| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| NEBOHEJ LOUDIL S VYPLAZENYM JAZYKEM |
Rubrika: [fauna a flora] Plna odhodlání jsem se včera večer probíjela v řadě aut domu, kde čekala věrná Sasha, matka, koláč s jahodama, kafe v růžovym hrnku s ouškem, fotkou Marilyn Monroe a nápisem „I´m so much woman...and I enjoy it!" (nejnovější hrnková akvizice z NYC; já totiž sbírám hrnky a vždycky si musim z místa, kam se vypravim, aspoň jeden přivézt)...a božskej klid... A pak jsem se potulovala po parku a snažila se přimět Sashu, aby se přestala kolíbavym krokem těhotný domovnice courat po cestičkách a zaběhla se vyprázdnit na trávu, odkud na ní zářily desítky zářnejch příkladů.
No, ne, že by přímo zářily, spíš tak ňák posmrdávaly, ale Sashe to bylo šumák, páč se blížila paní Kulatá s Blackem, a to byl pro mou fenu důvod přerušit případný aktivity, směřující k vyměšování a namísto toho se rozeběhnout k dávnýmu známýmu za účelem očuchání koncáků (abyste věděli, Black byl ještě nedávno – teda před cca půl rokem, kdy jsem se s nima postávala naposledy - roztomilý štěně, se kterym Sasha běhávala po trávě a jeho panička docela příjemná ženská, se kterou se při venčení daly probrat běžný sousedský záležitosti, jako počasí, sortiment ve večerce nebo bolavej zub).
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
jojo (alena T. - Mail - WWW) 25.07.2006, 08:39:35
patnáct let byl mým majitelem pes Alík (já jsem ho nevlastnila v žádném případě). Stal se otcem mnoha štěňat na okrese Praha-Západ. Bydlím totiž na venkově, takže "zdrhnout" pro něj nebyl problém. S bravurou vyskakoval oknem a prošel i betonovou zdí, byla -li poblíž hárající fenka. Někde tady někdo plakal
a stěžoval si na osamělost a já doporučila přítulné koťátko. Ne! Ať si pořídí psa. Čím větší podvraťák, tím lépe, jednak je hezký a chytrý a druhak velmi životaschopný a zdravý.Veterináře uvidí jen jednou do roka při očkování. Ale jeho paní se seznámí - i kdyby nechtěla - a to by v tom byl čert, aby dotyčný majitel psa nebo fenky neuměl aspoň vymalovat, nebo spravit vypínač.
Svatá pravda, (Wendy - Mail - WWW) 25.07.2006, 09:17:27
my taky navštívíme veterinu jen při povinném očkování. Ale hlavně - bez toho psa by byl byt takový prázdný, že by to bylo úplně na budku! Vyhýbám se mu podvědomě i když je na návštěvě (má kámošky v baráku, teda rozumějte lidské kámošky, takže vlastně vlastní více lidských jedinců, že) a pořád jakoby slyším cinkátko co má na krku. Jsem závislák !!!!
náš pejsek na to "dojel" (anina - Mail - WWW) 25.07.2006, 11:17:23
byl to velice výkonný milenec, zbožňovaly ho všechny fenky široko daleko. Ovšem, jejich páníčkové byli zcela jiného názoru, zvláště, když jejich psí slečny byly papírové a prý se tím jejich celá další budoucnost znehodnotí...
A tak se stalo, co se asi prostě stát muselo. Jednou nám ho někdo hodil přes plot, s rozbitou hlavou. Asi na našeho Džinečka nikdy nezapomeneme. Nechtěla jsem už pak psa, bála jsem se, protože tenkrát to bylo hrozný, byli jsme z toho všichni šíleně zničenýu.
To moje čubina (Zdena - Mail - WWW) 25.07.2006, 11:35:13
ty směšné pohyby dělá taky a je to fenka. Když to na ni příjde (a to je ji už 15 jezevčice)tak obtěžuje každého kdo se dá, ne venku pejsky, ale doma návštěvy, mě nevyjímaje. Když byla mladší oblíbila si takový kulatý háčkovaný polštář po babičce - říkali jsme mu šukací polštářek. Pak ji to přejde a za čas se dostaví falešná březost, to po bytě nosí nějakou hračku, leží s ní schoulená do klubíčka a když se jde venčit, tak je hotová jedna dvě, protože musí zpátky k miminu. Je to holt psí život, ale zase na druhou stranu, nikdo mě tak krásně a nadšeně nevítá, ať už přijdu v kteroukoliv hodinu domů.
lidi jsou holt zvěř (alena T. - Mail - WWW) 25.07.2006, 12:57:32
je mimo moje chápání, jak může majitel fenky takhle ublížit jinému psovi, ale můžou.Znám lidi, který chovají psy na kšeft a ti se k nim nijak pohleduplně nechovají.Jak jde o prachy - stanou se z nich monstra. Přitom fenku lze celkem snadno ohlídat. Vím o čem mluvím, můj syn má fenku, které už je třináct let a štěňátka měla pouze jednou.Sama mám roční fenku, která právě hárá..a že by se tu "ženichů! našlo dost...toho pejska je mi fakt líto..vím o čem mluvím. Moje sousedka mi už otrávila postupně tři kočky.Teď už si nad dá bacha, protože jsem ji udala a pohonila po ouřadech, nic se jí sice nestalo - ale už tam má záznam. Navíc proti ní svědčili další tři sousedi, na jejichž kočkách se podepsala taky.
Souhlasím s těmi, (Wendy - Mail - WWW) 26.07.2006, 07:34:57
kdo tvrdí, že fenku si majitel má ohlídat, stoprocentně se to nedá, ale řešit to kamenem do hlavy, to je ubohost.
A co treba kastrace? (Ceskymo - Mail - WWW) 27.07.2006, 02:33:15
Ne, nekamenujte me, myslim to uplne vazne. Ta moje dneska 12leta pitbulka mela jednou stenata, kdyz ji byly asi 2 nebo 3 roky, a kdyz i potom porad ojizdela kdeco a kdekoho, vcetne vlastnich stenat, nechala jsem ji vykastrovat - a byl klid. Dokonce se (trosicku) uklidnila i celkove, predtim to bylo opravdu trdlo tezko k zvladnuti, presto, ze jsem s ni chodila na cvicak a doma mela 2 pubertaky na hrani, stejne ta jeji energie byla nekonecna. A v kombinaci s jeji silou...no zkratka spousta kazdodennich situaci k popukani.
Tedko si muj muz pritahl domu malyho jezevcika, asi tak pulrocniho, a ten uz se zamiloval do soupacich dveri z kozenky...jenom kdyby u toho pokazdy tak nekvilel! :)) No ale resit nevhodnyho zenicha sutrem do hlavy, to je ale brutalita, kde se to v lidech vubec bere? Jinak v nasem okrese, kde ziju, je dokonce povinnost kastrace u psu, pokud tedy nejste ochotni platit za "chovatelskou" licenci na pejska, ktera je ale o hodne drazsi.
Ceskymo, (Wendy - Mail - WWW) 27.07.2006, 07:07:35
tak já ti něco povím. Naše Lukina (kříženec kokra a jezevčíka) je z útulku a přinesli jsme si už těhotnou. A to jí byl podle veterináře pouhý rok, nějaký pes ji prostě téměř nezletilou znásilnil.No, šťěňata jsme odchovali, rozdali a pak ji dali vykastrovat. Ale až se mi podaří pěkná fotka, jak naskakuje na sousedovic psa a nechce dolů, pošlu ji a požádám Velekudlu, aby ji zde otiskla. Je to neskutečná psina, doslova. On ten pes ví,že něco nebude v pořádku, že by to mělo být naopak, že by na něm ta Lukina meměla takhle jezdit. Ale jezdí.
Wendy, (Ceskymo - Mail - WWW) 27.07.2006, 09:11:23
umim si to zive predstavit :)) Ale ono to neni jenom o pohlavnim pudu, ale taky o dominaci... ta tvoje Lukina musi byt ale cislo!
Teda upřímně řečeno, (dorka - Mail - WWW) 27.07.2006, 10:57:56
teď je mi mdlo, protože kastrace u psů je něco absolutně jinýho než u kočky a zásadně změní letoru psa a jeho postavení mezi psy ostatními! Za autoritu, co se psů týká považuju pana Dostála a jeho výcvikové metody. Zkuste si přečíst, co o kastracích píše on: http://psiskolafalco.web3.cz/vycvik.htm#_kastrace , než je začnete takhle vychvalovat...
Tak jsem si to dorko přečetla (Wendy - Mail - WWW) 27.07.2006, 13:27:58
my k tomu pejskovi přišli jak slepí k housličkám a tu kastraci nám po jejím poměrně těžkém porodu (měla to asi s nějakým vlčákem) poradil a přímo doporučil veterinář. Nic moc jsme o problematice nevěděli a prostě jsme ho poslechli. Nevím, co se jí udělo v hlavince, ale aspoň tolik : žije s námi, ne vedle nás, my jsme její smečka a spíš vlastní ona nás než my ji. Snad je spokojená...ale psa bychom asi vykastrovat nenechali.
měli jsme doma Novofundlanďáka Barona (Inka - Mail - WWW) 27.07.2006, 13:28:54
a dcera našla malinkou fenečku nějakého ořecha, ujali jsme se jí, byla moc milá a strašně chytrá, ve 3 letech jsme jí dali vykastrovat, protože jsme od ní nechtěli štěnátka a bohužel okolní psi dělali psí kusy když hárala. Nemůžu říct, že by se její povaha jakkoliv změnila. Měla u nás moc hezký život nebylo člověka co jí neměl rád a jek se pěkně snášeli s Baronem byli nerolučitelná dvojka. Když Baron umřel, byl už moc starej, zemřela týden na to z ničeho nic.
souhlasím s dorkou, (*pavla - Mail - WWW) 27.07.2006, 16:33:23
my měli až do letošního ledna ovčačku (nechali jsme ji uspat, protože už nemohla na nohy a její život byl ve 14 letech už jen trápení) a můj táta má jezevčíka - bydlíme od sebe cca deset minut a dost často chodíme společně ven - tak mě ani na chvilku nenapadlo dát ji vykastrovat a že to občas bylo o nervy taky. Přečetla jsem si článek pana Dostála a jdu se vrhnout na prozkoumání jeho webu, protože to co napsal o kastracích klidně podepíšu taky. Ale je to každého jeho pes a rozhodnutí, já bych do kastrace nešla...
P.S. Teď mám jozefčíka (kluka) a děsím se chvil příštích, protože už asi ve čtyřech měsících začal "divně chodit". Už jsem hnala manžela ať jde připravit auto, že mu něco je a musíme na veterinu. Kulový mu bylo, obcoval s bačkorou ve tvaru psa a normálně se vzrušil na nejvyšší možnou míru. Tak jsme holt čekali až splaskne. Vet by z nás měl asi amok... :o))
hele, Pavlo, jen nezapírej... (amálie - Mail - WWW) 27.07.2006, 17:04:33
chudinka jozefčík sblajznul manželovu viágru a doplatil na to...
a teď to svádíš na bačkoru :-))))
kastrace koček (fafa - Mail - WWW) 28.07.2006, 08:19:15
i kastarce u koček je ošemetná.dali jsme kastrovat naši filoménu po tom, co měla koťátka, abychom předešly dalším přírůstkům. a to byste nevěřily, jak se naše milá přítulná kočička změnila. teď a každého syčí, je samotářská a působí dosti posmutněle. mrzí mě, že jsem to neřešila antikoncepcí, která se sice prodraží, ale ve finále to zvířátko změní minimálně ....
myslím, (*pavla - Mail - WWW) 28.07.2006, 09:17:47
že o kočkách něco málo vím a asi bych hledala příčinu změněného chování i jinde než jen v kastraci... Stát se to pochopitelně může, ale řekla bych, že je to velká výjimka. Sama mám dva kocoury a jednu kočičku (zatím - teď jsem ve stádiu rozjímání jak domů propašovat černou kočičku, tak aby nás manžel nevyhodil obě ;o) ). Všichni jsou kastrovaní a naprosto v pohodě. Hormonální antikoncepce (předpokládám, že je myšlena ta) u zvířat je ještě ošemetnější než u lidí a není doporučováno ji podávat dlouhodobě. A taková kočička může mít hodně dlouhý život a mrouskat i několikrát do roka. Kamarádka má patnáctiletou nekastrovanou číču a je to utrpení jak pro ně tak pro ni...
amálko, (*pavla - Mail - WWW) 28.07.2006, 09:20:17
hned se jdu pokusit nahrát tu viágru do fóra!!! :o)))
*pavla (fafa - Mail - WWW) 28.07.2006, 09:39:58
kromě zmiňované filomény máme ještě 3 kocourky a 1 kočičku, ale jinak jsme naprosto normalní :-) kocourek kastraci snášel mnohem líp a myslím, že ho to nijak nepoznamenalo, ale u téhle číči je to vážně úplná změna, takže u druhé kočenky je to pro nás vážně velké dilema, abychom nepřišli o tu skvělou lovkyni motýlů a much.( mimochodem v létě nepotřebujeme plácačku ani biolit :-)) no uvidíme, když tak nabídnu na fóru krásná, milá koťátka :-))
*pavli (fafa - Mail - WWW) 28.07.2006, 09:57:15
no, vzhledem k tomu, že doma máme jesště navíc 3 kocourky a další kočičku u které řešíme stejný problém - dát nedát. u kocoura to proběhlo úplně hladce a bez komplikací a je z něj mnohem větší mazel než před zákrokem, ale jinak beze změn. nechceme u další kočičky přijít o toho skvělého lovce motýlů a much - plácačka je pro nás věc zbytečná :-) takže já mám takovouhle zkušenost. u kocourů ok, ale u koček je podle mě větší náročnost zákroku a pak i ¨rehabilatce¨po něm.. prostě jí to změnilo a basta! jestli máte děti, zkuste tatínka obměkčit společně, je to zaručenej recept, jak si postupně doma založit zoo ze zatoulaných zvířátek:-) jinak teda aspoň ten můj má hrdinský řeči, jako že já jsem ten, kdo naši domácnost postupně mění v útulek, ale myslím, že je to jen takový to hudry hudry navenek, ale ve finále je on ten, kdo nejvíc ťutínkuje a ňunínkuje- samozřejmě když ho nevidím, aby neztratil na vážnosti :-)
fafa, (*pavla - Mail - WWW) 28.07.2006, 10:49:28
no jo, tak se zdá, že je filoména je opravdu ta výjimka, to je škoda, ale třeba se to časem ještě srovná... ono je to s tím mým manželem nějak takhle: http://www.kudlanka.cz/64482_item.html (obrázku si nevšímej, to fakt nejsou naše koťata) :o))))) - je tam link i na pokračování a jako úplný happyend je fakt, že teď jsem na dovče v místě, kde jedno z bývalých koťat šťastně loví myši...
Ta kastrace u kocek, (Ceskymo - Mail - WWW) 31.07.2006, 06:28:46
no, nevim, vzdycky jsem mela kocourky, nevykastrovany, a nemela jsem s nima zadny problemy, ale asi pred 4 rokama jsme si vzali kocku z utulku, nez nam ji dali, tak ji jeste (v jednom dnu!!!) vykastrovali a naockovali... zkratka to asi tyden vypadalo, ze chudinka tolik "pece" ani neprezije. Ale pak se prece jenom vzpamatovala, no a dneska je suverenni vladkyni celyho baraku: mlati pitbulku (ale uz si ji vychovala) a syci na jozefcika. Jinak k nam (lidskymu majetku) se chova vlidne a s laskou, jenze nevim, jaka byla PRED tou kastraci...?
A jinak z pejsku jsem mela vzdycky holky; tu predposledni (malinkej namichanej genius) jsem nenechala vykastrovat, a taky mela chudinka asi milion stenat... umrela v pouhych 11 letech. Dneska verim, ze tu mohla byt dyl, kdyby byla vykastrovana.
hovadina (kravina - Mail - WWW) 21.05.2008, 17:40:20
je to tady fffffffááááááákkkkkkkttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppppppppppppppppppppppppppppnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy a hnusný
|
Znám vesničany, kteří se spolu kvůli psovi a fence rozhádali. Znáte to - alimenty a tak. Jenže za kanára bych Lukinu už nevyměnila.