| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| DOPIS JIŘÍMU PAROUBKOVI |
Rubrika: [téma] Touha po moci musí bejt velice těžké trauma. Jakýsi starý černošský náčelník onehdy pravil „ Přestane-li bílému muži, chutnat jídlo, přestane-li mu chutnat pití, přestanou-li mu chutnat ženy, tak mu zbývá pouze jedno – TOUHA PO MOCI. Jiří Paroubku, na Tvém příkladě se naplňuje jeden z ze zákonů profesora Parkinsona, podle kterého už jsi konečně dosáhl na funkci na kterou nemáš. (ÚHEL POHLEDU – Lidové noviny září 2006)
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
(muris - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:33:03
ježiš to je dobrééé!!!! jen mu to pošlete, ať se zalkne vlastním egem!!! :-D
:-) (aTeo ;) - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:40:33
Před naší, za naší, cesta má ať nepráší...
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.662.jpg Bonusy: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.637.jpg http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.652.jpg http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.639.jpg
Je to MOC SMUTNÝ, ale tenhle dopis bych URČITĚ nepodepsal. Není totiž vůbec k ničemu. (toulavej - Mail - WWW) 14.09.2006, 09:28:35
Přesvědčovat a utvrzovat ty, co mají stejný názor jako pisatel nemá nejmenší cenu a že by TOHLE přesvědčilo aspoň JEDINÉHO jeho dosavadního přívržence si určitě nemyslí VŮBEC NIKDO. Ale O TO PRÁVĚ JDE. Pan Paroubek se chce udržet u moci za každou cenu a tak hodně dá na veřejné mínění, na různé ankety. Kdyby jeho současnému jednání a chování nebylo tolik lidí nakloněno, NIKDY by tak nejednal. JENŽE – POLOVINA těch, co se o politiku zajímá, mu FANDÍ !!!
Je potřeba napsat takový dopis, který by NÁZORNĚ alespoň části jeho obdivovatelů otevřel oči. Tento dopis to nedělá ani neumí. Je to ztráta času, jenom ulevení si starého muže nad stavem dnešního světa. A ohledně sázky, já bych si nevsadil ANI PENNY. Jsem z toho moc smutný . . . Názorný dopis – to jsou věci za něž SKUTEČNĚ ZODPOVÍDÁ, tj silniční zákon, zadluženost země, málo vysokoškoláků, stav silnic, nemocnic, péče o staré a nemocné lidi, neodůvodněné zdražování energií, stav armády, soudů, chybějící peníze na důchody a mnoho jiného . . . – věci, které se dotýkají KAŽDÉ RODINY v tomto státě, které jsou VIDĚT.
Nesmysl (zoro - Mail - WWW) 14.09.2006, 09:35:47
A což takhle Napoleon, Rasputin, Petr Velký, Bil Clinton a všichni blízko či dalekoasijští císaři, šejkové a sultánové s dvěstěčlennými harémy. Lidovky začínají blbnout a bohužel vy s nimi. Vaše zelená nabírá dohněda.Škoda.
toulavej : (mamča - Mail - WWW) 14.09.2006, 09:41:39
Ani nevíš, jak mi mluvíš z duše. Ten dopis je opravdu jen povzdech starého muže nad současnými poměry. A ještě tu je vysoká pravděpodobnost, že mu za publikování tohoto dopisu někdo přišlápne perka.
Je mnoho způsobů, jak to udělat, a nedělám si iluze, že to nějaká prodloužená Paroubkova ruka neudělá. Diktátoři si na svůj majestát nenechají plivat "jedovatou slinu", i kdyby dopis osvětlující jeho minulost vyšel jen v místním plátku v Horní-Dolní.
Dopis Standy Grosse : (Wendy - Mail - WWW) 14.09.2006, 09:50:12
"Kde jsem ho vyhrabal ? To je přeci jedno, to je má pomsta za to, že jste na mě byli od začátku všichni zlí."
Jinak souhlasím s tím, že těžko někdo někoho už přesvědčeného o opaku přesvědčiti dokáže...
Má to smysl... (aTeo ;) - Mail - WWW) 14.09.2006, 11:05:13
Kdyby ne, pak ztrácí smysl i politická satira. Já třeba vím, že moje "fejky" kolují v parlamentu. A představují tak zpětnou vazbu a názor "zvenčí". Ze statistik přístupů vím, že ke mně kdosi nahlíží nejen z Poslanecké sněmovny, ale i ze senátu a z Hradu. A pokud jde o vztek mocných, mám své zkušenosti. Nejhorší z doby, kdy se mé ilustrace, zesměšňující Paroubka, objevily v knize Radovana Krejčíře... Opakuji, vyjádřit názor má vždycky smysl!
Nesouhlasím, (aTeo ;) - Mail - WWW) 14.09.2006, 11:13:25
že dopis bývalého Paroubkova šéfa je k ničemu. Popsal v nich své osobní zkušenosti s tímhle aparátčíkem. Já mám taky své informace od důvěryhodných lidí. Týkají se P. působení ve funkci ekonomického náměstka na Pražském magistrátu. Kdybych měl v ruce důkazy, zveřejnil bych je. Ale dokazovat korupci je takřka nemožné. A tak jenom tvrdím, že tenhle pán je zcela bezcharakterní mafián...
Zoro, (master - Mail - WWW) 14.09.2006, 11:33:29
já si to nemyslím, že by tato zelenkavá barva přecházela do hnědého odstínu.
Faktem ovšem je, že původně apolitická Kudlanka je stále více političtější. Byl jsem však poučen moudrými lidmi zde, že i politika je součástí našeho každodenního života. Asi mají pravdu. Mnohem více mě však děsí chameleonství vyvolených a tzv. straničtí turisté, kteří chtějí pracovat stůj co stůj jen pro naše blaho. A ti, kterým se politika hnusí (včetně mne) mají stále možnost odejít třeba do Zahrady.cz a bavit se tam o hnojení muškátů. :-)
V rámci objektivity (Ariana - Mail - WWW) 14.09.2006, 12:57:25
chci upozornit, že dopis pana Přemysla Skály vyšel 4.9.2006 v Lidových novinách a pan Paroubek mu na něj též odpověděl.
Viz: http://lidovky.zpravy.cz/dopis-jirimu-paroubkovi-08z-/ln_noviny.asp?c=A060902_000004_ln_noviny_sko&klic=214974&mes=060902_0 odpověď: http://lidovky.zpravy.cz/dopis-nejen-premyslu-skalovi-djs-/ln_noviny.asp?c=A060904_000004_ln_noviny_sko&klic=214993&mes=060904_0 reakce čtenáře http://lidovky.zpravy.cz/drive-by-si-nabancili-0ry-/ln_dopisy.asp?c=A060907_150454_ln_dopisy_gab Zajímavé na tom je, že pan Skála napsal otevřený dopis panu Paroubkovi až po té, co tento byl ve své funkci nahrazen panem Topolánkem. Takže zas tak odvážný krok to nebyl. Ostatně souhlasím s reakcí čtenáře, že dřív by si to chlapci vyřídili mezi čtyřma očima v hospodě a netahali by své nevyřízené účty do médií.
Mastere (Ariana - Mail - WWW) 14.09.2006, 13:03:27
taky mám stejný názor. Politika mě znechucuje čím dál víc a už ani nechodím na svůj "oblíbený" server virtually.
Ahoj Ariano, (master - Mail - WWW) 14.09.2006, 13:28:32
no to je náhoda, právě jsem se vrátil rovněž z Virtually. :-))) Cosi jsem tam hledal, ale nenašel. Pobyt mi tam však znechutil pan Macek svými výpady, které už postrádají soudnost, slušnost i sebekritičnost. Asi stáří.
Proč musí ausgerechnet nazývat Paroubka Puchýřem? Jen proto, že je snad jinak živený? Je to nutné, aby byl politický protivník zesměšňován dle vizáže? Já toho Paroubka také nemusím, ale něco podobného bych si v tisku nedovolil. A jak by se pan Macek asi choval, kdyby byl jeho politickým protivníkem pan Krása. Fuj, to je až nechutné domyslet. A takový vzdělaný člověk, je ten pan Macek... :-)
aTeo, pokud si klade JENOM takový MALÝ CÍL v dnení době, (toulavej - Mail - WWW) 14.09.2006, 15:06:45
jako je vyjádření názoru v denním tisku na stránkách stejně smýlejících občanů, nemohu protestovat. Ovem VÝZNAM posunující věci dopředu v tom váně NEVIDÍM. Podle mého názoru BY MĚLO VÝZNAM tenhle názor alespoň uveřejnit v tisku svých oponentů asi by nevyel předpokládám ani jako inzerát. Lidové noviny si paroubkovi lidé URČITĚ nekupují, take větina o tom ani NEVÍ. Jde přece o to nějak vyřeit změnit tzv. patovou situaci, ne ji popisovat. Ti, co jim Paroubek imponuje na něho názor nezmění, ti, co je jim odporný to nepotřebují potvrdit.
Jenom malý dodatek k dopisu čtenáře (toulavej - Mail - WWW) 14.09.2006, 15:12:14
POCHYBUJI, e by se kdokoliv kromě člověka co má tajné konspirační materiály na pana Topolánka v nějaké obálce dostal přes ochranku k osobnímu rozhovoru s panem Paroubkem. Take OSOBNĚ si URČITĚ nic vyřídit mezi sebou NEMOHOU.
Pro mastera trochu OBJEKTIVITY. (toulavej - Mail - WWW) 14.09.2006, 15:13:44
Není důleité co si myslím o panu Mackovi, ale VÍM, e na pana Krásu by si nic nesluného, nic, co by upozorňovalo na jeho postiení NEDOVOLIL. Kadému co si zaslouí hlupáka nazývejme hlupákem, nadutce nadutcem. To nemá s inteligentním člověkem jakým je pan Krása NIC společného. Nepodsouvej takové způsoby Mackovi. Spí tak k Ráthovi a nebo tomu Paroubkovi by to pasovalo. Ostatně to také dělají. Nebo jsi slyel, e by Topolánek upozorňoval, e má Paroubek oklivou enu ? Ale Paroubek klidně poukazuje na rodinné problémy Pana Topolánka, ačkoliv mu do toho VŮBEC NIC NENÍ. OBJEKTIVNOST PROSÍM.
off topic (sasa - Mail - WWW) 14.09.2006, 15:49:35
co takhle psat bez diakritiky? pak se to vetsinou da precit...
Saso, to je tak kdybych chtel pristoupit na konspiracni teorie, (toulavej - Mail - WWW) 14.09.2006, 17:31:15
ze kdy pouzivam firefox tak je vse ok na psani a kdy pouzivam explorer tak to vypada takhle. Jenze přes firefox jsem se ted NEMOHL JAKO NA POTVORU najednou par hodin pripojit JENOM k tomuhle clanku ! ze by klika paroubkova ci cssd nebo nedejboze zidů, nevim. Tak jsem nevydrzel a poslal to přes explorer. Nejsem v tomhle odbornik, ja jenom radim . . . :-)
toulavej (master - Mail - WWW) 14.09.2006, 18:03:09
já bych do binární oblasti nepletl politiku. Já mám také Mozilu a ta je úplně, ale úplně apolitická.:-)
Napadl jsi mne, že jsem neobjektivní. V každé straně jsou slušní lidé a ti ostatní. To platí pro obě protější strany. Pro média je mucholapkou spíše ten hulvát, protože slušňoch je mediálně nezajímavý. Takovým slušňochem mezi modrými bych nazval třeba pana Gandaloviče. Toho bych volil vždy. Mluvíš-li však s někým z Olomoucka, neřekne o našem ministru vnitra nic pozitivního. A ještě jedna věc. Myslíš si, že by se třeba Klaus uchýlil k podobným invektivám jako Macek i kdyby nebyl presidentem? Vsadím krk, že ne. Na druhé straně, takový Vojíř by šel ještě dál. Já vím, že jsi zavilým ochráncem modrého ptactva, ale prosím, vybírej si jen slušné opeřence. Dravci, to je škodná.:-) Mohl bych pokračovat o té zfalšované předvolební nechutnosti, ale nechci tu mít 40ti procentní diskusi jen sám. Fakt tu bylo lépe bez té hnusné politiky. Zkus si zvolit v Mozile Znakovou sadu nahoře v Zobrazení. Automaticky rozeznat nastav do pozice Zapnuto nebo si zvol Středoevropské jazyky Win.
Pro Mastera (Markéta - Mail - WWW) 14.09.2006, 22:16:47
Ačkoliv ne vždy s Mackem souhlasím, musím se ho zastat. Výraz Puchejř nevznikl v jeho hlavě ale jde o lidovou tvořivost, jež koluje po internetu zhruba od jeho nástupu do premiérského křesla. P. Macek ho převzal z dopisů, jež mu chodí jako ohlasy z www.viditelnymacek.cz. Pravidelní čtenáři vědí :-)))
Markéto, díky za vysvětlení. (master - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:00:15
Internetové diskuse moc nečtu, protože to bývá jen snůškou vulgarit.
Ale stejně by si ti mediálně známí pánové měli zachovat určité dekórum. Vtipně "urážet", to je výsada jen karikaturistů a polit. satiry.
Znám spoustu slov (NČ - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:04:55
která jsem nevymyslel, která vznikla lidovou tvořivostí.
Ale neužívám je!
Záleží na vkusu (Markéta - Mail - WWW) 15.09.2006, 16:53:15
Hranice vulgarity byla v politice posunuta o notný kus dál (bohužel směrem k horšímu) a hádejte, kým a kdy. Záleží na osobním vkusu každého z nich. Navíc bych řekla, že stoka vypouštěná z úst předsedy vlády je horší, než invektiva, od bývalého politika. Ale to je jen můj osobní názor, nikomu ho necpu. Hezký den!
Marketo, Ty si zahravas spustit lavinu. :-) (toulavej - Mail - WWW) 15.09.2006, 17:44:14
Vec je VELMI JEDNODUCHA. Ma-li nekdo sveho favorita, odpusti mu nebo nevidi veci, ktere mu na neoblibenem cloveku VYSLOVENE VADI. Tot vse. Upozornovat na to nebo dokonce presvedcovat o tom nekoho NEMA VUBEC SMYSL ( ztrata casu, vlastnost nekterych lidi )
Doufam, ze to bude bez ctverecku, abych nepopudil sasu. :-)
pro paní Danielu (zoro - Mail - WWW) 15.09.2006, 19:00:31
S napětím očekávám, kdy otisknete dopis pana Ďurička, ve kterém se dožaduje omluvy od pana Kubiceho za to, že zveřejnil hnusné lži, že premiér Paroubek souložil na jeho jachtě s jeho nezletilou dcerou. Těmto věcem se máte věnovat, když už radíte svým čtenářkám, jak si nabalit kluka či jak si zařídit nevěru. Pan Kulinský to od vás schytal, což takhle se vyjádřit i ke sviňstvům, jichž se doupouštěla ODS a zapomnětlivý neumětel Langer. Jistě vy i váš pan vypočítavý a vyčůraný důchodce máte představivost; co kdyby o vás někdo psal a v televizi odvysílal, že vaše nezletilé děti slouží sexuálním hrátkám vašich přátel. Jistě byste to brali s nadhledem a mávli nad tím rukou, že jo. Když už se snažíte dělat jakože žurnalistiku, tak prosím, trochu umu a soudnosti.
milý hrdinný tajemný ZORO, (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 15.09.2006, 19:57:44
mileráda zveřejním i dopis pana Ďuríčka, pošlete mi ho, OK? Jinak vás musím zklamat, nemám nezletilé děti, takže jejich sexuální orgie mých potomků by (pokud by s tím všichni zúčastnění souhlasili) mohly být zcela legální... Že bych nad tím mávala rukama je pochopitelné... nahoru, dolu, doprava, doleva... jak si přejete :-)))
Uznávám, že se snažím dělat žurnalistiku - a přiznávám, že už drahně let (beru-li to od promoce zpětně...) Co vy se snažíte? Hezkej víkend a doufám, že se s tím dopisem ozvete...
(zoro - Mail - WWW) 15.09.2006, 21:09:38
Měl jsem pravdu s tou chabou představivostí, samozřejmě když mluvím o nezletilých dětech... jako matka se určitě přenesete do dob, kdy se Vám to mohlo stát. Jinak - byla to jen hypotetická úvaha, ale dost těch složitostí na víkend. Ten dopis byl včera zaslán pánům Topolánkovi a Kubicemu, takže ho pan Langer určitě brzy ,,nechtěně" zapomene na stole v místnosti plné novinářů a odejde na WC. A až ho otisknou lidovky, budete mít šanci i vy... Milá tajemná kudlanko zábavná.
(daniela-kudlanka - Mail - WWW) 15.09.2006, 22:07:05
na rozdíl od tebe, Zorko, tajemná nejsem - viz. zde, vlevo: celé mé jméno se vším sakumprdum...
Můžeš pokračovat v kreativních invektivách, jsem zvědava, kam až dojdeš :-)). S výše uváděnými pány bohužel nemám kontakt, ale jistě ho seženeš od expremiéra, případně mi ho můžeš přeposlat ty, ne? Nebo snad nemáš kopii? Neříkej, že bys komentoval něco, o čem nemáš bližší povědomí...
čtu zprávy a internetu (zoro - Mail - WWW) 15.09.2006, 22:21:02
Nic tajemného - vím, co vědí skoro všichni dospělí obyvatelé ČR - čtu totiž aktuální zprávy na internetu. Já chci být v obraze. Jen bych prosil, pro pořádek, najít v mém textu nějakou invektivu. Tak něžný bývám jen výjimečně.
(daniela-kudlanka - Mail - WWW) 15.09.2006, 22:36:40
zoro, klidně - napíšu, ale další pokračování jedině e-mailem. Můj znáš.
Zajímalo by mě (Alena T. - Mail - WWW) 17.09.2006, 19:44:22
-kdyby tenkrát Macka s Rathem neroztrhli a nechali je pořádně se servat..kdo by komu pak opravoval chrup.
Naše jest (aTeo ;) - Mail - WWW) 17.09.2006, 23:18:10
království nebeské... amen. ;)
Socani si mohou nechat zdát jen o Komančských věčných lovištích... howgh.
šašek aTeo (riky - Mail - WWW) 17.09.2006, 23:39:29
Došel ti dech, šašku? Nebo nemáš po ruce dost kžížovkářských slovníků?
pro zora: Jen aby se líbil chlapcům a stal se tématem řečnických cvičení... (pozn.red. - Mail - WWW) 18.09.2006, 00:21:30
bravo, paní Danielo (zoro - Mail - WWW) 18.09.2006, 00:29:35
O Vašich schopnostech, paní Danielo, jsem nepochyboval, ale odpověď jsem čekal od nabubřelého pana aTea. Asi o něm platí: Nessun maggior dolore che ricordarsi del tempo felice ne la miseria...
(aTeo ;) - Mail - WWW) 18.09.2006, 00:57:02
Calumniare audacter, semper aliquid haeret... BTW: Bylo mi potěšením se s vámi ušpinit, hoši. ;)
chdák aTeo (riky - Mail - WWW) 18.09.2006, 01:15:24
Zoro má pravdu, seš v bídě a jen vzpomínáš, na své dávné pofiderní štěstí. Je mi tě líto. Máš velký mindrák, jinde nemůžeš ani ceknout a tak po nocích masturbuješ u webových stránek.
ale pánové... (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 18.09.2006, 01:39:50
zanechte těch ornitologických výlevů...
je zas další týden a budou nové věci... Nemáte někdo typ na zajímavou a ne hned uhodnutelnou hádanku? :-)))
Těm, kteří používají psí jména jako své nicky (aTeo ;) - Mail - WWW) 18.09.2006, 08:13:43
Vzdělancem se nikdo nestává tím, že používá latinské citáty. Právě tak, jako se nikdo nestane lidumilem tím, že utká sociální sítě a polapá do nich co nejvíce lidí, z nichž se pak paradoxně stávají jeho voliči...
Nikdy jsem nechápal, jak mohl být Gross nejoblíběnějším poblitikem. Už to chápu. Orientace na primitivy vždycky přinášela své ovoce... Že? Haf, haf!!!
(riky - Mail - WWW) 18.09.2006, 08:26:45
Masturbace po ránu není zdravá, škrčku. Jsem statečný, i když po každém tvém kecu se musím jít dezinfikovat. Když někdo napíše, že také Napoleon byl na ženské, i když byl mocný, je socan? Ty seš pak samonasírací nula.
A pro paní Danielu - to Váš muž přivezl z Ameriky Vlastenecký zákon, cenzuru a svobodu slova a projevu jen podle mustru jednoho vládce?
No né, (master - Mail - WWW) 18.09.2006, 08:52:54
už dlouho se tu nevyskytl jedinec, který si usmyslel, že nahvězdičkuje a otráví ostatní jen proto, že je sám otráven.
Ale proč? Důvod?, Smysl, jeho počínání? Nevím, neznám, smysl nejasný. A tak koukaj, vezmou rozum do hrsti, přestanou blbnout, urážet a vrátěj se tam, kde je to nich běžné. Přece nechtěj, abychom si mysleli, že jsou hloupej jak Britské listy, že?
Bóže, (dorka - Mail - WWW) 18.09.2006, 09:04:43
už to tu bylo kolikrát, že to řešíte. Na tyhle zakomplexovaný typy platí jediný: IGNOROVAT!!!
jakákolif (dorka - Mail - WWW) 18.09.2006, 09:06:23
odpověď je voda na jejich mlejn nebo možná vítr do plachet nebo vim já co?
i master se utne (riky - Mail - WWW) 18.09.2006, 09:07:52
Já s urážkami nezačal. je zvláštní, když někdo na úvod této stránky někoho nahvězdičkuje a uráží pod jeho plným jménem, že z toho máte plezír a vůbec vám to, mistře, nevadí. Sotva však chce někdo hájit neférově uráženého člověka, ne politika či socana, je hned oheň na střeše. Sotva napíšu, že je někdo nesvéprávný, aniž bych ho jmenoval, vyskakuješ. Zameť si před vlastním prahem, mudrlante. Nebýt této diskuze, byly by tyto stránky jako: Máš-li smutek na duši, svěř se tetě... Daniele.
no vidíš riky, (master - Mail - WWW) 18.09.2006, 09:21:10
takhle jasně, stručně a věcně jsi to mohl napsat hned a byla by z toho plodná diskuse. Slušná diskuse, bez zbytečných invektiv a urážek.
A neříkej mi mistře. Master je jen systémové heslo, kterého používám s logickými předponami pro jednoduchost všude. :-) Toť vše.
(riky - Mail - WWW) 18.09.2006, 09:39:24
Ty jsi jedno velké systémové heslo, které se na této stránce vyskytuje skoro nejvíc, i když, jak tvrdíš, weby takřka vůbec nečteš a politika se ti hnusí. Ty jedna logická předpono pro jednoduchost.
Ne, to nemá cenu. Dorka měla pravdu. Už na tebe nebudu reagovat. (master - Mail - WWW) 18.09.2006, 09:42:18
omluva (zoro - Mail - WWW) 18.09.2006, 09:53:18
Omlouvám se všem, pokud mé příspěvky na této stránce přispěly k těmto trapným koncům. Mohu za sebe slíbit, že už do těchto vašich intelektuálních sfér nikdy nezabrousím, natož abych v nich zabředl. Doba vytržená z kloubů šílí... Shohem
mastere klííííd :) (aTeo ;) - Mail - WWW) 18.09.2006, 09:57:47
Je to typickej Plivník - na netu se docela přemnožili ;)
viz: http://www2.kudlanka.cz/355010-uvod-do-typologie-internetovych-potizistu.php
grafoman (riky - Mail - WWW) 18.09.2006, 10:15:36
Zapomněls ještě popsat svůj typ - teografoman se znaky psychopatického narcisisty a schizofrenního zkrachovalého autodidakta. A ještě výzva k českým firmám - překontrolujte si své zaměstnance, jestli příliš Vámi placeného času netráví exhibováním na Vašich internetech.
zoro, (*pavla - Mail - WWW) 18.09.2006, 10:18:13
dobrá fraška s tou omluvou...
Pro ostatní: zoro i riky mají stejnou IP, není třeba se vzrušovat. Věnujte svůj čas příjemnějším záležitostem ;o)
dobrý trik (riky - Mail - WWW) 18.09.2006, 10:30:50
V tom případě jste vy, milostní Pavlo, Karkulka od sedmi trpaslíků...
poklona (riky - Mail - WWW) 18.09.2006, 10:56:32
Asi o to nebudete stát, ale jste jediný světlý zjev v této diskuzi. Mám rád bystrá děvčata.
|