| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| ZNÁTE SVOU CENU? |
Rubrika: [téma] „Prosím tě, co vlastně celý den děláš?“ Kolikrát byla tahle věta asi vyřčena.. Právě si na chvilku sedla a vůbec nemá ponětí, co na to říct. Manžel přišel domů, dítě spí, všechno je zase jakž takž uklizeno, byt vypadá jako vždy. Nic, žádná extra práce nikde není vidět... Co na to odpovědět? Obyčejná fádní práce v domácnosti: uklízení, vaření, praní, luxování, mytí nádobí, vytírání... atd., starost o děti.. tohle ocení málokdo. Vždyť to jsou jen takové obyčejné „ženské práce“.
Dlouhodobé hlídání dětí nad 20 hod. týdně Jednorázové hlídání dětí Doprovody dětí Doučování dětí – 1 vyučovací hodina = 45 min. 145,-Kč / 1 hodina Příplatek za další dítě Příplatek za hlídání nemocného dítěte Hlídání v cizím jazyce Noční služba (22.00 – není-li součástí pravidelného hlídání Hlídání o víkendech a svátcích Paušál za 24 h jednorázově Hospodyně, běžný pravidelný úklid Žehlení Jednorázový úklid Mytí oken, dveří a rámů při silném znečištění (např. po malířích) mytí oken 25,-Kč / m2 |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
co ještě chybí (Monika - Mail - WWW) 03.07.2006, 23:43:18
pardon ale v článku ještě chybí následná cena za vaření,případné účetnictví a take sexualni služby(hehe)ne že bychom si za vše měly nechat platit,ale počitejme veškery komfort.
(Wendy - Mail - WWW) 04.07.2006, 07:47:02
Udržování domácnosti včetně prádla v čistotě je nekončící kolotoč. Nemůžete z něho seskočit a když - tak potom ty galeje...to když chlap opraví dům, nebo zasadí sad, vyrobí nějaký nábytek - to je pořádně vidět a je na dlouho hotovo. Je to nespravedlivé ?
Muži však také musejí být někd usměrňováni. Můj šikovný muž včera navečer např. prohlásil: " Ty sedačky do auta dáme až zítra, dnes je moc teplo!" Na otázku, zda si myslí, že až v úterý po obědě budeme vyjíždět na chalupu bude chladněji, odpověděl : "No tak je tam dám dnes." Tomu říkám kooperace za 120 Kč/hod. Tichou úporně soustavnou práci berou muži jako naprostou samozřejmost, které si moc nevšímají - přesně jako v článku, který koluje po netu a který připomíná MOnika. Vysaďte - a uvidíte.
Práce ženy (mamča - Mail - WWW) 04.07.2006, 08:05:59
v domácnosti je vidět jen tehdy, když není udělaná.
ceník sexu (Mamina - Mail - WWW) 04.07.2006, 08:30:30
chybí ceník za sex, za nucené koukání na fotbal a další.
Mamino, (mamča - Mail - WWW) 04.07.2006, 08:54:04
sexuješ snad dobrovolně, a občas i s nadšením, ne ?
Proti nucenému koukání na fotbal doporučuju druhou TV, nebo si v době fotbalu skočit na pokec s kamarádkou.
Pěkné.......! (Katka - Mail - WWW) 04.07.2006, 08:55:49
Když jsem to tak všechno dohromady za jeden den sečetla , nemůžu si pomoci , ale vyšla mi částka 1680,-Kč za den!!!
To bych ráda věděla milé kolegyně manželky, která z Vás byla touto ,,průměrnou" sumou doma odměňována?! Já bohužel ne! A jestlipak z Vás některá dostávala tuto částku aspoň měsíčně na ,,svoje zbytečnosti"?! Hrůza jak si nás Ti chlapi nevážejí :-)))
Kolik by tak asi byla sazba za: (Ceskymo - Mail - WWW) 04.07.2006, 09:05:16
Oprasovani manzela
Krmeni zvere Soferinu Ucetnictvi Instalaterske prace Elektrikarske prace Dovoz palivoveho drivi Zahradnicinu vseho druhu ...atd...to v pripade, ze deti uz jsou velky...?
Ba ne, (Anděla - Mail - WWW) 04.07.2006, 09:09:15
záleží to na výchově. Moje tchýně byla celý život velmi zaneprázdněná žena a tchán s mým mužem si museli rozdělit většinu domácích prací. Pouze vaření obstarávala ona. Manžel veškeré domácí práce nenávidí, ale ví, že se to samo neudělá. U nás často padá věta: "....nešil, absolutní pořádek neexistuje, tak se na to vykašli...." Bohužel to nejde. On by radějí luxoval jednou týdně, vytíral jednou za měsíc, prach se víří neustále, to nemá cenu vůbec, žehlení je přežitek, praní a věšení,sbírání prádla mi trpí. Když se naštvu, uělá všechno, kromě žehlení. O dětech nemluvím. Jezdí do práce v 7 ráno a vrací se v 7 večer. S dětmi se pomazlí, pohovoří a malého vykoupe. Dělá to dobrovolně a když má zpoždění, volá, ať ho neukládám, že by ho vůbec neviděl. O víkendu se s dcerkou učí. Vážně, je to o výchově mužů jejich matkami. Doufám, že svého syna vychovám pro jeho ženu tak, jak to zvládla moje tchýně. Nechci, abychom vypadali jako svatí. Můj muž má spoutu svých špatných vlastností, jako každý. Jedna, ta co mě fakt hodně šte. Veškeré chlapské práce dělá pouze pod pohrůžkou, že si tedy raději řeknu taťkovi, nebo čeká, až to opravdu řeknu. : -) Všude je něco!
Ale dámy, chtě, nechtě, musím se mezi Vás míchat. (master - Mail - WWW) 04.07.2006, 09:11:51
Ceník za sex? No nééé! To je potupnééé. Kam jsme se to dostali? To je ale svět! Nemůžete dělat trh ze všeho!
Vždyť jsme si Vás vzali proto, a nejen proto, abychom za to sblížení, soustání či souležení, to už je jedno za co, nemuseli platit v červených domech s hambatým osvětlením nebo dokonce nějakým nestydatým prostitutkampostávajícímpodélhlavníchsilničníchtahůvpříhraničí, že jo. Vždyť jste řekly ANO. A před svědky! (Jsem pohoršen.)
mastere, (mamča - Mail - WWW) 04.07.2006, 09:24:12
máš pravdu. Sex doma v teple s vlastní ženou je totiž k nezaplacení...:-)))
(Wendy - Mail - WWW) 04.07.2006, 09:34:42
Jednou oponovala sexuální pracovnice rozhořčené maanželce - upozorňuji, že je to text z konce předminulého století : "A ty to snad děláš zadarmo ? Máš veškeré zaopatření a tvůj muž musí být velmi hodný, aby jsi ho přijala v loži! A taky vím, že ho tím vydíráš ! Manželství je, milá zlatá, posvěcená forma prostituce." TAkže sklapla. Dneska jsme už dál, ekonomicky samostatné, osvícené, nezávislé, sebevědomé.
Ale Masterku, (Míša - Mail - WWW) 04.07.2006, 09:38:44
i vy muži jste řekli své ANO. V dobrém i ve zlém. Jenže vy s námi chcete být jen v tom dobrém (při sexu), a ve zlém - to už se cukáte :-))
No, já ty domácí práce muži neproúčtovávám, ale nechám si "platit" formou protislužby. Takže ty práce máme doma pěkně rozdělené - manžel seká zahradu, vykonává všechny fyzicky náročné práce, technickou i stavební údržbu domu, opravy čehokoliv, údržbu vozového parku atd.atd. Jedinou nesouměrnost vidím v tom, že já ty domácí práce musím vykonávat kdykoliv - i když se mi nechce, zatímco on, když se mu nechce, tak je prostě nedělá a odloží to na jindy. Takže - neměla bych mu začít účtovat prostoje? :-)))
Ale Míšo, nemůžeš mít pořád jen poslední slovo (master - Mail - WWW) 04.07.2006, 10:01:16
a nakonec se chovat i jako prostátutka.
Účtovat prostoje... On to nedělá dnes proto, že ví, že dnes nemá potřebné věci a zítra to udělá jinak a lépe. A víš, jakou to dá práci vysvětlovat nezasvěcené proč tak a né onak a proč zítra...v sobotu...příští týden. To jsou tzv. objektivní důvody.
sex? (opas - Mail - WWW) 04.07.2006, 10:10:36
Za sex by se mělo platit vzájemně, ne? Není to nic, co by jeden dělal pro druhého a sám z toho nic neměl. A pokud ano, tak upřímnou soustrast...
Andela to napsala dobre, (Johanka - Mail - WWW) 04.07.2006, 10:31:50
neni nad vychovanyho chlapa! :) Ja to mam super, ten muj byl vychovanej pekne feministicky rovnopravne se dvema sestrama ("dneska uvaris ty, zitra ty, pozejtri ty"), takze taky dobre vi, co to obnasi.
Misa to taky dela dobr, jako ja :), dobry je rozdelit role tak, aby kazdej delal to, co mu jde lip. Ja rada a s chuti kazdy den varim, pravidelne peru a uklizim, jelikoz vim, ze semuzu spolehnout, ze vsechny fyzicky narocny prace udela (sice si da na cas, ale udela :)) zase on - i kdyz jich je celkove min, tak by me ani nenapadlo to nejak pomerovat, proste je to neco, co bych fakt nezvladla, nebo na pokraji vycerpani :). No a jeste jednu radu mam - veci, ktere nejsou videt, proste nedelat. Ono to funguje :) Vareni je videt - uvarim, chlap oceni (zcela hmatatelne vidi, co jsem udelala). Ale uklizet treba kazdy den, kazdy tyden? Lepsi je nechat vyrust poradny bordel, pak taky oceni ten uklid, protoze je to *videt*. Prani taky vidi (najednou ma v cem chodit ;)), ale zehleni...kosili jednou za rok na nejakou mimoradnou udalost si vyzehli sam (to ho doma taky naucili! :)) a u vetsiny ostatniho obleceni a jinych textilii (rucniky...), tam to fakt neni treba, kdyz ani jeden z nas nepozna rozdil...:) (ale je potreba to dobre povesit, coz je vypocetne stejne narocny jako to povesit blbe, takze je to jedno :))
Johanko, vyborny :)))) (Kamila - Mail - WWW) 04.07.2006, 10:46:18
mas to vymakany :) nedelat to, co neni videt :). Ja vim, je to lehka nadsazka, nektery veci se delat musej - teda nemusej, ale aspon cas od casu delaj, ale jinak s tebou v zasade souhlasim. A taky zehlim jen to, co je potreba - lidi, co zehlej ponozky, spodary a frote rucniky se asi nudej :)
Tenhle cenik (Jasmina - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:01:12
baby je dobry pro ty,co chteji delat babysitting nebo pani na uklid.
Je rozdil hlidat svoje milounka detatka a je rozdil hlidat cizi "parchanty" Ne kazda mama je povinna doma doucovat sve ditko(jak ja mohu doucovat matiku,kdyz jsem na ni blba?) Nocni sluzba-kazda mama je v noci doma u sebe a spi,kdezto sluzba-neni ve svem dome a protoze deti,kdyz je nejaka zmena a rodice jsou fuc byvaji i v noci nepokojne,sluzba se za tu noc nevyspi. Uklid,-kdyz zena ve vlastni domacnosti uklizi a pak ji to utaha-muze si dovolit v polovine uklidu se na vse vy...,dat si kafe,otevrit knizku a vse dodelat az se ji bude chtit-sluzba vse musi stihnout a protoze prace je placena-musi byt vse uklizeno 100%. Pokud my zeny nemame manzela,ktery prijde z prace a prejizdi bilou rukavickou na skrini,zda na ni neni prach,kontroluje zda neni smitko na koberci apod.-pak se vseho nemusime tolik chytat a delat ze sebe obeti. Ve vetsine pripadu to byva tak,ze manzel,kdyz prijde z prace,uvita radeji manzelku svezi a v pohode a prehledne mansi neporadek,nez kdyz je doma nalestino a manzelka zklesla v kresle s mokrym hadrem jeste v ruce. Snad si nas muzi berou z lasky,ne? Potrebuji-li hospodyni-mohli si ji najmout. Posvecena prostituce a nebo -taky pekny posveceny podvod,jak mit zadara komfort.
Mastere, proč nemůžu mít poslední slovo? :-)) (Míša - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:06:45
Obecně: proč bych neměla mít poslední slovo já, ale někdo jiný? Z jakého důvodu ten někdo jiný a ne já? Prosím ozřejmit s logikou tobě vlastní :-))
Míšo, (master - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:12:34
protože.................protože.....no prostě proto, že ho máš pořád!
Jako Vodoměrka!
K tomu sexu, (Johanka - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:18:48
mile damy, co za "to" chcete platit, muzete mi rici, co se u vas odehrava a nazyvate to timto pojmem? U nas se totiz odehrava normalni souloz, vetsinou usedle (resp. ulezele) v misionarske poloze (uznavam, jsem to ja, co je proti inovacim), a pri te se teda zdaleka nejvic nadre chlap, on maka, zatimco ja si jenom lebedim :) Takze platit bych mela spise ja jemu, ze mi svou usilovnou fyzickou cinnosti doprava pozitku!
Ale je fakt, ze mi to ted pekne vraci - jak chodim s bruchem, tak se mi smeje, ze on uz si to odpracoval a zbytek je holt na mne ;)
Ahááááá.... :-))) Tak to jóóó... (Míša - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:27:05
To zní fakt logicky. Hmmm, tak odteďka už mlčím jako ryba.
PS. Jen jesivá já to vydržím... :-)))
Kamilko, (master - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:37:13
pro to poslední slovo musíš něco udělat.
Musíš říct "a basta" a na to basta dát patřičný důraz. To každý pochopí, že končíš s jakoukoli diskusí.:-)))
a to je ten problém... (Kamila - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:38:19
...přestat mluvit? To asi nevydržím :))))
to nevydržím (Kamila - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:40:04
a basta! To si piš!
Ehm, takhle to asi bejt nemělo....
Johanka - 04.07.2006, 10:31:50 (mamča - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:40:39
Nedělat, co není vidět. Tohle dovedla moje kamarádka k dokonalosti. Ona tvrdí, e uklizeno musí být cítit ! Take např. před návtěvou chorobně pořádné tchýně normálně utře prach a vyluxuje. Na skříň poloí hadr nasáklý letěnkou Diava, koupelnu a WC zlehka pocáká desinfekčním Cifem, a iluze je dokonalá. Tchýně se potěí, do jakých pořádných ruček svěřila svůj poklad, a kamarádka se v pohodičce chechtá.
Taky mi kdysi poradila pár fíglů, jak si ulehčit práci. Např. okna se myjí tak, e počkáte na větí dé, a jen je stáhnete stěrkou. Kdy jsem ovem teď naznačila pitomkům, e by bylo třeba za pomoci vody získat světlo, poučili mě, e pína na oknech je uitečné přírodní zatmavení, a mýt se bude a na podzim, a ustanou vedra
u nás doma děláme (Inka - Mail - WWW) 04.07.2006, 11:42:18
všichni všechno, jak děti tak manžel a já, tak si moc libuju. Asi to fakt bude výchovou chlapů z domova, když jsou zvyklí, tak pomáhají a není to žádný problém, když zvyklí nejsou, tak se to těžko mění. Děti jsem naučila oba všechno, se slovy umět to můžeš, ale používat to nemusíš, to je na Tobě. A je to příjemný když přijdeš domů z práce, voní tam jídlo a je uklizeno.
Ale velký pozor, (Anděla - Mail - WWW) 04.07.2006, 12:52:08
znala jsem manželství, kde manžel dělal všechno. Pral, vařil, žehlil, uklízel, nakupoval, staral se o děti (jedno vyženil). Svou ženu stále omlouval, že ona je krásná a on si ji chce krásnou uchovat. Jak to dopadlo? Utekla mu s jedním šikulou, který pro svou vlastní vytíženost nedělá doma nic a ona je pěkně pokorná. Maká doma až se z ní kouří.ěti se vzbouřili a zůstali s tátou. I ten nevlastní.
Pak jsem znala ještě jedny. Manželka byla potvora, která svého muže šikanovala, kudy chodila. Byt byl naklizený až sterilní. On se musel svlékat už na chodbě. Děti zamykala v pokojíku, aby nedělaly nepořádek. Nevařila, protože to byla ztráta času. Masa se štítila. Když on chtěl pro sebe a děti maso, musel si to uvařit a to ona jim tam ještě dělala estrádu se zvedáním žaludku a jiné věci. V životě pořádně nepracovala. Všude bylo něco, s čím se nemohla zžít. Hrozná. Manžel se snažil, pak se na ní chtěl vybodnout, ale kvůli dětem zůstala. Ona šikulka ho oškubala, koupila si auto, prachy ze společného účtu ulila a pak mu řekla, že se s ním rozvádí. Síla. Ale dobře jí tak. Dneska má týpka, co se jen válí v hospodě, pokud mu neuvaří, či jinak nevyhoví, tak jí sem tam nějakou šoupne. Světe div se. Myslím, že když se doma dohodneme, i když to není úplně podle našich představ, pořád to jde a buďme rádi.
mamčo, připomněla jsi mi těma fíglama zkušenost z mládí: (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 04.07.2006, 12:59:02
chodila jsem kdysi dávno s jedním. A byli jsme i u nich, na obědě. Byl to velikánský byt na Vinohradech, obrovské pokoje, takový ten starožitný nábytek, všude plno drahého porcelánu, různé serepetičky, drahé sochy (originály) plno koberců... Obrovská okna... Prostě - oko uklizečky by zaslzelo.
Já jsem během řeči řekla jeho mamince, že to musí být šílená práce, tohle všechno udržovat. A ona mi ukázala, "jak na to": podívej, vyluxováno máš, když učešeš u koberců fousy... (zkuste to, je to neuvěřitelný!) Prach se neutírá, protože jsou všude samý dečky, takže není vidět! Na gauči urovnej polštářky... a hotovo! No, přiznávám, že se tam asi nemohlo moc rozsvítit, ale jinak to byl byt útulný a milá a na tu dobu neuvěřitelně optimistická paní advokátka, která byla coby kapitalistická krysa převedena do n.p. Deratizace, to zvládala s přehledem... Jo, tenkrát byla nejintelektuálnější zábava mezi nejběžnějšími povoláními. Ulici nám zametal známej soudce... Ale to jsem se dostala někam jinam :-)))
moje kamoska (sasa - Mail - WWW) 04.07.2006, 22:49:21
ma zase super heslo: pracuju jen, kdyz je nekdo doma. celej den v klidu odpociva a jakmile zacne rachot za dverma, chopi se nejake cinoosti. a ma svatou pravdu. je fakt k vzteku, kdyz se po celodenni vysiluji drine zritite k pocitaci, a ledva dosednete, prijde rodina, samozrejme si absolutne nikdo nevsimne vykonane prace, zato si okamzite vsimnou, ze uz zase sedite u pocitace...
optimalizace vareni :) (Johanka - Mail - WWW) 05.07.2006, 19:25:52
Jeste jsem zapomnela napsat, jak optimalizuju vareni, protoze to mi z domacich praci zabere zdaleka nejvic casu (pracujeme oba doma, takze teply jidlo alespon jedno kazdej den). Tam je to zase jinak - tam je jedno, jak to vypada (zda pracne, nebo jednoduse), zalezi jen na chuti :). Delam zasadne velky hromady, aby to stacilo na dva dny, na vzhledu nezalezi, hlavne kdyz je v tom to, co mame radi. Brambory neskrabu :) - to me vzdycky desne stvalo jako malou, kazdej vikend sobotni i nedelni dopoledne straveny skrabanim brambor :). A co z toho, se slupkou je to zdravejsi a chut skoro stejna :), vymeknu akorat u tech fakt uplne nechutne svrastelejch ke konci zimniho obdobi :). Polivka a zaroven hlavni jidlo - zbytecnost, kdo ma hlad, doji se chlebem :). Kdyz uz polivka, tak jako hlavni jidlo a samozrejme zase peknej kybl, at to nejakou dobu vydrzi. No a muzickovi vsechno, co varim, naprosto vyhovuje, jeste si stezuje, ze ho moc vykrmuju :)
sašo (Wendy - Mail - WWW) 07.07.2006, 07:40:44
často používám metodu tvé osvícené kamarádky. Je to vyzkoušené a plně funkční a vyhovující. Že je to trochu vyčuranost ? Jo, ale jenom trochu. A že pořádek má být cítit ? To tedy má. Jak máte v bytě prach, je to taky cítit. Mělo by to vonět a jak si to ženská zařídí, je její věc, pokud si tedy nevzala úplnýho blba. A co že ty sedíš u počítače takhle pozdě ? Snad jsi doteď neuklízela!?
|
Článek pokračoval asi takto:žena na tuto pro nás ženy přihlouplou otázku raději nereagovala a počkala si na další den.manžel odešel znovu do práce,ona dělala to co vždy,ale pouze s jedním rozdílem.Když se blížila doba manželova příchodu,nechala po bytě rozházené věci,neohřála jídlo,nepřipravila kávu,výjimečně nedala děti spát a převlékla je do domácího oblečení.
Manžel přišel.
najednou místo domácí pohody ,klidu,kávy a teplého jídla viděl spoušť.manželka ho nevítala u dveří,jídlo nevonělo,všude po zemi rozházené hračky,děti jediné ho vítají u dveří,a navíc nejsou v pyžamech---co se děje???Stalo se něco manželce?raději ji ihned začal hledat.
Našel ji ležící na posteli s knížkou v ruce.
Co se stalo?byla jeho první věta,když ji uviděl."Nic miláčku,"odpověděla klidně,"včera jsi se ptal,co celý den dělám,a protože jsem ti nechtěla vykládat celé hodiny co dělám,tak vidíš,jak to vypadá,když nic nedělám".
U tohoto článku jsem se tedy od plic zasmála.je pravdou,že někteří manželé nebo muži si ani neumějí představit,co žena většinou děláa co její práce obnáší,a ti,kteří to poznají a na chvíli si vymění role,si pak práce ženy váží a nikdy se tak "blbě"neptají.
pro nás ženy je důležité,aby si naše drahé polovičky uvědomily,jak je naše práce důležitá a úctyhodná-tak jako ta jejich.