| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| NEZÁVIDĚNÍHODNÉ DILEMA |
| Rubrika: [poradna] Milá Danielo, moc ráda si pročítám tvou poradnu a rozhodla jsem se, že se ti také svěřím se svým problémem. Mám tři roky vztah se ženatým mužem, který má dvě malé děti. Náš vztah začal jako letní flirt, ale časem se proměnil v něco hlubšího na obou stranách. Bohužel už za dva roky mi začalo vadit, že můj přítel na mě nemá tolik času a chtěla jsem vztah ukončit.
Přítel samozřejmě o rozchodu nechtěl ani slyšet a navrhl, ať mu dám ještě nějaký čas, než děti povyrostou. Vydržela jsem další rok, ale už mi dochází trpělivost. Nevím, jak mám celou situaci vyřešit. Mám trvat na na tom, aby se přítel rozhodl pro mě nebo pro svou rodinu hned? Nebo mám ještě nějaký čas vydržet a věřit, že nakonec budeme spolu? Podotýkám, že mi neustále říká, že mě miluje, nemůže beze mě být, že jsem jeho štěstí a manželku má rád už jenom jako matku svých dětí. Je mi 34 let jsem svobodná a bezdětná a nechci marnit roky zbytečným čekáním, na něco, co se třeba nikdy nestane. Díky, Bára. ODPOVĚĎ: Ale, i kdyby tě opravdu měl o hodně raději a opravdu na tvou kategorickou otázku (k tomu ti ještě napíšu něco extra) odpověděl: „Ano, do roka nejpozději se rozvedu a vezmu si tebe a budeme žít spolu, uděláme si naše děti.", tak si uvědom, že
Takže holka, buď zase skloň hlavu, zmlkni a buď i nadále ČEKANKOU, která nikdy nebude PRVNÍ DÁMOU, nebo si všechno předem rozmysli – hlavně svoje reakce!!! – a vztah uvolni do ztracena... Víš, pokud jednou řekneš: buď já nebo ona – a nedodržíš to, co řekneš (tedy když ona, tak ne já), tak absolutně ztratíš jakejkoliv kredit a staneš se fakt jen ČEKANKOU NA HŘEBÍČKU – kdykoliv bude páníček chtít... – na to si fakt dej pozor, rozmysli si, jak budeš dál jednat v obou alternativách... Držím palce a přeju ti, abys si vybrala dobře. Jsi ještě mladá – ale už dost stará na to, abys se rozhodla, co od života opravdu chceš! daniela@kudlanka.cz
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Už skoro marníš, už čekáš. (bb - Mail - WWW) 14.08.2006, 12:42:00
Zmýlit se může každý, zmýlit se mohl i on ve svém manželství, dobrá. Ale měl dost času to vyřešit. Tři roky je dlouhá doba. Neudělal nic. Takže jsi jen milenka, byť oblíbená, která tahá tátu od rodiny, od (malých?) dětí. Jeho žena to možná netuší, a možná trpí, a jelikož s ním má už děti a nejen je, tak trpí víc než ty. Skonči to, najdi si volného pro své budoucí děti, neber zadaného tátu jiným dětem. Tři roky je až dost.
Jo, od malých, už to vidím v textu. (bb - Mail - WWW) 14.08.2006, 12:44:21
Tím hůř, když byl manželstvím a otcovstvím tak znuděn, si při malých dětech našel milenku. A klidně by si ji pěstoval dál. Pochybuju, že stojí o další manželství a otcovství a rodinné nákupy plínek a budování hnízda a přebalování atd. Potřebuje spíš opak. Ale ty už se chceš přece usadit, že?
naprosto souhlasím s výše napsaným, (Inka - Mail - WWW) 14.08.2006, 12:56:56
je to vždy jak z jedné bábovky, jestli mu rozbiješ rodinu, vlastní štěstí na tom nepostavíš, každému se vše vrací, jen zbytečně ztrácíš čas. Zkus si představit sebe v kůži jeho manželky a uvidíš ho v jiném světle a také to dost vypovídá o jeho charakteru.
nic proti (Jasmina - Mail - WWW) 14.08.2006, 13:09:59
mimomanzelske lasce.
Stane se ze se dva potkaji a maji se radi.Lide se maji mit radi. Ale dupat si ze bud ona nebo ja...ksakru rodina neni holubnik a deti nejsou krecci v lahvi,co se jim 1x denne nasype zrni!!! 34 let a takovy nerozum. V cem jsi lepsi nez manzelka?V tom ze jsi sama,u Tebe doma je klid a intimita jen pro vas dva,nemas vytizenost jako matka.Kdo vi-mozna jsi hezci nez manzelka,budes i po detech? Budou Tve deti s nim lepsi nez ty co ma s manzelkou? Zenskych je na svete vic nez muzu,chapu,a zeny chteji mit deti. Poridte si teda harem,bud jeho druhou zenou at se muzicek stara o dve rodiny-ma-li na to. A nebo hledej jineho,svobodneho s kterym si poridis rodinu. Clovek ma tvorit-ne nicit.To si pamatuj.
(dušan - Mail - WWW) 14.08.2006, 13:19:54
Ať je to u něj doma jakkoliv, tři roky je dost dlouhá doba na jeho rozhodování. Daniela ti to napsala: budeš jen tím vylepšením, nic víc.
Radši hledej jinýho, kterej tě bude chtít a nebude se na nic vymlouvat.
(ta co to dokázala - Mail - WWW) 14.08.2006, 13:39:02
Nekamenujte mě. Možná jsem vyjimka. Ke mně chlap po dvou letech záletů odešel od manželky. Každej má ovšem jinej naturel, tak návod jak na to bohužel neexistuje. Hlavně musí chtít on, a nebo ona toho musí mít plný zuby a vyhodit ho. A potom nemusí být taky o co stát.
(Jelena - Mail - WWW) 14.08.2006, 13:56:17
Já jsem čekala čtyři roky. Také mne miloval, nosil na rukou, také sliboval. Měl jedno dítě. Pak jsem ho opustila, hodně to bolelo, protože byl po všech stránkách báječný - jen ženatý. Teď jsem šťastná a mám báječného svobodného partnera. Ten ženatý přítel je stále ženatý a stále pokukuje po jiných dívkách.
Poděkování (Bára - Mail - WWW) 14.08.2006, 14:13:53
Ahoj , tady Bára .
Chci moc poděkovat Vám všem ,co jste mi poslali svůj názor na můj dopis . Moc mi to pomohlo ...Díky !
Ta co to dokázala JE výjimka (Wendy - Mail - WWW) 14.08.2006, 14:14:03
a ještě se dá říci, že to bylo spíš tak, že to dokázal ON.
Většinou do 2 let začne té druhé vadit, že svého miláčku musí vracet. A začne na něj tlačit. Dokud tlačí jen verbálně, ON s ní zůstává aspoň jako milenec. Když mu položí nůž na krk, většinou ji opustí. Doma je doma. A co by si přidělával starosti. Vždyť si najde jinou milenku. Už jednou jsem tu psala, že donedávna to bylo 70 - 75 % žen, které byly v roli navrhovatelů. Chlapi se do navrhování rozvodů nehrnou. Že by byli lepší, takoví zodpovědnější ? Jo, může se stát, že se někdo zaláskuje i mimo manželství.Je to krásný, ale ty konce... Báro, to už není dilema, to je fakt asi ztráta času. Každý ženáč tvrdí milence, že je ženat jen formálně, s matkou svých dětí, a až vyrostou, až dostudují, až, až... A pak už je ta jeho zákonitá tak stará, že jí to nemůže udělat, rozvést se s ní, po tolika letech. Takže asi tak. TAk to chodí.
Báro (Wendy - Mail - WWW) 14.08.2006, 14:17:26
a napíšeš nám, jak ses rozhodla ? To víš, tady podáš prstík...
(Bára - Mail - WWW) 14.08.2006, 14:34:11
Ženský díky , jste bezvadný,ať už
mi nadáváte , radíte , nebo jste prožily něco podobného. Hned mám lepší náladu . PS : Napíšu ,jak to dopadlo , ale protože můj přítel je velmi urputný , když mu o něco jde , bude to běh na dlouhou trať ...
(Jelena - Mail - WWW) 14.08.2006, 14:49:59
Ať se rozhodneš jak chceš, přeji ti hodně sil. Mně to hodně bolelo, když jsem se s ním rozcházela, člověk totiž řeší hlavně svoje štěstí. Teď s odstupem je mi líto, že jsem v tom setrvala tak dlouho a teprve teď se umím vcítit do situace té druhé. Přeji ti hodně sil v rozhodování a musím říct, že Kudlanka ti radí dobře.
(F. - Mail - WWW) 14.08.2006, 14:51:44
Urputný? Tak bacha, aby se z něho nevykuklil nějakej psychopat. Ti bývají urputní až běda. Zvlášť, když mají o něco přijít. Buď tvrdá. V dlouhodobém plánu se to vyplatí.
barčo (kristy - Mail - WWW) 14.08.2006, 15:24:41
myslím že když chlap něco chce tak ho nezajímá nic okolo. Činy jsou to podstatné né to co se mluví.Dá se toho namluvit opravdu hodně. V předchozích příspěvcích už bylo řečeno vše. Kdyby ti bral někdo otce tvých dětí a manžela po kterém tak toužíš taky by si z toho nebyla nadšená. Jediné moje pravidlo co se týče chlapů u mě vždy bylo nikdy ne ženatýho.Dám ti jednu otázku: kdyby si mu teda dala ultimátum buď ty nebo ona čeho se bojíš? proč to neuděláš bojíš se že by odešel? tak potom za to nestojí ne.
Jasmíno, Barčo (R. - Mail - WWW) 14.08.2006, 15:39:07
Jasmíno, musím se Barči zastat.Napsala si to velice tvrdě, zřejmě se nedokážeš vcítit...možná proto , že jsi třeba nic jiného nezažila, ale Barča nic nerozbíjí, to je věc jejího přítele, ne její !!!! To si uvědom..
Barunko, měla jsem podobnou zkušenost, opravdu jsme se milovali, myslela jsem , že nikdy nikoho lepšího nepotkám, pořád jsem čekala a nic.... Pokud mu rodina nefunguje, tak už by byl u Tebe..máš svou cenu a hrdost. Taky jsem to musela tvrdě odseknout, ale vydržela jsem to a dnes jsem zase šťastná...radím ti opravdu buď a nebo a když se vrátí domu, nevyhledávej ho a začni od 0
(Pro Kristy - Mail - WWW) 14.08.2006, 16:03:21
Kdyby si vybral manželku , už bych nemusela nic řešit .
Jak říká , musím být trpělivá a čekat a čekat a čekat , jesli ho doopravdy miluju , tak nějaký rok nebo dva přeci nehraje roli ...
Barčo, (carie - Mail - WWW) 14.08.2006, 16:09:33
můj ex takhle držel milenku 10 let, sliboval jí, že se rozvede až našemu synovi bude 18. Ježe pak se nějak zase zamiloval (teď to bylo úúúúplně něco jiného) a rozvedeni jsme byli natošup. Vůbec najednou nevadilo, že klukovi je 15. A jak dopadla ta chápavá milenka, co hezky čekala? Je jí teď 41, po dlouhé době si našla partnera trochu k sobě, nevzal si jí, ale prý se ještě pokoušejí o miminko. Tak bys to chtěla?
Jojo, když si chce ženáč zaskotačit (Wendy - Mail - WWW) 14.08.2006, 16:35:48
já vím, nemá se to, ale teoreticky - měl by si zajít do nějakého salonu s červenou lucernou. Jinak to nebude dělat dobrotu, ať je ta druhá svobodná nebo vdaná. Holky od lucerny by si ho domů tahat nechtěly, aspoň většinou ne. Jenže to leze do peněz...připadá vám to hnusný a cynický ? Mně taky, ale je to krom toho i pravdivý.
R nesouhlasím s Tebou, (Inka - Mail - WWW) 14.08.2006, 16:53:24
věděla přece, že je ženatý?!?! Tak jakýpak copak, že za to nemůže?!?! Má stejnou vinu jako její milenec, kdyby nesouhlasila se vztahem, tak to teď neřeší. Já jsem to zažila z té druhé strany, móc příjemná záležitost zvlášť když máš děti, které nejsou dospělé. Též jsem se vždy držela pravidla hlavně ne ženatýho a ušetřila jsem si spoustu trápení. To že jim nefunguje rodina říkaj všichni!!! Jak by jí jinak ulovil?? Na to jaký má doma úžasný vztah?!?! Pokud to nechce řešit, tak jsou nejdříve malé děti, pak nemocná manželka,....důvod se vždy najde a pádný, měl na to roky to je dost dlouhá doba na to, že mu nefunguje manželství. Že se na to Báro nejdeš podívat zblízka jak mu to manželství nefunguje? Možná by ses divila. Je to ztráta času, ale Tvýho jemu to vyhovuje. On již 3 roky, co mu schází rodinu a děti má a taky chápavou milenku....A co jestli ho dostaneš od manželky, myslíš, že to bude šťastné? Ona bude vždy s dětmi na prvním místě, protože on bude mít špatné svědomí, takhle chceš žít? Děti Tě nebudou mít rádi, protože jsi jim vzala tátu.....Budete řešit kde bude na vánoce jestli u ní nebo u Tebe, zkuis to domyslet, fakt to není med....
Báro, (Pavlína - Mail - WWW) 14.08.2006, 17:03:55
bojím se takových, jako jsi Ty.
Svobodných, bezdětných, které mají čas a klid na to, připravit se na návštěvu svého miláčka, a být tou krásnou, milou... Samozřejmě, že za takovou si rád odskočí. Protože doma ho čeká žena, která má na krku většinou kromě jejich domácnosti ještě děti, a určitě od něj očekává určitou spolupráci a angažovanost, tedy po něm chce určitou pomoc. A proto, že se vlastně stará o servis všem těmto lidem, je nad její síly čekat na něj stále upravená, stále voňavá, s úsměvem... Žena ženě psem...
Dva příběhy mých kamarádek : (toulavej - Mail - WWW) 14.08.2006, 17:52:42
Když bylo první, několik let rozvedené, s malým klukem asi tak 32, vyhlédl si ji ženáč, doma s ročními dvojčaty. Byla osamělá, občas u ní přespal při návratu ze služebky až to prasklo, jeho žena ho vyhodila. Po 2 letech ho kamarádka donutila aby si ji vzal, když spolu žijí. Po 12 letech si našel jinou a odešel za ní.
Když bylo druhé kamarádce, svobodné, chodící dlouhodobě s ženáčem asi 34, vyhlédl si ji jiný ženáč, doma s malým klukem. Byla osamělá, byla to náhle velká láska. Doma si prý s manželkou nerozuměl . . . jenom tam doma vlastně přespával. Před kamarádkou měl jinou bokovku, když kamarádku za 3 roky nechal, měl už jinou bokovku a další dítě s manželkou se kterou si „vůbec nerozuměl“ . . . Už jsem ho dlouho neviděl, tak nevím, jakou bokovku má právě teď. Kamarádce je 46, stále svobodná a i když má moc ráda děti, své ženství promarnila s ženáči . . . oni jsou ale v pohodě s manželkami co si s nimi „vůbec nerozumí“ . . . ( myslím, že už to kamarádka pochopila, ale trvalo ji to moc dlouho )
Báro (Zuzka - Mail - WWW) 14.08.2006, 18:08:59
Už když jsi psala do poradny, musela jsi tušit, že odsud půjdou jednotné hlasy : OPUSŤ HO. Upřímně řečeno, je to to nejlepší řešení. Jenže nám všem se to tady táááák jednoduše řekne, ale ve skutečnosti udělat to, vydržet to, zůstat v pevném rozhodnutí....Kdo tím neprošel, není schopen to pochopit. A prosím ostatní, nesuďte ji. Ona si přišla pro radu. A Tobě Báro : jsi svobodná holka a čas běží, v 34 letech začne najednou rychle život letět, touha po obyčejném rodinném žití bude větší a větší. A to on asi schopen ti splnit nebude. I když asi jsi se už rozhodla, podle toho co jsi napsala. Vím co je to běh na dlouhou trať a vím když je někdo hodně urputný. Hodně štěstí.
tak mne nejak vubec napada (Jasmina - Mail - WWW) 14.08.2006, 19:03:08
premyslet o tom,proc si zenaci vyhlidnou svobodnou?
Jak rikam,nekdy se dva potkaji a prebehne jiskra ale fakt mne tady toulavej upozornil,ze jsou zenaci co si vybiraji zasadne svobodne-jo,vzpominam na par-jsou taci. Tak dokazu pochopit ze v manzelstvi jsu krize nebo neco vysumi ale drzi se rodina-tyhle problemy maji pul na pul jak muzi tak zeny,proc tedy zenati nevyhledavaji vdane?rekneme treba-unudene nebo zklamane vdane;Vite co jich je? Obe strany se snazi zachovat diskretnost,obema stranam jde jen o poteseni,oba se pak vraci domu osvezeni a pripraveni dal plnit ukoly domacnosti. Ksakru,zajimal by mne nazor proutnika,proc hleda svobodne,proc hleda potize? Vzdyt to uz je takovy klasicky,ze svobodna milenka pak zacne tlacit na rozvod-ze by prave tyhle tlaky je tak rajcovaly?))
Jasmino, (Johanka - Mail - WWW) 14.08.2006, 19:22:48
to je preci jasny - aby si pohonili sebevedomi :) Kdyz si zenatej najde vdanou, je jasny, ze jde obema jen o TO, takze on vi, ze ona jeho vlastne akorat vyuziva ;) (a naopak), sebevedomi si pohoni tak maximalne na tom, ze je jeste schopen styku :)
Ale kdyz jsou tady dve, manzelka a milenka, pro ktery je jedinej na svete (coz by pro vdanou milenku nebyl), ktery by pro neho dejchaly, ktery se ho nehodlaj vzdat a i se o nej perou...kterej chlap by odolal? :) Dalsi aspekt je, ze vdana milenka byva v prumeru starsi a vice detna nez ta svobodna, to znamena, ze tam neni ta velka vyhoda ve vzhledu, mnozstvi casu, veku apod., kterou ma ta svobodna. Chlap si chce dokazat, ze je zadouci i pro ty mlady a hezky, co si muzou vybirat - ze je zadouci pro vdanou pani, co celej den beha kolem deti, to vi, takovou ma doma :) Jinak ale ja, kdyz uz bych si nekdy hledala milence :), bych to brala presne tak vecne jako ty - urcite ne svobodnyho, co by mi chtel rozbijet zivot. Mame sousedku, takova silena babka skoro 70, uz leta vdova, obcas si nekoho nabrkne, ale "hlavne at se mi zadnej nenakybluje do bytu", ze prej by nejdadsi zadanyho, protoze ten ji nebude moc otravovat a jeste se ji bude omlouvat a truchlit, kdyz bude odchazet :)
ženatej chlap (Alena T. - Mail - WWW) 14.08.2006, 20:45:36
je chlap patřící někomu jinýmu, proč se chceš dělit o něco, co ti nikdy nebude pořádně patřit a o čem nikdy nebudeš moci rozhodovat..když můžeš mít svoje vlastní. Můžeš mít víkendy, dovolený a i děti můžeš mít taky svoje..nechápu, nad čím ještě váháš.
Johanko (Jasmina - Mail - WWW) 14.08.2006, 23:42:04
Mas recht,myslim ze jsi to vyztihla dobre-zeny o nej bojuji a on je pro ne ten jedinej nej nej.
Vcera jsem koukala na dokument o lasce mezi opicemy a lidmy a jeji podobnosti. Je dano samcum se predvadet a vynikat. Ale samci nejsou tim bojem tak vytizeni jako muzi-a jeste k tomu ve meste.Na tisice jinych muzu potkavaji jen na ulici -pry i to podvedomne je burcuje ke konkurencnim boji. Vsimli si vedci dle statik ze ti nejlepsi muzi-jak v kondici tak v postaveni nakonec podavaji mensi vykony v sexu-cim to?-Je toho na ne pry moc a jsou v permanentnim stresu-na rozdil od samcu goril ci bonobo))))kteri se potkavaji s konkurenci daleko ridceji. Takze kdyz o tom premyslim-tak vlastne takovy oslnivy sef,pred kterym zeny i "klekaji" by mne (dostat ho)v ty posteli mohl nakrasne zklamat.))))
Johanko, takže ženatýho? (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 00:29:40
čili bys hledala muže jiné ženy, tátu jiných dětí, tak nějak? :)
Baro,to ze cekas uz 3 roky (Layla - Mail - WWW) 15.08.2006, 01:27:56
je taky trest za to,ze jsi si vubec zacala se zenatym!!Je to tata,manzel a ty si mas hledat nezadaneho. Neni to jen tvoje vina,ale i samozrejme jeho. A co,ted tu budes nestastna a chtit radu? A jak je treba jeho manzelce,ktera i muze o vas vedet?? Ja mam docela vztek na takovyhle chudinky,ktere chteji dite a zacnou vztah s nekym vubec neperspektivnim a pak narikaji. To ti nevadi,ze spi doma se svoji zenou a pak i s Tebou??Mas nejakou hrdost,sebeuctu? Kdysi jsem tu reagovala na Mrsku,ktera dost razantne diskutovala o chudinkach a zoufalkach,ktere vsechno snaseji. Obhajovala jsem je,ze ony proste nevi,co delat a proto sem pisi a melo by se jim poradit. A mela jsem Mrsky reakci za zlou. Ted se ji omlouvam,mela pravdu. Tyhle holky si za to muzou samy,ze s nima takhle jedna,ze jsou az na druhe koleji,protoze si o to rikaji svych chovanim. V mem okoli je totiz take takova jedna cekanka. Ma vztah-nevztah s rozvedenym,on ma jedno decko. A je chudak TAK nestastny,protoze ex mu dela trable s deckem(to ale nekdy muze byt,uznavam). Tahle cekanka tomu rozumi a vubec nechape,jake nekdy manzelky muzou byt. Cekanka se s nestastnym schazi podle jeho casu,tak za 2 tydny,vyrazi si na veceri,pak k nemu. Nedavno cekanka zjistila,ze ji je take neverny. Nedokazala od nej ani odejit,nic mu rict,ten vecer s nim zase spala. Druhy den byla smutna a rikala mi,ze ji nejvic mrzi,ze si na zacatku slibili,ze budou jen spat spolu!!!A ze to provaleni mohlo pockat jeste par mesicu,kdy odjede pryc. To se mi vazne obcas chce smat. A chtela poradit,co ze mu ma dat k narozeninam. Mela jsem ji poradit zabalene hovinko, o kterem psala jednou Daniela, kterym jeji znama obdarovala na vanoce neverneho manzela....Asi by se nastvala...
Takze Baro,bud v sobe najdi nejakou hrdost a silu na ukonceni nebo si uzivej dalsi roky cekani. A jestli se konecne dockas,preji,aby jsi nebyla nekdy ve stejne situaci jako jeho zena.
barčo (kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 07:56:00
ale to je zase jenom jeho omluva čekat čekat čekat,pořád ho omlouváš. A styl jestli mě máš ráda tak rok dva nehrajou roli - pro něj možná ale to je trošku vydíračka ne?
(Pro Jasmínu od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 08:44:53
Bohužel se nic nedá generalizovat , ani
vztah ženatý muž-svobodná žena . Jsem o 5let starší než manželka mého přítele . Spíš bych jeho odhodlání nenechat mě na pokoji viděla v sexuální závislosti. Se mnou si plní všechny svoje touhy a představy . Pro hodně chlapů znamená dobrý sex = dobrý vztah . Vím , že mají s manželkou oddělené ložnice , takže nějaký problém u nich bude , ale on si mi nestěžuje ani na ženu nehází špínu . Tím se nechci obhajovat , ale vídáme se s přítelem téměř denně v zaměstnání a tlak , který na mě vyvíjí on , by vydržel málokdo ... Zrovna včera mě ujistil , že se mě nikdy nevzdá a že budeme spolu .
barčo (kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 09:24:04
můžu se na něco zeptat a jak víš že mají oddělené ložnice? řekl ti to on? A jak víš že jim to v posteli neklape to ti řekl taky on?
Tak oddělené ložnice, (Wendy - Mail - WWW) 15.08.2006, 09:48:38
hm, to bych chtěla taky. Někdy chrápu já, někdy manžel, někdy vysedávám u videa nebo kompu do noci já, jindy on. Když je jeden nemocný, stejně se ten druhý stěhuje. Oddělené ložnice, to je náš sen ! Byt je malý, ale nevzdáváme to a třeba to ještě nějak vymyslíme.
Po překonané krizi nám manželství funguje teď docela dobře. Takže - oddělené lože, to ještě není směroplatné, jak říkala Máňa. A psaly jsme ti už, že ti nebude vykládat nic jiného, než že je nešťastný a doma mu to neklape, co jiného ti má říkat ? Teď cítí, že seš blíží nějaká krize, určitě ses trochu změnila v chování k němu, tak se snaží. Sorry, ale tak nějak to bude. Žena má ráda, když jí někdo ujišťuje, to ano. Nenaleť na to !
Žena ženě psem... (Míša - Mail - WWW) 15.08.2006, 09:49:47
To mě zaujalo v komentáři Pavlíny, protože zrovna včera jsem četla nějaký rozhovor se Simonou Krainovou, která měla říci, že ženský jsou pěkný mrchy. Prý si myslela, že když se vdá, tak jejího manžela (ex=Bořka Slezáčka) přestanou ženy nahánět. Prý to ale bylo ještě horší, že manželství snad působí jako nějaké afrodisiakum.
Já si taky myslím, že ženáč by měl být pro ženu tabu. Měla by se vcítit do role té podváděné ženy. Ať si představí, jak coby manželka má za sebou pracovní šichtu, domácí starosti včetně péče o děti, uvaření večeře pro svého muže, načež on jí řekne, že jde s kámošema na pivo. Jenže místo piva balí mladý holky, zatímco jeho žena na něj doma čeka a čeká ... a čeká ... a čeká, protože za ten celý hektický den by s ním chtěla strávit chvilku sblížení, popovídání si, opření se o jeho rameno, pofoukání bolístek ... atd. No a on zatím skotačí s milenkou. Trošku empatie by to chtělo, pak by si to možná každá milenka rozmyslela. A nemyslela by jen na sebe, jaký ona je chudáček, když se drahoušek od ní vrací domů k manželce. Báro, nic ve zlém, ale když jsi navázala vztah s ženáčem, copak jsi ani chvilku nepomyslela na jeho ženu a děti? Anebo jsi od prvního okamžiku věřila, že to u nich doma "neklape"? Hned ti bylo jasné, že chyba je v nich a ty se nechováš nijak špatně?
Báro (Zdena - Mail - WWW) 15.08.2006, 09:58:23
a ještě řekni, že je tvůj nadřízený, nebo alespoň někdo z vedení firmy, který Ti v případě nepovolnosti má možnost znepříjemnit život a je to v pr...i. Jestli to tak je, v tom případě jsi sexuální otrok a to Tě lituju.
pro Wendy a pak Báru (Jitka - Mail - WWW) 15.08.2006, 09:59:37
Jen tak na okraj, s problémem Báry to souvisí jen trochu. Jsou i takoví "chlapáci", kteří se po třicetiletém manželství pochválí, jak jsou dobrý, že vydrželi tak dlouho, počkali až budou děti dospělé a klidně od své "staré" manželky odejdou.
Ale je pravda, že návrh na rozvod jsem nakonec po dalších čtyřech letech podala já, mužský asi na takovéhle prkotiny nemá čas. A Báře vřele doporučuju to ukončit a počkat si na někoho, kdo si k ní nebude jenom odskakovat. Určitě to stojí za to.
(Linda - Mail - WWW) 15.08.2006, 10:03:23
Báro,zdrhni dokud je čas, tohle nikam nevede, určite sis to sama v duchu aspom tisíckrat řekla.Děje se to v mnoha obměnách tisicovkam žen denně.Chlap nikdy nemá zájem si dělat problémy,ví, že by si rozvodem nepomohl, naopak, jen by si komplikoval život.Ano,úlet, to je fajn,jsi tím,kdo zaplní bílá místa v jeho mapě,ale nic víc.Vytvoř si vlastní mapu,kde budou platit Tvá pravidla.
(F. - Mail - WWW) 15.08.2006, 10:13:02
Tak tohle je hodně hrubý:
ženatej chlap (Alena T. - Mail - WWW) 14.08.2006, 20:45:36 je chlap patřící někomu jinýmu, proč se chceš dělit o něco, co ti nikdy nebude pořádně patřit a o čem nikdy nebudeš moci rozhodovat..když můžeš mít svoje vlastní. A tohle taky: Zrovna včera mě ujistil , že se mě nikdy nevzdá a že budeme spolu. Si to občas přečtěte po sobě, možná by vám spousta věcí došla rychleji...
Jitko, určitě jsou (Wendy - Mail - WWW) 15.08.2006, 10:32:30
i když to nebývá pravidlem. Tak jako tak to vychází vždycky špatně.
Bavili jsme se na toto téma s kamarádem. Tedy na téma nevěra. Jednak je muž lovec, druhak prý žena nepochopí jiný a mladý maso. Omlouvám se za ty výrazy, ale cituji a zpovídaný subjekt požil již několi piv. Nejen ve víně je pravda...a potom dospěl k tomu, že manželky obecně nepreferují orální sex a ono se jim to hrozně líbí. A ta Druhá jim vše poskytne. Na námitku, že manželství není jen o tom, namítá, že se ženili i proto, aby TO měli stále doma po ruce. Nehodlá manželku znásilňovat, ale když jí 29 dní v měsící bolí hlava, pak ho tím do té Druhé náruče postrčí. Zvláště v případě, že když spolu jen chodili, byla za náruživku. Námitka - je unavená domácím kolotočem, pomoz jí a bude líp. Nebude. Přestalo jí to bavit a když pomůže a mají volno, radši na návštěvy, tančit a podobně. Něco na tom bude. Nekamenujte mě, není to automatická omluva pro nevěrníky, jen námět k zamyšlení. Je to všechno jako kamínky do mozaiky.
wendy i barčo (kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 10:53:39
wen určitě máš pravdu ono je to i trošku v tom, že manželky se časem i přestanou o sebe starat tak jak se starali do té doby. A ono ve vytahaných teplácích a sepraným tričku to taky není nic přitažlivýho. Víš barčo taky jsem na mého manžela čekala rok než se tehdy rozešel se svou bývalou přítelkyní, ale neměli děti a nebyli svoji a jim to opravdu nefungovalo, byla jsem jeho známá kamarádka a byla jsem svědkem jejích hysterických scén a naopak jsem se je snažila dát dohromady. Těm to fungovalo ale už jenom v posteli. I přes to se s ní rozešel a po třech letech jsme se vzali.Ani nevím proč to píšu možná protože vím co je to na někoho čekat, než se rozmyslí. Zrovna tak jsem se dostala do situace kdy za mnou přišli i manželé mých kamarádek a snažili se mě svádět a bla bla.Taky jsem věděla že jim to v posteli nefungovalo, ale to jsem věděla od těch kamarádek. Vždy jsem je odmítla s tím, že mají doma rodinu, do které v žádném případě zasahovat nebudu, a věř že ta touha v některém případě i z mojí strany byla hodně velká.
(Od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 10:54:54
Když jsem si sním začala , tak to
rozhodně nebylo proto , že jsem chtěla odvést tátu od rodiny , prostě v tom bylo okouzlení , léto , sex nic jiného...Nic mi nesliboval , ale časem jsme si začali rozumět a začalo to být i o něčem jiném než jen o sexu . Taky mě přítel opustil po šesti letech vztahu , kvůli někomu jinému , ale to se prostě děje a nic se s tím nedá dělat . V tomhle ohledu jsem realista a vím ,že mě to může potkat znovu , třeba po dvaceti letech manželství . A to že mají oddělené ložnice vím , protože jsem u něj doma byla docela často. No a co se týká mileneckých poměrů všeobecně , tak na to jsou vždycky potřeba dva .
(F. - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:05:51
Tyjo, on si tě vodí domů? A tam spolu smilníte? U něj doma??? Tak k tomu není co dodat...
(F. - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:06:47
Hned vedle dětskýho pokojíčku? Báro! Ty si vymejšlíš...žejo? ;o)
Wendy, (Míša - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:08:00
nebudem tě kamenovat :-) Máš pravdu, že na tom něco je. Něco hodně. Muži to tak mají opravdu postavené. Aspoň valná část z nich.
Báro, snad radši ani nezacházej do podrobností. Ty k nim chodíš domů? A to jako v přítomnosti paní domu - jako rodinná přítelkyně? :-( Anebo na zapřenou, když paní není doma? A to ti nevadí, že se dotýkáš věcí, na které sahá i ona? Že užíváš útulnosti domova, které vytvořila jiná ženská ruka? :-( Ano, máš pravdu, že na milenecký poměr jsou potřeba dva. Ale už to tu zaznělo, že muži jsou lovci. A některé ženy prostě snadné kořisti. A pak naříkají, že byly uloveny.
Asi jsem divná... (Radka - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:09:55
mně maminka vychovala v tom směru, že ženáč je TOTÁLNÍ tabu. A ráda dodávala, že si vždycky mám představit sebe na jejím místě.
Nechápu, jak se dívka s klidem vyspí s ženatým chlapem a pak to ještě omlouvá stylem, že to bylo nezávazné ale časem z toho vzniklo něco víc. Samozřejmě že na milenecký poměr jsou potřeba dva. Jenže by se nemělo zapomínat, že občas těch zůčastněných je mnohem více a že se jim to vůbec nemusí líbit. Nikdo se jich neptal a byli do toho zataženi a je jim ubližováno. Tak o čem to je? O totální absenci morálky či velkém sobectví?
bb, (Johanka - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:11:42
verim, zes pochopila, jak jsme to ja i Jasmina myslely, ale pro jistotu: pro me je samozrejme zenaty chlap (na baleni, na vztah) taky tabu a pochybuju, ze bych psychicky zvladla neveru (vlastni). Ale myslim (stejne jak to psala predtim jasmina), ze kdyz uz je clovek v manzelstvi spokojenej a chybi mu akorat to vzruseni a sex a fakt uz si nemuze pomoct a musi si nekoho najit :), tak je lepsi "lovit ve stejnych vodach" - na inzerat se treba muzou sejit zenaty a vdana, zaskotaci si, uvolni se, a vratej se v klidu domu. Jo, neni to nic moralne super, ale je to furt lepsi, nez motat hlavu mlady svodobny holce, ktera si predstavuje rodinu a dite :(. Proste nikdo nikomu nenabori vztah, je to kazdeho rozhodnuti a jeho zodpovednost, zda bude svemu partnerovi neverny, ci nikoli.
To je síla (Radka - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:13:15
No teprve nyní jsem si všimla, že Bára chodí i k nim domů. Na to fakt musí být dobrý žaludek, gratuluji!
Johanka, pochopila jsi správně, že jsem to správně pochopila, jen jsem chtěla, abys napsala cos napsala :) (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:19:48
(Od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:26:19
Ženský , vy jste strašně naivní ,
když chcete s někým být , je vám jedno kde jste , hlavně , že jste spolu . Nemyslíte hlavou a neříkáte si " to je hnusný , vedle je dětský pokoj a tady jeho žena vaří " . Nechci vám brát iluze o vaších protějšcích , ale chlap je schopen vymyslet neuvěřitelné věci , když chce být s vámi. Třeba společný víkend . A doma se to podá jako školení ... Já jsem se do bytu nikomu necpala , ale když vás někdo přemlouvá , že to je v pohodě , že se nemůže nic stát , za chvilku proti tomu nic nemáte . Nechci nikomu dávat brouka do hlavy , ale pro většinu chlapů věrnost nic neznamená a řídí se pravidlem " co oči nevidí , srdce nebolí ".
Jestli je tu někdo naivní, (Míša - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:35:09
tak jsi to bohužel ty, Barunko. A doplatíš na to zase jenom ty. Nakonec i ty iluze si děláš už tři roky zase jenom ty, ne?
Báro, asi jak kdo, jak kdy. (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:36:47
Že zamotaná hlava a srdce dokážou divy, vím dobře. Ale nechat si tři roky motat hlavu ženáčem od dětí, chodit k němu domů do rodiny a namlouvat si, že to tak je v pořádku, to chce kachní žaludek. Nebo ti to snad dělalo dobře, to vědomí, ten pocit, že ona to trdlo "nic netuší", a vy spiklenci milenci zatím... To je teda silná káva. Ale aspoň máš trénink, až budeš mít dvě mrňata a manžel ti domů přivede svoji dobrou kamarádku na návštěvu, že. Nahoře ses ptala na radu. Tady není rady ani pomoci, tobě se to líbí, co provádíte jeho ženě. Jinak bys k nim domů, do JEJÍ rodiny nelezla.
Ale jo, Báro (Gita - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:37:40
mně i všem na kudle je jasné, že ten chlap, když mu jde o "to", udělá první i poslední. Ale sorry, naivní jsi ty. Tvůj poslední příspěvek jsou výmluvy. Anebo možná důvody, proč si o něm s jistotou myslet, že je totální hajzlík. Chceš vedle sebe někoho takového? Udělá ti jednou to samé.
V každém případě, ať jde o jakékoli rozhodnutí, do kterého jsou nějak zainteresované city, vždycky je těžké se rozhoupat k tomu finálnímu seku. V tom tě naprosto chápu a myslím, že tě chápou i všichni, co sem přispěli. Ta diskuze (jakože podobných tu na kudlance najdeš mraky) má sloužit k tomu, aby sis utřídila v hlavě, co chceš. Ne k tomu, aby ti tady ostatní foukali na bolístku a ujišťovali tě, že všechno bude dobré. Jestli potřebuješ tohle, tak se raději koukej na latinskoamerické telenovely.
Jinými slovy, buď z toho bláta vylezeš sama, nebo se v něm dál budeš rochnit a ptát se na radu... (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:37:40
Ale jo, Báro (Gita - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:39:27
mně i všem na kudle je jasné, že ten chlap, když mu jde o "to", udělá první i poslední. Ale sorry, naivní jsi ty. Tvůj poslední příspěvek jsou výmluvy. Anebo možná důvody, proč si o něm s jistotou myslet, že je totální hajzlík. Chceš vedle sebe někoho takového? Udělá ti jednou to samé.
V každém případě, ať jde o jakékoli rozhodnutí, do kterého jsou nějak zainteresované city, vždycky je těžké se rozhoupat k tomu finálnímu seku. V tom tě naprosto chápu a myslím, že tě chápou i všichni, co sem přispěli. Ta diskuze (jakože podobných tu na kudlance najdeš mraky) má sloužit k tomu, aby sis utřídila v hlavě, co chceš. Ne k tomu, aby ti tady ostatní foukali na bolístku a ujišťovali tě, že všechno bude dobré. Jestli potřebuješ tohle, tak se raději koukej na latinskoamerické telenovely.
Báro, (Inka - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:45:57
když jim to tak nefunguje a mají oddělené ložnice proč se tedy nerozvedou měl na to 3 roky to není málo??? Jen Tě tahá za nos, aby nepšišel o dobrý sex a Tobě utíká život pod rukama, sundej si už ty růžové brýle, až jich takových potáš víc, tak pochopíš jaké fráze se užívají na udržení toho čeho se člověk nechce vzdát, zvlášť když je to příjemné. A i poslouchat takové řeči je příjemné, jen to bohužel k ničemu nevede!!! Jestli on má žaludek na to, že si Tě vodí i domů, tak by to stejné jednou dělal i Tobě a kdykoliv by ses vrátila k vám domů, zkoumala bys kterou milenku si tam vzal dneska, lidé musí mít přece nějaké morální hranice za které nepůjdou nebo alespoň úctu k partnerovi se kterým žijou!!! Takhle snad přece žít nechceš, jsi už velká holka, svůj život si můžeš zvolit sama, jsi svobodná, nenech se tahle stupidně manipulovat jak on potřebuje. To jsou kecy na dvě věci, že se Tě nikdy nevzdá, řeči se říkaj a voda teče, jestli najdeš odvahu to s ním opravdu ukončit, uvidíš sama, že si najde nějakou podobnou, která bude svolná k tomu mu dělat milenku čekatelku a bude to to stejné. A nakonec zůstane u své manželky až do smrti, jen jim to tak vyhovuje, do té doby než milence dojde trpělivost a začne dělat dusno. Ženatý chlap by měl být prostě TABU, tak jako manželé mých kamarádek, nikdy bych nic takového neudělala a mohl by být sebepřitažlivější!!!
Když to tady sleduju, (ta co to dokázala - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:46:49
tak stavíte chlapa do role dalšího dítěte v rodině, on byl chudák svedený, ženáč by měl být pro jiné ženy tabu atd.., to je právě ta nejlepší cesta k tomu být podváděná.
K Bářině příspěvku o naivitě... (Margot - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:48:49
No říká se, že chlapi myslí rozkrokem... obávám se, že v tomhle případě tím rozkrokem nemyslel jenom chlap. Jinak si nedokážu příliš vysvětlit ty podivný argumenty.
TCTD, ne, celé je to přece o tom, co dělají ti dva...on své ženě a Báře, Bára sobě, právě s ním, mužem jiné ženy. (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:49:56
Je to průser jich obou. Akorát že Bára to dělá jen s tím jedním mužem, protože ho chce, on dvěma, protože chce obě.
Margot...ano. (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:53:38
A možná i trocha...ješitnosti? že ač jí je už 34 a nemá ještě svoji rodinu, dokáže si udržet chlapa, žádaného jinou, a dokonce ho přetáhnout k sobě, od manželky a dětí. Možná si myslí, že když to vydrželo tak dlouho, tak to musí mít nějaký smysl, cenu. Nemusí. Jen mu to tak prostě vyhovovalo.
(ta co to dokázala - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:56:23
bb: a o to jde, on je ten sviňák, ženský jsou tak akorát nešťastný.
Já možná měla štěstí na férovýho chlapa, možná jim to opravdu už tak nefungovalo a já byla poslední kapka, ale tentononc od Báry je po diskuzi opravdu sviňák a ani Bára ani manželka by si o něj neměly opřít ani kolo a ne ho furt omlouvat, to ta druhá...
Víš, Báro, věřím tomu, že existuje cosi jako oprávněný mimomanželský vztah. (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:58:24
Jsou manželství uzavřená narychlo, protože dítě bylo na cestě, nebo z mladické nerozvážnosti...a nebo z velké zamilovanosti, která ale nepřerostla v trvalou lásku. Nemluvě o jiných důvodech, proč si jeden z manželů drží vztah mimo a přitom setrvává v manželství - děti, majetek, zodpovědnost, přátelství, atd. atd. Ale proboha, když je to tak, tak jsou na místě ohledy, slušnost, vkus. Netahat si bokovku do rodiny k ženě a dětem na návštěvu, nebulíkovat bokovce, že ještě rok, ještě dva, ještě tři, až..až... Seber síly a ukonči to, časem si sebe budeš za to vážit, a za tamto se tak trošku stydět, ale to nevadí, máš čas to spravit. Kvůli sobě, především.
naivní jsi Ty Báro, (Inka - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:00:06
ale kdo si nenechá poradit, musí si to prostě prožít. A každému se všechno vrací, tomu věř, jednou toto budeš prožívat z druhé strany jako stárnoucí manželka s dětma, tak abys tu pak srceryvně neplakala.
Nechápu proč si někdo volí záměrně takovou tragickou lásku, ubližování všem lidem okolo a dětem, když si jako svobodná můžeš najít nezadaného, být zamilovaná a šťastná, plánovat rodinu, děti, bydlení. Místo neštstí a rozvartu jejich rodiny, já Ti garantuju, ža na tom Tvé štěstí opravdu nepokvete.
(Od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:09:10
Díky za vaše názory , je to drsná škola . Ale vůbec se mi nelíbí , co provádíme jeho ženě a proto
se snažím to nějak vyřešit . Rozhodla jsem se , že se s ním rozejdu , ale on už má pro dnešek v plánu jít se mnou na večeři a do kina a pro jistotu si mě vyzvedne doma , takže asi zamknu a zatáhnu rolety , musím vypnout mobil , protože mi bude 10x volat ,co se děje a kde jsem . Takže mi prosím poraďte , jak se mu tomu mám vyhnout .
Musíš to skončit, to je celé. Jinak nemá smysl se mu "vyhýbat". (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:20:53
Báro, jestli se tomu chceš vyhnout, tak to prostě ukonči. Nezamykej se a nevypínej telefon bez vysvětlení. Napiš mu sms nebo email, podle toho, jak komunikujete, nebo zavolej. "Končím, nechci dál vztah se ženatým mužem, tátou od dětí. Bylo to krásný, ale už v tom nechci pokračovat. Nedávám ti žádné ultimátum, prostě tento vztah končím. Pokud budeš jednou volný, ozvi se, když budu volná i já, třeba se setkáme, třeba ne. Takhle to dál ale nechci. To je vysvětlení pro tebe, jistě pochopíš, že dál není co k tomu říct, nebudu ti tedy zvedat telefony ani otvírat dveře. Nechci, abys ke mně chodil, tak jako ty jistě nechceš, abych chodila k vám domů. Hodně štěstí nám oběma."...tečka, konec. Ale musíš tu tečku udělat, jinak tě bude dobývat a získávat zpět.
Je jasné, že to nechceš ukončit, když ho máš ráda. (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:23:18
Pak si prostě musíš vybrat - být milenka, bokovka, mít vztah se ženatým tátou malých dětí, nemít vlastní děti, nemít vlastní partnerský či rodinný život. Nebo to vše chtít potkat, hledat, budovat - tak musíš tohle stávající skončit. Bohužel je to tak, jsou jen dvě možnosti, a jen ty si musíš zvolit.
to je rozumný řešení (Inka - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:24:33
ale hlavně pro Tebe, jasně mu řekni co chceš a co nechceš, a přeruš veškeré kontakty a hlavně na tom trvej, je to drsné a bolestné, ale mnohem rychlejší, než se v tom plácat ještě leta a zjistit, že si s ním promarnila nejlepší léta svého života a že jsi stará na to mít své děti a vlastní rodinu. Takže bych ten čas neztrácela zbytečně a to ani vteřinu.
(Linda - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:35:42
Báro, já žiju s takovým mužem, co má paralelní vztahy a přitom je slaboch, aby to ukončil, sama jsem ho mnohokrát prosila, ať odejde, ale je on začne vyhrožovat sebevraždou. Už se tomu směju, jaké umí sehrát divadýlko.Ve společnosti skvělý,úspěšný,vtipný milující manžel,doma nemluvný, nerudný,sobecký a lakomý. Nechce odejít prý kvůli dětem, ketré stejně o něj už dávno nestojí.Patová situace, navíc jeho právníci by mi děti vzali, nedělám si iluze.Když se s mím bavím opakovaně o cele situaci/ už to trvá několik let/,přizná to úplně klidně a omlouvá to , že za to nemůže, může prý za to jeho znamení-blíženec.Doma chce jen odpočívat a bavit se, takže taková "bára" se mu hodí.
Tolikrát jsem chtěla odejít, ale děti s ním nechtějí být ,a s nimi by mi to nedovolil.No a taky žiju a vim, když je s tou druhou a je mi děsně a musím být v pohodě kvůli dětem. Kdo to nezažil,tak to nemůže pochopit.A navenek jsme dokonalý pár.....a on si to opravdu myslí,když se usmívám, nevyčítám, nepláču, nehrozím, je v pohodě a přesvědčen, že je vše v pořádku. Nejsem zatrpklá vůči mužům, to ne, ale jsem NAPROSTO bez iluzí .Tobě přeju ať vystřízlivíš co nejdřív.
Lindo, a jak dlouho tohle můžeš vydržet a neodskákat to...ach jo :( (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:37:57
No tak v tom případě.. (Margot - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:40:14
... by bylo asi nejrozumnější mu poslat SMS nebo maila a krátce stručně oznámit/vysvětlit rozchod (tak jak popisuje bb)... no a pak vypnout mobil a buď jít někam ke kamarádce (zaměstnat hlavu, vyhnout se aspoň trochu tomu abys byla sama a měla čas se tím drásat)... anebo tedy být doma, zamknout, vypnout zvonek a telefon - a pustit se do nějaký pořádný práce, prostě zaměstnat tělo i hlavu. Tu energii, kterou Tě to bude nutit dát do pochybování a vzpomínání a sebelítosti vrazit do nějaký užitečný smysluplnný činnosti, hlavně se vyhnout tomu sedět, koukat do zdi a myslet na něj. A pak už jen další dny vydržet jeho nátlak, vyhýbat se mu co se dá, odstřihnout ho, nedat mu šanci aby o tom rozchodu s Tebou mohl diskutovat a ukecávat Tě, vyhnout se tomu, aby Tě lámal a Tys musela obhajovat svoje důvody k rozchodu - postavit ho před hotovou věc a naprosto o ničem nediskutovat... pokud jste spolu v práci, tak vzít si dovolenou a odjet kamkoli mimo jeho dosah nebo dát rovnou výpověď... Prostě totálně rozdělit vaše světy, spálit most a zavřít dveře.
barčo (kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:44:45
víš stejně si myslím že dneska do toho kina půjdeš a z toho co jsme ti poradili neuděláš nic, protože ho pořád jenom omlouváš a hlavně mě připadá že jsi chtěla radu jak ho za každou cenu dostat k sobě. V tom ti neporadíme páč my bychom o takovýho chlapa nestáli. O takový chlapy stojej právě ty zamilovaný holky co právě zatím jenom sní.Je těžký najednou vypnout mobil, a říct mu že má doma rodinu. Řekni mu že bys chtěla vlastní rodinu kterou on ti poskytnout nechce. Když někoho miluješ nenecháváš ho čekat.
neuzrálo v Tobě přesvědčení, že jakmile bude (Inka - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:45:49
dětem 18 je absolutní konec??? A Ty budeš svobodný člověk?? Myslím, že to člověka vnitřně strašně změní.
přesně tak - odstřihnout drát, který vede od něj k tobě. (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:46:09
Chvíli se v tom porochňat, to si klidně dopřej, a pak si pomalu začít poroučet - za každou myšlenkou na něj, připomínkou hezkých chvilek si říct Ok, to bylo nádherný, vzpomínka hezká, ale co dál? kam to vedlo? nikam. Rozhodla jsem se dobře? ano, hodná holka. Co dál? pojedu na dovču bez něj...na vánoce na hory s kamarády...atd. On by stejně byl DOMA, s MANŽELKOU a JEJICH DĚTMI. Tohle, ty důvody, proč jsi to skončila, si připomínej, pokud tě přepadnou pochyby a stýskání. Nezačni hledat PRO, ale připomínej si všechna ta PROTI.
Baro, vubec Te neodsuzuju, (mila - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:49:53
jen trosku nechapu, co od toho vztahu cekas, kdyz sama tvrdis, ze pro chlapy vernost nic neznamena.. pro tebe take ne? Porad se jen ohanis tim, co on rika, co on dela, jak on te presvedcuje.. a co ty? chces to takhle? chces chlapa, ktery mysli jen na svoje uspokojeni bez ohledu na to, ze si nadelal deti s jinou? uvedomujes si, ze pro nej jsi opravdu jenom "matrace"?
za kolik to ještě máš Lindo než bude dětem 18? (Inka - Mail - WWW) 15.08.2006, 12:50:45
To jsou takoví citoví vydřiduši!!!
(Linda - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:06:54
To Inka a bb:už jsem jednou téměř zmagořila a vyhledala odbornou pomoc.Vybrečela jsem se a dostala Lexaurin :-(
Nečekám, až bude nejml.dětem 18,to bude za 10 let, musím odejít dřív a s nimi,čekám.....
(Od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:06:58
Tak výpověď je ta poslední varianta
řešení , která pro mě přichází v úvahu . Mám dobrou práci a té se nevzdám , rozhodně ne kvůli chlapovi ...
(F. - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:12:27
To Bára: No nedivím se, že si tak "rozumíte". Jak vidno, máte oba dost blízko ke vzletným slovům a sklony k teatrálnosti. Předně když mám dobrou práci a nechci "se jí vzdát", tak si nezačínám s chlapem v baráku. Fakt ti je 34???
(nic ve zlym)
Ale ty zatím nevíš, co vlastně chceš. (Lietavica - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:13:20
Tak bych radila, Báro, nejdřív si v hlavě ujasnit, jestli se ho chceš vzdát a začít žít vlastní život podle svých představ, tj. mít děti a muže jen pro tebe, nebo být vždy až ta druhá po jeho ženě a dětech. Až to budeš mít jasné, nebudeš se ptát tady, ale začneš jednat. A když uděláš první krok, to ostatní už přijde samo.
Lindo, (Inka - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:17:58
to bude tedy těžké a co si tedy začít též žít svůj života a přestat se trápit? To chlapi špatně snáší. Nenech se dostat takhle na kolena, pak on bude mít ještě v papírech "nervově labilní, není schponá se starat o děti", to by Ti neprospělo. Držím Ti palečky. Ale výhrůžky jsou výhrůžky, nenech se zastrašit.
barča (kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:24:48
jestli nemáš nervy a odvahu na to to skončit tak s ním přestaň spát zjistíš jestli o tebe tak opravdu stojí když mu nedáš, a po kině mu řekni nashle a zabouchni dveře a takhle mu to dělej pořád. Co myslíš že udělá?
Pokud s nim zustanes v praci, (Johanka - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:26:44
pujde to odstrizeni *hodne ztuha*. Neslo by aspon nechat se prelozit na jinou pobocku (netusim, co je to za praci..), nechat se poslat na pul roku do zahranici nebo tak neco? Kdyz ho mas denne na ocich, chce to brutalne silnou vuli, a tu Ty nemas - ani ja bych asi takovou nemela. A nebo si teda najit jinyho chlapa :)
No, zajimalo by me, jak to dopadne :) Ale souhlasim s tim, ze schazet se u nej doma je opravdu bezohlednost vuci jeho rodine, a to od vas obou. Ja bych v pozici toho zenateho i toho milence na neco takoveho nikdy nepristoupila, stydela bych se za sebe. (Navic ted v lete se prece da i venku, ne? :))
(Linda - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:27:52
To Inka
Ano, to je to, co on očekává.Musím to zvládnout, co taky jiného. Hra" kdo z koho".Ale díky za podpůrná slovíčka,člověk je nemá jako berličky ale jako majáky ve tmě... To Bára Zbyla Ti jen Tvoje práce, nakonec sama přiznáváš, že je důležitější než on.
(Od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:28:50
No doopravdy jsme si dost rozuměli , ale jinak je mi to k ničemu . A protože
platím ůčty a taky musím něco jíst , dobrá práce je docela podstatná věc . To už taky vím , že jsem se na to měla vykašlat , ale už se to stalo ...
Baro, a co udelat to takhle: (mila - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:37:35
proste ten vztah s nim oklestit jenom na tu postel.. proste si s nim uzit, jen kdyz Ty mas chut.. a nic dal neplanovat.. teda s nim.. a pomaloucku se koukat po jinym chlapovi, ktery byl pro Tebe perspektivni.. prece jen - 34 je nejvyssi cas na dite
(Od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:43:17
Johanko , tys mě teda dostala , venku
se dá v létě i v zimě třeba v autě , nebo v lese , nebo v hodinovém hotelu , ale pořád to přeci není menší nevěra než u něj v bytě ...
(ta co to dokázala - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:55:49
teď jsi mě dostala, já na to žaludek teda neměla, spíš sem byla ráda, že o té druhé nic nevím a ona nic o mně, doteď nevím, jak jeho ex vypadá a jak a kde žili
Lindo, (Inka - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:56:44
já mám úžasný nápad, nabídni ho Báře proutníka jednoho, ona ho pořádně zmáčkne, přinutí k rozvodu a svatbě, Tobě se uleví, zabijou se dvě mouchy jednou ranou a spojí se příjemné s užitečným, co říkáš? Holky musíme si přece pomáhat, život je krátkej.
barče 13:43 (kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 14:14:08
ty jsi tu Johanku nepochopila vůbec.Já už chápu proč si chlapy jako milenku vyberou ženskou jako jsi ty - můžou jim nakecat cokoliv a stejně nic nepochopí. Inka na to dobře kápla.
A proč bys dneska (Perda - Mail - WWW) 15.08.2006, 14:20:05
na tu večeři neměla jít? Naopak, je to ideální příležitost na neutrální půdě - tam to nejde řešit polštářovou válkou a velkým utěšováním. Tam mu můžeš vysvětlit své rozhodnutí. Ano, vysvětlit. Jasně a stručně. Dlužíš to přece i sobě. Vztahy se nekončí staženými roletami a zamčenými dveřmi bez vysvětlení. Něco jste spolu prožili, možná se za to za pár let budeš stydět, ale právě pro svůj pocit, že ses s tím "čestně" vyrovnala na tu večeři běž. Jen musíš být tvrdá... Tahle večeře a konec. Ta večeře je ta tečka, o které se tu tolik mluvilo. Ale jestli neodoláš a skončíte v posteli, tak to celé nemělo smysl.
PS: Taky jsem se kdysi zakoukala do ženáče... a nejsem na to zrovna pyšná. Stalo se, byly to krásné chvilky, ale představa, že má doma ženu, se pro mě rychle stala nepřekonatelnou. Teď mám svobodného! přítele a prožívám všechno to, co jako milenka ženáče nikdy mít nebudeš. Ale nebylo to zadarmo a nepřišlo to samo od sebe... A jen doufám, že ten můj dnešní poklad není takový grázlík, jako tamten.
(mája - Mail - WWW) 15.08.2006, 14:33:17
Báro, chápu tvou situaci, jsem v podobné, akorát že já jsem také zadaná, jinak to je totéž, velká láska atd. Neodsuzuju tě jako ostatní tady za to, že jste byli u něj v bytě. Člověk může být morální, jak chce, ale když je zamilovanej, tak prostě dělá věci pro něj příjemné nebo po kterých touží a dosavadní hranice zásad se posouvají samy. Je to děsné, ale takhle se prostě chováme.
K radám, jak zvládnout poslední rande: myslím, že pro tebe rada není. Nepomůže ti nejlépe poraděná věta odsud z diskuse, která ti otevře dveře do nového, správného života. Musíš si být 100% jistá, že se s ním rozejít chceš, a pak se ti to povede. Mám trochu obavy, že to u tebe 100% ještě není, že ho stejně miluješ a chceš ho pro sebe, i když rozum už ti říká, že takhle to nepůjde. Porovnávám to s sebou, neuměla bych to teď utnout, je tam prostě strašné pouto a touha a závislost. Myslím, že potřebuješ čas, který bude určitě těžký a nepříjemný, ale musíš dospět k tomu, že opravdu chceš, abyste se rozešli, přijmout to za svoje, a pak budeš v pohodě schopná to udělat. Nějaký vypnutí telefonu to přeci nevyřeší, určitě o tom musíte mluvit, rozumně, ale reakce od něj s tím vůbec nesouvisí. Je to rozhodnutí o tvém životě, musíš si ho udělat sama, a být si jím jistá. Přeju ti, aby se ti podařilo k tomu rozhodnutí dobrovolně uzrát, i když to bude těžký. Jakýkoli jiný dobrý konec neexistuje, viz moudré rady nahoře. Držím palce, holka.
(Pro Kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 14:43:47
Kristy , myslím ,že tady nejde o to pochopit , proč si kdo koho vybral ,
všechno , co jsi psala , jsem už vyzkoušela , ale on má na všechno odpověď , i to dítě mám od něj slíbené a prý to bude chlapeček . A když máš někoho ráda a on se k tobě chová skvěle a neustále tě líbá , objímá , chce být s tebou a říká ti , jak jsi úžasná , tak si těžko řekneš " že jenom kecá " . Já chápu , že mi to nemůže nikdo schválit . To od nikoho nečekám , ale ještě jsem nikoho nerozvedla a ani nechci nikomu ublížit .
no prave (Johanka - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:01:35
Hubu plnou kecu a skutek utek. Jak uz tu holky psaly, to budou jednou maly deti, pak studujici deti, pak nemocna manzelka, ted nemuzu odejit, to snad chapes.
A bylo tu uz i mnoho pribehu takovych, ze milence leta vysvetloval, proc to nejde (a mozna tomu i sam veril), pak prisla nova milenka a najednou slo vsechno a hned. Proste kdo chce, hleda jak, kdo nechce, hleda proc. Slova umi kazdej chlap a nic mu to neudela, za tu peknou souloz to stoji, ale k cinum se uz kazdej neodhodla...
(Od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:06:17
Když to tak čtu , tak bych ho nejradši¨
nakopla do tý jeho malý pr.... !
Aneb ty jeho odpovedi.. (Johanka - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:06:27
...co ma na vsechno, proste neposlouchej. Jestli je jeho manzelstvi fakt total frigid a pred rozpadem, jak se Ti snazi tvrdit, a jen ceka na to, kdy vyrostou deti, tak at to tedy cestne sdeli manzelce a zacne u Tebe jeden den v tydnu oficialne prespavat (treba...).
Pokud chlap opravdu planuje rozvod z dohledne dobe (jednotky let), tak by to ta manzelka prece mela vedet, ne? Aby si taky mohla sama zacit nejak planovat a usporadavat zivot. Jestli ji to nerekne, tak neni co resit, proste zadnej rozvod nebude a vas spolecnej chlapecek je jen dalsi oblbovak, co na Tebe pouziva.
barčo (kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:22:31
já už nevím jak. Nechci být zlá taková nejsem, jen už nevím jak ti to vysvětlit. Pokud chci chlapa tak pro sebe, abych byla šťastná. Ty se jenom trápíš a užíráš. Ty chvilky co s tebou tráví jsou třeba krásný a proč by taky nebyli když jsou občas, když nemusí nic řešit, žádný peníze, nákupy nájem, děti prostě život. Ty po něm nic nechceš jako jeho manželka nebo děti, abych to přirovnala tak jsi něco jako jeho koníček, něco jako má můj manžel posilovnu, taky se jí nevzdá, protože je to jeho odreagování a ten koníček miluje. Ty mu taky poskytuješ dejme tomu neobyčejný sex třeba - koníček. Chce být s tebou? vždyť není je pořád se svou manželkou. Chápej už jednou že rozhodujou činy né slova protože říkat se dá cokoliv. Když si budu chtít někoho najít, tak mu taky nebudu vykládat jak nám to doma funguje, ale budu brečet jak mě mlátí, a jak pije ani domu nechodí, ale nemůžu odejít protože máme společnej (plácnu) byt, auto, děti atd. Ano tomuhle bych věřila půl roku ale ne 3 roky. ty jsi prostě zamilovaná a já ti to neberu, já ti to přeju, ale jako ženská bych jenom nerada abys ve 40 letech pochopila co máš pochopit už teď. Protože ty šťastná nejsi, jinak by si nepsala tento dopis. Spousta ženských co sem psala, s tím mají zkušenosti a vždycky to dopadlo stejně. Prostě neodešel, a když opravdu chtěl odejít tak to bylo jako blesk z čistého nebo jak se zamilovat tak si sbalil kufry a šel.A ta manželka mu byla v tu chvíli ukradená. Připadáš mi jako malý dítě, aby nemohlo protestovat tak mu koupíš hračku, on tě políbí řekne jak si úžasná pomilujete se a odejde.
(kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:26:42
a on si je jistej že nic neuděláš, nic neřekneš a budeš jenom čekat. Když se trochu vzbouříš tak ti přinese 20 růží, ale stejně vždycky odejde a nebudeš ho mít u sebe když ho budeš potřebat a když on bude potřebovat tebe.
(Zuzka - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:27:59
Kdyz se holka zamiluje, tak vetsinou jde do toho celym srdcem. Myslim ze v tu chvili opravdu je jedno,jestli je dotycny zenaty nebo ne. Jsou to city,a opravdu se nekouka nalevo nebo napravo. A chlap ? Chlapi jsou v tomhle opatrnejsi a strizlivejsi. Zkus se zamyslet Baro, co vsechno jsi byla ochotna ty pro nej udelat, jiste jsi si celou tu dobu organizovala svuj volny cas podle toho,zda se budete moct videt. Chybi ti strizlivy pohled na vec, ktery ja osobne uz mam. Ono to totiz z jeho strany urcite je moc krasne, plne lasky, nehy, touhy, milovani. Ale uprimne, kdyz ma doma ty male deti a zena si chtela jit nekam vyrazit, co ten tvů¨j udelal ? No vsechno musi jit bokem, bohuzel i Ty. Ja to znam, ja tim taky prosla. Kdyz ale ja mela si domluvit neco vlastniho, tak prvni myslenka padla na nej, jestli nahodou nebudeme spolu, na jeho cas. A tak to bude se vsim. Vis, hodne lidi te tady odsuzuje, a moc holek se tady nepriznalo ze treba taky...Ale veskrze pravda je takova, ze nikdy nebudes tou prvni, prvni byla zena a prvni jsou jeho deti. Lakadlo je to krasne zacit znovu od zacatku, ale realita by byla uplne jina. Ja tim prošla, trochu jeste prochazim, vim co rikam. Je to strasne tezky to vydrzet, zvlastě kdyz toho cloveka miluješ. Protoze to jsou pak zkraty, kdy se chce udělat nejaka pitomost. Jenže, ja vim, že na konci tehle cesty bude svoboda, moje osobni svoboda a hlavne klid. A tebe na konci čeká to samé. Zkus to vydržet, je to strašně těžký, ale vážně se ti uleví ...
(kristy - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:28:21
pordon poslední věta, nebudeš ho mít u sebe když ho budeš potřebovat ale když on bude potřebovat tebe.
Báro, (toulavej - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:52:13
100% toho všeho co ti říká KAŽDEJ DEN ten vtipnej ženáč co nemůže být bez tebe, ale ještě musíš počkat – říkal jak už jsem psal nahoře mojí kamarádce, ten její ženáč. Mám o tom vztahu dobré informace. Bylo jí 34. Tak ji zblbnul, že i dnes by za ním šla, kdyby ji ještě chtěl! Ale svý roky promarnila s ním a už jinýho – když ji nechal – nenašla. Je jí 46, je sama.
Nasliboval jí hory doly, stálo mu to za to – je to pěkná ženská. Kdybych ji neznal, nevěřil bych, že tak pěkná ženská může zůstat sama. S věkem příležitosti ubývají. Od toho vztahu NIC neočekávej ! Podívej se na něj trochu objektivně – je ZAJIŠTĚNÝ, má tě rád, užívá si, relaxuje s tebou = naprostá pohoda pro něj. Udělá všechno, aby ten stav co nejdéle tak zůstal. Je SOBEC – kdyby tě měl OPRAVDU RÁD, záleželo by mu na tobě, buď by tě sám nechal, abys měla čas na svou budoucnost, nebo si tě CO NEJDŘÍV vzal – odstěhoval se k tobě, aby ti dokázal, že dal přednost TOBĚ. NIC Z TOHO ALE V NEJBLIŽŠÍ DOBĚ NEUDĚLÁ – NEBUDE MUSET. Zase tě zmákne. Zatím jsi viditelně BEZBRANNÁ a on to VÍ ! Ještě potřebuješ hodně času na vzpamatování a prohlédnutí, bohužel. Rozum už tuší, ale srdce si do toho zatím ještě DLOUHO nedá mluvit. Docela nerad bych, abys dopadla jako moje kamarádka. Já tyhle týpky, co tě jeden z nich ZNEUŽÍVÁ, nemám vůbec rád.
Můj ex je pěknej srblík (carie - Mail - WWW) 15.08.2006, 15:52:56
a milenka v práci a můj domácí servis byl pro něj ideální stav. Hrál roli utiskovaného chudinky, sex u ní doma i s večeří- doma tvrdil, že jde běhal a nemůže s plným břichem. Firemní akce, školení, režije zase na firmu. Milenka v práci je asi nejlacinější. O nás se synem vyprávěl, jak jsme na "značky" a ta v práci mu pak dokazovala, jak je skromňoučká.... Fakt to měl děsně vymakaný. :-)))
(Zuzka - Mail - WWW) 15.08.2006, 16:18:35
Jak to ¨píše Carie ? To já si taky vyslechla o tom, jak žena ho vnitřně zradila, protože přestala budovat jejich vztah a smířila se s tím co má, taky jsem vyslechla, že už 3 roky s ní nespí, že ona neměla zájem a teď kdyby ho i měla tak on prý už nechce se nikdy doprošovat, taky jsem vyslechla jak neuvaří ani večeři, a že poslední dobou pěkně kašle na domácnost a užívá si jen mateřské dovolené, on všechno platí a dře se a doma ani chvíle klidu není, jak vříská po dětech, jak je organizačně neschopná, jak blbý otázky mu umí dávat, jak si klidně koupí knížku za pětistovku a ani ji nenapadne jestlina to mají.. atd.atd... Upřímně, píše mu docela pěkné smsky a jeví o něj docela milý zájem. Z pohledu do jeho domova vím,že tam má skvělý pořádek, a ženská ruka je vidět na každém kroku. A pak jsem se té zlé manželky při jeho výstupu zkusila zastat, takové to se slovy, víš miláčku, ale ona to má taky těžký, stará se o domácnost a to není žádný med s děckama...Tos měla vidět jak jsem narazila !!!! Báro, nebuďme naivní a hloupé. Co čekáš, že ti bude říkat ? Drahoušku představ si, manželka dneska uvařila fantastickou večeři, a taky vyžehlila tu kupu mojeho prádla, jo a malou dneska naučila chodit na nočník no to je úžasné, a když jsem přišel domů z práce tak mě políbila v nějakým novým prádélku, jo a včera si vybrala nějaký šaty tak jí je zítra půjdu koupit, vypadá v nich fakt fantasticky :-)))) Tohle ti nikdo neřekne. Vždycky je lepší fňukat, nadávat a stěžovat si. Proboha holky, co v tom lítá-me , vzpamatujme se :-)))
Uf...(Od Báry - Mail - WWW) 15.08.2006, 13:43:17 (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 16:44:42
Menší nevěra jistě ne, menší bezohlednost ano. To chtěla, tuším, Johanka naznačit, víš? Proč ubližovat víc, když to jde míň.
" i to dítě mám od něj slíbené"...? (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 16:51:00
Dítě se neslibuje, dítě se chce, mezi partnery, ideálně současně, většinou jeden z nich dřív, ale jsou to partneři...Nebo opravdu chceš mít dítě se zadaným, ženatým milencem? A pak budeš dítěti vysvětlovat, že tatínek přijde na večeři, jen co přiveze dcerku z tanečních a vymluví se manželce na nutnou poradu?
Báro, je to pořád dokola. Ale jak psal toulavej, dokud srdce nepovolí, rozum zůstane stát. (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 17:09:08
Shrnu si to asi spíš pro sebe, protože myslím, že ty máš bilanci dávno hotovou, a spíš jen poletuješ mezi výsledovkou a přáním. Tak tedy, máš 3 roky POMĚR se ženatým tatínkem malých dětí, který začal coby letní flirt a přerostl v něco jiného. Bohužel, něco jiného pro vás oba, protože kdyby to pro něj byl nějaký zásadní, osudový, životní vztah, tak by ten předešlý uzavřel, zůstal by bývalce oporou při výchově dětí, při financování jejich potřeba a dětem by zůstal otcem, ale partnerem by byl tvým. To se nestalo, ON JE STÁLE PARTNEREM SVÉM MANŽELKY, samozřejmě tatínkem svých dětí, a tobě "slíbil toho chlapečka". Že jeho žena cosi více než tuší a jen tiše doufá, že trpělivost růže přináší a "tohle" přejde jak rýma, pokud do toho nebude zbytečně šťourat, je nabíledni. Ty jí to trošku osolíš tím, že tam občas zaskočíš na návštěvu (líbačku, milováníčko, nevím co), dokonce když je i ona doma...Nechceš nikomu ubližova, ale daří se ti to, ubližuješ sobě, to především, a i jí. Jediný, kdo z toho vychází jako king, je tvůj king. Takže, opět, zas a znovu, musíš si vybrat. Chceš rozbourat tuhle rodinu, zničit té ženě a dětem život, urvat jejího muže pro sebe, jejich otce pro svého slíbeného chlapečka? Tak pokračuj, snaž se víc, překonávej sama sebe, urvi co se dá podle hesla vítěz bere vše, pamatuj ale, že dostaneš stejně jen půl - protože on dál bude bývalým mužem své ženy a pořád otcem svých dětí...Chceš být dál milenka bokovka? Trpělivě mlč a pokračuj v tom, co ti moc nevyhovuje, ale aspoň trochu ho "máš", říkáš si asi (za pár let ti bude 40 a on si může nabrnknout další třicítku a ty nebudeš mít nic)....Chceš být spokojená, šťastná? Tak na tom zapracuj. Skonči ten nedobrý nerovný neharmonický vztah. Odejdi z něj s vědomím, že to děláš pro sebe a současně tím rušíš - svůj - negativní prvek v jeho rodině, která se začne trochu léčit a rovnat, i kdyby to mělo znamenat, že on od nich odejde (neodejde, sázím boty). Ponechej si krásné vzpomínky, ty ti nikdo a nic nesebere, zkušenosti, ty se můžou hodit...a jdi si po své čáře. Jen když tohle skončíš, můžeš začít něco jiného, co budeš s někým sdílet. Ne poklusávat s vyplazeným jazykem a nastraženýma slechama po jeho rodinných otcovských stezkách.
ten chlap (Alena T. - Mail - WWW) 15.08.2006, 20:26:37
není tvůj přítel, ale tvůj nepřítel..doufám, že nebude příliš pozdě až na to přijdeš sama
Tak co, (Wendy - Mail - WWW) 15.08.2006, 21:52:38
byla večeře a kino ? Nejlepší přestávání s kouřením cigaret je utnout to hned teď nerozmýšlet už a nedat si už ani jednu.
Tohle by šlo taky tak...nebo je to příliš radikální i po tom nářezu tady ?
jejda tady toho je (Jasmina - Mail - WWW) 15.08.2006, 23:55:44
byt dnes doma tak se odtud nehnu)))))
Baro-negeneralizuju nevery. Ale Ty pises ze chces taky rodinu-a to je problem.No tak si nech udelat dite at se postara i oTebe i o manzelku-jestli se na to citi hosanek a ma-li na to. Protoze at chces nebo ne-deti jsou pouto-dokavad nedospeji.Jo halt u nas lidi to trva roky nez deti vyletnou z hnizda. A ze se Te nikdy nevzda?-Je mi uz 40 a dnes by mne z takovych slov polila hruza))))Podivej se co psala Linda!!!nemuze se ho zbavit!!!Vybrat si mezi 2 zly-byt sama nebo byt v kleci-tak volim byt sama a svobodna. Ale chapu Te i Tve pocity-je Ti 34 a jeste jsi nenasla chlapa ktery by o Tebe stal na cely zivot a rekl to krasne "ANO" atd.Teda jo-ted mas chlapa co se "Te nevzda" ale jaksi -mlzi uz tri roky.A evidentne-jsi kompletne zablokovana,v takovem stadiu si ani jineho chlapa nemuzes najit,to si umim predstavit,leda ze by jsi se vdala za prvniho "Vendu z pekarny" a z trucu ale manzelstvi z trucu nestoji taky za nic,nebot i o svatebni noci bys myslila na nej.Proste si Te otocil kolem prstu-dokonale.Drzi Te ale Ty to takhle nevnimas-Ty milujes. A ze odmitas odejit z prace-tak to nedokazes mu dat kopacky,tak silna nejsi.Takze Ti nezbyde nic jinyho nez cekat a nebo byt svobodna matka-porad s tim ze se budes delit.A ze budes az druha.A nebo se vzdej snu o rodine a bud metresou-dokud si pak nenajde jinou-treba ne)))))Jinou cestu nevidim-leda ze se rozhoupe a rozvede no a pak si Te vezme,udelate si deti,na ty prvni zapomene,nebude si je vubec brat k sobe,manzelka se vzda alimentu a nebude se mu plest do vaseho zivota-jo i to se muze stat. Urcite napis jak se neco hne ku predu,ja Te nijak nesoudim a prala bych Ti hlavne stesti a velkou davku hrdosti a sebevedomi.-Da se ziskat. Jo ale abych nebyla nespravedliva-znam jednu rodinu co si teda manzelka nasla milence a rovedla se kvuli nemu i s detma.A manzel poplakal a sel a nasel si jinou zenu a obe rodiny se stykaji pri ruznych jubilejich,deti maji vsichni spolecne-dnes ty deti jsou uz dospeli a oba ziji se svymy partnery stastne uz 15 let.Za cely zivot jsem potkala takovou rodinu poprve ale...ta zena "HO" potkala,zamilovala se a rovnou jednala a na rovinu,no tak tady uz tri roky......nevim nevim.A taky Ty si musis polozit otazku zda by jsi dokazala byt druhou mamou i jeho prvnim detem.
(olina - Mail - WWW) 16.08.2006, 02:25:45
neda mi nenapsat taky par radku. Pred nekolika lety jsem byla presne ve stejne situaci jako Bara. Zenaty, dve deti , ja silene zamilovana - slepa, hlucha, blba. Trvalo to tri roky , bylo obdobi, kdy jsem se citila stastna, nasel nam pronajem, bydleli jsme spolu, ale on to nezvladl a kdyz jsem byla na dovoleny , tak se odstehoval zpet, ja myslela, ze to zvladnu, ze ho vymazu ze svyho zivota, byla jsem silene nastvana sama na sebe, ze jsem takova pitoma kr.... a presto me zase zlomil, zacal za mnou chodit do prace, domu. Psychicky jsem to uz zacala nezvladat, jedina moje moznost byla utect nekam daleko , hodne daleko. Vedela jsem, ze nedokazu od neho odejit, nechat ho. Kdo to nekdy zazil, vi o cem pisu.
Nakonec jsem behem mesice zaridila vsechny potrebny veci a utekla za ocean. Byla to jedina mozna sance, jak se ho zbavit, vedela jsem, ze sem za mnou neprijede. Proto radim, Baro, zabouchni za nim dvere a uz je nikdy neotvirej, vim , ze je to hodne tezky, ja jsem to nezvladala taky, vim, ze kdybych zustala, tak se motam v tom vztahu-nevztahu dodnes.
O tomhle (Aknela - Mail - WWW) 16.08.2006, 06:38:11
tématu bych mohla napsat román - bohužel z vlastní zkušenosti. Nikterak na to nejsem hrdá, třeba mi to ještě nějaký boží mlýn někde spočítá a zaslouženě...
Z toho co jsem vyčetla, tak Bára není VŮBEC ještě rozhodnutá a dostatečně silná to skončit, vztah je ještě v příliš dobrém stádiu. Souhlasím s většinou co tu bylo napsáno - tyhle vztahy jsou destruktivní, nikam nevedou a prospěch z nich má ženáč. I když se milence může její situace zdát taky relativně dobrá (zajímavý sex, nikdy není nuda, nemusí mu prát špinavé ponožky...), v konečném součtu milenka ztrácí, i když vám bude dokolečka tvrdit že ne:))) Báro, řítíš se do průseru. Pokud se tvůj drahoušek nerozhoupal ještě k žádnému kroku, už se nerozhoupe. On je prostě náturou bigamista...a takových je nakonec spousta, jak je vidět z této diskuze. Zkus si představit jak by reagoval v nějaké krizové situaci, např. manželka by se o vás dozvěděla, onemocnělo by dítě, onemocněla bys ty. Myslíš, že bys TY byla ten nejdůležitější člověk v jeho životě, myslíš, že by ti něco obětoval? Pochybuju...Žádnou krizovou situaci ti samozřejmě nepřeju, ale jestli v tom vztahu s ním setrváš, tak dříve nebo později přijde. Nakonec bych ti chtěla popřát trochu sebeúcty a sebevědomí, protože to ti chybí...i když si to nepřiznáš a v tomhle stádiu přiznat snad ani přiznat nemůžeš.
Nás nakonec milenka rozvedla (carie - Mail - WWW) 16.08.2006, 07:02:40
ale to byla jiná třída. Jenomže zase mého ex moc neprokoukla. On budí zdání dobré partie, ale tím že ho zbavila mého sponzoringu, nic moc. On se do ní šíleně zaláskoval a ona byla hned v jiném stavu. Takže rozvod na dohodu, přišel o byt. Pak došly i na nás našpárovaný peníze, mimino a realita. Už spolu nejsou. Tay boží mlýny zafungovaly perfektně. :-)
O tomhle (Wendy - Mail - WWW) 16.08.2006, 07:14:55
bychom z vlastní či blízké zkušenosti mohli psát romány skoro všichni, takže to není žádná mimořádka. Lidi jsou křehký stvoření.
Aknelo, když se do někoho zamiluješ, vyměníš hrdost za jeho blízkost. Ani jedno ani druhé není řádná omluva - leč funguje to tak...
Jo, taky myslím, že tu není nic k souzení, nejde o hledání viny. Jsou to vztahy (bb - Mail - WWW) 16.08.2006, 09:21:26
a ty s námi mávají. Bára, doufám, ví, že co píšeme, píšeme pro ni, ne proti ní. Většinu z nás musel někdy někdo něco postavit rovnýma nohama na zem...
viz Olina - je to jako nemoc, někdy se musí říznout. (bb - Mail - WWW) 16.08.2006, 09:24:46
Průšvih je, že právě takové vztahy jsou nejhlubší, nejsilnější, nejvíc prožívané, proto nás drží a třepotají s námi ve větru:) Poklidně tekoucí konejšivé vody leckdy oceníme až pak :)
bb (Jasmina - Mail - WWW) 16.08.2006, 10:32:05
Jo tak ted jsi to napsala uplne skvele-je to presne tak,tuhle Tvou vetu si okopiruju)))).
(Od Báry - Mail - WWW) 17.08.2006, 10:03:03
Docela ráda bych viděla " pana Toulavého " , nějak si nedovedu
představit muže , který pročítá tyhle stránky a dokonce sám poradí ... Pardon , je to mimo mísu , ale nemohla jsem si pomoct ...
(Linda - Mail - WWW) 17.08.2006, 10:31:11
Jo, je to zcela mimo green,spíš se čekalo, že řekneš, jak to vše dopadlo.... ale byla bys překvapená kolik je mužů,kteří mají zálibu debatovat o ryze ženských věcech s ženami, navíc mi jsme víc otevřené a uvolněné,pokud jsme mezi sebou .Tolavej nabídl jen svůj pohled na věc a udělal to velmi taktně a slušně.To se cení!
Nedávno jsem někde slyšela, že my, ženský, máme úžasnou schopnost rozkecat problém do ztracena.... Hezký den všem Linda
(Od Báry - Mail - WWW) 17.08.2006, 11:03:54
Zatím nic nijak nedopadlo , jestli mě
ten pán chce , musí opustit svou rodinu . A jestli chce zustat tam , kde je , musím ho opusti já ... To , že se všichni scházíme a rozcházíme je "normální" , jde o to , nějak to přežít .
barče (kristy - Mail - WWW) 17.08.2006, 11:25:54
aha to jsem čekala něco jiného, takže si pořád meleš svou a vlastně jsi nic nevyřešila. Budeš čekat dál.Nějak to přežiješ.
(Pro Kristy - Mail - WWW) 17.08.2006, 11:53:15
Určitě to přežiju , co taky jinýho .
Píchla jsem asi do vosího hnízda , ale proč dělat , že nevěra a mimomanželské vztahy neexistují .Třeba mě manžel taky za dvacet let opustí . PS : Bohužel neumím nic řešit přes noc .
(kristy - Mail - WWW) 17.08.2006, 12:20:24
ale já vím že ano, ale psala jsi sem protože jsi nešťastná víš, a o tom život přeci není. U mého muže se teď taky po půl roce něco provalilo(nebyla to nevěra zrovna) ale též dost zásadní věc a přitom jsem nic netušila no tušila ale nevěděla a to máme společné záliby koníčky všechno, taky mě pořád říká jak mě miluje, ale ´proto jsem se ti snažila naznačit, že slova nic neznamenají. A teprve když jsem si sbalila kufry a řekla jsem tak dost tak najednou všechno jde. Zasloužíš si víc.
(Od Báry - Mail - WWW) 17.08.2006, 13:13:29
Můj názor je , že když s tebou někdo
chce být , tak prostě s tebou je . Na nikom si člověk nic nevynutí ani když s ním má 5 dětí . Příteli do hlavy nevidím , možná , že kdyby to bylo možný , tak už s ním dávno nejsem . A rozhodně nebudu o něj bojovat nebo posílat jeho ženě anonymní dopisy . Nemůžu říct , že jsem nešťastná , akorát někdy o víkendu , když jsem sama , to na mě padne a říkám si jestli mu nedělám "vola". Sama taky radím kamarádkám co a jak , ale cizí vztah člověk vidí nezaujatě a realisticky , to se to pak radí . Asi si nejdřív musím rozbít "hubu" a pak budu vědět , že ta moje máma měla zase pravdu , jako skoro vždycky .
nejseš Ty náhodou v beranu? (Inka - Mail - WWW) 17.08.2006, 13:59:12
Děláš mu vola, to Ti tu slušně řekl kde kdo a jen ztrácíš čas, máme tu všechny bohužel už nějaké ty zkušenosti, také bych mohla napsat příběh o manželovi a milence, je to komický když tu od Tebe čtu názory jako od milenky, (sama jsem je od ní poslouchala - jak on je s ní šťastný, .... ) - bože holky jak jste naivní, no ale nakonec opravdu jen Vy ztrácíte čas. Spousta mých kamarádek to prožila zase z té druhé strany (jako podváděná manželka), je to jak z jedný bábovky. Chlap si chce udržet obě (prostě jsou takový)a tak kecá a slibuje na všech stranách. Málokterý chlap do toho píchne a rozvede se, oni věci neřeší, to většinou udělá dopálená manželka, která už toho má všeho pokrk. Hele každého věc, když s tím chceš zrácet čas, je to Tvůj čas, který by si mohla využít na hledání nového partnera a plánů do budoucnosti s někým volým. Protože i kdyby si ho nakrásně k tomu rozvodu donutila a vzali jste se, stejně budeš 10-té kolo u vozu, první budou vždy jeho děti a první manželka, protože on bude mít špatné svědomí. Těch příběhů je hafo a všechny jsou na jedno brďo. Možná kdybys tu maminku poslouchla..., asi ví proč to říká.
(Od Báry - Mail - WWW) 17.08.2006, 14:57:54
Inko , zas všechny neházej do jednoho pytle , taky mě opustil přítel po sedmi letech , ale kvůli tomu nebudu
všechny chlapi nenávidět . V Čechách se rozvádí 50% manželství . Možná je můj přítel hajzl , možná , že má pocit , že nemůže rodinu opustit i když by chtěl , nic není bílé ani černé . A tvrdit , že chlapi jsou hajzlové a my světice bych si netroufla . Máš špatnou zkušenost , ale kdo jí nemá . A jsem štír ne beran .
báře (kristy - Mail - WWW) 17.08.2006, 15:48:12
no výborně rozvádí se 50% manželství tak rozveď další, stejně nic jiného nechceš.
báře (kristy - Mail - WWW) 17.08.2006, 15:48:38
no výborně rozvádí se 50% manželství tak rozveď další, stejně nic jiného nechceš.
(Pro Kristy - Mail - WWW) 17.08.2006, 15:59:34
To je jenom konstatování , nemůžu za
všechny bolesti světa , ani za ty tvoje .
Báro, já myslel, že tahle diskuse tady už dávno skončila a vono ne. (toulavej - Mail - WWW) 17.08.2006, 17:52:35
Jestli bys mě ráda poznala, žádnej problém. V Plzni Tě rád uvidím. Nemusíš se vůbec bát, nejsem nijak divnej ani úchylnej si nepřipadám. Spíš vidím kolem sebe moc divný věci co se dějou i lidi, ale já svět měnit nebudu ani to moc nejde a ani o to nestojím.
Mám s Tvým problémem své velké zkušenosti před mnoha lety, proto vím svoje a zajímala mě tahle debata k čemu dospějete i když jsem dopředu na 100% věděl jak to musí u Tebe dopadnout. Já to totiž pár let sledoval u svý kamarádky jak jsem o ní psal. Je mně dost blízká a chtěl jsem ji pomoci, aby se nedostala do toho srabu ve kterém po těch 12 letech teď je. Už všechno konečně pár let chápe, ale čas NEMŮŽE VRÁTIT. Je mi jí MOC LÍTO, proto jsem tu psal. Je mně taky Tebe líto, jsi stejný případ a já ty chlapy nemám rád – u toho jejího jsem poprvé v životě zjistil, že umím nenávidět. Když máš někoho rád, chceš pro něj to nejlepší, chránit ho, pomáhat mu a tak. Nemohl jsem se zblízka dívat jak se kamarádka ničí, protože jsem VĚDĚL, jak to dopadne, já ty týpky znám. Ale byla slepá a hluchá jako Ty. Ale hlavní je, že nemůžeš pomoci někomu, kdo to nechce a nestojí o to. Problém je, když ti na něm záleží a vydržet se na to dívat, na ty špatný konce a vědět, že tomu nemůžeš zabránit a i tebe tohle pomyšlení ničí. Jinak je mi ale úplně jedno co Ty děláš se svým časem a životem – neznám Tě. Howgh. ( Přeji hodně štěstí . . . )
Nevím (Zuzka - Mail - WWW) 17.08.2006, 20:43:11
jestli tohle má být konec diskuze, tak bych chtěla jen podotknout, že poslední příspěvek p.Toulavého je naprosto upřímnou výpovědí, a můžu jen a jen pokývat hlavou a říct : Pane toulavej, tleskám. Krásně napsané. Za sebe díky.
Tak Toulavej,jak to sleduju (Layla - Mail - WWW) 18.08.2006, 04:51:23
ses tu asi jedinej muzskej,kterej reaguje.to podotkla i Bara,ale me se tvoje prispevky moc libi,jsou pravdivy!!MOzna mi prijde,ze ma Bara v sobe i trochu vice horkosti,po tom,co ji opustil pritel...a nevi ani kudy kam. Stejne jsi s nim sla na tu vecu a kino,vid??Ani nevime,jak jsi dopadla,nejak jsi to "rozkecala do ztracena"!?!
(Verunka - Mail - WWW) 18.08.2006, 07:07:42
pohled z obou stran.. Nejsem na to nijak pyšná, ale je to moje minulost.Byla jsem milenkou a byla jsem i podvedenou ženou. Ani jedna z těch rolí se mi nelíbila a už ji nikdy nechci zažít. Navíc to způsobil jeden a ten samý muž. Když jsem se pak po rozchodu začala dívat na náš vztah s odstupem času, zjistila jsem jednu velkou manipulaci. Báro, asi si to nepřiznáš, ale i ten Tvůj "přítel" je velký manipulátor. "Tihle" totiž neumějí ukončit jeden vztah a začít pak další, mají dva, tři vztahy paralelně.. A taky si myslím, že se nedá stavět šťastný vztah na neštěstí někoho jiného.... Asi si vážně potřebuješ nabít "ústa", teda pokud tohle trápení pro Tebe ještě není dost. Tak trochu masochismus....
úctu a pochopení od milenky (Inka - Mail - WWW) 18.08.2006, 09:15:35
k jiným vztahům čekat ani nemůžeme, to by nebyly milenkami, no na každého jednou dojde, protože každý je strůjcem šťestí svého. Tak vlastně ani nevím proč se ten problém sem psal, bylo to vlastně zbytečné....
Inka, nebylo to zbytečné. (bb - Mail - WWW) 18.08.2006, 11:49:42
Bára sem napsala pro radu, názor a pohled nezúčastněných. Toho se jí dostalo až až, má o čem rozmýšlet a určitě si z toho něco vezme. Nečekala jsem, že Bára napíše "přesvědčily jste mě, odpískala jsem ho". Získala dost materiálu a teď je jen na ní, jak ho zpracuje. A kdo ví, možná si v té záplavě příspěvků našly to své i jiné.
(Linda - Mail - WWW) 18.08.2006, 12:58:31
Báro,jiste jsi atraktivní ženská a hodně o sebe dbáš, co taky, když se staráš jen sama o sebe.Ale za 2 roky už bude třeba pozdě i na to dítě a hledat si v tomhle věku životního partnera? Nesmysl.Všechno přebráno !!!
Měj se hezky a pokud ses třeba i naštvala, tak určitě i to je nějaký posun,ne?
žádný problém Lindo, (Inka - Mail - WWW) 18.08.2006, 14:13:41
tak si nějakýho vybere, nejlépe zajištěnýho a když bude ženatej, tak se rozvede kvůli ní (vdyť to přece není její vina, v Čechách se rozvádí 50% manželství), co na tom jak se cítí manželka nebo děti, hlavně JÁ a po mně potopa!!!!
Z toho pro nás plyne poučení Lindo, nehrabat se zase tak s tou rodinou, dát 50% práce o děti a domácnost manželovi ať nemá roupy a čas na vypečovaný milenky kterým ujely vlaky, a ten čas využít někde pro sebe dát se dohromady jak fyzicky, tak psychicky abychom vypadali jako čupr ženský ještě v 80 ti.
pro Báru (terka - Mail - WWW) 21.08.2006, 19:58:20
nedá mi to,abych nereagovala - možná je to hnusné,co ted napíšu,ale přeju ti,abys jednou byla na místě podváděné manželky.alespon bys poznala,jak moc to bolí...zvlášt když jsou ve vztahu děti.a je úplně jedno jestli malé nebo velké.je přece dost svobodných chlapů,ale ty jen hledáš omluvy pro své chování.pamatuj si,že všechno se člověku jednou vrátí......
citim s tebou (jita - Mail - WWW) 17.12.2006, 13:10:06
barus mozna se uz nepodivas na tyto stranky ale na net jsem se dostala az ted a na tvuj pribeh mi neda neodpovedet.ja sama si prozila to co ty.potkali jsme se v zamestnani kam jsem ja nastoupila.nejdrive u nas slo o flirt a pak s toho vznikla vzajemna laska.psali jsme si krasny sms,ktere nahodne objevila jeho zena.on slibil sve zene,ze vztah ukonci,ale mi jsme to nedokazali ani jeden.schazeli jsme se spolu dal u me doma,k nemu domu bych asi nesla na to jsem odvahu nemela.prozivali jsme spolu krasne chvilky plne vasne,take me rikal jak moc me miluje jak je mu se mnou krasne.o manzelce me rikal,ze jim to v posteli vubec neklape jak pri milovanis ni mysli na me.mluvil take o rozvodu,ale nakonec si vse rozmyslel,protoze ja mam dve deti a on se zenou zadne ona mela dve deti z predchoziho manzelstvi a s jejima detma si zazil peklo a boji se ze to bude zazivat znova.presto vsechno jsem ho milovala v praci jsme byli jako dve hrdlicky kdo prisel novy si myslel,ze jsme manzele.jeho zena se velmi trapila protoze vedela,ze se spolu schazime vzdy kdy ona byla v praci.nakonec to vyresila ona tim,ze ve svem zamestnani dala vypoved a nastoupila k nam do zamestnani,aby mela sveho manzela pod kontrolou.pritel byl takovy slaboh,ze me rekl,ze me bude milovat cely zivot.a v praci se ke me chova jako cizi clovek.pred svoji zenou me nedokaze ani pozdravit a k ni se chova jako vzorny manzel.ted jsme meli firemni vecirek na ktery on sel se svou zenou a ja radci byla doma,abych se na ne nemusela divat,protoze je mi to moc lito.stale ho moc miluju a vim,ze laska je hodne slepa.baro preji te,aby si to nejak vyresila a nebyla hloupa jako ja.pokud te opravdu miluje bude s tebou.laska se vyjedruje ciny a ne jen recickama.to jsem si ja uvedomila,az ted.
Jde mi hlava kolem (Jitka - Mail - WWW) 21.11.2007, 11:46:26
Holky už mi z vás jde hlava kolem. Já to vidím tak, že když jsi věděla, že má dvě malý děti, proč jsi z toho vztahu nevycouvala hned, když jsi to zjistila a dokud jsi nebyla tak citově vázaná? Mohlo tě napadnout, že to nebude jednoduchý. Některým chlapům to tak vyhovuje. Doma má služku, matku svých dětí a občas si vedle odskočí.Radila bych ti, abys nebyla sobecká a podívala se to jinýma očima.Jestli chceš mít jednou vlastní rodinu, představ si, jak bude tobě, až tvůj manžel udělá znovu tobě to co dělá teď s tebou své ženě. Když to dokázal jednou dokáže to i podruhé. Jak se na to budeš dívat potom a co tvoje budoucí děti? Uvědomuješ si i tohle? Nechci tě odsuzovat ale spíš ti ukázat jiný pohled na věc.
pro Báru (karolína - Mail - WWW) 10.10.2008, 14:51:47
Vidím, že už skoro rok tahle diskuze nepokračuje, přesto- moc mě zajímá, jak jsi svůj problém vyřešila. jsem ve stejné situaci jako ty, když jsi sem napsala. Snad jen s tím rozdílem, že můj "přítel" není ženatý, ale "pouze" zadaný. S přítelkyní má 2 malé děti, ze dvou vztahů předchozích po jednom dítěti. Celkem 4. Rozumem vím všechno, tenhle model chování s ním jde celý život ( je mu 50). Nechci, aby opouštěl stávající přítelkyni a byl se mnou, vím, jak bych dopadla. Už 2x jsem se s ním zkusila rozejít, pokaždé mě ale "ukecal". A to je to, co mě trápí- 2x jsem selhala a bojím se, že to nedokážu ani potřetí a znovu za sebe udělám husu, které stačí dvě-tři holé věty stupidního obsahu a skáče, jak on píská. Asi ani nepotřebuji radu, vím, co musím udělat, jen se bojím sama sebe, a s tím si musím poradit sama. Jen doufám, že Báře se to povedlo a už je "za vodou"
|