[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
STALO SE TO NAJEDNOU - II.
Rubrika: [úkol pro vás]

Milá Kudlanko a všichni, co jste mi napsali. Jsem ráda, že jsem se měla komu svěřit a věřte, že jste mi hodně pomohli, za což všem děkuju. Uvědomila jsem, si, že to opravdu není tak, jak jsem si původně myslela, tedy že se to nezačalo na té dovolené, ale že to vlastně bylo už dávno ve mně. Je to asi hodně i výchovou, protože já byla už z domova zvyklá, že se především musím naučit hodně věcí tolerovat.
   

     Náš  život byl stejný jako většiny známých kolem, nebo jako našich rodičů. Oba chodíme do práce, docela slušně vyděláme, děti ve škole, a my se v podstatě míjíme. A o víkendu si jedeme podle svého. On třeba práci na baráku, nebo s kamarády, spolu tak maximálně nakupovat do supermarketu, případně večer u televize. Manžel jde někdy "za klukama na pivo". Já mám zase hodně na starosti děti, snažím se jim věnovat, nechci, aby trávily dlouhé hodiny u televize.

     Opravdu, všechno to běželo velice normálně. Sice jsme neměli tichou domácnost, ale nemluvili jsme – co si vzpomínám – o ničem, co nám vadí, co nás trápí, co bychom si představovali jinak. Prostě jen o tom denním životě. Taky jsem si říkala, že po určité době už nějaké to vzrušení a jiskření odpadá a zůstane „postelová rutina". Tak jsem nad tím ani moc neuvažovala, brala jsem to už i jako další lidskou potřebu. Nevadilo mi to, líbilo se mi to, prostě když se zamyslím zpětně, brala jsem to asi jako další jídlo. A právě ta dovolená mi otevřela oči, protože jsem najednou měla tolik času na přemýšlení. Žádné vaření, jen čas. A já si najednou nějak asi v sobě, v duši, řekla, co tu vlastně dělám. A najednou se ve mně všechno začalo stavět na zadní.

     Rozhodla jsem se, že si s manželem budu muset o tom opravdu nějak promluvit, k doktorovi asi jít nezvládnu. Přeci jen je lepší napsat všechno (tedy to hlavní) sem, co je úplně anonymní, může to číst sice kdokoli, ale nikdo nepozná, že se jedná o mně. A opravdu mi i hodně pomáhá, že se takhle můžu ze všeho vypsat. Nemluvě o tom, že ani kamarádkám bych tohle říct nechtěla. Zuzana

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Hurá Zuzanko (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2006, 14:55:33
první krok je učiněn. Je škoda, že nemáš kamarádku, s kterou bys tohle mohla rozpitvat, většině ženských to pomáhá. Musí to být ovšem výborná kamarádka, ta povrchní by tě odbyla s tím, že tě pálí dobré bydlo :-) No a pak teda ta promluva s manželem, ale nezapomeň, neodkládej to, udělej to co nejdřív! Držím palce!

A jéje, chudák manžel. (toulavej - Mail - WWW) 31.08.2006, 15:57:04
Chodí si do práce, potom z práce, někdy s klukama na pivo, opravuje barák, všechno podle něj funguje normálně jak má, i v tý posteli ho žena kupodivu tak často neodmítá jako se to stává kamarádům a VŮBEC NETUŠÍ PROBLÉM, že kolem něho každej den už nějakou dobu chodí jeho milovaná žena s odjištěným granátem a už od dovolené a napsání na Kudlanku přemýšlí, KDY má ten granát nechat spadnout na zem, protože NAJEDNOU ZJISTILA, ŽE JE VŠECHNO ŠPATNĚ, jak to dosud u nich fungovalo a ona o tom vůbec nevěděla ! Až teď jí spadl šátek z očí . . . Není to náhodou RUTINA, co tě překvapila, že tak žiješ? S tím se určitě dá něco dělat, ale zázraky nečekej, jen malá vylepšení – ale to je taky dobrý.
Jestli máte dost peněz, tak se dá život oživit snadno novými zážitky, když na to ten druhý přistoupí. Práce není všechno, i odpočívat je dobré se naučit.
Jediný problém by byl, kdybys třeba zjistila, že si už nemáte vůbec co říct, tak to bych radši nezjišťoval . . .
Kdyby to napsal chlap, řekl bych, že chytnul druhej dech, druhou mízu. Najednou prohlédl, o co všechno přišel, co všechno mohl zažít a mít, s kým si mohl užít. Ale, že to budu číst od ženy, to mě překvapilo. Jó děvče, čas nezastavíš, tak si ten život užij, dokud to jde.

Jen tak mimo mísu mě napadlo, jestli by přece jen nebylo lepší, kdyby ženy na to přemýšlení neměly čas.
Já vím, neměl jsem se sem vůbec plést, tohle je čistě ženská záležitost, tak co tu dělám mezi vámi. Už jdu.


toulavej (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2006, 16:25:49
nikam nechoď, neboj, my ti nic neuděláme :)... zřejmě máš pravdu, manžel nic netuší. Ale to má Zuzana i teď dělat jakoby nic? Jestli se mají rádi, tak se to řešit určitě dá! Já si nemyslím, že je to jenom rutina. Je to to, že ona se chovala tak, jak se od ní čekalo a ne tak, jak ona chtěla. A ano, je to její chyba - ale kolik takových ženských je? Strašně moc... nezastávám se ani jeho ani Zuzany - jen říkám, že je nejvyšší čas věci řešit, myslím, že to ještě půjde!

Možná, že to tu ani napsané nebylo, (toulavej - Mail - WWW) 31.08.2006, 16:47:28
ale já jsem NENAŠEL v celém dvojdílném popisu problému TEN PROBLÉM. Ani JEDINÝ. A to u mě tedy problém je. Čili chci říci, že jestli nějaké problémy Zuzana má, tak je musí sdělit svému muži tak, aby je POCHOPIL, že to a to je pro ni problém i když on to za problém ( bych si vsadil ) vůbec nebude považovat. To je to jiné vidění světa muži a ženami. Tak se na to dobře připrav a HLAVNĚ PODEJ SROZUMITELNĚ PRO CHLAPY. Držím palce.

Pro Kamilu – Tys ta druhá blondýnka vedle Inky tady, že? Tak to s těma blondýnkama nebude takové, jak
Vás pomlouvají ty anekdoty. To jsem rád. :-)


Toulavej (Dana - Mail - WWW) 31.08.2006, 16:50:38
Zuzana to nezjistila najednou, jak píšeš. Jen si to uvědomila a plnou silou, to je rozdíl. A rozhodně by o tom měla manželovi říci a promluvit si. Zuzko, držím palce a dej vědět, jak jsi dopadla!!!

jééé (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2006, 16:53:35
to byla poklona? :-)...to je blonďatá otázka, co :-))))...díky...

toulavej, nezlob se, ale je vidět, že jsi chlap. (kiwi - Mail - WWW) 31.08.2006, 16:57:01
prostě tvoje pravda je ta správná, a divím se, že jsi Zuzanu neposlal rovnou ke škopku.
Já se tu hodněkrát zastávala mužů, ale teď jsi mne fakt naštval.


toulavej, (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 31.08.2006, 16:58:01
koukám, jak to tady s těma kudlankama válíš :-))).

Blondýnek (dorka - Mail - WWW) 31.08.2006, 17:32:06
tady bude, ale kolik jich je asi pravejch? Obarvený brunety se počítat nemůžou... ;o)

Ha, brunetka se ozvala :))) (Kamila - Mail - WWW) 31.08.2006, 17:45:36


Moc to tu neválím, naštval jsem kiwi . . . (toulavej - Mail - WWW) 31.08.2006, 18:16:59
Ale já VŮBEC žádnou svoji pravdu tady nevnucuji ani nehájím. Jenom jsem řekl, že jsem nenašel žádný pro mě viditelný a pochopitelný problém v Zuzanině vyprávění. Nic víc. To není nic proti Zuzaně, nic proti ženám. Jenom konstatování. Nejsem zase tak chytrej, abych viděl a poznal všechno. To o té chytrosti byla nadsázka, jak jistě většina poznala. :-)

Sdělená starost - poloviční starost, (alena T. - Mail - WWW) 31.08.2006, 20:42:34
sdělená radost, dvojnásobná radost..dobře si udělala!

toulavej (terr - Mail - WWW) 01.09.2006, 06:48:28
a co když je to jako v mém případě, kdy prostě manžel problémy odmítá řešit. V tom případě si já teda budu dělat, co chci, protože škopek s nádobím rozhodně necítím jako svou světlou budoucnost.

(Wendy - Mail - WWW) 01.09.2006, 07:47:33
Je to tak a vůbec se toulavci nedivím, že to jaksi nechápe. To, co je pro ženu problém, je pro muže bezproblém. Fungující domácnost s nereptající manželkou - kde byste chtěli, aby chlap viděl problém ?
On pracuje doma i v zaměstnání, ona taky. Ale ta "ženská dompráce" je taková, no taková ubíjející. Když opravíte něco na baráku, je to vidět a chvíli to vydrží. Když se vypere prádlo a utře prach, za chvíli jako byste nic neudělali. Všude vidím spostu žen - na dovolené, v knihovně, v kavárně, v kině a divadle, všude víc žen jak mužů. A není to tím, že je žen statisticky víc. Spousta jich má doma muže. Doma! Oni nemají tu potřebu se takhle odreagovávat. Fakt je, že na protřepání zobáků a probrání různých věcí byste chlapa neužily, že dámy. Ale oni sedí doma než by šli se ženou (svou) třeba tancovat. Jednou za čas. Nebo s ní jeli na dovolenou. Ten můj se mnou jezdí jednou za tři roky, jinak jezdím s kamarádkama. Ještě že je mám - je s nima neskutečná sranda. Jsem takhle na dovči zadaná do roku 2008. Kdy byla naposledy Zuzana se svým mužem na dovolené ? Psala to tam ? Nepsala, že. A teď si představte, že některý muž prostě nemá potřebu někam chodit nebo jezdit, a svou ženu samotnou nepustí.
V každém případku to chce zahájit doma komunikaci a k tomu se už Zuza rozhodla. Taky píše, že nemá kamarádku, které by se mohla tak nějak vyplakat na rameni. Že by jí odbyly. A možná taky dávaly pak někde škodolibě k lepšímu! To je škoda. Tak aspoň Kudlanka...

PS.: (Wendy - Mail - WWW) 01.09.2006, 07:50:15
na dovolené pochopitelně před touto poslední popisovanou, tak jsem se ponořila do problému, že jsem to zmastila.

Wendy, (Míša - Mail - WWW) 01.09.2006, 09:00:20
máš pravdu ve všem, co jsi napsala, ale na tom, co říká Toulavej, taky něco je. Je fakt, že my ženy máme "obdivuhodný" talent rozebírat věci zleva i zprava, a pak ještě zeshora i zezdola. A babrat se v tom a hnidopišit až do stavu, kdy nám nic není recht a začneme se cítit nespokojené. A přitom nám pak život proklouzává mezi prsty a my si neuvědomujeme, že všechny ty maličkosti, které považujeme za samozřejmost, jsou vlastně vzácné a nabízejí nám pocit štěstí - jen si jej uvědomit. No a muži o našem přemítání opravdu nevědí zhola nic a pokud jim to nepověsíme na nos, tak nemají ani páru o tom, co se v našich nitrech odehrává. Myslím, že manžel Zuzky bude hodně překvapený, až se to dozví.

Toulalvej, (Dáda - Mail - WWW) 01.09.2006, 09:19:44
je rozdíl mezi světem muže a ženy. Nemůžu se vcítit do chlapa, ale žena, když má malé děti, točí se kolem nich a v podstatě všechno ostatní jde stranou. A až povyrostou, trošku si odfoukne, podívá se konečně kolem sebe a zjistí, že je všechno jinak, než by to mělo být a než si kdy představovala. A že se problém dřív neřešil, neznamená, že nebyl, jen ho dřív nevnímala.
A co když teda zjistí, že si opravdu nemají co říct?

(Wendy - Mail - WWW) 01.09.2006, 09:24:06
Jasně Míšo, já vím, že na popovídání si o kruzích v obilí, nových botičkách, protivný kolegyni i o vážnějších pocitových věcech mám holky. Chlap se s tímhle zatěžovat nemá. A protože já podle tohoto vzorce žiju, nic zbytečně nerozebírám, tak podle toho to i píšu. Vím, že jinde to je i jinak. Prostě se snažím, aby mně ten život mezi prsty neproklouzával a mám radost, že se mi to celkem daří. Přála bych totéž i Zuzaně a vůbec všem správným děvčatům.

Wendy, (Míša - Mail - WWW) 01.09.2006, 10:08:24
o tobě taky nemám žádné pochybnosti :-) Ty jsi totiž racionální správňácká ženská do nepohody - to se pozná :-)

devcata (Jasmina - Mail - WWW) 01.09.2006, 10:09:50
radite at si popovida s manzelem ale musim dat za pravdu Toulavymu.
Co mu ma ted rict?-Zuzka zjistuje ze neco je spatne -a to mu ma jako rici?
Manzel se ji zepta-"a co chces tedy delat?"Manzel se ji zepta proste logicky-je problem-jaky mas reseni.
A ma uz Zuzka reseni?-Toho jsem si nevsimla,ona si uvedomila problem ale nema reseni a s timhle za chlapem jit nemuze.At to radeji probira tady s nama babama a az bude vedet co vlastne chce zmenit a jak-pak at si promluvi s muzem.

Wendy, (Míša - Mail - WWW) 01.09.2006, 10:10:02
o tobě taky nemám žádné pochybnosti :-) Ty jsi totiž racionální správňácká ženská do nepohody - to se pozná :-)

(Wendy - Mail - WWW) 01.09.2006, 10:33:03
Zuzka by si to měla ujasnit nejdřív sama, to je jasný. A za mužem by asi měla přijít s návrhem - konkrétně změňme to a to, prostě takovýmhle stylem. Žádný dalekoobsáhlý debaty. Stručně.
Tak - všechno ať dobře dopadne a já přeji pěkný víkend.
Míše díky za pěknou poklonu a říkám nápodobně.

máš naprostou pravdu Míšo, (Inka - Mail - WWW) 01.09.2006, 10:50:26
také mi občas připadá, že se ženský někdy v problémech zbytečně hrabou a nípají a tam kde problém není ho jednoduše vymyslí. Možná by si Zuzka mohla zkusit představit (ale mnohem lepší je to zažít, to můžu jedině potvrdit), jaké to je když je v rodině někdo vážně nemocný (manžel, děti), nebo když jí manžel zahýbá, hraje na automatech, nebo že se s ním třeba rozvedla a je sama na všechno na udržení baráku, na děti a jejich výchovu, na finance, to by se ty její problémy asi smrskly do nepatrných rozměrů na které by si už pak ani zcela jistě nevzpomněla. Nemůžu si pomoct, ale musím k tomu dodat, co by si tak leckterá z nás přála, mít doma klid, fungující manželství bez jakýchkoliv problémů. Ono to není jen o tom čekat co se bude dít a nechat se manželství utápět ve stereotypu a nudě bez konverzace, ono to chce i nějakou tu aktivitu vyvíjet sama, nějak se realizovat, sportovat, kultura, něco kreativního když to nepůjde s manželem, tak sama, s kamarádkama (víš co je takovejch ženskejch). Upřímně řečeno, souhlasím i s Wendy, vlastně to dělám taky tak, na vykecání se z ženských žabomyších problémů mám kamarádky, jdeme na kafe, na vínko tam většinou zjistím, že to tam je ještě horší a domu odcházím s pocitem jaké mám super manželství. A doma mám prima manželství, kde manžela neotravuju s blbostma. Fakt je, že když doma něco cítím jinak, tak to v klidu okmažitě řeknu a nedusím to v sobě leta, za prvé to z Tebe hned vyjde a je Ti líp a za druhé je to vyslovené nahlas a ten druhý nad tím může alespoň přemýšlet.

Inko (Kamila - Mail - WWW) 01.09.2006, 13:35:43
a to je přesně vono, řekla bych! Ty, když cítíš něco špatně, tak to řekneš hned a je to. Zuzka to neudělala a teď se "veze"...

zo toulavej (Alena T. - Mail - WWW) 01.09.2006, 17:31:20
hele zkusil si někdy něcvo vysvětlovat nějakýmu chlapovi??To už je lehčí vynalérti perpetuum mobile. Za prvé tě vůbec neposlouchá a nevnímá..to co říkáš mu zní, jako normální šum, zvláštěpak, dávají-li zrovna zprávy nebo sport.Dokud něco nebouchne, tak ani nevnímá, že má doma nějakou ženu - ta dosud fungovala bezchybně a nebyl důvod se jí nějak zabývat - opět, nedojde-li k poořádnému zádheli (jako když třeba shoří trafo), není důvod sye jí zatěžovat.I kfdyž se sejde ta vzácná konstelace, že v televizi dávají módní přehlídku a on zrovna čeká, až mu dotyčná donese z ledničky pivo - i tak nepochopí, že se něco důležitého děje a nebude se tím dále zabývat. Věř zkušené...

Jó, říkat něco, když jsou zrovna zprávy nebo sport, to je zajímavý, to dělají ÚPLNĚ VŠECHNY ! (toulavej - Mail - WWW) 01.09.2006, 18:09:22
TO MَU JENOM POTVRDIT. To si nemůžete vybrat JINEJ čas? To by ses v tuhle dobu nedomluvila na ničem ani se mnou – a že se mnou se dá mluvit :-)

to Toulavej, (AlenT - Mail - WWW) 02.09.2006, 06:31:50
hele, všiml sis, že ty jedinej (mužskej) jsi vůbec nepochopil, kde je problém..zatímco všem ženám to bylo okamžitě jasný hned po prvním článku?Jsi si jistý, že její muž bypochopil o co jí jde - i kdyby mu to řekla jindy než při zprávách nebo při fotbale? Hele, poraď kdy? Kdy je ta vhodná chvíle, aby se mu v ten moment propojily obě polokoule mozkové a on byl schopen jednak naslouchat, dále pochopit co se mu žena snaží říci a empaticky zareagovat? Tedy nemyslet si, co jí to zase přelítlo přes nos a následně se nezeptat, co bude k večeři, nebo jestli už volala tomu instalatérovi. Pak by se ovšem dopadu granátu rychle dočkal, na to vem jed.

(mája - Mail - WWW) 02.09.2006, 07:43:30
Ad svěření se kamarádkám: Zuzko, stala se mi teď stejná věc, akorát takto "prohlédl" můj milý, po mnoha letech. Stejný průběh, léta zanedbané komunikace apod. Ale chci se vyjádřit k tomu svěřování. Vždy jsem si nechávala vše pro sebe a nejmíň jsem druhým slepičila to divné či nešťastné. A v této blbé a zlomové situaci jsem to zkusila začít rozebírat nahlas, takže s lidmi blízkými, a jsem strašně překvapená, jak to pomáhá!!! Nejen to není nevhodné, hloupé, ale jde mi to z pusy samo a asi jak nešťastník potřebuje pomoci, tak cítí, že takhle to funguje dobře a spřízněné duše ti opravdu pomůžou. Jednak si začneš říkat pravdu nahlas (v duchu to se to dá líp ošidit), jednak budeš překvapená, jakými postřehy či radami tě překvapí okolí. Já musím uznat, že od okolí jsem dostala hodně cenné názory na můj vztah, které se mi léta neodvážili říct. Ne že bych se s nimi ztotožnila, ale pro pochopení své situace je to asi důležité. Navíc jsem zjistila, že mě mají fakt rádi a chtějí mi pomoct. Takže ti určitě poradím zkusit svou situaci s někým jiným probrat, nestyď se a svěř se jim, určitě ti to pomůže a ukáže jiný pohled na tebe. (Hovor s manželem samozřejmě také nutný, spíš hovory, hovory,hovory, ale o tom jsem psát nechtěla). Držím palce!!!

Probirat problemy s ostatnimi... (Johanka - Mail - WWW) 02.09.2006, 09:59:04
...samozrejme hodne pomaha, na druhou stranu dulezitejsi podle me je probrat to s tim, koho se to primo tyka, tedy s partnerem. A ne az kdyz uz jde do tuheho, ale hned. Proc si leta stezovat kamoskam, ze chlap dela nejakou kravinu, co me stve, kdyz on treba vubec nevi, ze me to stve?

Ja probiram s kamarady ledacos, ale problemy s partnerem resim *vzdycky* nejdriv s partnerem - az teprv pokud bychom se dostali do nejakeho deadlocku, tak prizvu nekoho ke konzultaci :), ale spis az po uvazreni cely situace to muzu uvadet bud jako veselou hisotrku nebo priklad na reseni neceho.

Je fakt, ze mam chlapa vnimaveho a konverzace schopneho, ale taky casto nechape, kde vidim problem - a ja si tema jeho ocima uvedomim, ze ten problem tam *opravdu neni*, ze akorat ja zase vsechno moc prozivam. A jsem tomu rada, ze me dokaze vzdycky uklidnit a vratit na zem - kdybych se o tom bavila s kamoskama (if any), tak se akorat navzajem ujistime v tom, jak trpime, a nikdo nam nerekne, ze se na takovy kraviny mame vykaslat :)

hm...někdo konverzovat nechce.. (Hani - Mail - WWW) 07.09.2006, 10:58:04
Za těch 35 let jsem poučena. Můj muž s vlohami generála mně vždycky úžasně uzemnil, div že jsem se potom nepohybovala přískokem vpřed. Vždycky to skončilo parádně řvaním s výsledkem že za vše můžu já. A tak jsem konverzovat přestala.Dodnes jsem se z toho nedostala, on taky veliteluje pořád. A tak žiju přesně jako Zuzana a zjistila jsem, že mi to vlastně už vyhovuje. Mám klid...jsem samozřejmě starší než Zuza, taky mi to dřív vadilo a moc, protože žiju na druhém konci republiky než moje rodina a kamarády tu máme jen manželovy,ale už je mi to tak nějak všechno jedno.
A jsem ráda že se tady taky můžu vypovídat. Tož tak..radu nemám, ale i tak může Zuzka dopadnout.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: