| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| JÁ MŮŽU - ALE TY NE! |
| Rubrika: [poradna] Ahoj Danielo, prosím tě o radu. Je mi 53 let a mám přítele o 5 let staršího. Žijeme spolu už pět let. Problém je, že můj přítel je stále v kontaktu – respektive stále mu volá jeho bývalá přítelkyně, se kterou žil také pět let. Ona by se chtěla k němu vrátit. Tak mu volá a pořád mu pochlebuje, "jak je dobrý a výjimečný, co všechno dokázal a jak ho obdivuje".Pokud vím, tak oni se rozešli z důvodu alkoholismu přítelkyně. Ale – mému příteli toto bezmezné obdivování dělá dobře... Občas jeho hovory s přítelkyní vyslechnu, když jsem poblíž, klidně se s ní vybavuje. Ale co dělá, když já nejsem přítomna ?! Taky vím, že také reaguje na její tel. hovory, volá jí. Já vím, že je to asi banální záležitost, ale pro mě je to důležité a potřebuji vědět, Danielo, tvůj názor a také bych chtěla znát názor ostatních čtenářů. Ovšem, když já bych se takto chovala se svým dřívějším mužem, tak by to nesnesl. Chtěl by po mně ať to s ním ukončím, i když nyní najednou říká, že by mu to "nevadilo." Nevím, co si o tom myslet a skutečně mi to vadí. Děkuji za odpověď a zdravím tebe i všechny ostatní. Laďka ODPOVĚĎ: Milá Laďko, můj návrh na řešení je zcela jednoduchý. Řekni svému příteli, že si to nepřeješ, a ať to zařídí jak chce, že to necháváš na něm. Že pokud s ní bude i nadále v takovémhle kontaktu, že to budeš brát tak, jako že mu na tobě nějak extra nezáleží a tak ať se rozhodne: že tě to trápí a takhle žít dál nechceš. Laďko, hlavně se neboj. Uvědom si, že nemáš co ztratit. Buď chceš mít chlapa za každou cenu, a v tom případě drž pusu a krok, nech ho, ať se vybavuje se kterou mu libo, nebo jednej asertivně. Nehádej se, nezvyšuj hlas, ale řekni to opravdu kategoricky. Tak, aby věděl, že už přestává legrace... Ale – jak říkám, předem, si dobře rozmysli, co opravdu chceš. A připrav se na všechny varianty! Tzn. i na to, že by ti mohl říct, že se jí prostě nevzdá... Pak z toho budeš ovšem muset vyvodit důsledky! Protože, pokud bys zase couvla, tak mu to tím pádem odsouhlasíš a všechny tyhle řeči jsou na draka, chápeš? Nemůžeš si myslet, že někdo, nějakej „nadřízenej duch“, někde zmáčkne knoflík a on se změní... Záleží to všechno jen a jen na tobě, na tom, jak se rozhodneš, co a jak mu řekneš a případně z toho vyvodíš. Držím ti palce, abys byla spokojená a všechno dopadlo tak, jak si to přeješ. P.S. Snad jen bys, přeci jen, mohla situaci trochu ovlivnit tím, že si vybereš vhodnou dobu, příjemně ho naladíš, řekneš to v době, kdy mu bude těžko ti něco odmítnout... To už musíš vědět sama – při jaké příležitosti to je – jestli po dobrém dlabanci nebo... Ahoj, měj se hezky a ozvi se, daniela@kudlanka.cz
|
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Je to trapnej dacan a vůůůl!!!! (NČ - Mail - WWW) 25.05.2006, 06:57:22
Nejen pro to, že to vůbec dělá, ale HLAVNĚ pro to, že Ti to, a naprosto bezohledně, dělá přímo před vočima a ušima. Nechápu, že tohle přímý urážení můžeš vůbec tolerovat.
A jestliže víc než Tvý pocity je pro něj důležitější, aby se nesnižoval v očích bývalý baby (to je opravdu vůůůl), tak probůch, proč ho za ní rovnou nepošleš přímým kopem rovnou dopr*ele????? Vždyť je vidět, že mu na tobě nezáleží ani zamák. Řekl bych, že´s byla, a furt zůstáváš, jen jakýmsi východiskem z nouze. Dost nepříjemnej pocit.... Nezávidím!
Co tím sleduje, (saffron - Mail - WWW) 25.05.2006, 07:25:50
že to dělá před Tebou tak okatě???.... řekneš mu, že si to nepřeješ a on schválně a jo, a ještě v Tvojí přítomnosti? Možná mu to dělá dobře. Je to vlastně neodolatelný chlap - bývalá ho uhání, jeho stará žárlí a dělá mu scény, tak to asi bude za hodně stát,když o něj maj ženský takový zájem!
Já bych ho z té jeho samolibé jistoty velice rychle probudila - prostě bych to ignorovala, ať mu volá třeba milión ženských - je to jeho věc. Co Tvoji známí.. není na čase trochu víc být mezi jinýma lidma (bez něj),volat si s přáteli v jeho přítomnosti....prostě mu ukázat, že na něj nejsi tak připoutaná až závislá, jak si možná myslí,... nebo jsi??
já bych mu sbalila kufry a ten by šel, (Inka - Mail - WWW) 25.05.2006, 08:06:17
že by nestačil počítat schody!!! Též bych zaktivovala přátele, abych nebyla závislá jen na něm a nechala si volat i v jeho přítomnosti, mohlo by to být dost zajímavé, očas lidé pochopí co dělají až když se to děje jim samotným.
Skvostnej nápad od Inky!!!! (NČ - Mail - WWW) 25.05.2006, 08:18:40
A Ty Láďo, jestli to čteš. Napiš svý číslo a hodinu, kdy URČITĚ budete spolu! Myslím, že nejen já, ale i pár zde přítomnejch pánů si s radostí rozdělíme služby k volání a psaní zamilovanejch esémesek, kerý jakoby vomylem zapomeneš vymazat z mobylu, kerej jakoby vomylem necháš položenej na stole, až se půjdeš sprchovat!!!! :-))))))
Ale to už je spíš sranda. Vykopnout ho musíš takjakotak!!!!!
Proč...? (Katka - Mail - WWW) 25.05.2006, 09:54:12
To všichni řešíte tak radikálně?! Zatím jde pouze o obtěžující telefonáty. Já bych se přidala k tomu co říká Daniela. Je pravda , že mu nemůžeš nic zakázat, ale říci mu, že si to prostě nepřeješ a to dost razantně!Nevyhrožovat mu , že se něco stane jestli to bude dělat dál, ale sdělit mu, že se na něj tvůj pohled úplně změní a mohlo by to vést i ke krachu vašeho vztahu. Je to už dávno dospělý člověk, aby tohle pochopil.
A myslím si, že se nemusíš moc bát, že by se vráti ke své bývalé,protože to co chlapy nemají na ženách rádi je právě ten zmíněný alkohol. Hodně opilá ženská je dost odpudivá a pochybuji, že by s takovou chtěl znovu být.
Katko, radikálně ne pro to, (NČ - Mail - WWW) 25.05.2006, 10:30:01
že si trapně veřejně volá s tou bejvalou kořalkou, ale proto, že to je nablblej dacan, kterýmu ta dnešní baba nestojí ani za to, aby tý volající sám zavolal a řekl jí, že kdyžuž ho musí volat, tak třeba jedině do práce, protože i JEMU SAMOTNÝMU by mělo bejt trapný se před tou nynější vykecávat s bejvalou.
Já bych vůůůbec neřešil nevěru, ani potenciální, ale řešim JEHO povahu a způsoby nevychvanýho blbýho hovada, kterýmžto von prostě je na stopro už teď, a ani ještě nemusí přitom zahejbat. A nějak si furt nedokážu představit normální sebevědomou ženu, která dobrovolně žije s hovadem.
Mnoho žen, i mladších, (Lucie - Mail - WWW) 25.05.2006, 11:12:35
raději žije s hovadem, než s pocitem, že už možná na furt zůstanou samy.
Jenom sem co jich už psalo...
Milý NČ... (Katka - Mail - WWW) 25.05.2006, 11:29:32
každý tak trochu občas dělá hovadiny a ještě z něj zákonitě nemusí být hovado! Toho člověka neznám , nic jiného o něm nevím, jen to co napsala Laďka. Dle toho těžko soudit zda je to či není hovado! A Lucie má naprostou pravdu, je nás žen asi víc co žijí s ,,hovadem", ale ono to bude asi tím, že každá z nás má jiná měřítka, a každý z Vás (mužů) se na tu samou ,,hovadinu" ,taky dívá jinejma očima, žejo?!
(Mirka - Mail - WWW) 25.05.2006, 11:33:48
I vy jedny roztomilé kudlanky!
Já mám těch skutečných doma plná akvária. Roděj se další a další... Kdyby někdo projevil zájem...je opravdu co pozorovat... Tak nevím, Laďko...žiješ skutečně už pět let s "nablblým dacanem"?
Nakonec, ať si každej dělá, co chce, žejo. (NČ - Mail - WWW) 25.05.2006, 11:54:34
Jak si ustele, tak si lehne. Ať si Láďa klidně toho svýho zázraka ještě pár let vychovává. Stejně už nic nevychová.
Já osobně trvám na tom, že pro člověka, kterej v 58 letech nemá v sobě ani špetku slušnosti a ohleduplnosti, navíc, když byl už dokonce o slušnost i požádanej, je výraz "hovado" ještě příliš mírnej.
a co když (Pecka - Mail - WWW) 25.05.2006, 11:57:55
jediný důvod, proč ty telefonáty uskutečňuje před současnou partnerkou je ten, že se z jeho strany skutečně o nic nejedná a nepřikládá tomu žádnou důležitost? A nechápe, co nynější partnerka vyšiluje? Potom by nějaké radikální buď a nebo působilo silně kontraproduktivně a milou Laďku by právem začal považovat za žárlivou stíhačku, která mu nedává žádný volný prostor?
Milá Katko, (Inka - Mail - WWW) 25.05.2006, 12:04:30
připadá mi, že rozumný parter tohle prostě nedělá, nejen proto, že to je nepříjemné jeho partnerovi, ale protože nechce jakkoliv zbytečně ohrožovat svůj současný vztah na kterém mu přece záleží! A pokud to dělá i přes upozornění svého současného partnera, tak je to asi fakt k zamyšlení a nebo mu na tom vztahu nezáleží. Sám jí své hranice dal, protože by to nesnesl, ale ty své posouvá?!?! Nerozumím!!! Proč!!! Stojím si za tím, že by šel a to velmi rychle! Vůbec nechápu proč maji ženské hrůzu žít sami, vždyť je to naprostá pohoda, můžeš dělat co chceš, kdy chceš a též i s kým chceš, žádný starosti, nikdo Ti neříká co si za svý peníze můžeš koupit a co ne, jak strávíš svůj volný čas, nikdo Ti nezahýbá, nedělá starosti ani díru do rozpočtu, naprostej ideál!!! Sama jsem takhle žila 6 let, mám spoutu kamarádek v podobné situaci a velké děti, jezdlila jsem pokaždé někam s někým na víkendy na aerobik, na kola, kempovat, tancovat, na snowboard, chodily jsme na vínko, na kafíčko, na koncerty a to nejsem žádná mladice (41). No stres jsem z toho rozhodně neměla. Byl to naprosto úžasný kus mého života, který jsem si vychutnala plnými hrstmi a po douškách. Než blbýho partnera, tak raději žádného.
Inko, (Sinix - Mail - WWW) 25.05.2006, 12:34:35
souhlasím se začátkem a koncem tvého příspěvku. Je pravda, že pokud někoho miluju, tak mu neubližuju, a sice ani psychicky, natož fyzicky. I s poslední větou lze v zásadě souhlasit, i když...
Lepší, než blbýho partnera radši dobrého. Kamarádky ti partnera nenahradí už z toho důvodu, že mají svůj vlastní život (nebo aspoň by měli mít) a tudíž s tebou pochopitelně nebudou pořád. A jezdit každý týden s někým jiným? To je hodno 18 - 20 letých polopuberťáků, kteří ještě nevědí, co chtějí a nedají pokoj, dokud to nedostanou :-), ale ne zralé čtyřicátnice. (Chápu, že jsi myslela ty kamarádky, tohle jsem myslel všeobecně.) Samozřejmě, najít toho pravého dá práci (a hodně), rozhodně se nevyplácí se ženit (vdávat) po měsíční známosti, ale pokud se podaří, odměna je sladká. Já si nedokážu představit, že bych zůstal sám.
nevěra versus telefonáty (Karel K. - Mail - WWW) 25.05.2006, 13:04:37
To je zajímavé - před časem jsem rozpoutal diskuzní vřavu tím, že jsem řekl, že bych partnerku za nevěru vykopl. Spousta lidí - vlastně všichni, až na dva (z toho jeden byla moje nastávající) - stálo proti mně. Všelijaké kecy o tom, že vztahy jsou o toleranci, odpuštění a kdesi cosi.
A teď tady najednou čtu několik názorů, že by Laďka měla partnera vyhodit za to, že si telefonuje s exovkou. To jsou paradoxy: telefonovat ne, cizoložit ano.... BTW: osobně se ztotožňuji s prvním názorem tj. Mirkou.
Laďko (Alča - Mail - WWW) 25.05.2006, 13:12:54
pokud Váš partner nereaguje na signál, který jste mu dala, je bezohledný a sobecký. Říkáte, že sama byste takto komunikovat s bývalým manželem nesměla.
Nedělá to tedy "nevědomky". Zkuste mu to tedy oplatit, i kdyby jste měla požádat kamaráda- aby si uvědomil, jaké to je. Uvidíte, jak bude reagovat a Vy budete mít příležitost dát mu nůž na krk-když ty, tak já také. Telefonáty domů přestanou a co oči nevidí a uši neslyší....
Ladko (Bara - Mail - WWW) 25.05.2006, 13:21:22
Pokud ti to hodne vadi a kdyz uz pises na Kudlanku a zadas o radu, tak ti to urcite hodne vadi, tak bych si to tady vsechno poradne a pozorne precetla, v hlave srovnala a udelala rezolutni reseni. Bud JA nebo ONA. Jestlize mu jeji zajem a volani dela dobre a vykecava se s ni pred tebou i kdyz vi, ze ti to vadi a v podstate ti tim ublizuje, tak co k tomu dodat..... Udelala bych to co radi Inka, zacala bych se vykecavat take a kdyz bych zjistila, ze je mu to lhostejne, tak by byl i on lhostejny me a adie....
Ted je tu ovsem problem, ci je to byt? Mas kam jit? S nim bych si problemy nedelala.....
Ze by ses na to...:) (Johanka - Mail - WWW) 25.05.2006, 13:31:18
Opet tady vybuduju vyvojovy diagram :)
Polozila bych si otazku: vadilo by Ti stejne, kdyby si v teto kvantite telefonoval s matkou ci kamaradem muzskeho pohlavi? Pokud ne (to znamena, ze telefonaty svou kvantitou vyrazneji nezasahuji do vaseho zivota, pouze Ti vadi, ze je to *ona*), tak se na to vykasli. At se s ni vykecava, kdyz mu to, jesitovi, udela dobre. Viz Mirka - Tys vyhrala, tak co? Kdyby chtel odejit, snad je schopnej to rict. Pokud ano, muze to znamenat dve veci 1) bud jsi hodne zarliva a majetnicka (to bych v tomhle pripade rekla, ze spis ne) 2) nebo kvantita tech telefonatu (a jejich zasahovani do vaseho zivota) presahuje unosnou miru. Kdyby muj partner 3x denne s nekym v telefonu probiral, co udela na nasi spolecny chalupe, tak by mi to vadilo, at uz by slo o matku, kamarada nebo bejvalku. To je proste uplne jedno, podstatny je, ze je nesamostatnej, resi s nekym cizim veci, ktery by mel resit spis s partnerem apod. Karel to vypozoroval moc pekne a ma pravdu. Nicmene s mym pohledem je jeho pohled konzistentni - ja chapu neveru jako otazku kvantity. Pokud chlap chodi 3x tydne za milenkou, tak at si tam klidne zustane. Ale vidim to uplne stejne, pokud chodi 3x tydne za maminkou nebo do hospody! Pokud zahne jednou a lituje, pripadne jde za maminkou nebo do hospody obcas, tak mi to muze bejt - vsak ma taky svuj zivot. Ale deli-li svuj cas mezi me a bejvalou/matku/kamarady, jsou jeho predstavy o partnerskem vztahu jine nez moje a bude lepsi, kdyz si kazdy najdeme nekoho, s kym se shodneme (na mnozstvi spolecne traveneho casu apod.)
Sinixi, to jsi špatně pochopil, (Inka - Mail - WWW) 25.05.2006, 13:32:40
chtěla jsem tím jen říci, že pokud prostě nemáš vhodného partnera, jde si žít svůj život docela krásně, puberťák nejsem, vím velice dobře co chci, duší jsem mladý člověk. Dobří partneři nerostou jako houby po dešti a také nevyhovují každému z nás, protože jsme každý jiný. Kydyby rostli, tak sem do Kudly pošlu informaci kde se ten plácek nachází, to mi věř. V tom svém osobním volnu jsem si zkusila vše co jsem měla v úmyslu kdy se naučit a zkusit, nebrečela jsem doma, že nemám partnera a že jsem nešťastná, že můj život skončil a že mám deprese, žila jsem si velice hezký sportovní a svobodný život a to ve vší počestnosti, měla jsem stále dobrou náladu a spoustu nápadů. Skákala jsem padákem, řídila malé sportovní letadlo, udělala si lodní průkaz na plachtenice a motorové lodě, naučila se jezdit na snowboardu...Jezdit každý týden s někým jiným bylo myšleno tak, že jednou se svým synem (20)na hory, podruhé s dcerou (22)a jejím přítelem, a pak s různými kamarádkami, které by jinak byly doma, plakaly a propadaly depkám, takže nevidím co na tom odsuzuješ??? Některé kamarádky pravda mají svůj život a některým se v tomto věku rozpadl pod rukama, to se někdy stane a tak jsme si dělali alespoň zajímavé víkendy spolu, protože každá z nás přes týden musí chodit do práce. Pokaždé s tím kdo měl prostě čas, chuť, nápad a příležitost někam jet. Po kamarádkách jsem nechtěla aby mi nahradily partnera co to je za nesmysl, ale život jde žít i jinak než se na někoho upnout a nutit ho chovat se jak ty chceš, nebo ho předělávat k obrazu svému. Já nejsem závislák, dovedu velmi dobře žít i sama, ale teď už sama nejsem, jak říkáš, odměna je sladká a oba dva jsme nyní s manželem velice spokojení. Zájmy se samozřejmě změnily a to je na tom to hezké.
Karle, (Lucie - Mail - WWW) 25.05.2006, 13:44:31
myslím že tady lidi hlavně popuzuje ne ten samotný fakt volání, nýbrž ostentativnost, se kterou to dělá před ní i když ví, že jí to vadí, ergo kašle na její city.
tak co? (daniela-kudlanka - Mail - WWW) 25.05.2006, 14:35:16
Taky už souhlasíte, že se má (pokud jí to opravdu vadí) ozvat? Pochopitelně, že NEJDŮLEŽITĚJŠÍ JE DŮSLEDNOST!
Když mu řekne, že si to nepřeje a on to dělá dál, tak je vidět, že si z ní zas moc nedělá... Z nich dvou je on ten silnější si v kramflecích :-((( Takže buď mlčet a sklopit i na další roky hlavu, nebo se rozumně ozvat a vyvodit z toho důsledky. Fakt je, že není ten poslední na světě :-)
ozvat se ma, (Johanka - Mail - WWW) 25.05.2006, 16:10:26
pochopitelne, ale ten jeji to taky muze povazovat za uplnou kravinu. A jelikoz nevime, jak casto se to deje, tak nevime, kdo je "v pravu".
Pokud bejvalka zavola jednou za tejden a on je s ni za minutu hotovej, tak bych to bezohlednosti nenazvala. Pokud ji vrka do telefonu hodinu kazdej vecer a pak tvrdi, ze "se prece nic nedeje, co z toho delas problem", tak to bezohlednost je. Ale ktery z techhle dvou pripadu to je, to je prave to, co nevime.
tak jsem si znovu (Pecka - Mail - WWW) 25.05.2006, 16:49:39
přečetla ten dopis, a vážně na tom jeho chování neshledávám (alespoň podle dopisu) nic tak katastrofálně závadného...:-(
Zcela výjimečně nechápu, kde je problém:-)))
Navíc - jakákoliv utimáta (Pecka - Mail - WWW) 25.05.2006, 16:52:18
jsou dle mého názoru dost ožehavá věc. Ale to si asi Vlaďka uvědomuje...
Dneska v práci jsem s kamarádkou (carie - Mail - WWW) 25.05.2006, 17:58:18
řešila něco podobného. S tím rozdílem, že volající je exmanželka přítele. U nich to pořád graduje. je to záludný, kamarádku to ponižuje ale nechce shodit. Přítel v ní chce vyvolat žárlivost, dělá mu to dobře. Když ji vidim, tak si myslím, že na takovou HRU bych neměla nervy.
Ja nevim,co kdyz a treba.... (Jasmina - Mail - WWW) 25.05.2006, 17:58:39
V tomhle pripade naprosto souhlasim s NC -je to dacan a hovado.
Jedine-kdy se naspaluji mosty s ex-je obdobi kdy jsou nezletile deti a treba je se dohodnout o navstevach apod.-tam kontakt s ex chapu. V 58mi -asi nema nezl.deti s bejvalkou. To neni o tom -(znam jednu rodinu,co se rodice rozesli a dnes jsou to rodiny dve,davno zas vdana a zenaty a stykaji se pri prilezitosti narozenin spolecnych deti). Takze -co kdyz treba?-houno treba,bud to zrusi s ex nebo s Ladkou. A nebo....jak rika Daniela. Ale nechtelo by se mi zit se sklopenyma usima))))
Ja nevim,co kdyz a treba.... (Jasmina - Mail - WWW) 25.05.2006, 18:21:08
V tomhle pripade naprosto souhlasim s NC -je to dacan a hovado.
Jedine-kdy se naspaluji mosty s ex-je obdobi kdy jsou nezletile deti a treba je se dohodnout o navstevach apod.-tam kontakt s ex chapu. V 58mi -asi nema nezl.deti s bejvalkou. To neni o tom -(znam jednu rodinu,co se rodice rozesli a dnes jsou to rodiny dve,davno zas vdana a zenaty a stykaji se pri prilezitosti narozenin spolecnych deti). Takze -co kdyz treba?-houno treba,bud to zrusi s ex nebo s Ladkou. A nebo....jak rika Daniela. Ale nechtelo by se mi zit se sklopenyma usima))))
Johanko (Jasmina - Mail - WWW) 25.05.2006, 18:23:57
asi ten pripad kdy vrkaji-jak by jinak Ladka psala ze mu jeho ex lichoti?
Já to vidim tak, (NČ - Mail - WWW) 26.05.2006, 08:27:30
že von ji s plnym vědomím uráží, což ukazuje na jeho ubohost.
A je jedině na ní, jestli chce žít s mentálem a ještě navrch bejt od ubožáka urážená a ponižovaná. Vůbec nechápu, proč by měla jakkoliv soupeřit s tou druhou, bejt ráda, že zrovna v týhle chvíli je to ona, kterou si on zvolil, atd. Má se radovat z toho, že jí zmetek dal prozatímně přednost???? Proč vůbec stojí o zmetka? Masochistka? Už ai jo. Nic víc, nic míň.
A co z druhe strany? (Johanka - Mail - WWW) 26.05.2006, 11:05:45
Co kdyz on telefonuje pred ni prave proto, aby videla, ze o nic nejde, ze to je uplne nevinny a ze mu na ty druhy nezalezi? Ze proste je to telefonat jako kazdej jinej?
Nerikam, ze to tak je. Jen mi prijde, ze z toho tady delate moc velkou kovbojku. (Jestli z toho dela kovbojku pisatelka, to nemuzu posoudit, protoze nevim, jak prave ta situace presne vypada.) Ja telefonum neholduju, ale mailuju si se spoustou kamaradu, pracovne i nepracovne, obcas i kecy, srandicky, obcas nejaky ctitel (teda to spis driv, ted uz jsem dustojna pani :)), no a co, beru to jako srandu, manzelovi obcas prectu neco, co by ho mohlo pobavit :). Kdyby mi to chtel zakazovat, zatukam si na celo. Netvori to zadnou zasadni cast meho zivota, nikoho tim neomezuju, nema to vliv na muj vztah (maximalne pozitivni, ze mam dobrou naladu). Tak si rikam, jestli to ten pritel nebere taky tak a netuka si na celo...ale to zalezi na tom, jestli "ma narok" to tak brat. A to se podle me odviji prave od zminene kvantity a taky od toho (nebylo v dotaze zmineno), zda jim ta bejvalka i realne zasahuje do zivota - jestli kdyz se cpe s pomoci na chalupu, jestli se tam pak opravdu nacpe, jestli on se ridi jejima radama a tak.
Johanko (Bara - Mail - WWW) 26.05.2006, 11:34:40
Urcite na tom neco je, muzes to vzit z tehle strany a pak i z te druhe strany, nebo z obou, logicky uvazovat, ale kdyz nekolikrat rekla ze ji to vadi, urazi a podcenuje a ze by rada aby to nedelal, a jemu je to sumafuk, tak pak se i z maleho problemu udela velky. Ve vztahu ma byt tolerance, ale tolerovat se take neda vsechno a porad.
Jo, jednou jsem nekde cetla velice chytrou myslenku, skoda nevim kdo je autorem, ale znela asi takhle. Zit ve dvou je to nejslozitejsi na celem svete. Neco na tom je, nekdo to dokaze a nekdo ne, tech je asi vic.
Baro, (Johanka - Mail - WWW) 26.05.2006, 12:38:20
jasne, ja to chapu, ze kdyby ji to nevadilo, tak sem nepise.
Ale ona se s nim pravdepodobne *nechce* rozejit - kdyby chtela, udela to i bez nas. Ona se teda nechce rozejit zadna, co pise na Kudlanku :), ale v pripadech "zkopal me, vyhodil z okna, jak ho zmenit" je situace jednoznacna, tady podle me zas tolik ne. Pokud me to, co partner dela, nijak osobne neomezuje (takove mlaceni a utraceni penez samozrejme omezuje...), je otazkou meho rozhodnuti, jak se k tomu postavim. A jednou z moznych variant je rict si "je mi to ukradeny" (silnejsi povahy tento pristup aplikuji i na neveru :)). A jelikoz Ladcina partnera to evidentne bavi a nechce s tim prestat, tak tohle je asi jedina moznost krom zde mnohokrat doporucovaneho rozchodu, jak se k tomu postavit a utnout to trapeni.
Ale Inko, (Sinix - Mail - WWW) 26.05.2006, 12:57:37
vždyť to vůbec nebylo míněno jako odsuzování, k tomu se necítím kompetentní. Odsuzuji pouze netáhla a feťáky, i když samozřejmě i tady někdo může namítnout, že ani k tomu nejsem způsobilý, neboť neznám jejich životní osudy, atd., ale nechme toho. Ani jsem neříkal, že jsi puberťák, v závorce jsem napsal, že to myslím všeobecně. Jinak připouštím, že tamto jsem opravdu nepochopil. Jen jsem vyjádřil svůj názor, který, když jsi to takto upřesnila, je vlastně stejný.
P.S.: Je samozřejmě dobře, že máš šťastné manželství a přeji jen ať vydrží. :-)
ze by v 58mi se jeste nenaucil (Jasmina - Mail - WWW) 26.05.2006, 21:36:09
chudinka,ze kdyz jdeme do noveho vztahu-ukoncujeme vztah predesly?
Tohle neni o zahybani,kde si manzilek dava pozor aby ho nikdo nevidel,tohle je okaty. A ze treba-o nic nejde nez jen o obycejny pratelsky rozhovor? Mile panny a pani,Ladka jasne pise ze jeho ex by ho rada zase prebrala k sobe.-To neni pratelsky pohovor kde o nic nejde. Ja si taky dopisuju s mladsim panem,jen tak pratelsky po int. a manzel o tom vi ale zaroven vi (i citi,on ma 6.smysl))))ze nikdo neohrozuje vztah.Jo ale kdyby manzel s tim nesouhlasil,zarlil....tak s tim prestanu-a nebo kdyz o manzela nestojim,-jo tak treba budu pokracovat. Nelze!kdyz mi na nekom zalezi pokracovat ve vecech,ktere partnerovi viditelne ublizuji. A taky jsem uz za zivot slysela na podobne veci-"ze jsou to pouze me predstavy,ze prece o nic nejde ze za vsim vidim neco spatneho...ze je to jen muj dojem" a pak mi docvaklo ze "dojem" neni vubec nic nepodstatneho,protoze jsou jini lide kteri mne na ruzne "dojmy" vubec nenaladi. tak jak to je s tema dojmama vlastne? Myslim ze vubec nema cenu se stourat v tom,zda Ladky pritel jedna tak ci onak a ze treba o nic nejde,je to dacan a hovado.
S nadhledem (Lenka* - Mail - WWW) 28.05.2006, 12:31:44
Přeji hezký den a pevnou vůli v rozhodování,
co takhle zaplatit oběma zájezd. Říct, že mobily neberete, protože si potřebuješ odpočinout, tak ať ho také nechá doma. Uvidíš co on na to. Neříkej, že je to proto, že píše ona, ale prostě kůli nerušenému soukromí. (Jestli se bude příliš bránit - má ho ona v hrsti!) Kdyby nechtěl jet - což se mi zdá nepravděpodnobné, když už přijdeš s koupenými lístky a dobrou náladou - tak pojede určitě nějaký kamarád/ka nebo už jsi spřetrhala všechny kontakty s kamarády? Zkuste trošku nabourat zaběhnutý stereotyp. Snažte se vzájemně více vcítit do toho druhého. Zkuste si říct, co komu chybí a proč. (Nebav se o ní!) Udělejte si hezký večer. Někam si vyjděte. Nebo si vyjdi Ty sama. Najdi si nový koníček. Na chlapy taky platí, když mu občas polichotíš a zeptáš se jak, že to vlastně bylo a jak to dokázal udělat, to že bys Ty asi nedokázala, a tak. Kdyby to ale takhle neprošlo, zkus otočit. Jezděte za tou paní spolu (přece když jemu o nic nejde...). Volej jí jak se má. Udělej si z ní kamarádku. Jí to bude určitě nepříjemné :-))) Buď prostě stíhačka na ní, uvidíme kdo z koho. Ptej se jí na ten alkohol. Naznač že z toho se jeden nejspíš nikdy nedostane úplně, atd... Ještě by taky šel ten jeho mobil nenápadně "dobře založit". Tak to je asi všechno. Nezlobte se, já radit neumím. Sama mám hezký vztah. Držím moc moc moc palečky. Přeji hezký den, Lenka* (aktivní čtenářka Kudlanky)
Nepřestávám žasnout, (NČ - Mail - WWW) 29.05.2006, 06:56:06
kolik příspěvků jí tady radí, aby o něj bojovala, nebo přinejmenším se snažila ponechat si, toho dementního 58letýho pablba, kerej ji nejenže má jen snad za inventář bytu, zhruba na úrovni šatníku, ale navíc jí to bezostyšně dává denně najevo. Prostě debilní MRZÁK!!!
Aspoň teď vím, co všechno jsou ženský ochotný a schopný si nechat líbit. O jakej póvl jsou ochotný a schopný se ucházet. Jak jsou ochotný a schopný ztratit VEŠKEROU důstojnost a hrdost. A to všechno jen proto, aby měly chlapa!!! Jímá mě z toho poznání hrůza!!!!
Byt ci nebyt tot otazka (Jana - Mail - WWW) 13.06.2006, 07:31:14
Je az zarazejici jak na prvni pohled se zda byt tento problem jednoduchy. Bohuzel neni tomu vzdy tak. A tak je dulezite pripustit pohledy dva. V prvnim pohladu je nutne pripustit ze pokud muz ci zena zil ve svazku predeslem tezko jej spretrhat tak, ze oba se odcizi uplne a uz o sobe nebudou nikdy slyset. Druha strana mince je do jake urovne lze pripustit zasahy do noveho svazku starym. Je zde nutne vedet ze pokud kdy nekdo byl ve svazku prvnim nelze mu zakazat ani ho psychicky vydirat svym rozhodnutim bud ja nebo ona.Lze si jen na rovinu rici do jake urovne lze komunikaci predesleho svazku tolerovat a odkud jsou presazeny hranice. Zde se tedy musi rozhodnout individualne kazdy sam za sebe. najit k tomu silu je vec dalsi. Pokud nekdo dokaze spretrhat zvazek predchazejici na takovou uroven ze uz o sobe nikdy neuslysi a mnezabrousi tam ani myslenka pak je v zivote asi dost necitlive povahy a nebral svazek prilis vazne.Rozhodne bych se tedy velice vazne zamyslela nad takovym clovekem zda ma srdce. Otazka vsak je prilis slozita nez abych mohla rozebrat tento na prvni pohled jednoduchy krok.
Jsem v podobné situaci (Hanka - Mail - WWW) 05.03.2007, 13:15:59
a musím konstatovat, že je hrozná. Bohužel se musím s dotčenou osobou i někdy potkat a pozorovat, jak se můj partner od ní nechá komandovat...nemá to řešení, jedině ho opustit nebo doufat, že to ona vzdá. Zkusila jsem metodu, kterou radila Daniela a nefungovala, opustit ho jsem sice hrozila,ale zatím jsem to neudělala. Chtěla jsem si to vyřešit na rovinu s ní,ale dělá si ze mě legraci(ona o něj totiž skutečně nestojí,jen ho má ráda pod palcem,čeká dítě s jiným,navíc nepracuje a nudí se,tudíž mu klidně může volat 3x denně) Jsem ráda, že spousta reakcí na této stránce odpovídá mojí,protože můj přítel i ona ze mě dělají nemožného blázna, který řeší něco, co není potřeba zpochybňovat. Hrozně u mě klesl tím, jak se zachoval už poněkolikáté a ráda bych si poslechla Váš názor.Hanka
|
A aby jí sdělil "ta moje si nepřeje, aby jsi mi volala"? Jeho to zesměšní a Tebe?
Nic se zatím neděje! Děje se jen v Tobě! Začneš-li se ale chovat jako "stíhačka" může se začít dít!!!
Zvolil Tebe. Ty jsi lepší!!! Ničeho se neboj a BUĎ DÁL TOU LEPŠÍ!!!
Třeba mu ty telefonáty začnou časem lízt na nervy. Nebo se holt rozhodne vrátit!
Máš to v rukách! A budeš-li určovat s kým se může Tvůj partner bavit a ským ne ponižuješ jeho, ale hlavně SEBE V JEHO OČÍCH!!!