| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| JEJÍ PENÍZE ANO, ONA UŽ NE... |
| Rubrika: [úkol pro vás] Dobrý den, rozhodla jsem se, že také napíšu svůj příběh a budu ráda za každý váš názor. S přítelem jsme spolu rok a půl. Mě je 28 a jemu 27, bydlíme spolu téměř od začátku, abychom zjistili, jak nám to bude klapat. On mě na začátku našeho vztahu upozorňoval a prosil, že jediné, co absolutně netoleruje, je nevěra a lež – a nedělá v tom žádný rozdíl. Problém je v tom, že já toto pravidlo porušila už asi po pěti měsících... Zalhala jsem, že jsem byla s kamarádkou na vínu, ale byla jsem s bývalým přítelem, (jinak ve vší počestnosti, jelikož svého současného přítele moc miluji), vlastně jsem byla jen zvědavá, jak bývalý přítel žije, ale veškeré city k němu jsou dávno pasé.. chtěla jsem vše utajit, protože jsem předpokládala, že by to přítel nepochopil. Bohužel, moje lež byla odhalena.. Oba jsme si pobrečeli a on mi to odpustil, protože mě miluje a já jeho. Zapřísahala jsem se, že už to nikdy neudělám. Bohužel se úplně to samé opakovalo za dalších sedm měsíců, zase jen pokec ve vší počestnosti, který zorganizovala moje kamarádka (nebyla jsem sama s bývalým, byla nás celá parta lidí), opět na to partner přišel. Vše mělo opět šťastný konec, už jsme se sice málem rozešli, ani jsem neodporovala, věděla jsem, že je to moje chyba.. Přesto řekl, že mě miluje natolik, že bude znovu tolerovat moji blbost a budeme dál spolu. Já byla v tu chvíli nejšťastnější člověk na světě, protože i já jeho moc miluji a v tomto momentě jsem teprve všechno pochopila… už mu skutečně nikdy lhát nebudu, nic nestojí za to abych toho muže ztratila.. Nutno říci že soužití s mým přítelem není nijak jednoduché, a moc dobře vím že leckterá žena by ho nesnesla. Od doby co se známe, se topí v dluzích z dřívějších „hovězích let“, leckdy zbudou peníze sotva na jídlo, natož na dovolenou, současně ho provází smůla a jak se to snaží všechno změnit, tak pracuje, že se vůbec nevidíme, je stále ve stresu atd.. Já ho finančně dost podporuji, prodala jsem auto, úvěrové karty, půjčila jsem si od rodičů, ve vidině toho že bude lépe, že jednou se z toho vyhrabat musíme a navíc, když jsem ho se svou lží dost zranila, musím mu přece pomoci. On je ale teď na mě poslední dobou zlý, a já mu všechno stále toleruji; říkám si „dokážu mu, že mi může opět důvěřovat, že jsem ochotná dost obětovat pro naši lásku, říkám si , že je na mě zlý, protože má starosti s podnikáním, čas nemá, protože hodně pracuje a dělá to vlastně všechno pro nás (jak to sám řekl)… často mi sice říká, že mě miluje, ale nechová se tak.. Konečně k problému: poslední dobou jsme oba podráždění, hádáme se, jsme na sebe zlí. Při naší poslední hádce z něj vypadlo, že má ke mně blok, který nemůže překonat kvůli té mojí „dvojté lži“ a že je na mě zlý i proto, protože mi už nemůže důvěřovat, a bojí se, že mu to udělám znovu. Ale zároveň mě miluje a nemůže mě nechat odejít… že jsem jinak ve všem naprosto dokonalá a perfektní žena pro rodinu. Řekl ať se na týden odstěhuji k rodičům, nemám mu psát ani volat, že si musí všechno ujasnit a srovnat v hlavě… říkal, jak mě miluje a přitom je na něm vidět, jak mu vadí moje přítomnost. Mohu ještě získat jeho důvěru? Je možné, že se mnou všechno ukončí?? Tak trochu si i přes to, co jsem provedla, zasloužím šanci, můj názor je ten, že kdo miluje, umí také odpouštět.. Moc se trápím, skutečně ho moc miluji a nechci o něj přijít.. Děkuju za názory a rady, Helča |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
( - Mail - WWW) 02.04.2006, 20:51:41
coze? (Jasmina - Mail - WWW) 02.04.2006, 20:53:56
tak dlouhy prispevek helence a tohle je vysledek?
buuuuuuuuuuuuu
Nechápu (vrtule - Mail - WWW) 02.04.2006, 21:03:23
Helčo, nechápu, že nevidíš! Co dává on tobě, a co dáváš ty jemu? Není to trochu nevyrovnané? Je to žárlivý příživník, který si neumí vážit pořádné ženské. Jestli si ty sama netroufáš chodit do takové společnosti, jakou máš ráda, a skrýváš to i před ním, protože jít s někým na víno je už nevěra, a hodláš to dělat celý život, tak ti v něm moc štěstí nepokvete. Jediné pozitivní, co z tvého přítele vyznívá, jsou jeho tvrzení, jak tě miluje, ale následuje vždy jen vydíráním a vyčítáním. Přeju ti, abys prokoukla a takového chlapa poslala co nejdřív k vodě, dřív, než v tvém vnímání světa dokáže udělat ještě bolestnější rány.
Halco teda (Alenka - Mail - WWW) 02.04.2006, 21:14:08
ty mu na tohle vsechno fakt skaces? Vzdyt on se snazi ted jenom ti nakecat, ze je to vlastne tvoje vina! Je to bolestne, ale podle mne nemas moc sanci. Ty tvoje "lzi" jsou pro nej jsou pro nej jenom bicem na tebe. Nedivila bych se kdyby uz nekoho mel v zaloze, ci na tyden nastehovaneho doma? nechci te desit, ale on te jenom zneuziva a harje si na desne moralniho. Neni co ztratit, vem nohy na ramena a utikej...driv nez te zdepta docela. Protoze to je to o co se snazi a ty jenom platis a platis. Nakonec on ti rekne, ze ej mu lito, ale pres tvoje lzi se nedostal a kde je auto, penize....je to v podstate jenom moderni snatkovej podvodnik!
Nic proti, můžu se mýlit... (Margot - Mail - WWW) 02.04.2006, 21:16:43
... ale z toho popisu situace to vypadá poněkud jako manipulace a citové vydírání ze strany onoho pána (nebo v nejlepším případě na jeho určitou duševní nevyrovnanost). Mimochodem, Helčo, kolik peněz máš v plánu v tomhle neperspektivním vztahu ještě utopit?
Helčo, tohle si nemůžeš nechat líbit (Lucie - Mail - WWW) 02.04.2006, 21:33:48
Když si to po sobě přečteš, musíš to přece vidět sama. Cpeš do něj peníze a vrací se ti teror chorobného žárlivce. Ty máš svaté právo jít na víno s kým chceš! Chápeš? To není nevěra a to, že máš kvůli tomu výčitky svědomí, je výsledkem jeho manipulace.
Já vím, jak špatně se to čte, ale tohle není ta pravá láska. Bude to ze začátku bolet, ale utíkej od něho dokud je čas, dokud nejsi těhotná. Pak to bude pro tebe všechno ještě mnohem horší. Zasloužíš si někoho lepšího. Neboj, najde se a bude tě milovat bez toho, aby ti ubližoval.
Jak to vidím já (Ondřej - Mail - WWW) 03.04.2006, 00:35:06
A proč jste mu lhala v obou těch případech? Proč? V tom prvním, protože jste si myslela, že nepochopí, že můžete s bývalým "ve vší početnosti" vypít nějakou tu skleničku, v tom druhém, protože jste asi také myslela, že něco nepochopí. Uvědomte si, že přítel vás nechce nijak omezovat, vyžaduje ovšem naprostou otevřenost. Nemusíte se omezovat, jen se naučte otevřenosti.
(basi - Mail - WWW) 03.04.2006, 02:30:58
Souhlasím s Ondřejem. Otevřeně mu říct, že jde do kavárny na kus řeči s bývalým, nestrávit s bývalým půl dne, nevypínat po tu dobu telefon, doma pár vět o tom, jak si nebožtík teď žije a vede...a hotovo. Stejně tak otevřeně říct, že je načase dělit vaše výdaje napůl, protože v jednom se to víc už zvládat nedá, a hrozil by blok z tvé strany vůči němu... blok obav, že je s tebou vlastně jen kvůli výživnému živobytí...což si jistě nepřeje, když tě miluje, a zapracuje na tom...Když ne, tak mají pravdu ty komentáře nahoře a budeš muset pro sebe udělat to, že ho pustíš ze svého života pryč. Možná, nakonec, že ho to i k něčemu nakopne:) čili že dostane ten správný podnět, pokud ho potřebuje. Takže ano, otevřeně mu říkej svá přání, otevřeně oznamuj že se jdeš vyvenčit s partou...a otevřeně po něm pak můžeš chtít aby ti nevisel na peněžence.
(Layla - Mail - WWW) 03.04.2006, 03:17:10
Helco,on s tebou manipuluje,chce abys citila vinu za posezeni s byvalym a docela se mu hodi i to,ze ty se vina celkem citis a proto se mu snazis financne pomahat. A kdyz bude ve stresu a potrebovat ho vyventilovat,tak jsi na blizku ty. Neblazni a uz mu nic neplat!!!!Ja nechapu,jak zensky muzou nekdy blbnout a treba prodat svoje auto....Nemocnej neni,tak at se stara sam. Jo a s tim zarlenim,to je fakt nemoc. Kdysi jsem mela pritele a to byl dobrej cvok,ja se nesmela ani usmat ve spolecnosti,kde i on samozrejme byl,ze poutam pozornost chlapu!!Dnes bych od takoveho zarlivce utekla,ale v tvym pripade ani nevim,jestli bych mu rikala,ze jdu jen na sklenicku se svym byvalym.
(Ivana - Mail - WWW) 03.04.2006, 06:17:58
Naprosto souhlasím s Ondrou i Basi.Nechápu to zbytečné lhaní a už vůbec nechápu,že si zaměňuješ vyživování třeba neschopného žárlivého chlapa za lásku.To má do lásky pěkně daleko.
To lhaní taky nechápu (co bylo na tom špatného?) (Gita - Mail - WWW) 03.04.2006, 07:55:36
ale už se stalo. Nepřipadá mi zrovna fér to věčně vytahovat. Jestli mu to tak vadí, měl se rovnou rozejít. To jeho chování není nic jiného než vydírání - našel si něco, co ti dává pořád za vinu, aby se sám nemusel cítít blbě. Jakože důvodů pro to má víc než dost.
tedy NČ... ty máš ale zase den... (kiwi - Mail - WWW) 03.04.2006, 08:28:58
zase jen ironie - že ty jsi vstal už naštvanej?
Ale Kiwi, proč? Ani náhodou naštvanej :-) (NČ - Mail - WWW) 03.04.2006, 08:37:34
Jen jsme s Jasmínkou odpověděli jazykem jí srozumitelnym!
Protože Panenknanebi, Ježišmarjájózefe, Svatá prostato, co jinýho na todle odpovědět????????
Helčo, (ronja-h - Mail - WWW) 03.04.2006, 10:19:50
pokud já můžu radit ze své zkušenosti, tak takového zadluženého a navíc neschopného najít si práci (vím, že ten tvůj pracuje), jsem vydržovala cca 6 měsíců, než mi došly všechny našetřené peníze (nebylo jich moc) a taky mi došla trpělivost. Snažila jsem se mu POMOCT a všechny peníze, které byly navíc, jsem mu dávala s tím, ať poplatí alespoň část svých dluhů. Asi jsem byla tele :-) Jinak byl fajn, ale přestala jsem k němu vzhlížet a to já potřebuju :-) Pak už jsem byla fakt naštvaná a dávala jsem mu to dost sežrat, ale skutek utek... :-) Dlouho jsem ho omlouvala, ale kdyby byl jako ten tvůj - ještě trochu psychicky labilní (žárlivý) + s tebou podle mě dost manipuluje, tak by letěl jako špinavé prádlo mnohem dřív :-)
To, že omlouváš jeho "hovězí léta", že si nasekal dluhy, pro to já už nemám pochopení... promiň, ale já bych to UŽ nevydýchala...
Precetla jsem si tvuj prispevek (mila - Mail - WWW) 03.04.2006, 10:36:29
dvakrat a nejak vubec nechapu VOCOGO.. Opakujes, ze ho milujes, ale proc? Co na takove ubohe zarlive neschopne nule vidis? Cim te drzi v sachu? Muzes to nejak objasnit..dekuji
(opas - Mail - WWW) 03.04.2006, 12:28:38
Pokud jste se dohodli, ze si nebudete lhat, tak se nediv. Jak ti pak ma verit, kdyz nedodrzujes dohodnuta pravidla? Duvera je zakladni deviza vztahu. Ale: muzes verit ty jemu?
Pokud neni duvera vzajemna, tak vztah nikdy fungovat nebude. Na tom, ze ho dotujes nevidim nic spatneho, pokud to tak chcete, nebo to jinak nejde. Ja take svou pritelkyni dotuji a nikdo na tom nevidi nic spatneho. Mame rovnopravnost a u vas to proste je obracene :-)
Helčo, (Myška - Mail - WWW) 03.04.2006, 13:03:44
pryč od takového chudáka. Vždyť on Tě zneužívá, využívá Tvé lásky k němu k tomu, aby Tě ovládal a vydíral. Proč se cítíš provinile? Jasně, lhát se nemá, ale pokud je to žárlivec, tak Ti nijak moc nic nezbylo, bylo to jako říct pravdu a zavdat příčinu k žárlivosti, nebo zalhat a vystavit se nebezpečí prozrazení, což se stalo. On je bez poskvrnky, pravdomluvný? Nevěřím... Proto pryč od něj, dokud nemáš dítě, které by situaci jen zhoršilo. Pak se špatně odchází nebo vyhazuje. Bohužel, investované prostředky se Ti nevrátí. Drahá zkušenost...
(Jitka - Mail - WWW) 03.04.2006, 15:46:03
Víš,milá Helčo ten blok co popisuješ, že má vůči tobě tvůj partner kvůli lhaní, je velmi pravděpodobne záminka aby byla všechno co přijde tvoje chyba.Spíš to vypadá, že má novou slečnu a tebe se chce na chvíli zbavit, abys mu nezavazela.A jesli zjistí, že nová slečna je na tom finančně líp, než ty,tak se situace bude opakovat.Nemyslím,že to dělá záměrně,spíš využívá situace.
Jitko (opas - Mail - WWW) 03.04.2006, 17:31:20
Ja take nesnasim lhani. Kdybych prisel na to, ze mi pritelkyne lhala, tak bych byl asi taky vztekly. To radeji slysim, ze jde nekde s nekym na kafe, i kdyz nadseny z toho pochopitelne nejsem. Ale snesu to proto, aby nemela duvod mi lhat. A zbavovat se pritulky nechci ani trochu :-)
probuh (Johanka - Mail - WWW) 03.04.2006, 18:43:33
To je fakt sila. Ze mas vycitky, zes mu jednou lhala, no prosim, ale jeho reakce byla zcela neadekvatni. A zes sla na parbu, byl tam alespon jeden potentni chlap a ten Tvuj se z toho muze po. - je normalni? Ne, je to zoufalej chudak, kterej uz nevi, cim by v Tobe vzbudil pocity viny a vycitky svedomi.
Kdyz nekoho milujes, chces aby byl stastnej. A ne ho vlastnit. On netusi, co tohle slovo znamena, on to jen tak rika. Ty to mozna tusis, ale taky nechapu, co na nem mas :). Jesteze Te nevydira stylem "kdyz me opustis, tak si/Ti neco udelam" a nijak to nekomplikuje. Co s takovym volem? Mas na lepsiho!!!
Co porad mate s tou zarlivosti? (hatifnat - Mail - WWW) 03.04.2006, 23:16:44
Z textu vubec nevyplyva, ze by byl partner zarlivy a ze by mu Helci vino s exem nebo parba vadily - jen ona "predpokladala, ze by to nepochopil". Coz o jeho skutecnem nazoru na to nemusi vypovidat vubec nic. Je mozne, ze zarlivy je, ale o tom informace nemame.
On pouze hned na zacatku vztahu (coz je velice fer a nebyva to zrovna caste) vyjasnil pravidla: ze mu lez vadi stejne jako nevera. Takze jestli Helci setkani s byvalym byla opravdu nevinna, pak fakt nechapu, proc lhala - to se s nim mohla rovnou vyspat, vedela, ze to pro toho jejiho vyjde nastejno. Jedina ok moznost byla to doma rict - vzdyt o nic neslo. Jina vec je, ze kdyz uz se stalo a on se s ni nerozesel, ale odpustil ji, nemel by to uz vytahovat. Nedivim se, ze je pro nej problem Helce znova verit, obzvlast kdyz uz jednou prohlasovala, ze uz mu nikdy lhat nebude, ale to by si mel vyresit sam. O coz se zda se prave ted snazi. Pokud jde o ty penize, zase mame malo informaci - jaka byla jejich dohoda ohledne financi na zacatku, ci byl napad prodat to auto, z ceho vlastne vznikly ty jeho dluhy, jestli z hlouposti ci smuly, nebo z mene "pochopenihodnych" pricin atd. Rozhodne to nevypada, ze by to byl flakac, ktery se necha vydrzovat, zrejme se dre, aby ty dluhy splatil, a jestli se Helca sama rozhodla mu s tim splacenim pomoct prodejem auta a dalsimi vecmi, protoze proste maji finance spolecne a ona chce mit co nejdriv cisty stul, a jestli treba ona ze stejnych pricin z vetsiny plati chod domacnosti, zatimco jeho plat jde na splaceni dluhu, pak je to jeji rozhodnuti nebo jejich spolecne, na kterem se podilela, a v tom pripade mu to vycitat je zase nefer od ni a jestli se citi zneuzivana, mela by si zase ona vyresit tohle. Takze Helco, imho pokud budete oba na vztahu a na budovani vzajemne duvery pracovat, sanci mate. (To, jak si to behem toho tydne srovna v hlave, ovsem neovlivnis.) Drzim palce.
stejne mi to porad pripada (Alenka - Mail - WWW) 04.04.2006, 05:21:01
nejak velice neferovy a neovnomerny vztah, kde on se snazi ji deptat. Byly doby, kdy me sebevedomi bylo na nule a taky jsem myslela ze je vsechno moje vina!
???? (Rebeka1.K - Mail - WWW) 04.04.2006, 12:15:26
..milá Heleno...rychle pryč a hlavně se neotáčet...jinak tě tohle soužití bude stát víc než jen spoustu peněz.
Heleno, lhát jsi mu neměla (Inka - Mail - WWW) 05.04.2006, 14:27:05
to je pravda, ale také mám takový pocit, že je to všechno trochu jinak. Že on jen využívá situace a hlavně toho, že mu pomáháš finančně! Co to je za chlapa, že si nechává platit své dluhy z mládí od své přítelkyně?!?! Tomu trochu nerozumím, a teď má asi špatné svědomí, tak si ho hojí tím, že Ti dává vinu, no kam se to prosím Tě řítíš?? Taky bych od toho šla velice rychle pryč.
Neubíjej v něm lovce. Bude toužit jako nikdy! (Lenka* - Mail - WWW) 11.06.2006, 17:15:35
On přestal lovit a neví kudy kam. Já být tebou odešla bych, jak on řekl, na ten týden. Až by se rozhodl, že už stačí, že už tě zase chce zpátky obrátila bych, že si teď zase potřebuji něco ujasnit já. A zůstala bych ještě tak týden, dva, tři. Dobu po kterou ještě zůstaneš mu neprozrazuj. On musí začít opět toužit po tobě a uvědomit si, jestli tě chce svými výčitkami ztratit. To jestli ti nevadí ho dlouhodobě dotovat nechávám na tobě. Na to se neptáš. Jen tě chci upozornit, že mě se to nevyplatilo. Než by mi to miláček měl možnost splácet uplynulo tolik vody, že jsem raději odešla, abych jednou nemusela vymetat kontejnery. Ke splácení dluhu se samozřejmně nemá dodnes. To já jen, abys nedopadla jako já. K tomu lhaní... Prostě když slíbíš - neporušuj! Ale kafe není něvěra. To by kavárny mohly zavřít. I když u bývalého jeden nikdy neví a do hlavy ti přítel nevidí. Jak se ale tváří když mu oznámíš: Jdu na kafe se sousedem? Anebo: Jdu s někým na kafe? I když neřekneš s kým, nelžeš. Prostě si ponecháš svůj svobodný prostor a zůstaneš trošku tajemná. To on potřebuje. Myslím, že on od tebe do teď neodešel, ne proto že te strašně miluje (to by tě teď nevyháněl), ale prostě proto, že je na tobě závislý. Prostě ho nech lovit!!! Nech se dobývat!!!!!
|