vodou hodinu a půl v kuse :) ale na zaplávání si stačí i dvacítka. Pláž u hotelu, takže soukromí dost, a nebo se dalo úplně mimo hotelovou zónu. Sice jsme byli před tím varováni, ale žádný problém, jen se zpočátku kolem nahoufoval houf místních dětí :) Taková dovču jak popisuješ, na konci léta, úplně po sezoně, jen ve dvou, má svoje kouzlo. No, moře má pro mě kouzlo asi celoročně:)
Holky, ta miluju moře po sezoně ! (Wendy - Mail - WWW) 27.09.2006, 07:51:20
klídek, teplé moře, ani na túrách se neprodíráte davem fotografujících turistů. Září je ideální měsíc. Jižněji lze i říjen, my třeba v sobotu odlétáme do Turecka. Vzduch 28, voda 25, včera jse se dívala na net.
Míšo, lidi jezdí do Chorvatska hlavně k moři, ale poznávačky po těch horách musí být nádherné. Taky se na to jednou chystáme. Ale času je málo a Evropa, neřku-li celý svět, jsou tak velké ! JAk my to stihneme..? bb, ne vždycky je moře v Africe teplé. V červnu jsme měli v Tunisku chladné - Středozemní. A vloni v Egyptě taky v červnu jako kafe u Rudého moře. Není Afrika jako Afrika. Jen jsme si to hned neuvědomili...
Ahoj Míšo, tak Vy jste tam měli medvědy? (master - Mail - WWW) 27.09.2006, 09:17:52
To my nééé. Ani jednoho bručouna.:-) Také jsme si udělali výlet do bílých hor, ale všude byly samé kozy. Stáda koz. A sem tam i nějaký vyhublý koník, spásající suchou trávu. Chudák. A
kamenné chýše s kamennými střechami pro pastevce. Ráno jsme si vyjeli až do výšky 1709 m, to vím přesně, podle výškoměru ocejchovaném u hladiny moře. Ale tam bylo jako v prádelně. Mraky a studený vítr. Stáhli jsme se proto do jedné výše položené farmy s restaurací, kde se snoubila tradice s moderní technologií v podobě výkonného PC a obrovské plazmové TV, staré lavice, stoly, nádoby a zavěšené sušené kýty a kola kozího sýru, dali si ranní kávu a ochutnali místní bylinkovou kořaličku s bylinkami nasoukanými přímo do lahve. Venku nás však nevítaly kozy, ale osel a majitelův zákaz fotografování. Když jsme se ale stali jeho hosty, obrátil a byl z něj kamarád. Také jsme si odvezli kus kozího sýru, jako změnu rybí stravy i lahvinku domácí kořalky. Jak píšeš, pohoda tam, se tu rychle změnila v zaběhlý infarktový způsob. Omluva Ydiotovi za soukromý dopis pod jeho článkem.
To máš, Wendy, pravdu - jak to všechno stihneme? (Míša - Mail - WWW) 27.09.2006, 09:18:23
My se chceme do chorvatského Velebitu ještě vrátit, protože jsme z něj viděli jen malou část, a pak bysme chtěli ještě poznat hory v Rumunsku a Bulharsku, to vše samozřejmě spojené s následným pobytem u moře. Já moře taky miluju, ale spíš než čvachtání v něm mám ráda chození při pobřeží brzy ráno a večer. Právě skalnaté Chorvatsko je k tomu náležitě "upravené" a člověk může pozorovat nádherné přírodní scenérie. Rozlehlé rovné písečné pláže mě neberou, tam není na co koukat.
Mastere, (Míša - Mail - WWW) 27.09.2006, 09:42:15
medvědy naživo jsme neviděli, i když jich na Velebitu žije kolem 200 kusů. Ale v lese, kde jsme stanovali, jsme viděli medvědí trus a z toho jsem byla dost vyplesklá (zblblá z těch krvelačných historek spojených s grizzlym). Zdejší medvědi prý ale nejsou lovci, žerou mršiny a lesní plody. Živé medvědy jsme pak viděli v útulku pro opuštěná medvíďata. To byl docela dobrý zážitek.
Kořalka s bylinkama - myslíš jejich Rakiji? Z té jsme se pěkně "zčesali" na jedné horské chatě s domorodcema. Pomáhali jsme jim tam skládat dřevo, a tak jsme byli náležitě odměněni. Na oplátku jsme jim nabídli naši Becherovku a moc jim chutnala. Těžko teď už posoudím, kdo byl ožralý víc - jestli my z Rakije anebo Chorvati z Bechera. Ale byla to družba jak hrom :-))
(bb - Mail - WWW) 27.09.2006, 09:43:59
nojo, Středozemní není v červnu ještě ohřáté, ale zase je tou dobou u něj klídek, něco za něco...jezdívám v květnu červnu do Španělska, v červnu už se dá i vykoupat, tu a tam, a je ideální počasí na cestování po zemi
Míšo, Transylvánii doporučuju :) (bb - Mail - WWW) 27.09.2006, 09:55:42
byla to nádherná předsvatební cesta, zakončená pobytem u moře, je to už docela dávno, ale nezapomenu na to...znáš to, bylo to skutečné cestování, ne komfortní zájezd, vybavení minimální, pár paštik a pytlíkový čaje :)) žádné instantní a extrudované potraviny, instatní a extrudované zážitky...prostě paráda, oddech i poznání.
Docela by mě zajímalo, jak to tam vypadá teď. Wendy, Afrika, to byla asi jako u vás prostě luxusní relaxace, které bylo taky třeba, s minimem poznání.
To máš pravdu bb (Wendy - Mail - WWW) 29.09.2006, 07:27:34
my ale k Rudému moři jeli cíleně - za potápěním. Protože jet tam a jen se válet na pláži, to by byl neodčinitelný hřích. Na památkách bylo skoro 60 stupňů, takže si Egypt musíme zopakovat někdy na podzim nebo na jaře.
Míšo, docela si tu družbu umím představit...my jsme zase ve Španělích v baru, kam jsme chodili na Happy hour, nabídli barmanovi sklenku slivovice. Kopnul ji tam jak byl zvyklý pít ta jejich sladidla, načež zmizel za barem, odkud se za chvíli vynořil lapajíc po dechu a koule očima. JÓ, Morava je Morava, kam se hrabou ostatní vvýrobci. Becher je taky klasa.
Wendy, no právě, (bb - Mail - WWW) 30.09.2006, 14:44:40
potápění u Afriky je luxusní relaxace...na památky se dá zajet i do Itálie a Francie a pořád je na co koukat.
|