[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
TEN - NEBO TEN? - II.
Rubrika: [úkol pro vás]

Napřed jsem hodně litovala, že jsem to napsala, protože jste mě tedy pěkně vynadali. Ale teď jste vlastně jediní, kdo se mnou mluví. Ono to totiž má pokračování a někdy si myslím, že si snad něco udělám. Tohle bych si nikdy nedovedla představit, že něco podobného prožiju. Kdybych to četla, nevěřila bych tomu. Ale zase musím říct, že bych to vrátit zpět nechtěla.
 

     Mluvili jsme spolu hned druhý den ráno, volal mi do práce, a tak mi řekl, že všechno, co bylo doteď, musíme zrušit, že patříme k sobě. Ještě ten den pronajal pro nás byt, odvezl mě domů jen pro nejnutnější oblečení, laptop a pak jsme tam zůstali, tedy v tom našem podnájmu. Jenže mu začali volat mobilem z domova a i mě, bylo to hrozný. Nakonec jsme se rozhodli si oba vzít zatím dovolenou, než se to všechno nějak srovná.

     Můj přítel i s jeho matkou mi udělali docela velkou ostudu v práci, ani nevím, jestli se tam budu moct vrátit. Celý život mám najednou naruby. Je to pár dnů, co jsem měla ještě perfektně nalinkovaný život a dnes nevím ani, co bude zítra. Zase vám napíšu. Jestli tedy můžu. Liduna

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

jasne, lido, napis (sasa - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:13:04
a z komentaru si zas tak moc nedelej. ono je snadne hazet kamenem, kdyz nikdo neni v tve kuzi. koneckoncu jsi to neplanovala, holt to takhle dopadlo...
nic se neji tak horky, jak se to uvari a kazda ostuda se casem obrousi. nejak to zvladnete, at uz spolu zustanete nebo ne. at je to na chvili nebo naporad, mozna te to jednou bude mrzet, mozna to vyjde... stalo se a neda se odestat. tak hlavu vzhuru :-)

Téééda Lído, (Margot - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:21:46
vy to řešíte pěkně bystře o). No ale aspoň to řešíte, neděláte z kluka a maminky blbce abyste se jim tajně scházeli za zády... Nakonec - změna je život, ačkoli tedy tahle změna je fakt pořádná (nejhůř asi bohužel pro maminku).
Oceňuju, že když už jste se takhle ze dne na den "zbláznili", tak máte aspoň odvahu do toho jít pořádně a neskončit na půl cesty jako tajní milenci, co pokrytecky ubližujou všem. Ačkoli takhle samozřejmě taky ubližujete, ale v týhle situaci neubližovat nikomu nejde. No stane se - tak piš dál, jak to vlastně pokračuje o).
Jo - a kolik Ti tedy vlastně je let? o)

Většinou sem nepíšu vážně, (aTeo ;) - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:22:13
spíše vše zlehčuju, ale teď to zkusím. Bez urážky, ale podle mého příběh (ať je či není skutečný) dopadl ideálně. Pro všechny zúčastněné. Ten, jehož nazýváš "přítelem" a jenž se stal tvým nepřítelem, vydělal nejvíc. Zatím to ještě neví, ale horší by to pro něj bylo do budoucna, kdyby ses´ pro tentokrát udržela. Všichni odkryli karty a demaskovali se. Není vítězů, jenom poražených. Pro tebe a tvého nového "přítele" bych si nevymyslel lepší trest. Jasně, taky TO ještě nevíte... ;)
Můj oblíbený cintát: Komu není pomoci, tomu netřeba rady...

Tak to je drsny, (Johanka - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:22:28
jak se to vyvrbilo, nicmene musim ocenit (u obou) to dle moznosti "cestne" reseni situace, tedy ze nikomu nic netajite a vyresili jste to skutecne radikalne, takze se tu snad uz nebudou objevovat ta sprosta slova jako u predchoziho clanku. Ted je taky sance se dozvedet, jestli tatik nahodou neco podobneho neudelal uz nekdy driv.

Kazdopadne jsem docela zvedava, jak se to vyvrbi, jestli je to fakt osudova laska, tak sice zacla trochu nestastne, ale snad dobre dopadne, jestli je to jen osudova pritazlivost (vzdyt se skoro neznate!), tak to casem vyhnije, ale Ty nemas moc co ztratit (pritele jsi asi ztratila uz tim zazitkem v aute), takze proste nejak to dopadne.

Osudová láska? (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:34:17
S člověkem, který bez zaváhání zašlape do hnoje vlastní dítě?
Denně počítej s tím, že další osudová láska ho potká naprosto kdykoliv! Kdykoliv mu představíš jakoukoliv svou kamarádku, kdykoliv k němu do zaměstnání nastoupí nová dívka, kdykoliv mu zamává na silnici stopařka.... Proč by měl mít ohledy zrovna na to, že doma čekáš ty? Když bezohlednost k nejbližším mu je dána jako vlastnost.

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:35:46
tak :)

reality telenovela :) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:37:51
Tak:) mělo pokračovat :)...že jako lepší čtení k odpolední kávě není..:-)
Též se těším na pokračování a vývoj.


šmarjápano, (Jana - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:38:16
to tedy vzalo spád...
za A: nic si nedělej, tak leda kafe. a všechno v klidu probrat. dovolená tudíž vypadá jako dobrý nápad.
a za B: nic se nejí tak horký, jak se to uvaří, ale chvíli - aspoň pár dní - počkat, až to tak horký nebude, mohlo věci prospět... mohla ses vyhnout té "ostudě" a taky tomu, že bylo ublíženo více lidem, než bylo nutné, ještě šlo ho zarazit a říct - hele, tohle je trochu zásadní změna, než něco takového uděláme, musíme si to nechat projít hlavou se vším, co z toho může vyplynout. mno, pozdě bycha honit.

no a... ještě bych dodala - ten život má naruby teď víc lidí. a nestáli o to, zvlášť máma tvého původního ženicha. za tohle bys fakt zasloužila... ach jo.

co teď na to říct... snad jenom - tak se drž, a hlavně dál jednej trochu z rozmyslem. a doufám za tebe, že když tak snadno zdrhl od rodiny a vykašlal se na všechny, nerozmyslí se stejně rychle znova a nenechá tě v tom plácat samotnou. protože tenhle průšvih jste si uvařili oba...

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:40:21
co když to tak ale je, že ti druzí dva k sobě patří lépe než první dva...měli tedy zašlapat do hnoje vlastní city, lásku, a ohleduplně zůstat, ona se měla ve 20 vdát za přítele? vždyť by se to promítlo do všeho, nakonec by byli stejně nešťastní všichni, jen déle...dali by si to navzájem pěkně sežrat

Jano, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:43:10
myslím, že možnosti jsou dvě:
1) zůstane s Lídou, protože i za 20 let bude ona pořád relativně mladá a to starému pánovi vždy lichotí a dělá dobře na duši i na těle...a ona zůstane s ním, protože to pro ni bude prostě ten osudový vztah, který nikdo nepřekoná
2) vyčerpá se, přestane mu ten energydrink chutnat, a vrátí se s prosíkem k první manželce

NČ mi mluví z duše, říká se tomu egoismus, chdáci maminka se synkem. (Inka - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:43:57


To ta Andrea taky už vojela (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:48:09
mladýho Skálu, synovce Skály, kámoše synovce Skály, starýho Skálu...

to NČ : (mamča - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:00:23
...jestli vona ta Andrea nebude horolezkyně (nebo skálošplhna ?)

Mamííí (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:12:25
jo, Skálošplhna - to sedí, i když nejen!
Jo, a taky při tý turistice ráda leze po zříceninách (starej Skála).

To NČ : (mamča - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:19:21
Další díl bude "Andrea na Prachovských skálách". Teda jestli náhodou neumře na ten průůůstřel levé komory, anžtto potřebuje natáčet lukrativnější film. Tenhle sériál miluju pro jeho pružnost. Když tatík Rubeš neměl čas natáčet další díly, tak ho na dva měsíce lupli do kómatu. Než se "Marcela" vyrovnala s nemocí, poslali jí k rodičům. Atd.

jaka andrea? (sasa - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:32:46


(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:34:15
ahá, už jsem doma, seriál Pravidelná dávka emocí :))

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:35:01
nebo jak se to jmenuje

a co kdyz to je (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:35:07
karmicka zalezitost?
Kdepak-tyhle pribehy se nestavaji casto a pan mi taky nepripada ze to kdykoliv muze udelat s dalsi-za ev;20 let uz preci musil potkat tolik zen!!a pritom stale zustal s manzelkou.
Ted dosavadni zivot zrusil.A manzelka?
Odpustte ale tak stara,ze by o holi chodila a nemohla si uvarit-to asi neni,tedy i manzelka ma ted sanci zacit novy zivot.Syn je preci dospely-neni na muzovi zavisla skrze male deti.
Ze to boli?Ale on boli preci kazdy rozchod nekoho.
Nebo snad prvni chlapec v 16ti,kteremu dame pusu ma byt na cely zivot?A pres to,opustime-li toho chlapce v 16ti-i on bude mit bolest.
Prakticky-bez bolesti to nejde.
Kdyby manzel odmitl Lidunu a z moralnich duvodu zustal se zenou jen proto,ze se to ma-bude mit bolest zase on-tudiz-vzdy prece bude nekdo trpet.
Kolik manzelstvi trva az do konce zivota v opravdove lasce?-skutecne malo.
Je ale mnoho manzelstvi co trva do konce zivota,otazka je-zda v tom paru se OBA citi stastni.A o to jde-aby byli oba stastni,ne jen jeden a druhy to halt nejak pretrpi,nu treba uz jen proto ze svou zivotni lasku nenasel a tak nevidi duvod proc by odchazel.

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:35:46
sasa, ten seriál na Nově, jak jsou v ukázkách snubní prstýnky...nějaká dlouhá česká telenovela

schopný scénárista (master - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:40:25
by i této příhody dokázal udělat 13ti dílnou ságu, že by oko v mnoha domácnostech nezůstalo suché.

Jasmínko, (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:42:40
jsou ale určitý věci, který se NEDĚLAJ NIKDY!!!!
Když mýho, tehdá dvacetiletýho synka opustila buchta, byl fakt nešťastnej, to ale potká každýho. A já jsem byl docela rozhozenej z jeho smutku i z toho, že nebylo v mých silách mu pomoct. Takovej už je ale život.
Ovšem představa, že bych právě já byl tou příčinou jeho trápení, tak taková představa je mi nepředstavitelná!

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:44:52
Přijde mi divné posuzovat druhé lidi jen podle toho, co je pro mě normální, představitelné a v pořádku.

Přijde mi divné (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:50:49
přesvědčovat někoho o něčem, co drtivé většině lidí připadá samozřejmé. Nemám vůbec zapotřebí přesvědčovat rybu, že dýchání vzduchu je daleko lepší, než polykat vodu. Ryba to stejně nepochopí.

No jo NC, (Johanka - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:53:42
ale kdyz Tvuj syn Ti jeste neprivedl ukazat tu Tvoji pravou osudovou :)

Jinak samozrejme souhlasim s tim, ze kamaradum nebo nedejboze clenum rodiny se takovy veci nedelaji, za zadnych okolnosti, a ja bych to taky neudelala, proste na partnery kamaradek a pribuznejch nekoukam jako na potencialni partnery ani teoreticky, je to neco jako by to byl muj vlastni pokrevni pribuznej, proste tabu, aboslutne asexualni vztah :).

Zas na druhou stranu i kdyz ten otec udelal svinarnu, tak precejenom se asi neda rict, ze by byl primou pricinou synova nestesti - kdyby vztah syna a Liduny byl dost silnej, tak by se neco takovyho nemohlo stat, i kdyz by se tatik sebevic snazil.


nevis NC (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:54:06
jake ty vztahy mezi otcem a synem jsou.
Znam par rodin,kde otec byl dobrej na to aby vydelaval prachy a jinak drzel hubu a krok.A tak manzel radeji travil zbytek zivota v praci a pani domu vychovavala po svem.
U jedne konkretni rodiny-synacek jeste v zivote nic nedokazal ale nese se jak pav,zastituje se jmenem sveho uspesneho otce.
Otec se ho snazil zavest do firmy,naucit ho,brzy vsak shledal ze neradno mu predavat oteze,syn-nesyn,musil uznat ze stoji za pendrek .To uz mu je kolem 30ti.
Toz jeden priklad ale urcite jich je mnoho.
Ja bych v zivote tohle sve dceri neudelala,jasne.Jenze ja s ni mam skvely vztah,ona mi duveruje,ja jsem na ni pysna))))
jenze tyhle vztahy mezi matkou a dcerou,ci otcem a synem -nejsou pravidlem.

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:56:25
tou drtivou většinou nazýváš těch cca 5 lidí, kteří v ní vidí stejně jako ty poběhlici a když jsi ji nazval kurvou, radostně se přidali, ano?

Jasmína, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:00:11
přesně tak, život je barevný, lidi různí a někdy je okolnosti přemůžou... Že se my nevyspíme se snoubenci svých dcer z nás nedělá rázem lepší lidi. Jo, ale kdyby se to stalo, což si tedy ani neumím představit, brala bych vinu za její smutek na sebe, že já jsem měla mít ten rozum, tolik ohledů, zábran atd...ne to mládě,co jsem svedla.

I kdyby byla pro mě stokrát osudová, (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:01:09
i kdyby ji měla třeba platinovou, tak by byla předem vyloučená!
Nejosudovější buchta je v porovnání s tím, co cítím k vlastním dětem, nezajímavá.
A jinak? Jasněže Lidunka pro synka nebyla ta správná, nebo on pro ni, nebo oba vzájemně. Ale docela určitě bych nikdy nemohl být tím katalyzátorem jejich vztahu!
A pardon. OSUDOVÁ ŽENA, to mi fakt zní víc než příšerně. Ještě trapnější, než celý Rodinný pouta.

a vubec (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:01:20
Kdyby to nebylo zivotni a osudove-tak by to tatik chtel ututlavat a popr. si uzivat jeste parkrat bokem.
Ze se takhle zblazni muzskej a radikalne pali mosty a jeste tak rychle-to fakt ctu dneska poprve.
Cimz padem se necitim vedena k tomu,ze bych to odsuzovala.
Jak se rika-kdyz dva delaji totez-neni to totez.

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:03:15
a kdyby podnět vyšel od kluka, udělala bych maximum proto, abych zabránila tomu, že někdy v budoucnu způsobí mojí holce trápení. A protože spolu máme podobný vztah jak Jasmína, jsme si blízké, možná i proto, že jsem ji měla hodně mladá, tak by se mi to asi povedlo - jemně a pomalu ji od něj trochu odpoutat, aby ještě počkala atd... Čili, zase bych se cítila já tou odpovědnější za chod věcí příštích.

ta situace neni vubec jednoducha, (mila - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:03:51
ale mam pocit, ze se to melo resit tak, ze si "tchan" nejdriv vyridi svuj rozvod i za cenu, ze bude chvili bydlet sam (bez Liduny!!!), Liduna si zatim zaridi svoje veci, odstehuje se od snoubence a pak muzou byt spolu. Takhle mi to prijde takove divne. Uzijou si sice ted dovolenou, ale nic tim neresi, jenom odsouvaji

bb (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:06:09
Nedej boze aby nas tohle potkalo)))).
Ale presne jak rikas-nikdo si neprosel vsemy zkouskamy veskereho zivota.
Ja bych tohle neudelala...jenze....ja toho osudoveho mozna jeste nepotkala.
Az na bozim soude mi bude receno-"hele,vis ze tamhleten jak jsi ho potkala ve 34ti -byl ten pravy osudovy ale Ty jsi odolala" pak budu mit pravo rici-ja mam skutecne silnou moralku-na mne se da spolehnout.

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:06:18
tudíž trvám na tom, že největší bobek leží u nohou tatínka
V tom jediném můžu s NČ souhlasit - žádná jakože osudová přitažlivost nemůže dostat přednost před vlastními dětmi. On to měl řešit, a on se tím teď netrápí, narozdíl od Lídy, jelikož on už shání hnízdečko lásky.


Jasmína, znovu, přesně tak. (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:07:43
Až když si něčím projdeme a zvládneme to, můžeme se kasat. A i tak potom nemůžeme soudit druhé, když nejsme v jejich kůži, situaci.
Teda, kromě takových těch hrůz jako násilí atd., no to nemusím ani dodávat.

mila (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:07:52
a to uz proc?Co jako zachrani tim ze spolu nebudou bydlet?

ale bb, (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:08:39
už jsi tak trochu trapná. Dorážíš a nejmíň po desátý mě provokuješ úplně zbytečně. Už jsem tady kdysi napsal, že určitej druh lidí mě urazit prostě nemůže.
Přeju ti moc pěkný odpoledne.

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:11:39
NČ, nedorážím, naprosto v klidu píšu co si o tom všem, včetně vašich komentářů, myslím.
A už vůbec netoužím po tom kohosi alias NČ provokovat.
Určitej druh lidí napíše přání pěkného odpoledne jen když už je pěkně namíchnutej a otrávenej...takže sorry, nepřijímám :))
Pěkný večer si užiju i tak.

jasmino (mila - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:12:53
protoze oba si mysli, ze to je jejich osudova laska, ja jim to neberu, ale oba byli predtim v nejakem vztahu a ten je treba ukoncit.. a nemeli by se pritom ovlivnovat..prijde mi to tak nejak poctivejsi.. potom se uzijou azaz

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:13:15
Nenapadlo mě, že tě tak podráždí, když s tebou budu v něčem souhlasit...no ale to už tak určitej druh lidí asi mívá :)

Dobře jim tak! (aTeo ;) - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:22:53
Ostatně, vám taky... ;)

Namíchnutej? To ale nejsem. (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:23:05
Votrávenej z neustávajících osobních útoků? Jo, to jsem, ale nechce se mi je oplácet stejným způsobem.

ateo :) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:24:36


ok, projdu si co jsem napsala, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:26:52
osobních útoků se snažím vystříhat a přímo si zakládám na tom, že umím polemizovat bez útočení a odsuzování za jiný názor.
Zvláštní je, že za osobně útočejícího a odsuzujícího až urážejícího účastníka této debaty považuju tebe.

bb, asi jsi nepochopila urcity druh nadsazky, kterou NC pouziva (mila - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:29:43
chodim na tuto stranku dele nez ty a nikdy nikoho NC osobne neurazil.. Ma sice trochu originalni nazory, nekdy drsne, ale vzdycky velmi vystizne

Tak to si přímo zakládáš na písku :-) (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:30:22


ale NČ on už je někdo takový, (Inka - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:33:20
vždycky se do někoho obuje, to je takový typ lidí, co hledají a překrucují, hlavně aby ta jejich pravda byla jediná a měli poslední slovo. Jo co naděláš, ještě že nám vrozená slušnost nedovolí napsat co si o těch kometářích myslíme i když myslím, že by to mohlo být zajímavé.

(kiwi - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:35:24
hele, bb, já se ani nechtěla připojit, protože dnes fakt nemám čas, ale i když mnohdy souhlasím, tak tě prosím - nerejpej nám do NČ - neznáš ho, neznáš jeho styl - takže si dej pohov, jo?
přeci jen si nějak moc osobuješ supermoudrost nade všema - taky mě dost zarazilo, když jsi chtěla tu minulou diskuzi ukončit...

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:37:51
13.40 - dotaz + můj názor
14.44 - jo, i tohle si tak myslím, že co je pro mě akorát, je pro druhého přes a naopak, takže soudit podle našeho "normálna" druhé nelze
14.56 - no tak ironie, ale k tomu mě svedla ohánění se drtivou většinou :)
Ostatní byly věci mnou hozené do placu všem, nebo Jasmíně.
Fakt nevím, co tak útočného na sebe sis z toho mohl vzít, asi jako tobě přijde divné, proč se pozastavuju nad tvým označením a odsouzením Liduny.



Inka, ty nikdy nezklameš :))) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:38:20


Nojo, já musím už dom. (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:39:04
Tak zase někdy:-)))))))))))))))))))))
Nezapomeňte večer na kýbl emocí s Andreou. Jen mě děsí, že se Ričíííí zabije ve svym Poršáku. Snad ne ještě dneska!

kiwi, ale to je právě ten omyl, že já do něj nerejpu, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:41:05
jen s ním nesouhlasím a dávám to najevo, což vás, jeho fanynky, nějak hrozně štve.
Myslím si totiž, že kdybych Lídu nazvala kurvou já, roznesly byste mě na kopytech, ale jemu nanejvýš opatrný mírný nesouhlas a já na něj nemám být ošklivá :)))
Pohov nechť si dá každý, koho to nebaví, a nereaguje,ale přece je to diskuze, ne?
A k tomu návrhu na ukončení diskuze...pokud chápeš nadsázku od NČ, mohla bys ji chápat i u jiných :)

kiwi, jinak neboj, po téhle dávce šťávy se vám NČ určitě neztratí :) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:42:02


ac mi bb komentare (sasa - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:45:48
casto lezou na nervy, tak ted s ni zase pro zmenu souhlasim.
(a zadnou diskuzi koncit nechtela, to byl jen recnicky obrat. netreba brat vse tak doslova. nehlede na to, ze vsemocny admin se jmenuje daniela :-) )
NC je uz takovy (slovy inky) a bb je uz zase makova. no a co? jsou to snad jen ucastnici internetove diskuze

btw. NC komentare mi casto take lezou na nervy, uznavam, ze obcas jsou vtipne, vzdy jsou provokujici a bohuzel ve vetsine pripadu take velmi testosteronove

ale moje chyba.
klidne si do sebe rejpejte dal, diskuze typu: ty jsi cela tak uuzasna a uuplne s tebou souhlasim a dneska mame tak kraasny den a vsichni lidickove s dobrym srdickem... jsou smrtonosne :-)

(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:46:12
No, já dom nemusím, ale jelikož čtvrteční grilování se přesunulo na dnešek, kvůli oslavě narozek, tak se taky odpoutám od této dávky emocí ;)


sasa, hurá, sláva :) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:47:34


NČ, ale s tím nejspíš počítají. (Sinix - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:48:29
On totiž smysl pro věrnost, pro rodinu, pro odpovědnost nemá ani jeden. Takže si budou zahýbat vzájemně. Tudíž to ani jednomu nebude vadit. Nu, prostě se hledali, až se našli.

Jediní, kdo to odskáčí je Lídin - teď už nejspíš - ex-přítel a jeho matka. Ale na druhou stranu, ex si najde jinou a přeji mu, aby byla lepší než Lída a jeho matka, doufám taky. 40 - 50 letá ženská ještě není na odpis, ani co se možností seznámení týče.

P.S.: Tohle je reakce na tvůj příspěvek z 13:34.

a propos, Mila :) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 15:49:46
ne že by na tom záleželo, ale jsi si jista, že sem chodíš déle než já? :)

bb, myslim si, ze ano (mila - Mail - WWW) 12.09.2006, 16:13:46
protoze verne prispevatele tady dobre znam, ale tvuj nick mi opravdu nic nerika..:-)

teda (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 16:26:12
Ja to sice nemam ve zvyku zastavat se druhych ale i mne by zajimalo-cim bb atakovala NC....sorry

Milo (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 16:31:02
ale ja vycetla ze ten vztah uz ukoncili prave....

teda ten vztah minuly... (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 16:31:29


(Laura - Mail - WWW) 12.09.2006, 16:48:24
Mhm... mám takový pocit, že tady si někdo dooost plete lásku s něčím ouplně jiným... Já si u takových příběhů vždycky říkám - sakra copak jsme akorát objekty pro Discovery Chanell?

bb 14:44:52 (Ceskymo - Mail - WWW) 12.09.2006, 19:20:56
Od tebe to sedi!

Ceskymo (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 19:38:01
))))))))))))))))))))))))))))))))

Ten nebo ten III. (KITI - Mail - WWW) 12.09.2006, 20:15:51
No a v 3.díle se možná dočkáme i svatby ;-)... Omlouvám se za ironický úšklebek. Celé jsem to pročetla (velmi zajímavé jsou reakce a rady) a říkám si, že tato doba je asi nějaká zrychlená a nebo se opravdu pohybuji v nějaké prapodivné simulaci, tak snad raději reset... Na "problém" vážně pohlížet nedokáži, svou mužskou částí se kloním k příspěvku aTea v 13.22.13. Svou ženskou část dnes pro jistotu nechávám spát. Mám ráda pohádky a asi bych to sem neměla tahat, ale když už si někdo chce ze života dělat peklo, měl by si uvědomit, že i tam jde nejprve o DUŠI, tělo je podružné...Raději končím,nechci se scénáristům plést do díla.

Ceskymo, no já pořád doufám :)) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 23:19:08
v to, že nekrást je normální, přirozené a v pořádku pro tu drtivou většinu, o které tu byla řeč, nejen pro mě

( - Mail - WWW) 12.09.2006, 23:26:06
no a teď už si počkám na třetí díl telenovely :)

(Layla - Mail - WWW) 13.09.2006, 01:20:38
Ja nevim,sama jsem nezazila,ale verite,ze tohle je osudova laska??Ze se vidi dva hodinu,pak se spolu vyspi,druhy den pali mosty?? Nejdrive je vam nekdo sympaticky,libi se vam...poznavate ho bliz,zamilovavate se...Nebo dnes uz to je takhle obracene? Tohle je peknej narez,ale myslim si,ze vztah otec-syn nejspis vubec nefungoval jak ma. Jsem stejneho nazoru jako NC nebo JOhanka,co je v dome,neni pro me. Za zadnych okolnosti. Copak je mozny,aby vztah zacinal takovym divadlem a ostudou? Aby si pronajali spolecne bydleni a odrazeli telefonaty svych byvalych??Hezky zacatek. Liduna je v pekny blby situaci,presedlala z hrebecka na hrebce a jestli se na tohle dokaze divat z pohledu osudove lasky,tak to kloubouk dolu. Videl jste nekdo Madisonske mosty,s M.Streepovou a C.Eastwoodem??

Jo, to byl hezky film... (Alena - Mail - WWW) 13.09.2006, 02:05:41
Na "karmickou" lasku se da svest mnoho. Ale i kdyby ten muj protejsek byl presne moje druha pulka - tak v te chvili, kdyby jeho cesta ke mne vedla pres zradu nejenom manzelky(to se stava az prilis casto) - ale hlavne vlastniho syna - tak to uz neni o karme, ale o charakteru.
Jak muzu verit cloveku, ktery zradil vlastni decko?
Kdyz uz to tedy je karmicka laska a nedalo se proti ni jit(pouzivam zde tyto vyrazy spise jako formu nadsazky protoze se mi zdaji vicemene jako omluva za sebeckost) snad bylo lepsi rozejit se s pritelem a cekat, jak se pocity vystribri. Dat si treba mesic "pauzu k mysleni a vazeni" a pak se uvidi. Tady nejde jenom o tebe ci o tatika - tady je tech blizko zucastnenych vic.
Vis Lidunko, nevim jak stara jsi, nebo kolik a jakych zkusenosti si mela predtim. Ale jestli mas treba tatinka ci brachu, nebo taky maminku a segru...promitni si to na svoji rodinu a mozna ti to rekne vice.
Ja vim, kritizuje a odsuzuje se lehce a kdo je bez viny at hodi kamenem...ale i kdyz budes myslet uz jenom na sebe - skutecne si myslis, ze muzes verit muzi, ktery je asi o dost starsi nez ty a ktery bez cavyku dokaze odhodit manzelku a hlavne syna jako spinave pradlo?
Asi ti neni lehko a verim, ze vic nez ty je zodpovedny prave tvuj "osudovy" clovek. Aspon z te trochy informaci, ktere o veci mame. Moc se uz vylepsit asi neda - ale zkus se ridit nejenom hormony a fantazii - a zacni premyslet jak se na pisku da stavet stabilny dum.
A stejne ti drzim palce - aby jsi se snazila dokoncit lepe neco, co tak spatne zacalo. Ver mi holka, asi budes potrebovat kupu sily.



Tý vogo, (Béďa traktorista - Mail - WWW) 13.09.2006, 08:32:59
NČ, máš tu překrásnej rej obdivovatelek a zastánkyň. Jenom sem krapánek zvědavej, jestli by se tě taky tak zastávaly, kdybys zase spustil tu svou filozofii vo tom, jak má pro tebe vypadat a chovat se žencká, co bys ji jako chtěl. Se mi zdá, že větčina z nich u tý debaty nebyla a tak si tě krapítko ziluzionovaly. Ale vidíš, až budeš zas potřebovat ženckou, ale né tu vosudovou, tak jich tu už pár máš ku výběru. Hihihi, jak by řekl Sam Hawkins :-)

Aleno a Laylo, (Inka - Mail - WWW) 13.09.2006, 08:41:38
jsem ráda, že to píšete, může to být nakrásně 100x osudová láska nebo zbouřený hormony to je fuk, prostě to fakt blbě začalo a já jsem přesvědčená, že na cizím neštěstí své štěstí prostě nepostavíš!

Ach jo, (mariela - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:19:25
děvče zlatý, tady je každá rada drahá.... někdy si život hodně zkomplikujeme a protože získat potřebný odstup a střízlivou mysl je tolik těžké, tak si to zdůvodníme "osudovostí". Nikdo z nás - a že to tu je někdy jak na sletu andělů už jsi asi poznala - ti nemůže poradit, co je 100% to jediné správné. Mně by se třeba zdálo dobré řešení prostě a jednoduše "prásknout do bot" a pryč někam alespoň na rok a získat tak ten tolik potřebný čas k odstupu. Ale umím si představit v jakém hukotu emocí teď jsi a ber to tak, že hodně lidem se podařilo v životě něco, na co rozhodně nemohou být hrdí.

Béďo (Wendy - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:20:27
víc než o fanclub jde o to, že bb je skutečně možná zbytečně autoritativní. Jistě, každý si tu může psát co chce, ale lepší je, když se vyjadřujeme k problému a ne k osobám diskutujících - můj názor.
Jinak jsem skutečně zvědavá, jestli bude díl III. A osudová láska ? Ta asi je jako blesk z čistého nebe. Jenže ne za cenu zrady vlastního dítěte !!! Kdyby to šlo vrátit jako kinoautomat - verze 2. - jak by se vše vyvíjelo, kdyby tatík seděl na zadlku doma a slečna jela domů taxíkem. Byli by oba krásně nešťastní ..?

wendy, (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:26:21
souhlasím, proto reaguju jen na to, co kdo napsal, nevyjadřuju se k diskutujícím , zatímco Inka nebo NČ tu potřebu zjevně mají

bb23:19 (Ceskymo - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:30:35
Jo, zato falsovat data a okradat tak vlastni podnik, potazmo i pojistovnu a stat, to je prece v pohode...

(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:30:39
jinak svoje názory nikomu nevnucuju, jak už jsem psala, pro mě je to diskuze, ne kávový dýchánek, tady to beru jako prostor pro konfrontaci myšlenek a názorů, které si předkládáme, ale nevnucujeme...ale pokud se za autoritativní projev považuje pádný nesouhlas s rychlým závěre "pisatelka dotazu Ludmila je kurva", tak na tom nic nezměním, sprostota podle mě nepatří ani do ostré debaty

(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:33:10
čili, z toho co jsem napsala, je snad zřejmé, že mě ty debaty baví, jinak se neúčastním, a domnívám se, že i ostatní to baví, proto se účastní... ne proto, abychom bojovali a navzájem se "utřeli" :)

(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:44:39
protože svůj vlastní malý podnik mám a cítím se velmi okradena tím, že měsíc co měsíc a rok co rok odvádíme deseti- a statisíce eráru, které si pak chodí vybírat k přepážkám skupiny tmavých spoluobčanů z vedlejšího domu, ze kterého se na kolemjdoucí line zápach a a křik po celý den, nebo moje zdravá 40letá sousedka, která mi řekla, že pro míň jak 13 000 se ji nevyplatí vstávat a dojíždět do práce...zatímco já musím myslet za prvé na státní odvody, na mzdy lidí, za druhé na zaplacení dph, na pojištění aut a strojů, a až v poslední řadě si můžu poslat peníze na soukromý účet.
Ta debata, na kterou asi narážíš, se týkala, pokud si vzpomínám, ukradeného kola, no a mně se prostě tak nějak ekluje jít, vidět, sebrat.

to bylo pro Ceskymo (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:45:12


zrada,zrada (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:46:59
My fakt nevime jake jsou vztahy mezi otcem a synem,ale to je jen muj nazor samozrejme.
Ja si myslim ze predstavit rodicum svou holku az po roce a pul-neni o tom ze by syn mel ty vztahy vrele,kamaradske,proste fajn.
Ja vidim docela dost rodin,ze dite predstavi rodicum pritele ci pritelkyni uz treba po mesici chozeni.Reknou rovnou ze o svatbe se treba jeste neuvazuje ale proste ty vztahy s rodici jsou fajn,tudiz neni zadny duvod jim nerict-ze ditko ma znamost,ikdyz se jeste neuvazuje o budoucnosti.
Jinak jak zde ctu-odhodit manzelku,tak ma delat ze se nic nedeje a zit s ni dal?-Tak to dela vetsina-ano.A druha vetsina tohle odsuzuje.
A tady je jeden,kdo jedna na rovinu-a je taky odsuzovan.Takze-co mel vlastne delat-vyplyva ze se nemel zamilovat a hotovo.Jednou se ozenil,tak musi milovat verne at se deje co se deje.
Takze az sem napise kdokoliv,treba zena o tom ze ji uz manzel nic nerika,ze se zmenil,ze je treba i zly-doufam ze uslysim rady typu-"vzala jsis ho,tak ho musis milovat at je jakej je,rozhodne od nej neodchazej,to se prece nedela,to by jsi ho zradila"


(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:47:07
..že nevím na co naráží s tím okrádáním podniku.. nějak se mi to tu cuká a škube, tak se mi povedlo odeslat to bez nadpisu

Mariela (Ceskymo - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:50:39
na to kapla - jestli umis nejakou rec, najdi si urychlene praci v jine zemi, jinak to zkus aspon na druhe strane republiky - i za cenu ruznych nepohodlnosti...
Varianta 1: tatik to nerozchodi a bude te uhanet i za ten rok, nebo se za tebou prestehuje.
Varianta 2: tatik ani nevzdechne, a pak aspon vis, na cem jsi a svuj zivot si pak nalajnujes sama a podle sveho.

Jak uz jsem tu psala nekde na zacatku: nehledej vinu, tohle vsechno nejspis byl ten impuls, ktery ti otevrel oci a ukazal ti, ze ty vdavky s tvym pritelem asi nebyly to prave orechove... ze asi tedy chces a potrebujes ve svem zivote neco jineho. Tak si dej ten rok na to, abys nasla sama sebe...

jo, přesně Jasmíno, (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:52:29
zralým ženám 30-50 let se hromadně radí, jak se rozhodnout, jestli jim ten jejich ještě postačuje a jinak si jít za svým, i když spolu byli léta a mají děti, protože život je jen jeden a ještě k tomu krátkej ...ale mladá holka je děvka, když si ten krátkej život ještě bez rodiny a dětí a coby svodobná osladí úletem :)


(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:54:28
odstup a čas pro sebe jo, ale s tím odstěhováním se mi to nezdá...je jí 20, pár citových kotrmelců ještě zažije, to si má kopit karavan ? :))

Jasmino, (Ceskymo - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:55:28
mas uplne pravdu, my nevime vlastne vubec nic o pozadi tech jejich vztahu... a koneckoncu to byla Lida, kdo prisla na rady a porady. Proto se snazim radit JI - a ne konfrontovat tatika a pritele a maminku (i kdyz teda ty je mi asi nejvic lito). Ale zase - nevime nic o tom, co bylo ZA TIM.
A klobouk dolu pred uprimnosti a jednani na rovinu!

No Jasmino (Wendy - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:56:37
asi tu fakt nejsme od toho, abychom někoho odsuzovali. I když se peprnějším komentářům někdy člověk neubrání, s tím se musí počítat. Ale k tvému závěru - partnera třeba mohu přestat milovat, vztah k dítěti by měl ale neměnný. Vidím v tom rozdíl.

NC (Ceskymo - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:59:19
hele, to jsem rada, zes tady - uz jsem myslela, ze jsem te tou svoji nabidkou vydesila az k nas*ani :))
Neboj, bude mi 70 a mam hodne pres 100 kilo, takze nic z toho nehrozi :)))))

Wendy (Ceskymo - Mail - WWW) 13.09.2006, 10:03:43
jo, ale tohle byl podraz od tatika. A pro radu si prisla Lida... I proto si myslim, ze rozluka (nebo spis zpozdeni toho jejich stesti az nadosmrti) by ji jenom prospela... treba by potom vsechno videla jinyma ocima. A pokud ne - no i to se stava, ne moc casto, ale kdo z nas uz nikdy nechce verit pohadkam? Pak to tedy asi stalo za to a oba to budou vedet...

Jojo Ceskymo (Wendy - Mail - WWW) 13.09.2006, 10:11:35
přišla si pro radu a ani se jí nedivím. Z tohodle průšvihu se vyhrabat nebude žádná legrácka. Kdyby to bylo aspoň klasické, neříkám, že by to bylo dobré, ale komplikace tohoto "rodinného" rázu...to je nápor na psychiku, ať už je vina koholiv jakákoliv. Teď už to hlavně musejí vydržet, neumím si představit nějak to dávat zpět. To jsou osudy !

devcata (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 10:20:55
Proto pisu ze vztah mezi synem a otcem muze byt i chladny-nestalo se tolikrat i v historii i v soucastnosti-ze dokonce i matka,ne jen otec jsou nejakym zpusobem presvedceni,ze se jim vlastni dite nepovedlo...
Udam extrem a to mi asi date za pravdu;Marc Dutroux-ten co unasel holcicky,ktere veznil a zneuzival a zabil-toho se oba rodice zrekli,zbytek Hitlerovy rodiny si dali zmenit jmeno,jsou tohle sice extremy ale v podstate se tam prava rodina zrika ditete.Ale tech zdaleka mensich duvodu,kdy jsou vztahy mezi detmy a rodici chladne-je dost kolem nas.
Samo svedomi pak cloveku napovi,vzdyt na svete je tolik lidi co fakt nemusim,kde je psano ze by mezi nimy nemohla byt i vlastni dcera-jo tyhle jevy jsou,jenze moje dcera je moje slunicko,tak je to u vetsina z vas,proto vas to sokuje ze tata tohle udela synovi.Ja si osobne myslim ze kdyby byly vztahy mezi otcem a synem takove-jak je zname obecne-ze ani tento,o kterem zde diskutujeme by se nezachoval tak jak se zachoval.

(Linda - Mail - WWW) 13.09.2006, 11:18:42
Nečetla jsem kometáře, tak se se možná budu opakovat.
Liduno/myslim, že se ale takhle stejně nejmenuješ, asi je to v dané chvíli to nejlepší, možná za pár měsíců všechno vyšumí, ale určitě Tě to nastartuje ke změně. Jistě, zůstane po Vás spálená země......

Jasmino, (Ceskymo - Mail - WWW) 13.09.2006, 11:28:32
asi's na to prisla, kdyz jsou vztahy fajn, tak by tatika asi ani NENAPADLO udelat neco takovyho... a kdo vi, mozna prave neco na synkovi Lida vycejtila a vlastne timhle zpusobem ty svatbe uhnula... nebo je taky mozny, ze se najednou toho "na veky v dobrym i zlym" lekla, jo, co my vime. Taky moc neverim na takovy to "tohle se ma a tohle se nema", tenhle kod ma kazdej z nas v sobe - a snad kazdej z nas i presto uz v zivote udelal neco, na co neni zas az tak hrdej. A tak i tatik mel zrejme nejaky svoje duvody, pohnutky (odmyslime-li si ciste ten sex) - bylo by docela zajimavy znat jeho verzi... A tak jenom drzim Lide palce, kolem 20 je clovek zblblej od prirody, navic precitlivelej (aspon ja teda byla), a ted jeste tohle... Snad se z toho nejak vyhrabe.
Mimochodem, nikdy jsem neslysela o Marc Dutroux, kdo to je (byl)? Nejakej pribuznej Hitlera?

Ceskymo (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 12:05:47
Ne-v Belgii je z toho jeste i dnes hrozna afera pedofilu,ztratily se holcicky;Elisabeth 11,Jully a Mellisa 8,An a Efje 18 a jeste jedna kterou tam nasly zivou,jinak v zahrade uz jen ostatky u toho Marca,byl to dlouhy a vlekly proces,konecne se to uzavrelo a ma dozivoti.
Ono "tohle se ma a tohle ne" to je vychovou,zakony.A pritom dva pripady ktere se sobe podobaji jsou v podstate uplne jine,na to treba myslet,on clovek hleda zivotni postoj tim ze se diva kolem sebe a kopiruje,jenze se tim nekdy sam uvaze.
Mne se to drive taky stavalo ze jsem hlasala svou pravdu nez jsem se pak dostala do one situace a to cloveku prinasi nekdy i strasne komplikace,jak se vyrovnat sam se sebou-je to asi jako kdyz je clovek v nejake sekte a strasne veri a pak zjisti ze veril spatne.
Proto jsou dobre diskuze zde-videt vic nazoru,i tech opozicnich,clovek sam pak na sobe zakousi zda je ochoten popremyslet nebo bude hajit i pres dukazy "svou" a treba se i pro to rvat-aby stejne nemel pravdu))))

TAk to by mě skutečně zajímalo (Wendy - Mail - WWW) 13.09.2006, 12:40:45
a asi nejen mě, jak spolu otec se synkem vlastně vycházeli. Ale stejně se mi nezdá, že by to až takhle...ne. No, nejsem žádný zarputilý otec, možná se pletu, ale zkrátka se mi to nezdá. Snad nám to Liduna napíše.

Souhlasim (Yta - Mail - WWW) 13.09.2006, 15:48:00
s temi, kdo psali, ze se to NEDELA, co udelal otec synovi. I kdyby mel spatny vztah s manzelkou i synem, tak to resit takhle je dost ubohe a takoveho muze by si normalni zena ani vazit nemohla. A omlouvat nekoho a dokonce ho chapat, ze pro sexualni chtic rusi smahem vztahy se svymi nejblizsimi, je pro me nepochopitelne. Ani tu divku neznal a hned se s ni vyspal. To prece neni osudova laska. Nezamenujte "osudovou" pritazlivost s osudovou laskou.

bb, nestacilo by Ti vyjadrit svuj nazor jednim prispevkem, namisto zahlcovani diskuzi pod clanky svymi nesmyslnymi vyplody?

jo souhlasím příspěvky bb = zahlcení mejlu nevyžádaným spamem po dovolené, leze mi to taky dost na nervy, 40% u každé diskuse js ( - Mail - WWW) 13.09.2006, 15:58:39


vzhledem k tomu, (dsl - Mail - WWW) 13.09.2006, 19:15:50
že se ani jeden z nich neřídil tím, že- "co je v domě, neni pro mě", tak by rozhodně měli pokračovat spolu. Nedovedu si představit, že by se rozpustili a vypustili....

Na tohle téma (Minnie - Mail - WWW) 13.09.2006, 19:27:21
jsem viděla film, otce hrál Jeremy Irons, synovu přítelkyni Juliette Binoche. Film se jmenuje Posedlost a končí tragicky... Syn umírá, otec téměř zešílí. Dotyčná se ale vdá má dítě a na neodolatelnýho Jeremyho zapomene. V tomhle filmu ale ti dva svůj vztah tutlali a scházeli se tajně v pronajatém bytě. Ve filmu jsou dost působivý erotický scény...
A protože se mi kdysi taky přihodila "láska na první pohled" tak Lídu chápu a neodsuzuju. Lidi, který to nepotkalo, si to prostě neuměj představit...

Minnie, (Johanka - Mail - WWW) 13.09.2006, 20:24:16
me to prave potkalo a proto vim, ze stat se muze ledacos, ale clovek na to nemusi hned reagovat tim, ze se s tim druhym vyspi nebo dokonce zrusi veskerej dosavadni zivot. To neni projev lasky, ale naopak slabosti, protoze pokud je to fakt "velka laska", tak to znamena mimo jine i to, ze ty lidi jsou ochotny na sebe cekat a nebo se i sebe navzajem vzdat, pokud by to s sebou neslo prilis mnoho bolesti pro vsechny zucastnene.

Johanko (Ariana - Mail - WWW) 13.09.2006, 20:45:42
naprostý souhlas. K tomu není víc co dodat.

Yta + js (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 23:18:26
je to jen internetová tlachárna, stačí to nečíst, ne?
když vás nechají v klidu jiné věci, včetně urážlivých komentářů, tak tohle zvládnete taky

( - Mail - WWW) 13.09.2006, 23:28:14
jen doufám, že se stížnostmi na alias bb nezahlcujete redakci kudlanky, to bych jim nepřála :-)
udělala jsem zajímavou zkušenost s dámami - stejné pitvavé komentáře napsané jako chlap zvládají ženské v pohodě, dokonce se dočkaly ocenění, jakmile vytuší, že to píše ženská, začnou štípat :-)


Jasmino, (Ceskymo - Mail - WWW) 14.09.2006, 05:16:22
diky za vysvetleni, je to hruza, ale asi to na svete existuje co je lidstvo... no, hlavne, ze ho dostali!

A presne, jak to pises: kdyz budu celej zivot vykrikovat, ze rekneme poziraci mrkvi jsou uchylaci - a pak si tu mrkev sama dam, jak se se sebou vyrovnat? Ja mam pocit, ze mila Lida se timhle bude uzirat jeste hodne dlouho, ale ne ted, az za cas, az ji to vsechno dojde. Ted zrovna je v takovym marastu (i kdyz svym zpusobem prijemnym), ze spis kouka, aby to udejchala. Vsechny ty mizerny pocity prijdou pozdeji...
No a proto je zivot takovej obr, ze na nas chysta pasticky a pak se jenom chechta, jak do nich padame...i kdyz si za to vetsinou muzeme sami(y). A pak si jeste musime tohle vsechno vysvetlit a ustat tam nekde uvnitr sebe a nejak s tim zit dal. Kdyz ne....? Radsi snad nedomyslet.

Je to trochu od tématu (Gita - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:00:16
ale opravdu by mě hrozně zajímalo, čím vás bb štve. Frekvence jejích příspěvků je sice asi vyšší v porovnání s ostatními, ale na druhou stranu kdybych to počítala, spousta z vás tady na někoho reaguje nebo posílá víc příspěvků po sobě. Nebudu zmiňovat konkrétní jména - nakonec sama píšu kolikrát do jedné diskuze víckrát.
A diskuzi jsem pročetla a skutečně nechápu, čím bb urazila NČého.
Zdůrazňuju, že se nikoho nezastávám, jen prostě jsem dnes po ránu asi nějaká nechápavá nebo co. PROSÍM vysvětlete mi to!

No a k tématu: To podstatné tady už padlo. Otecka bych nazvala minimálně krkavčím, ale rozum měli mít oba. V tuto chvíli jsem spíš zvědavá na další vývoj. I přesto, že nemám sklony k hazardu, tady bych si aji vsadila. :-) No a jinak mi to celé připomělo ten film o tom mormonovi (jak se to jen jmenovalo? mám pocit že "Jeden muž, šest žen a 38? dětí"). Ten taky "přebral" holku svému synovi, aby ji mohl pojmout za 7 manželku. Holce bylo asi 15, klukovi 17. To byl hnus. A ten otec, takový hnusák už od pohledu... a všechny děti na něj podobné. Fuj ble ble.

a Tobě Gito připadá normální (js - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:22:12
když na našich 70 příspěvků má 35 příspěvků bb? Ne každý má chuť číst Ty její sebestředný blemty za každým příspěvkem a ještě několikrát. A to téměř u všeho.

Gita, nestrannost a objektivita potěšily. (bb - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:24:26
Vidím to podobně. Kudlanku čtu už dlouho, jsou tu lidé i pod více přezdívkami a píšou sem už dlouho komentář téměř ke každému "článku". Já jsem rozpitvala asi tak 8 diskuzí s tím, že od toho to tu je, ať si každý ve vší slušnosti řekne co chce. Nikdy jsem neměla potřebu zchladit si na někom tady žáhu a tak nějak ho "setřít". Prostě mě ty debaty a výměny zajímaly a bavily.
Chtělo by to taky trochu nadhledu, od některých - říct si, že jsme vlastně šťastní, když máme možnost, čas, energii na internetové debaty a nemusíme tedy momentálně řešit nic závažnějšího než co napsala Bb :))


js, snadná pomoc, tak to prostě nečti, když na to máš sice čas, ale ne chuť :) (bb - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:25:49


ten nadhled, slušnost a takt by sis potřeboavala bb osvojit především ty ( - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:29:53


Z praxe vím jediné - (Béda Traktorista - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:31:45
- že za jakýmkoliv odsuzováním je většinou jen prachobyčejná závist. Nejhorší je, že závidět se dá skutečně i věc, která za to nestojí.

(bb - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:34:37
myslíš jako ty? nereagovat na to co se napsalo, ale napomínat lidi, aby sem nepsali nebo psali jinak?
každý jsme jiný - jsou i lidi jako ty, kterým nevadí, že je někdo sprostý a uráží druhé, ale vadí jim, když někdo píše často



(bb - Mail - WWW) 14.09.2006, 08:38:27
to bylo na anonyma z 8:29

Ahoj Bédo, (master - Mail - WWW) 14.09.2006, 09:13:28
tak už máš po žních, tak doufám, že se tu budeš opět objevovat častěji. To víš, každej mužskej je tu dobrej.:-)

Bedo (Jasmina - Mail - WWW) 14.09.2006, 10:03:17
souhlas-i ja mam tu praxi)))))

Ceskymo (Jasmina - Mail - WWW) 14.09.2006, 10:07:44
presne tak.Ale Liduna neni jen v prijemnym marastu,vzdyt psala ze ji udelali ostudu v praci,telefonaty a to asi jeste nebude vsechno.Bude samozrejmne zalezet na tom jak syn s matkou budou dalece mstivi.
Nu-budiz-mel-li ten tatka v celem manzelstvi nudu-pak se ted jiste nudit nebude))))

Ceskymo (Jasmina - Mail - WWW) 14.09.2006, 10:24:11
presne tak.Ale Liduna neni jen v prijemnym marastu,vzdyt psala ze ji udelali ostudu v praci,telefonaty a to asi jeste nebude vsechno.Bude samozrejmne zalezet na tom jak syn s matkou budou dalece mstivi.
Nu-budiz-mel-li ten tatka v celem manzelstvi nudu-pak se ted jiste nudit nebude))))

Jasně, mastere, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 14.09.2006, 11:21:31
páč my chlapi potřebujem držet pospolu, že jo. Akorát ten Nýče nám to semtam kazí svou ješitností a přílišnou chlapáckostí za každou cenu. Jo, po žních, po dožínkách, akorát teď poorat a pohnojit políčko, to je důležitý. Co nenahnojíš teďkonc, pak už nedoženeš. Nejni nad kravskou mrvu, a když už máš, tak nad koňskej hnůj....... to je mi pak pohnojeníčko jedna radost. Kam se hrabou chemikálie. Taky to tý svý říkám, nač nějaký umělý krémy a stěrkový tmely na vobličej, dyk je to samá umělota, až srdce bolí. Na žencký je nejhezčí příroda. Kytičky ve vlasech, poupata pod trikem, další poupě krapítko níž a chlap je v sedmým nebi. Jo jo.

Jasmínko, děvče zlatý, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 14.09.2006, 11:23:26
však to voba moc dobře víme. Bohužel, všichni jsme jen lidi a nic lidského nám není cizí. Tak už to holt bejvá.

Bedo (Jasmina - Mail - WWW) 14.09.2006, 12:35:27
ba ba,proc tolik hluku kdyz dva si delaj dobre,)))
a propos konskej hnuj je dobrej na pestovani zampionu,do zeme vsak daleko lepsi kravskej.
Za to konsky koblizky kdyz ususis-muzes s nima v zime topit-zadara a jeste ekologicky)))

to chce klid (... - Mail - WWW) 14.09.2006, 14:19:07
A když bude nejhůř, tak se prostě odstěhujete. Taky mám zrovna trochu "gulášovité" období, že nevím kudy kam, ale snažím se zachovat klid a mít nohy v teple:-).Ale obdivuju, jek jste se k tomu oba postavili. Pěkně čelem...

Tak jsem trochu zklamaná (Gita - Mail - WWW) 14.09.2006, 15:46:57
že přišlo jen jedno vysvětlení, proč jsou příspěvky bb otravné. Podle mě v nich píše názor jako každý jiný. Že ho píše často - budiž. Ale nikomu není bráněno, aby psal častěji.
Nepřipadá mi, že by se tu navážela do jiných. Leckdy se jiní navážejí stejně nebo i víc... A že jsou její příspěvky sebestředné? Možná, ale sebestředných bych tu našla dost i mezi jinými...
Fakt nechápu. Jsem trochu zklamaná.

Gito, (Ceskymo - Mail - WWW) 14.09.2006, 18:05:16
protoze ona trima tu svoji fangli te sve PRAVDY - bez kouska humoru, laskavosti nebo i jenom snahy po pochopeni. A jakmile si nekdo mysli neco jinyho, upalit ho! A to nejmin 30x na jedny strance. Tahle zapskla Eulalie Cubickova moooc rada upaluje, myslela jsem, ze jenom carodejnice, ted vidim, ze i carodeje...

Ceskymo (Jasmina - Mail - WWW) 14.09.2006, 19:11:10
omlouvam se za neznalost-ale kdo je ta Eulalie Cubickova?(neco mi to vzdalene rika...))))

(bb - Mail - WWW) 14.09.2006, 22:06:30
Ceskymo, o pravdě jsem tu nic nepsala, a nikomu jsem nic nevnucovala, jenže tys prostě nezkousla, že jsem ti neodkývala tu krádež nemocničního teploměru, nebo cos to vlastně šlohla :) Od té doby jak můžeš, tak povykuješ, přesně podle hesla "útok je nejlepší obrana". A tohle stvoření vykládá o humoru, laskavosti a pochopení .

(bb - Mail - WWW) 14.09.2006, 22:17:16
Navíc se tu nikde nepíše, že je vhodné napsat svůj názor, komentář k hlavnímu článku, a nevyjadřovat se k tomu, co napíší druzí. Narozdíl od některých jiných komentuju a rozebírám si jen to psané, nikoli autory za to, co a kolikrát si to dovolili napsat. Nikoho nenutím to číst a už vůbec nevyžaduju souhlas. Přesto je ten druhý způsob pro některé stravitelnější.

teď jsem si četla rady u Poraďte, přátelé, dnešní článek... (bb - Mail - WWW) 14.09.2006, 22:27:39
dost lidí se tam snaží podle svých zkušeností poradit, co kdybys tu energii napřela tam, Amazonko Ceskymo? :) pro jednou něco smysluplného, co říkáš?
ale jestli si radši uděláš sport z počítání mých komentářů, tak si posluž, já se ráda budu dohadovat o něčem, co mi padne do oka, ale tohle je plýtvání energií




Jasmi, (Ceskymo - Mail - WWW) 15.09.2006, 00:34:37
Zvonokosy - to je ta stara panna(?), pambickarka, co furt vsechny prudi... Autori se tam opatrne nezminujou, co delala zamlada :))

Gito (Wendy - Mail - WWW) 15.09.2006, 07:30:16
nebuď zklamaná, zkrátka se tu nikomu nechce se dohadovat. Že její příspěvky působí někdy jako autoritativní jsem už psala, je to v pocitu, jiné příspěvky asi působí líp nebo co, někdo se tím zase vůbec nezaobírá... Jsme jen lidé a nikdo není dokonalý.
To už jsem vám psala, co odpověděl jeden Slovák v TV anketě na otázku: "Co to znamená, když se řekne, že někoho kopla Múza ?" prudce se zamyslel a odpověděl: "Něznám takého koňa!"

Ceskymo (Jasmina - Mail - WWW) 15.09.2006, 08:53:06
diky za info.
bb,neda se nic delat ale musim-ne ze se chci vracet ke starym vecem-ale Ceskymo nic neslohla-jen ji to napadlo ale neudelala to-to je rozdil,proto netreba to psat sem,to uz je ocernovani.
Jestli tady nekdo psal ze skutecne slohnul-tak to jsem byla ja.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: