| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| HALO, TADY KUDLANKA, NĚCO PRO VÁS MÁM... |
Rubrika: [úkol pro vás] Ahoj lidi, kudlanky a kudlánci! Zase po nějaké době se odhodlávám ke „kudlí promluvě", k pár slovíčkům, určeným pro vás všechny. Ráda bych vám poděkovala, ráda bych vám něco hezkého ukázala, ráda bych vás o něčem přesvědčila – a aby toho nebylo málo, tak si i trochu zaremcala :-))) Děkuju moooc všem za krásná přáníčka k svátku Daniel; věřte, že mě to opravdu potěšilo. Podstatně víc, než blížící se narozeniny, které mi jen připomínají mou zkracující se vzdálenost od urny (a nemyslím tím tu volební :-))). Ke jmeninám mi i přiletěl ptáček-mužíček, můj drahý zaoceánský manžel. Až jsem se vyděsila, když "naštorc" vkráčel do bytu: on snad všechna moje ztracená kila na sebe nachytal... Co s ním? Prý mu neskutečně chutná... Teď ovšem místo lahůdek a dortíků, na které se tak těšil, dostává „zdravou stravu". Uvidím, co mu řekne i lékař, ke kterému jde příští týden... Ale to jsem odbočila trochu do soukromí, proto zpět: chtěla bych se vám pochlubit, že jsem dostala – jednu od syna, druhou od Alenky T. a od Wendulky i knížku o ní – o kom že je řeč? Nu přeci o kudlankách...Podívejte, tady je mám :-)))
Vaše daniela@kudlanka.cz |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Dani, (Ceskymo - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:18:38
to aby me hanba fackovala, ale uplne jsem zapomnela na tvuj svatek. Takze: hodne moc uplne vseho, co si prejes, a taky zdravicka a casu na vsechny ty skvely veci, ktery vymejslis!!!
Máš pravdu, matko představená, (master - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:21:03
tak by to mělo být.
Ode mne už také neuslyšíš slovo "prdel". Vždycinky jen hvězdička. A pokud bude jen trošku objemnější, vyzývající přímo k plácnutí, bude to opět jen hvězda. Tak kruci písek, do hvězdy, nemračte se už. Zítra má opět pršet...
(bb - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:23:06
K přání všeho pěkného se přidávám taky se zpožděním, ale ono přát někomu něco dobrého se může kdykoli, že jo :-) Tak hodně zdraví, to je základ, a lásky:) protože s ní je všechn hezčí a to nehezké snazší :)
(bb - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:24:50
protože věřím v sílu myšlenky, tak to ostatní vidím trochu jinak...slova jsou jen prostředky k formulaci myšlenek, jasně, že se dají věci říct zaobaleně, věci ktero jsou dané, ale když si o někom myslím něco nepěknýho, hodně nepěknýho, tak nepomůže, ani když to mateřsky vyhvězdičkujeme
(bb - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:26:43
čili proti "do prdele práce" teda nic, to je hezky česky lidsky :)
A nemelo by (Yta - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:52:49
se, Danielo, pod clanky diskutovat jen k tematu? Jsou taci ci spise takove, ktere pod clanky drbou o vsem moznem, co s tematem nesouvisi, coz je dost neuctive k autorovi clanku ci k tomu, kdo se tu obraci na ctenare o radu. A nejen neslusne a neuctive, ale i otravne pro ostatni diskutujici. 35 prispevku pod jednim clankem od jedne osoby, nebudu jmenovat, je trochu moc, ne? Mozna by jsi ji mohla pripomenout, ze na drbani o nicem jsou fora.
Dani (Jasmina - Mail - WWW) 15.09.2006, 09:02:19
ja taky preju dodatecne,ja nevedela ze je Daniely-ja zapominam i na vlastni svatek)))))takze vse nejlepsi,hodne zdravicka klidu a spokojenosti,ver ze je mi s Tebou moc hezky)))
Kouzlo vulgarismů (David - Mail - WWW) 15.09.2006, 09:09:43
Je zajímavé, že i vulgarismy mohou být zdrojem nevšedních poznatků.
Já jsem byl vychován v prostředí (říkejme tomu třeba selský klan), kde byly vulgarismy běžnou součástí mluvy. Však jsem s tím měl taky v dětství na letních táborech problémy. Ovšem pozor: pouze vulgarismy založené na funkcích trávícího traktu ! Vulgarismy spojené s rozmnožováním byly absolutním Tabu. V češtině vůbec vyměšovací vulgarismy dominují (nebo tomu tak alespoň donedávna bylo) a tím se velmi liší od jiných slovanských jazyků. Zatímco skoro každá nadávka v srbochorvatštině obsahuje kořen *jeb* a snad nejužívanější anglické slovo je f*ck - čeština společně s němčinou tvrdošíjně upřednostňuje trávení před rozmnožováním. Jenže časy se mění a s nimy i čeština. Karta se začíná obracet. Dnešní teenageři používají rozmnožovací vulgarismy jako běžnou slovní vatu - není třeba se nad tím pohoršovat, zároveň s inflací způsobenou jejich nadužíváním ztrácejí tato slova i svoji expresivnost (alespoň v určitých vrstvách a věkových kategoriích). Přiznám se sice, že slyšet taková slova v běžném hovoru je pro mě jako rána pěstí, ale to je spíše můj problém. Během ZVS v Přerově jsem obzvláště trpěl - tam kde my jsme používali jako slovní vycpávku výraz "vole", místní přešli progresivně na "pi*o". Každopádně jde o přirozený vývoj jazyka a jazyk je jak známo živý organismus, který se nenechá jen tak spoutat a stejně si bude dělat co bude chtít. Mravokárci vykřikující na nárožích "O tempora! O mores!" s tím dočista nic nesvedou. Mimochodem, věděli jste, že mnohé vulgarismy jsou vývojově jedny z nejstarších slov ? Všimli jste si například, že jedno velice expresívní pojmenování ženského pohlavního orgánu se nápadně podobá anglickému výrazu označujícímu totéž ? To proto, že se toto slovo od doby, kdy jsme všichni ještě mluvili praindoevropštinou, skoro vůbec nezměnilo.
David to vystihl celkem přesně, (bb - Mail - WWW) 15.09.2006, 09:27:58
z pohledu jazykovědy je to zajímavé i zábavné :)
no a já nereaguju na hru slovíček, ale na to, co vyjadřují, nebo co se domnívám že vyjadřují...totiž ty myšlenky:) a myslet si o někom, že je pihvězdičkao proto, že se ve dvaceti poblázní, je pro mě silné kafe
David (Jasmina - Mail - WWW) 15.09.2006, 09:31:43
Taktez cloveka napada,cim to ze staroceske ci slovanske pouzivane nevulgarni slova se stanou vulgarnimy,napr. -sukat,byvalo i v Cechach bezne ze hospodynka sukala po svetnici a v Polsku se suka dodnes-tedy kdyz se neco hleda.
Slovo v Cechach bezne "drbat" at uz sousedku nebo pripaleny kastrol se nedoporucuje vyslovovat na Slovensku-tam je to velmi vulgarni jakoz i kokot,ktery se u nas ve stredoveku hojne uzival pro kohouta,takze ani pani z Kokotu se za sve jmeno nestydeli.Tech slov je daleko vice ,jen mam ted v pameti docasnou diru)))
Ano Jasmíno, (David - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:10:45
výzva "Szukaj !" na polských vyhledávačích ve mně skrze první signální soustavu vyvolává neodbytnou starost o přežití druhu - než se ovšem do věci vloží rozum a uvede vše na pravou míru.
Slov, která časem mění svůj význam je mnoho - třeba hulit. Původně snad "rozednívat se", pak "pářit se z lesů", donedávna hovorově "kouřit" a dnes "kouřit materiál s obsahem THC".
Promiň Daní, (Inka - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:17:03
také jsem se nevimla, omlouvám se a přeji ve jen to nej nej nejlepí, na Tvé narozeniny ani zapomenout nemůu, protoe je to i pro mě historicky významný den. Ano Kudlanka v poslední době hodně změnila atmosféru, ale není to Tvými článečky Ty jsou skvělé, spí tady postrádám takové ty elezné původní diskutovatele s kterými to opravdu bylo jako pokecání u kafíčka, takové to milé utrení od práce na které se člověk opravdu těil, to bylo alespoň pro mě to skryté kouzlo Kudlanky. Jsou tu noví diskutující a s nimi samozřejmě jejich zvyky a také jejich názory. Já třeba nakukuju do Kudlanky z práce, take je to pro mě kradení chvilek a kdy má člověk přehlídnout vechny příspěvky, tak je to občas náročné. Takové Ty v hojném počtu opakující se za kadým novým příspěvkem jsem u přestala číst, take si občas říkám, jestli někdy méně neudělá přece jenom více. Já to pociuju jako nepříjemné, ale je to jen můj osobní názor. Leč zaznamenala jsem i dalí, kteří to pociují stejně. Máme na to v četině takové milé přísloví hloupému napověz, chytrého trkni. No napovězeno bylo několikrát.
kdepak, paní Inka nezklame :)) (bb - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:21:39
Inuško, a kolik příspěvků ke kafíčku na internetové diskuzi je pro tebe přijatelných? To máme dnes ale krásné počasíško, a víkendík před námi, že :)))
Ano ano (Wendy - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:25:37
nejstarší slova jsou krátká, pádná, úderná. Slova, jež vyjadřují věci základní a neměnné. Nabalovat se začaly výrazy související s vývojem mozkovny Zeměkoulanů. Třeba digitalizace...Víte, jaké je nejdelší českéslovo ?
K rébusu - nezám. Děláš si srandu ?
wendy (sasa - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:27:54
nedelam, tu horu urcite znas. nelze neznat :-)
p.s. napoveda - je to REBUS :-)
ten rébus je přeci kouzelnej... a legrace to nejni... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:30:17
malinko napovím: jaký písmenko tam chybí?
Nojo, ještě tohle písmenko, žejo...
danielo fuj :-) (sasa - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:31:29
napovidat se nema, to ti pani ucitelka ve skole nerikala? ze se nestydis...
Ach jo... (Ája - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:35:56
nejdřív jsem si říkala, že budu zticha..Ale nedá mi to. Bb - sice teď jedeš pryč, ale věřím, že si to přečteš. Víš - tady o pár řádků výš Daniela psala prosbu, abychom se vyvarovali invektiv a podobných věcí... Nemůžu si pomoct, ale z Tvých reakcí na Ytu, Inku a spoustu dalších prostě cítím jedovaté ostny... A ty mi přijdou úplně zbytečné.. Různost názorů je přirozená věc a je fajn. Ale ty osobní rýpance... nemůžu se zbavit dojmu, že chvilkami jsme se z té přátelské "kavárničky" (půjčuju si hezké přirovnání, Inko :-)) přesunuli někam na pavlač.. A to je podle mě škoda. Nevím, jak se Ti to , bb, pokusit napsat tak, abys to nebrala jako osboní útok... ale třeba jako námět k zamyšlení, proč ty ostny tolik používáš.. Proč k vyjádření myšlenky a názoru potřebuješ takové množství příspěvků.. Nepíšu moc srozumitelně asi, ale tak nějak mě to prostě mrzí...
Anatomické výrazy (master - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:36:39
Nelíbí se mi teenagery používané vulgarismy, ale také ne některé slušňácké a knižní anatomické výrazy. Příklad - vagina, pochva. To jsou hrozná slova.
Jsou taková divná, studená, nepřívětivá, neživá, až mrtvá. Pochva - dokonce plechový futrál... Mnohem krásnější je taková mezinožka řasnatá. Ta už má své kouzlo. S tou už se můžete i pomazlit. Jako třeba s malým štěňátkem, králíčkem, beránkem, kůzlátkem. Ta už mi spíše připomíná nějakého roztomilého živočicha v dlani, než jakási va gi na.
K tem vulgarismum... (Johanka - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:55:54
...kamarad na to onehda vystrachal jakousi studii, kde se rozebira, jak se vulgarismy deli na kopulacni, kvazikopulacni a analne-vylucovaci a rozebira se, co je rozsireno mezi kterymi narody - a jak pise David, u nas jsou hodne rozsirene ty analne vylucovaci, zatimco jinde spis kopulacni a kvazikopulacni :)
K bbine grafomanii: snad nebudu narcena z toho, ze jsem se blbe vyspala nebo tak, protoze jsem se s bb dosud nepohadala a nevzbudila v ni jine averze, kazdopadne mi prijde, ze si to tu zbytecne komplikuje a postvava proti sobe lidi. Jeji nazory jsou vetsinou dobre, libi se mi a rada si je prectu, nicmene pokud by jich kazdy plodil takova kvanta, bylo by tu fakt neprehledno. Jasne ze diskuse se vyviji a lidi do ni prispivaji opakovane, ale napsat toho pet pod sebe, tomu se da vyhnout - kdyz vim, ze mi veci dochazej postupne ;), tak si to proste nejdriv rozmyslim a pak pisu, pripadne to jeste zkratim... Nepisu prece proto, abych se ukojila, ale aby si to ostatni precetli a neco jim to pripadne dalo, ne? A v takovem pripade ty ctenare nechci unavit a zahltit kvantitou :)
Ach jo. (Wendy - Mail - WWW) 15.09.2006, 10:58:37
Že je to rébus-doplňovačka jsem vážení přátelé pochopila - hora Prel neexistuje. Mám ráda osmisměrky, křížovky, sudoku, logika, ale teď jsem se koukám stejně předvedla jako parádní blb - protože tohle jsem nevyluštila. Jedině že by tam chybělo písmenko D
ja hledala a nenasla (Jasmina - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:13:58
snad se ta hora jmenuje fakt pr*el s tim d?
Nebo Prkel?
teda vy mi dáváte :)) (bb - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:17:29
Ájo - ty ostny jsou vlastně asi hvězdičky naopak - když se do mě někdo začne trefovat proto, že píšu a kolik píšu, a nechce reagovat na to, CO píšu, tak ještě přidám - ne abych ho naštvala, ale že ho to třeba, slovy paní Inky, trkne, a poví něco k tomu, co jsem psala. A tak dochází ke zvláštnímu jevu: pod některými články, které se netýkají vztahů a chování lidí, píšeme rady a náměty a tipy, jak řešit to či ono, bez třenic.
Tam, kde je o vztahy, je to jinak. Málokdo vydrží držet se jen toho co čte, obvykle si za ta písmenka dosadí hned jaký je autor, a má potřebu mu to sdělit. To vyvolá reakci atd. atd., a končí to ironií a hvězdičkama :) Mockrát jsem se snažila vysvětlit, že v tom není z mé strany ani kapka zlosti, mě to prostě baví, ty rozbory pohnutek, důsledků, příčin a podnětů. Jelikož jsem taky jen člověk, tak ve chvíli, kdy někdo neunese moje názory, a začne psát jaká jsem, jací jsou lidé kolem mě, jak bych tu měla nebo neměla psát, že píšu moc apod. - tak reaguju i na to, i když si myslím, že to do těchto diskuzí nepatří, že bych to měla přejít, tak to většinou nepřejdu :) Na druhou stranu, sklouznu do ironie mnohem méně často než někdo jiný.A když, tak je to myslím si čitelná, otevřená reakce. Nepíšu mezi řádky, jako některé paní, "já jsem hodná kultivovaná slušná a ona, nechci říct která, by se měla zamyslet a psát jinak, nejlépe vůbec" :)
Ájo, (Wendy - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:19:58
já taky hlasuju pro občasnou kavárničku. Je to tak příjemný. Občas si odfouknout můžeme i tady, ne ?
Johanko (bb - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:20:54
je to jak píšeš, jak mě co postupně napadá, tak to dopisuju :)
Jo, bylo by asi stravitelnější (pro čtenáře) to promyslet a pak sepsat...jenže to je tak trošku slohové cvičení :) a já u toho zařizuju, vyřizuju, píšu a vůbec dělám dost dalších věcí, tak mě ty dodatky napadají na přeskáčku:) Asi jako když se tlachá při práci, taky to nejsou souvislé projevy :) Nicméně, kdybych tušila, že to spustí takovou odezvu, lavinu, asi bych to přece jen zvážila :)
wendy (sasa - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:22:29
rebus neni jen doplnovacka ;-)
rebus = hádanka se slovní nebo obrazovou nápovědou, hlavolam daniela vam prece tak napovedela...
Wendy, (bb - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:23:51
dobře, není třeba víc hlasů, beru na vědomí :)
na kafe chodím mimo virtuálno, tady se teda budu držet jen těch článků ne o vztazích, aby to nesklouzlo zase jinam
Češtinu mám moc ráda, (Nika - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:23:52
a proto vím, že se téměř cokoliv dá vyjádřit velice hezky, výstižně a bez vulgarismů. Diskuze je diskuze, ale nikdo mi nevyvrátí, že při ní musím (abych vystihla podstatu) používat hrubá, vulgární slova. A navíc není nutné neustále někoho poučovat, atd. Inka to napsala hezky (10:17:03), pod to se mohu podepsat. Asi jsem ze staré školy, tak opravdu nevím, proč bych měla používat výrazy, které se mi nelíbí jen proto, abych byla in ?
Na Kudlanku chodím v práci, tak jen rychle přečtu a pádím pryč. A přiznávám, že mám své oblíbence... :-)
kočičky moje... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:44:51
halt sme každá jiná... což ale nádhera, ne? A jak tak na to koukám, tak už to přeci jen přestává skřípat... Prostě - bb je větší psavec než jiná, ale zase má plno bezva nápadů a receptů a rad - tak ať píše. Papír neničí, klávesnici voňafává svou, tak co.
A ty, drahá bb, když tě něco "nap*dne", tak hned nevylítni jak čertík ze škatulky, uvědom si, že ty vostatní taky jen "kradou chvilky během práce" a třeba všechno zrovna neprostudovali... Nemyslím si, že je tu teď mezi námi nějaký škodič, někdo, kdo by opravdu chtěl ublížit. Občas se našel, to je fakt, a asi proto jsme všichni trošku citlivější, než je nutno. Ale asi je to tím, že si bráníme příjemný místečko, kde vás sice pošlou do hvězdy, případně do hvězdičky, pokud se asi jedná o štíhlejší rozměr, jak vhodně nanesl master... :-))) Hele, holky a kluci, za tu dobu, co kudla straší na netu, už určitě pomohla hodně lidem. A vůbec si neosobuju nějaký práva na veškerý rady, chraň pámbu - tolik a moc moudra vzešlo právě z těch bezva debat pod články... Vždyť je to bezva, moct sem hodit problém, a lidičky, poraďte... jako například včera Angela... Někdy to vyjde, jindy nevyjde, ale rozhodně neublíží... OK, tak teď tu jsem asi za grafomana já, co? :-)))))))) ahoj - a ještě jednou dodávám - jsem moc ráda, že vás všechny mám, neumím si představit, že by najednou Kudla a její společenství nebylo...
No a copak ta hvězdička není místo písmenka ? (Wendy - Mail - WWW) 15.09.2006, 11:51:55
Chybějící písmenko může být na místě, kde je ona hvězdička, může být i jinde, písemna se dají přehazovat a to tak dlouho, dokud se nepátráme kýženého výsledku. Většino mě takovéhle věcičky baví. Přiznám se, že jsem dneska mozek nechala doma. Sem s výsledkem !
Wendy, (*pavla - Mail - WWW) 15.09.2006, 12:04:29
nezoufej. I když je ta Daniely nápověda jasná jak facka, tak mi to bylo právě vysvětleno velice polopaticky. A to tu horu na dovolené vídám skoro každý den. :o)))
sašo (Wendy - Mail - WWW) 15.09.2006, 12:05:05
napiš že je to D ať mám pokoj a nedostanu rychtu kvůlivá zahlcování nebo-li zasí*ání místa !
Wendulko, kuš - nikdo žádnou rychtu nedostane :-)))) (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 15.09.2006, 12:13:35
ale to víš, ynteligenti na to dou složitě... todle je děsně jednoduchý :-))))
tak aby tu nebylo přehvězdičkováno, (Jana - Mail - WWW) 15.09.2006, 12:13:37
k přiznání, že naprosto barbarsky nesleduju kalendář a svátky většinou zasklívám, a k dodatečnému blahopřání :o) , přidám pár návrhů, kterak se vyhnout potřebě hvězdiček... za tip děkuju bráškovi, který mi poslal link s naprosto dokonalým obsahem. tož... co mě zaujalo nejvíc:
hromádka trusu z myšího albína tlustý vykulený plešatějící neřád stará bláznivá odulá ryba seschlá obojživelná škeble, která má méně rozumu než měkkýš hnusný plesnivý povidlo, který má důvtip a šarm německýho ovčáka po transplantaci hlavy něco, co ukáplo Sfinze z nosu karikatura muže, jež by nepřelstila ani čajový pytlík intelektuální ekvivalent domácího učitele přírodopisu prolhanej úskočnej a sviňskej prevít s šarmem a společenskou grácií filcky sobecký slizký bezohledný hnusný křivák přiblblej blbečkózní blbštajn ...a tak dále, další inspiraci možno čerpat na http://www.cervenytrpaslik.cz/index.php?id=nadavky
wendy (sasa - Mail - WWW) 15.09.2006, 12:13:57
prehazovani pismenek je presmycka.
pismenka neprehazuj. naopak si rekni, co tam jeste chybi.... chybi JESTE *
ježiš - to je náááááádhera... (kiwi - Mail - WWW) 15.09.2006, 12:15:12
sem stará bláznivá odulá rybuzna...
Hora (Nika - Mail - WWW) 15.09.2006, 13:22:43
Teď už je mi to definitivně jasné. Jsem přiblblej blbečkózní blbštajn.
aha! (Eva - Mail - WWW) 15.09.2006, 13:39:56
tak si myslím, že jsem to konečně pochopila, ale bez konkrétní nápovědi by to nešlo.
Jano, (Johanka - Mail - WWW) 15.09.2006, 14:42:09
super, akorat misto filcky bych pouzila radneho a spisovneho oznaceni "muňka" nebo "veš ohanbí" :)
Jo taklé :) (Vasilisa - Mail - WWW) 15.09.2006, 14:52:05
A leguán = P * D E L ! Že jo ? Teď už jsem za frajerku, ale trvalo mi to ! :-) My chodíme na "Partnera staré báby" nebo na tu naši "Plešatou".
Jen tak pro pobavení (není z mé hlavy) (Ariana - Mail - WWW) 15.09.2006, 14:53:45
Slušně napsaná stížnost na Telecom
Velice mne stolicuje, když se ani za nejvyšší bytost na nebesích nemohu nikam dovolat v síti Telecomu. Ty příslušnice nejstaršího řemesla na infolince ze mne dělají samce domácího tažného zvířete zbaveného své samčí ozdoby, a tak jsou všechny jejich rady na výměšek z tlustého střeva mého trávicího traktu. Občas se tak rozčílím, že musím ty příslušnice nejstaršího řemesla poslat do análního otvoru domácího zvířete produkujícího mléko. Tím chci říct, že celá komunikace s Telekomem je na ženský pohlavní orgán a já si při ní připadám jako mužský pohlavní orgán.
:-) (Gita - Mail - WWW) 15.09.2006, 15:42:23
Ariano: to je super!!!
K bb: V diskuzi k problému Liduny mi to nedalo a zeptala jsem se Vás, v čem je s bb problém. Tedy, zaprvé se omlouvám, že jsem tam odběhla od tématu. Zadruhé jsem ale ráda, že jste konečně napsali, co vás štve. Ono mě teda napadlo, co to asi bude, a bylo to tu konečně srozumitelně a celkem hezky vyjádřeno (zejména se mi líbilo, jak to napsala Johanka). Je už na bb, co si z toho vybere. Na svou otázku jsem tedy odpověď dostala, diskuzi jsem vyvolala, a o to mi šlo. A k hvězdičkám: normálně mluvím celkem sprostě. Moc se s tím nevyměšuju. V každém případě snáz přežiju ty vulgarizmy, pokud jich není moc a jsou v nějakém přijatelném kontextu, než osobní urážky a zbytečné popichování.
L O G I K A (Inka - Mail - WWW) 15.09.2006, 15:58:15
Student dutý jak bambus, propadá u zkoušky z "logiky a organizace".
Student: "Vy mě tady dusíte a rozumíte vůbec tomu oboru?" Profesor: "Jistě, jinak bych nebyl profesor!" Student: "Mohu Vám tedy dát jednu otázku? Když mi na ni správně odpovíte, dejte mi nedostatečnou a já odejdu. Když ale nebudete znát odpověď, dáte mi za jedna. Profesor: "Souhlasím." Student: "Co je současně legální, ale nelogické, logické ale nelegální a co není ani logické ani legální?" Profesor po dlouhém přemýšlení nezná správnou odpověď, a tak dá studentovi výbornou. Ihned poté volá svému nejlepšímu studentovi a položí mu tu samou otázku. Nejlepší student mu okamžitě odpoví: "Vám je 63 let a jste ženatý s 35-ti letou ženou, což je legální ale nelogické. Vaše žena má 25-ti letého milence, což je logické ale nelegální. Vy dáte tomu milenci své ženy za jedna ze zkoušky, přestože by měl vyletět; a to není ani logické ani legální... Z čehož se dá logicky vyvodit: Je legální, že sedíme v práci, ale nelogické, že při tom pracujeme. Je logické, že si posíláme soukromé e-maily, ale není to legální. A legální, natož pak logické není, že jsme za to ještě placeni.
rychlý kouknutí a padám - Danielko Kudlanko :) (bb - Mail - WWW) 16.09.2006, 12:26:08
drobný omyl - mě tu zatím nenaprdlo nic a nikdo, docela jsem se při těch debatách bavila:-)
když mě něco nebaví, nezajímá, tak na to nereaguju a nečtu to, tak mě nenapadlo, že když někdo reaguje a odpovídá na moje psaní, že ho to vlastně otravuje Teď je teda vysvětleno a bude klid. |