| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ODJEZD ZA LÁSKOU DO NEZNÁMA - A CO TEĎ? |
| Rubrika: [poradna] Ahoj,nevim jestli tohle bude zadost o radu nebo spis odstrasujici priklad…Je mi 35 let, jsem osm let rozvedena a mam 15 letou dcerku .Pred tremi roky jsem se seznamila po internetu s jednim clovekem a jak to nekdy byva, bohuzel zamilovala jsem se „pres internet“. Zpretrhala jsem vse v Čechach a vydala ze za svym stestim – do Canady. Po pocatecnim soku – priznavam se – jsem si rekla, ze toho cloveka prece miluju, takoveho, jaky je. A zustala jsem tady. Vyridila jsem si papiry, sama, bez vdavek, a zili, vlastne jeste zijeme spolu. Prvni zadrhel prisel v jeho detech, hlavne dceri. Proste takove chovani jsem nikdy nezazila a verte, byl to pro mne sok, opravdu nevim, jak to popsat slusne. Sprosta na otce, zadna skola, kamaradi (i vic uz od dost casneho veku), proste kdyz predtim psal a vypravel o ni, jak je to bajecna holka, tak s necim takovym jsem nepocitala... Uz jsem mela chut nekolikrat od nej kvuli tomu odejit, ale je to moc tezke jak financne, tak psychicky. Moje dcera si tu zvykla velice brzo a nechce uz zpatky do Cech. A ted k tomu hlavnimu problemu. Partner je ze vseho toho, co si s detma zazil, dost na nervy, sam vlastne nevi, co chce udelat.a ja jsem otehotnela, presto ze mi v cechach rekli, ze jsem neplodna…. (Pry je to zmena podnebi..) Partner nejdriv dite nechtel, potom se s tim smiril, prislo teseni a ted, pred porodem, chce od vseho najednou utect, ze decko nechce. Chova se opravdu hrozne, asi me chce zdeptat. Nechodi na noce domu (nevim, jestli za tim nekdo je, ale spis spi u kamaradu) a me tu nechava samotnou – jeste ty jeho deti... Pripadam si jak onuce a chci s tim neco udelat, ale nevim co, aby to bylo dobre i pro to male. Nevim, jestli bych to tu sama zvladla, ale tohle se uz taky neda vydrzet. Taky mam chut – i kdyz vim, ze to neni spravne, mu vsechno oplatit, ty lzi a slibovani a vsechno t, co jsem tu zkusila… to, ze me jen tak vytrhl z meho domova. Radim vam vsem – neverte lidem na netu, muzete se seredne spalit. Pavla ODPOVĚĎ: Milá Pavlínko, hele, jsi holka dobrodružná J. Ale jsem pevně přesvědčená, že to všechno ve zdraví zvládneš – ty i obě tvé děti (myslím i to nové miminko). Jen si musíš honem honem správně seřadit všechny priority – a zařídit vše potřebné. Podívej, napsala jsi, že jsi sama vyřídila všechny papíry – to není nic jednoduchého. Měla bys si zjistit vše, na co máš jako „matka samoživitelka“ nárok. Já vím, že tohle je ryze český název, ale určitě je v Kanadě tohle také nějak právně ošetřeno; pokud vím, tak kanadské sociální zabezpečení je jedno z těch „lepších“… Doporučuju ti, aby se připravila na všechny – i ty nejhorší – možnosti. Když pak všechno dopadne dobře, budeš moct být jen a jen spokojená J. Máš také nějaké spojení na nějaké Čechy a Češky v tamějších končinách? Teď ohledně tvého partnera, který je v současné době „mimo“: víš, asi bude – podle všeho, co o něm píšeš – spíš dost nerozhodný a (promiň) i zbabělý. Najednou chce od všeho utéct.. Takže teď opravdu nemá smysl, abys dělala jakékoliv scény, chtěla situaci „řešit“ nějakými debatami… Myslím, že bys byla stejně neúspěšná J. Zatím ho nech, snaž se teď soustředit vyloženě na sebe a své děti. Zabezpečit, co se dá. Nepřipusť žádné zmatkové řešení!!! Prostě se uzavři do sebe, spíš vol pózu „mrtvého brouka“ J…Teď stejně nic jiného dělat nemůžeš, než zachovat klid! A určitě napiš, pokusím se ti případně sehnat někoho „kanadského“, kdo by ti mohl pomoci. Také by mě zajímalo, co a jak plánuješ teď se svou dcerkou?Jde do další školy? Držím palce, neboj, všechno určitě dobře dopadne! Ozvi se, daniela poradna@kudlanka.cz |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Za láskou (Chosé - Mail - WWW) 28.04.2004, 13:47:29
Tato situace má dva pohledy a to pohled ze strany srdce a ze strany rozumu. Po boji je každý král, já myslí, že by neměl nikdo hodnotit či odsuzovat chyby druhých, když se ve stejné situaci neocitl. Jinak držím palce a obdivuji odvahu pisatelky. Trošku bylo nezodpovědné se vydat na takovou dálku za úplně cizím člověkem, po e-mailu či chatu, to je ten na druhé straně úplně někdo jiný. Ale šla za hlasem svého srdce a proto neodsuzuji. Život přece nekončí, to vše může mít ještě hezký konec. Chosé
(Yukona - Mail - WWW) 28.04.2004, 16:19:20
ahoj Pavlo, rozhodne zustan v Canade:) Kanada ma uzasne socialni moznosti. Tohle ale za predpokladu ze mas kanadske obcanstvi nebo jsi landed emigrant. Prvne si zajdi na Womans shelter, tam se o Tebe postaraji. V pripade potreby te tam nechaji bydlet. Navedou te kam jit dal, patrne na Welfare office, jako matka se dvema detma dostanes domek (nevim teda v kterem meste jsi, beru to podle naseho) a navic dostanes na ceske pomery dost penez. Svobodna matka to v Kanade nema vubec spatny...financne na tom budes daleko lip nez v Cesku. A bud rada ze ses dostala i kdyz takhle blbe do Canady, treba zdravotnictvi je tu bezkonkurencni.....to nemuzes s Ceskem porovnavat. Ja jsem dneska velice nemocna a dekuji vsem bohum ze nejsem v Americe, tam bych se nedoplatila....
(Kanadan - Mail - WWW) 29.04.2004, 08:31:32
Tezko rict jak se mas zachovat, ale asi by ses ted fakt mela soustredit hlavne na to male.
Jen si nejsem jisty, ze je v Kanade vsechno takhle ruzove. Yukony prispevek mi neco pripomina...
Kanadane (Yukona - Mail - WWW) 29.04.2004, 18:30:00
nevim co ti to pripomina, ja ziju v Yukon Territory a uznavam ze asi tady je zivot po jedne strane drsnejsi (arktic) ale na druhe strane jednodussi. Jako treba nemocenske pojisteni neplatime,to za nas plati federal. Pritom mame vsechna privilegia, v nemocnici ve Vancuveru jsem napriklad dostala automaticky privatni pokoj s veskerym prislusenstvim....Muzeme vydelat vic penez bez vyssich tax, lidi jsou na sebe daleko milejsi a vlidnejsi nez v jinych castech Kanady. Je mi jasne ze treba studene Toronto (mentalne( je uplne jine, ale tady si lidi snazi navzajem pomahat....to dela opravdu hodne. Nikdo neni k nikomu lhostejnej a tim padem nejsem lhostejna ani ja...
Nesnaszim se rikat ze Kanada je nejlepsi nebo machrovat. Pro mne je. Ovsem ja se vlastne ani moc nepovazuju za Kanadana, jako jsem pysna ze jsem Yukonanka z Dawson City......
ja vim (Pavla - Mail - WWW) 29.04.2004, 22:26:02
ze odjezd za nekym koho neznam je chyba,platim za ni..:o)) Jinak za tim vsim je jeho dcera,rekla ze az se to decko narodi ze utece a nikdy uz ji nenajde.S tim se tezko muzu potykat,nemam v umyslu bojovat s jeho dcerou,to se mi prici.A pritahnout si ji na svoji stranu proste nejde aniz by clovek prehlizel dost spatne veci,a to ja proste nedokazu.A nemyslim si ze takovy priklad v rodine je dobry pro male dite.Jinak moc dekuji za odpovedi..:o))
(Stana - Mail - WWW) 29.04.2004, 22:47:34
Pavlo napis kde jsi ve kterem meste, najdu ti kontakty na ceske lidi, souhlasim s tim co pise Yukona ze jako svobodna matka dvou deti to budes mit v Kanade jednodussi nez v Cesku. Toronto neni az tak studene, je zde velka ceska skupina lidi,drzime dost pohromade, je zde cesky obchod, ceske noviny, kazdou sobotu pul hodiny ceska TV, ceske divadlo. Nevim kde jsi Pavlo ve ktere provincii, ale kazdopadne drzim palce at ti to s miminkem dobre dopadne, jo i tady v Torontu davaji mensi domky nebo vetsi byty na ktere plati za svobodnou matku welfare. bat se nemusis na ulici neskoncis, navic jako matka samozivitelka budes mit vice vyhod, vetsi pridavky nadeti, slevu na zubare,atd...ozvi se zase prosim.
Stano (Yukona - Mail - WWW) 30.04.2004, 00:44:23
promin, mne Toronto pripadlo jako studene, ale to je asi v porovnani s Vancouverem ci Dawsonem. Asi jedna z hlavnich veci je ze nejsi nekde stastna a ja v Torontu stastna nebyla.No ale jsem moc rada kvuli Pavle, protoze tim padem ma ted v Torontu pratele:) Kudlanko Danielo, diky moc za Pavlu a za to ze tahle stranka existuje:) Pro mne je to stranka na kterou se divam nekolikrat denne:)
(Stana - Mail - WWW) 30.04.2004, 01:46:30
Yukono nemas se za co omlouvat ja osobne nemam Toronto rada, miluju jezera, hory, lesy, proto jsme si koupili chalupu u Collinwoodu na Wasaga Beach, do Toronta jezdime tak 3x-5 do roka, na koledy, na zabavy, nebo do divadla, taky kdyz mame navstevu tak samozrejme Toronto to procourame mesto, vez, ostrov, zastavime se u pana Pychlika v Praque atd..
Pro Jukonu, Stáňu, Pavlu a vlastně všechny fajn holky: (daniela@kudlanka.cz - Mail - WWW) 30.04.2004, 02:13:23
Jsem moc ráda, že se vám Kudlanka líbí - bylo mým cílem navázat přátelství s Češkami po celém světě, prostřednictvím téhle nádherné virtuální záležitosti vlastně smazat dálky mezi námi. A když se takhle navážou další a další kamarádství, mám pocit - nepopsatelnej, věřte mi ...
Jsem moc ráda!!!
(Pavla - Mail - WWW) 30.04.2004, 03:45:55
jsem rada ze mam aspon kde se vypsat..:o)) Jsem tu dva roky,jediny muj vylet byl niagary a hamilton.Taky jsem zkusila sber zizal.:o))) Jinak se porad placam v problemech okolo partnera a jeho deti.Verte mi ze toho mam za tu dobu opravdu dost,jsem zrala pro psychiatra.Je tezke se sebrat a jit nejen po financni strance,ale pro mne je to mnohem tezsi ze to citim tak ze tu nikoho jineho nemam nemam tu svou rodinu,pratele.To je pro mne moc tezky.Necitim se tu doma.A drzim se toho vztahu jako toho posledniho co mam.Uvedomuju si ze to je velka chyba a omyl,ale proste nedokazu to jen tak.A to mimco co prijde je pro mne dalsi duvod.No,nejak to dopadnout musi,ze? :o))
(Stana - Mail - WWW) 30.04.2004, 05:15:54
Pavli na 496 Gladstone je kostel Svateho Vaclava rimsko katolicka cirkev 416- 532 5272 knez Libor Svorcik velmi mlady, je prima a hodne pomaha nove prichozim, byvaji tam dobre zabavy, bazary, schuzky ceskych deti, rad ti poradi. Na 200 Anette jsou ceskoslovensti baptisti 416 7672027 Jan Banko je super, preklada pro Romy, vybehava s nima po uradech, mivaji vanocni koledy, zpev cskoslovenskych deti, hodne se venuji detem hudbou, spotrtem a ceskoslovenskou vyukou, Verka Bankova vyucuje slovenstinu. Taky je tady cesko slovenske sdruzeni 416 762 6846 maji prekladatele, advokaty, doporuciti nekoho kdyz potrebujes. Pavli zkus si promluvit s vice lidma, jo jeste jsou lidi na Masaryktownu, tam je i ceska knihovna, ceska restaurace, ceska tiskarna, cislo ti daji na sdruzeni. pavli vydrz bude lepe.
(Pavla - Mail - WWW) 30.04.2004, 07:17:26
v kostele Svateho Vaclava jsem uz byla v lete,dostala jsem cislo na kneze a bohuzel mi rekl ze je jich moc malo na to aby nekomu pomahali.Na Masaryku jsem byla kdyz jsem hledala byt.Lidi venku mi rekli ze kazdy to ma tezky kdyz prijede a proc jsem sem vubec jezdila a nezustala doma..:o)) I presto jsem volala na sdruzeni a chtela si podat zadost o socialni byt,maji je tam.Odpoved byla ze to nema smysl ze bych cekala 5-10 let.No nevim,rika se tu vseobecne ze cesi jsou tu k sobe nejhorsi narod.Nemam sama dobre zkusenosti,bohuzel.Nevim jestli mam jen smulu.Vim ze tam nechteji romy,ale ja jsem bila a nepripadam si jak to rict,jako menecenna?:o))Ale to co tu ctu mi aspon dokazuje ze neni clovek jako clovek a ze jsou i dobri lidi.
(Pavla - Mail - WWW) 30.04.2004, 07:19:11
a taky si myslim ze nejlepsi je kdyz se clovek z toho dostane aspon z vetsi casti dal
(Stana - Mail - WWW) 30.04.2004, 14:45:44
Pavli hovoris dobre anglicky? Tak zkus tohle cislo 905-278 7208 muzes tam zavolat 24 hodin denne, jsou tam parapsychologove kteri ti urcite poradi a pomuzou ve vasem vztahu a hlavne co s detma. Lidem tady se nediv, kdyz prijde nekdo uplne cizi a nikdo ho tady nezna, tak vlastne ani nevedi co ten clovek potrebuje. Mozna kdybys chodila s tou starsi cvicit do sokola 416-626 3476 organizuje to Jan Waldauf nebo se s lidma obcas setkala a oni znali tebe, bylo by to asi jine. Ales Brezina 416 - 530 4222 vydava ceske noviny a nove prichozim je dava zadarmo, zadarmo otiskuje inzeraty na hledani prace, na seznameni s lidma, ale musis mu zavolat a rict si o ty noviny. Pavli musis taky vedet co chces, lidi odchovani komunismem cekaji ze vse dostanou a ihned, neumeji si rict o to co potrebuji. Yukona psala ze na socialce dostanes domek, ano, ale i na ten musis cekat par let. Kamaradka se 3 detma bydlela v zenskem shelteru 4 mesice, nez se domek uvolnil, zeny ze shelteru berou prednostne, jestli muzes tak si o tom popovidej se svym lekarem, on te muze nekam na shelter napsat. Pises Pavli ze jsi tady 2 roky, nevim jak to mas s pobytem, jestli uz mas lendit a oficialne mas pravo tady zustat a mas pravo na vsechny kanadske vyhody, nevim jestli pobiras detske pridavky na tu starsi, jestli ne tak si vyrid nejdrive lendit (pak ty detske pridavky u ni ve skole se socialni pracovnici), nevim jestli se za tebe partner nezarucil ze 10 let nepujdes na socialku. Kazdopadne by sis mela Pavli popovidat s vice lidma na socialce, znaji zakony, znaji tvoji pozici a tvoje moznosti a delali by vse co je nejlepe pro to miminko a tu starsi dcerku. Partnerovu chovani se nediv, on vi ze vsechno zalezi od tebe Pavli, tady tehotnou zenu nemuze vystehovat na ulici, nemuze te uderit, nemuze vubec nic, tak asi pred tebou utika, protoze se nemuze spolu domluvit. Kazdopadne bys ho mela Pavli do situace zapojit, protoze on bude muset platit vyzivne a urcite bude chtit navstevy miminka. Po teto strance je kanadsky zakon na strane ditete a co je nejlepe pro dite, ne pro tebe, nebo pro neho, ale pro dite.
(Pavla - Mail - WWW) 30.04.2004, 15:24:02
stani,mam status,am po stani,pridavky na holku beru,socialku taky.Co se tyce partnera,mas pravdu ze se nemuzeme domluvit protoze on vsechno meni ze dne na den,jednou tak druhy den tak...a me to strasne rozciluje.A ted mi vadi ze kdyz utika,nevezme si svoje deti sebou,mam je tu ja a staram se o ne.Sama toho mam dost a beru to od nej jako dost sproste.A co si budeme povidat,jako tehotnou zenskou me moc mrzi ze se nestara o nic co se tyka toho maleho clovicka.
Stano (Yukona - Mail - WWW) 30.04.2004, 16:15:23
Collingwood je neco uplne jineho nez Toronto! Loni kdyz jsme jeli do Ceska jsem tam byla u kamaradu na navsteve! Urcite znas Zorku a Rostu ci Henryho a jeho zenu (ti byli letos v lete nady nahore u nas!!! Libora a Jarmilu atd.... Coolingwood je skvelej a je to ceska oaza v Canade!!!
(Yukona - Mail - WWW) 30.04.2004, 22:22:44
Pavlo, dava on ti vubec nejake penize? Jinak bych velice rada verila ze az uvidi to nove miminko ze se Tvuj pritel zmeni (snad existuji zazraky) ale nemusi. Ja bych se nedivila kdyby zajem o Tebe a Tvoje dite zacal mit az mu dcera utece z domu, dej tomu par let, uvidis ze se to stane, ale doufam ze nezapomenes jak se k tobe chova ted. Mimochodem, kde je maminka te jeho dcery?
(Stana - Mail - WWW) 30.04.2004, 22:23:39
Pavli kde je maminka tech jeho deti, proc se nestara ona? Kdy cekas to miminko? My cekame v srpnu vnoucatko a chceme chalupu zaridit i pro mimi, aby se tam mladi citili dobre, tak jestli budes chtit, tak bych te tam nekdy v srpnu v na tyden pozvala, stejne tam budeme ja, pes a Martin 16 let-nas syn pres tyden bez manzela. Za tyden nam prijede navsteva z Ceska a zaciname pect kolace, dorty, delat knedliky pro 70 lidi, svatba bude 14.15.5 uz se tesim varit gulas pro 70 lidi to bude sranda, druhy den bude otec nevesty opekat prase na rozni. Collingwood je nadhera,hory a lesy, blizko voda na koupani, jak pise Yukona je tam cela ceska a slovenska ulice. Ceska oaza!
(Pavla - Mail - WWW) 30.04.2004, 23:35:33
jejich matka je taky tady v torontu,ale deti jsou tady.Penez mi teda moc nedava,platim najem ze socialky a jidlo,to se delime.Dite by se melo narodit 12.5.
(Yukona - Mail - WWW) 01.05.2004, 02:07:03
Pavli to snad neni mozne! Ty platis za najem ze socialky a jeho deti tam bydli? A o jidlo se delite? Ach boze! A to jsi v devatem mesici tehotenstvi, kdy bys mela mit klid a pohodu....Holka ty jsi mela opravdu smulu s vyberem partnera( On byl narozeny v Canade? No az se narodi to bejby tak uvidime. Rozhodne nejsi sama, urcite se Ti ja nebo Stana budeme snazit pomoct co nejvic. Pujde s Tebou on do porodnice? Me opravdu moc mrzi ze jsem tak daleko....
(Stana - Mail - WWW) 07.05.2004, 14:08:14
Pavli ozvi se jak te muzu kontaktovat. Doufam ze jsme te tady s Yukonou nejak nezastrasily tim, ze jsme se zacaly vyptavat na tvoji situaci, ber to tak ze je to zajem o TEBE ne kritika situace ve ktere ted prave jsi. Za Yukonou se nekdy v zime vypravime at si uzijem to zimni kralovstvi:)))Pavli jsi sikovna holka, ne kazde se podari dostat se do Kanady, ber to jako osud pro svoje deti. Na ...www.rodina.cz ...jsou diskuze a je tam dost novych maminek v Kanade v Torontu, same prima holky, Pavli zapoj se do diskuze pratele najdes vsude. Hodne stesti.
Stani (alena - Mail - WWW) 08.05.2004, 11:30:26
mam obavy ze uz se nic moc nedovime....v posledni mejlu mi Pavla psdala ze ma diskonektovany telefon protoze ho nezaplatila a ze zstim internet jde ale nevi jak dlouho...obavam se ze uz dosel a je mi z toho velice neprijemne, protoze ted je na to opravdu sama....Nicmene Pavli jestli muzes ozvi se nejak!!!!
Snad nebude tak zle, (nikol - Mail - WWW) 08.05.2004, 11:54:25
Pavla psala, že má 12.5. termín porodu. Nevím jak to chodí v Kanadě s pobytem v porodnici, ale je možné, že miminko je už na světě a teď nestíhá...
Nikol (alena - Mail - WWW) 08.05.2004, 16:52:07
v to doufam:)Ted nemuzuzeme delat nic jineho nez ji drzet palecky!
(Stana - Mail - WWW) 17.05.2004, 13:31:35
Aleno s tim internetem to nebude tak zle, tady v Torontu ma kazda knihovna alespon 4-8 pocitacu a pousteji zadarmo lidi na pul hodiny at si ctou na internetu co chteji doufam ze Nikol ma pravdu a Pavla se ozve ze uz je mimi na svete.
(alena - Mail - WWW) 19.05.2004, 01:35:02
Mas pravdu Stani. To jsem si neuvedomila. Je to tak i tady. Kazdopadne ted uz je asi opravdu to dite na svete....tak doufam, ze se ozve:)
|
Souhlasim s Danielou ze od muze uz moc cekat nemuzes. Pokud nejsi ekonomicky nezavisla, coz diky tehotenstvi asi nebudes, zvaz vyhody zivota svobodne matky v Kanade a v CR. Pokud nemas v okoli zadne pratele bude to pro tebe hodne tezke, hlavne psychicky cimz budou trpet hlavne tve deti.