[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
ZAČÁTKY A KONCE...
Rubrika: [úkol pro vás]

Kudlanko, je mi hodně zle. Já vím, že to časem přejde, ale teď je mi strašně těžko. Minulý týden mě opustil, odešel navždycky. Jen mi řekl, že jsem mu poslední dobou připadala stará. Fyzicky i duševně. A že potřebuje mladší. Vzpomínám si, jak jsme se seznámili, jaké to bylo a stále tomu nemůžu uvěřit. Budeme už nadosmrti spolu, jsi ženská mého života, jsi ta, kterou jsem hledal. Tohle mi říkal tak dlouho, až jsem tomu uvěřila. Měla jsem za sebou už jeden mizerný vztah a předtím nevydařené manželství. Nemohla jsem tedy pochopit, že by najednou přišel člověk, který by mě chtěl navždycky a komu bych mohla bez obav věřit.

     Bylo mi sedmatřicet, ty prázdné dny a noci byly k nepřežití. A když jsem ho tenkrát na svatbě mé kamarádky viděla, tak přiznávám, že jsem po něm naplno vyjela.  A on zabral, právě taky prožíval zklamání z rozchodu a tak jsme do toho oba zahučeli po uši.


     Teď si říkám, že jsem byla jen taková náplast na zklamání, na bolest. Ale když já to brala tak vážně.  Najednou jsem byla někdo úplně jiný, jezdili jsme na víkendy, na dovolené, měli jsme tolik plánů. Kamarádky mě sice trochu zrazovaly, ale já to prostě nebrala. Jo, říkala jsem jim,  že pokud to skončí, budu vděčná za každý okamžik s ním, ale samozřejmě jsem to nemyslela vážně, protože jsem v žádném případě nepočítala, že by nějaký konec mohl přijít.


     Když jsem asi před rokem zaregistrovala, že je nějaký nesvůj, takový roztěkaný, občas něco nějak nevyšlo, tak jsem myslela, že má jen problémy v práci. Pak přišla sprcha. Byl ve vaně, jeho mobil na stolku a přišlo mu sms. Asi víš, co následovalo. Podívala jsem se a bylo to. Byla to sms od nějaké ženy a rozhodně ne nevinná. Tenkrát mi řekl, že to je jen chvilkový úlet, že toho hrozně lituje, že všechno skončí, že prostě jen podlehl okamžité situaci – no a plno dalších řečí. Já jsem mu odpustila, protože jsem opravdu odpustit chtěla a nechtěla jsem o něj za žádnou cenu přijít. Ale už jsem měla červa v duši. Kudlanko, já jsem ti to doteď nenapsala, on je o jedenáct let mladší. Já si opravdu věřila, jsem drobné postavy, a vypadám podle jiných velmi mladě. Na našich fotkách by nikdo o takovém rozdílu neřekl. On je silnější, nosí vousy a vždy vypadal starší. Proto mi to nevadilo a ani jemu. Alespoň já tomu věřila.


     Ale minulý týden jsem potřebovala nečekaně odjet na služebku a šla jsem si domů pro nějaké věci. Doma jsem ho našla s jinou ženskou v naší posteli. Byla to taková holka, hádám že kolem dvaceti, já proti takové opravdu nemám šanci. Zůstala jsem sedět v kuchyni, oni za chvíli beze slova odešli. Pak si jen večer přišel pro věci a to ještě vypadal, že je rád, že to má za sebou.


     Ani nevím, co vlastně chci, snad jen jsem se potřebovala ze všeho vypsat, protože nemám komu se svěřit. Kamarádky se to určitě co nevidět dozvědí, ale mám pocit, že mi to tak trochu i přejou. Každá z nich má doma někoho, na koho si jen stěžujou a já byla tak šťastná.


Teď už asi budu sama, protože si neumím představit někoho jiného vedle sebe. On se asi nevrátí. Gábina     

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Hele, Gábi, (Vodoměrka - Mail - WWW) 27.03.2006, 13:05:57
já vím, že je to strašný, když tě chlap takhle opustí a ještě v situaci, kdy je konkurence dost těžká (jo, ty roky se prostě nedají odečíst a čtyřicet nikdy nebude dvacet), ale buď ráda, žes aspoň na tu chvíli mohla být v životě šťastná, že sis to užívala a prožívala tak nádherně, žes to všechno vůbec dostala šanci zažít. Ono to zase přebolí, chce to čas. V životě si můžeš být jistá jen jedinou věcí - že nikdy nebudeš mít nic jistého.
Tou náplastí jste si vlastně byli oba dva navzájem. Ale tak to už prostě je. Ty jsi pomohla jemu, on pomohl tobě a přitom jste zažívali něco krásného, dostala ses ze samoty a vybrala sis od života jistě pěknou porci vzrušení, hezkých chvilek a blízkosti milého přítele.
Jistotu, že je to navždy, ti nikdy nikdo nedá. To už tak prostě bývá, že se někdy něco semele. A taky je dost pravdy na tom, že všechno zlé je pro něco dobré.
Hele, za chvíli, až největší bolest přejde, tak poznáš, že těmito dveřmi se ti sice zavřel jeden krásný vztah, ale otevřely se ti další dveře k jiným nadějím, které tě v životě ještě čekají.
Tak jen přeji hodně štěstí, to v životě potřebujeme všichni...

Tedy Vodoměrko, (master - Mail - WWW) 27.03.2006, 13:27:59
klobouk dolů. Napsala jsi to moc hezky, od srdce, až mámovsky. Já vím, proč nemám chodit do těchto smutných témat, kde se probírají lidské osudy. Neuměl bych to tak napsat.
Gábině přeju štěstí a časem přijde i úsměv.

To víš, masterku, (Vodoměrka - Mail - WWW) 27.03.2006, 13:54:18
napsala jsem to tak, jak jsem to cítila, jak bych to napsala sama sobě, protože ani já nemůžu vědět dne ani minuty, kdy se co semele a přihodí mě... a život je strašně krátkej na to, abychom si to zabírali a trápili se tím až nadosmrti, protože pak si sami sobě zavíráme tolik vrátek, co se nám snad ani po smrti nikdy víc neotevřou.
Když jsem se vdávala, byla jsem zamilovaná, plná lásky a taky jsem si myslela, že je to napořád a že bez něho raději umřu, protože nic krásnějšího jsem nikdy nepoznala a nepoznám... ale zamilovaní mají růžové brýle, takže spoustu věcí nevidí a chtějí odpustit... a stálo mě to hodně slziček, hodně poznání a hodně jsem toho musela přežvýknout a na hodně věcí jsem musela přijít sama... a hlavně se jsem se poučila... nikdy nemáme zavřená vrátka, jen se musíme kolem sebe dívat... jsou tam a čekají na nás...
No, dost už k těm dveřím a vrátkům a jiným zavíracím mechanismům. Čas zahojí všechno, i ty nejtěžší rány. Jizva na srdíčku sice zůstane, ale přestane bolet, časem se to stane snesitelnější a ještě za další čas se i Gábina naučí zase usmívat i na jiné muže a najde i ona nějakého toho príma chlapa... :-)

Zase jen cituju: "...on se asi nevrátí..." (NČ - Mail - WWW) 27.03.2006, 13:56:29
Ježišmarjá, to vypadá, jako by sis snad eště přála, aby se vrátil!!!
Po tomhle??? Odkud??? Do čeho??? Kam??? Probůch!!!

EnČé, (Vodoměrka - Mail - WWW) 27.03.2006, 14:15:02
ježíšmarjá, ty jsi tak šílenej skeptik, jako bys ani neměl srdce... to víš, že když někdo někoho miluje, tak chce, aby se mu vrátil. Nechce se smířit s odchodem, s tím, že už je konec toho všeho krásného, co spolu prožili. Každý nemá kamenný srdce a pevný nervy, aby mohl udělat hned tlustou černou čáru, tečku, konec, vykřičník a říct: je to pryč, huráááá! A hlavně ženský to cítí snad víc než chlapi, i když u chlapů to spíš pramení z uražený ješitnosti. Každý, kdo miluje, tak chce odpustit. Koneckonců, každý v životě je třeba někdy i vděčný za druhou šanci. Někdy je to dobré tu druhou šanci člověku dát. Ne všechny chyby se dělají vědomě a s cílem tomu druhému ublížit nebo ho zradit.

Přidávám se (Kamila - Mail - WWW) 27.03.2006, 14:35:31
k Vodoměrce. NČ, tvoje názory jsou většinou velmi rozumné, tenhle je taky rozumný. Ovšem člověk, který se rozchází je jen málokdy rozumný nebo jím chce být...prostě to bolí a on doufá. Jasně, třeba za rok řekne - měls pravdu, ale dnes je snesitelnější doufat, že se vrátí....
Jinak i dále souhlasím s Vodoměrkou - Gábino, buď ráda, žes to zažila - přesně jak sama píšeš - opravdu zkus být ráda, žes to zažila a bylo to hezké... až to přebolí, potkáš někoho dalšího,¨věř nám!

Gábi, (Gita - Mail - WWW) 27.03.2006, 16:10:08
To, že rozchod bolí, je jasná věc. K tomu se vyjadřovat nebudu.
K tomu rozdílu 11 let bych řekla asi tolik, že si myslím, že věk ženy, pokud si váží sama sebe a zná svou hodnotu, nehraje roli. Vím o čem mluvím, taky jsem si kolikrát připadala stará, apod., ale když se tak koukám kolem sebe, tak ani té mladé to mládí nepomůže, když si nedokáže vážit sama sebe.
S tou náplastí to asi fakt bylo oboustranné. Já si myslím, že on nebyl žádný svatoušek, že je to docela debil - to, že ti vmetl, že jsi stará, je docela podpásovka. Zvlášť když sám je trochu při těle a s plnovousem - leckterá jeho vrstevnice by ho jistě za frajera nepovažovala.
Dej tomu čas, teď to bolí, ale bude líp.

souhlasim s vodomerkou.. (mila - Mail - WWW) 27.03.2006, 16:20:56
nic neni na 100%.. neexistuje takova jistota.. A pokud Ti rekl, zes mu pripadala moc stara... to je prece vrchol nestydatosti.. Gabi, ja si myslim, ze on se ale BOHUZEL vrati.. a hrozne Ti preju, abys mela silu nakopat ho tam, kam mu to patri..Nevim, kolik Ti je, ale pokud neco mezi 40 a 50, tak nezoufej, zivot nekonci a mas vyhodu, ze umis jit do vztahu naplno a ze mas co nabidnout.. Jen se priste lip rozhlidni, komu to nabizis a nemej privrene oci ve snaze nevidet to, co vidi ostatni (i to je dulezite).

souhlasim s Vodomerkou (Jasmina - Mail - WWW) 27.03.2006, 18:04:57
jak to hezky napsala.
Fakt nezbyde nic jineho nez se smirit a byt vdecna ze to se vubec stalo a ze jsi prozila krasne chvile.
Jo je blby zpusob jak jsi na to prisla Gabi,je rozdil o nevere slyset a je rozdil ji videt.
On,kdyby se ale vratil tak uz ten vztah by byl asi o hounu.
Furt by jsi mela pred ocima tu postelovou scenu.
A uz by jsi si to neuzila tak jako pred tim.Mela by jsi porad strach,z kazdeho pozdniho prichodu,sms z kazde vrasky ci sediveho vlasu-po tom co Ti rekl.
Clovek kdyz je nacapanej pri cinu-tak nekdy rekne takovou blbost kterou ani sam nemysli uplne doslova-ze by jsi byla stara,stara rozhodne nejsi a dvacitka fakt nema na 40tku,to je zenska kolem 40tky v nejlepsich letech.
Ale bohuzel mu to s ty pusy ujelo a .....Tebe by to porad strasilo,kdyby se vratil.
Tak si to vsechno zaloz do sejfu a zij dal.
Jo,jasne,az to aspon trochu preboli,ted se v tom budes jeste nejaky casek vrtat a pobrecis si.
Kazdej by si pobrecel.Ale slzy smutek vyplavi.))))
Odvahu,hlavu vzhuru.

"stará".... (Margot - Mail - WWW) 27.03.2006, 22:39:45
To že jsi stará řekl tedy poněkud neomaleně, ale třeba to od něj byl jen nešikovně podaný pokus o upřímnost. Stáří duševní i fyzické je přeci tak strašně relativní záležitost. Z obecného pohledu samozřejmě nejsi stará ani omylem, ale z pohledu (pokud dobře počítám) tak ještě snad ani ne třicetiletého kluka jsi možná rozumná, zodpovědná, máš střízlivý přístup k životu... a jeho možná začalo lákat mít vedle sebe nezodpovědné praštěné třeštiprdlo. No tak ať si jde hledat svoje třeštiprdlo, je to jeho svobodná volba - a nic to nemění na tom, že Ty jsi mladá zajímavá atraktivní (akorát tenhle trouba to nepochopil, jeho mínus).

pro Gabču (Teja - Mail - WWW) 27.03.2006, 23:54:30
musím se přiznat,že jsem tvůj příběh četla téměř se zatajeným dechem a slzičkama v očích.jako bych si promítala svůj život,jen s tím rozdílem,že ten můj vztah stále trvá a takového konce se bojím.mám přibližně tvůj věk a zřejmě i podobnou vizáž,za sebou jedno hodně nevydařené manželství a partnera o devět let mladšího.po rozvodu jsem na tom byla,co se vztahů k mužům týká,dost špatně.zklamání bylo hodně velké a problémů dost na to,abych se zařekla,že už do žádného vztahu nepůjdu.a najednou se objevil on - hodný,milý,galantní,veselý - ale mladší.dlouho jsem sváděla vnitřní boj,ale nakonec jsem podlehla.od samého začátku vím,že ten vztah není rovný,že jednou skončí - ale stejně jako ty si říkám - díky za každou chvíli s ním.nejsme spolu zase tak často,ale o to víc si užíváme společné chvíle.už neřeším ani věkový rozdíl,ani časové odloučení,ani vzdálenost.je mi srdečně jedno,co tomu říká okolí,já jsem šťastná.jen se bojím...nic jsme si neslíbili,hned ze začátku jsme si všechno vyříkali,jsem si vědoma,že jednou se rozhodne mít rodinu,děti - a ty já mu už bohužel nedám.pořád si říkám,že až ta chvíle nastane,tak budu mít dost síly k tomu,že se rozejdeme jako přátelé.taky vím,že si možná ted zbytečně dělám starosti,ted je přece se mnou,má mě rád a je nám spolu dobře.ale....nejsem ve svém věku tak naivní,abych věřila na happy end.ale na druhou stranu jsem vděčná osudu za to,že mám možnost alespon jednou v životě poznat,jaké to je,když se muž chová k ženě jako k "ženě".to jsem nikdy předtím nezažila a teprve ted vidím,o co jsem celé ty roky v manželství přicházela.na svůj věk je dost zodpovědný,ale je v něm i kus romantického kluka - a to se mi líbí.vím - ted si asi říkáš - zodpovědný asi moc není,když navázal tak nerovný vztah.ale spadl do toho stejně jako já.nakonec - oba dva jsme svobodní,nikomu tím vztahem neubližujeme,je nám spolu fajn.ty dva roky s ním patří k těm nejhezčím v mém životě.jen ten červíček tam někde hlodá...Gábi,věřím,že je hodně těžké se smířit s tím,že už najednou není,že zklamal a ublížil.ale prožila jsi něco,o čem spousta žen jenom marně sní,bud za to vděčná.a věř,že bude líp.ono určitě bude - možná ne hned,ale bude.a nech ho jít.pokud neměl v sobě tolik slušnosti a upřímnosti se rozejít v klidu a rozumně,tak ti nestojí za ty proplakané slzy.já jich v životě proplakala spoustu a některé byly zbytečné.ten dotyčný za to vůbec nestál.ale to vím až ted.držím ti palečky a přeju hodně stěstí.T.

pro NČ (Teja - Mail - WWW) 28.03.2006, 00:04:26
máš pravdu,jen to píšeš dost na rovinu a občas je to trochu drsný....ale od srdce.T.

(v - Mail - WWW) 28.03.2006, 08:14:51


Pro Teju a další, co jsou na tom stejně... (Vodoměrka - Mail - WWW) 28.03.2006, 08:18:47
Proč by to mělo skončit? Můj otec žije s družkou o 12 let starší už skoro 20 let. Někdy to vydrží. Věk v tom roli tak moc nehraje. Jsou důležitější věci, na kterých vztah stojí a padá.
Přeju všem "stejně postiženým" jen samé hezké chvíle a dlouhou a příjemnou budoucnost... :-)

Pro "stejne postizene" (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 09:26:43
reaguju na posledni Vodomercin prispevek a taky na to, co tady plactive popsala Teja. Co blaznite, zenske? Vzdyt prece zena kolem 40ti, pokud na sebe dba (myslim tim ted fyzickou i dusevni zdatnost) mladsimu partnerovi da daleko vice nez nejaka dvacitka, na kterou si troufnou jenom bud mladi chlapi nebo chlapi, kteri maji tak male sebevedomi, ze na zralou zenskou nestaci.. Vzdyt Vy - Tejo a Gabino, jim davate to, co oni jinde nenajdou.. Je to dar z Vasi strany a pokud si ho oni nevazi, tak at jdou. Rozhodne nema cenu kvuli tomu brecet nebo se si v sobe nechavat nejakeho cervicka, ze to jednou skonci. Mozna ano, nic neni stoprocentne jisty, ale proc se tim uzirat uz ted..? Zijeme jen jednou, tak at to za to stoji. A pokud je vztah o NECEM, tak rozhodne neni problem ani vekovy rozdil.

( - Mail - WWW) 28.03.2006, 09:59:58


( - Mail - WWW) 28.03.2006, 10:00:52


Mílo, vážně? (NČ - Mail - WWW) 28.03.2006, 10:33:27


Přesně tak! (motýl Anonym - Mail - WWW) 28.03.2006, 10:42:59
Dámy, čtyřicítka je náramnej věk pro ženskou i pro chlapa. Právě v tomhle věku už nějakejch 5, 10 let rozdílu nehraje roli, jak už jsem psal v diskusi o věkovém rozdílu. Jediný, co hraje roli, je KDO to vlastně provází Vaše kroky. Pakliže je to jedinec, kterej je schopnej odůvodnit svůj odchod (už tak pěkně zbaběle provedenej) slovy: "Jsi moc stará", je to debil a Vy nemáte proč truchlit. Hledejte chlapa, pro kterýho budete výhra v loterii, ne debila.

A ještě k "plačtivé Teje":
Musím se jí trochu zastat, ona asi "vidí na konec" - patrně, aspoň to z jejího příspěvku vyplývá, od počátku vztahu oba vědí, že to je jenom na omezenou dobu, protože její partner si chce pořídit rodinu, děti, zatímco Teja zřejmě nechce/nemůže. Každopádně její strach z konce je asi reálně podloženej z toho, co si "vyříkali hned na začátku." Jí to za to stojí, někdo jinej by z toho asi radši vystoupil (já bych lásku svázanou strachem třeba nechtěl), ale to je její věc.

NČ, ja vim, Ty to vidis jinak... (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 11:58:53
ono vypadat jako borec je lehci pred tema mladyma nanynkama, ze?

Jo, vidim to samozřejmě jinak (NČ - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:41:42
Néže "...vypadat jak borec před mladýma nanynkama". Přesně takhle si to vysvětlujou ty opouštěný, aby nemusely samy sobě přiznat pravou příčinu. Ale ty mladý "nanynky"??? Si snad eště dneska někdo vůbec může vážně myslet, že pěkný děvče po dvacítce by mohlo bejt nanynka? A v sexu? No to teda pardón!
Já to spíš vidim tak, že kdyšuš změnu, tak abych se měl na co koukat a čeho se dotýkat.

NC, tys mi teda nahral na smec.. (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:46:43
Pochopitelne predpokladam, ze zminena ctyricitka se udrzuje a strci do kapsy vzhledem nejakou o deset let mladsi.. takze se mas na co divat a ceho se dotykat. Ale krome toho si taky mas o cem povidat.. a to se na mne nezlob, to s tou dvacetiletou at uz nanynkou ci nenanynkou, moc nelze.. A ta tvoje prvni veta o opustenejch, ktery si neco nalhavaji.. tos mne docela zklamal, chlapce.. ze bys byl taky jeden z tech, co si tak malo veri, ze pekna zenska kolem 40ti je na nej proste MOC silny sousto..?

A ty NČ (Kamila - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:47:20
myslíš, že okolo čtyřicítky se není na co koukat a čeho dotýkat v kladným slova smyslu? A že ve dvaceti ano? Neházela bych ani dvacítky ani čtyřicítky do jednoho pytle...

Haha...mila mne predbehla :))) (Kamila - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:48:56


Milo, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:50:29
dyž von Nýče preferuje hubeňoučký nanynky do třicíti, ale zkušený v sexu a je rád, dyž mu u toho radějc moc nemluví, protože to se u těchdletěch panenek nepředpokládá. Nic nechtít, nic nečekat, nic neříkat, jen si užít a jít. Nezávazně!

Bedo, trochu si protirecis... (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:54:32
pokud je zenska zkusena v sexu (at uz to zni jakkoli podivne), tedy spis, pokud vi, co muze od sexu ocekavat, tak do toho pochopitelne mluvi a ma pozadavky.. jinak mi ta definice sedne na uplne jinou sortu panenek, ktere se tim zivi...

Tomu jako řikáš smeč? (NČ - Mail - WWW) 28.03.2006, 12:57:40


Milo, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 28.03.2006, 13:05:36
nemyslel jsem mluvit o sexu a při sexu, spíš jsem měl na mysli inteligentní rozhovor nejen při sexu a o sexu, jakého je schopná zralá žena v těch správných letech, o čemkoliv a ne jen nějaký ty řečičky mladejch kočen, co je zajímá kde bude příští týden dýza a jakej byl ten a onen ve vyvolenejch. Prostě nekecat, jít na věc a alou domů. Jen žádnej vztah nebo jen náznak tohodle.

Bedo, ja pochopitelne taky myslela inteligetni rozhovor vseobecne, (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 13:24:27
jen jsem narazela na malinky rozpor v tvem prispevku, kde jsi mluvil o tom, ze ty nanynky do 30ti zkuseny v sexu pri sexu s NC mlci a nemluvi mu do toho..

To jsme se nepochopily, Milo, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 28.03.2006, 13:30:10
ja netvrdil, že ony mu mlčí a nemluví mu do toho, já jen, že Nýče by takový chtěl....................Hahahahah!

vopravuju - nepochopili, aby si náhodou (Béda Traktorista - Mail - WWW) 28.03.2006, 13:32:05
něgdo nemyslel, že neumím pravopys.

:-)))))

Bedo, ja myslela, ze NC uz s nima vobcuje.. (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 13:55:51
s temi peknymi devcaty kolem dvaceti, ktera vedi, vocogo v sexu a navic mu do toho nekecaj..:-))

Inteligentní hovor.... (NČ - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:02:20
Tak se mi zdá, že schopnost vést inteligentní hovory si přisuzujou jen postarší traktoristi a dámy překročivší třicítku - spíše ale čtyrycítku.
Jo, bezva. Jentakdál!

Haha, Milo, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:03:20
už jsi viděla, aby v prosinci kvetly jabloně a mezi nima dozrávaly třešně? Tak to by byl stejnej zázrak :-))))

Hele, Bedo, nejses ty nahodou (mila - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:25:29
zakuklena v sexu zkusena dotricitka, ktera ma s NC svy zkusenosti? Pochopitelne, ze vytecny.. prece jen tusim, jake kvality se v nasem NC skryvaji..:-)))

Ježišmarjápane, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 28.03.2006, 14:32:55
ty mi teda, Miluš, hezky přeješ. Nééééé! Rozhodně nejsem zakuklená třicítka co má s Nýčem v sexu svý zkušenosti. Jen si tak sumíruju z těch jeho poznámek a řečí. Ale bože chraň, že bych si s ním něco začal? To by mi moje paní dala pěkně za vyučenou!

pro motýla:-))) (Teja - Mail - WWW) 28.03.2006, 15:18:34
děkuji za zastání,máš pravdu v tom,že láska svázaná strachem je svým způsobem podivná.ale srdci neporučíš i když rozum říká něco jiného.ale to je jenom můj vnitřní pocit,který pramení z minulosti.ex.... se dostatečně postaral o mé sebevědomí,které dokonale pošlapal.jak už jsem psala,mě je téměř 40 a partnerovi 31 - to je věk,kdy já už mám určitou životní etapu za sebou a jeho teprve čeká.tím myslím ty už zmíněné děti.možná si dělám opravdu zbytečné starosti,vždyt lidé se rozcházejí bez ohledu na věk a bohužel i bez ohledu na děti.a to naše "vyjasnění situace" na začátku vztahu je také podloženo mýma zkušenostma z minulosti.prostě se tím jen bráním dalšímu zklamání.i když je asi hodně naivní věřit,že pak to bolí míň.jinak všem děkuji za jejich názory.Teja


k tem debatam o veku... (Johanka - Mail - WWW) 28.03.2006, 22:08:11
...jako co kdo hleda u nanynek a zralych zen :) Neni to jedno, kolik ty zensky je? Ja myslim, ze zena rekneme 20-65 let (mladsi ani starsi prosim neurazte se) ma potencial jak byt velmi hezka, tak i velmi chytra. Proste pokud neco zazila, neco precetla, ma trochu rozum, nekouka jen po hadrech a po drbech o celibritach, no a pokud o sebe trochu dba, je schopna dosahnout orgasmu a vi, jak si o co v posteli rict, tak proste vek nehraje roli, vsechny jsou "konkurenceschopne" :). Moji mamince je skoro 60 a je to fakt kocka, kam ja se na ni hrabu, naopak ale my, kurata kolem 25, s pobavenim pozorujeme u svych rodicu (teda ja a partner u nasich maminek), ze si obcas ve vztazich delaji takove problemy, jakym my si (naivne) myslime, ze uz se po zkusenostech umime vyhnout. Proste ten vek fakt nehraje roli, a jestli si chlap neco nutne musi dokazovat tim, ze si narazi nejakou vyrazne mladsi, tak to je problem ega toho chlapa, ale ne toho, ze by ta mlada mela nejakou vyraznou vyhodu. Rozumnej chlap vybira rozumne :)

Rozumnej chlap si vybírá rozumně (NČ - Mail - WWW) 29.03.2006, 06:59:15
jo to jsou zlatý slova! Absolutní souhlas!!!
Rozumnej chlap si svým rozumem zabezpečuje uklizenej a vytřenej byt, štětkou vytřenou mísu, vypraný povlíkačky a fusekle, vyžehlený košile, denně teplý a zdravý žrádlo, a klid ke čtení novin a čumění na football v tv.
Nerozumnej ale fakt nemá zapotřebí sám sobě "něco dokazovat" s mladšíma koťátkama! Tomu už snad nevěřej ani ty, které tohle prohlašují, aby nemusely pátrat po skutečných příčinách!!!
Nerozumnej je velmi nerozumně ochoten si raději sám uklízet a prát, výměnou za neslevování ve svých představách.

Super NČ (Gita - Mail - WWW) 29.03.2006, 07:23:01
zase jsi mě véééélmi potěšil.
A co je tedy ta skutečná příčina?

Tak je pěkná bitva ! (Wendy - Mail - WWW) 29.03.2006, 07:32:43
Jeden můj známý, s pěknou jen o něco mladší a kultivovanou manželkou, měl aférku s mladicí. Když jsme ho ptaly, zdali to měl zapotřebí, řekl tuto větu :"Já neodcházím, já jen - mladý maso ke mladý maso, tomu holky nerozumíte." I takhle to může být. A co ti podnikatelé, kteří vyměňují staré manželky za mladé typy, z prestižních a podobných důvodů ? Jakože mladice patří k majetku. To jsou potom všechny vaše teorie na draka.
Všechny řeči o výhodách těch starších žen mohou být kyselé hrozny zrovna jako naprostá pravda, může se to lišit případ od případu. Dobře vypadající, chytrá, už nepříliš mladá ženská může na tom být někdy hůř než naivní dvacítka, zrovna tak tomu může být přesně obráceně. Nemyslíte ?
Taky se traduje, že muži mají rádi samostatné, sebevědomé ženy. Asi jak kteří, že ?
Přeji vám všem dobré a ještě lepší ráno!

Wen :-)))))) (NČ - Mail - WWW) 29.03.2006, 07:55:43
Gito, vždy je mi radostí potěšit ženu :-)
A Tvá otázka? Asisi špatně četla :-)

No teda, NČ, mít tě tu po ruce, tak ti asi uberu kyslík :))) (Míša - Mail - WWW) 29.03.2006, 08:47:42
Co to jako je??? Myslím ten tvůj příspěvek z 6:59 hod. Ty jsi nepřímo napsal, že rozumnej chlap si vybere SLUŽKU! A stejně k tomu mám výhradu - "Rozumnej chlap si svým rozumem zabezpečuje uklizenej a vytřenej byt, štětkou vytřenou mísu, vypraný povlíkačky a fusekle, vyžehlený košile, denně teplý a zdravý žrádlo, a klid ke čtení novin a čumění na football v tv" - a když tohle všechno má, tak se po chvíli začne nudit a počne pokukovat, kdy by se jako trochu zabavil. A protože ta paní, co tomu rozumnýmu chlapovi všechno zabezpečila dle jeho představ je servaná jako kůň, tak si s ní holt moc legrace už neužije. Tož se po té legraci koukne někde jinde, že. No, když jsi nám to tady objasnil, co je rozumnej a nerozumnej chlap, tak za sebe musím říct, že je mi sympatičtější ten nerozumnej. Fakt se mi nezamlouvají nesamostatní jedinci, kteří dokážou využívat péče jiného jak malé dítě.


NC, mam pocit, ze si tak nejak uplne vedle.. (mila - Mail - WWW) 29.03.2006, 09:16:44
podle mne rozumnej chlap=chlap, ktery se bez servisu tebou popisovaneho obejde, umi si uvarit, preprat, kdyz je to nutno, zaskoci i pri hlidani deti, kdyz zena nemuze a hlavne bere svou partnerku jako partnerku se vsim vsudy. V sexu se snazi, aby i ona z toho neco mela, povida si s ni rad o spolecnych zajmech, rad s ni vyrazi do spolecnosti, protoze je na ni hrdy, podporuje ji v jeji kariere. Ze se ti to zda jako nerealna pohadka..? Pak mi te je hluboce lito.. ale i tak to muze byt.Jo - a hlavne.. nemusi s ni slevovat ze svych predstav, naopak, musi i on sam na sobe tvrde makat, aby ji take vyhovoval..

mílo, kdo je vedle? Proč? (NČ - Mail - WWW) 29.03.2006, 09:52:27
V čem máme rozpor? Píšeš - snaží se, aby i ona z toho něco měla.
A já zase ze svý pozice dodávám. Ano, to snad je jasný každýmu!!! Ale i já z TOHO chci něco mít!!! A je naprostá, hloupá a bohapustá blbost mi přisuzovat, že si "chci něco dokazovat"! Což se tady objevilo už vícekrát!
Zřejmě teda myslíš, že jsem vedle tím, že mám raději bezva mladší partnerku v posteli, namísto čehož bych, podle názoru kudlího sesterstva, měl vzít zavděk utrápenou posluhovačkou.
Ale proč? Někdo holt je na vdolky, jinej na holky... Co je na tom vedle?

Ach ano (Gita - Mail - WWW) 29.03.2006, 10:07:14
střet s Nýčem jest tvrdou realitou. Ale v tom případě ale už nechci od nikoho slyšet, že věci vidím moc černě.

Jen pevně věřím, že všichni gurmáni mladého masa jsou krásní opálení svalovci s naditou peněženkou a oslnivým intelektuálem.

MOTTO DNE: Chtěl jsem Bárbie, ale proč sakra nejsem Ken???

NC, uz to tu zaznelo, ale znova (mila - Mail - WWW) 29.03.2006, 10:11:15
Ne vsechny ctyricatnice jsou utrapene posluhovacky.. a ne vsechny dotricitky jsou bezva kocky..

(NČ - Mail - WWW) 29.03.2006, 10:33:52
MOTTO DNE:
1) Nemám-li dostatek prostředků na víno vynikající kvality, požaduji víno alespoň kvality obstojné.
2) Zjistím-li, že mé prostředky již nestačí ani na víno kvality obstojné, stanu se raději abstinentem, než bych se stal konzumentem vína, z něhož mě bolí hlava.

A ještě jednou (Gita - Mail - WWW) 29.03.2006, 10:37:17
kdysi jsem v jedné diskuzi řekla, že bych nechtěla o moc staršího chlapa. V jedné diskuzi, která se tu kdysi vedla (omlouvám se, ale zapomněla jsem, jak se jmenovala) bylo ze strany chlapů několikrát zdůrazněno, jak matrikový věk nehraje roli a kdesi cosi - jaké můžou být rozdíly a jak je důležité, nakolik se člověk cítí, jak myslí a bla bla bla. A najednou myslenkový obrat o 180°. Hm, takže oni by chtěli mladé masíčko... Já chci taky mladé masíčko a ne staré flaksy s pravěkými názory.

Mily NC, a ty jsi ted jaky pripad? ten prvni nebo ten druhy? (mila - Mail - WWW) 29.03.2006, 10:40:43


Helejte se, Nýče to říká jasně, (Béda Traktorista - Mail - WWW) 29.03.2006, 10:56:48
von prostě chce ženckou, která mu navaří, vypere, vycígluje záchodovou mísu, pomiluje a odejde, k tomu bude hezká, štíhlá a mladá a nebude chtít nic víc. Každej může chtít třeba vosmej div světa nebo tak něco, to je jeho problém. No ale pak si teda nesmí stěžovat, jako že ho taková nechce nebo že je těžký takovou najít, že jo? Ale to už je jiná.

Gituš, super to s tím mottem dne. Barbie a Ken - no, třeba jednou začnou vyrábět i Barbie s Kenem po třiceti letech. Mírně udělaná Barbie a voplešaťělej Ken s pivním pupkem :-)))
A bude vyděláno. Jooo!

A ještě jednou. Gito (NČ - Mail - WWW) 29.03.2006, 11:03:49
Konečně´s uhodila hlavičkou vo hřebík!!! V tom to přeci právě je! Chceš mladý masíčko, né starý flaxy. A co Ti brání? To je jen na Tobě, pro co se rozhodneš! Ale jestli se krmíš s vodporem starou flaksou jen proto, že na mladý masíčko, na kerý píšeš, že máš chut, nemáš prostředky, tak to je mi Tě docela líto :-(
Milá Mílo.... Já Ti vlastně ani uplně přesně nevim! Ale docela určitě NIKDY nebudu ten třetí případ.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: