| www.kudl@nk@.cz |
| O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé… |
|---|
|
| manuál téma poradna tady a tam úkol pro vás fauna a flora próza a poesie nejen duše :-))) zážitky |
| FÓRA KUDLANKY |
| Hledej na Kudlance |
|
| Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení... |
| Trampoty sličné tlustice |
| Minutka za čtvrt hodinky :-))) |
| Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko? |
| Balzám na nervy |
| Žena v područí alkoholu |
| Žebříček nepopularity |
| NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY |
| Trak a já |
| Milovali jsme lištičku... |
| Když soužití sešedne |
![]() |
![]() |
| DOMŮ |
| dopisy do poradny |
| dopisy do redakce |
![]() |
Kudl@nk@ |
| ARCHIV |
![]() |
| KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826 |
| Copyright (c) 2003-2006 |
| Šéfredaktorka: Mgr. Daniela Umlauf Goldwein |
| PageRank.cz |
| KDYŽ JSOU CHUTĚ ROZDÍLNÉ |
| Rubrika: [úkol pro vás] Na následující dotaz by bylo velice jednoduché napsat: „Dojděte si k nejbližšímu sexuologovi, nechte si něco napsat“. Ale – nemyslím si, že je řešení až tak jednoduché... Dalo by se sice v tom případě poslat toho „nevyhovujícího“ partnera k lékařům, ať udělají, co mají. Ale myslím si, že tak levné řešení v tomhle případě není to pravé. To je jako kdybyste se trápili, protože nestačíte svému milovanému v pití, v jídle, že nezvládnete jako on jezdit na kole, neumíte jezdit na lyžích... – že se prostě nedokážete přizpůsobit jeho nárokům... Základem dobrého manželství je přeci především tolerance, schopnost tomu druhému vyhovět. Ne se do něčeho za každou cenu nutit! A nejspíš už vůbec ne v něčem, jako je střed problému následujícího dotazu: Kateřina |
|
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu Komentáře
Mohla by zkusit limetky. (NČ - Mail - WWW) 24.03.2006, 13:16:29
No spis sexuologa :) (Johanka - Mail - WWW) 24.03.2006, 13:36:32
Ze je to pro ni utrpeni, neni bohuzel dostatecna informace :(
Boli ji to? If ano, zjistit pricinu. Nema pri soulozi orgasmus? If nema, vyresit nejdriv tohle a pak resit frekvenci. Pokud predchozi oboji je OK, tak muze byt problem proste v unave, stereotypu, no a samozrejme taky jinej problem ve vztahu, kterej se projevuje takhle. Pokud souloz samotna je prijemna a jen proste kazdej si predstavuje jinou kvantitu, tak snad zvladnou najit rozumny kompromis. Pokud i ta jednotliva souloz je z jakehokoli duvod neprijemna, tak je problem asi uplne nekde jinde...
Vidím ještě jeden problém, (Ája - Mail - WWW) 24.03.2006, 13:49:42
a tam by mohlo být to jádro pudla - hádají se kvůli sexu???? Copak lze milování vynutit hádkou...? Tohle je podle mě primárně to špatně - něco v tom vztahu není tak, jak má být - a tohle žádný sexuolog nevyřeší...
Krásný vývojový diagram od Johanky, (Vodoměrka - Mail - WWW) 24.03.2006, 13:52:34
jen ty obdélníčky a kosočtverce mi chybí... a jak je patrno, dá se aplikovat na jakoukoliv situaci, i na sex.
Ale naprosto souhlasím... a na jakoukoliv radu je zde opravdu málo informací. Jak často to manžel chce? Pro jednoho je třeba třikrát týdně málo, pro jiného až příliš moc...
Ono to asi nebude jen o sexu (Gita - Mail - WWW) 24.03.2006, 15:30:23
Myslím, že u žen je chuť na sex hodně propojena s ostatními kvalitami toho vztahu. Tipovala bych, že nechuť kamarádky na sex bude mít jádro v úplně jiných oblastech jejich života. Možná jsou spolu moc často kvůli té práci a moc tu práci a věci kolem řeší. Jak psala Ája, i to vynucování sexu z jeho strany tomu neprospěje. Ale těch důvodů může být celá řada a jen tak mě napadá, např.: mohl se povahově změnit, mohl se hodně změnit fyzicky (přibrat/zhubnout/přestal dbát na zevnějšek...). Možná taky po ní chce věci, které jí nevyhovují. Taky by nebylo od věci se zeptat, jak dlouho ten její odpor trvá - pokud byl už na začátku vztahu, tak teď toho už moc nevymyslí. (Sama jsem toho názoru, že když to těm dvěma neklape v posteli, tak je ten vztah o ničem - je to podmínka nutná, ale nikoli jediná). Jestli je jí vysloveně odporný, tak potom ani moc nechápu, proč s ním zůstává... Kvůli penězům? Dětem?
To Johančino schéma je dobré vodítko. Někteří sexuologové sice tvrdí, že se frekvence musí řídit podle toho slabšího (podobně, jako když se leze na horu, tak se leze tempem nejpomalejšího), ale já si myslím, že to není dobré řešení, protože všechno ve vztazích by mělo být o jakémsi kompromisu a ne o tom, že si něco prosadí jeden a druhý se tomu bezpodmínečně přizpůsobí.
No, to je podle mě (Jíťa - Mail - WWW) 24.03.2006, 16:33:34
neřešitelné. Sama jsem měla dva dlouhodobější vztahy, kdy jsem byla v pozici uváděné partnerky - a je to opravdu otřes. Ten poslední týpek to chtěl denně a ačkoliv jsem k němu nikdy neměla nějaký fyzický odpor (to bych si s ním ani nic nezačala, že jo), tak takhle často to prostě NEŠLO. Bylo to otravné, obtěžující. Nejsem frigidka, ale cca 2x týdně je pro mě ideální a sex je pak pro mě krásný. Ale když jsem procházela tím hrozným nátlakem, úplně se mi to zhnusilo. Chtěla jsem mít prostě už jen klid. Nevím, jak dalece nepříjemný je partner zmiňované ženy, ale já jsem musela snášet urážky (jsi frigidní, nejsi normální...), vydírání (tak já si najdu milenku), osočování (ty mě nemáš vůbec ráda) a pravidelně po ránu uražený, nafouknutý ksicht a tichou domácnost. Postupně jsem to začala řešit čím dál víc alkoholem, protože pak mi to bylo celkem jedno a ten odpor jsem překonala.Ale to samozřejmě není dlouhodobé řešení.
Souhlasím, že je nutné najít nějaký kompromis - ale v těchhle případech už většinou snaha o kompromis ze strany toho "slabšího" byla vyvinutá - jsem stoprocentně přesvědčená, že ta zmiňovaná paní se se svým partnerem určitě mnohokrát milovala aniž by o to měla zájem, jenom z touhy uklidnit situaci. Podle mě by se měli domluvit, že např. v pondělí ano, v úterý a ve středu ne, atd. aby měl každý jasno a nedocházelo k nátlaku, urážkám, strachu jít vůbec spát apod. Jistě, není to moc romantické, ale co se dá dělat. Já jsem bohužel s tímhle receptem neuspěla, bývalý byl příliš velký sobec na to, aby přistoupil na nějaký ústupek, ale bývalo by mi to moc pomohlo, jelikož bych věděla, že v určité dny mě nebude nikdo opruzovat a budu si moc jít v klidu lehnout do postele.
Gito, (motýl Anonym - Mail - WWW) 24.03.2006, 21:55:39
zásadně nesouhlasím, v tomhle nemůžou udělat kompromis oba, to je vždycky JEN na tom náruživějším. A to proto, že pokud se ten míň náruživý ze sebeušlechtilejších důvodů pouští pravidelně do sexu, aniž by sám chtěl, nakonec VŽDYCKY dojde ke vzniku odporu! Jedinej možnej kompromis ze strany toho míň potřebnýho je nabídka nějakých nekoitálních hrátek, což by měl bejt ve fungujícím vztahu dostatečně vstřícnej krok, kterej tu nerovnováhu vybalancuje. Největší šílenství je, když se to nechá dojít tak daleko, jako popisuje Jíťa. Tohle může provádět se svou partnerkou jen naprostý hovado, protože to je naprosto bezpečná cesta ke zhnusení sexu úplně u každýho. Je to na tom náruživějším zcela a na 100% - pochopit, že v tomhle na svýho partnera nesmím ani trochu tlačit. Kdo není úplnej kus dřeva, musel přece zaregistrovat, jak propastnej rozdíl je mezi milováním se ženou, která po tom touží, a se ženou, která jen (byť z dobrý vůle) "podrží". Znám to velmi dobře, protože jsem byl vždycky ten, kdo mohl a chtěl víc, a musel jsem se to naučit. Dnes nemám problém si počkat na krásný milování libovolně dlouhou dobu - stojí to za to. (A Ty ses, enčé, konečně dozvěděl, proč motýl nezatracuje onanii, ačkoli má se ženami hezký vztahy. Motýl prostě nechce bejt motýlí hovado dle Jítina příspěvku.)
A co on? :) Jinak souhlasím s Johankou. (basi - Mail - WWW) 25.03.2006, 01:12:28
Vždyť v tom vztahu nemusí být žádný problém, který by způsoboval její nechuť k častějšímu sexu. A on si nemusí nic vynucovat. Prostě pro každému z nich se chce jinak často. Pro oba to může být stejně nepříjemné, obzvlášť jestli tomu dřív bylo jinak. A zase, dřív tomu mohlo být jinak ne proto, že byl vztah lepší:) Prostě čas a okolnosti ovlivní i tuto stránku života... Vždyť i on by si mohl myslet, že je ve vztahu problém, že ona má někoho jiného, že ho už nemá ráda, když nechce tak často jak dřív, atd... Pokud nic z toho není ten důvod, měla by mu svůj hezký vztah k němu, náklonnost, lásku, dát najevo dostatečně jinak, a společně nebo i on sám zvolit jiný způsob jeho uspokojení....Koneckonců, mohli by si říct, že se vlastně docela mají, když mají k řešení pouze toto :)
Já (Aknela - Mail - WWW) 25.03.2006, 01:39:09
kdybych měla s manželem firmu, viděla ho pracovně celý den a každou volnou chvilku, tak bych asi na sex s ním moc chutí neměla.
U mě musí být práce a láska odděleny, jinak hrozí, že se celý život sleje do jedné šedivé hmoty ze které není únik. Možná kdyby byl Simony manžel pouze jejím manželem a ne ještě k tomu spolumajitelem firmy, všechno by bylo jednodušší. Takže podle mě by pomohlo spolu nepracovat, ale nakolik je to reálné, to nevím.
Motýlku, (Margot - Mail - WWW) 25.03.2006, 02:22:37
Tvůj komentář je skvělej. Je to těžká frajeřina v tom nejlepším slova smyslu a spousta chlapů se na ni nikdy nevzmůže.
Buď veleben Motýl Anonym, (Jitka - Mail - WWW) 25.03.2006, 07:07:06
je přeci velký rozdíl v tom, jestli partner k aktu přistupuje s tím, že je práve "potřebnej" a nebo že "touží právě a jedině po mně". Zažila jsem obé, vím o čem hovořím.
Ještě doplním jeden citát: (Jitka - Mail - WWW) 25.03.2006, 07:10:02
"Jediná výhoda manželství pro ženu je, že může souložit, i když nechce".
Dobře, (Gita - Mail - WWW) 26.03.2006, 13:43:28
Motýle, máš asi pravdu... Můj názor pramení totiž asi z toho, že já jsem až na jednu výjimku, kdy to bylo bohudíky vyrovnané, vždycky taky byla na té straně, která chtěla víc (jéje, teď toho o mě taky víte až moc :-), ale nemyslím, že to byl nějaký extrém - já mám rozptyl tak max. 1x denně a minimálně 1x týdně, ale měla jsem i partnery, pro které bylo 1x týdně moc - snad smůla nebo co?), a proto dokážu pochopit, jak se ta odmítaná strana cítí. Je to totiž ani ne o uspokojení nějakého pudu, který se dá nakonec zvládnout všelijak :-), ale o určitém ponížení nebo jak to nazvat. A Jíťo, věř mi, že být jako žena v pozici "nymfomanky" není o moc lepší než ta pozice "frigidy".
Sem se konečně dozvěděl... (NČ - Mail - WWW) 27.03.2006, 07:04:55
No tak teda dík za vzdělání, ale po vědění, proč si motýli rádi sami honěj sosáčky, sem fakt ani vomylem neprahnul, ani neprahnu a prahnout nebudu.
A jinak to celý považuju za blbost už vod asi třetí věty ve vstupnim článku, která nás informuje "mají se rádi, ale..." a pak je ta jejich láska rozcupovaná. Čili v podstatě nesmysly, plácy, bláboly! Tak co vlastně odpovídat na nesmysly, plácy, bláboly? Že si ho má víc honit??? Hm, úžasná rada!
bingo!! (motýl Anonym - Mail - WWW) 27.03.2006, 09:17:33
Vidíš, enčé, že nejsi tak natvrdlej, jak se tu úspěšně snažíš předstírat :-)))
Zkrátka a dobře (Wendy - Mail - WWW) 27.03.2006, 13:30:16
chlapi to potřebují, jsou bez toho protivný a ženy to mají vybalancovat...né, vážně. Muži po 50. si možná musí častěji dokazovat, že jim to ještě jde. A ženy kolem 50 možná ztrácejí sexuální apetenci. Tak to může být v některých domácnostech pěkný boj.
Mohu ale potvrdit, že společné zaměstnání nebývá vztahu na prospěch - no ale co mají ti dva ve své firmě dělat ? Že by poslechli radu nějakého odborníka na vztahy ? Bylo by to asi nejlepší, sami se těžko domluví !
( - Mail - WWW) 27.03.2006, 13:39:01
četla jsem všechny odpovědi a opravdu nevím, co napsat. Rozchod nepřichází v úvahu, mají dva kluky, sice dospělé, ale ta rodina ve všech směrech funguje, každý, kdo je zná, jen závidí a žasne, že se tak doplňují a že jsou v pohodě. jediný problém je sex a ten začíná narušovat všechno ostatní. Po celodenní dřině a to doslova celodenní, ještě starost o domácnost a pak akrobacie v posteli? Zvládne to tak 1x týdně s vypětím bez požitků. Dřív to tak ale nebylo, klapalo to. Teď nejsou schopni se o tom bez hádky a urážek ani pobavit. Ona by chtěla mít na to chuť, ale nejde si to přikázat. Je to opravdu jejich jediný problém a neví, jak z toho ven. Existuje něco jako viagra pro ženy?
Nojo. (Wendy - Mail - WWW) 27.03.2006, 13:56:50
To jsou ty podnikatelské problémy. Mají dostatek peněz. Stojí jim za to ? Poradny jsou plné "přetažených" podnikatelů...opět něco za něco, ale je to smutné, že hmotný dostatek je vykoupen jinými hodnotami.
(Margot - Mail - WWW) 27.03.2006, 14:01:26
"Po celodenní dřině a to doslova celodenní, ještě starost o domácnost a pak akrobacie v posteli?"... a což takhle kdyby beruška na toho svýho nevybouřenýho brouka nenápadně přesunula část té práce ve firmě a hlavně v domácnosti? Sladce, mile, vlídně ho požádat, aby jí pomohl s tím a oním... a že pak tedy ona nebude tak unavená v noci, až on bude očekávat něžnosti... No prostě jestli je beruška uštvaná jak chrt, tak se není co divit, že nemá na sex pomyšlení. Pokud má ten její brouk tolik energie, tak ať ho zkusí utahat celodenními povinnostmi a sama si trochu odpočine, třeba se pak jako vedlejší produkt dostaví i změna potřeby obou.
Jo, holky, máte recht. (motýl Anonym - Mail - WWW) 27.03.2006, 14:50:59
Sám musím říct, že umím bejt tak sedřenej, že na to chuť nemám. Jestliže je takhle sedřenej jenom jeden z páru ve společný firmě a domácnosti, znamená to, že ten druhej je pěkně vychcanej, pardón. Takže by ten "gentleman" mohl tý svý babě trochu helfnout, ne? Von bude udřenější, ona odpočatější, jemu se chuť sníží, jí se zvýší.
Viagra pro ženy? To je asi jako: Něco mě bolí, dejte mi něco na bolest, já nehodlám zkoumat, PROČ mě to bolí. Jestliže ti dva se nejsou o sexu, SVÝM sexu schopni bavit "bez urážek a hádky", tak sorry, ale to nemají jenom fyziologickej problém různých chutí. Jenže dloubnout do toho a podívat se, co nám pod pěkným povrchem ve vztahu hnije, to se nikomu nechce, dokud se ten načančanej baráček nesesype: "Každej závidí a žasne..." No, von jim asi každej do ložnice nevidí, jenže tam se odehrává podstata. Možná by jako první krok stačilo zamyslet se, za čím se tak strašně ženou a je-li to v životě to nejdůležitější. Jenže - dokážou to bez hádky a urážek?
ptas se jestli existuje (Mrska - Mail - WWW) 28.03.2006, 06:00:13
Viagra pro zensky, tak jsem si to naggoglovala a ejhle!! Existuje, tady je web site:
http://www.libidusforwomen.com/
Viagra / neviagra (NČ - Mail - WWW) 28.03.2006, 08:12:10
Dyť už sem jí radil už před dvaceti příspěvkama, ať zkusí limetky!!!
( - Mail - WWW) 10.08.2006, 13:42:46
Dobrý den, chtela bych se s nekým poradit. S mým partnerem spolu spíme 2 roky a až do teď bylo vše v pořádku. Teď při pohlavním styku, když partner vyvrcholí, tak mu hned spadne penis a někdy nemůžeme pokračovat...Chtěla bych se zeptat čím to asi je?
|