[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
HOĎ KAMENEM, JSI-LI BEZ VINY
Rubrika: [úkol pro vás]

Milá Danielko, pročítala jsem si spoustu příspěvků a když bych jich dala dohromady několik, poskládala bych svůj příběh. Takže vlastně bych si z nich dokázala vzít i odpovědi... Přesto jsem se rozhodla napsat a požádat o radu. Ten, kdo nezažije vztah se zadaným mužem, jistě dokáže s naprostým přesvědčením dávat takové ženě především rady typu – „že by to nikdy neudělal, že ničí štěstí druhých, svědčí to o bezcharakternosti… o nedostatku vlastního sebevědomí….. nevážení si sama sebe….že čekat na to, až si pán udělá čas….čekat druhá v řadě – to že by nepřipustila…“

     Já sama bych tak určitě uvažovala až do té doby, než se to stalo i mě..

     Co by rok rozvedená, třicetiletá, s pětiletým dítětem a ještě v nové práci, jsem se zcela soustředila na nové úkoly a na to, jak všechno časově zvládnout. Nikam jsem téměř nechodila, byla jsem se svým životem spokojená, že jsem samostatná a vše celkem zvládám. Vůbec jsem nepřemýšlela o tom, že by mi něco chybělo (alespoň jsem si to nepřipouštěla). Kolegy v práci jsem brala jako kolegy a ani jsem necítila lítost, že jsem sama a většinou každý někoho má. Večer jsem opravdu nepropadala depresím, že jsem sama.


     Spíš jsem neměla čas na takové myšlenky. Sex mi nechyběl. No a pak jsem se seznámila s jedním mužem, který k nám do práce často jezdí. Bavili jsem se jen pracovně a to zřídka, ale začali jsme si psát. Samozřejmě jsem se o něm hned snažila zjistit všechny informace a ty byly – má dlouholetou přítelkyni, s kterou žije spokojený vztah. Ale jak už to u některých mužů bývá, chce sex častěji než jeho partnerka… Vůbec nevím, co mě to do mě vjelo, ale psala jsem si s ním nadále...

    Já, která měla vztahy vždy jen „na vážno“ se vším všudy! Nikdy jsem nebyla nevěrná a muže na „jednu noc“ neměla. Věděla jsem, že to nemá žádnou budoucnost, že mu jde opravdu jen o jedno. Přesto jsem byla přitahovaná jako magnetem. On vždy napsal jako první, každý večer a i přes den. Neustále. A mě ty sms dělaly radost. Nesliboval nic, nepsal, jak je nešťastný, to vůbec ne. Bylo jasné, o co mu jde a já na to přistoupila. A od začátku jsem taky myslela na sex, každý den. A to i přesto, že s bývalým manželem jsem to byla já, kdo byl ten sexuálně neaktivní, prostě nějak s ním jsem to nechtěla. Ale co jsem si psala s tímto mužem, byla jsem jako vyměněná.

     Když jsem přemýšlela o pozitivech, tak ty byly – zvedlo se mi sebevědomí, konečně jsem začala pořádně hubnout (dobrý start :-)),  začala jsem víc přemýšlet, co si obléknout, přemýšlela jsem o sobě jako o ženě, no prostě cítila jsem se naprosto skvěle. To trvalo víc jak měsíc, než jsme se konečně sešli… A pak bylo logické, že svádění po sms má už za sebou. Teď to napíšu ošklivě – dostal, co chtěl. A ona to vlastně byla pravda, sms tehdy ustaly. Nejdřív jsem z toho byla moc smutná. Hlavně, když jsem ho pak viděla často, když přijel k nám do firmy.... Rozumem jsem si to zdůvodňovala, hned od začátku. Věděla jsem to dopředu, je to jako když si dáte větrník – když ho jíte, je lahodný, vychutnáváte si ho. Víte samozřejmě, že ho nakonec sníte. To já taky věděla od začátku, přesto jsem se s tím dalších 14 dnů špatně vyrovnávala, přemýšlela jsem o tom, zda se mi ještě ozve, nebo se mu mám ozvat já ? Prostě jsem z toho byla špatná. Ale věděla jsem, že větrníky není dobré jíst – jsou velmi kalorické :-)), neměla bych je jíst. Přesto mám na dorty chuť….


     Prostě někdy děláme to co nemáme, nedá se přece o všem přemýšlet do důsledků, to bychom jen přemýšleli, než něco uděláme. A co by jsem pak stihli? Už jsem se vyrovnala s tím, že mi nepíše. Už 20x denně nekoukám do mobilu s přáním, aby tam byla sms od něj. Dostala jsem se na rovinu, kde jsem měla být od začátku; prostě nedávat do toho city (nevím, jak dlouho to zrovna já takto dokážu). A asi proto jsem se s ním dokázala sejít ještě jednou. A nelituji toho. Samozřejmě to budu já, kdo bude čekat, až napíše. Pokud to ještě udělá… Samozřejmě jsem nerada, že se budu muset podřizovat a on si „pískne“, až bude mít chuť a čas. To souvisí s tím, že to nemohu to být přece já, kdo ho odvádí od přítelkyně, ač jde „jen“ o sex.

     Už jsem se tedy ovládla natolik, abych ho zkusila já přimět k dřívějšímu setkání. A vidím ho ópět velmi často, když k nám do firmy přijede. Děláme oba, jako by nic. Na jednu stranu je to deprimující, alespoň ze začátku – pro mě. Teď už tak trochu i dobrodružné, aby se to neprovalilo. Co by si ostatní o mě mysleli? Jako že si začnu s chlapem, který už někoho má, že ho snad balím, když jsem teď sama? Určitě by mě odsoudili :-(( Svědčí to o mé bezcharakternosti ? … o nedostatku vlastního sebevědomí?….. nevážení si sama sebe ? (tohle jsem přeci psala už v úvodu...)


     Je pravda, že ani tak moc jeho odpověď nečekám, tu bych čekala v těch prvních 14 dnech, kdy jsem byla smutná z toho, že ustalo to hezké psaní. Jen hodnotím svoji současnou situaci: žádný dlouhodobý vztah nemám, tak proč bych měla být „úplně“ sama? Mám alespoň jednu malou radost, že vím, že jeden muž na mě myslí, i kdyby to bylo jen minimálně (a myslí jen na sex se mnou). I kdyby to bylo už v čase minulém…. protože ten měsíc našeho psaní bylo pro mě fantastický... Teď mě napadlo, že jsem mu moc vděčná, že od začátku mě dokázal svádět, aniž by mi cokoliv sliboval a já tak nenabyla falešného  dojmu, že bych ho mohla zajímat i jinak. Protože zlomené srdíčko bych měla dvojnásob a ještě bych si o něm myslela, jak mě jen využil, že je bezcharakterní sobec…. A to si o něm nemyslím. Proto – kdyby se chtěl se mnou sejít, tak to udělám...

    Samozřejmě, že není bezcharakterní sobec -  alespoň z mého pohledu. Z pohledu jeho partnerky je to na zcela jinou diskuzi....Vím, že ji má ale skutečně rád… jen prostě jemu ve vztahu chybí právě ten sex. Ještě chci na závěr podotknout, že  je mi strašně moc líto všech partnerů, kteří jsou podváděni… o tom jsem taky přemýšlela velmi často… Ach jo. Lenka 


Od Kudlanky: Milá Leničko, je vidět, že toho hezkýho v životě sis užila pomálu... I když jsem tvůj dopis zařadila do rubriky „Úkol pro vás“, přeci jen neodolám a chci připsat několik slov na tohle tak žalostný psaníčko... Určitě by sis zasloužila někoho hodnýho a stálýho. Ovšem – přeci jen mám pro tebe (protože se mi tvoje upřímná zpověď velmi líbila) pozitivní zprávu: probudil tě. Psala jsi, že ti dal novou chuť do života, že ses začala zase cítit jako ženská... To je moc fajn, u toho zůstaň. Ale, jestli ti můžu něco doporučit, neupínej se na něj... alespoň ne jen na něj...


     Zkus jen tak „nanečisto“ odpovědět na pár seznamovacích inzerátů, po internetu. Ale netelefonuj si s nimi zatím, nescházej se. Rozhodně ne hned, piš si s nimi, poznávej je, nech to pro začátek jen v té nejplatoničtější písemné podobě. Věř mi, že i v tak se dá hodně poznat :-)). Nespěchej. Máš ještě hodně času, zatím si jen zvedej sebevědomí. Nějakej prima „ON“ se stopro najde. Zkoušej i Čechy ve světě, neboj se zalovit i v dalekých vodách... Uč se s nimi mluvit, psát si :-))) Hodně prověřuj, než budeš důvěřovat... A teď už dávám volné pole radám z pléna... daniela@kudlanka.cz


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

(Romik - Mail - WWW) 04.04.2006, 01:46:38
Podle me by v pisatelce zase probudil zenu klidne i takovy objednany dobre zaplaceny gigolo, milacek zen. Jestli teda hleda jen ten sex. Zajimavy, ze asi nehleda otce pro sve dite?

No, (Aknela - Mail - WWW) 04.04.2006, 06:48:17
Já si tedy nemyslím, že gigolo by fungoval stejně jako tenhle pán. S vědomím, že gigolo pouze vykonává svojí práci, se ženské sebevědomí moc nezvedne. Nevím jestli u mužů funguje v tomhle směru když si zajdou do bordelu, ale dost pochybuju.

Taky nevím, proč by měla pisatelka mermomocí hledat u každého muže otce pro své dítě. To nejspíš otce už má a on třeba funguje v rámci rozvedeného manželství dobře a Lenka přece nemusí dělat všechno v životě jen na základě toho, že má dítě, má právo i na štěstí sama pro sebe.

Souhlasím s názorem Kudlanky, Lenko, probudilo tě to a to je dobře. Toho pána ber jako start od kterého se odrazíš, ale ke kterému se už nemusíš vracet...v moři plave spousta ryb:)))

Romiku, (Sisi - Mail - WWW) 04.04.2006, 06:54:40
jestli ono to nebude tím, že dítě nejspíš svého otce má... ale ona nemá partnera.

(Kamila - Mail - WWW) 04.04.2006, 08:26:31
Myslím, že bychom na Lenku měli být hodní. To se stane a je dobře, že ona ví, co a jak. Život je komplikovanej a já souhlasím s Danielkou.... Leničko, nenech se zdeptat a udělej to, co radí Danielka - na webu najdeš spoustu známých, se kterými si můžeš vyměňovat milá slovíčka a vzkazy, to bych taky viděla jako hezký začátek.
Stejně je zajímavý, že jedinej negativní komentář je od chlapa - je-li nick Romik pánský... jasně, proč by hledala otce, děťátko jistě nějakého má! A vůbec, proč hned takhle strašně na vážno? To se musí poddat časem....

Já Lenku neodsuzuji, (Los evropský - Mail - WWW) 04.04.2006, 08:29:07
spíš naopak. Líbí se mi, jak na celou situaci nahlíží realisticky, nedělá si iluze typu "co kdyby přece jen změnil názor a chtěl se mnou žít", "chci ho už jen pro sebe" a podobně. A určitě si nemyslím, že je to nějaká potvora, rozvracející vztah - kdyby si ten pán psát nechtěl, tak si nepíše, a kdyby si psát chtěl, ale nechtěl sex, tak si budou akorát psát a bude to.
Taky se mi líbí právě to, že v každém pánovi, který se naskytne, nehledá tátu pro své dítě a nedělá mu v tom guláš.
Souhlasím s Aknelou i Sisi.

Ještě vzkaz pro Danielu: (Los evropský - Mail - WWW) 04.04.2006, 08:29:52
Tak zatim mi nic nepřišlo!! Neprolezlo??

Losáčku! Proboha! poslala sem! ( - Mail - WWW) 04.04.2006, 08:36:07
jdu to znova zkontrolovat, uááá, poslat...

A jsme zase u toho! (Gita - Mail - WWW) 04.04.2006, 08:46:42
Pán je dle mého názoru trochu hajzlík, ale to teď nechme.
Nemohu si odpustit: zase další příklad, na kterém je krásně vidět, jak je těžké snášet samotu a jak těžko se hledá partner. Aknelo, ty si fakt myslíš, že v moři plave spousta ryb? Asi jak v kterém moři, ne? Z toho, co Lenka psala, vyplývá, že se asi zrovna nepohybuje v prostředí, kde se to chlapy jen hemží. Je to smutné, ale v takové situaci je pak člověk vděčný za každý "kus", který se objeví, což je ke škodě věci.
Kudlanka navádí na Internetové seznamky - já bych s tím dopisováním byla opatrná - z vlastní zkušenosti vím, že papír (a Interner taky) snese všechno. Člověk pak propadá takovým těm vlastním představám, v textu si hledá to, co by rád... Podle mě není nad osobní setkání, a to co nejdřív. Ale to jen tak na okraj.
Lenka to vystihla hned na začátku: kdo má fungující vztah, tomu se lehko říkají věci typu "neváží si sama sebe", "nedokáže být sama", "nemá dost sebevědomí"... Smutné na tom je, že tohle je většinou pravda. Ano, naše hodnota a cena pramení hlavně z našeho vnitřního myšlení, to souhlasím, ale nepředstírejme, že není všechno snadnější, když si nás zjevně váží i to okolí. Když máme na světě někoho, komu na nás záleží... Pán asi nebude úplně ten pravý a ořechový příklad toho, kdo by měl Lence takový pocit dodat, a přála bych si, aby se jí podařilo co nejdříve se od něj citově odpoutat. Nejen proto, aby měla volné pole působnosti, až se bude rozhlížet po někom jiném.

A jsme zase u toho! (Gita - Mail - WWW) 04.04.2006, 08:47:04
Pán je dle mého názoru trochu hajzlík, ale to teď nechme.
Nemohu si odpustit: zase další příklad, na kterém je krásně vidět, jak je těžké snášet samotu a jak těžko se hledá partner. Aknelo, ty si fakt myslíš, že v moři plave spousta ryb? Asi jak v kterém moři, ne? Z toho, co Lenka psala, vyplývá, že se asi zrovna nepohybuje v prostředí, kde se to chlapy jen hemží. Je to smutné, ale v takové situaci je pak člověk vděčný za každý "kus", který se objeví, což je ke škodě věci.
Kudlanka navádí na Internetové seznamky - já bych s tím dopisováním byla opatrná - z vlastní zkušenosti vím, že papír (a Interner taky) snese všechno. Člověk pak propadá takovým těm vlastním představám, v textu si hledá to, co by rád... Podle mě není nad osobní setkání, a to co nejdřív. Ale to jen tak na okraj.
Lenka to vystihla hned na začátku: kdo má fungující vztah, tomu se lehko říkají věci typu "neváží si sama sebe", "nedokáže být sama", "nemá dost sebevědomí"... Smutné na tom je, že tohle je většinou pravda. Ano, naše hodnota a cena pramení hlavně z našeho vnitřního myšlení, to souhlasím, ale nepředstírejme, že není všechno snadnější, když si nás zjevně váží i to okolí. Když máme na světě někoho, komu na nás záleží... Pán asi nebude úplně ten pravý a ořechový příklad toho, kdo by měl Lence takový pocit dodat, a přála bych si, aby se jí podařilo co nejdříve se od něj citově odpoutat. Nejen proto, aby měla volné pole působnosti, až se bude rozhlížet po někom jiném.

Zvýšení sebevědomí? (Helena - Mail - WWW) 04.04.2006, 08:58:54
Já tedy nevím, ale mně by to, že mě někdo měsíc uhání, pak se se mnou vyspí a už se vůbec neozve a dělá mrtvého brouka spíš sebevědomí totálně srazilo. Připadala bych si taková pošpiněná a využitá. Dotyčný pán je pěkný hajzl, lže své partnerce a spí s jinou, no ale při vší té bídě mužské populace mu přiznejme alespoň plus v tom, že Lence nedával naději na nějaký vztah.
Moc dobře znám to zklamání, kdy člověk každých pět sleduje mobil, stahuje poštu - a ono nic. Jsem asi divná, ale mě by ten jeden "skok" za tyhle desítky následných malých zklamání u prázdného mobilu prostě nestál. A to taky nežiju ve vztahu, jsem sama a bez sexu.

(Lenka - Mail - WWW) 04.04.2006, 09:46:31
Jsem ráda a děkuji, že mohu číst všechny Vaše příspěvky a názory.

Ano je pravda, že ten pán je trochu hajzlík, vím to...od začátku... Snad právě to jaký je, to jeho sbevědomí, to že myslí na sex...to že ho často vídá...nevím co ještě...prostě mě to nějak přitahuje. Nedokážu si to nijak rozumě vysvětlit. Vůbec se nepovažuji za ženu, která dokáže bravurně koketovat...fakt nevím...ale když jsem si psali, šlo všchno nějak samo...Asi kdyby mi to vyprávěla nějaká kamarádka před tím, než se to "stalo" mě, moc bych to nechápala. Neodsuzovala bych jí, to samozřejmě ne. Každý má své důvody a tolerance patří k důležitým vlastnostem (samozřejmě odsud podsud). Je pravda, že při psaní s ním jsem propadla určitým představám, nebyla to realita...ale bylo to fakt moc hezké...

K mému dítěti -
samozřejmě že má svého tátu, který se mu věnuje, takže nového tatínka rozhodně hledet nebudu. O to to mám určitě jednodušší, ještě muset myslet na to, že bych musela tolik moc každého prověřovat...

Samozřejmě bych moc chtěla někoho komu na mě záleží se vsím všudy a mě záleželo na něm. Jenže - vždy jde o určité představy, které si o druhém uděláme. Ty mohou být odlišné od reality a když jde o "vážno" je případné zklamání o to bolestnější. Po tom co čtu různé diskuze, stává se to moc často. Tím nechci říct, že takového muže hledat nebudu...
V současné chvíli, s tímto mužem jsem si "zklamání" už vybrala, hned na začátku. Nebo už je třeba konec ? Musím to brát realisticky a to u tohoto pána, se kterým do toho nemohu dávat city jde dobře - brát to realisticky. Nedávat do toho city - už mi jde trochu hůř...

A seznamka a psaní přes internet ? Špatné to být určitě nemusí, ale po zkušenostech mého psaní s tímto pánem, bych zrovna já z toho měla obavy. Tohle mě tak vzalo, úplně jsem se tomu podala...a to nešlo o anonymní psaní :-)Ale nikdy neříkej nikdy

A jestli si vážím sama sebe ?
V životě se člověk cítí jednou lépe a jednou hůře. To určitě souvisí se sebevědomím, které jde ruku v ruce s tím jak si seba sami vážíme. A ono nemít při sobě kvalitního partnera a nemít vlastně nikoho - a neschopnost někoho takového najít - to na sebevědomí a hezkému pocitu moc nepřidá...
Určitě si ale vážím sema sebe z důvodů - že zvládám sama bydlet, vychovávat dítě (a mít dítě jako podstatu), mít dobrou práci, nijak se nehroutit nad životem, nepřemýšlet pesimisticky o budoucnosti...
A po "románku" s tímto mužem si paradoxně začínám vážit sebe jako ženu...



Sebevědomí ? (Lenka - Mail - WWW) 04.04.2006, 10:11:01
Heleno máš pravdu, mé sebevědomí po tom, co mi přestal psát bylo verlmi nízké, ruku v ruce se ztrátou něčeho hezkého. A využitá jsem se cítila. Jenže rozum mi říkal hned od začátku, že to tak nějak bude. A tím, že od začátku dával najevo o "co" mu jde (fakt jeho plus) mu nebylo co vyčítat - rozumem. Jen to pto mě byla trochu tvrdá realita, jak jsem tomu podlehla a skončilo to (myslím to svádění a psaní)
Jenže to je jen můj problém, ne jeho.
Ale jak jsem se s tím pomalu vyrovnala - že to tak prostě je, cítím se lépe. Jak už jsem psala v předchozím - zvedlo se mi sebevědomí jako ženy. A to že se chová (zachoval) tak ja se chová (zachoval) je zase jen jeho věc.

Sebevědomí ? (Lenka - Mail - WWW) 04.04.2006, 10:11:49
Heleno máš pravdu, mé sebevědomí po tom, co mi přestal psát bylo verlmi nízké, ruku v ruce se ztrátou něčeho hezkého. A využitá jsem se cítila. Jenže rozum mi říkal hned od začátku, že to tak nějak bude. A tím, že od začátku dával najevo o "co" mu jde (fakt jeho plus) mu nebylo co vyčítat - rozumem. Jen to pto mě byla trochu tvrdá realita, jak jsem tomu podlehla a skončilo to (myslím to svádění a psaní)
Jenže to je jen můj problém, ne jeho.
Ale jak jsem se s tím pomalu vyrovnala - že to tak prostě je, cítím se lépe. Jak už jsem psala v předchozím - zvedlo se mi sebevědomí jako ženy. A to že se chová (zachoval) tak ja se chová (zachoval) je zase jen jeho věc.

Neodsuzuji takove vztahy (Johanka - Mail - WWW) 04.04.2006, 10:22:35
Ahoj,

je-li receno na rovinu, o co jde (sex) a prisla-li iniciativa od zadaneho (je-li zadany jen jeden), je to ciste na jeho zodpovednosti vuci svemu partnerovi - ten, kdo je bez zavazku a byl sveden, nemusi citit zadnou vinu, tot muj nazor. Taky jsem kdysi provozovala jedno "eroticke kamaradstvi" :), ten typek me uhanel pul roku, mel vaznou znamost, ja si s nim nic zacit nechtela, ale kamarad to byl fajn, no a nakonec jsem se na kratsi cas "nechala ukecat" :), bylo nam prijemne, nelituju toho, nikoho z nas to nijak nepoznamenalo, ja jsem mu jen rikala, ze chudak ta jeho (protoze jsem nebyla jedina, kym si takto kratil cas), a i kdyz mi ted po letech pise a obcas to zkousi :), tak se mu smeju, jestli ma jeste cas na milenky, nebo ne (uz ma dve deti..)

Proste jak uz jsem rekla na zacatku, v situacich, kdy si milenci navzajem nemluvi do zivota a nechteji si toho druheho privlastnit, je kazdy zodpovedny jen vuci svemu partnerovi.

Je skoda, ze se Lenka nechala tim romankem tak pohltit, ale samozrejme je vetsinou tezky to zvladnout s chladnou hlavou ze "kdyz me chce pouzit jen na TO a libi se mi, no tak ja ho taky pouziju jen na TO :)" Ale kazdopadne souhlasim s tim probuzenim, vsechno ted prece teprv zacina, zivot mas pred sebou...holcicka bude za chvili velka a Ty porad mlada a krasna :), jak uz tu bylo u jednoho z pribehu receno, zajimave lidi potkava ten, kdo dela zajimave veci...treba kdyz si tatinek bere holcicku, muzes (pokud se Ti chce) jen treba s kamarady ven na vylet, chodit na kurzy potapeni, cokoli :) A Internet je opravdu dneska vsemocny, i kdyz v okoli vhodny lidi nejsou, akorat clovek musi vedet, kde hledat, ne na sexualnich seznamkach:), ale treba nejakou fajn bandu lidi stejnych zajmu. Vzdyt dneska jsou tisice tematickych diskusnich for, urcite je neco, co Te bavi.

taky se připojuju k Daniele - (paula - Mail - WWW) 04.04.2006, 12:33:29
neboj se toho "písemného" seznamování, jednoznačně je v tom tvoje slabina, musíš se naučit s lidmi jednat. A souhlasím s Johankou - zkoušej různé zájmové diskuse, třebas i někam pak budeš moct jít i se svou holčičkou... I s dětmi se hodně lidí seznámilo!

Tak pořád nic, Danííí! (Los evropský - Mail - WWW) 04.04.2006, 12:44:15


Aknelo, (Sisi - Mail - WWW) 04.04.2006, 13:35:53
přísahám, že když jsem ráno psala příspěvek, ten Tvůj tam ještě nebyl! :-).

Losáčku, poslala jsem to zas, (kudlanka - Mail - WWW) 04.04.2006, 13:39:42
pomalu po třískách, nic se mi jako nedoručený nevrátilo... napiš mi mejlem na mou adresu, zkusím to znova... Ode mne to odejde v pohodě, já se jen divila, žes mi ještě neodepsala...

Losášku, tak je to jinak - MÁŠ PŘECPANOU ADRESU... (kudlanka - Mail - WWW) 04.04.2006, 16:15:03
VŠECHNO SE TO VRACÍ... napiš mi z jiný, z nějaký, která má ještě místečko :-)))
"Je nám líto, ale Vaše zpráva nemohla být doručena.
Adresátova schránka je přeplněna.
Váš ATLAS.CZ


Vyšetřování skončilo...zapomeňte! (Eva - Mail - WWW) 26.05.2006, 18:35:06
Musí Ti být smutno. Ale nemyslím, že by k Tobě byl nefér. Nic Ti nesliboval. Oba jste věděli, oč jde. Buď ráda, že jsi ho potkala a že to bylo hezké. My holky jsme prostě takové citlivky. Neumíme odlišit cit a pouhý sex. Vždycky to smícháme. Mars a Venuše prostě nejdou dohromady. Nezbývá Ti, než oprášit svoje ego a říct si - nestojím-li mu za to já, nesmí mi za to stát ani on. Chce to čas. Uvidíš, že až přejde určitá doba, tak Tě to pustí. přebolí to. Jaká doba? to nebývá u každého stejné. Zas přijde někdo jiný, uvidíš. A pak to půjde líp, zasunout ho dál do vzpomínek. Ono to asi fakt bývá spíš hezčí předtím, než potom... Probuzení z toho, že jsme daly, co jsme měly a dál už zřejmě nebude nic, nebývá příjemné...Co se dá dělat... Třeba to příště bude lepší!

Leni... (jiná Lenka* - Mail - WWW) 11.06.2006, 16:07:44
Tuším, že také existují cestovky pro nezadané. Haló pánové, ketří jste z jakéhokoliv důvodu přišli o ženu a píšete na Kudlanku, což takhle napomoct osudu (a zlomené dušičce) a napsat Leničce? A vůbec, co tady zavést seznamku zlomených duší!?!

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: