| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| KUŘE GRANADA, NATURALMENTE! |
Rubrika: [nejen duše] Byly doby, kdy jsem dělávala recepční. Jednou v našem hotelu bydlela mexická rodina. Pán s paní a jejich pět synů. Byli naprosto perfektní, Mexikáni jak v americkým filmu...akorát se jmenovali Schefflerovi. Otec rodiny se jmenoval Juan-Zizka Scheffler a jak jste jistě uhodli, byl to údajně potomek našeho slavného zemana a vojevůdce. Byl na to náležitě pyšnej a věděl všecko. Kdy a kde se jeho předek narodil, kde sloužil (od něj jsem se dověděla, že v Anglii), kdy přišel o jedno oko, kdy vo druhý, který všecky bitvy vyhrál a dokonce I to s tou kůží na břiše i bubnem. Von snad toho Jiráska znal nazpaměť.A teď konečně přijeli shlédnout vlast svého slavného předka. Měli takovej malej autobusek, kde se dalo i v nouzi přespat – no pět synů je pět synů.. hádejte, jak se jmenoval ten nejstarší – naturalmente – Juan-Zizka. No, už byli v jižních Čechách a viděli kde co, a konečně dorazili do naší Zlaté Matičky. Ten autobusek byl v mexickejch barvách a byl řádně vokrášlenej a vokrumplovanej, policajti z něj byli perplex. Jelikož jsem upovídaná a ten jižní typ, tak jsem se jim zalíbila a chtěli, abych s nima jezdila v tom autobusku po Praze. To teda bylo něco. Jojo, Juan-Zizka předka nezapřel... Zelená, červená, přednost zprava, zákaz vjezdu, jednosměrka – všecko jedno. Policajti mohli spolknout píšťalky. Ale dopadlo to vždycky stejně. Juan-Zizka vytrčil hlavu v sombréru z okýnka, zářivej úsměv a zahovořil "mexicky". Já byla v bezvědomí – už za tý jízdy – policajti pokaždý mávli rukou a poslali nás jet dál.. říkali dokonce kam, ale neslušné nadávky jsem nepřekládala. No a jeli jsme na Žižkov.. Rodina byla u vytržení – celá čtvrt v "HLAVNÍM MĚSTĚ!!!" a pojmenovaná po jejich předkovi. I dorazili jsme tím autobuskem přes zákaz vjezdu po cestičkách pro pěší až nahoru na Vítkov. Oni koukali na tu sochu jak blázni. A co se nestalo: asi bylo nějakýho komunistickýho svatýho, nebo si zas někdo z rozvojově země přijel pro zbraně – najednou dorazily limuzíny, z nich se vyhrnuli papaláši a vojclové s obrovským věncem a kladli ten věnec na hrob neznámého vojína. Ty Schefflerovi vám byli úplně hotový. Fotili a točili a plakali dojetím, že jim nikdo v Mexiku neuvěří, jak strašně je jejich předek váženej, že mu tam i PREZIDENTI !!! nosej kytky. Snad mito pán Bůh vodpustí, ale já neměla sílu jim říct, že tam leží shnilej Gottwald. A jeho synové slavnostně odpřísáhli, že až budou mít syny, tak ten první bude zas Juan-Zizka a kdyby to byla dcera tak Juana-Zizka. No plakala jsem s nima, akorát z trošku jinýho důvodu. Pak jsme šli na tom Žižkově do nějaký celkem slušný hospody na guláš a na pivo, a vrchní, když zjistil, že nejsme cikáni, tak nám dělal pomyšlení... dokonce nám dal i ČISTEJ UBRUS! Toho guláše byly královský porce. A když jsme dojedli, tak Juan-Zizka řekl: "Tak a teď chci účet a policii, hahaha" – ale zaplatil v dolarech, vrchní šel s náma až ven, vobjímal nás, ukazoval nám fotky svejch dětí a zval nás k brzké návštěvě. No a pak odjeli plni dojmů a vděku a poslali mi mexickou kuchařku (ta je již notně zaflekatělá, nebo jsem podle ní dost vařila). A furt chtěli, abych za nima přijela, že tam můžu i s dětma zůstat, jak dlouho chci, voni že prachy maj, že mi všecko zaplatěj a furt nechápali, proč nemůžu. Tak jsem se pokusila vysvětlit místní systém, ale skončila jsem u nutnýho razítka do ROH na žádosti o žádost.Voni mi napsali: "Na co potřebuješ razítko do odborů..voni ti přidají na cestu?" Nakonec se asi urazili, že jsem odmítla jejich pohostinství. Je mi to líto, byli moc fajn. A teď nejoblíbenější mexické jídlo naší rodiny – které mé děti dlouho považovali za typicky české:
Ingredience: 1 středně velké kuře – rozčtvrtit, 2 lžíce papriky, 2 lžíce nasekaného celeru (tenkrát řapíkovej nebyl, tak jsem tam dala nať), nadrcený česnek – dle libosti, 2 lžíce citronové šťávy, půl lžičky tabasca (pro děti vynechat), 2 lžíce nasekané petrzelové nati, šálek nasekaných oliv a TEĎ – na jeden šálek rýže, jedenapůl šálku horkého vývaru (dle velikosti rodiny rýže a jedenapůlkrát tolik toho vývaru). Vývar vyrobíme tak, že zalejeme masox (či podobný výrobek) vroucí vodou. Postup: pomazat porce kuřete tím nadrceným česnekem, dát ho do pekáče a na sucho péci tak 10 minut, pak ho vyndat, nasypat do vzniklé šťávy rýži, přidat všechny další ingredience a nakonec zalijete tím horkým vývarem. Na to dáte porce kuřete jako pokličku, kůží nahoru a pečete tak dlouho, dokud není kuře měkké a všechna tekutina vsáknuta. Upozorňuju, že první zmizí ta rýže Jo, a abych nezapomněla: po zkonzumování lahůdky spláchnout pekáč jarem! JARO V DUŠI – I NA PODZIM!!! Alena Tomková |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
není to o kuřeti (Alena T. - Mail - WWW) 23.08.2006, 07:15:27
tak jsem nahlédla zpět na lineckej koláč a málem mě omyli. Děvčata..zapomeňte na všecky ekology a biology co jhich na světě je ten recept je starej dvěstě let a dvěstělet fungoval a hádejte proč? Protože se do něj dává mouka hladká!!!! Jináne! A hádejte proč? kvůli lepku..proto nejí potřeba zas až tolik vody, to těsto je při vyhnětení krásně hladké a má konzistenci plastelíny.Tedy, žádný zrní, žádnou soju, žádnou pohanku, mletej hrách a podobně ekologické bioblafy. Namouduši v 19tým století se podobný věci při pečení buchet NEPOUŽÍVALY.Neúpeřčete to pro své zdraví, ale abyste si pošmákly. A tím že si pochutnáte a budete příjemně naloženy uděláte pro svý zdraví víc, než kdybyste půl dne žvejkaly zrní, zapily to kýblem studniční vody a pak půl dne kondičně běhaly kolem baráku
Jan Žižka z Mexika - jestlipak to byla pravda? (kiwi - Mail - WWW) 23.08.2006, 08:42:18
Aleno, já se v dějepise nevyznám - byl pravej, nebo si to jen namlouvali? Víš to?
Jsem asi tupec (Hani - Mail - WWW) 23.08.2006, 08:44:53
normálně používám rýži předvařenou..tady se dává asi normální..že
Už jsem to předala dál (Wendy - Mail - WWW) 23.08.2006, 09:36:15
takže žadný kořínky...leda jako oblohu
Co se to tu deje? (Kristina - Mail - WWW) 23.08.2006, 10:07:55
chodim na kudlanku docela rada, ale v posledni dobe mi trosku Vadi Ty vecne narazky na biostravu, setreni zivotniho prostredi, mir v dusi ... atd. Co to s vama je? To je prece volba kazdeho cloveka a i kdyby se nekdo rozhodl mit nadobi bez jaru a mel ho mastny, tak je to preci jeho vec ... a pro nas ostatni jedine dobre, ze bude min sajrajtu. Zrovna tak jist biostravu, nebo bucek, to je prece svobodna volba. Nebo mi snad neco unika?
to je pěkný příběh, (Inka - Mail - WWW) 23.08.2006, 10:11:26
Alenko, recept si vytisknu, ale nějak mi unikla souvislost toho kuřete s lineckým těstem, také ho dělám.
Myslím Kristy (Wendy - Mail - WWW) 23.08.2006, 10:13:35
že neuniká, jen tu všechny zúčastněné strany předestřely své názory. Jsme jako živočišný druh všežravci, tak žerem všechno. Jen někdo žere jen něco....
Kristýno, to je tak, (Inka - Mail - WWW) 23.08.2006, 10:24:00
že když napíšeš pravdu jak žiješ a co jak děláš, tak místo zamyšlení jseš prostě za blbce, protože jsou tu i tací kteří mají pravdu za každou cenu, jinak to přece nejde. Jsem ráda, že tam napsalo víc ženských, že pokud se třeba zrovna to nádobí umyje velmi horkou vodou bez jaru, tak mastné prostě není. Ale jak říkáš každého volba, nikdo k tomu nikoho nenutí, takže také mi asi něco uniká.
receptik je skvely (Kristina - Mail - WWW) 23.08.2006, 10:40:02
ale v posledni dobe mne dost drazdi otazky ekologie a vubec lidskeho citeni, protoze ... od malicka miluju maso ve vsech podobach. Sice ho jim podstatne mene, nez vetsina ... miluji i zelosku a kupuju i bio potraviny - kdyz je sance. A pri takovem obrazku kuratka jako u tohoto clanku se mi proste zbyhaji sliny. Ale pracuji v soucasne dobe na projektu o zviratech - diky tomu jsem se dostala k straslivym materialum jak se zachazi s hospodarskymi zviraty. A najednou se clovek musi zamyslet a dostanes se zakonite i k dalsim vecem, jako je zivotni prostredi atd. A kdyz o tom premyslis tak jsi pro ostatni vetsinou blazen ... kazdy rekne - nesmis si to tak brat. Ale to je preci rezignace. Takze, nechci tu strhnout nejakou straslivou debatu o tom co je spravne. Jen Vas prosim, nerejpejte do nas "blaznu" ... kteri si to berou.
Inko, (Margot - Mail - WWW) 23.08.2006, 10:47:10
to KUŘE GRANADA vypadá fakt výborně o) (a recept se dá snadno upravit "víc zdravě" nebo "míň zdravě", není problém o) )... ale nějak mi přijdou zbytečné ty jedůvky okolo o jaru a eko-stravě. Životní styl a strava atd je každého věc, poznámku jsem k tomu napsala před chvílí ještě pod tu minulou debatu.
Inko, (Margot - Mail - WWW) 23.08.2006, 10:51:28
vypadlo mi z textu, že mi taky přijdou zbytečné ty jemné jedůvky (takže mi taky asi něco uniká).
A naše mamina taky myje nádobí s minimem jaru, hodně horkou vodou toho pustí dost.
určitě souhlasím Margot, (Inka - Mail - WWW) 23.08.2006, 11:29:37
receptík upravím, dělám to tak vždy, nezříkám se dobrot, jen mi něco chutná víc a něco míň, to je vše.
A jak tu napsala Kristýna, každý k tomu co jíme a jak žijeme dojdeme nějakou jinou cestou a někdo tam dojít prostě nechce, ale rozhodně nijak neodsuzuji Ty kteří to dělají standartně jak jsme asi byli naučení všichni. Jen říkám, že to jde jinak, na tom snad není nic zlého. Také mě mrzí ty zbytěčná rýpání a dokazování toho, že je to nemožné, mám ráda milou diskusi bez napadání, aniž by z Tebe kdokoliv dělal blbce, ale poslední dobou to tu takové už není.
já nevim, (dorka - Mail - WWW) 23.08.2006, 11:41:09
ale vždycky a všude se najde někdo, kdo je chytrej jak televízor a když se jeden vypne, objeví se další... I tady už jich pár bylo. Jak se říká, s blbcem se nediskutuje, ostatní by si pak nemuseli všimnout, že je mezi váma rozdíl... jakákoli diskuze je pro tyhle lidi voda na mlejn.
KUŘE GRANADA, NATURALMENTE! (Olga - Mail - WWW) 23.08.2006, 12:19:29
Z vlastní zkušenosti vám mohu sdělit, že příběh i recept jsou vynikající. Žižka by spadl z koně, když někdo neví, že existoval. Budete se divit, ale je to OPRAVDU HISTORICKY DOLOŽENÁ POSTAVA. Asi pro některé je to objev, stejně jako pro Kolumba Amerika. Nechte si všichni chutnat, je to opravdu vynikající a dietní. Jsem po 10 operací střev a toto jídlo je jedno z mála, které mohu pozřít.
taky si myslím, že tím, (pajda - Mail - WWW) 23.08.2006, 12:25:03
Alena T. se v legraci zmínila o Jaru, tak to nemyslela nějak vražedně...
Prostě někdo má raději to, druhej ono, ale tou legráckou spolu s přáním JARO V DUŠI - přeci z nikoho nedělá blbce... Co vy na to? Nebo se tak cítíte?
Příběh super (jako vždycky), (Míša - Mail - WWW) 23.08.2006, 12:52:13
recept taky - v nejbližší době vyzkouším, protože to zní náramně zajímavě. Slogan "Jaro v duši - i na podzim!" je naprostá bomba a budu se jím řídit celé následující roční období :-))
Kristy, nesmíš být tolik vztahovačná, ona to Alena nemyslela nijak zle, to byla jen taková "šůtka" (jak říkají Rusové). Jinak k těm hospodářským zvířatům - máš pravdu. Moje dcera se po shlédnutí jednoho dokumentu o způsobu zabíjení chovných zvířat stala striktní vegetariánkou. Boje a potyčky mezi vegetariány a masoužrouty - to je teprve mela, kam se hrabou mírumilovné diskuze na Kudlance :-)) Podle mě je každý extrém nesmyslem, ale dceři to nevymlouvám, protože přesně - jak už tu zaznělo, ať se každý stravuje podle svých přání, chutí a zásad, že.
Každý extrém je nesmysl... (Margot - Mail - WWW) 23.08.2006, 13:21:27
Většina lidí okolo mně, kteří nějak "přepísknou" stravování bojuje spíš s následky přejídání a "buřtožroutství" - vysokým tlakem, cholesterolem, osteoporózou (řídnutí kostí nedostatkem minerálů) a tak podobně. Ovšem na druhou stranu, ono ani vegetariánství není úplně nevinná záležitost, pokud se v tom člověk pořádně nevyzná. Znám člověka, který vyřadil ze svého jídelníčku úplně všechno co by mohlo mít jakkoli živočišný původ a skončil z toho na vozíku. Ne že by mu jen chybělo železo a měl nějaké zdravotní nepříjemnosti (což by třeba člověk u vegetariána pochopil), ale jemu se doslova "rozsypalo" tělo, nedokázal ujít pár kroků, vstát ze židle... prostě vzal to vegetariánství fakt radikálně a nedohlídal si vyváženost vitamínů a minerálů atd., ono je to udržení vyváženosti vegetariánské stravy přes všechny ořechy, rostlinné bílkoviny, doplňky stravy... docela pěkná věda.
Miso .o))) (Kristina - Mail - WWW) 23.08.2006, 13:22:32
ja to myslela spis vseobecne, ne na Alenku T. V posledni dobe si totiz pripadam jako nekdo kdo dostal nejake informace, dospel nejakeho poznani, ale ted nevi co s tim. A pripadam si jak ufoun. Tve dceri tak trosku zavidim, ja myslim, ze kazdy vegetarian byt nemuze, ale rozhodne osobne snizim spotrebu masa. takze to byl spis takovy vykrik do tmy :o))) ...
Kristy, ono asi není co závidět... (Míša - Mail - WWW) 23.08.2006, 13:44:45
Před prázdninami byla dcera se školou na zájezdu ve Francii - a na cestě zpět, kdy už došly zásoby z domova, se v autobuse ohřívaly párečky. Dcera mi pak líčila, jak ohřáté párky voněly po celém autobuse a jak měla hlad, tak že poprvé v životě zalitovala, že nejí maso. Ale vůním odolala a párky nepozřela.
Já osobně bych vegetariánem opravdu být nemohla. Sice jím masa také málo (většinou jen o víkendu), ale úplně zříci bych se ho nemohla. Docela chápu to, co říkáš, protože mě taky štve, že maso jím. Dost mi vadí, že kvůli tomu, abych uspokojila své chuťové buňky, musí jiný živý tvor zemřít. Ale můj tatínek říkává, že tělo si řekne o to, co potřebuje, a tak v tom nacházím jakési alibi :-)
tak to teda já (Kalupina - Mail - WWW) 23.08.2006, 15:04:32
vegetariánům nezávidím. Není co... matka Příroda nebo Bůh nebo vím já kdo nás učinil všežravci. Náš organismus je tak nastavenej, takže to maso potřebujeme. I když mám zvířata hodně ráda, tak tohle neřeším. Ani bych sama nic většího než mouchu zabít nedokázala. Kdybych měla být vegetarián, tak si budu připadat jak žralok v Nemovi, který se chtěl vegetariánem stát, jenže pak ucítil krev. ;o)
Páááni!!! teda teď už chápu, proč jsme se furt ve škole učili"co tím chtěl básník říci." (Alena T. - Mail - WWW) 23.08.2006, 18:45:57
takže a) nahlédla jsem zpět na recepty a zjistila jsem, že mi na recept Linecký koláš někdo napsal, že tam dal třetinu pohankové nmouky , aby to jako vylepšil a pak byl překvapenej. že to bylo tvrdý..ale i tak je to výbornej recept, neb koláč zůstal i nadále hygroskopickej a časem změknul. Chtěla jsem vysvětlit, že není nutno vylepšovat něco, co už je dotažené d naprosté dokonalosti.Já neposílám recepty pro diabetiky, celiatiky a jiné chudinky nemocné - je mi jich líto, ale já nejsem lékař. Recepty jsou určeny pro běžný lid, který může jíst všecko.
2) myslela jsem, že s tím jarem v duši jste pochopili, že jde o žert na účet militantních bojovníků za životní prostředí a podobně a že tolerance je nutná, ale na obou - či více - stranách. Takže, jakkoli je člověk o své pravdě přesvědčen, neměl by k témuž nutit ostatní. Jakkoli si myslí, že mu tím prospěje. Pokud mě osobně někdo neutí abych jedla něco co nechci a nejedla něco co mi chutná,atd.atd, pak je mi v podstatě jedno co kdo jí, čím se myje a podobně. Takže kočičky, - Jaro v duši! (Jara se totiž spíš dočkáte než míru.)
Ad Juan-Zizka (Alena T. - Mail - WWW) 23.08.2006, 18:50:06
Juan Zizka je křestní jméno - jako třeba José-Roberto, Příjmení je Scheffler..jsou to skuteční lidé a mají doklady na to, že ten slavný náš národní hrdina je jejich předek.Mám i jejich fotky a tu kuchařku, co mi poslali. Ale nehodlám je předhodit všanc veřejnosti a médiím - to už vůbec ne. Jsou to slušný lidi a já na ně vzpomínám ráda.
Kristino, (Aknela - Mail - WWW) 23.08.2006, 19:25:56
jsem na tom s tím masožravčením stejně. Taky se snažím konzumaci omezovat, ale moc to nejde, zvlášť proto, že mám rodinu a jaksi vařím pro všechny. A nutit zbytek rodiny, aby nejedl maso nejde. Takže jíme maso:(
Mě vůbec nejde o zdravotní záležitosti, já osobně si to tělo huntuju fakt důkladně, ale maso nechci jíst z etických důvodů. Prostě jsem k tomu nějak došla. Koukám, že si budu muset přečíst tu původní diskuzi o jaru a vyhledat kdo je ten militantní bojovník za životní prostředí. On tam někdo takový byl? Asi máme každý jiné měřítko co se militantnosti týče:)
...jestli nevadi, pridam trochu do mlejna... (Ceskymo - Mail - WWW) 24.08.2006, 03:53:33
Zajela jsem jednou ve Phoenixu v Arizone do terminalu firmy, pro kterou jsem jezdila, najednu k pumpe, kde se na ten truck vzdycky vrhli dva, tri klucici mechanici, vetsinou mexicani, a najednou se ten jeden pta, odkud ze jsem? Tak mu povidam ze Czech republic - a on se zacal smat, vytah svuj ridicak a strka mi ho pred nos. No to jsem cumela! Jako prijmeni mel Czech! Povidal, ze uz je z kolikaty generace kdysi prisedsich (?!? prechodniky nejsou moje zbran) Cechu. Jinak taky v Mexiku varej drstkovou polivku, akorat ze trochu upravenou na mistni zdroje, a rikaj tomu menudo. Snad je to jeste pozustatek z doby cisare Maxmiliana, kterej tam snad kdysi vyrazil zachranovat co bylo cisarskeho (a s nim samozrejme i cesky vojaci), no a skoncil jako vetsina tech, kdo se kdy snazili mexiku vladnout - zamordovali ho. Zatimco Cesi se zrejme s uspechem pomexikancili, pozenili, no a dneska jsou z toho treba takovi Juan-Zizkove...:))
Kristynko, (Ceskymo - Mail - WWW) 24.08.2006, 04:04:08
nekamenuj me, ale my jime nasi vlastni drubez - a radi! Ja sice nejsem schopna to povrazdit, kdyz si s tim celej (jejich) zivot povidam, ale muj muz v tom vsem vidi proste jenom maso, ten zabrany nema, a musim rict, ze ta nase havet ma po spokojenym zivote rychlou a milosrdnou smrt bez nejakyho trapeni... Vim, jak se zachazi s hospodarskymi zviraty, jednou jsem vezla furu na jatka a kdyz jsem to tam videla, rekla jsem firme, ze tam uz tedy nikdy ne!
Ale jinak, jak tu psali ostatni: je to kazdyho vec, ja mam rada vsechno prirodni a plnenalozene, pokud mozno bez chemikalii, ale taky vim, ze se tomu nelze tak moc vyhnout - pokud bychom se teda nezmohli na farmu, kde bychom si mohli chovat a pestovat uplne vsechno...:) A tak at jis, co jis, hlavne kdyz jsi zdrava a mas radost ze zivota.
už jsem to uvařila, (marťa - Mail - WWW) 24.08.2006, 10:42:09
je to skvělé, už jen ta vůně, co se z toho line... jen česnek bych asi dala pod kůži nebo dospod kuřátka, navrchu pečením hořkne. Taky bych dala víc vody - klidně dvojnásobek objemu rýže. V tomto množství mi zůstala část rýže neuvařená. Je to rychlé, voňavé, vynikající. Díky.
Ono záleží na druhu rýže (Alena T. - Mail - WWW) 24.08.2006, 10:59:12
můj synek někde splašil oibrovskej pytel rýže vyrobené - nebo spíš balené ve Španělsku - jetli to někde vytáhli na moži žralokovi z tlamy nebo co, ale ta je na to super! ale musí se vždycky hodně prop,áchnout aby pak nebyla vomatlaná, ale více tekutiny rozhodně neuškodí - to si pak praxi zjistíš sama, já ten česnek vždycky naprskám tím prskátkem a to kuře vomatlám celý..a je to dobrý - ale pod kůží to určitě půjde a taky se ten česnek spíš drží na tom spodku.Jinak se meze nekladou, já tak ještě kolikrát nakrájím čerstvou papriku, nebo tam mlasknu benátskou směs (mrkev hrášek, kukuřice , papirka), když se to smíchá s tou rejží a následně příslušným způsobem upeče, tak to nemá chybu..a nejdřív všichni snědí tu rýži..JO a NENÍ V TOM JEDINEJ GRAM TUKU!!!!Když je to kuře tučný, tak se ten tuk holt ořeže. Takže bych to dala i jako dietku - když se vynechá to tabasco.Mám kamarádku, která je dost nemocná a nemůže všecko, tohle je jediná úprava kuřete, která jí nedělá potíže
u malého kuřátka lze použít i předvařenou rýži - (Alena T. - Mail - WWW) 24.08.2006, 11:02:12
ovšem vyndanou z pytlíků hahaha - a tím pádem možná i méně tekutiny - i když...nevím, chce to vyzkoušet
(Adeelka - Mail - WWW) 27.02.2011, 19:00:55
Vývar vyrobíte z masoxu??? To je vtip ne? Vývar vyrobíte z masa!!! Umělou prasárnu vyrobíte z masoxu...tohle fakt nechápu!
|