| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| TEN - NEBO TEN? |
| Rubrika: [úkol pro vás] Milá Kudlanko, jsem v obrovském průšvihu. Nebudu se moc rozepisovat, mám teď strašně zamotanej život. Chodila jsem s přítelem jeden a půl roku, rozhodli jsme se, že se vezmeme. Zatím jsem nechodila já k nim, ani on k nám, tedy ne do rodiny. A včera jsem byla tedy oficiálně u nich, že budeme už dojednávat svatbu. A od té večeře mám život naruby. Všechno to při tom vypadalo tak jednoduše, pohodově. Prostě – já jsem před tím jeho rodiče nikdy neviděla, až ten večer, a tak, když jsem tam přišla a když mě přítel s nimi seznámil, tak se to stalo.
Asi to byl nějaký zázrak nebo co, ale zažila jsem něco, co si neumím vysvětlit a taky neumím pochopit to, co se dělo. Ale nemůžu si pomoct. Já jsem se od prvního pohledu zamilovala do jeho otce. A i když je to asi neuvěřitelný, tak to je určitě vzájemný... Celý ten večer jsem pak skoro nevnímala, jen jsem se bála, že to snad na mě bude vidět, vůbec jsem nevěděla, co se to se mnou děje. Přítel si toho všimnul, tedy všimnul si, že nejsem ve svý kůži a chudáček myslel, že na mně něco leze. A po večeři mi řekl, že raději bude lepší, když si půjdu domu lehnout. V tom okamžiku ale "ON" navrhl, že mě odveze domů jeho autem. A to se tedy i stalo. Já nevím, jak jsem tam vedle něj seděla, úplně jsme byli beze slova, i tam u nich jsme spolu skoro nepromluvili. A on se mě ani nezeptal, kde bydlím, jeli jsme a pak najednou zastavil, byli jsme někde na periferii a hned jak zastavil, tak jsme se začali šíleně líbat. A pokračovalo to. Milovali jsme se a já nikdy v životě něco takového nezažila. Já jsem pak brečela a on mě konejšíl, pak mě odvezl domů a jen mi řekl, že mi zavolá... Vůbec nevím, co se to se mnou děje, co mám dělat, jsem absolutně mimo, vím, že jsem blázen, ale určitě si nemůžu přítele vzít, nevím, co mám komu říct, co mám dělat, nevím vůbec nic. Ani nevím, jestli mi tedy zavolá a když, tak co mám dělat. Kudlanko, už jsi poradila tolika lidem, poradíš i mě? Liduna ODPOVĚĎ: lá Lidu, přiznávám, že mě "neběžnost" tohoto zážitku vyvedla z míry, takže se nedivím, že jsi "mimo". Ale přeci jen, než ti napíšu svůj návrh na případné řešení, dávám volné pole radám z publika. Víc hlav přeci jen víc ví... daniela@kudlanka.cz
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Liduno (Polarka - Mail - WWW) 11.09.2006, 04:09:20
tak nevim...vlastni otec prebere synovi budouci manzelku, to mi pripadne hodne divne! Ted asi poradi synovi aby si ji nebral, nebo bude vehementne pro svatbu. Radila bych ti rozejit se s obema i kdyz chudak syn je nevinny!
No to je dilo! (Ceskymo - Mail - WWW) 11.09.2006, 06:08:28
Lidko, urcite si sveho pritele jeste neber, pockej jeste chvili. Jestli se stalo tohle, pak asi hledas neco jineho, nez ti tvuj pritel muze dat... ne, neni to jeho vina, ani tvoje. Proste chces neco jineho, asi az cas ti ukaze, co.
A co dal s jeho otcem? No, to je dost na tobe...asi nic. Spis si myslim, ze ti tenhle zazitek otevrel oci. Uvedomila sis, ze neco smrdi...v tvym zivote, ve vztahu s tvym pritelem. Zkratka tomu dej cas a urcite se jeste nevdavej.
Dílo to tedy je! (Aknela - Mail - WWW) 11.09.2006, 06:51:51
Zní to jak scéna z nějakého erotického románu...A když se na to budeš dívat z téhle stránky, může jít o neuvěřitelné souznění duší, osudovou lásku na první pohled atd. V tom případě ti ON zavolá, rozvede se, všechno vyřeší a bude s tebou žít dokud neumřete. No, to zní spíš už jako pohádka a ne román...ale jestli se to stane, tak klobouk dolů.
No, a jestli tahle příhoda je spíš realističtějšího charakteru, tatínek je pěkně nemorální hovado, protože svést nastávající svého syna se prostě nedělá, i kdyby mu hormony zatemňovaly mozek do bezvědomí. Radila bych počkat na reakci onoho proutníka. Jestli zavolá s tím, že bez tebe nemůže žít, že právě oznámil manželce a synovi, že našel svou životní lásku...tak v tom případě ať je vám přáno. Jestli ale zavolá a bude mlžit a nabízet roli milenky, tak bych pěkně rychle vycouvala a přemýšlela jestli vůbec můžeš ještě po tom všem zůstat se svým snoubencem. Lehký to mít nebudeš, držím palce ať se moc netrápíš.
moje rada (gerda - Mail - WWW) 11.09.2006, 08:46:33
Holka, nevdávej se! Jestli jsi schopna pohlavního styku s člověkem, kterého znáš pár hodin, vypovídá to o tobě dost. A o tchánovi taky, totéž v modrém. Chudák přítel...Promiň mi mou upřímnost, ale normální to není. Do této rodiny bych ti neradila vstupovat. Jo, a co na to maminka?!
ach ty citové zmatky :-) (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 08:50:32
Liduško, vidím to jako Aknela, ve všech bodech úplně stejně. I přes tu příhodu má ten vztah šanci, ale je nutné dát tomu čas, zvolnit a zkoumat své city a pocity. Chápu, že ti musí být strašně, Lído, ale neupadej kvůli tomu do deprese - zkus si říct, že i když teď ti to tak nepřijde, je to vlastně krásná příhoda...co by za takové starosti dali těžce nemocní, maminky malých dětí umírající, či umírajících, na rakovinu, atd.
gerdo, (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 08:54:20
běžné to není ani pro Lídu, jinak by to přešla jako nic a nepsala o radu. V životě se stane leccos, co nezapadá do tabulek s nadpisem "normálnost".
(bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:01:50
"Co na to maminka?" - no upřímně doufám, že zúčastnění mají tolik vkusu, aby jí ani synovi/příteli nic neříkali. Lída potřebuje čas, aby zjistila, jestli šlo jen o hormonální bouři, a tak teď není vůbec nutné někomu ubližovat.
Liduno, (Inka - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:07:36
a co nějaký Tvý morální zábrany?!?! To sis pěkně nabourala život, to budou Tvá potenciální tchýně a Tvůj potenciální snoubenec na větvi až jim to sdělíš a nebo vymyslíš jiný důvod?!?! Budiž Ti k plusu, že si to zjistila ještě před svatbou. Já se omlouvám za svou reakci, ale co je v rodině nebo mých kamarádek není pro mě a mohlo by to se mnou mlátit z kouta do kouta.
(bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:11:58
Jo, myslím, že když by se Lída rozhodla ten vztah ukončit, svatbu zrušit, měla by zvážit, co sdělí. Nemusí snad hned vykládat, že se vyspala s tchánem, že? Stačí říct, že si to rozmyslela, že se vdávat nechce, že si najednou vůbec není jistá, jestli chce svatbu atp.
pro bb (gerda - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:25:26
Mohla by třeba říct, že se jí nelíbí jeho rodiče:) - ale teď vážně: to je natolik porušené tabu, že podle mě nějaká svatba v úvahu přijít nemůže. Jako jediné řešení mi připadá přerušení styků s tou rodinou. Těžko se může svému příteli podívat do očí, po tom, co se stalo. A může být ráda, že se to nestalo někde na Sicílii. Tatínek je pěkné numero, to se musí nechat. Chudák máma, chudák, přítel...
(bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:33:51
Jo, taky si myslím, že tatínek je proutník. A hlavně se nechoval jako táta, kterému záleží na štěstí syna. Ale nechci mu křivdit, tak bych mu ponechala možnost jako Aknela, vyjevit se. Lída se zamilovala, a to přece tabu není:) srdci se poroučí ještě hůř než hormonům:) Myslím, že trocha času, zklidnění a odstupu je v tuto chvíli lepší, než radikální řez.
Škoda, že nás NČ (master - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:37:11
stále jen čte a nic nepíše.
Třeba by napsal něco v tom smyslu jako já, že tak jako každý otec má na mysli jen dobro svého syna nebo dcery, tak i on se chtěl přesvědčit, že jeho syn si vybral tu pravou. Řídí se heslem "důvěřuj, ale prověřuj..." :-)
Trosku chapu... (Johanka - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:44:55
...kdysi se mi stalo neco podobnyho, jela jsem s rodinou sveho kluka na vodu a na prvni pohled jsme se do sebe zamilovali s pritelem jeho sestry :) (taky jsme se videli poprve v zivote). To, ze jsme oba uplne mimo, jsme nedokazali utajit, nicmene k nicemu nedoslo, to si neumim predstavit, ze bych neco takovyho udelala (nedejboze takhle rychle). On se tehdy hned rozesel s tou segrou (byli spolu leta), ale ja jsem s tim svym zustala (a to nebyl zrovna idealni :)), protoze uz tohle, jak se k ty segre zachoval nefer, mi trochu otevrelo oci :)
Z toho soudim, ze citum sice clovek neporuci, ale telu porucit muze, to znamena, ze v tom je i neco jinyho nez nahla vasen, mozna nejaky problem v tom puvodnim vztahu, treba jsi sama podvedome chtela utect, ja nevim... (s tim uz jsem se taky setkala, znala jsem jednoho svudnika, co se vetsinu casu choval jako vzorny snoubenec ("prece se ted nemuzu rozejit, po tolika letech, co by tomu rekli rodice"), ale prubezne furt lital za holkama, podle me podvedome touzil, aby byl pristizen a tim se problem vyresil za nej :)). Ze se nemas vdavat, rozhodne ne ted hned, to je jasny. Rada "prerusit veskere styky s celou tou rodinou" je taky to nejlepsi, co muzes udelat, ale chapu, ze to mozna pujde blbe a taky ze to asi nechces slyset :). Normalne bych poradila odjet nekam na cas, dat si pokoj od obou a pockat, po kom se bude styskat, ale je mi jasny, ze v takhle rozjitrenym stavu se bude styskat hlavne po svudnikovi, takze by to bylo kontraproduktivni. Kazdopadne bych ale doporucila na cas celibat a srovnat si to v hlave, nic jinyho se ted delat neda. BTW myslim, ze synek by se v pripade rozchodu klidne mohl dozvedet pravdu. Ja bych na jeho miste taky docela rada vedela, na cem jsem.
Johanko, (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:57:24
Odjet někam na čas je dobré, ale většinou hůř realizovatelné. Když se rozhlídnu po své rodině, známých, kamarádkách, tak kromě maminky v důchodu nevidím nikoho, kdo by mohl kvůli citovým zmatkům odjet. A i ta mamka by sama bez táty neodjela:)...Říkat synkovi pravdu Hele, tvůj táta měl se mnou sex v autě, a proti si tě nevezmu - ? to k ničemu nevede.
Liduna je pěkná svi... (Neznámej Čtenář - Mail - WWW) 11.09.2006, 09:58:15
1) Ať si přečte Máchův Máj!
2) Ten fotr je normální sprostej hajzl, když vojede synkovi buchtu. A to i když to spíš bylo tak, že vojela vona jeho!!!! 3) Tohle se prostě NEDĚLÁ ani kámošum, natož vlastnímu synovi. NIKDY. 4) Vona je normální ku*va! Fuj! Pro toho kluka bude veliký štěstí, jesli se na něj vyp*dne!
Naprostý souhlas s Gerdou. (Sinix - Mail - WWW) 11.09.2006, 10:09:41
Liduno, zradila jsi svého přítele a nejhorší na tom je to, že jsi ani nepotřebovala žádný vážný důvod či podnět. Lze říci, že jsi ho zradila při první možné příležitosti, ba co víc, po pouhém roce a půl vašeho vztahu. Další věc je, že otec tvého přítele zradil svou manželku stejně iracionálním způsobem, ale to tu nyní neřešíme, to jen dokresluje absurdnost celé situace, kdy jste vytvořili v podstatě ne trojúhelník, ale zcela unikátní čtyřúhelník.
Nevím, co poradit tobě, snad jen abys přijala následky svých činů, jako každý dospělý člověk, ať již budou jakékoli. Tvému příteli bych poradil, aby od tebe odešel, a sice co nejrychleji, neboť zradíš jednou, zradíš kdykoli znovu. Jak si myslíš, že se k tomu postaví otec tvého přítele? Myslíš, že předstoupí před svoji rodinu a řekne:"Synu, já jsem se zamiloval do tvé holky a odcházím od vás."? Hodně bych se tomu divil. Ergo ta zrada byla navíc úplně zbytečná, vztah z toho nebude, budeš maximálně milenka. Myslíš, že si tě bude vážit? Zrádců si nikdo neváží; ani ti, pro něž si zradu vykonala. Ale dobrá. Co chceš poradit? Resp. co chceš dělat? Chceš dělat milenku otci svého přítele? Chceš - či spíš, máš žaludek na to být a milovat se se svým přítelem, kterého jsi zradila a tvářit se, že se nic nestalo? Chceš si, potom všem, svého přítele dokonce vzít? Když si odpovíš na tyto otázky, zároveň si tím poradíš, co dělat dál.
bb, (Johanka - Mail - WWW) 11.09.2006, 10:24:04
jasneze chapu, ze obcas je to odlouceni tezko technicky realizovatelny, ale u poradny to beru tak, ze jde o to nahazet do plena napady, aby si z toho tazatel mohl neco vybrat. Pokud se resi velkej pruser, tak to vyzaduje i nejaky obeti, pricemz "vzit si dovolenou" povazuju jeste za relativne jednoduchy.
A proc by to tomu klukovi mela rict? Je taky mozny, ze je tatik peknej proutnik a ze ona nebyla prvni. Je to nahoda, ze jeho rodice tak dlouho nevidela? Nebal se ten kluk treba, protoze uz pet holek se s nim predtim zahadne rozeslo pote, co je predstavil rodicum? :) Ja vim, ze je to hypoteza pritazena za vlasy, ale mozny je vsechno.
(bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 10:27:28
Jo, to mě taky trošku zarazilo, že se rok a půl vyhýbali kontaktu se svými rodinami navzájem...pár měsíců je běžné, ale rok a půl, která holka nechce mámě ukázat toho svého jediného šampiona?
Má předchozí reakce (Neznámej čtenář - Mail - WWW) 11.09.2006, 10:56:14
byla psána přímo Danielce. Nečekal zveřejnění, ale neva! Jen tedy ještě doplňuji jednu větu z mý následný odpovědi:
"Daní, prosím, jestli máš na ni kontakt, moc rád bych jí nabídl též projížďku po předměstí svým fárem, když je tak vysazená na starce, a kalhotky si stahuje už během jízdy (teda, pokud si je vůbec doma oblíkne)."
Neznámej čtenář (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 10:58:54
odsoudit a nadávat někomu do kurev je strašně, strašně snadný.
Ztratila asi oba. (Wendy - Mail - WWW) 11.09.2006, 10:59:16
Pořád přemýšlím, zda by se to maminka měla dozvědět, a vychází mi, že ne. I za cenu nějaké lži.
(bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:04:34
Určitě ne. Leda by už tak zvažovala rozvod, třeba kvůli opakovaným manželovo záletům, pak by to byla jen poslední kapka na váhy k rozhodnutí.
(bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:05:34
Ale Lída by neměla být ten, kdo jí to poví...takže syn? a budou se trápit už tři.
pro bb. Máš pravdu pravdoucí (NČ - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:12:12
díky tomu, co napsala, to fakt bylo strašně, strašně snadný :-)
pravda pravdoucí, NČ, (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:14:20
když jde někdo s kůží na net a svěří se, trouba jeden, s osobním selháním, musí počítat, to trdlo, že se dozví, že je kurva, že ano? tak si poslužte.
bb, (master - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:18:05
je vidět, že ještě nezáš Neznámého Čtenáře.
Dovol, abych Ti ho představil. Starší elegán, upravený plnovous, úředník, zabezpečený, t.č. (pokud vím) stále tzv. na "volné noze". Sám si vaří, sám si pere... Jinak si tu od Kudlanek nenechal ukousnout za ta léta ani hlavičku ani jinou součást těla. Je stále svůj. Neznámý Čtenáři, dovol, abych Ti představil "bb". Není to ON, je to ONA. Je to ta, která by si na sebe nikdy nevzala pánské trenky. (Šeptem "Pozor na ni. Není hloupá a ráda mluví!")
Mastere, mám tě taky představit? :) (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:28:04
pokud vyvozuješ eleganci NČ z oblečení či plnovousu, pak snad...já jen reaguji na komentáře, nevyvozuji z nich nic, kdyby ano, řeknu si: nešťastný zahořklý ženami zklamaný, proto se chová jak křupan.
ne, na tom nebylo kousavého vůbec nic...to jen ty to tak čteš (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:30:38
Tak jo (NČ - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:35:42
Vzhledem mému zájmu o zachování stávající "kultivovanosti" Kudly, která po mém odmlčení prudce vzrostla, už se dalších reakcí, zejména směrem k bb, zdržím.
(bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 11:38:20
ale směrem ke mně klidně reaguj, já si s tím poradím v klidu a pohodě...lidi, kteří si sem píšou o radu, obvykle v pohodě nejsou, tam bych se teda rad typu Ty kurvo, zdržela.
Já jsem se donedávna domnívala, že NČ znamená Náhodný čtenář. (mamča - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:06:05
Ale dneska s ním souhlasím všemi deseti, i když vulgarismy nemám ráda. (Taky nebyly určeny veřejnosti).
Představa, že by mému synovi "zajížděl" manžel partnerky, mi přijde děsivá. Vyrazila bych ho, že by nestačil počítat schody.
(bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:16:34
hm, kdybys o tom věděla, že ti zahýbá, tak možná ano...zdůrazňuju možná :) Lidi se často kasají, dokud se to nestane jim, pak jsou spíš paralyzovaní, vyděšení...Na radu se ptala Liduna, ne skorotchýně, co bys poradila jí, bez hodnocení a souzení?
Mamčo (NČ - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:30:43
Slovo "kur*a, v tomhle případě ode mě VŮBEC nebyla vulgární nadávka, nýbrž jen konstatovaní skutečnosti. Nic víc, nic míň. Přiléhavější slovo pro tenhle konkrétní případ čeština nemá, tak proč se mu vyhýbat.
Dík Jelenko (NČ - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:35:47
za přivítání. Ale byl jsem tady vlastně nejmíň obden. Jen jsem držel bobříka. Teda, aby zase nedošlo ke zkreslení - bobříka mlčení, v zájmu již výše uvedeném. Ale dneska mlčet - to už prostě NEŠLO!
Lída sice žádá (Jitka - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:36:25
radu, ale já bych spíš zapochybovala o pravdivosti tohoto příběhu. Vy tomu fakt všichni věříte? Mně se to zdá tak strašný, až se mi nechce tomu věřit a beru to jako kudlí zkoušku.
Jé, přijdu z oběda a co vidím - NČ se vrátil ! (Wendy - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:41:55
Nezlob se bb, člověk někdy může být správně nakopnut i syrovým slovem. Nakonec tady každý píše co chce. Tak NČ, koukej pustit toho bobříka a chyť se něčeho jiného.
JITKO!!! panebože, lidi, proč mě u každýho druhýho případu podezíráte? (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:45:10
grrrrrrrr - mj. nejen že je dívka faktická, ale je faktický - a veeelice - i onen tatínek. A jen pro dokreslení - tatínkovi je 42 - tzn. že je to pán ve velmi zajímavých létech pro velice široké spektrum. O mravních kvalitách se tu nebudu zmiňovat, to si nechám až na později..
HURÁÁÁÁÁ - máme ho!!! vrátil se nám :-)))) (kiwi - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:46:19
NČ - chytej se všech bobříků, jen ne toho mlčení!!!
taky Tě moc vítám NČ scházely tu ty Tvé syrové komentáře. (Inka - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:49:09
Taky mě dost udivuje a vůbec třeba vůbec nechápu, že ses Lído nechala odvézt domů od jeho otce, tomu se přece dalo předejít. Také nechápu, že Tě nepředstavil dříve ve své rodině a Ty jeho ve zase své rodině, to také není normální.
Jitko, proč je to tak neuvěřitelné? (Sinix - Mail - WWW) 11.09.2006, 12:57:59
Myslíš, že se v historii ještě nic podobného nestalo? Že je Liduna první? Není zdaleka ani první ani poslední. I kdyby zrovna tento příběh nebyl pravdivý, tak jeho šablona je pravdivá a reálná až moc.
NČ - ale no tak. Ku*va, takové ošklivé slovo. Ale jinak máš pravdu. bb - co máš pořád proti tomu souzení? Tohle je internetová diskuze. Těžko lze předpokládat, že si tu budou všichni hrát na profesionální odborníky, kteří budou vždy jen radit bez špetky emoce a vždy ku prospěchu toho, kdo sem momentálně napíše. Za všemi těmi nicky jsou normální lidé a ti tu předkládají své názory. Je samozřejmé, že k tomu, co zde čtou, zaujmou stanovisko. Že jsou ty názory záporného charakteru, je věc jiná. Ono si ostatně něco tak hanebného, jako je zrada, nic jiného nezaslouží.
Daní, (Jitka - Mail - WWW) 11.09.2006, 13:02:36
já jsem tě ještě nikdy z ničeho nepodezírala, tak promiň, ale tohle je fakt silný kapučíno :-)). Že si padnou tihle dva lidi do oka, že po sobě i touží, ale že to hned zrealizujou!!!?? Myslím si, že hlavně ten pán morálních zábran příliš nemá a Lídě doporučuju se s touhle rodinou rozejít. Ona taky není bez viny, ale přece jen ten starší měl mít víc rozumu.
Sinix, už to tak bývá, (NČ - Mail - WWW) 11.09.2006, 13:06:23
že k ošklivejm věcem patří i ošklivý pojmenování :-) A k hnusárnám patří dvojnásob.
Inko, já docela chápu, že s fotrem jela. Prostě proto, že chtěla a taky věděla, proč chce. Kdyby nechtěla, nejela by.
Jitko, (Margot - Mail - WWW) 11.09.2006, 13:17:55
ale jo, taky znám příběh, kdy dívenka chodila s klukem a domluvili se, že tedy dojde i na pomilování. Z nedostatku jiných možností a soukromí to naplánovali tak, že ona pozdě večer přijde k jeho domu a k němu do pokoje vleze oknem o).
Dívenka přišla, vlezla oknem, kluka obejmula, políbila, mazlili se, pomilovali, vše tajně, tiše, beze slova. Pak zas oknem zmizela a sypala domů celá rozechvělá a popletená z toho něžnýho zážitku. Druhej den na rande kluk napučeně trucoval že nepřišla, tak celá vykolejená nějak vykoktala omluvu... No zmýlila si okno a svedl ji vlastně tchán-vdovec, kterého taky poněkud zaskočila ta přítulná kočka v noci v jeho pokoji o). Po čase dívenka zjistila, že je těhotná, tak se vdala za kluka, přivedla na svět syna a nikdy už pak neřešila, jestli je vlastně manželův syn nebo bratr. Tchán se k té noci už nijak nevracel, ačkoli asi tušil, jen mladým přenechal část domu a pro dítě fungoval jako milující pečlivý dědeček. Jo, zní to sice dost divoce, ale dějou se i mnohem divnější věci o).
Chci se jenom zastat Jitky, (Zabza - Mail - WWW) 11.09.2006, 13:43:35
taky se mi tomu nechtelo/nechce moc verit. Sablona je realna, ale to jak to melo rychly spad.
To, ze se nesetkala s rodici driv me naopak divne neprijde, duvody mohly byt ruzne.
JO - Mladý svět, kdysi dááávno - Sally - (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 11.09.2006, 14:01:16
ano, jmenovalo se to "nesprávné okno" nebo tak nějak... a tenhle případ byl tehdy nesmírně populární...
Diskutovalo se na téma, že i když byla tma, tak jak je možný, že tu záměnu nepoznala... Nojo, ale tam taky bodoval fotřík :-))) Ještě si vzpomínám, že tenkrát byl tchán velice vědoucí. Žádný že "tušil" panebože, když mu vleze křepelička oknem pod duchnu, tak určitě ví, že se mu nezdá erotickej sen... :-)))
nooo... (Margot - Mail - WWW) 11.09.2006, 14:20:32
křepeličku tchán poznal, jen asi netušil úplně jistě čí je vlastně vnouček o)...
A je to jen důkaz, že Lídu a tchána si Danielka nemusí vymýšlet, podobní tu už dávno byli a jistě zase budou o). Já mám tenhle příběh i v knížce - a je tam v jiném příběhu zmíněna i "naše" Alenka z Yukonu o).
(Rozara - Mail - WWW) 11.09.2006, 14:29:29
Co poradit Lidunce? Spis by se dalo radit dotycnemu chlapci, ber nohy na ramena a slecnu nech bud svemu otci - jako milenku nebo nekomu jinemu.
Do svatby bych se v zadnem pripade nehrnula. Je vam tak malo ....
(Rybushka - Mail - WWW) 11.09.2006, 15:18:46
Jéééé, trošku odbočím - Margot, Danielo, kdysi mi kdosi tuhle knížku (Namlouvání) ukradl - tahle příhoda je jedna z těch, který si pamatuju doteď :)
Lidu, já si myslím, že ve stávajícm vztahu něco neklape, protože kdyby klapalo, nikdy by se tohle nestalo....takže do svatby bych se na tvém místně nehrnula, dokud bych si nerozmyslela,co opravdu chci. Jestli jsem to dobře pochopila, tak s přítelem spolu ještě ani nebydlíte.
Ehm... (aTeo - Mail - WWW) 11.09.2006, 15:48:52
A tos jeste nepotkala dedu tveho exnastavajiciho... mozna budouciho tchana! To bude teprve borec...
Sinix (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 16:02:01
Sinix - právě proto, že to je diskuze, a že tazatel si přijde pro radu, jelikož neví kudy kam, a nepřijde účočit a ubližovat, by se mělo diskutovat bez urážek. O tom jsem psala tady na Kudlance jinde, když Inka na základě mých komentářů hned soudila jaká jsem já, jaký můj manžel, a kdo je za blbce :)
Sinix (bb - Mail - WWW) 11.09.2006, 16:04:22
jinými slovy: říct o někom, že je kurva, nepovažuju za "záporné vyjádření názoru v internetové diskuzi", jak to hezky kulantně zaobaluješ, ale za prachsprosté urážení a nadávání.
bb, jistě. (Sinix - Mail - WWW) 11.09.2006, 16:47:34
Pokud narážíš na výrok NČ, pak musím říct, že toto označení bych nepoužil, protože jsem slušný kluk (i když skutečnost, že Liduna TAK SNADNO A RYCHLE zradila svého přítele s jeho otcem, k podobným výrokům svádí).
Ono to s tou radou je také otázka. Jestli spíš nechtěla slyšet: ale to nic, to se stane, nic si z toho nedělej, život jde dál. Tak to jí tu opravdu nikdo nenapíše. A to, co jsem jí napsal ve svém prvním příspěvku, přece musela vědět, takže jaká rada?
bb (Inka - Mail - WWW) 11.09.2006, 17:31:28
to se nedalo nenapsat, když Tvé komenáře jsou nekonečné zaměřené směrem "Jen já mám pravdu a nikdo jiný"! Každý to prostě vidíme jinak a podle toho tu komunikujeme, takže by ses měla naučit respekotvat i názory jiných lidí a srovant se s nima. A v rámci slušné diskuse měla ponechat lidem jejich názor a nepřesvědčovat je o opaku, ne každý žije tak jako Ty a jen tak na okraj valná většina z nás tady je již dospělých!
kazdy si zkousi predstavit (Jasmina - Mail - WWW) 11.09.2006, 18:08:17
mysleenkove pochody normalniho cloveka co selhal.
Ale nikoho nenapadlo ze treba tento otec muze mit nelmi vyvinuty talent k probouzeni sexualni touhy a manipulaci. Cetla jsem jeden z pribehu 19;stoleti,kdy ve vlaku onen kriminalnik(pac pak za to byl stihan)ovlivnil cestujici mladou zenu natolik ze s nim 6let chodila po svete v chudobe,uplne bez vlastni vule.Ten clovek byl jiz starsi,spinavy a pachnouci,ona mu presto nemohla odolat a on ji pouzival jako panenku na hrani. takovy talent ma malokdo ale vyskytuje se to.Kdo ma slabsiho ducha-podlehne. Nemusi to byt ausgereht tento pripad ale je to jen pohled jeste z dalsi strany.Tudiz u Liduny to nemusi byt ani nahle zamilovani ale pouhe okouzleni a po te zbaveni vule-kdy cloveka moralni zabrany neudrzi. Mne se tohle nikdy nestalo-tedy zamilovani jo a to i bleskove ale...proto neodsuzuju,vim ja,ze jsem mozna nenarazila na nejakyho Coperfilda?
ne neni ku*va (Polarka - Mail - WWW) 11.09.2006, 18:18:08
ona s nim sla zadarmo, to by nikdy ku*va neudelala, ty znaji svoji cenu!
Jasmino, (Johanka - Mail - WWW) 11.09.2006, 18:46:24
presne chapu, jeden me taky takhle oblb, ze jsem nevedela, ci jsem :). Ale zase - nevery jsem se nedopustila, bez ohledu na to, jak jsem zblaznena, proste musi bejt nejaka slusnost k partnerovi, takze jsem se ubranila (i sobe :)) a utekla, pak jsem si to dlouho rovnala, co mam vlastne delat, nakonec jsem to vyresila tim, ze jsem se od nej nejakym zpusobem odizolovala (ne primo zmenila zamestnani, ale misto vykonu prace apod.) Proto taky vsem, co tady horekujou nad nestastnou laskou, vzdycky radim, utect od nej co nejdal, i za cenu znacnych obeti na soucasnem zivotnim stylu (to zamestnani apod.), protoze je to ta nejmene bolestna cesta a casto ani jina neni.
Kazdopadne z vypraveni neni uplne jasne, jestli on byl podobne zasazen z cisteho nebe, nebo to je obratny manipulator, takze na to nemuzeme optimalizovat radici strategii :) Ale pokud je to manipulator, tak by se to ten syn rozhodne mel dozvedet, pro svy vlastni dobro.
Johanko ( - Mail - WWW) 11.09.2006, 19:16:20
U Tebe to byla asi sila ducha-takze jsi se ubranila-mne se stalo ze jsem poprve uvidela jednoho a uderil blesk ale nebylo to vubec o sexu,ty touhy prisly po case ale jiz jsem slysela ze se stane, ze zena uvidi chlapa a bleskove ho proste chce rovnou do ty postele az ji z toho boli cely telo.
Jedna se o takovy talent ze dotycny ma schopnost probudit vylozene sexualni touhu a ostatni myslenky paralyzovat. Ale nejsem proto aby se syn toto dovedel-proc zranovat dalsi? Jestli si ho Liduna vezme-pak bude mit peklo na zemi,protoze skrze tuto zkusenost co ma s tchanem by ji mohl i vydirat,inu,jak ma clovek maslo na hlave-je pod taktovkou.Takze i ja bych ji doporucovala rozchod s duvodem-ze treba ochladla,cokoliv jineho v zajmu zbytku slusnosti.A ten syn si casem najde jinou-ktera bude odolnejsi,vzdyt nejsme vsichni na stejne frekvenci.
Mně to přijde nějaké divné... (Naina - Mail - WWW) 11.09.2006, 20:26:45
... to jako přítel, který se údajně domníval, že je jeho vyvolené špatně a pořebuje se dostat domů, zůstal pěkně s maminkou, místo aby jel slečnu vyprovodit? :-o Ledaže by snad to auto byl dvoumístný sporťák.:-))
No tedy, (Margot - Mail - WWW) 11.09.2006, 20:33:52
nedělejte z tchána hned čaroděje o). Pochopila bych, že chlap může mít kouzlo osobnosti, použít omračující pohledy do očí, sametovej hlas a babu vcelku snadno ukecat... ovšem zas aby byl takovej borec, že to zvládne pod dozorem syna a hlavně manželky, která ho zná roky a najednou je hluchá, tupá, nevidí... a taky je dost těžký slečnu ukecat aniž spolu pomalu promluvili, jak Lída sdělila...
No leda by byl tchán odborník na hypnózu a majitel nějakých fakt extra feromonů... ale možný je všechno o).
aTeo, (Margot - Mail - WWW) 11.09.2006, 20:40:06
píšeš fakt rozkošný připomínky o))). Většinou Ti stačí jedna dvě věty na dokonalou perlu o))).
Rybushko, (Margot - Mail - WWW) 11.09.2006, 20:44:32
ta knížka je krásná a vždycky po pár letech se k ní ráda vracím o)... dalas Karlovi nažrat? o)
Nevymejšlí si "Liduna" náhodou? (Petr - Mail - WWW) 11.09.2006, 23:14:24
a děsně se baví nad připomínkama?
Až na jednu maličkost: (Sinix - Mail - WWW) 12.09.2006, 08:39:06
Všechny ty blesky z čistého nebe, našeptávání Satana či kohokoli jiného, omračující, hypnotizující a já nevím jaké ještě pohledy, můžou být maximálně vysvětlení, proč Lídě vypadl mozek, ale ne omluva.
Každý je sám za sebe plně odpovědný; nikdo není povinnen zkoumat, zda to dotyčnému někdo poradil, nebo byl opilý, popř. zdrogovaný, je pod pantoflem (pod čepcem)nebo to byla opravdu jeho vlastní iniciativa. To je znak dospělosti, že je každý SÁM odpovědný za to, co dělá a nese si za to následky. Vždyť přece nejsme zvířata, abychom jednali podle momentálních pudů či jiných hnutí. A jak jsem napsal už dvakrát: Lída ani zas tak moc pokoušet nepotřebovala. Zradila - či, chcete-li - zahnula (pro mě je to totéž) svému příteli s prvním chlapem při první příležitosti, která se jí naskytla. A to bych své partnerce nikdy neodpustil. Zrada se nepromíjí.
Inka, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 08:45:17
spíš ty ses nesrovnala s tím, že trvám na svém, soudě dle tvé reakce :) jinak ano, jasně, že jsem přesvědčená o své pravdě, přesně do okamžiku, než mě někdo přesvědčí, že se mýlím:)) proto jsem na netové diskuzi, tady mi jde jen o to a nic víc, neberu to jako přátelský potlach u kafe a nemusím tedy myslet na to, kdo má jakou náladu, koho zlobí děti, zdraví,manžel, a brát na to ohledy a tak spolknout svůj názor, komentář - tady to je prostě debata pro debatu, tak to beru...stejně tak to platí směrem ke mně.
a s předešlým souvisí i toto: je přece celkem jedno, jestli se to stalo, nebo ne:) bylo to dáno jako téma k diskuzi (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 08:51:23
Jinak jsem si ještě trošku upravila náhled na to vše, a to ve prospěch Liduny..tedy v neprospěch vašeho označení, že je to kurva;) když jsem si přečetla, že pánovi je 42. Tak pokud nebyl otcem v 15, bude synovi, a tedy i Liduně, něco kolem 22. V tom věku je každá normální holka naivní, důvěřivá, a oblbnutí schopná. I to, mimojiné, je činí pro 40níky velmi přitažlivými:)
Hezký výpočet, bb, možná i pravdivý. (Sinix - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:05:24
Ale i tak si myslím, že už jí někdo musel říct, že když si najde přítele, měla by mu být věrná. A to i když potká někoho tisíckrát krásnějšího, bohatšího a já nevím jakého ještě. I když je to ještě ztřeštiprdlo, je už dospělá a tudíž plně za sebe odpovědná.
To už spíš pochopím, když 40 letému chlapovi vypadne mozek, rozvede se, rozbije rodinu a najde si mladší; i když ani to neschvaluji, pořád je to lepší, než tahle zrada. To, co a jak provedla je patologické a naštěstí zcela ojedinělé.
Sinix, fakt? Nejsi rozvedený 40ník s mladou milenkou? :))) to mně přijde horší to, co provede ta 40letá máma od dětí, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:12:06
nebo vlastně táta od dětí, protože tam kromě dospělého partnera trpí i děti. A taky pro 20letého je snazší najít další lásku, partnera, dokonce je to v tom věku normální se rozcházet a seznamovat...pro "odejitého" 40letého rodiče dětí je to daleko horší, rozbije se mu taky větší kus života. Ale to je ten rozdílný úhel pohledu;)
(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:14:14
Hm, opravdu zvláštní věta: "To už spíš pochopím, když 40 letému chlapovi vypadne mozek, rozvede se, rozbije rodinu a najde si mladší; i když ani to neschvaluji, pořád je to lepší, než tahle zrada."....co je na tom lepšího, proboha? to jako není zrada, rozbít po 10-15 letech rodinu a jít za hlasem svého penisu?
teda Sinix (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:31:07
ze jsi takovy macho,to teda cumim.
Vona je ku*va a jemu jen-vypadl mozek. Za chvilku on bude ten chudak svedeny,protoze muzi maji nastavenou sexualitu jinak,dyk to rikalo par muzskejch psychologu a je vzdycky na zene zodpovednost,ze? Muz jde a rozseva(to je prirodni pud)-zeny se maji branit kvuli cti,asi tak nejak? Jaka pak zrada?Jeste si nic neprisahali pred svedky.
Aháááá (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:32:12
Takže když je mu 42, tak je to od ní normální, názor na ni si upravíme v její prospěch. Ale kdyby byl věku vyššího, tak to už by od ní bylo napováženou!
Jo dost dobrý!!! Hvězdnej názor!!!
jo,zradou bych brala (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:32:48
kdyby Liduna svemu vyvolenemu v posteli septla do ouska-ze tata je lepsi.
Ale já jsem neřekl, že je to dobré, bb. (Sinix - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:40:22
Já jsem jen řekl, že je to lepší (myslel jsem tím míň špatné, samozřejmě). Na druhou stranu, aspoň přijde a řekne to na rovinu, což nevím, zda udělá Lída. A myslím si, že horší je tahat někoho za nos a přetvařovat se před ním, než přijít a aspoň se přiznat.
Jinak tvůj tip je samá voda - nejsem 40tník (ani koruna) :-))) a už vůbec ne s (mladou) milenkou, to bych to tu i v jiných příspěvcích tak otevřeně neodsuzoval. Když komukoli vypadne mozek, je to vždycky hrozné. Samozřejmě, že je zrada rozbít rodinu z tak nízkých a nicotných důvodů, ale horší (aspoň pro mě) je nevěra za těch samých podmínek.
ne, NČ - překrucuješ to jak se ti to hodí :) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:40:36
když JÍ je 20 (asi tak, odhaduju), je normální být nezralá, naivní, nemít jasno v parterských otázkách, nebýt ukotvená, pevná, zkoušet a propadat atd.
Když jemu je 42 a má x let rodinu a velkého syna, měl by být srovnanější, zralejší a ten svůj vypadlý mozek vyndat z kalhot, nasadit do hlavy a ve prospěch syna i svého čistého svědomí odmítnout náruživou dvacítku visící mu na krku (jak tady taky bylo naznačeno, že se jako mohlo stát:) Když to nedokázal on, DOSPĚLÝ OTEC OD RODINY, tak co vyčítat jí, dvacetileté holce? a nazývat ji kurvou, zrádkyní, zatímco 40letého bořiče rodiny, odejivšího za hlasem rozkroku, omlouvat a chápat? (viz Sinix)
Jasmíííí, (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:42:35
já si teda stejně furt myslím, že to svedl/svedla bylo v tom autě z JEJÍ iniciativy, přinejmenším 50:50. Ale taky mi naprosto zjevně vyplývá, že ten fotr je NEPOROVNATELNĚ větší hajzl, než vona. Ale článek je od ní, proto on zůstává v pozadí.
Jinak, jako fotr dospělýho kluka, jsem měl možnost setkat se s několika jeho buchtama, i je mít několikrát samotný v autě, třeba když jsem ji vezl za ním, a někdy mně až zrak přecházel!!!! Jenže to JEDINÝ, co mě občas napadalo při pohledu na opálenou nožku a kraťounký tričko, bylo: "jo holka, kdybys nepatřila zrovna mýmu synkovi, tedy nebyla pro mě ABSOLUTNĚ TABU...". A kdyby mi ona sama od sebe, byť jen naznačila..., letěla by rovnou z auta na ulici!!!!
(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:43:31
jo, Sinix, netřeba vysvětlovat víc, pochopila jsem, že rozbití dlouholetého svazku s dětmi je pro tebe přijatelnější, než rychlá příhoda kdesi v autě mezi dvacítkou a starým kozlíkem, která nanejvýš povede k rozchodu dvou mláďat bez závazků, což pro oba se mi jeví jako celkem dobré.
Tedy, (Margot - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:44:04
ve dvaceti je holka bezpochyby naivní a důvěřivý jehně. Vidí svět spíš černobíle a pokud kluka miluje a plánuje svatbu, tak o to víc nechápu že je schopná tu plápolající lásku jen tak přejít. Ve třiceti či čtyřiceti člověk už možná trošičku "vystřízliví" světem z toho černobílýho vidění a je ochoten kompromisů a rozhodnutí z rozumu a tak podobně...Julie a Romeo by svoje vztahy ve čtyřiceti asi taky řešili trochu jinak o)... ale ve dvaceti někoho milovat, těšit se na svatbu a v zápětí na něj dlabat?
Margot, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:48:44
proto si myslím, že to s tou svatbou atd. bylo pro ni trochu, jak říká moje babička, kách. Prostě se fofrem zamilovala, to mi právě v tom věku přijde normální, a je dobře, že se to všechno stalo pozdě nežli později. Taky by ji to mohlo potrefit za 10 let a bylo by zaděláno na další rozvedené manželství a soudy o alimenty.
Jo, všechno, co řeknu, bude použito proti mě. (Sinix - Mail - WWW) 12.09.2006, 09:58:45
A krásně překrouceně. Opravdu jako u soudu.
Samozřejmě, že na nevěru musí být dva. Jeho zrada není o nic menší než, její, Jasmíno. Já nemám středověké myšlení, že za všechno může jenom ženská. Jedou v tom oba ÚPLNĚ STEJNĚ. bb - já neomlouvám bezdůvodné rozbíječe rodin. V tomto případě selhali oba. Jak ona, tak jeho otec - znovu opakuji: úplně stejně. Howgh.
(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:05:15
sinix, teď už ani ne, v 9.05 ještě ano, a na to jsem reagovala
jasně že mají stejný (Inka - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:10:59
podíl viny ať to kdo chce jak chce překrucuje a může jí omlouvat sebevíc. Na to nejsou omluvy!!! Je to strašný, že po prvním seznámení s jeho rodinou se ONA vyspí s JEHO otcem a zradí toho s kým plánovala svatbu a ON se dokáže vyspat s potencionální manželkou SVÉHO syna. Je to 50 : 50. Její přítel by si zasloužil znát pravdu, aby věděl co má ve své rodině. Tohle je normálně TABU!!!
Ještě mi napadá nemírně prostý vysvětlení (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:12:19
Totiž, že ta Kudlanka Bezbožná, ve snaze o zachování anonymity změnila jméno toho děvčete a neuvedla další jména.
Liduna je ve skutečnosti ARANKA ČERVEŃÁKOVÁ, chlapec s fotrem jsou DEZIDÉR A FERKO FARKAŠOVCI, a příběh se odehrál v jedné čtvrti Ústí nad Labem. A rázem je vše v pořádku, všichni se chovali přesně dle etikety :-))))
A napadlo někoho (Gita - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:12:35
že ji třeba jen testoval? Jestli se hodí do rodiny?
Jestli jo, tak Liduna prohrála na plné čáře.
Gito, kdyby ti maminka takto otestovala budoucího manžela...čí by to byla prohra? (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:14:04
NČ :) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:15:35
jsem tedy myslela spíš na pocity těch tří, než na etiketu, ale dobře
Nedá mi to :-) (Ája - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:17:19
A pokud by se mělo hlasovat, tak se přikláním k tomu, že tatík je neporovnatelně větši hajzl, jelikož nejen že zahnul svý ženě, ale navíc jí zahnul s holkou svého syna!
A pokud bych měla něco poradit Liduně - holka, ulítla jsi, ulítla jsi těžce, tady dostáváš asi hodně hořké kapky... Svatbu rozhodně neplánuj, lépe rušit teď než až potom... (o tom bych mohla hooodně vyprávět..) A ačkoli se Ti to teď zdá jako nesmysl, věř, že to co se stalo mezi Tebou a otcem Tvého přítele není "osudová láska" a tak... Nejvýše tak osudový sex..ale to určitě není to, oč bys v životě stála.. Jsi ještě mladá holka, na vdavky času dost a dost... Dej si oddych a uvidíš, čas Ti ukáže.. Každopádně - Tvůj přítel asi nebude pro Tebe to pravé, když Tě takto dokáže okouzlit někdo jiný... Držím palce, ať to všechno zvládneš a ať si z tohoto klopýtnutí vezmeš dobré poučení... Každý může šlápnout vedle..
ámen, a za Ájiným příspěvkem by kudlanka.cz měla udělat stop diskuzi :) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:21:20
Ájo, myslíš fakt, že ulítla??? (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:32:20
Vždyť do toho šla naprosto promyšleně, měla tisíc možností to zarazit...
Spíš bych řek, že právě to "ulítávání" ji na tom baví nejvíc ze všeho. Ale protože nějak tuší, že to nejni uplně košér, že to protentokrát už asi fakt krapítko přepískla, přišla si sem, ke zpovědnici, pro rozhřešení. Pár zdrávasů si odzdrávasuje, a vzhůru za novejma bezva "úletama"! Život je krátkej, a občas dost svědí....!
pro BB (master - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:36:25
jóóó holka, to je těžké, udělat tečku za plodnou diskusí, když tu mnozí musí mít stále první i poslední slovo a stále nové a nové nápady...:-)))))
NC (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:40:59
ted s Tebou nesouhlasim ze 50:50-jak udava bb,je rozdil mezi 20ti letym svobodnym clovekem a 40ti letym clovekem,co uz odchoval syna do dospelosti,rozdil je ve zralosti a pak....spravni chlapi si nelezou do zeli ani kamosum-natoz pak vlastnimu synovi.
Kdyby on srouboval svou sekretarku v kanclu-vidim v tom daleko mensi zlo nez zrovna devce sveho kluka. ...a nebo se z toho vyvine zivotni ci osudova laska-kdy se setkali zrovna ti pravi-jak zde bylo receno,kdy ten nas pozemsky matrix zapracoval....pak k tomu neni co dodat.Mozna ze ten tatka byl cely zivot verny a taky se mu tohle stalo poprve....nevime Vazeni-zivot sam tvori tisice zvlastnich pribehu lasky-zde napr. to chteli oba a udelali si dobre. Nesudme je.Ja jsem pro-drzet usta,nikomu nic nerikat,protoze kdyz se dva miluji-treti o tom nema vedet,to je pravidlo,ktere kdyby se dodrzovalo-je mnohem mene zla. A jak jsem uz rekla-ze svatby bych na miste Lidy vycouvala. Mnohem horsi ku*vy jsou treba ti-co znasilnuji,vydiraji apod. Ja si nemohu pomoci ale mam silny dojem (atsi se nekdo urazi)ze ti co nejvic krici,zarudli vzteky vstavaji ze zidle,hrube nadavaji-zavidi to obycejne lidske stesti,treba v podobe jednorazoveho ale intenzivniho milovani,kde se zazije orgasmus na takove urovni ze clovek z toho vyleti z kuze.
Ája, ďakujem (zuzana - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:43:03
za Tvoj príspevok.Žiada sa mi napísať, taký ľudský, písaný s pochopením a nie s inkvizítorským mečom nad hlavou úbohej obete. :)) To, čo sa stalo, nie je životná tragédia, život je cesta a vždy, opakujem vždy je možnosť poučiť sa z chýb. Každý si nájde novú lásku - sú mladí! Odsudzovať - to je to najľahšie - a najhoršie - čo sa dá urobiť. Liduna žiadala o radu. Preto, že prepískla (a možno dosť), nemusí byť pobehlica. Mimochodom, niekomu vášeň pripadá nenormálna. Niekto jednoducho vášnivý a ľahko vzplanúci je. A čo je to vôbec normálne?
Co vím, tak ona to ještě nikdy neudělala. A určitě neudělá.:-)) (master - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:44:56
NČ, (Ája - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:46:11
myslim fakt spíš, že ulítla... Vem si to - mladý telátko, myslí, že má vyřešenej život, jde domlouvat svatbu a najednou - blesk z čistýho nebe - okouzlí jí někdo dočista jinej.. Dospělej chlap, kterej asi zas má podstatně víc zkušeností, než stejně mladej syn - přítel... A najednou je všechno naruby. Jo, asi to mohla zastavit, neříkám, že ne, ale nemyslím si, že by to byla vypočítavá mrcha, která měla vše promyšlený...Jen se tak jako dostala do vleku děje a nechtěla / neuměla to zastavit.. Nevim, nechci se přít, myslim si spíš tohle,no... A jinak - vítej z5 ;-) Ráda Tě zas vidím ;-)
Jasmína, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:47:13
tak myslím, že kudlanka pochopila, že jsem jen vyjádřila souhlas s Ájou a pocit, že líp, lidštěji, tu debatu o zrádkyních uzavřít nelze
master, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 10:50:24
viz výše, jinak od toho (stále nové a nové nápady a další slova) na ty diskuze chodíme, ty i já, ne?...proč taky jinak. Až nás to nebude bavit, tak tu nebudeme, předpokládám :)a
hmmmm (Jana - Mail - WWW) 12.09.2006, 11:19:43
tak jsem se pokusila prokousat celou touhle diskusí... a pokud s něčím souhlasit, tak s tím o neporovnatelně větším hajzlovi :))) Liduna to... (ehm, jak je to slušně...) pokazila, ale pokud už v tu chvíli neměla rozum mladá holka, měl ho mít ten chlap, kurňa...
jenom tu zírám na všechny ty kurvy a na to, jak "není normální", když "tak dlouho" nepřivede svého vyvoleného "do rodiny" a podobně... tyhle nadávky a ponižování snad nejsou na místě. "tak dlouho"? rok a půl - to se tak sotva stačí "oťukat" sami, aby začali teprve uvažovat o tom, jestli chtějí spolu zůstat nafurt... a jak se ukazuje, ani taková doba nestačila (...kolikrát nestačí ani doba mnohem delší). je to blbý a je to průšvih, ale co se stalo, odestát nejde, žejo. i když milá Liduna měla udělat všechno proto, aby se to nestalo vůbec. ale pokud se na tom má najít něco pozitivního - jo, dobře že se to stalo teď, tatík mohl mlsně okukovat a počkat si, až si synek Lidunu vezme, budou mít děcka a holka neupláchne. - lepší, že zjistila teď, že její dosavadní vyvolený není ten, komu by měla přísahat věrnost, protože to mezi nima prostě nění takové, aby to vydrželo... kdyby se to stalo za pár let, až by mladí měli rodinu, tak by to byl teprve prů*er. jinak řečeno - lepší, když se teď rozejdou děcka, co jsou spolu sotva rok a půl, než kdyby se pak rozpadla rodina. mno, a co jsem to vlastně chtěla... - jo: svatbu přinejmenším odložit, pokud už radši rovnou nezrušit, a pořádně promyslet. (ale spíš zrušit...) ostatním členům rodiny o tatíkově hříchu nic neříkat, zbytečně by jim to ublížilo (zvlášť té mámy je mi teda líto, a jestli se to dozví synek, ona nejspíš taky, protože synek to milému tatínkovi asi dá pořádně sežrat). a sobě nafackovat a pak si dát čas na rozmyšlenou, co dál...
Nepřesvědčily jste mě, ani já vás nepřesvědčím. (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 12:06:07
Názor na fotříka je jasnej, o tom žádná!!!
Ale odmítám považovat vyčůranou, nadrženou dvacítku za bezmocnou oběť ve spárech charizmatickýho bezzásadovýho chlíváka. Zůstávám tedy u toho posledního svýho názoru, tedy, že Lidunka je vlastním jménem Aranka Červeňáková, a tady samozřejmě platí: jiná barva - jiný mrav. Protože jinak si to vysvětlit ani omluvit nedokážu, samozřejmě, pokud celej ten příběh není scifi.
NČ (Jana - Mail - WWW) 12.09.2006, 12:16:36
hele, ale todle je buranství, fakt... :P znám lidi černý i bílý, ale věř, že takovejch holek, který jsou ochotný jít málem s každým, znám víc mezi těma bílýma...
z takovýho generalizování je mi fakt šoufl. :P
NČ, zásah, přesně tak to vidím. (Sinix - Mail - WWW) 12.09.2006, 12:22:50
Gito, takže to bylo vlastně něco jako právo Prime noctes. Vida, to mě nenapadlo. :-))
Teď jsem to dočetl celé. (Sinix - Mail - WWW) 12.09.2006, 12:28:04
Souhlasím s tím, že Lída úplně jasně věděla, co dělá, to že jí je dvacetcosi let ji ani v nejmenším neomlouvá. Ale, NČ, ty si pěkně zahráváš. To zavání rasismem, za prvé, od toho dávám ruce pryč a za druhé, nejsi nevypátratelný. Kdo si hraje s ohněm, může se spálit...
Lidi, (Wendy - Mail - WWW) 12.09.2006, 12:31:59
možná je teď hrozně nešťastná, i když větší díl viny vidím i já na ní(přece by ji neznásilnil, kdyby fakt nechtěla). A teď pro chvíli blaha má zkaženo co se dalo. Za všechno se platí. Jak to zpívá Nedvěd, přesně: "za trochu touhy, zkazil jsem všechno..." Žít s tím klukem s vědomím toho, co se stalo? A jak odůvodní odklad svatby, když nebude chtít rozbít nejen svůj vztah, ale možná i manželství jeho rodičů ? Na to by měla brát ohled i přes své šatné svědomí. Nebo ?
Kdyby byla Lída Aranka (Wendy - Mail - WWW) 12.09.2006, 12:36:02
tak by jí to tolik nevadilo. V tom má asi Nč pravdu, i když ne ve 100% celé populace. Ale ta procentní hodnota bude stejně dost vysoká.
Janííí, (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 12:37:36
taky jich znám víc mezi bílejma. To ale jen proto, že mezi jinejma barvama nemám, zaplaťbůh, sebemenší zkušenosti.
Zato ale často vídám TV pořady a reportáže z našich předhraničních výpadovek. A televizor mám barevnej.
lidicky NC (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 12:44:35
nerekl nic konkretniho.To jsem koukala na Novu-ze se nekde zbourili cizinci a rozmlatili ubytovnu.
Cizinci,cizinci-ani slovo o ktere konkretne slo-ze jako kdyby se reklo ze ti a oni rozmlatili ubytovnu-byl by z toho antisemitismus?hadam dobre o ktere slo? A bojime se to rict,inu nakonec jsem taky poznala jednu Cervenakovou a byla docela bila)))))
NČ (Jana - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:19:13
kurňa, seš dost velkej na to, abys věděl, že né všechno, co je v telce nebo v novinách, je pravda... :)))
(...ale ono hlavně jde o to, JAK se to říká. ještě jsem neslyšela ve zprávách nebo nečetla v novinách, že neznámý pachatel bílé pleti nebo česky hovořící útočník atakdále provedl to a to. ale pokud se jedná o cizince nebo někoho jinak vypadajícího, nezapomenou to zdůraznit... někteří novináři a redaktoři jsou holt xenofóbové a někteří tyhle stereotypy posilují jen z blbosti a nevědomosti, ale tenhle nešvar v českých médiích pořád je.)
Sinix, ty poseroutko :)) (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:23:21
Odsoudit bílou holku jo, ale s Arankou neradno si zahrávat, jo? :)) no pěkné...hele, NČ ale nenapsal "cikáni do plynu" nebo něco takového, napsal jen, že jsou jim vlastní jiné způsoby. Ale tak to je. Že lidi jsou odlišní i barvou pleti je nepopiratelný fakt stejně jako to, že některé národnosti mají svá specifika. Ondra Gábor se taky zpočátku potýkal s předsudky a jeho žena Malvína musela čelit pomluvám. Statečně se s tím poprali a žijí podle našich představ a zvyklostí, tím ovšem potlačili svoji přirozenost. Nikoho nenapadne je nazvat cikány, jsou to slušní hodní lidé. Cikání sebranka, která se tu potuluje kolem našich kanceláří, spaluje na zadních dvorcích odpadky a v zimě v bytech co kde vytáhla z popelnic nebo odtáhla ze dvora sběrných surovin, vylévá špínu po umytí z okna ven a jejich sprostě povykující dcery mají v 15 sprostě povykující děti, to jsou prostě cikáni.
Jana (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 13:29:30
to je možná taky tím, že Češi jsou převážně bílé pleti a česky hovořící, proto to není potřeba při popisu zdůrazňovat. Když se stane totéž v Ugandě, už to dodají :)
Janííí (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:09:20
opomněl jsem předtím dodat, že i sám občas jedu autem příhraničníma silnicema. Občas, v rámci svýho zaměstnání, musím. Takže i mý vlastní voko vidí a potvrzuje TV reportáže. A taky neříkám, že zrovna v tomhle jsou špatní, hnusní, nechutní (zrovna v tomhle). Jen říkám, že se to tam bere jinak.
bb (Jana - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:12:44
...no jo, ale kdo říká, že je potřeba to zdůrazňovat u kohokoli? pokud se nejedná přímo o popis, který má vést k dopadení někoho, je přece úplně fuk, s jakým přízvukem ten člověk mluvil nebo jakou měl barvu kůže... neprospěje to nikomu a ublíží to všem ostatním téže národnosti nebo etnika.
NČ (Jana - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:19:56
ale jo, lidé jsou různé. jenže ono to chce nechat to svý vlastní voko vidět i jiný lidi, třeba i ty cikány, který nepasujou do téhle představy "jejich přirozenosti". ač mám (i) z oblasti antropologie něco načteno, pouštět se do debat o tom, co je něčí přirozeností a jestli vůbec nějaká existuje, bych fakt nechtěla... to už by bylo možná snazší se dobrat Pravdy v té otázce o slepici a vejci. :P :)
Janííí, ale to fakt nesedí! (NČ - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:23:15
Projeď se někdy tramvají č. 22 od Národního divadla na Hradčana. V podstatě si se lidi nevšímají, ale jen nastoupí skupinka...., řekněme spoluobčanů, tak všichni, jak na povel, sevřou svý úspory, mobily, kapsy... a nepustěj!!!!
Jen naivní trubky si v tom okamžiku řeknou: "co bych se staral, vždyť je občan jako občan!" A ty naivní trubky se pak divěj, pláčou, žerou suchej chleba... A nedělaj opět rozdílu v občanech????? Haha.
Jano, (bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:29:06
že barva kůže a přízvuk patří do popisu pachatele činu je jasné asi oběma. Ty máš asi na mysli běžné zpravodajstí, které tím vypíchnutím odlišností ještě více prohloubí všeobecně panující mínění, že romové jsou "pakáž", jak říkala babička. Bylo by asi zajímavé a poučné, pro mne, přečíst si nějakou sociologickou studii na toto téma. Možná bych se opravdu ke svému překvapení dozvěděla, že na procenta počítáno si nemáme co vyčítat... Z běžného života mám však dojem, že s převahou vedou. Ani já je nechci po zkušenostech zaměstnat, a kdyby se do obce přistěhovalo víc Romů najednou, budu z toho mít obavy. No a kolem silnic poblíž západních hranic převažují cikánky i cikánští pasáci.
Oba mají stejnou vinu (Hani - Mail - WWW) 12.09.2006, 14:34:39
jen by mně zajímalo, jestli jí zavolal. Tím, že jí řekl že zavolá, jako by jako by mělo být nějaké příště...dal jí naději.
V každém případě-holky ať si hledají svobodné, mají jich kolem sebe dost. V poslední době je to móda, mít mladé masíčko, že...viz pan prezident, Topolánek, Paroubek a mnoho jiných. Prostě využil nabídky..a ta musela být zjevná, když jo odvážel on a ne snoubenec. Oba věděli do čeho jdou. Kdo chce kam...tož tak
bb (Jasmina - Mail - WWW) 12.09.2006, 17:20:17
Jsem si nyni na Tebe vzpomnela))viz prispevek;12.09.2006, 14:29:06;
viz TV-zpravy-http://www.nova.cz/tvarchiv/ "Snizeni nezamestnanosti romu." Bon chance....
(bb - Mail - WWW) 12.09.2006, 23:14:33
Jasmína, neotvírám to, protože mi právě AV hlásí nález jednoho viru za druhým a současně stahuju aktualizace, ale tuším, že to je zpráva o pozitivní diskriminaci, kterou na nás jakási proromská organizace chystá, že? co na to říct...
jo (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:53:20
Chteji uplatnit zakon ze zamestnavatel,ktery ma vic jak 25 zamestnancu bude povinnen zamestnat roma,tudiz kazdy 25. zamestnanec ma byt romskeho puvodu.
(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 09:58:52
Ok, tak v tom případě ať jdou zákonodárci příkladem a každý 25. státní zaměstnanec je Rom...to bude srandy kopec. Myslím, že prezident by měl mít víc prvních dam, čili první první dáma manželka, druhá první dáma Romka, třetí první dáma Židovka, čtvrtá a pátá první dáma zástupci jiných menšinových skupin.
(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 10:43:15
ano, též na celnici, do armádních, nemocničních a jiných skladů národního hospodářství...když Kocourkov, tak proč ne kozla zahradníkem :)
Ale no tak. (Sinix - Mail - WWW) 13.09.2006, 10:58:03
Viděl jsem před časem jednu moc zajímavou reportáž, kde se jich ptali co chtějí dělat. Odpověď mě opravdu dostala: No, něco odborného, něco kopat. Tak na tohle, myslím, vzdělání mají... :-))))
no jindy (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 11:03:10
udelali velkou manifestaci ze pry v nemocnicich sterilizovali romske zeny.
Ony nevedely pry co je sterilizace a tak to podepsaly.Pry ze chteji znovu rodit ale ted jsou zmrzacene. Zvlastni ale mi pripadlo ze vedely-kam si jit stezovat v EU.
(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 11:06:09
my ale nemluvíme o jejich vzdělání, protože o to ani nejde, slušní pracovití a poctiví lidé jsou i bez maturity nebo diplomu, ani se jim neposmíváme...dělám si legraci z nesmyslnosti toho návrhu, protože zkušenosti s cikány i s podobnými opatřeními např. v USA mluví proti němu
sinix, (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 11:07:44
my ale nemluvíme o jejich vzdělání, protože o to ani nejde, slušní pracovití a poctiví lidé jsou i bez maturity nebo diplomu, ani se jim neposmíváme...dělám si legraci z nesmyslnosti toho návrhu, protože zkušenosti s cikány i s podobnými opatřeními např. v USA mluví proti němu
Jasmina ano, křičet, aby dostali víc a bez práce, to umějí (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 11:10:57
kdyby jim nabídli tučné odškodné, přestanou chtít rodit okamžitě, i proto, že už doma houf dětí mají
taky si myslim (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 11:20:06
kdyby dostavali tisicovku tydne jako odskodne do 50ti let-myslim ze by byly spokojeny)))))presto si myslim ze nam jsou cikani uzitecni-pro zamysleni....napr. cim to ze staci kricet a plakat-a vsechno jde.
bb, ty jsi ale rýpavá. (Sinix - Mail - WWW) 13.09.2006, 11:46:12
To takhle rýpeš i do svého manžela, jako tady do nás? Tak to mu opravdu nezávidím. :-))
Samozřejmě, že i mezi lidmi se základním vzděláním jsou slušní lidé. Ba co víc, dovolím si to rozšířit: Mezi všemi skupinami všech kategorií jsou slušní lidé. Jenže, když chceš něco dělat, tak na to musíš mít kvalifikaci. Jinak, když to vezmeme do důsledků, a když tě vezmu za slovo, tak jako ty mě: neslyšel jsem ani jednoho poslance říct, že by podniky zaměstnávající více, než 25 zaměstnanců měly povinně zaměstnávat Romy. Tuhle větu jsem zatím slyšel pouze od Romských sdružení, které mají na tvorbu zákonů asi takový vliv jako ty nebo já. A za další, Romové nejsou ani zdaleka jediní, kdo neustále řve o peníze, pokud možno bez práce. A do třetice, tak mi řekni, proč by ten návrh (popř. ten zákon, kdyby prošel) byl nesmyslný, když nejde o vzdělání? Když to funguje u invalidů? Kteří Romové jsou na Úřadech práce? Doktoři s II. atestací? Počítačoví odborníci? Jak by mohli být tito na ÚP, když se po nich shání celá EU i s USA?
Jasně, Jasmino, (Sinix - Mail - WWW) 13.09.2006, 12:05:25
jeden za všechny, všichni na jednoho... :-)))
sinix, kde zase proboha čteš něco rýpavého (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 13:17:35
v tomhle textu:
//my ale nemluvíme o jejich vzdělání, protože o to ani nejde, slušní pracovití a poctiví lidé jsou i bez maturity nebo diplomu, ani se jim neposmíváme...dělám si legraci z nesmyslnosti toho návrhu, protože zkušenosti s cikány i s podobnými opatřeními např. v USA mluví proti němu// ? tady s jasmínou mluvíme o tom návrhu, mně přijde jakákoli pozitivní diskriminace špatná, tak to sdělím...a ty že rýpavost Kdybych chtěla být rýpavá, napíšu: hele, Sinix, to vždycky, když nevíš, co odpovědět, začneš ironizovat? i doma s manželkou? to jí teda nezávidím... :)
no a teď k věci: (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 13:21:07
Jo, zatím žádný ministr to neřekl, což ještě neznamená, že ten návrh neprojde. No a kdyby ano, tak jsme čistě hypoteticky nastínily (s Jamínou), jak by to mělo vypadat :)
(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 13:25:26
Nevím, kdo další řve o peníze bez práce tak jako Romové (čímž ale nepopírám, že to tak je - dodatek pro toho, kdo vyčte i to, co nebylo napsáno). Já zatím skutečně slyšela řvát zatím jen cikány.
Jo, i s těmi invalidy je to pozitivní diskriminace, ale to mě tak nerozčiluje, ten invalida aspoň předtím pracoval a platil daně, pojištění, nedělal bordel, nepálil vchodové dveře apod.
jak říkám, žádná pozitivní diskriminace, ale když už, tak radši ty invalidy než sociální přísavky. To bychom taky mohli povinně (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 13:26:58
po propuštění - kvůli resocializaci, že ano.
Jasmina (bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 13:50:49
taky mě zaráží, kolik věcí si vymůžou křiklouni a plačky i na úřadech ve věcech, kde by se mělo postupovat podle stejných pravidel, metodických pokynů atd. V nejbližším příbuzenstvu to mám jak na dlani: zdravá 45letá odpracovala za posledních 10 let vcelku 4 roky, z toho za poslední 3 roky nedá dohromady ani tolik, aby měla nárok na podporu v nezaměstnanosti. Vždycky s blížícím se létem se jí nechce pracovat, což i chápu :), tak začne oběhávat doktory a nevím jak to dokáže, promarodí se až do října. Po celou dobu užívá koupání, výletů, sedánků v hospodách s kamarády, aniž by ji jedinkrát načapala kontrola, že nedodržuje léčebný režim. S příchodem podzimu dojde lékařům trpělivost, už nejsou tak ochotní prodlužovat marodění, tak si honem hledá práci, ze které by pak mohla zase brát nemocenskou. Její vrcholný kousek je tento - v jednom zaměstnání omarodila hned první den, angína, a dotáhla to na rok a čtvrt nemocenské. Z toho ten poslední čtvrtrok zkoušela získat ID. Nepovedlo se, ale nevěřím, že natrvalo, lázně si vymohla :)) ...No a protipólem je 57letá paní, léta se léčící s páteří, které změnili plný ID na částečný, lázně "křížkové" jí nedají, musela si hodně připlatit, na což neměla. No a tak teď střídá zaměstnání podle toho, jak kde vydrží se zády, a jak dlouho vydrží zaměstnavatel, že není až tak výkonná. No a doklepává do penze.
(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 13:51:34
rozdíl je jen v tom, že ta první je líná a neodbytná, ta druhá pracovitá a ustrašená.
Invalidy (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 13:56:53
-to je uplne o necem jinem-uz to jak psala bb,pak-maloktery invalida je invalidou dobrovolne,pak-co ja znam invalidy,mnozi by mohli byt prikladem nam zdravym-oni maji takovou vuli dokazat ze i pres handicap jsou to lide,ktere muzeme potrebovat a oni to vetsinou dokazou a tady plati prave to ze kdyz se chce,tak to jde,tudiz clovek vidici jednoho,jak na vozejcku maka u linky ci druheho,jak bez rukou maluje ci pise nohama a na druhe strane-zdraveho,jak se flaka ci zebra,malo platny-udela si jakysi usudek.
V bidnych podminkach pry zije urcita etnika a je to videt-vymlacena okna,pomlacene a pomalovane zdi,odpadky,ledacos vyhorele-a pritom zadna valka v onom meste nebyla,ksakru,vzdyt ty panelaky byvaly kdysi taky nove....
(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 14:04:03
Jo, zase můžu jen souhlasit. Pohleďme na Matiční v Ústí, nebo na Chánov v Mostě. Nechala bych tam pár týdnů bydlet ty, kteří křičí o rasové diskriminaci. Stejně tak, jako bych paní Rowlingovou nechala pár měsíců pracovat v některém z ÚSP nebo podobném zařízení.
Cikáni se sice narodí jako Romové, ale můžou si vybrat, narozdíl od invalidů. Taky jsme je měli v práci - byli s nimi větší problémy než s ostatními, provozní peníze jsme jim vůbec nemohli svěřit, a dnes už bych je nebrala ani náhodou.
vida))) (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 14:12:32
No,ja nejsem pro aby clovek za skyvu chleba drel jak otrok,kdyby svet byl takovy jaky ma byt-pak kazdemu cloveku postaci pracovat par hodin v tydnu,nebo narazove-dle profese.
Ze to jeden zkousi a je dostatecne drzy si zadat,takovi lide jsou uz od mala))))ale zarazi mne ten system,ktery dovoluje flakacum se flakat na ukor jinych.Tedy-takovy system je na svete od nepameti,viz otroctvi ci nevolnictvi. Kdyz uz tedy je zakon-ma byt platny pro vsecky a kdyz neni tak at vlada zanecha tech camcu.Moji mame taky sebraly duchod,-zada,co vsak videla pri tom procesu-byli lide na tom hur,treba bez nohy a tem to sebrali taky,pak tedy hnat nemocne bile do rachoty a davat cernym penize jen tak- bez recicek okolo,proste ten holy fakt-vola to do nebe. Divme se pak ze se lidi nemaji radi.
Ale, ale, bb, ty ses ale rozjela. (Sinix - Mail - WWW) 13.09.2006, 14:17:31
Skoro jako nejdřív nic, a potom ric. Já a ironizovat? No fuj, takové ošklivé slovo. Já bych spíš řekl, obrátím to v žert. Ostatně, podle čeho jsi získala dojem, že nemám, co odpovědět? Vždyť jsem tam toho napsal dost, ne? Můj rýpanec tam z toho zabral jednu větu. :-)
"Jo, zatím žádný ministr to neřekl, což ještě neznamená, že ten návrh neprojde." To mi připomnělo Grossmanovu Jízdu tramvají: "...Stojí, stojí, ale kdyby seděl, nepustil by, já je znám..." :-) No, pěkná diskuse. Nevím sice, jak návrh zákona a Cikáni souvisejí s Lidunou (jestli tohle čte, tak se asi směje, až se za břicho popadá), ale budiž. Koukám, že tu NČ odstartoval pěknou kampaň. :-) Mějte se tu. Bye-bye, bye-bye. P.S.: Neber to jako útok, nebo něco takového. Jen si z toho trochu dělám srandu. Obracím to v žert (neironizuji) :-))).
(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 14:25:05
No mohla jsem to i vynechat, nic pro nic, ani k zasmání ani k polemice :)
Srovnání s Grossmanem krapet kulhá, s Jasmínou jsme se bavily o návrhu, který skutečně padl, ne o tom, co by bylo Kdyby s tím návrhem někdo přišel. Do souvislosti s Lidunou to nedáváme, prostě se to tu semlelo v debatě, jako v hospodě, znáš to :) Jestli se Liduna smíchy za břicho popadá, tak je to jen dobře, kritiky a hubování si tu užila už dost.
(bb - Mail - WWW) 13.09.2006, 14:26:22
Neboj, Sinix, za útok to nepovažuju, jelikož podle sebe soudím tebe :) skončila ti pracovní doba, tak přestáváš chatovat? tak bye bye :))
jo jasne,vratme se k Lidune (Jasmina - Mail - WWW) 13.09.2006, 14:28:19
takhle aspon vi,ze jsou na svete horsi veci,treba se ji trochu ulevi))))
Pochopení (Abigail - Mail - WWW) 13.09.2006, 14:45:58
Lidunko, docela tě chápu. Jsem teď taky v prekérní situaci - zamilovaná do kamaráda mýho manžela a on je zamilovaný do mě. Kromě držení za ruku se mezi námi nic nestalo, ale oba dva v tom lítáme.
Vím, jaké by mělo být moje rozhodnutí - zůstat s manželem, ale srdce si to nechce připustit. Nejhůř se vyskakuje z rozjetýho vlaku, takže vím, že je na čase zastavit to dřív, než se vlak rozjede.
Jezisi marja! (martin - Mail - WWW) 26.02.2007, 23:15:42
ta je ale blba! ted je v pr.eli i s fialkama. nezbyva nic jineho, nez si vzit pouceni z 'krizoveho vyvoje' a priste si na sebe davat pozor. kamos - budouci manzel je v haji, ale zato jsi si uzila spontanni sex! a jak ti ty ostatni kudlanky zavidi! vsechno dobre dopadne, jinak to ani nejde.
Lidunce (martin - Mail - WWW) 26.02.2007, 23:21:24
zalezi, jak se na to citis. bud se na to hned vykasli, nebo si s nim intenzivne zacni a ono te to za cas prejde... kazdeho-kazdou to nakonec prejde. vyzkouseno, potvrzeno! priste te to pak uz neprekvapi, jen si reknes, "aha, to znam" a vice se vzrusovat nebudes. budes to brat ryze prakticky, s nadhledem.
TA NEBO TA? (Martin - Mail - WWW) 11.08.2007, 12:31:05
kurva nebo lhářka jedno z toho nemužu si vybrat...:-)
|