| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| GOD SAVE THE SEX! |
Rubrika: [téma] Sex vytváří i ničí kariéry celebrit, vojevůdců a politiků. Je to známá věc. Adam a Eva, Samson a Dalila, Meneláos a Helena, Antónius a Kleopatra, Clinton a Monika, Chaim Ramon a jeho podřízená, Moše Kacav a dávná spolupracovnice... Zvláště těchto dvou izraelských politiků je mi líto. Řadím je mezi jedny z prvních oběti sexyterorismu, v němž ženy působí jako pátá kolona. Co nezvládli arabští sokové, dokonaly mindráky puritánek, podporované konkurenty vládní strany Kadimy. Běhá mi z toho mráz po zádech.
Blíží se snad konec báječně jiskřivé signalizaci mezi muži a ženami, jež se stala základem lidské reprodukce? Skutečně podlehneme pokrytectví, stupidním žalobám pro harrasmentově sexuální obtěžování? Proč tedy ženy investují tisíce za své účesy, silikonová ňadra, parfémy, šampóny, omlazovací kůry a protivráskové krémy? Aby se na ně nesměl žádný muž ani podívat? Když jsem byl v Torontu málem zatčený pro povyk mladé ženy, které jsem galantně otevřel dveře do domu a pak se slušně představil, přičemž jsem jí políbil ruku, nic jsem nechápal. Potom jsem se dozvěděl, že v Kanadě není záhodno oslovovat na ulicích, v barech či v tramvajích cizí ženy. Hrozí za to přinejlepším odsouzení ke třem měsícům veřejně prospěšných prací. Napadlo mě jediné – může za to nepřiměřeně liberální multikulturní politika a přespříliš islámských azylantů, jejich galábie, burky a hidžáby, jež mohou být předzvěstí konce minisukní, bikin a rób s holými zády, konce ženského sexu. Země javorového listu raději alibisticky veškerou, "nadstandardní" komunikaci mezi ženami a muži na veřejnosti zakázala, než aby docházelo ke kamenování a jiným trestům podle koránu. A aby se radní mužům zavděčili a odměnili jejich strádání v zakázaném flirtování, nechali jim v Torontu otevřít na třicet velkých striptýzových podniků. V každém z nich se ve dne v noci svlékají desítky evropských dívek podle přání zákazníků. Fuj, taková dvojí morálka, zhrozil se můj islámský známý, jehož rozčílilo, že egyptský muftí šajch Nasir Farid Muhammad Viktor na sebe přivolal vlnu kritiky, když prohlásil, že by se muslimské ženy neměly snažit dosáhnout na posty vládních činitelů. Podle muftího tím jednají proti své přirozenosti. A feministky Egypta, sdružené ve Svazu pokrokových žen, se ostře proti těmto výrokům ohradily. Uváděly příklad, kdy jejich kolegyně – advokátka Naíma al – Ajubíová – vyhrála už před sedmdesáti lety důležitý soudní proces a bylo jí povoleno pracovat ve státní správě. Příliš zatím nepochodily. Současné poměry v muslimských zemích zřejmě neznala 40letá Švýcarka Heidi Tregilderová, kterou policie zatkla nedaleko Káhiry zato, že měla za manžely současně dva muže. Žila tedy v polyandrii neboli mnohomužství. Jejími manžely byli 26letý řidič Muhammad Diá a 30letý řezník Ádil Hamíd. Ženevská nymfomanka byla za tento svůj přečin vypovězena ze země, protože v Egyptě s 60 miliony vyznavačů islámu je povoleno jen mnohoženství. Korán schvaluje mužům čtyři manželky, mít však víc než jednoho manžela se nepřipouští. Dejme tomu, že pro začátek se izraelské feministky dočkají odsouzení ministra spravedlnosti Chaima Ramona i prezidenta Moše Kacava. Varovný precedens. Ženy se nám smějí vemlouvat do přízně svými holými bříšky, nahými ňadry pod průsvitnými halenkami či dlouhými nohami v obeplých džínách. Jsme jim za to samozřejmě vděční, i když nesouhlasíme se zákonem, podle něhož může být znásilněna pouze žena, ale sotva plníme to, po čem tyto něžné bytosti touží, proč utrácejí své platy za kosmetiku, zkrášlovací operace a erotické oblečení a dáme jím najevo, jak jim to sluší – cvak a máme pouta na rukách za sexuální obtěžování. Je to spravedlivé? Kdo to ale posoudí, když ministra spravedlnosti žene jeho kolegyně k soudu za jediný pokus o francouzský polibek. Možná to posoudí až budoucnost, v níž ženy přijdou o sex, jako ve fundamentalistických islámských zemích. A vůbec se nebudeme smát současné ,intelektuální´ protiizraelské kampani. „...Už nenasazují americké stíhačky F-16 s bombami, ale izraelské prostitutky nakažené virem HIV, abychom vymřeli na AIDS. K tomu k nám pašují afrodiziakové pánské gumové ochrany, které obsahují speciální hormonální látku. Když s ní přijdou Egypťanky do styku, zachvátí je nekontrolovatelná sexuální extáze, takže se nedokáží ovládat a hrozí jim nymfománie a demoralizace. To samé dokáže i další zbraň – afrodiziakový make-up, který přivádí osobu, jež se ho dotkne, do smyslného vytržení," tvrdí jeden ze saudsko-arabských deníků. Stejně dojemně nás ,obohatí´, když si zalistujme v knize Manželství v islámu. Zjistíme, jak se mají k sobě chovat muslimští snoubenci. Snad poté pochopíme, k čemu nás může přízrak tak zvaného sexuálního obtěžování jednou přivést... Muslimský snoubenec může ze své muslimské snoubenky vidět pouze její tvář, ruce jen po zápěstí a nohy pouze po kotníky. Snoubenka je na tom podstatně líp; může vidět na svém vyvoleném nohy od kolen dolů a vše od pasu nahoru. A pokud chtějí snoubenci odejít spolu na odlehlé místo, musí je doprovázet muhram, tedy strážce počestnosti, obvykle příbuzný ze snoubenčiny rodiny. Muslimka se může vdát pouze za muslima a musí být panna. Muslimovi je naopak dovoleno vzít si i ženu z lidu Knihy, tedy křesťanku či Židovku. Co říct k feministkám? Všechno už na toto téma bylo řečeno. Snad ještě noticku – hodně připomínají muslimské ženy se zmrzačenými pohlavními orgány. Obřízka dívek se stále odehrává zejména v Africe, částečně pak u muslimů v Asii, na Středním východě a u ruské křesťanské sekty Skopců. Podle Světové zdravotnické organizace je dnes na světě takto postižených asi 120 miliónů žen. Ne všechny mají těžší formu obřízky, tedy odstranění všech citlivých částí pohlavního ústrojí i malé stydké pysky. Do velkých pysků jsou provedeny řezy, aby se části kůže mohly k sobě sešít hrubými vlákny, které bez jejich odstranění vylučují pohlavní styk, anebo je možný při oboustranných bolestech. A lehčí typ obřízky? Odoperování části klitorisu... Stejně ohroženy jsou i dívky v USA nebo ve Francii. Jde o potomky afrických přistěhovalců; v USA se jedná asi o 17 tisíc dětí, ve Francii zhruba o deset tisíc, jež zřejmě obřízka teprve čeká, i když často nelegální. Není však mnoho zemí světa, kde je obřízka dívek pod 18 let zákonem zakázána. Výjimku tvoří skandinávské země a státy západní Evropy. V USA je tento zákrok trestný jen ve čtyřech státech... Na závěr dvě připomenutí, jež by mohly být vážným varováním. Heslo alžírských muslimů zní: „Zalidníme Evropu našimi dětmi. Porazíme bezvěrce dělohami našich žen!" Když vyšel v nigerijském městě Kadun článek o tamním konání Miss World, rozpoutali muslimové, považující soutěž za rouhání, krvavou řež; výsledkem bylo 250 mrtvých a na dva tisíce zraněných... Možná je to řízení osudu, že se potrhlému americkému harrasmentu říká česky harašení, k čemuž se dodává – ve věži. A u nás na Valašsku se ještě říká: God save the Sex! |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
z muslimů jde strach (katuska - Mail - WWW) 05.09.2006, 09:36:09
To jejich heslo je hrozný. Když pominu zajímavý nápad oné Švýcarky, tak si říkám, kdo z je u těhle lidí horší - muži - nebo ženy?
prezident (Břetislav Olšer - Mail - WWW) 05.09.2006, 10:02:07
Dovoluji si k článku dodat, že onu větu o expanzi muslimských dětí a děloh na severní polokouli nepronesl žádný bulvární řečník, ale v roce 1974 sám alžírský prezident Boumedienne. A dost se mu jeho předpověď vyplňuje...
doslo mi (Jasmina - Mail - WWW) 05.09.2006, 11:36:21
proc zeny po vetsinu tisicileti a i dnes v muslimskych zemich maji narok akorat drzet hubu.
Jsou to matky,bez nich neni mozno mnozit -vojaky. A prvni leta lidskeho zivota-je to matka kdo ovlivnuje. A zenska prirozenost je proti valkam. Ikdyz v Palestine oslavuji smrt ditete v boji-jejich matky placou. Kdyz jejich syn je nekde v boji-matky si preji ho mit doma u sebe. Syn nezustane u matky-byl by pred muzi jako posera ci zradce ale to jen proto ze zena jako takova je povazovana za menecennou. Mit zena stejnou uctu jako muz a tudiz stejnou autoritu-mnoho muzu by se na valku vytento.A tak zenu musili ponizit aby nemela slovo. Predstavme si zeny v celku-jako jednu bytost,ktera je cely zivot nekym ponizovana-co z ni bude?Nu-zdrava v mysli nebude.Ponizovany clovek,setka-li se s jeste ponizenejsim-sikanuje ho-tak mu v mysli stoupne hodnota.Ponizovany clovek casto sklouzne k tomu-kdyz ja trpim-tak ty taky trp. Proto se v radach zen stava ze nejsou za jedno,ze zeny casto zbroji proti sobe.Od pomluv,k udani az po sikan;viz napr. nektere tchyne.Vymyty mozek toto zlo jen podporuje. Protoze jak jinak si vysvetlit ze muslimske zeny napr. ve Francii-bojuji za svuj satek?Podrazi tim ty,ktere bojuji za rovnopravnost.Jine zase v extremu dokazat muzum ze maji stejnou hodnotu (napr. na vojne)ztraci svou zenskou prirozenost aniz by si uvedomily,ze zena sice pred Bohem stejnou hodnotu ma-ale ma take jinou ulohu.Ale jak jsem uz rekla-ponizovany clovek nema dusevni rovnovahu,tudiz jeho cesty k vrcholu jsou spatne. Nevim kdy a presne jak doslo k onomu ponizovani zen,takze nevim ci presne vina to je -zda "Adama,ci Evy" ale po staleti z historie my si pamatujeme jen to ponizovani-nuze,muzi-ted se obraci karta. Ale tyto problemy-to neni jen nas boj ale i vas. Uznejte ze vychova deti je dulezitejsi prace nez byt napr. manazerkou a nedelejte si ze zen sluzku-snad kazdy si dovede to svoje pivo koupit a pak vstat od TV a z lednice si ho podat sam.napr.
ISLÁM = NÁSILÍ (AIMA - Mail - WWW) 05.09.2006, 12:07:40
Největší překážkou, která brání muslimským ženám vést důstojný a svobodný život, je NÁSILÍ - fyzické, mentální a sexuální - páchané jejich blízkými rodinami. Čtyřletým dívkám jsou mrzačeny pohlavní orgány: některým z nich takovým způsobem, že zemřou na infekci. Náctileté dívky jsou odebírány ze škol silou a jsou drženy doma, aby bylo zastaveno jejich vzdělávání, omezeno jejich myšlení a aby byla zadušena jejich vůle. Dívky a ženy, které protestují proti špatnému zacházení, jsou bity svými rodiči, aby je podřídili k celoživotnímu služebnictví, které je shodné s otroctvím. Proto si jich hodně bere každoročně život. Muslimským dívkám v Evropě hrozí větší riziko než dívkám z jiných náboženství, že budou rodiči přinuceny k manželství s cizincem.. A opravdu jsou otrockými dělohami. Mnoho z jejich dětí proto roste v nelásce. Dcery znovu prožijí život v podřízení stejně jako jejich matky a synové se přidávají k radikálním islámským fundamentalistům.
Islám vyznává především TRADICE. (toulavej - Mail - WWW) 05.09.2006, 13:59:32
Není v něm v současnosti ŽÁDNÝ POKROK V MYŠLENÍ. Proto DOGMA je nedotknutelné. Ale z hlediska budoucích generací se ještě žádnému násilí nepodařilo zastavit vývoj lidského myšlení pod jakoukoliv záminkou. Nedokázal to středověk s inkvizicí v křesťanství, nedokáže to ani islám. Ale bude to ještě pár století trvat, což se nám v dnešní zrychlené době zdá jako nekonečno. Oč větší je pokrok ve vědě v západní civilizaci a volném výkladu a přístupu k jiným náboženstvím, o to větší je obrana v islámu o jeho ovlivnění touto civilizací. Ale stejně se neubrání, věřte tomu. Středověké myšlení se také neubránilo. Nesmí ovšem západní civilizaci ovládnout pošetilé pacifistické naivní názory, že armáda není potřeba, ani vojenské základny, ať si problémy s teroristy vyřeší Amerika sama, není potřeba si pálit prsty za cizí věci, každého, kdo plodí děti bereme, aby nám vydělal na náš důchod, je lepší ustoupit a neprat se, protože válka je špatná věc, . . . a jiné a jiné zhovadilosti, které je slyšet každý den od študovaných hlupáků. Evropa bojuje proti terorismu tím, že posílá miliardy do Palestiny jako humanitární pomoc.( aby měli teroristé na nákup jejich zbraní . . . )
Povidal mi tuhle kamarad, (Ceskymo - Mail - WWW) 05.09.2006, 19:27:54
ze islam je asi jediny nabozenstvi budoucnosti - a ze je vlastne v zasade dobrej...protoze vetsina zenskych nedokaze resit zivot bez muzskych.
A nejak nepochopil, proc jsem nadskocila, ze by o mne mel nekdo rozhodovat jenom na zaklade jednoho privesku. Zacal mi vysvetlovat, ze zensky jako ja by se prosadily i v islamu - no a ta zbyvajici vetsina by byla stastna, ze ma muzsky pribuzny, aby se o ne postarali. No vidite, a to je docela rozumne uvazujici clovek, aspon jsem si to do ty doby myslela. Ne, souhlasim s vami ze islam je nebezpecnej, nezdravej, krutej - a prezitej.
Žiji v zemi, (Alena T. - Mail - WWW) 05.09.2006, 19:54:50
kde pány ani nenapadne podržet vám dveře, natož , aby vám políbili ruku!!! Vzpomínám si, jak jsem si v Jungmannce na mandlu vyzvedla prádlo a ten balík byl tak velikej, že jsem ho prostě neobjala paží. Nezbylo nic jiného, než si dát ten balík na hlavu a po způsobu afričanek ho ho dopravit z Jungmannovy ulice Plackého ulicí na roh Vodičkovy ulice, kde jsem tehdy bydlela.Což je celkem nedaleko. Avšak za tu cestu jsem dostala šest různě finančně odstupňovaných nabídek k sexu (bylo mi tehdy asi třicet), žádného z uvedených pánů ani nenapadlo mi ten balík prádla vzít a donést mi ho domů, kdyby to byl býval udělal, odměna by byla sladká a nestulo by hoi to ani korunu.Ale taková už je povaha zdejších mužů.Tak mě napadá, kolika slivovicemi byl podpořen nápad rodilého Valacha k políbení něčí ruky....
shlednete tento dokument (Jasmina - Mail - WWW) 05.09.2006, 21:49:23
http://www.nova.cz/tvarchiv/?prog=OCI
zbrane na cerno. Znam jednoho krestana a jemu verim to,ze obcas ma kontakt s ...Bohem a jednou,kdyz kladl otazky,byla mu dana odpoved ze Mohamed je davno proklet. Nu-ja mu tohle verim.
Ceskymo, (Margot - Mail - WWW) 06.09.2006, 00:22:11
nabídni vlídně kamarádovi, jestli by se třeba nechtěl nechat vykastrovat. Aby jako teda opravdu plnohodnotně vyzkoušel, jak se žije "na druhým břehu řeky", když tomu tak dobře rozumí o).
Jasmíno, teď vážně. (toulavej - Mail - WWW) 06.09.2006, 16:35:07
Jak VÍ tvůj kamarád, že je to bůh. Jak nebo čím mu dává znamení nebo jak mu odpovídá.
Vlastnost člověka je to, že si umí cokoliv vysvětlit zcela různě podle toho, jak se mu co hodí nebo nehodí. Vždyť v tom je přece podstata nejrůznějších sekt a typů náboženství třeba jenom v rámci křesťanství – v tom různém výkladu jedné bible. Tak jak poznat, že zrovna tenhle jeden konkrétní výklad je ten SPRÁVNÝ ? Vždyť islám a křesťanství a judaismus mají STEJNÉHO BOHA, ale jaké OHROMNÉ ROZDÍLY jsou mezi nimi. A KDO má tedy PRAVDU ? Liší se přece JENOM V TOM - VÝKLAD JAKÉHO PROROKA KDO UZNÁVÁ ZA TEN JEDINÝ SPRÁVNÝ. Ale JAK POZNAT, který ten správný je.
toulavej (Jasmina - Mail - WWW) 06.09.2006, 17:11:39
psala jsem takto; s ...Bohem.
Je to krestan takze mel-li nejaky ten chanel-pro nej to byl automaticky Buh. Chces-li vedet co je spravny-hledej to sam u sebe. Jestlize mi rekne jedna islamska zena ze je spravny chodit v satku a uzna mne ze pro mne je zas spravny chodit bez satku,pak je spravny vsechno.Jestlize i mne se zalibi chodit v satku a budu to povazovat za spravny-pak je to pro mne spravny.Nuti-li mne nekdo nosit satek-je to nespravny. A ktery prorok ma pravdu?-Ten kteremu se proroctvi vyplni.Proroctvi je varovani a je-li spravne-coz se pozna casem,pak je uzitecne. Nahani-li proroctvi pouze strach-je neuzitecne.Zij tak,aby jsi byl v souladu sam se sebou i s okolim-a nemusi Te zadne proroctvi zajimat.
Margot, (Ceskymo - Mail - WWW) 07.09.2006, 07:56:28
souhlasim, navrhla jsem mu to, ale vypadal docela prekvapene...a to se zname asi 30 let... nojo, meni se, k staru je z nej najednou "muzskej".
A Toulavej: je jenom jedinej Buh, a to je ten muj (a dalsich X milionu lidi), protoze ja mezi sebe a nej nestavim zadnej kostel nebo cirkev - i kdyz nejbliz mam asi k ty krestansky. :) Proste ho nejak citim, no, vlastne porad, at se s tou moji lodickou zivota stane cokoli, nejak vim, ze vsechno bude dobry, protoze nade mnou je on. Toz tak.
Bůh (Pavel - Mail - WWW) 07.09.2006, 11:37:59
Bůh je pouze v každém z nás, v našem mozku, jako ostatně všechno. Svět možná není kolem nás, ale v nás, v našich mozkových závitech. Vytváříme si ho sami svým čichem, hmatem, zrakem, chutí, sluchem. Jakmile o tyto smysly přijdeme, zahyne i náš svět. A Bůh? Všichni se ptají - je Bůh? Dokaž to! Zkusme si však položit opačnou otázku - není Bůh? Dokaž to! Na počátku všeho byla buňka, tedy život. Někdo nebo něco ji ale muselo vytvořit. A jelikož na to nikdy nepřijdeme, berme Boha jako tajemství a nadějné tušení. Kdyby všichni lidé pouze dodržovali Desatero, jen deset pravidel, nebylo by válek, ani nenávisti. V Boha opravdu věří jen ten, kdo chce na tomto světě žít slušně, aniž by kalkuloval, že existuje něco na druhém břehu. Většina lidí se však upírá k Bohu jen proto, že mají strach ze smrti a myslí si, že mohou celý život hřešit a těsně před smrtí se kát, aby se dostali do ráje. V ten věří jen muslimští mučedníci, kteří doufají, že tam na každého z nich čekají řeky medu a mléka i 72 černookých panen. Jestli se ale dostane ročně do ráje cca milión muslimů, muselo by být těch panen 72 miliónů, anebo by musely být značně pracovité, zvláště když po každé defloraci u nich dojde k opětovnému srůstu panenské blány. A co islámské mučednice? Na ně žádný černokoký panic v ráji podle koránu nečeká. Stanou se snad lesbičkami, nebo se počítá s tím, že s obřízkou jsou už totálně frigidní...?
Jasmíno, abychom si rozuměli, píšeš : Chceš-li vědět co je správný-hledej to sám u sebe. (toulavej - Mail - WWW) 07.09.2006, 13:56:57
To já vím – neubližovat a neomezovat jiné pro svůj prospěch a mohu-li, tak jim pomoci.
Nechci se Tě nijak dotknout, ale jsme POŘÁD NAZAČÁTKU. Každé náboženství považuje za to správné něco JINÉHO. Když ukamenují v islámu někoho, pro ně je to správné, ale pro nás nepřijatelné. Máme to nechat být, když pro ně to je správné ? ale odporuje to našim – jak věříme všelidským – pravidlům humanismu ? Máme nechat být upalování vdov na hranici, protože v hinduismu je to právo a tradice ? ale pro nás nepřijatelné ? Nacismus vyhlazoval Židy. Protože věřil, že dělá prospěšnou věc civilizaci nadlidí. Měli jsme přihlížet ? Když dělají dívkám obřízku v islámu – je to správné ? JAK POZNAT, CO JE SPRÁVNÉ ? – tedy i pro ostatní. A s tím proroctvím – to je ZASE stejné – záleží na VÝKLADU událostí, aby se proroctví trefilo a nebo netrefilo. Ale nijak Ti neberu Tvoji víru, abychom si rozuměli. Pro Českymo – Tebou popisovaný Bůh, to je NADĚJE, kterou máme všichni, tu měli i v koncentráku i když to pro ně dobře nedopadlo, tenkrát nějak chyběl . . .
toulavej (Jasmina - Mail - WWW) 07.09.2006, 16:39:09
pockej; pises -kdyz ukamenuji v Islamu nekoho...pokud ten dotycny co stoji na popravisti neni zdrogovany-neverim ze by mel pocit stesti ze bude ukamenovan.A ostatni-to je zas to o cem pisu-ostatni,co sice povazuji za spravny a kamenujou-jednaji nespravne.
Nikdo nema pravo zabit cloveka,on mu zivot nedal.Nikdo nema pravo soudit druheho,od toho jsou jine sily. (Vynechme ale ted soudcovstvi a kriminalistiku)Chci vysvetlit jen to,jak a co ja citim co je spravne. Viru sice mam ale neuznavam zadne nabozenstvi,neni ho potreba a neni prospesne.Tim ale nerikam ze napr. bible je zbytecna-neni-je tam zapsana historie i navod. Zrovna jako navod na polivku je-"vysypte obsah sacku do litru vody",presto ma kazdy,kdo si koupi polivku v pytliku,pravo si tu polivku uvarit podle sebe a nikdo mu nema do toho kecat.Co si uvarim-to si snim,jinym mohu nabidnout-ne vsak nutit.Tot muj nazor na veskera nabozenstvi.
Toulavej (Ceskymo - Mail - WWW) 08.09.2006, 01:50:06
to neni jenom nadeje, to je fakt. V kolika ja uz byla pruserech, i o zivot mi slo - a vzdycky se to obratilo k lepsimu, dobre to dopadlo, zkratka on nade mnou drzi ochranou ruku a ja to vim...
to toulavej.... (Alena T. - Mail - WWW) 08.09.2006, 05:33:00
ten pán (nebo paní)se nejmenuje bůh, ale anděl strážný. Vím to, neboť ten můj dře jak Bulhar po celý můj život....toho nebýt, dneska bych tu s vámi nebyla
Chápu, každej máme to svý. (toulavej - Mail - WWW) 08.09.2006, 10:53:04
Já mám kupříkladu KLIKU i když to občas vypadá, že jsem ji někde zapomněl ( nebo, že by se zapomněla sama :-))) ), ale nakonec to zatím vždycky dopadlo tak, že se zas objevila a mám jí. Nedám na ní dopustit. Nikdy jsem ji vlastně ještě neviděl, ale taky VÍM, ŽE JE. :-)
toulavej, (Pecka - Mail - WWW) 09.09.2006, 10:43:34
ber to tak, že KLIKA jednoho krásného dne opustí každého znás, minimálně v den poslední. Bůh ne...:-)))
Pecko, Alenko, Toulavej: (Ceskymo - Mail - WWW) 11.09.2006, 06:23:34
To teda se s vama klidne budu hadat - to moje neni zadna klika nebo stesti, to je On a ja to vim. A nikdy mne neopusti, at delam co delam... naopak, myslim, ze se v mym zivote objevil prave pote, co jsem udelala neco mooooc osklivyho (aspon tedy z pohledu vericich). A mozna prave proto nepotrebuju kostel a kongregaci (ti by me stejne zatratili), ja VIM, ze On je a to je vsechno...tak prosty to je.
Muj muz je neverici (a nema cenu to menit) - a ani on nerozumi tyhle my jistote - bude dobre, protoze On je tady...
Ceskymo, špatně jsi mě pochopila :-) (Pecka - Mail - WWW) 11.09.2006, 10:28:16
já jsem jen chtěla ukázat Toulavému rozdíl mezi jeho KLIKOU a Bohem. Protože kliku máš jen někdy, Boha můžeš mít pořád.
V Boha taky věřím, jen tady nechci definovat v jakého, stejně je to nesdělitelné... Tož tak :-)
Pecko, (toulavej - Mail - WWW) 11.09.2006, 18:07:50
nevím, kde bereš jistotu, že nás všechny Bůh NIKDY neopustí, ani v den poslední. Já vidím MNOHO příkladů, kdy mnoho nevinných lidí (dětí ap,), kteří se ještě nemohli ničím provinit tenhle Bůh viditelně opustil - koncentráky, války, hladomor, nemoci. Takže je pro mě těžké věřit, že nás neopustí . . .
|