[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
 
manuál
téma
poradna
tady a tam
úkol pro vás
fauna a flora
próza a poesie
nejen duše
:-)))
zážitky
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
Hledej na Kudlance

 
Výstava pro kočku
 
Marihuana, Mariška. Tráva - Hulení...
Trampoty sličné tlustice
Minutka za čtvrt hodinky :-)))
Gruppensex, swingers - aneb kam se ztrácíš, lásko?
Balzám na nervy
Žena v područí alkoholu
Žebříček nepopularity
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
Trak a já
Milovali jsme lištičku...
Když soužití sešedne
 
 
 
DOMŮ
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
 
 
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2006
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
PageRank.cz
 
 
MÍT ZA KÝM JÍT...
Rubrika: [téma]

Tak jsem v noci na pondělí poslouchala pořad "Nokturno pro osamělá srdce" na Praze 2. A bylo mi, jako kdybych poslouchala Kudlanku, jako by se její grafická podoba přenesla na rozhlasové vlny. Ozvala se v tomto tématickém vysílání velmi smutná paní, která odešla – či spíše utekla – před duševním a následně i fyzickým týráním ze strany manžela. Zůstalo mu vše. A i když té paní asi nešlo o majetek, o to, jak manžela tzv. oškubat, měla nárok na rozdělení majetku.

 


     Není fér, že jeden zůstane sedět v zařízeném domě, a druhý živoří v podnájmu. Tak jsem si vybavila kudlančí příspěvky. Ono někdy, opakuji někdy, není tak lehké prásknout dveřmi a odejít středem. Když tomu předchází nervové zhroucení, pak člověk neobjednává stěhováky. Fandím a přeji všem ženám, kterým se odchod povedl lépe. Je pravda, že je lepší žít skromně ale samostatně, bez ponižování a ran.

     Ovšem jsou i jiné pády... ta paní totiž neměla nikoho, kdo by jí pomohl, poradil, případně ty praktické věci zařídil za ni. A proto je moc, moc důležité mít přátele, rodinu. A přátelé jsou příbuzní, které si sami vybíráme. V duchu jsem si vybavovala, za kým bych šla, kdyby mě potrefilo něco podobného; sice čistě teoreticky, ale adresně. A usnula jsem klidně. Přeji všem, aby vždycky měli za kým jít.  


Wendy


 

linkuj.cz vybrali.sme.sk



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

Komentáře

Wen, dobrý! (NČ - Mail - WWW) 21.03.2006, 08:25:45
Doufám, že sis v duchu vybavila i mě.
Jestli né, tak prosím - Ty Wen, příště určitě!
Ale eště si stejně nedokážu odpustit:
Vzhledem k tomu že stopro souhlasím s obecným názorem, že kořala, blbec, trýznitel, dement, debil, dacan, se v člověka přeměnit prostě nedá, tak absolutně nevěřim ani tomu, že by tyhle úchylky nebyly rozpoznatelný už po pár měsících chození a souložení, rozhodně před vznikem něčeho víc, a tedy samozřejmě před vznikem skutečného vztahu a následného rozhodnutí o spolusdílení života, kdy si člověk řekne: "Tak tohle je ON / ONA".
MUSIM SE ZEPTAT:
KDE BYLA TENKRÁT TA "DÁMA" Z NOCTURNA - NYNÍ V PODNÁJMU, PŘI ROZHODOVÁNÍ O SPOJENÍ SVÝHO ŽIVOTA S DEMENTNIM DACANEM??? No, předpokládám, že si s nim bezva užívala, nekoukala vpravo, vlevo, určitě ani neposlouchala.
Za nezodpovědnost se holt platí vždycky. A pokud někdo profrcá prachy, řekněme za úžasnej prožitej sen při půlroční plavbě kolem světa (ólinkluzív), čímž po návratu nemá prachy na bydlení, tak fakt teda sorry, ale jeho osud pod mostem mě fakt nedojímá! Myslím, že shora uvedenej příběh se dost podobá.

jo, pravdu máte oba - (kiwi - Mail - WWW) 21.03.2006, 09:01:13
wendy, moc hezky jsi to popsala - je báječný mít někoho, za kým člověk může jít, když je mu bídně, když potřebuje pomoct.
A NČ má óbr pravdu v tom, že většina vztahů, které dopadnou špatně, byla už předem nadraka. Prostě dotyčný "postižený" si vybere závadnového partnera a věří, že velkou láskou ho předělá. Což je ptákovina a blbost do nebe volající.
Nejde předělat kořalu, děvkaře, hulváta. Ale bohužel, mnoha ženskejm imponujou právě takovéhle typy, prostě jedině drsňák jim učaruje...

Že by to bylo až tak jednoduché ? (jiná Míša - Mail - WWW) 21.03.2006, 09:12:27
No nevím, nevím, NČ, ony se mnohé špatné stránky lidské povahy dají tajit poměrně dlouho a pokud ti dva nemají možnost spolu nějakou dobu sdílet společnou domácnost ... nemusí to být nutně vždycky nezodpovědnost. Ačkoli třeba taková moje tchyně se vdávala ve dvaceti, už tehdy měla pochybnosti, jestli dělá dobře, a přesto spolu byli více než třicet let, než se odhodlala k rozvodu. Finančně i psychicky je na tom dost špatně a když jsem se jí ptala, na co celou tu dobu čekala, řekla mi, že to tak dlouho vydržela kvůli dětem. Tak nevím ...

jiná Míšo. Ježišmarjáááá! (NČ - Mail - WWW) 21.03.2006, 09:48:23
Jestliže nemaj možnost spolu sdílet společnou domácnost, tak proč se ku*** teda berou???

Není to tak jednoduché (Wendy - Mail - WWW) 21.03.2006, 09:57:53
a přímočaré vždycky, že ? Kromě toho je nutno brát v potaz, že když se člověk zamiluje - zblbne. ZBLBNE.

Ale NČ, ( - Mail - WWW) 21.03.2006, 10:07:10
pokud si vzpomínám, tak před revolucí (což je asi i případ té zmiňované paní)mělo jen málo mladých tu možnost vyzkoušet si před svatbou společné bydlení a někteří tu možnost neměli dokonce ani po svatbě.

NČ, (jiná Míša - Mail - WWW) 21.03.2006, 10:09:41
promiň,já se zapomněla podepsat.

NČ, (jiná Míša - Mail - WWW) 21.03.2006, 10:10:33
promiň,já se zapomněla podepsat.

jiná Míšo (NČ - Mail - WWW) 21.03.2006, 10:36:10
To ta zmiňovaná paní, na to, že žije se sobeckym arogantnim pitomcem už od dob "hluboký totality", přišla teprve 17 let po tzv revoluci?
Tak to máš fakt pravdu, že v jejim případě by jakákoliv doba "nazkoušku" byla uplně naprt.

NČ, (jiná Míša - Mail - WWW) 21.03.2006, 11:11:03
já o té paní (stejně jako ty) vím jen to,co bylo v příspěvku. Nevím, kdy se vdávala a kdy zjistila, že její muž je arogantní sobecký pitomec. Nevím, jak dlouho jí trvalo než se rozhodla od něho odejít. Třeba se k tomu musela odhodlávat opravdu dlouho, možná právě z existenčních důvodů. Nevím ... a nevíš to ani ty. Mně jenom nesedělo to slovo "nezodpovědnost", které jsi použil pro lidi, kteří si zvolí závadového partnera.

NČ, (Ája - Mail - WWW) 21.03.2006, 11:25:46


sakra, tak znova :-) (Ája - Mail - WWW) 21.03.2006, 11:32:23
NČ, jo máš pravdu, většinou si za to můžou (můžeme) samy /sami. Ale vono - po bitvě je snadný bejt generál... Taky dneska vidím, že to, že mé manželství nevyšlo, se dalo poznat daleko dopředu... Ale - i tak mi přijde tvrdý říct si, že si za to můžu sama... Spíš - alespoň na mě - by se hodilo přirovnání - mladá - blbá :-) I když samo - když teda přijde na depkový období, tak jo - můžu si za to sama... Ale nevím, jestli má smysl se takhle obviňovat...
A Wen - díky, napsala jsi to hezky.. Shodou okolností jsem to slyšela také a bylo mi z toho ouzko...

sakra, tak znova :-) (Ája - Mail - WWW) 21.03.2006, 11:32:31
NČ, jo máš pravdu, většinou si za to můžou (můžeme) samy /sami. Ale vono - po bitvě je snadný bejt generál... Taky dneska vidím, že to, že mé manželství nevyšlo, se dalo poznat daleko dopředu... Ale - i tak mi přijde tvrdý říct si, že si za to můžu sama... Spíš - alespoň na mě - by se hodilo přirovnání - mladá - blbá :-) I když samo - když teda přijde na depkový období, tak jo - můžu si za to sama... Ale nevím, jestli má smysl se takhle obviňovat...
A Wen - díky, napsala jsi to hezky.. Shodou okolností jsem to slyšela také a bylo mi z toho ouzko...

booože! mělo bejt jen jednou znova, pardooon :-) (Ája - Mail - WWW) 21.03.2006, 11:33:04


EnČé, (Vodoměrka - Mail - WWW) 21.03.2006, 11:42:20
tys byl od samýho začátku tak chytrej a věděl jsi, do čeho a s kým jdeš a co tě čeká? Takže jsi nyní spokojený, máš za sebou jen samé dobré a výhodné vztahy, ani jednou ses nesekl a nelitoval ničeho? Pak jsi šťastnej člověk... Hele, to máš asi patent na dokonalost, viď že jo?

Vše je relativní.... (master - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:02:29
Mít za kým jít ve 14ti...

Ctěl bych být tvým motýlem,
být tvou láskou pomýlen.
Chtěl bych být tvým pavím okem,
sledovat tvůj krok za krokem.
Chtěl bych zdobit tvoje vlasy,
mrkat křídly jak tvé řasy.
Zbarvil bych se jak tvá ústa,
byl bych přítel tvého gusta.
Tvoji róbu bych rád zdobil,
za úsvitu šaška tropil.
V noci bych se v muže měnil,
tvoje ňadra, tělo plenil.
Ne, nebyl bych přelétavý,
byl bych věrný, přítel pravý.
Jen tys moje krásná růže,
jiná klidně zmrznout může.


Mít za kým jít v 60ti...

hergot babo, buď už zticha,
mám z tvých keců už bol břicha.
sbalím si své haky paky,
jdu od tebe, žádné fraky.
Najdu sobě ženu jinou,
laskavou a velmi milou.
Půjdu k naší sousedce,
k té, co mně má za hřebce.


Vodomilko, jasněže né, (NČ - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:03:23
dyť i ta má původní krasavice inteligentní se se mnou kdysi musela rozvést, aby došla vytouženýho klidu. A určitě sem já měl na tom velkej díl viny, ale skoro stejnej i vona. A takovejch je a asi bohužel i bude.
Jenže tady se píše vo psychopatech, alkoholicích, zamindrákovanejch debilech, vo rozbitejch ústech, nakopanejch žebrech, a vo zběsilejch útěcích vo život před nima.

Díl pravdy máte určitě oba... (Margot - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:03:33
Do jisté míry bezpochyby platí, že "každý svého štěstí strojvůdcem"... ale Vodoměrka má taky kus pravdy, že ač se člověk může zodpovědně snažit skoro do roztrhání těla, všechno se předem odhadnout a vyřešit rovnou preventivně nedá...


(milka - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:11:36
nejhorší je takový to "mezi" - když je "jenom" zlej. Když kope, mlátí, ožírá se (jedno kdo - jestli on nebo ona), tak je to jednoznačný, jednoduhcý, ale když je to jen tak trochu, je to průser, protože to si člověk říká - třeba se změní... a pak se to všechno protahuje

Eště Vodomilko, k tý Tvý ironii. (NČ - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:13:08
Právě proto, že vím, že nemám patent na dokonalost, tak proto nelezu jak demenet do závaznýho vztahu, neřkuli do manželství, s každou buchtou/babou, hned potom, co s ní po první noci slezu!

NČ, (master - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:17:59
já vůbec nepochybuji o tom, že ONA, když pod tebe leze, že už předem ví, pod co leze...




Ale strejdo :-) (NČ - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:22:09
To už snad je zase JEJÍ problém. Ne?

Počkej-počkej, NČ, (Míša - Mail - WWW) 21.03.2006, 12:51:44
tak mi připadá, že podobnými výroky by ses mohl zařadit mezi ty psychopaty, zamindrákovaný jedince apod. (či jak si je nazýval). To je dost sobecký postoj. "Její" problém to sice je, ale pokud je opravdu jen "její" a tobě je to úplně buřta, tak ji vlastně jen využíváš (chce se mi napsat zneužíváš), stejně jako spousta těch despotů, co mají své ženy jen na to, aby je ony obsloužily a podržely jim, ale jinak je jejich život, potřeby, city atd. absolutně nezajímají.

NČ, strejdo Šiškovskej, Míša ti to dala... (master - Mail - WWW) 21.03.2006, 13:04:29
teď jsem zvědav, jak se z toho vylžeš.
Ale tak, aby se ani tvá kamarádka, která pod tebe leze, neurazila, kdyby to náááhodou četla. :-)

Teda Míšane! (NČ - Mail - WWW) 21.03.2006, 13:15:32
Tak zaprvé jsem tam prsknul smajlici tlustou jak prase, a zadruhý, i kdybych neprsk, tak hovor šel jen a jen o MNĚ a o MYM vztahu k ZÁVAZNÝMU vztahu.
Ale pak sýček strýček do toho proniczanic zamotal opačný pocity dámy. No ale nešť, dyk i tak - jasně! V tom to přeci právě je, aby ani ona sebe nehnala k závaznýmu vztahu hned to ráno, co z podněj vyleze, kdy o něm neví ještě vůbec nic, snad kromě toho, že se mu včera zrovna postavil! Dyť vona neví ani to, jesli se mu to v dohledným čtvrtletí podaří znova!
A což teprve o těch vlastnostech....!!!!
Tak todle sem chtěl říct!

NČ, (master - Mail - WWW) 21.03.2006, 13:33:07
tak v tom případě, aby dotyčná nemusela čekat až do rána a soukat se zpoza již ochablého dědka, o kterém neví ani co, ani jak a ani kdy, zvolte takovou polohu, ze které může kdykoli odejít a jen zabouchnout dveře. Trošku logiky...

No a já jsem chtěla říct, co jsem řekla (Míša - Mail - WWW) 21.03.2006, 13:40:12
a pořád mi to nějak neštimuje. Jak píšeš, že "v tom to právě je, aby ani ona sebe nehnala k závaznýmu vztahu", to je sice hezky řečeno, ale měl by sis asi uvědomit, že většina(!) žen (pokud je teda nesebereš na ulici s otázkou "Za kolik?") už hned tu první noc, co pod tebe vlezla (jak hezky romanticky řečeno), považuje za začátek jakéhosi vztahu. Pokud ty to vidíš jako něco naprosto nezávazného, tak jste každý na jiné lodi. Jasně, jsou typy, které jdou na jednu noc a hned o dům dál, no ale jestli pod tebe či nad tebe leze někdo takový, tak jsi akorát abonent na infekční.

Si nerozumíme, protože zjevně nechceme! (NČ - Mail - WWW) 21.03.2006, 14:34:35
Sama píšeš "...považuje za začátek JAKÉHOSI vztahu". No dyť právě, jakéhosi ano. Ale určitě ne NEZRUŠITELNÉHO po příštích 20 let. To se totiž teprve uvidí! A než se tohle uvidí, tak je třeba se vyvarovat kroků nevratných!


Oukej :-) (Míša - Mail - WWW) 21.03.2006, 14:43:57


Oukej :-) (Míša - Mail - WWW) 21.03.2006, 14:49:42


Jsem tady asi jediná (carie - Mail - WWW) 21.03.2006, 16:51:10
Druhý den po rozvodu jsem si kupovala KAčko. Byt mi zůstal taky. Pomohla mi moje sestra, měla rozvod za sebou,a dobrý právník psychololog. Díky nim jsem byla poprvé v životě rychlejší než ex. Taková Karla, co se nechá v těhotnství mlátit a fňuká jak ho miluje, pak nemá šanci. A chudák ex, ta co se kvůli ní rozvedl ho vyrazila, musel si ve svých letech vzít hypotéku (10tisíc na 20let), auto-vrak, aloše bude platit na našeho syna do 26, medicína je drahá. :-))Ten by v rozplakal v noční šou spoutu posluchaček. Život je legrační

a nekdy zase moc smutnej (Alenka - Mail - WWW) 21.03.2006, 17:27:43
kamos si vzal zenu s ditetem. Spolu jeste jedno dite. Pak se zena rozhodla, ze je pro ni malo, tak si nasla nekoho lepsiho. Nastehovala si ho do bytu, ktery patril memu kamaradovi a tak tam zili. Milenec, manzel a dve deti. Jeden den to manzel, ktery nevidel uz zadne vychodisko odesel z domu a lehnul si na koleje. Uz o tom musel uvazovat delsi dobu, protoze jeho kamaradi dostali od nej dopis, ze ho najdou tam a tam...a dokonce si napsal epitaf. Mam ho nekde doma, ale ted si ho nepamatuju zpameti, Neco jako ze svetla vlaku, ty ho uz nezklamou. Dopisy nasmeroval tak, ze vedel ze prijdou az bude pozde. Bylo mu 35 let.

(Margot - Mail - WWW) 21.03.2006, 18:31:20
Alenko, Houla?

Margot (Alenka - Mail - WWW) 21.03.2006, 20:08:38
ano

(Layla - Mail - WWW) 22.03.2006, 01:57:57
Alenko,a co ta jeho manzelka,kdyz tohle provedl? To je desny,jak ta jeho zena nemela vubec zadny stud si nastehovat domu milence. To snad ani neni mozny!!

Alenko, ja se spis ptam (Mrska - Mail - WWW) 22.03.2006, 05:23:02
co je to za chlapa co si necha milence nastehovat domu? To se jen tak vzdal? O charakteru zeny a milence ani nemluvim, to je silene.

Mrško, (Margot - Mail - WWW) 22.03.2006, 10:44:10
neznám přesné podrobnosti toho příběhu, ale bylo to v dobách, kdy muž rozvodem a "rozestěhováním" manželů přišel spolehlivě mimo jiné i o děti.

Mrsko (Wendy - Mail - WWW) 22.03.2006, 10:46:11
teď jde o tom řeč na článečku Co jsem komu udělala. Jsou typy lidí, kteří si nechají líbit až nepříčetně moc. Jako Wagner či Ondra z Rodiných pout, ale to ty nemůžeš sledovat. Jsou to mužíci, se kterými ženská zametá zcela nepokrytě, všichni to vidí, ale oni - oni nic. Nechají se ponižovat.

nebyl zadny krasavec (Alenka - Mail - WWW) 22.03.2006, 16:02:15
a myslim, ze se dost podcenoval. Psal nadherne basnicky, ale i z nich je hlavne ke konci citit smutek. Jako ze je zoufaly ze zen a tak.... Mam sbirku jeho poeziie. Byla vydana v edici Avalon, tedy nesesezenete ji v normalnim obchode. Je v ni prave i jeho epitaf. Proste on nevedel patrne co dal. Situaci doma si asi dokaze kazdy predstavit a on nebyl silnej na to, aby to dokazal ukoncit. Ten byt byl podnikovej, takze byl opravdu jeho. Ale prece nevyhodi dve deti? Proste se citil, ze je tam navic. A starsi nevlastni syn v puberte... Navic nebyl prubojnej clovek aspon ne v techto vztazich. Jinak ovsem v ruznem deni kolem pisnicek a psani byl dost znamej. Musi to byt desive...lehnout si na trat (byl nadrazak) a cekat.... Co se asi honi cloveku v hlave tech poslednich par minut zivota? Co se mu honi kdyz uz slysi ze prijizdi vlak? Jaka sila premuze pud sebezachovy? Asi se s tim nikdy nevyrovnam. Kdysi davno jsem s nim totiz chodila a taky jsem ho nechala.

Krasavec/nekrasavec, básník... (NČ - Mail - WWW) 23.03.2006, 06:52:40
Hlavně to musel bejt absolutní magor!!!

Milý NČ (Wendy - Mail - WWW) 23.03.2006, 07:31:57
ty jsi hned se vším hotovej. Ale jsou lidi, kteří do dostanou do nám nepředstavitelné depky. Buďme rádi, že mezi ne nepatříme (ještě že jsem to po sobě přečetla, původně jsem napsala : ..nepaříme...) Acho jo.

(Wendy - Mail - WWW) 23.03.2006, 08:23:28
sorry, špatně jsem to po sobě přečetla -ko koktá mi příspěvek.. tak do dodatečně omluva.

Wendy :-) (NČ - Mail - WWW) 23.03.2006, 09:43:42
Dneska nepaříme! Až večer!

Tendle člověk měl sice depku (kdo občas nemá?), ale též měl dvě děti, zřejmě jednoho nebo dva rodiče, možná prarodiče, možná sourozence...
Jen bolestínskej sebelítostnej MAGOR může bejt ke svejm nejbližšim tak bezohlednej!
Vidělas rodiče Palacha???

JAsně - jako v lepších rodinách, nejdříve po 17. hodině... (Wendy - Mail - WWW) 23.03.2006, 10:03:30
Neviděla ale umím si to představit. Já to neomlouvám, jenom tím chci říct, že jsou i takové pády, i takové věci se prostě dějí, že si neumíme představit, co to je za sílu, která tě donutí nemyslet na rodinu a tak a udělat to, co udělal. Psychika je mrcha. Jinak já lituji spíš pozůstalé...

Wen, nojo, dyť jo, (NČ - Mail - WWW) 23.03.2006, 10:46:34
a právě lidi s toudle porušenou psychikou já nazývám magorama.
Někdo raději používá "duševně nemocní", to jo, ale ve výsledku a ve cvokhauzu je to uplně totéž.

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: