| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| PŘEPADNE TO JAK NEMOC - NAJEDNOU... |
| Rubrika: [úkol pro vás] Ahoj Danielo, můj příběh je ukázkovým příběhem většiny podvedených žen. Znám svého manžela už celých 12 let, před šesti lety se nám narodil první syn, před necelými třemi druhý, byla jsem šťastná, dostudovala jsem i s dětma vysokou školu (ještě něco dodělávám), začala jsem už i částečně pracovat, aby si mohl manžel otevřít vlastní praxi; pomáhaly nám babičky, já stíhala domácnost a část práce po večerech. Ale nějak to všechno šlo, manžel přišel před devátou, sedli jsme si spolu aspoň na dvě hodinky, pořádali víkendové výlety s dětmi, oba jsme si našli i čas na vlastní koníčky a posezení s přáteli. První rána přišla před dvěma roky, manžel se mi přiznal, že ho láká bdsm (sex sado-maso). Něco jsem zkusila, ale nic mi to neříkalo, on tvrdil, že se přede mnou stydí, nechali jsme toho. Snažila jsem se ozvláštnit náš život jinak, vše postupně vypadalo dobře a lup, před třemi týdny z něj po nevydařeném sexu vypadlo, že má už půl roku milenku. Sbalil se a odešel k ní. Největší problém je, že ho fakt miluji, jeho rodiče jsou mí báječní přátelé, babi kluky hlídá, kdy může, rozumíme si, jsou na mé straně, když jim manžel řekl, proč se rozvádí, nechápali to – vysvětlovala jsem jim to pak já.. Kluci svého tátu taky milují, je to vážně dobrý otec i přítel, nevím, jestli se mám na všechno vykašlat a začít znovu, nebo na něj čekat, až se vyřádí? Nějak to nezvládám, ale snažím se – před ním jsem docela v pohodě, ale dnes, vzal si kluky ven, a když se vrátil pro zapomenuté kšiltovky, to už jsem řvala. Ještě jedno – je mi osmadvacet. Děkuji za odpověď. Bára
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Tož vem důtky (aTeo ;) - Mail - WWW) 21.09.2006, 11:33:06
a seřež ho. Myslím, že to ocení... ;)
no je videt (Jasmina - Mail - WWW) 21.09.2006, 11:39:19
ze halt manzel opravdu potrebuje poradne na pr*del,kdyz teda po tom tak touzi.
Az uz nebudes brecet a bude Ti vlastne fuk ze s Tebou nebydli-pak mu dojde,o co prisel. Asi to tak ma byt-asi mel s Tebou do ted priliz pohodlny,fajn zivot,takze potrebuje udelat nejaky ten "hrich" aby ten zivot byl akcni-inu,nech ho v tom vymachat. Je fajn,ze mas podporu rodicu,tak se drz a venuj se ted sobe.
Baro, chapu, ze ve 28 letech vypada vse jinak, (mila - Mail - WWW) 21.09.2006, 11:57:37
nez na to pohlizim ja. Ale.. bud rada, ze to prislo takhle brzo.. Asi bych na Tvem miste zatim resila sebe, svou pohodu, svuj zivot a pochopitelne deti..Neni vylouceno, ze se manzel vrati.. ale taky se vratit nemusi a Ty bys mela byt pripravena na obe varianty. Predne bych resila vasi financni situaci - abys to s detma zvladla. Od toho jsou poradny a pravnici.. Neboj se tam zajit a sverit se. A kdyz mas chut plakat, plac.. Stejne jednoho dne utres slzy, zvednes hlavu a pujdes dal.. at uz s nim, nebo bez neho.. Asi trosku jina, ale silnejsi.. Napis, jak se Ti to dari.
(bb - Mail - WWW) 21.09.2006, 12:10:35
už už jsem se trošku rozepsala, pak jsem si uvědomila, co Bára psala na začátku - zná manžela 12 let, mají 6 letého syna...a jí je 28. Takže od 16 let je s ním, po dvacítce už zakládala rodinu...No, tak se asi trhnul a dohání ztracené mládí. Až zjistí, že mu nic neutklo a není co dohánět, tak se vrátí, chtěla bych napsat.
Ale když takhle mladý selhává v běžném sexu, bude pes zakopaný i jinde. Nevím, jestli ho Bára bude chtít a milovat stejně, až ho jeho domina odstrčí. A že to dřív či později udělá, je celkem běžné. Možná si pak půjde lízat rány zpět k rodinnému krbu, k přítelkyni Báře, která byla vždy milá, přátelská, laskavá, pečující. Až se oklepe, půjde zase vrtět ocáskem před nějakou bohyni...Když to zkusil jednou, zkusí příště. Leda by mu život uštědřil dávku adrenalinu jiným způsobem, takovou, že by ten poklidný domácký přístav ocenil. Jinak moc šancí nevidím, kohoutek chce teď "vychutnávat život", bude jak utržený ze řetězu. Zní to tvrdě a cynicky? Pro normální mladou mamku dvou malých kluků určitě ano. Poznali se jako hodně mladí, pokud tedy pánovi už není přes padesátí, vedle sebe dospívali, dozrávali...a on dozrál jinam než ona. Riziko dlouhodobých vztahů mladých lidí. Vidím Bářinu budoucnost jinde, s někým jiným. Ale třeba se pletu.
i přesto, že je to teď bolavé, (Inka - Mail - WWW) 21.09.2006, 12:13:56
dala bych se dohromady a začala žít svůj život, co bude dál se uvidí, jsi mladá holka a takovou do nepohody každý rád ocení, třeba Tě potká něco ještě hezčího. Člověka k lásce nepřinutíš, nech ho ať žije jak chce sám. Máš podporu v rodičích, to každá nemá, to je moc prima. Tak hodně štěstí.
Tyhle věci (Wendy - Mail - WWW) 21.09.2006, 12:43:30
se v člověku někdy holt probudí a aniž bych ho chtěla nějak extra omlouvat- je s tím těžký boj, sex je sex a i když jen na něm manželství pochopitelně nestojí, jde to těžko zvládat. Kolik třeba gayů se oženilo a až pak zjistili, že to nelze zachránit, přemoci, předělat a vycouvali z manželství. Tohle je slabší úchylka, jistě, ale je jaksi ze stejného ranku, je tady a shánět si to jinde bude. Jak je výše uvedeno, asi se reálně rýsuje velice radikální změna ve tvém životě.
Wendy (bb - Mail - WWW) 21.09.2006, 13:15:02
souhlas s tím, že opožděný comming out způsobí lidem paseku v životě...peklíčko, které si do té doby prožívali oni, se pak týká i jejich rodin a okolí, do té doby nic netušícího
nesouhlas s tím, že je to silnější úchylka než BDSM :) homosexualita není úchylka, je to vrozená dispozice k sexu s osobou stejného pohlaví..narozdíl od úchylek, které potřebují k uspokojení nezvyklé praktiky, násilí, zvířata, exkrementy, a jiné nechutnosti. Úchylkou přece není milovat osobu stejného pohlaví, ale dosáhnout sexuálního uspokojení fyzickým násilím, duševním ponížením, byť dobrovolně podstupovaným. Jediné, co jsem schopna tak nějak vnitřně akceptovat, je naprostá svoboda těla i duše, tudíž provozují-li to dva svéprávní DOSPĚLÍ lidé dobrovolně, aniž by tím obtěžovali okolí, je to jejich věc i právo.
(bb - Mail - WWW) 21.09.2006, 13:20:24
pro mě osobně je to odchylka od normálu, hříčka přírody, asi jako albíni...neubližuje, jen někoho popouzí...a rodiče dotyčného trošku potrápí, protože svého homosexuálního potomka mají rádi a 1) vědí, že svět je zlej, 2) by rádi děti svých dětí
ještě pro Báru (bb - Mail - WWW) 21.09.2006, 13:23:51
možná to nebude tak horké, protože BDSM je, jako spousta jiných porevolučních novinek, taky hodně módní záležitost, je tak trošičku "in", někdo se takovou zkušeností rád pochlubí, někdo to bere tak, že to k životním zkušenostem prostě patří, nechat se jednou promrskat, asi jako skočit si padákem a potápět se u Egypta a tak podobně, a nemusí to být vůbec žádný "úchylák" :)
kdyby to tak bylo, kdyby se jen nudil...tak si myslím, že si najde brzy něco jiného na ochutnání ale pořád pochybuju, že se bude chtít vrátit k rodinnému životu, zjevně si ho užil dost...
jo neboj se zmeny (Jasmina - Mail - WWW) 21.09.2006, 13:28:17
nic neni tak horke jak se uvari.
A na nej se nezlob ze ho pali dobre bydlo,clovek je zde na svete aby rostl-nejen fyzicky.A duchovni rust bez prekazek nejde. Komu osud nadelil do zivota hodne prekazek-ten se snazi o klid a pohodu,kdo vsak zije zivot bez prekazek,tj. relativne v pohode,kdy mu vse vychazi,ma praci,ma dobre zdravi, rodice co jsou k dispozici,hodnou zenu a dve krasne zdrave deti,-vzdyt tohle vse je pro lidi ohromne bohatstvi.Jenze pro ty,kterym neco z tohodle chybi,ci pro jine,co se jim to dostalo po letech trapeni. Ale jak ma ocenit toto chlap,kteremu bylo to vse dano prakticky hned bez usili? Proto ho zajima SM,ano on si proste o ten narez rika,on ho potrebuje,jinak totiz nevyzraje,a toto plati na vsechny. Lidske cesty jsou zalozeny na bolesti,videt to je vsude kolem nas.Trapeni ceka kazdeho z nas.Neznamena ze kdyz ted places a jini se kolem stastne smeji,ze ti jini uz treba neco neprozili nebo teprve je to ceka. Mas ted sanci prozit zklamani,naucit se odpustit a naucit se adaptovat pri zmenach zivota.I Ty se posilis.Poznas zas neco jineho. Treba pak po case budes i rada ze se stalo co se stalo. A jeho nech at si nabije;chce to a ma pravo si nabit.
hmsx (Wendy - Mail - WWW) 21.09.2006, 13:28:18
je neléčitelná zrovna jako bdsm. V rychlosti jsem to asi špatně definovala. Od normálu to odchýlení je. TAk, už musím běžět. Držím Báře palce, děti jí budou moc potřebovat!!!!
jo neboj se zmeny (Jasmina - Mail - WWW) 21.09.2006, 14:01:38
nic neni tak horke jak se uvari.
A na nej se nezlob ze ho pali dobre bydlo,clovek je zde na svete aby rostl-nejen fyzicky.A duchovni rust bez prekazek nejde. Komu osud nadelil do zivota hodne prekazek-ten se snazi o klid a pohodu,kdo vsak zije zivot bez prekazek,tj. relativne v pohode,kdy mu vse vychazi,ma praci,ma dobre zdravi, rodice co jsou k dispozici,hodnou zenu a dve krasne zdrave deti,-vzdyt tohle vse je pro lidi ohromne bohatstvi.Jenze pro ty,kterym neco z tohodle chybi,ci pro jine,co se jim to dostalo po letech trapeni. Ale jak ma ocenit toto chlap,kteremu bylo to vse dano prakticky hned bez usili? Proto ho zajima SM,ano on si proste o ten narez rika,on ho potrebuje,jinak totiz nevyzraje,a toto plati na vsechny. Lidske cesty jsou zalozeny na bolesti,videt to je vsude kolem nas.Trapeni ceka kazdeho z nas.Neznamena ze kdyz ted places a jini se kolem stastne smeji,ze ti jini uz treba neco neprozili nebo teprve je to ceka. Mas ted sanci prozit zklamani,naucit se odpustit a naucit se adaptovat pri zmenach zivota.I Ty se posilis.Poznas zas neco jineho. Treba pak po case budes i rada ze se stalo co se stalo. A jeho nech at si nabije;chce to a ma pravo si nabit.
Baru, máš to moc těžké... (Lenka* - Mail - WWW) 21.09.2006, 19:31:07
Barunko, on se Ti se svým trápením svěřil. Nešel to hned řešit "jinam". Alespoň to zkusil. Hledal pochopení. Asi doufal, že Tě naladí na stejnou notu... že Tě změní. Ale řešení na jeho problém nepřicházelo, tak se to nakonec rozhodl řešit sám. Změnit se ve své podstatě nemůžete ani jeden. Potřebuje ke svému životu něco, co Ty mu dát nemůžeš. Je to jako intimní život psa k koněm. Vybít se bude muset jinde. Asi jediná šance na jeho návrat je, že v sobě najdeš tu sílu a pochopení a umožníš mu to, co on potřebuje k životu (nějaký salon). Nejspíš přece nehledá konkrétní ženu, nýbrž vybití, které doma nenachází. Máš před sebou velmi těžkou volbu. Přeji hodně sil a chladnou hlavu při rozhodování!!!
děkuji (Bára - Mail - WWW) 21.09.2006, 20:35:30
vám všem za vaše rady, doplním pár detailů, manželovi je 30, o kluky se i nadále stará, má o ně zájem a platí na ně, díky tomu, že vydělávám taky vyjdeme s klukama v pohodě a pro Lenku: vím, že v sexu nemůžu dát manželovi to, co chce, ale mně taky nevadilo, když byl sex horší,on sám mi řekl, že se přede mnou styděl a nezkoušel to se mnou dál, beru rodinu jako něco, co má být jejím členům velkou oporou, kde si lidé věří, v bordelu byl, prý to bylo moc neosobní. pro mě je nejhorší to, že mě půl roku podváděl, dohodli jsme se na hře s otevřenými kartami
odchylky a úchylky (bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 00:29:44
odchylky od normálu není třeba léčit, protože co je normální je značně diskutabilní, dejme tomu že normální je držet se nějakých obecně platných norem chování, no ale do těch byla zařazena i homosexualita :))
pro homosexuála je jeho orientace naprosto normální a když už se jednou srovnal s tím, že bude jiný než většina okolí, tak fakt neví, proč by se proboha měl nějak léčit...nikoho totiž neohrožuje zdravá společnost by tedy měla léčit to, co ji ohrožuje na zdraví, což jsou ty úchylky, jako sadismus (což se netýká Míšina manžela, naštěstí), ten ale bohužel, stejně jako většina úchylek, léčit nelze, jen - jako většina úchylek - lze tlumit, medikamentózně především
(bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 00:43:17
mně se zdá, že pes je zakopaný trošku jinde...
Je totiž docela obvyklé, že si ženatý tatínek od rodiny najde vhodný salon a tam realizuje své poněkud odlišné představy o sexu. A velmi vítá, že to nebourá jeho rodinu, nijak totiž tu rodinu nechce ničit. Stejně tak ony dámy, které takového kohoutka bijí a vůbec všelijak dle jeho libůstek trestají, které to umí a mají mezi klienty "reputaci", mají v takových salonech dobrou pozici, zázemí, a vůbec, ale vůbec nepotřebují osobnější kontakt, jakože rande nebo tak něco. Často mají doma svého věrného pejska, který je obdivuje a zbožňuje, nebo si užívá výdělku, a nebo to jsou naopak nenápadné myšky, které se takto "venčí", stejně jako ti chlapíci. Když tvůj manžel mluví o tom, že se s tebou styděl, a proto to nezkoušel dál...když ten poslední sex byl nevydařený a přitom má milenku...a když mu bordel připadá neosobní... Tak se buď zamiloval do té jiné, se kterou už půl roku je, jen ti to chtěl nějak "zmírnit", nechtěl říct rovnou "jo, ty jsi fajn manželka a skvělá máma, ale já chci ještě něco jiného, ne furt rodinka"...vymyslel si berličku A z nervů z této neutěšené situce selhal i v sexu... A nebo je to jeho impotence, ze které má ve svém věku hrůzu, stydí se svěřit ženě, natož lékaři, případně se obává, že "to" přestalo jít v důsledku nějaké závažné choroby...a tak si vymyslel tohle - vlastně to tak trošku hodil na tebe
Prijde mi podezrely... (Johanka - Mail - WWW) 22.09.2006, 10:42:17
...ze by celej problem byl *jen* v BDSM. Teda houby tomu rozumim, ale rikam si, ze pokud by to fakt fyzicky potreboval a k necemu jinymu mel odpor a delal to z donuceni (jako treba homosexual hetero sex), tak by se to poznalo asi uz driv. Znam par lidi, co melo takovy tendence a nebo to i zkouseli, ale vetsinou to bylo spis ze zvedavosti, ze moc koukali na porno a tak :).
Spis bych tipla, jak uz tu asi zaznelo, ze je chlapec nevybourenej (zvlast kdyz jste spolu od tak mladyho veku) a ze zduvodnit si "odesel jsem proto, ze mi ta moje nemuze dat, co potrebuju" je podstatne jednodussi nez "odesel jsem jen tak z pleziru od zeny a dvou deti". Pokud to je takhle, tak bych rekla, ze dost brzo dostane rozum. Mozna ale v tom vztahu byly nejaky vetsi problemy, ktery videl treba jen on a Bara ne, nebo je videli oba a namlouvali si, ze to problemy nejsou... Ja jsem nikdy nemela BDSM sklony v tom smyslu, ze by me vzrusovala fyzicka bolest, svoje nebo neci. Ale jsem obecne (ve vztahu, v pracovnim kolektivu apod.) spise dominantni ridici tip, a jednou se mi stalo, ze jsem potkala cloveka, kterej me nejakym zpusobem dostal do submisivni pozice, proste me ovladl vetsi dominanci, nez je ta moje :) (zminovala jsem se o tom v diskusich o manipulatorech, ze jsem kvuli tomu musela utect z pracoviste, abych se z toho dostala). Ja z toho byla uplne hotova, nic takovyho jsem v zivote nezazila - pritom k nicemu nedoslo a skoro jsme se ani neznali, ale ja vedela, ze kdyby rekl "udelej to a to", tak to udelam s usmevem na rtech. Kamarad mi tenkrat vysvetlil, ze to je obecne znamej jev, ze kdyz se nekdo dominantni dostane do submisivni pozice, na chvili tomu uplne podlehne. Tenkrat jsem mela (a porad mam) super vztah (kde jsem ale taky byla dominantni) a fakt jsem nevedela, co delat, jak s tim vsim nalozit, partner byl nestastnej, ze proste jestli neco takovyho potrebuju (dominanta nad sebou) a on mi to nemuze dat, at to radsi ukoncime, ze on odmita neco predstirat... Ale pak jsem se z toho pusobenim casu dostala a zpetne to hodnotim tak, ze to podlehnuti, byt jen myslenkove, bylo zpusobeno nevyvazenosti roli v mym tehdejsim vztahu. Proste prilis mnoho jsem toho tahla ja a potrebovala jsem si v tom submisivnim vztahu odpocinout a nechat zas jednou ridit nekoho jinyho. Protoze o tom "to pravy" BDSM je - ne o nasili, krvi a muceni, ale o tom, ze jeden je absolutne zavislej na druhym, absolutne mu duveruje, a ten druhej tuhle duveru nesmi zklamat a tomu subikovi by nikdy neublizil. Rozkecala jsem se, ale mel to bejt namet k zamysleni, jak to bylo s rolema ve vasem vztahu...a jestli to nejak nesouvisi s tim, co on pak zacal potrebovat (nevim, jestli v tom BDSM chce bejt dominant, nebo subik). A je to namet, na co se hlavne zamerit, pokud by se vratil, aby se vam takova vec uz nestala. Nelze jednoduse rict "dotedka jsem rozhodoval ja a ted zacnes Ty", ale kazdej by mel mit v souziti svoji domenu, kde je jeho rozhodnuti tim druhym respektovano (zjednodusene treba "zena rozhoduje v kuchyni, muz v dilne" :)), kde je tim druhym obdivovanej. Pokud jeden tahne a druhej se jen veze nebo "na nej maka", nedopadne to dobre.
(bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 11:17:45
přesně, Johanko
dost lidí by se divilo, kolik úspěšných, nekompromisních a tvrdých manažérů rádo vypadne úplně z role a nechá zodpovědnost aspoň na chvíli za dveřmi a sama sebe aspoň na chvíli v rukou, hlavně však na vůli, někoho jiného
(bb - Mail - WWW) 22.09.2006, 11:23:45
na základce jsme měli učitelku fyziku - hezká ženská, ale tvrdá jak křemen.
Nepotřeobvala nikdy zvýšit hlas, při jejích hodinách by bylo slyšet upadnout špendlík, jak mluvila tiše a my dávali bacha, aby nám nic neuteklo. Přísná, úsměvem hodně šetřila, na lyžáku a školách v přírodě taky metr. Její povely jsme plnily obratem. Pak jsme jednou opět jeli na školu v přírodě s ní, vzala sebou svoji dceru, která chodila na jinou školu, a my se nestačili divit. Skákala kolem dcerunky, cukrblikovala, byla jak medík. Holka byla fajn, povídává, tak jsme jí řekli, jaké máme s její mamkou zkušenosti, a to se zase nestačila divit ona. Máma je prý skvělá, veselá, příjemná, spravedlivá (to teda byla i ve škole), dovolí jim hodně, na všem se s ní domluví, s tátou taky jsou v pohodě, on třeba plánuje dovolené a tak. Typický příklad :)
(Mariela - Mail - WWW) 22.09.2006, 14:48:33
Někdy je to tu moc smutné čtení a z příspěvků se dá vydedukovat, že nejsi Báro, sama, komu to prostě nevyjde. Myslím, že je to specialita žen, žít v klamném přesvědčení, že všechno je O.K. podle našich ! - představ - druhý to prostě cítí jinak. Moc se mi líbil l.příspěvek Jasmíny, jen bych dodala, že to všechno platí i vice versa. Zkusila bych odborníka ale mám pocit, že zrovna tenhle druh nesouladu řadí k těm obtížně překonatelným. A jinak pro často funguje vykecat se a vybrečet- trochu se uleví...
|