| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ROZČAROVÁNÍ A OČAROVÁNÍ |
| Rubrika: [poradna] Milá Kudlanko, náhodou jsem tě objevila na netu a se zájmem pročítala všechny životní slasti a strasti. A tak i já využiju možnosti získat pohled z nezávislé strany na můj momentální životní problém. Je mi 29 let, jsem 4 roky vdaná a s manželem se známe 5 let. Seznámili jsme se v Anglii (on je Španěl), rok bydlíme tady v Čechách, kde jsme si pořídili domek na vesnici. Můj problém je, že se postupem času ztratily veškeré city k němu.Začalo mi vadit spoustu věcí, které jsem před tím přehlížela. On je ve své podstatě docela hodný, nekouří, nepije... ale vadí mi, že vždy musí být po jeho, nerad pomáhá ostatním, je pesimista..., také on nechtěl mít děti. Já myslela, že ho změním, začala jsem doufat, ale od svých přátel jsem se dozvěděla, že děti bychom měli ale jen kvůli mě. Také je dost "šetřivý", a mě už přestává bavit čekat, až se rozhodne a uvolí něco dál pořídit. Prostě toho bylo postupně víc a víc, a teď k němu necítím nic, jen velikou lítost, že to takhle dopadlo. Nemám potřebu se ho dotýkat, o milování ani nemluvě.. tento můj stav trvá asi od vánoc a stále se zhoršuje. On se ted pořád snaží, teď tvrdí, že děti chtěl a že se rozhodl mi jedno dát!!! za 2 roky... Má mě asi hodně rád, ale já už nemůžu dál. Nevím, co dělat, dotáhla jsem ho sem, koupili jsme dům..., ale trápím se a trápím jeho. Vím, že těchto vlastností jsem si mohla všimnout dřív. Ale ono se to „rozvinulo“ až časem. A aby toho nebylo málo, tak trochu jsem se sblížila s mým dlouholetým kamarádem, možná proto, že jsem tady byla citově vyčerpaná. Pouze si píšeme sms. Nic víc... Pro něj to je asi flirt, já bych se – to přiznávám – nebránila pokračování, protože to vypadá, že se výborně doplňujeme.. Trvá to už 2 měsíce, "travíme" spolu téměř každý ODPOVĚĎ: Míšo, nedávej si zas všechnu vinu – můžete za to pochopitelně dva. Je ale divné, že ty jeho nectnosti se ti ukázaly až tady, v Čechách. Pokud tomu rozumím, tak jste jako manželé spolu žili – tři roky – někde v zahraničí. Tam to šlo? Nebylo to tím, že jste asi měli jen byt a v podstatě žili jen „prozatím“? Že teprve tady, když jsi chtěla asi zařizovat atd. a především hnízdečko „zalidnit“, se všechno vyostřilo? Zkus si vzpomenout, co bylo těmi prvními většími střety... Já chápu, že už se ti s ním „nic nechce“ – ale než cokoliv nového začneš, je potřeba to předchozí vyřešit. Podívej se na to pohledem nezúčastněným, někoho třetího. A určitě bys pak oné dotyčné doporučila totéž... To máš podobné, jako když jíš polévku, pak zjistíš, že ti nechutná. OK, tak ji vyleješ, umeješ talíř, případně si vezmeš jinej – ale rozhodně si nenandaváš jiné jídlo to té nedojedené polévky... Nejen, že by to bylo už na pohled fuj, ale asi by to nebylo nic dobrého... No – vidíš, to ti asi jednoznačně normální připadá – ale začínat si s někým dalším, když současný stav není vyřešen a naopak to tu hrozí nějakými nepříjemnostmi, to by se „přehlédlo“, co? Holka, nedělej to... A ještě ti řeknu něco – ten kámoš tvého manžela, respektive jeho spolupracovník, přeci ví, že jsi vdaná...A za koho. Podívej se i na jeho situaci jako nezúčastněná. Ne nadarmo se říká: co udělá jiné, udělá i mě... Takže – už tohle je trochu nefér, nemyslíš? Ale to je zatím vedlejší – být tebou, tak si nejprve rozmyslím, co OPRAVDU chci – co MUSÍM udělat. Abys neprováděla neuváženosti... Pak, pokud budeš mít v podstatě rozhodnuto, že se s ním chceš stoprocentně rozvést, jak a o co se s ním chceš podělit, pak bys měla svolat „rodinnou radu“ o všech dvou členech :-))) a s manželem všechno v klidu projednat...Nebude to jednoduché...
Nezní to asi zrovna tak, jak bys možná čekala – ale je to fér... A uvědom si – ty přeci taky budeš chtít mít někoho férovýho, ne? |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
také bych to v první řadě pořešila s manželem, (Inka - Mail - WWW) 13.07.2006, 10:22:05
není nad vyslovené slovo nahlas, nebát se říct mu vše co Ti vadí a nevyhovuje, také to jak by sis svůj život představovala Ty sama, pak uvidíš jak se k tomu postaví, ale věci se většinou pohnou nějakým směrem. Pokud to neřekneš nahlas, tak on do Tebe nevidí. A určitě bych si vyřešila neprve jedno a pak něco nového začínala, všechno má svůj čas.
(JANOVA - Mail - WWW) 13.07.2006, 10:27:51
S tím, co Vám radí, moc nesouhlasím. Musíte především vyjít z kulturních tradic Vašich povah a zvážit, zdali ohnivého a domimantního Španěla, který uznává ženu jen v kuchyni, budete chtít akceptovat. Pokud ne, najděte si někoho, kdo z Vás bude chtít mít partnera na celý život.
MSF
(JANOVA - Mail - WWW) 13.07.2006, 10:31:50
P.S.
Pamatujte, že muži odmítají řešit tzv. ženské problémy. Pokud nemáte diplomatické nadání a svůdnost nejlepších světových milenek, neočekávejte, že Váš Španěl bude ochoten naslouchat.
Janovo, mohla bys to víc rozepsat? (amálka - Mail - WWW) 13.07.2006, 10:43:12
Jak konkrétně by se měla Míša zachovat? Napiš víc.
Já s Danielou souhlasím. (Sinix - Mail - WWW) 13.07.2006, 11:08:26
Nemá cenu rozebírat klady a zápory mezinárodního partnerského soužití, ale jedno je jasné: Takhle prostě vztahy končí. Partneři jednoduše zjistí, že už spolu z nějakých důvodů nemůžou dál žít. Míšo, věz, že nejsi ani první ani poslední, tak už to chodí. Na druhou stranu je pořád lepší se v klidu rozejít (ve tvém případě rozvést), než žít vpodstatě v mrtvém a nefunkčním vztahu, který tě bude už jenom strašně vyčerpávat. Napětí se bude zvyšovat, až vztah nakonec stejně nevydrží a skončí za mnohem dramatičtějších a bolestivějších okolností.
Poněkud jízlivě... (aTeo ;) - Mail - WWW) 13.07.2006, 11:18:00
Ještě dříve, než ti "dá dítě", dej mu kopačky. Asi ten dar neocení, ale nic lepšího mu nabídnout nemůžeš. Sorry...
ja teda nevim... (Jasmina - Mail - WWW) 13.07.2006, 11:37:45
ale u spanelu jsem si spise vsimla ze tam jsou dominantni manzelky)))))
Ono to tak jen na povrchu vypada ze dominuji muzi.)))) Proto je asi tak nevrlej-protoze potrebuje vedeni,ona mu ta dominantni pozice asi nevyhovuje.
Míšo, (Ráček - Mail - WWW) 13.07.2006, 11:52:44
být na Tvém místě, tak bych si s manželem sedla a pěkně bych mu všechno řekla co mi vadí, co už nejsem ochotna akceptovat, co musíme oba udělat pro to, abychom manželství zachovali.Věř, že vážným hovorem se vzduch trochu pročistí...co ti ale radím, přestaň si psát s tím kolegou a udělej to nejlépe hned..začneš se do toho zamotávat a může to mít opravdu špatný konec.
Pokud chceš zachránit manželství a potom třeba i rodinu zvaž všechno, začni se změnou u sebe a taky si vzpomeň proč sis toho člověka brala...
Já bych si tedy dovolila oponovat, (Inka - Mail - WWW) 13.07.2006, 14:00:49
také žiju s cizincem, je jedno s kým žiješ, vztahy jsou o vzájemné komunikaci těch dvou dotyčných lidí, o společných zájmech a cílech pro budoucnost a také o tom jak jsou Ti dva ve vztahu spokojení. Když jeden chce děti a druhý ne, tak mi to připadá dost závažné, to jste o tom nemluvili nikdy před tím? Také mi připadá dost smutné, že Ti to neřekl nikdy sám, ale dozvídáš se to odjinud, to také nemusí být až tak pravda. Člověka nezměníš, je nsmysl si to myslet, to může udělat jen on sám, když bude ovšem chtít. Ale určitě je potřeba nahlas si říct co od toho manželství očekáváme a co pro to kdo je ochoten udělat. V soužití s jiným člověkem je to vždy vývoj a ten záleží na tom jak se k věcem a problémům, které nastanou postavíš. Nikdy nenajdeš nikoho ideálního (to říkám z vlastní zkušenosti) a maji i chlapi mnohem horší vlastnosti. Říkáš, je hodný, nekouří, nepije, má Tě rád.....co by za to kterákoliv jiná dala, Tvé problémy jsou řešitelné. Možná ses do té pozice podřízenosti postavila sama, tak to změň, přestaň se ptát co koupit a co dělat, pouze oznamuj to co chceš dělat, podávej to formou informace. Mám s tím dobrou zkušenost, také jsem nic nesměla, dělat bez souhlasu exmanžela, nic koupit až mi moje moudrá teta nechápavě řekla a proč se prosím Tě na všechno ptáš??? Máš snad svoji vůli a jistá práva, tak to jen oznamuj, zkusila jsem to a naprosto to fungovalo a také jsem se začala cítit mnohem spokojenější.
v tomto pripade nejsem optimistou ( - Mail - WWW) 13.07.2006, 14:36:37
***...Prostě toho bylo postupně víc a víc, a teď k němu necítím nic, jen velikou lítost, že to takhle dopadlo. Nemám potřebu se ho dotýkat, o milování ani nemluvě.. tento můj stav trvá asi od vánoc a stále se zhoršuje...***
a z vlastni zkusenosti vim, ze se to nezlepsi. da se s tim zit, kdyz ma clovek za sebou 20 let manzelstvi a nekolik spolecnych deti a v zasade spolu jinak docela vychazite; na necem trvas, s necim se smiris a najdes si vlastni konicky a zabavu. jak rikam da se to, ale zacinat s tim v 29ti, kdyz je clovek prakticky bez zavazku, mi prijde zbytecny.
no víš, on život v manželství (Inka - Mail - WWW) 13.07.2006, 14:43:25
je jako jet na kole v tandemu, když jeden nešlape, tak to prostě nejde.
(Míša II - Mail - WWW) 13.07.2006, 15:24:09
Je škoda, žes to s manželem neřešila dřív, protože když jsi ve stavu, že už je ti nepříjemný i jeho dotyk, to mi připadá, žes to musela nechat vyhnívat hodně dlouho. Teď se mi zdá, že už je skoro pozdě. Spousta věcí se dá vyřešit, ale fakt se o nich musí mluvit. Myslet si, že to partnerovi, pokud je jen troch u inteligentní, musí dojít samo, je hrozný omyl. Můj muž se po svatbě nevědomky choval tak, jak to odkoukal doma ( otec despotický sobec, matka finančně i citově závislá všechno bez řečí snášela ). Hned od začátku jsem mu dala najevo, že tohle pro mě není normální soužití dvou rovnocenných partnerů. Samozřejmě v klidu, slušně, bez urážek a zesměšňování. Sice to chvíli trvalo, protože on si své chování často opravdu neuvědomoval,ale šlo to. Kdybych to nechala být, tak už spolu asi dávno nejsme.
(JANOVA - Mail - WWW) 13.07.2006, 16:49:57
Amálce. Jak by se měla Míša zachovat? Minulý rok jsem řešila vážnou manželskou krizi a manžela nenáviděla. Svěřila jsem se jedné spřízněné duši, která zná naše rodinné vztahy.
Jak to dopadlo? Umyla mi důkladně, ale důkladně hlavu. A já jsem si pečlivě zametla před vlastním prahem - nejlepší začátek všeho. Na její popud jsem si udělala kolonku + a kolonku - a dosazovala a dosazovala jsem si co mi vadí a co mi imponuje. Vyšlo mi z toho, že svého muže chci a jsem ráda, že ho mám. Navíc jsem se naučila se zbavovat negativních emocí. Je to jednoduché skoro jako čistit si zuby. Nejlépe pravou rukou z těla smýváte, odstraňujete negativní emoce (nemusíte být nazí, přes oděvy to také funguje). MSF
janova (PavlaČ - Mail - WWW) 13.07.2006, 17:42:21
vy jste teda slušňáci - u nás se nemeje hlava, ale p*del :o)))
tak ale vážně - ty plus mínus znám, ale smývání emocí ne, nedalo by se to popsat podrobnějc? Jako jestli musím jet rukou jen dolů nebo můžu sem tam jako když se mydlim mejdlem?
Janovo, ale to bych se asi měla naučit - (amálka - Mail - WWW) 13.07.2006, 17:44:43
něco podobného jsem slyšela, ale nevím jak to sama zvládnu. Nevíš o nějaké společnosti, nebo o někom, kde se to dá naučit, nebo se o tom dozvědět víc? Nech mi když tak odkaz, prosím, ano?
poděkování (míša - Mail - WWW) 13.07.2006, 22:41:13
moc vám všem díky za rady!!!S kamarádem jsem si přestala psát,on to ukončil aspon do té doby než vyřeším problémy s manželem.je mi to líto,ale já jsem ho prosila at mi dá čas,at mě nechá v klidu přemýšlet...,ale on se mě stále ptá,jestli ho miluju atp. a tím tu situaci ještě zhoršuje.Takže to spíš vypadá na zdárný konec..ale opravdu hrozně moc vám díky Míša
|