[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
NEJEN ROMANTIKA, ALE I EROTIKA JE POTŘEBA!
Rubrika: [poradna]

Ahoj Kudlanko, mam takovy problem, je mi 30 a muj partner je o 19 let starsi, je rozvedeny a z jeho minulosti lze vycist, ze jeho manzelstvi bylo opravdu hrozne, nekolik let chodili k psychologovi, ale nic z toho a z toho duvodu ho nemam sanci k nejakemu odbornikovi dostat. Proto se obracim na Tebe. Kdyz jsem meho partnera pred 3 lety potkala, byla jsem zcela vytizena praci a mela spoustu pratel, trvalo mi temer rok, nez jsem na s nim opravdu zacala chodit, a tak jak to byva, kvetiny, darky, romantika...

      Odstehovala jsem se k nemu do domu, ve kterem ted spolu zijeme asi 1rok a 3mes. Nemam tady zadne pratele, do prace nechodim, mam sice vyplneny cas svymi konicky, zajmy a chodim do skoly 2xtydne, mam volnou ruku, co se financi tyce a predelavani domu, muj pritel se o me zcela postaral, aby mi nic nechybelo. Co je ale problemem v nasem vztahu, jsou emoce. Vecer kdyz prijde mi da polibek a pred tim nez u televize v loznici usne, mi da polibek druhy, takova je u nas intimita. Kdyz si o sex sama nereknu – neni. Co je to mazleni vubec uz nevim, polibky, pohlazeni a objeti davam jenom ja. Kdyz jsem tedy na chvilku prestala, aby mel prostor sve emoce projevit, bylo to k nicemu a zacali jsme se od sebe vice vzdalovat. Kdyz jsem si s nim o tom promluvila, omluvil se mi a na tyden bylo vse v poradku, ale po tydnu zase jak pred tim.


     Tak nevim, neni si treba mnou moc jisty, jsem kazdy den doma, kdyz prijede z prace, ma nachystanou veceri a vecer si s nim jdu vzdycky lehnout do loznice, i kdyz vim, ze hned zaspi a ja se budu zase sama divat na TV, vedle nej. Ani v te posteli se nepokusi me pohladit, obejmout me, proste vedle me jen lezi a nic.nevim co delat, Vim, ze me miluje, protoze posledne, kdyz jsem mu rekla jak se citim a brecela jsem, videla jsem jak ho to zasahlo, ale vysledek byl opacny, nez jsem si prala.Vim take, ze milenku nema, protoze je prilis pracovne vytizeny. Vikendy ma volne, ale i tak radsi pujde drit na zahradu na cely den, nez aby mi venoval 5 minut a pomazlil se se mnou. Asi jsem na ty chlapy moc hodna a tolerantni, proste delam neco spatne a musim to zmenit u sebe a ne u nej. Poradite mi? Karla


ODPOVĚĎ:


     Ano, milá Karlo, děláš to špatně... Vezmu to přesně podle seznamu, který´s mi tu předestřela:  Tvůj přítel je muž těsně před padesátkou a i když nepochybuji, že jeho milostná aktivita v případě, že „jde o věc“ je kvalitní, přeci jen v tomto věku a asi i v jeho letoře už nejsou časté stavy podobné těm, které zažívají mládenci zhůvěřile dvacetiletí... Sama říkáš, že tě miluje, že ti poskytl perfektní zázemí, že svůj čas vyplňuješ pouze koníčky a zájmy. Tak proč bys naříkala? To, že mu uvaříš večeři a pak si k němu lehneš, neber zas tak tragicky, myslím, že to snad není otřesné „pracovní vytížení“.


      A že si ve svém volném čase „mákne“ na zahradě? Sama říkáš, že je příliš pracovně vytížen. Nejspíš to není muž, který pracuje rukama, takže si uvědom, že pro něj je práce na zahradě báječnou relaxací!


      Zeptám se tě: vyhovovalo by ti víc, kdyby přišel z práce, pomiloval se s tebou a vlezl si k počítači či televizi a už víc nic? Ty bys chodila do práce, k tomu ještě se starala o celý dům, vařila, prala, žehlila, uklízela, sekala zahradu, plela, uklízela tam, atd. atd.? Nevím, asi bys si zase stěžovala, co toho všeho máš... Hele, nějak to ve mně budí dojem, že žiješ „za velkou louží“ nemýlím-li se? Prostě – někde mimo Čechy a do školy chodíš na „tamější jazyk“.


Moje rada:


      nikde není psáno, že musíš čekat odevzdaně, až on se rozhodne s tebou mazlit, milovat. Je-li pracovně vytížen, tak si doma určitě rád odpočine... A ne aby po příchodu z práce se vrhnul do další šichty :-))) Dopřej mu oddech, buď na něj milá, a začínej ty, neboj se! Panebože, určitě za tu dobu, kterou ho znáš, už poznáš, jak mu asi právě je – jestli je tak unaven, že na oči nevidí, nebo jestli je mu fajn.. Ostatně – taky se můžeš zeptat, ne? No, a pak, místo nějakýho skuhrání, že je takovej a makovej a ty tu milostně chátráš, tak ho pohlaď, laškuj; nemusíš se přeci chovat zrovna jako zapšklá Eulálie Čubíčková ze Zvonokos, pokud nejste zrovna na veřejnosti...


      Trochu erotiky do života, holka!! Jestli nevíš, jak se to dělá, tak si pujč nějaký film, do háje... Nemyslím porno, tam bys nic moc mimo detailně odborných záběrů neodkoukala, ale je plno krásných filmů, které přímo čiší nádherným milostným fluidem! Zkus ho svádět, být svůdná! Jsi přeci mladá ženská! Tak nebuď unylá a ublížená! A když on ti dává v posteli na dobrou noc pusu, tak proč se trochu nerozjedeš? Máš pod peřinou s vámi snad jeho maminku?


     Nemusíš ho „ničit“ každý den, ale uvědom si, že i na tyhle příjemnosti se dá zvyknout.. :-))).


Ano, dělalas to špatně a musíš to změnit u sebe a ne u něj.


daniela@kudlanka.cz


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Má takovej zvláštní dojem... (Katka - Mail - WWW) 21.06.2006, 11:33:20
..že snad nejsme všichni stejní, že?! Jsou mezi námi, a to nejem mezi muži a ženami rozdíly , ale i mezi samotnými muži se rozdíly najdou. A to prosím i v této sexuální oblasti. Prostě někteří muži mají rádi mazlení a sami ho vyvolávají a někteří tomu nedávají valnou důležitost, ba je to skoro vůbec nebaví. Tvůj partner zřejmně patří do skupiny tech,kteří na mazlení sice jsou,ale sami ho dávají jen zřídka kdy. Vzhledem k tomu, že tohle je, jak čtu (přes všechny jeho báječné klady) jediný problém. Asi ho budeš muset vzít do ruky ty a řešit to tak, jak Ti radí Daniela. Ber ho takového jaký je, žádného sexuálně nadrženého mladíčka z něho mít nebudeš! Opravdu buď štastná že jsi potkala.....

Jestli právě kvůli tomuhle (NČ - Mail - WWW) 21.06.2006, 11:36:42
nebylo to jeho manželství tak "příšerný".

U vás se nedostanou koupit limetky? (NČ - Mail - WWW) 21.06.2006, 11:37:50


O co si clovek nerekne, to nema :) (Johanka - Mail - WWW) 21.06.2006, 12:23:37
Kazdy vi sam nejlip, jake ma potreby. Ty mas nejaky, ktery on nema, takze nemuze tusit, kdy Ty presne potrebujes co - to musis vedet Ty a rict si o to (v tu chvili).

Na vyvinuti aktivity ze strany zeny, treba i permanentni vyvijeni aktivity jen z jeji strany, neni nic spatneho, nebudes proto zadna vterka ani on neni divnej, ze se s Tebou pravidelne nestrida ;). Ma Te rad, ale proste sam to nepotrebuje, nicmene pokud v pripade Tvoji vyzvy (at uz k sexu, nebo jen k neznosti) vylozene neodpira, ale snazi se vyhovet a neni mu to neprijemne, myslim, ze je vse v poradku.

Proste kdyz citis potrebu se pohladit, pomazlit, pritulit, udelej to! Nikdo jiny to neudela za Tebe :).

Jina vec je, pokud Ti nechybi ani tolik ten fyzicky kontakt, jako pocit nejake jistoty, ze ma o Tebe vubec zajem. Ze "on by mel!" Nemas trochu problem se sebevedomim, treba si myslis, ze neco delas blbe a proto on neciti tu potrebu? Fakt bych rekla, ze to tak nebude. Je uz proste takovej, navic ty problemy z drivejska...ma Te rad, ale projevuje to jinak, kazdy projevuje uplne jinak, ze ma nekoho druheho rad...tak mu to i Ty projevuj tak, jak nejlip umis, i kdyz to bude jinak nez on, a bude vam fajn :)

Hodně jsem váhal, (aTeo ;) - Mail - WWW) 21.06.2006, 12:32:02
zda sem dát tento odkaz:
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//6.347.jpg
Ale myslím, že už se na tomto webu ve slovní podobě objevily mnohem "drsnější" věci...

Sňatky z rozumu, podobající se spíše prostituci. Partnerské vztahy, pojímané jako účetnictví: Má Dáti - Dal. Případně neDal. A daně holt musí platit každý,že? :-/

Karlo, (Ája - Mail - WWW) 21.06.2006, 13:20:37
kdyby byl volnej, dej vědět :-) Sice je teda kapánek starší, než je "moje" věková kategorie, ale jinak je podle mě úžasnej ;-)

je ale docela možné, (Pecka - Mail - WWW) 21.06.2006, 13:59:40
že ho teď vzrušuješ o něco míň... Má tě pořád rád, ale tělesně ho vzrušovala ta žena do které se zamiloval - pracovně vytížená, se spoustou přátel, která se nechala dobývat... Zkus se zaměřit na svůj aktivní život, třeba to pomůže...
Na druhou stranu, nesouhlasím s Kudlankou že si stěžuješ neprávem - bez sexu se žije ve vztahu špatně...

(raději anonym - Mail - WWW) 21.06.2006, 15:55:18
Prošla jsem něčím podobným. Nebyl "nefunkční" jen neměl tu potřebu. Prostě se nečinně "nechal" a pokračoval dál ve hře na PC. A to mu bylo o 20 let méně, než tomu tvému. Jinak byl velmi veselý, komunikativní. Snad i věrný. Ale takhle se choval od začátku. Prostě měl menší potřebu (tedy spíš žádnou). Dlouhodobě je to k zešílení.

Karlo, (Ceskymo - Mail - WWW) 21.06.2006, 18:06:52
pocit jednoho partnera ze "musi", protoze druhy partner na to ma "pravo" je to nejlepsi anti-afrodisiakum vubec...
Zkus to zvratit - bud co nejpritazlivejsi, ale zaroven tak trochu nedostupna... co treba mit praci (at uz zamestnani, skolu, nebo neco kolem domu) vzdycky v dobe, kdy si ten tvuj pujde lehnout... a mezitim samozrejme pusinky, pohlazeni, usmev... Ono mu to za nejakej cas dojde, ze je v ty posteli vlastne kazdy vecer sam. Bude to chvili trvat, ale funguje to, vyzkouseny!!! Takovych malych triku, aby po tobe zacal touzit, je vic.

(papagena - Mail - WWW) 21.06.2006, 22:13:37
Trochu mi to připomíná můj bývalý život, z kterého jsem loni utekla. Po sedmadvaceti letech pokusů, kdy jsem hledala chybu v sobě, jsme to loni zabalili a já si zhluboka oddechla. Každej má zřejmě jinou potřebu intimity. Někdo si zřejmě nepotřebuje ani ty nejbližší lidi pustit příliš k tělu. Můj muž byl ve všem ostatním moc príma a jako kamarád je skvělej i dneska, ale žít s ním, nabízet se soustavně jak ocucanej bonbón, mít pořád pocit, že se k němu dobývám a dobýt nemůžu, to mi ubližovalo. Nakonec mi z toho tak trochu šiblo a dost pracně jsem se dávala dohromady. Nemyslím si, že Karla dělá nějakou chybu. Špatně ho zřejmě odhadla, teprve teď poznává, s kým žije. Oni dva se prostě k sobě moc nehoděj. Může se s tím smířit, srovnat si v hlavě, že má jiný kvality, pro který s ním bude žít, ale - a v tom s tebou, Danielo, rozhodně nesouhlasím - nemůže hrát zbytek života divadýlko. Předvádět svádění, laškovat, jak ty říkáš. Kruci, to přece musí jít od srdce. Erotika, jasně, ale i když je mi pětačtyřicet, pořád ještě si pod tímhle pojmem představuju spontánní projev vášně.

(Gita - Mail - WWW) 22.06.2006, 09:16:53
Mně osobně to připadá trochu psycho. Asi jsme opravdu každý jiný, ale já bych se vedle takového chlapa zbláznila. Potřebuju vidět i nějaký ten zájem na druhé straně, jinak mě to nebaví, netěší, bere sebevědomí, ubližuje (asi nějak podobně, jako to popsala papagena)...
Docela by mě zajímalo, jestli býval takový vždycky. Protože jestli ano, tak se divím Karle, že do toho šla. Totiž on se člověk může přesvědčovat, jak chce, že sex ve vztahu není důležitý, ale já si myslím, že když to neklape tady, tak zbytek to nezachrání. Karlin partner by mohl být prima kamarád. Jenže vzájemná přitažlivost a touha je právě ten rozdíl mezi vztahem a kamarádstvím.
Vždycky, když hledáme partnera, musíme dělat nějaké kompromisy. Ideálně jich nesmí být moc a nesmí jít o věci zásadního charakteru (například tolerovat někomu drogovou závislost, apod.). Ale zdá se, že každý z nás má jinak poskládaný žebříček hodnot. Dovedu si představit, že Karle imponoval muž vyzrálý, zajištěný, s určitými zkušenostmi z předchozího vztahu... Nechci to stavět tak vyostřeně jako aTeo, že je s ním Karla kvůli penězům a pohodlí. Přesto si ale myslím, že materiální aspekt hrál při jejich seznámení velkou roli. Možná si tehdy Karla myslela, že ten sex nebo intimita není až tak důležitá, mohlo to opravdu být jiným životním stylem (třeba se teď opravdu nudí a roupama neví coby????), anebo to je opravdu jen o tom, že v každodenním soužití partnera konečně poznala se všemi klady i nedostatky.
A taky si myslím (a souhlasím s papagenou), že řešení není hrát celý život divadýlko. Bála bych se, že Karlino snažení vnést do vztahu napětí a erotiku bude křečovité, a to bohužel vylučuje podstatu přitažlivosti, kterou je spontánnost.

Sorry, (Halka - Mail - WWW) 22.06.2006, 09:26:27
ale přijdeš mi Karlo fakt trošku slepicoidní. Když jsi šla do vztahu s o generaci starším partnerem, tak jsi asi musela trošku počítat s tím, že se nebude chovat jak energický puberťák, nebude tě každou chvilku ocicmávat a vrhat se na tebe. Pochop, že je asi fakt unavený! Když v padesáti dře od rána do večera, abyste se měli dobře.
A hlavně to neřeš nějakým mladším milencem, jak je v těchto případech "opomíjených, rozmazlených a nevyužitých" paniček zvykem, protože to si podle mě ten tvůj chlap opravdu nezaslouží. Ale nechci ti křivdit, na tohle asi nepomýšlíš.

Ajo (sasa - Mail - WWW) 22.06.2006, 10:19:17
jsem za tebou hned v poradi :-D

Halko, (Johanka - Mail - WWW) 22.06.2006, 10:22:13
"aby se meli dobre" - a zeptal se ji nekdy, jestli je to to, co chce? Jestli by radsi nebyla s partnerem, ktery ma cas a klid, a holt v mensim domecku bez dovolene bez auta, ale v klidu? Ja jednoznacne beru to druhe:)

Muj tatinek taky mamince projevoval lasku tim, ze ji jednou za rok koupil nejakou drahou zlatou soupravu, ale co ji to bylo platne - penez vydelal sama i tak dost, a aby ji rekl, ze ji ma rad, nebo se prisel privinout, to ne.

Chlap ma trochu jiny predstavy o tom, co zena potrebuje a chce (resp. ona kazda chce neco jineho :)), ale asi na to sam neprijde, ona mu ta jeho musi rict "udelej radsi tohle misto tamtoho". Ovsem ty zensky taky musi dojit, ze to fakt bude takhle, neco za neco, nejsou realne dohromady velke penize, pohodli a jeste neznosti a spousta spolecneho casu :)

(K. - Mail - WWW) 22.06.2006, 11:12:08
Mám za sebou takový vztah. Přítel byl o 18 let starší, zajištěný, v pohodě, nic mi nechybělo. Hýčkal si mě, na rukou by mě nosil, měla bych všechno, ale ono to není všechno být materiálně zabezpečena. Chodila jsem normálně do práce, protože doma bych se zbláznila a nikdy bych tohle nezměnila. Vztah skončil těsně před tím, když chtěl se mnou žít, tzn. bydlet, fungovat v jedné domácnosti. Uvědomila jsem si, že bych přišla o přátelé, byla bych sama, upoutána doma a na zahrádce, čekajíc s večeří, přesně tak, jak on si představoval. Možná až budu v jeho věku, tak mě tohle bude zajímat, ale teď určitě ne. Chtěl se mnou i dítě, ale takhle by mě vlastně dostal tam, kam chtěl – jen pro sebe, do domácnosti. Oba jsme rozvedeni, já ho opravdu milovala a o peníze věřte nebo ne vůbec nešlo. Pomohl mi v těžké životní situaci a já si ho nesmírně vážila. A otázka sexu? Ze začátku to byla strašně prima, nevěřila jsem, čeho je schopen a bylo to hezké. Postupem času a hlavně když překročil padesátku to šlo hodně z kopce. Říká se, že se chlap hodně po 50 změní. Musela jsem ho svádět, on sice ano, ale zase myslel jen na své uspokojení, začaly problémy s erekcí, takže i přestal chtít a když k něčemu došlo, byla to otázka 5 minut. Snažil se, to ano, ale s věkem to vše klesalo J Náš vztah skončil po 6 letech krásného mileneckého soužití a velice smutně, protože jeho chlapská ješitnost je natolik uražená, že se sotva pozdravíme. Prožili jsme spolu spoustu krásných chvil, dovolených a teď si nemáme co říct. Mě je 34 a jemu 52 let. Generační rozdíl prostě nemůžu, přišla jsem na to a projevovalo se to čím dál více. Chtěla jsem ven na kole, on už toho tolik nezvládl, chtěla jsem se jít pobavit, upřednostňoval klid doma. Myslím Karlo, že věkový rozdíl se začne projevovat více a více, jsi mladá a máš celý život před sebou, měla by jsi být na vrcholu svého sexuálního života a ne se někoho doprošovat o sex. Buď sama sebou a být takhle na někom závislá není hlavně pro Tebe to nejlepší. Každopádně se rozhodni sama podle svého srdce, jen Ty za to budeš odpovědná. Držím palce.



nechápu tě - skoro dva roky jsi s ním byla, (Pajda - Mail - WWW) 22.06.2006, 11:16:10
než jsi s ním začala bydlet. To se ti líbilo - romantika, dárky... Ale bylo to jen občas, protože jste oba pracovali. Teď máš všeho možného až nad hlavu, především času. Víš, holka, kdybys dělala něco jiného, než jen čekala až přijde...
Zaprvé - když chceš sex a víš, že máš o dvacet let staršího partnera, který tě mj. zahrnul vším blahobytem a jednoznačně tě má rád, tak se trošku zkus taky angažovat ty... Pak teprve, až si budeš jistá, že on už opravdu na sex není - ale zatím jsi napsala, že to je dobrý - tak pak teprve si budeš moct stěžovat.
Zatím jen nevíš co už bys mohla chtít...
Cožpak ses dozvěděla kolik mu je teprve teď? To jsi to celé ty 3 roky nevěděla?
Opravdu, vypadá to, že už roupama nevíš co...
To jsi sama tak dokonalá?

Dekuji za prispevky (Autor clanku Karla - Mail - WWW) 22.06.2006, 14:24:24
Dekuji vsem,kdo se ozvali na toto tema a podelili se se mnou o vlastni zkusenosti.Chtela bych jen dodat,ze ziju 9let v zahranici a uspesne jsem se sama vybicovala k tomu,ze jsem se sama financne zajistila do budoucnosti bez jeho pomoci,takze ten kdo by me chtel soudit kvuli tomu,ze s nim jsem kvuli penezum,ma smulu,protoze toto neni nas pripad.S praci jsem se rozhodla skoncit sama,protoze za tech 9let,kdy jsem delala 12 ci 14h denne,jsem si rekla do 30 a pak dovolenkovat,coz bylo spojene s setrenim,investovanim do projektu a nyni stalych prijmu bez prace.Ale prece nebudu vlastni penize pouzivat na Jeho dum.Zase tak hloupa nejsem.Nejsem na nem financne zavisla,je jen do plusu,ze mezi nami neexistuji hadky ohledne penez,protoze oba mame dostatek.Vim,ze nenajdu chlapa,ktery mi bude vyhovovat na 100% a tento mi vyhovuje na 80,tak holt se s tim musim vyrovnat,a zvazit si,co je pro me dulezitejsi.Vsechno ma vzdycky 2strany,a jak se rika,kdo to sam neprozil,nepochopi.

( - Mail - WWW) 22.06.2006, 15:20:31
Možná bych přemýšlela i o jeho sexuální orientaci. Je otázkou času, kdy přijde nějaký aktivnější chlapík, třeba bez financí, ale s chutí "to rozbalit". Pak bude každá rada drahá.

Kájo, to je kontradikce!!! (NČ - Mail - WWW) 23.06.2006, 07:23:04
Píšeš jedním dechem, že máš dostatek peněz a současně, že víš, že nenajdeš chlapa, kterej.....
Myslím, že jich existuje spousta, kteří Ti za Tvý prachy budou stoprocentníma chlapama.

anonymce :-(((((((((((((((((( (NČ - Mail - WWW) 23.06.2006, 07:28:05
To jako tvrdíš, že každej chlap, kterej zrovna Tebe nechce desetkrát v tejdnu voject, musí bejt nutně buzerant?
Zkus se někdy podívat v koupelně do zrcadla - možná ti bude pochopení jeho nechuti pochopitelnější.

Hned si to s Tebou vyměním erotomanko Karlo (Káťa - Mail - WWW) 23.06.2006, 08:33:28
Je mi 29, denně musím být po vůli mému lačnému a nenasytnému muži. Jsem sexem přesycená.

pošli mi tel. Karlo a vyměníme si to. Ty sibudeš denně užívat s mým nezaměstnaným nadrženým chlapem a já půjdu odpočívat do Tvé vilky za městem.

Už si balím kufry, již dnes odpoledne máš můj pronajatý kvartýr volný s nadrženým chlápkem zcela zadarmo plně k disozici.

Rozhodni se rychle, Karlo.

To neni ale neni o sexu. (Karla - Mail - WWW) 23.06.2006, 14:32:53
Nevim,jestli jsem to spatne napsala,ale cele se to tady toci kolem sexu,ale ve mem textu si prevazne stezuju na nedostatek emoci z partnerovi,to je to co mi chybi,ten sex pro me neni az tak strasne dulezity,ale to pohlazeni a mazleni.Citit,ze te partner opravdu ma rad,pokud to nemuze vyjadrit slovy,coz mu dela problem.Ale asi ma jiny vyjadrovaci zpusob,jak jsem jiz z diskuse pochopila.Sveho nadrzeneho bejcka si Kato nech,ten by nedal co potrebuju a za prachy si to taky koupit nemuzu dle navrhu NC,ale i tak diky.Libila se mi rada od Ceskymo,tak se mozna dostanu k tomu po cem touzim a mozna i nakonec k tomu sexu.

(vladka - Mail - WWW) 23.06.2006, 21:04:51
Možná je to jen naturou, můj otec, i když to je milionovej clověk a baječný dědeček, mé mamce nikdy taky žádný emoce neuměl projevit, alespoň jsem si toho nevšimla. Stejně jako když byly holky - jeho vnučky malé, udělal by pro ně první i poslední co se týče zabezpečení, ale nechtějte po něm, aby si to malé v uzlíčku vzal do svých lopat, nedejbože když "to" brečelo..... to by fakt nedal. A i já jako dítě si pamatuji jako na otcovu největší společnou "intimitu", že mě párktáte pohladil po vlasech. Opravdu více není schopen, má v sobě nějakou zeď přes kterou dál není schopen jít. A protože jsou už oba s mamkou v důchodovém věku a urazili společně opravdu hodně dlouhou cestu, tak mám pocit, že jsou spolu spokojeni. I když vřelost tam opravdu nikdy nebyla. O to vice jsem ráda, že jsem potkala partnera, kterému vyjádření svých citů a pocitů nedělá problém, spíše naopak.Je to moc fajn. Mít ale svého otce jako partnera, určitě bych hodně ve vztahu strádala. Jenže vždy je to na kompromisech ...... něco za něco..... a to, že to ten druhý neumí tak, jak bych si to já představovala, neznamená, že to nedělá jak nejlépe sám dokáže :))

nadržený býček - sexuální mašina, erotoman a hodný a pozorný člověk projevující emoce (Káťa - Mail - WWW) 26.06.2006, 13:12:28
Přeji krásný den Karlo,
můj telefon je 775 138 324, budu se těšit na tvůj telefonát a na výměnu. Co si to třeba vyměnit jen na týden? Výměna manželek.

Můj muž Tě plně uspokojí, je něžný, pozorný, nemusíš s ním mít sex, prostě se s ním jenom válej na gauči, líbejte se, mazlete se, hlaďte se, já ti to přeju.

Mně nevadí nějaký starší páprda, který mi nepolíbí po návratu domů z práce. Celý život sním o lenošení a hýčkání a nicnedělání a utrácení mužovy výplaty po celý den. Když si představím, kolik peněz asi zdědíš po jeho smrti, nemůžu pochopit, na co si stěžuješ, promiň.

Zavolej mi, a už se nějak domluvíme. Peníze Ti nabídnout nemohu, ale mám láskyplného něžného romantického, svalnatého muže!!!

Káťa

(Katko - Mail - WWW) 26.06.2006, 14:28:23
Jak jsem jiz rekla,jen si sveho manzela nechej,ja sveho pritele miluju a v zadnem pripade bych ho nikdy nikomu nechtela pujcit.Nic po nem nezdedim,protoze nejsme manzele a o lenoseni vim jenom z pohadek,protoze lenost nema v mem zivote misto.Kazdopadne si toho sveho "paprdu"necham,protoze nase pratelstvi,duvera a tolerance je absolutni i kdyz to po emocionalni strance vazne.Preju ti hezky zivot s tim tvym nadrzenym svalovcem.

institut manželství - pevná a silná rodina = základ blahobytu státu (Luboš Velek - Mail - WWW) 27.06.2006, 13:22:38
Zdravím vás vážení přátelé!

Rodina je, jak jistě busete se mnou souhlasit základním stavebním kamenem. Každý člověk musí někde vyrůstat, potřebuje kořeny a oporu, kterou nalézá právě ve své rodině. U láskyplné pečující maminky a tatínka.

Také jste si všimli, že češi patří mezi k nejvzdělanějším a nejšikovnějším národům na světě? Dokazují to četné výzkumy. A tak mi dovolte, abych prezentoval své názory na rodinu a institut manželství.
Manželka, tedy žena, je zde od toho, aby plnila mužovu vůli a přání a zbytečně nereptala. Z toho vyplývá, žena musí být muži vždy po vůli a podržet, co je třeba.

Na mužových bedrech leží finanční zajištění celé rodiny. Manželka často prolenoší celý den doma či v nějaké kachlíkárně u internetu. Tudíž má dostatek času na to, aby donesla pivo do lednice, namalovala se a podržela muži.
Karlo, uvědom si, co je Tvou svatou povinností.

Katko, manželka musí udělat mužovi dobře a nebrblat kolem toho. Prostě hned jak přijde domů a natáhne se k fotbalu v TV, dones mu řádně vychlazené pivo, a když budou dávat reklamu, tak když sebou švihneš, stihneš mu ukázat pěkný striptýz. To ho jistě nažhaví, takže až usne na gauči při fotbale a ty ho potahneš do ložnice, probudí se a poplácá tě po zadku. Tím zas on splní svou povinnost něžností. A pak je řada na Tobě, abys mu předvedla žhavý sex, na který se muž celý den těšil. No a před spaním ještě zaliješ kytky po domku a můžeš usnout a těšit se na další krásný den.

Děkuji za váš čas, když jste celý příspěvek dočetli až sem. A zamyslete se vážení přátelé, zdali tyto bezesporu pravdivá tvrzení dokázaná četnými výzkumy pomohou snížit např. vysokou rozvodovost v ČR. Vezměte si mé rady k srdci a pomozte ČR dohnat vyspělé státy!!

Luboš Velek, výzkumný ústav MZVČAV


peníze peníze a zas jen peníze (Káťa - Mail - WWW) 27.06.2006, 13:30:08
Jen se nedělej, Karlo. Nepiš tu o lásce, když je všem jasné, že Ti jde především o prachy. Já být na Tvém místě, jsem šťastná jako blecha, že jsem ve vatě a za vodou, jak se výstižně říká.
Ženský jako jsi Ty by chtěli všechno a hned, co mám říkat já?
Bydlím v prťavým podnájmu v Nuslích, společnej záchod pro 12 partají, sprchy nemáme a muž mi všechno propije!!
Co já chuděra mám ze života? Jen tu práci, ani na chvíli se nezastavím, u nás v drůbežárně mne honí celý den, mám zničený záda i voči. Co je tohle za život, ptám se? Kdy mně se povede dobře?? Karlo, vym2ň si to se mnou aspoň na týden, odvděčím se Ti.

Káťa


Ahoj Motýle Luboši, to je super! :-)))) (daniela :-))))) - Mail - WWW) 27.06.2006, 13:40:10
nojo, to je děsný, ale když on tu každej nechá absolutně všechny stopičky... :-)

Dost bylo nářků, udělej tohle, Karle, a on Tě Tvůj milý jistě pohladí a budeš mít bohatý emoční život (opravdový NČ - Mail - WWW) 02.07.2006, 10:59:20
Milý Karle,

chápu, jak moc Ti chybí emoce, které Ti Tvůj přítel nevyjadřuje. Je to běžný problém mnoha párů v téhle uspěchané době. Ale nezoufej, pomoc je snadná.
Musíte si projevovat lásku a něžnosti z povinnosti. Vezmi rudou rtěnku a napiš mu do jeho diáře: program na večer: Hlazení 5 minut, líbání 3 minuty, mazlení 9 minut.
Každý den si musíte povinně naordinovat něžnosti, i když se vám do nich nechce, dokud se pro vás nestanou samozřejmostí.
Dones nějakou sexem nabitou pornokazetu anebo nějaký křesťanský pořad o lásce k bližnímu s návodem jak si mít rád a pusť to večer místo zpráv zatímco bude tvůj miláček papat večeři.
Uvidíš, jak se do toho zakouká, nedojí večeři, zvedne se a začne tě hladit.
Přeji ti Karle, aby Ti to s tvojí láskou vyšlo a začali jste si znovu projevovat něžnosti každý večer.
Náhodný Čtenář

vězení (anonim - Mail - WWW) 20.10.2006, 10:49:52
Zírám nad tím jaké máte rady pro ženu která je nešťastná. Výměny partnerů, nákup porno kazet. Nic nepomůže a nezmění. Myslíte si že když je někdo peněžně zabezpečen a zrovna když vás někdo neřeže. Tak by měl být člověk vlastně spokojený. Možná ano ale, pokud člověk není šťastný tak jeho život nemá smysl. Milá Karlo já mám tento vztah už 6.let. A věř že jsem zkusila úplně vše. Až do té doby než mě přestalo bavit všechno to snažení. Musela jsem si o vše říkat a v sexu jsem to byla já kdo vždy začínal. Zjistila jsem že mi schází to aby po mě také někdo toužil. Přestala jsem se tedy snažit a nechala to alespoň jednou na něm. Co z toho vzniklo? Rok žijeme vedle sebe a už spolu nemáme skoro nic společného. Nespíme spolu už půl roku. A co se týče slova mám tě rád nebo snad miluju tě. To jsem opravdu neslyšela už hodně dlouho. Ani se o to nesnaží. Tak že proč ty by si se měla snažit něco měnit. Buď tě myluje a bude ti to dávat najevo a nebo ne a bude se chovat pořád stejně. Což není dobré. Budeš vězeň ve svém vztahu. Budeš sice krásná a udržovaná paní ale, uvnitř budeš úplně prázdná. Buděš se trápit a přemýšlet proč ti nedokáže dát to co ty potřebuješ. No a nakonec se ti možná stane i to že někdo o tebe začne mít opravdu zájem a ty mu ublížíš. Né proto že by si chtěla ale, proto že tě k tomu tvůj přítel donutí svím nezájmem o tebe. Si v těžké situaci a vím jaké to je. Jedno je ale jisté. Když ho opustíš budeš se trápit - Když si najdeš milence. Bude tě trápit že ho podvádíš. A nebo tiše vedle něj zestárneš a pak si budeš vyčítat že si neodešla. Náhodný četnář

( - Mail - WWW) 01.12.2006, 18:46:38
je zvláštní ,ře ženské ,které ájí málo peněz,karlu odsoudíže neví co by roupama...a pochopí ji jen ty ,které jsou materiálně zajištěny a chybí jim to,co se za peníze nedá koupit...viz písen od zagorky,...měli jsme dva hrníčky,čtyři talíře,vyzdobené sluníčky...atd,je pravdivá...

karle (aja - Mail - WWW) 01.12.2006, 18:48:25
je zvláštní ,ře ženské ,které ájí málo peněz,karlu odsoudíže neví co by roupama...a pochopí ji jen ty ,které jsou materiálně zajištěny a chybí jim to,co se za peníze nedá koupit...viz písen od zagorky,...měli jsme dva hrníčky,čtyři talíře,vyzdobené sluníčky...atd,je pravdivá...

Děvče, (Petra - Mail - WWW) 12.02.2007, 06:42:01
pokud by jsi se rozhodla tohoto muže opustit,dej vědět,protože já takového hledám celý život a to je mi už 41 let!!!


Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: