[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
JE OTEC, NENÍ OTEC?
Rubrika: [poradna]

Dobrý den, nevím na koho bych se měla obrátit, ale potřebuji poradit. Můj přítel měl přítelkyni, která teď porodila a určila ho za otce své dcery. Prosím o radu, co a jak máme udělat, když přítel si je jistý, že není otcem její dcery. Je možný poslat přesný postup jak se zachovat? Děkuji Vám, hodně pozdravů, Iva

 

ODPOVĚĎ:

      Ahoj Ivo, na kratinký dotaz, dlouhá odpověď :-))) – Takže – DNA test. To je nepřesnější a nejspolehlivější metoda určení rodičovství; přesnost: všechny testy vylučující otcovství jsou automaticky provedeny dvakrát, aby byl výsledek 100% spolehlivý. 
     Pokud si váš přítel není jist otcovstvím, pak je přirozeným krokem zájem o "osobní test určení otcovství". Tento "osobní test", je stejně spolehlivý jako "testy soudní". Jediný rozdíl je v anonymitě, kterou "osobní test určení otcovství" dovoluje, díky tomu, že vzorky k testování odebíráte testovaným osobám jednoduše sami v domácím prostředí, pouze za pomoci zaslaného "DNA kitu". Po odběru vzorku jej umístíte do zpátečního balení, které je přiloženo k DNA kitu a vzorky odešlete do 3-4 týdnů k zpracování v DNA laboratoři. Výsledky obvykle do 5 pracovních dní.


     Je-li závěr testu "vyloučení" otcovství, test potvrdí na 100%, že předpokládaný (testovaný) otec NENÍ BIOLOGICKÝM OTCEM. Stejně tak DNA test potvrzuje až s 99.9% či větší jistou pravděpodobnost otcovství. Výsledky "osobního test určení otcovství" jsou absolutně spolehlivé. Certifikovaný dokument s genetickým výstupem laboratoře je součástí zasílaného výsledku testů.


daniela@kudlanka.cz


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

test DNA (bara - Mail - WWW) 19.04.2006, 06:08:07
ovsem soudy v cechach ho vubec neberou v uvahu, tudiz pokud by se jednalo o vyzivne, je jedinou moznosti krevni test, na jehoz zaklade soud rozhodne o otcovstvi

Jenže (NČ - Mail - WWW) 19.04.2006, 08:17:55
krevní test je POUZE vylučovací. Tzn, že jediné, co umí, je, že vyloučí muže, který, když má štěstí, tak má takovou krevní skupinu, která ho jako otce vylučuje. Ale právě proto je možný i druhý výsledek - totiž, že když nemá štěstí a nemá tu vyloučenou krevní skupinu, tak i po testu to on být MŮŽE, aniž by však být MUSEL!!! Prostě, pokud krevní test otce přímo nevyloučí, tak jsme přesně tam, kde jsme byli na začátku... a zas ta trapná nejistota...

Ano, (Olča holča - Mail - WWW) 19.04.2006, 08:19:37
je to pravda. Pokud je už přítel označen otcem a zapsán v rodném listě, nezbývá než podat žalobu na popření otcovství. Její součástí je pak znalecký posudek, který na základě krevního rozboru určí, kdo je otec.
Doporučovala bych žalobu podat co nejdříve, protože rozhodnutí nebude hned a mohly by vzniknout zbytečné problémy.

Jenže (Olča holča - Mail - WWW) 19.04.2006, 08:27:36
u toho testu nejde jen o krevní skupinu. Ty co se dělají v Čechách, jsou velmi složité a jejich přesnost je na 99,9%!

Jenže - když myslíš... O tom jsem nic neslyšel (NČ - Mail - WWW) 19.04.2006, 09:45:05


(Verunka - Mail - WWW) 19.04.2006, 14:44:45
já měla za to, že když se uvádí otec do rodného listu na matrice, tak k tomu musí dát souhlas, teda něco jako prohlášení o otcovství. V případě, že tam to prohlášení není, pak není ani uveden v rodném listu dítěte. Teprve pak by se mělo jednat o určení otcovství soudně. Teda, nemám to ověřené, ale tak by to nějak mělo podívat. Asi by stálo za to podívat se do zákona o rodině a pak se zeptat na jakékoliv matrice..

test otcovstvi (bara - Mail - WWW) 19.04.2006, 16:03:02
obavam se, ze k zapisu do rodneho listu se souhlas otce nevyzaduje, je tady kladen duraz hlavne na ochranu matky, ale take mam osklive podezreni, ze testy otcovstvi se mohou delat az delsi dobu po narozeni ditete a do te doby by vas mohlo cekat placeni alimenut, ktere byste v pripade negativniho vysledku testu museli na matce zpetne vymahat, coz muze take trvat roky, poptam se chytrejsich a napisu

otcovstvi (bara - Mail - WWW) 19.04.2006, 16:34:20
takze zmena, za otce dítěte je považován muž, který měl s matkou dítěte pohlavní styk v době, do které neprošlo od narození dítěte méně než 180 a více než 300 dnů, pokud jeho otcovství nevylučují závažné okolnosti. tj. ten muz musi prokazat, ze otcem neni, pokud nedoslo k urceni otcovstvi souhlasnym prohlasenim obou rodicu, tak muze podat zalobu o popreni otcovstvi, soud urci znalce, tudiz si myslim, ze by mely byt pripustne i testy dna

nezastávám se toho muže - ale (kiwi - Mail - WWW) 19.04.2006, 17:10:14
to by prostě mohla kterákoliv žena nařknout kohokoliv... Kdo nebude mít přímo alibi "neplodnosti". Nemyslím cizího, ale dejme tomu známého z práce, se kterým si tykají, všichni to vědí, on je "v balíku" - a už bude mít smůlu! Prostě když do bude i jen pravděpodobné!
Taky si myslím, že tam není možné napsat jen tak někoho! Prostě a jasně manžela, ale "nemanžela" nejspíš jen s jeho vědomím (si myslím) :-)))

kiwi, (Johanka - Mail - WWW) 19.04.2006, 23:07:26
ja ten zakon neznam, necetla jsem ho, ale predpokladam, ze je od toho, aby chranil *predevsim* dite - tedy aby dite melo prostredky k zivobyti, at se k nemu otec hlasi, nebo ne. Vychazim z toho, ze otec se branit muze, muze si vyzalovat zpatky, ze to tak neni - ale dite ne! Takze je asi mirne "spravnejsi" (i kdyz urcite ne zcela spravedlivy) postup, kdy proste matka na zacatku aspon nekoho urci :), a pak se to pripadne doresi. Uz proto, ze nejakeho otce dite mit asi bude, a pokud tam neni otec dobrovolny ci jinak jednoznacne stanoveny (manzel...), je asi pravdepodobnejsi(?) ze na ten "prvni nastrel" matka urci spise otce skutecneho, nez falesneho.

Proste ten zakon asi nelze udelat tak, aby vyhovoval vsem, takze je delany tak, aby nestradalo dite. A to je podle me nejspravnejsi ze vsech tech spatnych moznosti :)

pozor!! (Aknela - Mail - WWW) 20.04.2006, 06:14:54
Nedávno jsem někde četla, že když se otcovství nepopře do půl roku věku dítěte, jste s tím spojeni navěky, i když se posléze prokáže, že přítel otcem není. Tak prý praví zákon. Takže co nejrychleji podat žalobu o popření otcovství a nechat udělat soudní testy, protože jinak může přítel platit alimenty až třeba do šestadvaceti let věku dítěte (jestli bude studijní typ:)))

Není to tak jednoduché (Naina - Mail - WWW) 20.04.2006, 23:14:52
Rozhodně nepostačí, že slečna označí bývalého přítele jako otce dítěte. Jen na základě toho ho nikdo do rodného listu dítěte nezapíše! A protože tady zazněla spousta právního kutilství, tak to radši vezmu nudně od Adama:-))
Pro určení otcovství jsou tři domněnky otcovství, které nastupují postupně, když se neuplatní předchozí.
1) Otcem dítěte je manžel matky. A to i poté, co manželství skončilo, pokud se dítě narodí do (tuším) 300 dnů po jeho skončení. V tomto případě má dotyčný muž možnost do půl roku od chvíle, kdy se dozvěděl o tom, že se jeho ženě narodilo dítě, otcovství popřít. Následuje prokazování u soudu, testy DNA (české soudy samozřejmě testy DNA uznávají, ale holt jen od soudních znalců, nikoliv ty komerční ze slin) atd. A v tomto případě skutečně platí, že pokud není otcovství popřeno do zmíněných šesti měsíců, tak se ho už téměř zbavit nedá. Toto ovšem není náš případ, takže ho pomineme.
2) Otcem dítěte je muž, jehož otcovství bylo určeno souhlasným prohlášením rodičů před matričním orgánem. Takto lze otcovství určit i dítěti ještě nenarozenému. Opět to není (pravděpodobně náš případ), takže i druhou domněnku pomineme.
3) Otcem dítěte je muž, který s matkou dítěte souložil v době mezi 180. a 300. dnem před narozením dítěte. Může otcovství popřít a musí dokázat, že není otcem dítěte. Nestačí pouhé poukázaní na skutečnost, že otcem může být i někdo jiný.:-))
Předpokládám, že slečna uvedla soudu, že otcem jejího dítěte je pan XY. Na toho se soud obrátil, nechť se k tomu vyjádří. Pokud otcovství popře, rozběhne se kolo dokazování a soud pravděpodobně nařídí znalecký posudek (tj. testy DNA). Než budou hotové, může předběžně stanovit panu XY výživné na dotčené robě. A i když by se pak ukázalo, že pan XY otcem dítěte není, tak nebude mít vůči matce dítěte právo na vrácení tohohle vyplaceného výživného.

Tož asi tak.

Hrůůůza!!!! (NČ - Mail - WWW) 21.04.2006, 06:30:56
Perfektní výklad - dík Naino!
3) ale co když ani nesouložil? Tak to nějaký krávě bude platit, až do vyloučení otcovství soudem, jen za to, že si ho vyhlídla?
Chci rovnoprávnost! Chci svý lidský práva!!!

Naino, (Johanka - Mail - WWW) 21.04.2006, 10:03:59
skvely vyklad :) Mimochodem nevis, kdo ty testy DNA v tom tretim pripade plati? Mam pocit, ze jsou nejake dost drahe :). Pokud zenska hodi otcovstvi na nahodnyho chlapa a on teda nakonec dokaze, ze to jeho fakt neni, a vyvazne z toho "jen" se zaplacenim vyzivneho na par mesicu a se zatahnutim testu DNA a soudnich vyloh, tak je to pro nej vylozene vyhra :)))

Jeste by me zajimala... (Johanka - Mail - WWW) 21.04.2006, 10:13:13
...opacna situace, pokud to nekdo vi :). Tedy dite ma otce, matka vsak z nejakych duvodu nechce, aby byl jako otec ditete uveden, proste nechce se s nim stykat, nechce, aby se s nim dite stykalo apod. Tak prohlasi, ze neznamy, nebo se domluvi s nekym (treba s novym pritelem), ze ho prohlasi za otce apod. A ji ten realny otec uvidi s brichem/miminem, spocita si to a da dohromady a chce sva otcovska prava. Jde to? Koho v tomhle pripade zakon chrani? Muze se mu podarit se nechat prohlasit z otce proti vuli matky? A nebo naopak muze ji se podarit ho zcela dostat ze zivota ditete? Asi ani jedno neni uplne dobre, ale nejak se to resit musi..

Vim, ze v baraku byla takova sitauce, kdy mlada holka otehotnela a proste nechteli, aby s tim ten tehotnitel mel neco spolecneho, no a soucasti toho reseni (jednou z nutnych podminek) snad bylo, ze prohlasili prababicku ditete (babicku te holky - jeji matka je myslim v blazinci) za porucnici nebo nejakou jinou autoritativni osobu ve spojeni s tim ditetem...nevim.

otázky a odpovědi (Naina - Mail - WWW) 22.04.2006, 21:46:45
Takže postupně:
NČ - pokud nesouložil, tak bude muset dokázat, že nesouložil, což se prokazuje fakt špatně, když se ti dva znají (jen tak někoho cizího si asi žádná nevyhlídne). Ledaže by byl třeba impotentní nebo neplodný. Jinak to zase nejspíš skončí u těch DNA testů.
Johanko - o úhradě testů rozhoduje soud v každém konkrétním případě zvlášť, pevné pravidlo není. Možné je cokoliv - jedna ze stran plně nebo napůl.
Pokud jde o druhý dotaz, tak návrh na určení otcovství může soudu podat i muž, který se domnívá být otcem. To ovšem pouze v případě, že otcovství nebylo určeno podle první nebo druhé domněnky - tj. např. milenec vdané ženy se nemůže domáhat toho, že je otcem jejího dítěte.
U případu mladé slečny asi spíš šlo o to, že byla nezletilá a její dítě tudíž muselo mít ustanoveného jiného zákonného zástupce. Nijak to ovšem nebránilo otci dítěte, aby podal žalobu na určení otcovství.

(Zabza - Mail - WWW) 24.04.2006, 11:53:00
Chapu to tedy tak, ze pokud se zena s nekym domluvi a prohlasi ho (s jeho souhlasem) za otce, tak je splnena podminka 2 a skutecny otec ma peska (pokud to neni manzel). No, neni to moc fer .... ;(

otec dítěte (Hulibrk - Mail - WWW) 24.04.2006, 15:22:43
S dětma jsou jen starosti, kupte si raděj psa.

Chápeš to správně (Naina - Mail - WWW) 24.04.2006, 21:32:03
Tedy v zásadě - je-li po ruce manžel, tak se nelze s nikým domluvit. Není-li, pak to možné je a pokud jde o férovost, tak záleží na úhlu pohledu. Těžko se domluvit na otcovství ke kukačce s někým, kdo nemá na dotyčné mamince a dítěti vážný zájem (i otcovství stanovené společným prohlášením rodičů před matričním úřadem s sebou přináší vyživovací povinnost, právo dítěte na dědictví apod.). Je pravděpodobné, že takový člověk bude s matkou a dítětem tvořit rodinu. A z hlediska dítěte se mi jeví lepší, když bude mít otce jednoho než dva.

ad 2)? (Paja - Mail - WWW) 09.05.2006, 11:19:33
Jak se resi varianta ze se otec dobrovolne pred matrikou prihlasil k otcovstvi a nasledne zjistil po porodu ze dite neni jeho. Jak postupovat aby bylo toto otcovstvi zruseno?

Pajo, (Naina - Mail - WWW) 09.06.2006, 16:48:34
pokud bylo otcovsví určeno souhlasným prohlášením před matrikou, běží od narození dítěte opět půlroční lhůta na popření otcovství.

popření otcovství (Jirka - Mail - WWW) 10.06.2006, 09:26:45
Dobrý den Naino,mohl bych Vás požádat o pomoc?Přečetl jsem si zde Vaše komentáře a myslím,že by jste mi mohla pomoci.Můj problém se týká popření otcovství.Se svojí exmanželkou jsem od prosince loňského roku právoplatně rozveden.V neděli 4.6.2006 se jí narodila dcera a jelikož máme "skvělé" zákonodárce,byl jsem automaticky,díky ochrané lhůtě 300 dní,určen otcem.Vím,že do šesti měsíců musím podat k soudu žádost o zbavení otcovství.Můj problém spočívá v tom,že nevím jak mám žádost formulovat a nikde na internetu se mi nepodařilo žádný vzor najít.Většinou sem našel spousty žalob na určení otcovství ženou,či žaloby na určení výživného atd..Nikdo bohužel nemyslel na případy mého typu,ačkoli se dějí.Nemohla by jste mi poradit,kde bych nějaký vzor žaloby tohoto typu mohl najít?Předem mnohokrát děkuji,s pozdravem Jirka.

Kdo hledá, najde (Naina - Mail - WWW) 11.06.2006, 10:50:59
Stačilo zadat do Seznamu "žaloba na popření otcovství" a vypadlo např. tohle:
http://rodina.juristic.cz/61916/clanek/rodina2

Ta žaloba je sice formulovaná pro manželství, které dosud trvá, ale jistě si ji dokážete přizpůsobit.


MMCH - Jirko, (Naina - Mail - WWW) 11.06.2006, 14:56:55
a exmanželka, případně její nový partner to řešit nehodlají?

Opačný problém :-(((( (Jana - Mail - WWW) 10.07.2006, 11:51:54
Můj Přítel má dítě se svou bývalou přítelkyní. V době, kdy se dítě narodilo (před 7 lety) spolu již nežili a ona ho do rodného listu neuvedla (protože chtěla pobírat sociální dávky). On přesto na dceru platí výživné na kterém se dohodli a celkem pravidelně si ji bere na víkendy, vozí dárky k narozeninám, vánocům, stejně tak jeho rodiče. Vše se ale dělo pouze na základě dohody, tj. na základě JEJÍCH pravidel. Jeho bývalá přítelkyně se před 3 lety vdala a dcera nese jméno po jejím nynějším manželovi, výživné a návštěvy zůstaly při starém. Když se chce ale ženit můj přítel, jeho bývalá mu dalá problémy, žádá zvýšení výživného, dítě mu dá v pátek, s tím že v neděli ho máme dovézt a v sobotu ráno volá, že ho chce zpátky a pokud ji ho nedáme, tak nás udá za únos apod., případně když už jsme na cestě za dcerou (cca 80 km)tak nám pošle sms, že si nemáme jezdit, že je nemocná. Takže na prázdno najezdíme spoustu km a nemůžeme si nikdy nic plánovat. Navíc matka dítěte si sama zvyšuje výživné kdy se ji za chce pod pohrůžkou, že už dítě neuvidíme.
Jako jediné řešení nám připadá nechat si soudem určit otcovství. Ale jak??? Máme podat žádost k soudu o určení otcovství a následně opatrovnickým soudem řádně stanovit výživné a styk s dcerou. Prosíme poraďte, jsme opravdu zoufalí.
Děkujeme Jana a Martin

testy (Káča - Mail - WWW) 16.08.2006, 13:37:37
Prosila bych poradit,soudní testy Dna máme za sebou a již je to delší dobu a od soudu ještě nepřišlo žádné vyjádření.Jak dlouho soudu trvá vyřízení popření otcovství?Když se nic nedějě je možné,že přítel není otcem onoho dítěte a soud mu o tom nedal zprávu??

Co teď? (Petr - Mail - WWW) 13.09.2006, 06:28:58
Prošvihnul jsem půlroční lhůtu na popření otcovství čekám na rozvod už mám určeno výživné, ale dítě dle DNA testu není moje a vím skoro jistě kdo je otec. Jak se zbavit placení a předat tuto čest na pravého otce. Přece nebudu platit na jeho dítě a on si to bude užívat. Díky za radu.

Když nás bude víc ... (vlci - Mail - WWW) 20.10.2006, 07:01:39
Chystáme petici, a další ...

http://zakon94.vlciho.cz


Popření otcovství -soud (Katka - Mail - WWW) 09.12.2006, 16:42:26
Dobrý den! Chtěla bych vás požádat o radu. Můj bývalý přítel se semnou rozešel po devíti měsících od narození dítěte a podle 2.domněnky o určení otcovství mám právo na výživné. Ale není biologisckým otcem. Nechce platit a ja ho chci dát k soudu, ale bojím se že prohraju, ikdyž lhůta pro popření otcovství vypršela. Poraďte prosím!

Otcovství (Jindřich - Mail - WWW) 12.12.2006, 00:35:51
chtěl bych se zeptat v podobném případě jako Jirka, s manželkou jsme v rozvodovém řízení, manželká čeká dítě s partnerem se kterým nyní žije, dítě se narodí před uplynutím zákonné doby 300 dnů po rozvodu takže budu automaticky prohlášen za otce. Manželka, já její nový partner máme zájem situaci řešit. Chci se zeptat zda je možné podat žalobu na popření otcovství ještě před narozením počatého dítěte. A vůbec jaký by byl nejvhodnější postup.

Naino, jsem taky v problemu (bara - Mail - WWW) 01.02.2007, 00:37:29
Jsem vdana ve Francii, budeme se rozvadet, protoze cekam dite, bohuzel neni jeho./Vypada to asi divne, ale ja po 8letem manzelstvi nemohla otehotnet , no a na vedlejsaku to hned po druhy vyslo/Chci se vratit do Ceska. Jak bude probihat urceni otcovstvi?Spadaji ceske zakony i na meho manzela, ktery je francouz?Nechci psat do rodneho listu zadneho tatinka. Rozvod bude ve Francii a nebo bude probihat pres urady, protoze uz budu bydlet v Cesku.dik

dotaz (Marta - Mail - WWW) 26.03.2007, 17:19:02
Dobry den, chtela jsem se zeptat, jsem ve ctvrtem mesici tehotenstvi a zustala jsem sama, pritel od nas odesel. Je pri porodu potreba souhlas otce k zapisu do rodneho listu ditete? A co vsechno je k tomu potreba? Dekuji.

DNA test (Miroslava - Mail - WWW) 21.05.2007, 10:40:57
Hlavne jestli si jste opravdu jisty, ze to dite neni Vase. Myslim, ze by bylo dobre si to nejdrive overit, at Vam to dite pak nema zazle. Kamarad mel obdobny problem, nechal si udelat DNA test pres http://www.dnatest.cz
a nakonec zjistil, ze to dite je jeho, a nakonec o zadne skrtani odcovstvi neprobehlo a docela se maji radi.

DNA test (Miroslava - Mail - WWW) 21.05.2007, 10:49:41
Hlavne jestli si jste opravdu jisty, ze to dite neni Vase. Myslim, ze by bylo dobre si to nejdrive overit, at Vam to dite pak nema zazle. Kamarad mel obdobny problem, nechal si udelat DNA test pres http://www.dnatest.cz
a nakonec zjistil, ze to dite je jeho, a nakonec o zadne skrtani odcovstvi neprobehlo a docela se maji radi.

DNA test (Mirka - Mail - WWW) 21.05.2007, 10:53:46
Doporučuju před napadanim,a snahami vyskrtnuti se z rodneho listu si nechat udelat DNa test a ujistit se, ze to dite opravdu neni Vase, napr u firmy DNAtest.CZ

Problém (Jirka ma85 - Mail - WWW) 11.03.2008, 11:40:16
Ahoj mám dotaz, přítelkyni(nejsme sezdaní)se narosila holčicka,jsem si jist, že jsem biol. otcem a mám on ni zájem, jenže v předporodním fofru se nestilh vyřídit r.list a všechny ty právní úkony. - problém je, že jsem si trošku nejistej jaká mám práva v případě, že by matka me neuvedla jako otce.Ma dcerka právo znát otce,jenž se k ním hlásí.Popř,jestli by měla povinnost mě uvést i do r.l.Děkuji za odpověď

(andrea - Mail - WWW) 19.08.2009, 12:45:52
Dobrej dá se zjistit v počátku tehotenství kdo je otec ditěte prosím poradte

Popření otcovství (Iveta - Mail - WWW) 04.01.2010, 18:07:37
dobrý den, jsem již dva roky v rozvodovém řízení s italským občanem. Tyto dva roky žiju odděleně a to s novým přítelem v ČR. S tímto jsem přišla do jiného stavu a teď v únoru se nám má narodit syn,do porodopisu budu muset napsat otce- manžela s kterým do dnešního dne nejsem rozvedena.Poradíte mi jek mám postupovat o popření otcovství ?Aby si můj nynější partner mohl otcovstí přiznat?Mohu požádat o postup?S pozdravem iveta

Určení otcovství (Zahradníková - Mail - WWW) 20.03.2010, 09:48:35
Dobrý den,
mám velký dotaz. Syn mé sestry chodil před pár měsíci s dívkou, která mu sice oznámila měsíc po rozchodu že je těhotná ale že po něm nic nechce a že není otec. Teď v sedmém měsíci těhotenství se ozvala a vyhrožuje, že pokud se nenechá zapsat do matriky jako otec bude vše řešit přes soud a platit zpětně její životní minimum za dobu těhotenství a pak alimenty a na ní. Je to mladej kluk který tolik peněz ani nemá. Když jí bylo sděleno že až se dítě narodí a udělají testy DNA (otcovství) klidně se nechá zapsat do matriky jako otec)a platit alimenty a starat se o dítě. S tím však slečna nechce souhlasit a chce aby se nejdřív zapsal jako otec a pak po narození si může zažádat o testy. Nevíme co máme dělat? Děkuju za radu.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: