[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
VÝŽIVNÉ
Rubrika: [téma]

Dobrý den, moje dcera ukončila studium v červnu a do zaměstnání nastupuje v září. V červenci a v srpnu ještě pobírá rodinné přídavky. Je otec povinen platit výživné-alimenty ještě v době těchto dvou měsíců? Jaroslav

Vyživovací povinnost rodičů k dětem trvá zásadně do doby, dokud dítě není schopno samo se živit.
Rozsah vyživovací povinnosti rodičů je dán vzájemným poměrem možností, schopností, majetkových poměrů povinného rodiče a odůvodněných potřeb dítěte. Vyživovací povinnost mají k dítěti oba rodiče, a to nikoli stejným dílem, ale na základě svých schopností, možností a majetkových poměrů.
Při stanovení vyživovací povinnosti soud přihlíží též k tomu, který z rodičů a v jaké míře o dítě osobně pečuje.
Při rozhodování o výživném rozlišuje zákon o rodině, zda se jedná o výživné pro nezletilé nebo zletilé dítě. U nezletilých dětí rozhoduje soud i bez návrhu, o výživném zletilých dětí rozhoduje soud jen na základě žaloby. U nezletilých dětí může soud přiznat výživné i za dobu minulou, a to nejdéle tři roky zpětně, u zletilých dětí rozhoduje soud o výživném jen od doby podání žaloby.

Výživné pro zletilého
Vyživovací povinnost rodičů k dítěti trvá do té doby, než je dítě schopno se samo živit (§85, odst.(1), zákona o rodině), tedy do doby, než je soustavného výdělku schopné.
Do dovršení zletilosti dítěte (do 18. let věku dítěte) může zahájit řízení o určení výživného soud i bez návrhu, zatímco po dosažení zletilosti je možné zahájit takové řízení jen na návrh (tzn. podáním žaloby) oprávněného. Pokud tedy dítě kupříkladu řádně studuje na vysoké škole (denní studium), trvá závazek k placení výživného po dobu studia (do jeho dokončení). Naproti tomu, když dítě vstoupí do zaměstnání nebo zahájí jinou výdělečnou činnost, jež mu umožňuje samostatnou obživu, ale kterou později přeruší za účelem studia, jímž chce nabýt kvalifikace pro jiné povolání, vyživovací povinnost se neobnovuje.
Výše výživného
Při určení výše výživného vychází soud na straně jedné z odůvodněných potřeb oprávněného (příjemce alimentů) a na straně druhé ze schopností, výdělkových možností a majetkových poměrů povinného (plátce alimentů). Každý případ se posuzuje individuálně, a nelze proto obecně stanovit minimální nebo maximální výživné.
Výši výživného lze v budoucnu změnit (zvýšit nebo snížit) v závislosti na rozšíření potřeb oprávněného dítěte (např. zdravotní problémy, studium) nebo zhoršení finanční a materiální situace povinného rodiče (z důvodu nemoci nebo narození dalších dětí ze svazku s novým partnerem).
Při určení výživného přihlédne soud k odůvodněným potřebám oprávněného, jakož i k schopnostem, možnostem a majetkovým poměrům povinného. Při hodnocení schopností, možností a majetkových poměrů povinného zkoumá soud, zda se povinný nevzdal bez důležitého důvodu výhodnějšího zaměstnání či výdělečné činnosti nebo majetkového prospěchu, popřípadě zda nepodstupuje nepřiměřená majetková rizika (§96, odst.(1), zákona o rodině).
Tam, kde to majetkové poměry povinného rodiče připouštějí, lze za odůvodněné potřeby dítěte považovat i tvorbu úspor zabezpečujících zejména přípravu na budoucí povolání (§85a, odst.(2), zákona o rodině).

P.S. Jsem přesvědčena, že když tyto dva měsíce dcera ještě není zaměstnána a tím pádem ani nemá vlastní příjem, je ještě nutno výživné poslat...
daniela@kudlanka.cz

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

No to je neuvěřitelný!Tak tobě je líto pár korun pro tvý vlastní dítě!!! (Alena T. - Mail - WWW) 14.08.2006, 06:24:54
No, moc ti přeju aby, až se karta obrátí a ty budeš starej a bezmocnej, aby tvá dcera přemýšlela stejně jako ty.

No to je neuvěřitelný, tak Vám je samozdřejmě všchno jasný paní Aleno T., že? (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 06:56:22
Dovedu si představit minimálně jednu situaci za které se muž takhle blbě ptá a i v těch ostatních situacích, které si představit nedokážu, je v pozadí žena. Ať už ta co se s ní rozvedl nebo ta co s ní nyní žije.
Raději nebudu psát formulace vět, které mne napadly, ale rád bych se zeptal, jak jste "vytušila", že NECHCE zaplatit? Co když hledá argumenty pro obhajobu zaplacení?
Tož tak.

On to musí nějak zdůvodnit té 2. ženě, (master - Mail - WWW) 14.08.2006, 07:21:35
protože jinak by si mohl hledat 3. ženu.


Kdyby zaplatit chtěl, (Alena T. - Mail - WWW) 14.08.2006, 07:40:50
žádný důvod není nutno hledat.A nechápu co je tady ke zdůvodňování.Jednou je otec toho dítěte a pokud je podporovat chce, není komu co zdůvodˇnovat. Osobn jsem se setkala spíš s opačnými případy.Jakákoli - třeba desátá žena - je schopna pochopit, že dítě je nutno živit, pokud se toto nedokáže uživit samo.

Ali (Jana - Mail - WWW) 14.08.2006, 07:44:31
nejak jsem si hned pomyslela to stejne co ty. No a pokud musi hledat obhajobu pro svoji nynejsi zenu, tak to je velice smutne, protoze to u mne teda fakt neni chlap kdyz musi nove zene dokazovat ze je nutne alimenty zaplatit! je zajimave jak vy pane Mikine jste hned vedel, ze on primo touzi po placeni!

Vy si tady VYKÁTE, jo??? (master - Mail - WWW) 14.08.2006, 07:49:48
To už je lepší onikání.

Onikání je super. (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 08:25:42
Voni Jano přečtou si můj komentář a zjistěj, že jsem se jen pozastavil nad tím jak paní Alena T. HNED věděla, že pán nechce zaplatit a jednoduše jsem nabídl variantu kdy to může být jinak.
Na Vaše zkušenosti s muži nedokážu reagovat, omlouvám se.
Tož tak.

(bb - Mail - WWW) 14.08.2006, 08:29:28
Hm, co když říká "moje dcera" své nevlastní dceři, a ptá se, zda musí platit její biologický otec. Který se třeba do placení výživného nikdy moc nehrnul, a tak je potřeba vědět přesně, co po něm můžou chtít a co ne. Znám takový případ z velmi blízkého okolí, pro nevlastního otce je to jeho dcera, pro bio otce to byla jen adresa na složence. A i jiná možná vysvětlení se nabízejí, nemusí to být přece jen tak, jak to zná AlenaT ze své smutné zkušenosti.

Paní Alena to hned věděla proto, (Alena T. - Mail - WWW) 14.08.2006, 08:36:01
že je logické, že kdyby pán zaplatit chtěl, tak to prostě udělal a nepotřebovatl nic zdůvodňovat. Pokud své ženě utajil, že má již 18 let dceru...jo, to je jeho problém. Nabídnutá varianta je naprosto nesmyslná....v tomto státě prostě není jiné cesty, než přispívat na výživu dítěte, dokud se toto nezačne živit samo. Všechno ostatní je v rozporu se zákonem. Jo a ještě existuje vyživovací povinnost prarodičů..kdyby se totiž stalo, že by tvá dcera zůstala s dětmi sama a bez prostředků - ať už z jakéhokoli důvodu, stát bude uplatňvat uvedenou vyživovací povinnost prarodičů, takže povinnost přispět na výživu vnoučat budešmít i ty..hahahaha..radši to ženě začni zdůvodňovat už teď.

naprosti souhlasím s Alenou, (Inka - Mail - WWW) 14.08.2006, 08:39:09
škoda Mikine, že jste někdy nebyl žena, která sama dovychovává děti na které otec platí 2tis měsíčně a ještě se cuká, ony ty děti stojí měsíčně daleko víc, za ty alimenty kolikrát koupíš tak měsíční tramvajenku a zaplatíš obědy v jídelně a kde je pak ošacení, obutí, další jídlo, škola a ta sakra levná není i když je státní ( sešity, knihy, školní pomůcky, pracovní oblečení, kultura, školní fondy....), koníčky....??? Je smutný, že se otec takhle ptá, jednou si dítě zodpovědně udělal, tak už ho snad dva poslední měsíce nevytrhnou.

nebo jiná možnost...když vidím, jak se to na Jaroslava sype :)) (bb - Mail - WWW) 14.08.2006, 08:41:57
Jaroslav třeba neměl za nutné podat podrobný rozklad rodinné situace a svěřovat se s tím, že se dcera během studia na VŠ stala matkou a otec dítěte jí, coby studentce bez příjmu, platil výživné na dítě i na ni. Případně se vzali, pak rozvedli, on platil atd.

pokud dcera v červnu skončila školu a v září nastupuje práci - (dušan - Mail - WWW) 14.08.2006, 09:03:25
a otec do června platil - tak kdy se tedy okotila?
A ostatně, kdo si koho vzal? otec dceru? se kterou měl dítě? A rozvedl?
To je nějaký dost krkolomný...

jestliže je Jaroslavova dcera (Alena T. - Mail - WWW) 14.08.2006, 09:07:52
tak nadrpůměrně inteligentní, že v 18 letech stačila dokončit VŠ - pak si s lakomým otcem hladce poradí.Doufám, že vystudovala práva.

prosim jich pane Mikine (Jana - Mail - WWW) 14.08.2006, 09:08:01
kdyz uz tak voni pani Jano. to zni prece jenom lip. O svych zkusenostech s chlapama jsem jaksi nehovorila......ale chlap kterej se cuka platit na dite z jakejchkoliv duvodu mi pripadne ze nestoji za nic.

Omlouvámse za špatné onikání... (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 09:26:26
Tak jo. Zkušeností z tohoto pole nemám mnoho. Většina mých známých žije v poměrně spokojených manželstvích, al znám i jiné případy.
Dva tisíce by připadaly matce nyní sedmnáctiletého hocha jako rajské peníze, její první manžel se odstěhoval zpět na Slovensko a platí jí federálně vyměřených pět set korun, teď již slovenských, ve stávajícím kurzu a po odečtení poplatků za převod... možná její chyba, že se nesoudí, nechce asi vá proč...
Chlap který svou ženu týral, si nechal od zaměstnavatele napsat minimální mzdu jen aby nemusel platit po rozvodu MOC.
No a nakonec otec pravidelně platící matce svého syna výživné zatímco chlapce vychovávají její rodiče a ona si užívá volnosti už ani ne s chlapem kvůli kterému se rozváděli.
To však nic nemění na tom, že nesouhlasím s paušálním odsudkem pana Jaroslava.
Tož tak.

Jsem pro placení výživného ve správné výši a ve správných termínech... (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 09:33:59
...pokud už k něčemu tak politováníhodnému je důvod. Fakt jsem normálně klaďas.
Co mi nedělá až tak dobře je právě společnost příliš sebevědomých mužů a příliš sebevědomé ženy mne také poněkud rozhodí. Pro tentokrát jsem svůj ostych překonal, takže pokud ještě někdo má zájem do mne... ;-)

souhlas s Alenou T. (Kamila - Mail - WWW) 14.08.2006, 09:43:54
hledat si důvod pro zaplacení je dost neohrabaná formulace, slušně řečeno... a vůbec, taky mi přijde dost hrozný smlouvat o dvou měsících, když jde o moje dítě. Jsem velmi vděčná, že s bývalým manželem máme nadstandartní vztahy a nic podobnýho mne nepotkalo, ufff....

Vidíš, vidíš, Jaroslave, (master - Mail - WWW) 14.08.2006, 09:53:18
já zírám, co vše se dá vydedukovat za romány i se zápletkou, z pouhých třech vět.:-))
Napsal jsi pouhé TŘI věty, které sdělovaly "hloupý, až nejapný dotaz" a už se na Tebe slétla část kudlančího hejna. A to sis, dle mota nahoře, ještě ani nazakopuloval. Počkej, až se probudí i ostatní samičky čeledi kudlančí. Ty Ti dají...Ty se zahryznou...
Radím Ti dobře - chraň si své kopulovátko a utíkej zaplatit na rok dopředu!


to Mikin (Alena T. - Mail - WWW) 14.08.2006, 09:55:41
tobě opravdu přijde žena, která se domnívá, že má-li už někdo dítě - je povinen se o ně postarat - jako příliš sebevědomá????? No, nezávidím ti.

Ani ne. (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 10:13:31
Jako příliš sebevědomá mi připadá více žena která má vždy a za všech okolností pravdu, poslední slovo a nejtrvalejší trvalou. Ostatně v první řadě jsem zmínil sebevědomé muže, ale to je jedno. Vypadá to, že jsi se setkala s pochodujícími pytli testosteronu a proto tě jiné než jejich chování mate. Stejně jako mne matou ženy které vždy a za každých okolností útočí na muže a podsouvají jim jen ty nejnečistější úmysly, samy jsouce světicemi. To už jsme se ovšem dostali daleko od pana Jaroslava. Doufám, že ten nebožák se bude řídit masterovou radou a zaplatí i kdyby měl sebelepší důvod aby konal opačně... ;-)

šmankote, to onikání je super!!! (dušan - Mail - WWW) 14.08.2006, 10:16:38
Koukaj, pane Mikin, voni sou super. Ale tady asi šlo spíš o to, že se dámám znelíbil tazatel proto, že i když už má konec placení v dohlednu, tak smlouvá o ty dva měsíce. Nojo, prachy sou prachy, ale i když už fyzicky do školy nechodí, tak by ty dva měsíce, poslední její prázdniny, jí moh osladit... Dyk je to xakru jeho dítě a platí naposled.
Tak se nedivěj, že se tady ty nebezpečný ženský na nich sletěly :D.

dušane, bravo... (Kamila - Mail - WWW) 14.08.2006, 10:24:13


Ahá, tak je to tedy! (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 10:32:34
Že já hloupý jsem z toho textu nedokázal poznat páně Jaroslavovu nechuť zaplatit. Díky za osvětlení, díky. ;-)

Tak já to asi rozštípnu :-) (Míša - Mail - WWW) 14.08.2006, 10:35:58
Musím se tu trochu zastat Mikina, obzvláště mu dávám za pravdu ve větě "Stejně jako mne matou ženy které vždy a za každých okolností útočí na muže a podsouvají jim jen ty nejnečistější úmysly, samy jsouce světicemi".

Ano - ano, dámy, nedělejme si čistšími než-li jsme. Nejsou všichni muži bezcitní vyvrhelové, kteří nepřebírají odpovědnost za děti jež splodili, a nejsou všechny rozvedené ženy ubohými samoživitelkami nemajíc na botky pro svá robátka. Je fakt, že znám plno mužů, kteří s placením alimentů dělali problémy, tajili své skutečné příjmy a vymoci z nich nějakou korunu navíc (např.na letní tábor) bylo nad lidské síly. Každý z nich by vydal na samostatný příběh pro kudlančí stránky. Ale znám taky několik "hyder", které svého bývalého slušně oškubaly, každý rok ho honily k soudu ohledně zvýšení výživného, přičemž jakýkoliv hmotný dárek, který otec chtěl předat dětem, byl mu hozen k nohám zpět. Hydra chtěla jen peníze a ne, aby tatínek dával synkovi autíčko anebo bundu. Tož tak - neházejme všechny do jednoho pytle. Na Jaroslavově dotazu neshledávám zase nic až tak špatného. Vzhledem k tomu, že dceři bude minimálně osmnáct, je dost velká na to, aby si na ty dva měsíce našla brigádu a nečekala jen s nataženou dlaní, zda tatíček přispěje. A pak by ani její matka nemusela mít obavy, zda zbyde dceři na pastelky nebo na šatičky.

ano pane Dušan, to uhodili hřebíček na hlavičku, bez té zbytečné omáčky okolo. (Inka - Mail - WWW) 14.08.2006, 10:37:51


Jsem taky pro onikani na kudlance))) (Jasmina - Mail - WWW) 14.08.2006, 11:10:09
ale at je vse jak chce,kdyz uz pan Jaroslav platej celych 18let na dceru,ty dva mesice by jich nezabily,at si s penezi holka treba uzije a pred nastupem do prace treba nekam vyjede,proc ne ksakru,kdyz je to jejich dcera?
Tak to vidim ja-jako rodic.

Ahá, tak je to tedy! (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 11:24:21
Že já hloupý jsem z toho textu nedokázal poznat páně Jaroslavovu nechuť zaplatit. Díky za osvětlení, díky. ;-)

Onikání SUPER!!! (jen esli to zvládnu...) :-) (kiwi - Mail - WWW) 14.08.2006, 11:33:57
Koukaj, pane Mikin, kdyby tu nebyla alespoň t r o š k u nechuť platit, tak proč by, uznaj to!, proč by pan Jaroslav se o tom radil? Kdyby on chtěl tý holce něco dát, tak jí to dá a nikde se neptá...
Jo, já znám sama - konkrétně - jednu vyloženě vych...čůranou dámu, která svýho bejvalýho fakt ždíme bez sebemenších servítků, a přesně tenhle podobnej případ. Jenže - ta dáma se snaží utajit to, že její dcera studium přerušila, nastoupila do práce a víc než slušně si vydělává... A navopak se ta dáma ptala, jak to zařídit a esli z toho nebude případnej postih a esli by to nemusela vracet, když mu to přerušení zatajej a taťka bude dál platit jak mourovatej¨...
Ale jak říkám - neřádi sou na obou stranách.
Ale vyptává se dycinky jen ten, kterýmu jde o penízky!!!

AlenaT (bb - Mail - WWW) 14.08.2006, 11:58:46
Nevěděla jsem, že je Jaroslavově dceři 18, kde se to píše? Přídavky na děti se totiž vyplácejí až do 26 let věku, pokud se potomek připravuje na budoucí povolání, tj. například studuje vysokou školu.

Dušan (bb - Mail - WWW) 14.08.2006, 12:01:05
Nevím, kdy se okotila tvoje matka a kolik ti je tedy let a co od tebe mohu očekávat v oblasti počtů:) ale pokud se Jaroslavově dceři narodilo dítě v průběhu studia na VŠ, tj. např. v 21, může ho teď, dejme tomu ve 23, dát do jeslí, školky, a jít od září do práce. A tím pádem coby výdělečně činná ztratí nárok na výživné pro sebe, samozřejmě ne na výživné pro dítě.

(bb - Mail - WWW) 14.08.2006, 12:05:09
To se týká té ze dvou mnou nastíněných možností, totiž že matkou je Jaroslavova dcera a jde o výživné pro ni, od otce jejího dítěte. Druhá možnost o které jsem psala nahoře je, že jde o výživné pro ni, od jejího bilogického otce, a Jaroslav je její nevlastní otec. Obojí jsou samozřejmě pouze spekulace. Stejně jako teorie o tom, že se otec chce vyhnout placení:)

Tady se toho o dceři ví docela málo... (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 12:20:27
...jistotou však zůstává, že pan Jaroslav je gauner, má modré oči a je třeba to dokázat za každou cenu. :-)

Jediné podstatné (Mikin - Mail - WWW) 14.08.2006, 12:24:57
je citace zákona o rodině. Ať je pan Jaroslav jakýkoli, nechť je mu výše uvedená informace ku potřebě. Chci věřit tomu, že s dcerou má pěkný, harmonický vztah a ke zdárnému složení maturity či promoci daruje jí hodnotný dar, aby měla na co vzpomínat. A dcera z první výplaty koupí dárky pro všechny blízké jak je dobrým mravem. Howgh. :-)

co to tu plácáte o dítěti (Alena.tomkova - Mail - WWW) 15.08.2006, 10:38:27
dodělala školu, nastupuje v táří..asi bude učitelka. ALE!!!!!! Chtěla jsem říci, že kdyby se evtl. vdala, porodila děti, tůstala s mini doma (TEORETICKY) manžel by zdrhnul v nedohlednu (řeba se cal do cizineské legie - teoreticky!!!) a jeho dcera by zůstala s dětmi bez prostředků. Takže by se o její dítě byli nuceni postarat prarodiče..neb zákon hovoří o vyživovací povinnosti prarodičů.Jinak Jaroslav jasně řekl, že jde o jeho dceru, na cizí by alimenty přece neplatil.... a jinak už dotaz, zda má platit výživné další dva měsíce, když dcera sice už nestuduje, ale ani nepracuje (nastupuje až v září) mi nepřipadá, jakože se do nějakýho placení žene.Pan Jaroslav jistě není gauner, ale avšak je jasný, že je vopatrnej, aby se nepředal.Což mi v prípadě vlastní dcery nepřijde zrovna dvakrát ušlechtilý.

(marťa - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:11:09
přátelé, jsem opravdu u vytržení, jak z jednoho a půl řádku původního příspěvku lze vytvořit celý lidský osud :o) snad by se nám teď Jaroslav měl ozvat a napsat nám, jak to s ním a s dcerou opravdu je

Ufff, to je úleva (mariela - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:12:42
si mezi tolika emočně vypjatými ženskými komentáři přečíst střízlivý a věcný od Mikina - 100% souhlas.Podotýkám,že jsem byla 9, resp.15 let samoživitelka (odpudivý termín)našich dvou dětí a zvýšení už tehdy směšné částky jsem požadovala pouze jedenkrát, snad tedy nebudu považována za neobjektivní. Víte, četba některých smrští ženských komentářů je pro mne často lekcí a důvodem k zamyšlení se nad sebou. Takže Mikine, diky

O tom, že je jí 18, jsi plácala ty. Učitelka? a to víš zase jak? (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:13:33
A co sem pleteš cizinecké legie a nevím co ještě :)) z těch tří vět, co psal pan Jaroslav, je zřejmé jen to, že jde o jeho dceru, a dotaz na výživné po dobu prázdnin. Nic víc, nic míň. Čili pořád ty samé možnosti - 1) jeho vlastní dcera, jeho výživné pro ni, dotaz jestli on musí na ni platit ..2) jeho nevlastní dcera, a Jaroslav se ptá, jestli její biologický otec na ni musí platit výživné i o prázdninách před nástupem do práce...3) Jaroslavova dcera má malé dítě, narozené během jejího studia, takže otec dítěte přispíval na výživu děcka i jí coby matky..ona jde v září do práce a její otec Jaroslav za ni, pro ni, zjišťuje, jestli otec toho malého musí platit výživné matce (nejen na dítě) i o prázdninách... Aleno, nejdřív čti, pak mysli, pak piš, že někdo plácá.

AlenaT a až domyslíš, tak bys Jaroslavovi mohla odpovědět :)) (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:14:10


Mariela, a ty v tom, žes po otci nic víc nechtěla, vidíš svoje plus? (bb - Mail - WWW) 15.08.2006, 11:15:25


Milá bb, (mariela - Mail - WWW) 15.08.2006, 14:27:37
vždy je něco za něco, já jsem obětovala svou chuť chtít víc pro děti i za cenu jejich občasné nespokojenosti s daným stavem za "klid a mír zbraní". Všechno jsme zvládli, děti mám dospělé a samostatné a ano, myslím, že všichni to dnes vidíme jako plus.

(Mona - Mail - WWW) 15.08.2006, 19:46:18
Myslim si, ze pokud to Jaroslav cte, tak uz ma jedno oko otocene smerem do hlavy a druhe mu visi na slauchu z oka ven!))Pokud takto zkoumal svoje placeni, tak dobre mu tak a pokud to psal za nejakeho kamarada, tak, Jardo, sorry,ale nemas byt tak aktivni!))

Mona :)) (bb - Mail - WWW) 16.08.2006, 09:10:40


Kdybych měl sílu na další diskuzi, (Mikin - Mail - WWW) 16.08.2006, 12:54:53
tak bych něco řekl, ale že jsem sláb a nemám čas, neřeknu...nebo jo? Co když si to Daniela jen tak pleskla a baví se jak se tu bavíme, hm? ;-)

Třeba...a co? (bb - Mail - WWW) 16.08.2006, 13:29:18


ne, je to zcela běžný dotaz. (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 16.08.2006, 15:14:45
Nevím, proč bych si to měla vymýšlet... A teď tu mám ještě pár dalších "otcovských dotazů" na další zajímavé téma.
Uvidíte...

(Jaroslavova dcera - Mail - WWW) 01.10.2006, 15:33:30
Jaroslav je můj vlastní otec ,je mi 18 let a z dotazu mělo vyplinout,že si myslí ,že už má od alimentů pokoj a nemusí už platit ty poslední dva měsíce protože mám poslední prázdniny,nechce dát ani korunu na víc a nikdy nedal.Jen prospestření abyste veděli jak to je ...Díky

(Rado - Mail - WWW) 23.09.2007, 21:04:52
Dobrý den,
jsem v bezradné situaci, kdy matka mých dětí na které pravidelně platím neustále zvyšuje své požadavky na zvýšení výživného, sama pracuje jen za minimální mzdu. Jsem již 3 případ v jejím partnerském vztahu kdy žila s partnerem a po pár letech "ždímání" jej vždy odhodila. Je tady někdo kdo mi pomůže jak se bránit. pro odpověď prosím použijte mailovou adresu: radomir.orsag@siemens.com


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: